Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/24/14 in all areas

  1. apropo de uitatul in manual: Eu APRECIEZ mecanicii care se uita in manual cand nu stiu. Uneori ma uit eu in manual, tiparesc instructiunile si le dau mecanicilor. Insa 95% dintre ei imi spun "lasa ca stiu eu cum se face" Mai demult un mecanic care "stia ce face" a incercat sa dea jos planetara parca. Si a inceput sa desfaca de sus, desi in manual scria ca se desface de jos partea aia pe care sta discul. Dupa un timp, a luat un ciocan. Apoi a luat un ciocan mai MARE (spre disperarea mea). Dupa care a trecut un coleg de-al lui si i-a zis "ce faci ma, trebuie sa desfaci de jos, nu de sus" Deci, mai bine sa se uite 10 minute, ca de aia este manualul, decat sa ia ciocanul MARE si sa ciocaneasca cu orele in masina reshou - trebuia sa ceri in scris acele explicatii SF privind bujiile zburatoare si filetele cu self-destruct. Si cu plasticele. Sa fie scrise pe fisa la iesirea din service. Dupa care probabil daca trimiteai in Germania, s-ar putea rezolva (daca mai vrei sa rezolvi la ei) Repet: din pacate nu avem inca certitudinea ca tot de mai sus are legatura cu pornirea la rece deficitara.
    3 points
  2. Treaba e foarte simpla. La BMW nu e chiar ca in padure. Ca sa dai o chiulasa jos fara sa fie cazul ai nevoie de niste scule speciale pe care trebuie sa le iei de la magazie. Ai nevoie de timp. Fiecare masina nu se face intr-o hala izolata, totul este la vedere in service. Deci ar trebuie sa fie nevoie de complicitatea a prea multor oameni pentru a inlocui o piesa care deja era cu probleme. Adica si seful de service si consilierul care s-a ocupat de masina ar trebui sa fie mana in mana. Pentru ce? Pentru o chiulasa deja distrusa. Nu bag mana in foc pentru nimeni si sunt sigur ca exista cazuri in care se mai inlocuieste rapid vreun senzor cu unul deja stricat sau se mai fura cateva bidoane de ulei sau antigel. Adica se mai fac gainarii. Dar sa se inlocuiasca o chiulasa cu totul, totusi e prea mult. Intr-adevar, daca se ducea in service pentru cu totul alta problema si apoi se trezea ca are probleme la chiulasa, cu siguranta puteai sa crezi asa ceva, dar in situatia asta e o exagerare orice idee de piese furate.
    2 points
  3. @mikken poate ti-era dor..
    2 points
  4. si a mea este automata, am 100 mii km de cand am resoftat-o si merge bine cutia inca.. nu da semne de oboseala sau ceva.. Deci , poti sa o resoftezi.. Oricum nu ii dai soft agresiv, ceva in limitele "bunului simt" )..
    2 points
  5. Ai verificat-o sau ai luat-o direct? Pune ceva poze interior.
    2 points
  6. Deci la BMW exista, intamplator desigur, o alta chiulasa cu probleme tot la bujia de la pistonul 2? Asta ar fi cea mai putin probabila explicatie. Acceptand prin absurd premisa ca la BMW se fura ca-n codru, cine schimba o chiulasa cu probleme cu una tot cu probleme? Care-i pana la urma castigul? Varianta asta cu furtul chiulasei e cea mai putin probabila. Paranoia are si ea utilitatea ei, dar nici chiar asa.
    2 points
  7. Mulțumesc Clau...o mica poza "artistica" fĂŁcutĂŁ cu telefonul... Mâine dupĂŁ ce vin de la Neo o sa o spĂŁl și fac mai multe profi...
