Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/10/14 in all areas

  1. Multumesc tuturor Sa lamuresc un pic ... initial planuiam sa pun kitul de la ESS dar am renuntat pentru ca -am vrut instalare in house si ESS sunt in Norvegia GPower in Germania -cei de la GPower au facut un super pret pentru kit -kitul GPower pastreaza garantia de fabrica a motorului O mic plus dar si un minus .... Datorita unor intarzieri la Gpower ne-am ales cu o varianta mai puternica decat cea pe care am dat banii initial (a scos 680 cp pe dyno) dar acum recomandarea este sa se schimbe cuzinetii (si ESS la nivelul asta de putere recomanda acelasi lucru) Masina merge incredibil de bine neasteptat as putea spune In prima seara am incercat o joaca cu un GSX R750 K7 incepand de la 100 pana la 270+ km/h si dupa ce se distanteaza motocicleta 2-3 lungimi de masina M3 ul recupereaza si la 240-250 deja eram in fata
    6 points
  2. dupa 2 saptamani si 2 zile am reusit sa termin cu inmatricularea ... http://s26.postimg.org/ecuev0ord/IMAG0059_Medium.jpg http://s26.postimg.org/ft5xd5ro9/IMAG0060_Medium.jpg
    5 points
  3. Am pe 13, de la o Dacia 1310.
    4 points
  4. mie imi pare ca nu e prea mult de discutat , vrei masina decapotabila iei E93 , indiferent ca ..greutate , consum blabla . E ceva strict personal . Eu vreau un Z4 , ma doare undeva daca scartaie sau face ca dracu )) sau intra doar o persoana si o sacosa de la mega image
    3 points
  5. Hai sa pun eu poze ca proprietarul e pe la Slovakia Ring......
    3 points
  6. La insistentele cuiva (nu dam nume - FRE )imi voi prezenta masina. Dupa ce am avut pentru o scurta perioada 1M Coupe am decis ca am nevoie de o masina ceva mai mare si mai confortabila dar in acelasi timp sufficient de rapida si dinamica sa imi satisfaca nevoia de adrenalina ... Pana acum de-a lungul anilor am avut cateva masini sportive Sierra Cosworth ,Megane R26 ,Honda S2000 ,Impreza WRX STi ,M5 e39 ,1M Coupe si pot spune ca la fiecare din am ramas cu cate ceva memorie: Cosworth - am avut masina acum mai bine de 10 ani dar imi aduc aminte motorul care la acea vreme te speria pur si simplu R26 - faptul ca putea fi folosita zi de zi si mereu reuseam sa surprind cu ea prin perfomantele dinamice S2000 - motorul care se tura se tura si se tura si crea o senzatie unica plus designul care inca este actual STi - spatiul util ,sistemul de tractiune si sound ul motorului M5 - motorul V8 care tragea din orice turatie fara efort , confortul ,dotarile si spatial oferit 1M - extreme de dinamic iar motorul ofera foarte mult cuplu la turatii mici Asadar cautam ceva care sa ofere cat mai multe din lucrurile care mi-au placut la masinile anterioare - suficient spatiu ,dotari de top ,utilizabilitate zi de zi ,turatii mari ,cuplu motor bun ,dinamica si design Alegerea a fost una logica si am inceput sa caut imediat M3 si desi initial am fost orientat catre berlina e90 de fiecare data cand dadeam peste un coupe stateam cate 20 min sa ma uit la fiecare poza ... Urmatoarea alegere era cutia de viteze care desi pana acum am avut numai manuale si asta imi doream si in M3 dupa ce am condus DCT am ramas impresionat de cat de bine se imperecheaza 4.0 V8 care urca la 8400 rpm cu cutia DCT cu 7 trepte. Pur si simplu dupa ce conduci MT si DCT ai senzatia ca motorul a fost facut sa lucreze cu DCT punct. Deci cautam un M3 Coupe DCT dar nu doream unul nou pentru ca urmeaza sa se schimbe in aprox 1 an si deprecierea pe care ar fi trebuit sa o support ar fi fost prea mare asa ca un facelift 2011-2012 cu km rezonabili (10-20 mii) era ceea ce imi doream. Pe piata autohtona era plin de masini cu 2-3 proprietari fabr 07-08 fara istoric in marea lor majoritate asa ca prin dealerul Apan Motors am gasit in Germania unul negru cu istoric fabricat 08/2011 si 15 mii km la bord si ca un bonus pentru mine masina era echipata cu pachet Competiton si avea si interior piele Individual cu continut extins. Masina era in stare originala insa din start am plecat cu idea ca as dori sa schimba si adaug cateva lucruri la ea sa o fac un pic diferita dar totusi OEM : - eleron Performance carbon - Splitere fata Performance carbon - capace oglinzi Performance carbon - side grills negre in locul celor cromate - Grile fata negre Performance - evacuarea Performance - alt model de jante OEM pe 19" plus distantiere pemtru un aspect mai agresiv - angel eyes cu lumina alba LUX sau AngeliBright pentru ca nu ma pot obisnui deloc cu cele galbene (parca are hepatita masina ) Pana acum am schimbat o parte (eleron,splitere,grilele laterale si cele fata si evacuarea) urmand ca in viitorul apropiat sa iau si restul elementelor.