    2 points
  8. Cum se poate circula cu masina daca nu mai are numere?
    2 points
  9. Dupa cum bine stiti, unuii din voi, mi-am vandut 316le, insa nu am putut sta prea mult timp departe de aceasta marca si implicit de modelul e36. Asa ca am inceput cautarile prin germanica. Masina am adus-o personal de langa Ravensburg, este luata de la particular neamt neamt, nu turc libanez sau alta natie. Sunt mega extra multumit de ea, o gramada de dotari si cireasa de pe tort motorul m52 de 2494cmc (170cp/245Nm). In germania a avut 4 proprietari, primul o reprezentanta BMW din Munchen care a tinut masina din oct1998 pana in apr1999, al doilea un nene(n.1948) de langa Karlsruhe, al treilea un tip(n.1972) tot de pe langa Stuttgart, iar al patrulea cel de la care am luat masina ceva mai tinerel, n.1981, cu familie, copil si e91 320d. Masina am luat-o cu TUV proaspat facut 27.01.2014 (asta a si fost conditia mea), pentru a lua TUVul neamtul a inlocuit discurile si placutele fata, in rest totul a fost ok. "Ce avem noi aicea ?" Una bucata e36 323i coupe M-paket avusblau metallic din 14.09.1998 cu aprox. 230.ooo km Cu dotarile nu prea stiu de unde sa incep, sunt destul de multe. - M Aerodynamics - M Sport suspension - Sports Edition interior cu alcantara - Plafon negru - Trapa - Faruri de ceata - Dublu climatronic - Scaune incalzite - Volan reglabil pe inaltime - ASC+T - Alarma OE - 4 Airbag-uri - Suport de pahare(pus de mine) - Plafoniera cu lumini de citit fata/spate - Iluminare parasolar, motor si la picioare - Senzori de parcare - Diuze, oglinzi si yale incalzite - Gemurile si trapa cu functie comfort - OBC 18 butoane - Perdeluta spate - Cotiera fata - Schimbator M iluminat Ca si extra: - Finala SuperSprint - Pleoape faruri Kamei - Sistem audio custom (boxe spate oe hifi, pe fata 2 tweetere suplimentare Blaupunkt, player Pioneer cu sistem handsfree) In asteptare de timp si vreme buna este short shifterul de Z3m si nuca de M varianta scurta. O sa revin cu mai multe poze, acum este pe roti de iarna.
    1 point
  10. Salutare din nou... dupa 3 ani alaturi de un e46 coupe m-am decis sa il vand sa trec la altceva.Eu eram mort dupa e60 dar in timpu cautari mele dupa un e60 pe plac chiar nu gaseam nimic asa ca m`am decis sa plec la CJ in renumitul targ de sambata.Vorbisem cu cineva de un e90 pachet m care il aducea chiar atunci din afara, omu mi-a spus ca are un prieten care vrea sa il vada si daca il vrea il da.Eu tot am plecat am zis sa fiu acolo pentru orice eventualitate am ajuns de dim am trecut prin targ nimic frumos iar tovarashu celui cu pachet la cumparat. Asa ca am facut rost de un nr al unui bisnitar de la cineva cunoscut care mai luase 2 masini de la el si chiar avea masina asta de vanzare a venit cu ea am dat o tura mi-a placut am luato. 320D 177cp 2009 luna 8 Navi prof 3d Scaune sport Volan sport 210k KM
    1 point
  11. An fabricatie 1996 Motor 2.0 benzina 24v 150 cp Clima OBC 18 butoane Pilot automat ASC Scaune incalzite Cotiera Geamuri electrice Trapa electrica Oglinzi electrice Proiectoare Senzori parcare spate Jante pe 17 si jante pe 15 din aliaj cu cauciucuri de iarna Michelin. ITP pana in 2015. Inmatriculata in 2011 , taxa platita si nerecuperata , dovada ANAF Se elibereaza fiscal PREȚ 2499 euro NU SUNT INTERESAT DE SCHIMBURI. PRETUL NU SE NEGOCIAZA LA TELEFON . 0762473407 P.S. intrucat exista o limita de 1000 k pentru upload-ul pozelor nu mi-a incaput decat o poza, am zeci de poze nu stau sa le miscorez pe toate ca sa incapa in aceasta limita. cei interesati le vor primi prin metodele alternative ( mail , farcebook etc )
    1 point
  12. Ma, la 210CP nu creste consumul, asa era si la mine pe la 210. Dar la ce am ajuns eu, creste, ca inevitabil te dai la ea.
    1 point
  13. Nu, masina este si merge ok.Am facut 2000 si cva KM de cand am cumparato in dec. Am platit 12.400 pe ea.
    1 point
  14. direct am verificato acasa cand am ajuns la bmw ) Uita-ti si interiorul.
    1 point
  15. Imi amintesc o discutie cu tine de acu un an: eu nu risc sa-mi softez motorul, imi ajunge puterea stock. :poke: Vezi sa nu strici motoru ma!
    1 point
  16. La E36 nu prea conteaza motorizarea sau caroseria, era un fel de optiune Pe E39 doar pe M5 este blocant.
    1 point
  17. Sa zici de e39 ca este o masina urata mi se pare deplasat total. A fost una din cele mai reusite caroserii din istoria BMW...o masina ingrijita inca intoarce priviri pe strada si impune un oarecare respect pe sosele. Bineinteles...totul tine de gusturile proprii, dar statistic vorbind e39 este o masina extrem de indragita ca design.
    1 point
  18. @reshou Eu te inteleg ca esti suparat de ce ti s-a intamplat, de aia "pierd" cateva min. acum, mai mult ptr. un sfat de viitor! Precizez ca am citit topicul asta de la primul post, toata perioada asta, asa ca stiu despre ce e vorba! Punctul tau de vedere e corect, normal si civilizat, aplicabil in orice tara spre vest, dar dupa Ungaria, Serbia, poate chiar si Croatia! Dar si in vest, cu rezervele de rigoare, ptr. ca sunt convins ca si acolo se mai intampla din astea, insa doar rar si ca exceptii! In Romania insa in niciun caz!! Aici gasesti extrem de rar, oameni de cuvant, de treaba si corecti, care sa-si faca treaba! Restul isi spun "smecheri" si vor sa te fure, dintr-o frustrare tipica a prostului si incompetentului, care numai asa, poate capata si el un fel de "self-esteem"! Revenind la concret! Eu am inteles ca tu ai apelat la Service Premium, dupa ce ai citit pe forum feedback-urile despre ei! Ai prins curaj si te-ai dus cu incredere! Dupa incidentul cu bujia eu zic insa ca te-ai pripit sa pleci asa de repede in alta parte! Puteai sa discuti direct, sa-i spui despre o posibila reclama negativa pe forum si sigur ajungeai la o intelegere! Mie cel ce se semneaza "Service Premium" mi se pare un om corect si de bun-simt, ptr. ca s-a oferit in repetate randuri sa ajungeti la o intelegere! Puteai eventual sa cauti pe google rapid, sau sa-i ceri sa-ti arate ei acolo, daca tot ai zis ca au verificat pe net cum se da admisia jos, daca incidentul cu bujia se intampla frecvent! Eu zic ca daca au tot "comis-o" ar fi fost foarte atenti cu tine si acum erai cu masina in regula! Asa acum e mai rau, iar daca asa te-au tratat cei de la AB, cum relatezi tu in final, mi se pare ff grav si eu zic acum ar trebui sa faci reclamatie in Germania! Dar mai trebuie sa si dovedesti! Din cate am citit forumul e plin de exemple asemanatoare legate de AB si nu numai! In fine imi pare rau ptr. tine ptr. ce ti s-a intamplat, eu unul iti multumesc ca ai scris tot aici, fiindca asa, am mai invatat si eu cate ceva din patania ta si iti doresc sa iti repari masina cat mai repede si mai ieftin! Bafta!
    1 point
  19. un alt "destept" care se ia doar de gramatica si atat.....
    1 point
  20. vezi daca ramaneai la primul service si vorbeati ca oamenii nu se mai ajungea aici. -s-a rupt bujia, bine asta e ,poti sa o extragi si cat costa ? -11 lei, bine platesc cat face dar daca strici chiulasa imi cumperi noua, ok? -da sau ba, si terminai discutia demult fara sa mai ai acum resentimente ce ai patit in reprezentantele plm-le este o istorie urata, dar cred ca nu esti singurul ti-au mai spus colegii, nu mai lasa masina din mana cu saptamanile, stai acolo la bar te uiti pe geam bei o cafea , vezi ce constata pe masina.... ca sa nu mai zic ca nu au gasit de ce nu porneste la rece
    1 point
  21. cateodata mai e si prostia de vina, ma rog nu e cazul tau...