    2 points
  7. Salut!Nu sparge nimic,fati doua pene din lemn cu o lungime de 30cm si late de 4cm,ascuti aceste bucati de lemn cat mai in lung,lipesti pe rama portierei o bucata de hartie adeziva(folosita si atunci cand dai cu var)si o bucata de hartie pe caroserie in dreptul portierei(cu rol de protectie),tragi putin de portiera si introduci la coltul de sus al portierei o pana de lemn,o bati usor sa se departeze rama la portiera,apoi la o distanta de 10 cm bati a doua pana,si asa ai facut un luft destul de mare ca sa poti baga o sarma si sa incerci sa tragi cheile afara,dar mai intai incearca sa deschizi usa agatand cu sarma manerul de deschidere a usii.Eu asa am deschis cateva masini la prietenii care au ramas cu cheile in masina.Bafta!
    2 points
  8. Poate nu ai observat, dar e cam cel mai slab motor de pe e60. Atuul lui nu e in nici un caz "viata" ci consumul.
    2 points
  9. Salut! Ieri am iesit un pic in natura si cu toate ca n-a fost chiar asa curata i-am tras cateva poze. Cui? Pai ...ei, fetei in alb Ea este noua membra a familiei si de data asta incearca sa impace si capra si varza. Cum adica ? Pai sotia si-a dorit ceva sa nu atinga bordurile plus tractiune X eu am cedat si-am obtinut in schimb 6 in linie :heart: Cutia automata a fost o dorinta comuna si-a completat perfect tabloul. Dotarile "secundare" sunt mai jos : Modellbezeichnung X3 xDrive30d AusfĂźhrung Europa TypschlĂźssel WY51 E-Code F25 Karosserie Sports Activity Vehicle Lenkung links TĂźren 5 Motor N57D30O1 - 3,00l (190kW) Antrieb Allrad Getriebe automatisch AuĂenfarbe Alpinweiss 3 (300) Innenraum Stoff Ribbon/anthrazit (AYAT) Code Serienausstattung Standard Equipment S205A Automatikgetriebe Automatic transmission S240A Lenkrad Leder Airbag Leather steering wheel S2EBA BMW LM Rad Y-Speiche 305 S4CGA Interieurleisten "satin-silber" matt Interior strips, "satin-silber" matt S4U2A Eco pro Driving experience switch incl. ECO PRO S520A Nebelscheinwerfer Fog lights S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer Code Sonderausstattung Optional Equipment S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles S1CCA Auto Start Stop Funktion Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration S216A Servolenkung-Servotronic HYDRO STEERING-SERVOTRONIC S230A Zusatzumfang EU-spezifisch Extra package, EU-specific S249A Multifunktion fĂźr Lenkrad Multifunction f steering wheel S258A Bereifung mit Notlaufeigenschaften Tire with run-flat functionality S2PAA Radschraubensicherung Lug bolt retainer S316A Automatische Heckklappenbetätigung automatic trunk lid mechanism S3AGA RĂźckfahrkamera Reversing camera S413A Gepäckraumtrennnetz Trunk room net S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S430A Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik Interior/outside mirror with auto dip S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip S465A Durchladesystem Through-loading system S493A Ablagenpaket Storage compartment package S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger S502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S521A Regensensor Rain sensor S522A Xenon-Licht Xenon Light