    1 point
  22. Voi chiar vreti sa nu mai doarma omul?
    1 point
  23. Plus cum se practica.... un sensor, un modul, una alta, mai ales dupa ce ai dus masina deacolo ei nu o sa mai recunoasca nimic, o sa dea vina pe celalalt service MARE DA MARE gresala ai putut face, Scuze ca trebuie sa-ti scriu toate astea, dar asta e... nu ai vrut sa asculti la inceput! Sti vorba aia mai veche: Masina si femeia nu se dau niciodata!? ei bine acum e alta vorba... Masina si femeia nu se scapa din ochi! iar tu ai lasat-o 2 saptamani in gura lupului :console:
    1 point
  24. Am fĂŁcut.o și pe asta...stopuri și faruri Led...
    1 point
  25. deci LOL sper ca n-ai indoit si capetele de bara
    1 point
  26. Interesant topic, desi pe de o parte nu deosebim fierul de otel si pe de alta parte nu deosebim chiulasa de arborele cotit, macar pastram un limbaj civilizat.
    1 point
  27. Pai asa e cand te caci pe tine pentru doi lei;cheltui o suta..
    1 point
  28. am inteles ca masina deja s-a reparat pt vanzare, numai ca s-a facut o reparatie proasta la care s-a bulit _chiulasa_ de tot.. asta e din ciclul "pt masina mea pun ce e mai bun"
    1 point
  29. Ideea ca de la o bujie neinfiletata pana la capat nu-ti porneste masina e o ineptie. Si ca sa o luam logic si cronologic, tie nu-ti pornea masina de dinainte sa schimbi bujiile. Verdictul asta cu bujiile e atat ilogic cat si imposibil de probat acum. Este imposibil sa nu fi strans bujiile pana la capat. Filetul e foarte scurt. In plus, si daca acceptam ideea ca bujiile nu erau stranse suficient, masina tot ar porni pentru ca atata timp cat bujiile sunt montate si functioneaza, tot vor reusi sa incalzeasca camera de ardere, indirent daca sunt cu 1-2 mmm mai departe de locul ideal. Desi asa ceva e cum am zis o aberatie. Aia cu bujia care sare e din nou o aberatie, prosteala pe fata. Pai au dat bujia jos desfiletand-o, iar apoi nu o mai pot pune pentru ca sare? Te-au mirosit ca n-ai nici o legatura cu subiectul si au inceput sa o dea in prosteli. Sau ti-au zis altfel si nu mai tii tu minte. Ideea aici e foarte simpla. Facand o paralela, daca te duci cu calculatorul la reparat, cei de acolo iti pun un sigiliu. Daca tu dupa rupi acel sigiliu sau ti-l rupe cineva de la alt service de calculatoare, in mod automat pierzi orice garantie din partea service-ului care ti-a reparat initial calculatorul. Atata timp cat te-ai dus la n service-uri dupa ce ai fost la mine, nu mai ai cum sa dai vina pe mine din nici un punct de vedere, mai putin ruperea bujiei, desi am stabilit ca acolo nu e vorba de vina cuiva. Chiar n-am de unde sa stiu si nici tu nu o poti fii 100% sigur cine ti-a mai umblat la admisie, cine nu ti-a pus vreo mufa sau altceva daca dupa ce ai fost la mine ai fost cel putin la Robert TAU, Bunicul din Urziceni (deja suna a film prost) si apoi la BMW. Daca eu as putea sa uit sa pun o mufa? Evident. Greseala este umana. Insa, ca sa fim foarte corecti, masina ta nu era gata. In mod normal, dupa un schimb de bujii trebuia sa pun testerul, trebuia sa vedem daca mai exista vreo eroare. Tu ai plecat in ideea de a reveni luni pentru desfacerea bujiei rupte. Ceea ce nu ai mai facut. Ai facut plangere pentru a-i strange cu usa pe cei de la reprezentanta. Doar ca outcome-ul, ca sa ma exprim si eu tot in engleza, nu a fost cel asteptat. E destul de urat sa le faci reclamatie in Germania din moment ce acel consilier de service de la BMW ti-a trimis pana si poze pe email, deci, cel putin la modul declarativ si aparent, ti-a oferit tot sprijinul si toata atentia sa. Si, in plus, e urat sa faci reclamatii cat masina e inca acolo. Cat despre presupusul feedback pe care l-ai facut pentru service-ul meu, asta e din nou o minciuna. Tot cronologic vorbind, povestea e in felul urmator. 1. In ziua respectiva de sambata ai fost la atelierul meu. Bujia s-a rupt, am stabilit sa ne vedem luni cand veneai sa lasi masina. Mi-ai servit si o vrajeala cum ca tu de fapt n-ai ramas cu o impresie proasta si ca speri intr-adevar sa nu-ti schimbi parerea nici pana la sfarsitul lucrarii. 2. M-ai sunat sambata dupa vreo 3 ore sa-mi zici ca ai fost la un om specializat pe extras bujii. Un mare expert din Urziceni si erai suparat ca ai cheltuit motorina aiurea si ca ai batut drumul degeaba, fapt pentru care mi-ai cerut o revizie gratuita. Ceea ce eu am acceptat tocmai ca sa nu am un client nemultumit. 3. Saptamana urmatoare acelui week-end am fost anuntat de un client si am si vazut pe telefonul sau un pm dat multor utilizatori de pe forum in care relatai pe scurt experienta avuta la service-ul meu, spunand ca ne-am batut joc de tine, ca ti-am rupt bujia si ca recomanzi tuturor sa evite service-ul. Asta in conditiile in care cerusei revizii gratis si n-ai spus nimic negativ in mod public. 4. Ti-am facut si eu o recenzie negativa fix pentru acest lucru la mine pe topic. 5. Ai scris despre asta pe acest topic. Foarte urat se intelege. Cu alte cuvinte, conform logicii tale, daca era de vanzare dadeai teapa mai departe si reparai totul cat mai ieftin. Filetul ala e distrus, nu mai ai ce sa refaci. ============== Ca sa fie foarte clar, daca un motor diesel este in stare buna, va porni la -10 sau -15 grade chiar daca nu are bujiile incandescente functionale. Da, va invarti de mai multe ori. Poate ca nu va porni din prima. Insa va porni. Cu siguranta masina are altceva. Probabil pe la una dintre pompele de motorina.
    1 point
  30. da ce are mai nene masina asta ? ce in 3 bujii nu porneste iarna cand sunt -15 grade de exemplu ?? , filetul este distrus clar de cel care a facut extractia , nu este de vina nimeni ca s-a rupt bujia , se mai rup daca au fost stranse prea tare sau nu au fost schimbate... se depune calamina acolo , sunt destul de fragile , nu sunt din fier plin ca un surub
    1 point
  31. cand intra masina la vanzare ca sa se inchida topicu?
    1 point
  32. @kma, tu cine mai esti ? tot inginer de sunet sau ce?
    1 point
  33. Intrebarea mea este daca acea bujie se putea scoate fara sa se rupa de reprezentanta BMW sau alt service. Daca acea bujie nu se poate desface de nimeni fara sa se rupa, atunci ii inteleg punctul de vedere al lui Service Premium, mai ales daca i-a si zis riscul clientului in prealabil si acesta a fost de acord. Nu vad rostul acelui mail dat in Germania. Din ceea ce am vazut eu din acest topic, tu reshou ai fost cel putin la 4 service-uri / mecanici ce ti-au umblat la masina. In Germania ai reclamat reprezentanta BMW si aici pe forum service-ul Service Premium. Sa inteleg ca tu ai fost la reprezentanta BMW si ai raportat faptul ca masina iti porneste greu, ei ti-au facut constatare si ti-au zis ca trebuie sa schimbi bujiile si releul si apoi tu te-ai dus la Service Premium si ai schimbat bujiile. Apoi ai vazut ca masina porneste la fel de greu si ai trimis mail in Germania acuzand faptul ca reprezentanta BMW ti-a pus un diagnostic gresit?? Eu te inteleg doar dintr-o experienta personala asemanatoare: la cateva luni dupa ce am cumparat o masina sh, am fost sa schimb distributia la un service recomandat de diversi. Dupa ce am achitat si am incercat sa plec cu masina, fix in curtea service-ului mi s-a oprit motorul urat. Au bagat masina inapoi in service si s-a constatat ca distributia a sarit de la punct. Eu am dat vina pe ei pentru ca nu au montat cum trebuie distributia iar ei au dat vina pe mine ca am adus masina cu un defect ascuns si incerc eu sa-i scot pe ei vinovati. OPC-ul nu m-a ajutat si a trebuit sa-mi repar masina pe banii mei. Reparatia a tinut fix 2 ani dupa care am vandut masina fara motor Noroc, ghinion ? Patania mea este total offtopic dar experienta este asemanatoare.
    1 point
  34. eu cred ca poate sa-si asume critica si sa mearga mai departe . Masina nu e chiar rea .
    1 point
  35. Nu va mai agitati aiurea . Masina arata mai mult decat OK , iar daca starea tehnica este la fel, nu cred ca o sa stea prea mult sa-si astepte cumparatorul.
    1 point
  36. Asta e si ideea unui forum: posibilitatea de a-si da cu parerea toti cei inscrisi, indiferend daca sunt prosti sau destepti. Nu e nici o selectie la admitere. Trebuie sa accepti asta. Daca te simti lezat ai drept la replica, that's the beauty... Cred ca inca nu ai vazut cata prostie e si pe forumurile de afara... "Pentru pretentiosi" e un cliseu de samsar, il regasesti in foarte multe din anunturile de pe autovit si cineva a remarcat asta in anuntul tau. Astfel, oamenii cu prejudecati te pot cataloga ca atare.
    1 point
  37. Cum arata pielea de pe scaune...zici ca e noua.
    1 point
  38. Ies azi dimineata din bloc si peste ce dau? Doua BMW-uri M5 noi noute parcate chiar in fata, langa care asteptau 2 tipi imbracati la costum. Cred ca erau ceva masini de test...diseara cred ca fac o vizita la BMW Welt sa ma programez si eu
    1 point
  39. Mai micutule analfabet, sintagma "i-a ai tu grija" nu exista in limba romana. Nu vrei tu mai bine sa te duci inapoi la scoala generala ? Inveti putina gramatica si apoi te intorci sa vorbesti cu noi.
    1 point
  40. Kilometrii se dau inapoi din cauza cumparatorului si nu a samsarului... Asta sigur este samsar, altfel nu ar fi scris o asemenea ineptie...
    1 point
  41. Pe acolo, nu am stat sa calculez exact toate cheltiuelile. Masina este adusa pentru suflet ) nu pentru vanzare.
    1 point
  42. Asta cu prezentarea documentelor e prima data cand o aud. Stiu persoane care conduc masini care nu sunt proprietate si nu au nici o problema,merg in continuare.
    1 point
  43. un aspect important!! dupa ce astepti cele 15 zile (daca nu se face recurs), hotararea trebuie investita cu titlu de definitiva, altfel e o hartie fara valoare. mai mult ca sigur ca in motovare va fi gasit vinovat de producerea accidentului soferul loganului, altfel nu vad cum sa admita cererea instanta.
    1 point
  44. Eu am un distribuitor de la care iau convertorul pe tipul asta de cutie cu 190 de euro ( rmfd in Olanda cu garantie 6 luni , piesa la schimb). Fiind coleg de forum nu as pune nimic peste si de aia am zis sa imi dea pm
    1 point
  45. Iti vine sa crezi sau nu si faptul ca la rece nu face e tot semn de convertor
    1 point
  46. Ai cutie automata ? Dacă da poate fii semn de convertor
    1 point
  47. Eu nu am compact dar am retinut o maxima de la cineva referitoare la masinile astea: "E asemeni bordelului; iti este rusine cand te intri si cand iesi din ea, dar la volan te simti incredibil".
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.