S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S544A Geschwindigkeitsregelung mit Bremsfunkt. Cruise control with brake function S563A Lichtpaket Light package S5DAA Deaktivierung Airbag Beifahrer Passenger airbag deactivation S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional S698A Area-Code 2 fĂźr DVD Area-Code 2 for DVD S6ACA Intelligenter Notruf Intelligent emergency call S6AEA TeleServices TeleServices S6AKA ConnectedDrive Services ConnectedDrive Services S6AMA Real-Time Traffic Information Real Time Traffic Information S6ANA Concierge Services Concierge service S6APA Remote Services Remote Services S6NRA Apps Apps S7NHA BMW Service inclusive BMW Service inclusive P7S9A Connected Drive Services Paket S840A Hochgeschwindigkeitsabstimmung High speed synchronisation S8A4A Sprachversion tschechisch S8ALA Bordliteratur tschechisch On-board vehicle literature, Czech S8KAA Ălwartungsinterval 30.000km/24Monate Oil-maintenance interval - 24 months/30,000 km S8THA SPEED LIMIT INFO SPEED LIMIT INFO S8TMA Tagfahrlicht bei Fahrzeugstart inaktiv S8TNA Tagfahrlicht Ăźber LichtmenĂź S8V1A Hinweisschild Label S925A Versandschutzpaket Cam asta ar fi. Mai multe impresii o sa vina in timp. Deocamdata sunt cu ranjetul pe buze ori de cate ori ma urc la volan sau o ascult "torcand". Iertati musculitele de pe bara ...din pacate pt. ele n-au mai apucat sa se fereasca Si inca 2 poze ce n-au intrat in primul calup:) hmmm trebuie sa ma invat cum sa le pun cu link pe extern ca sa le tot fac resize necesita mult timp (
    1 point
  10. Recomandarile mele pentru cei care vor sa cumpere masina second hand: - pentru masini de pe piata RO - inspectie la reprezentanta (stare masina, kilometri la bord reali?, istoric service); - pentru masinile luate de afara - obligatoriu sa se ceara scrierea pe factura a kilometrajului (in Germania, de ex, este caz penal daca umbli la kilometraj sau daca vinzi o masina cu kilometraj masluit). Astea sunt valabile pentru orice marca, nu numai BMW si ar trebui facute dupa ce masina trece de verdictul pozitiv al cumparatorului sau al prietenilor "cunoscatori".
    1 point
  11. la e46 intra tumburelul de tot, nu ai ce apuca. Daca ai trapa, trage de ea un pic cat sa bagi o sarma si sa tragi de manerul din interior
    1 point
  12. cred si eu, de asta si cheltuie oamenii 5k Eur pe un E36 , nu dau nume in public aici
    1 point
  13. Sparge geamul de la sofer , sa nu spargi vrun geam mic ca este mult mai scump.
    1 point
  14. Daca vrei roti mai mari, neaparat las-o mai jos, niste arcuri eibach pro kit, sa o lasi mai jos, sa nu mai fie distanta asa mare intre aripa si cauciuc.. si daca pui jante mai mari, o sa se vada distanta si mai mare..asa o sa para.. Asa ca, las-o mai jos putin, eibach pro kit si ai rezolvat problema..
    1 point
  15. Primul meu bmw a fost un 316i rosu la care iubeam culoarea, iar al doilea a fost un 320d de 150cp argintiu la care mi-a placut motorul. Masina ta e suma lor. Foarte tare!
    1 point
  16. Foarte frumoasa. Cand au pus nemtii de la BMW culoarea rosu pe masinile de prezentare (ma refer la reclamele cu ultimul model de 3-ar) cred ca la masini ca a ta s-au gandit. :goodjob: Multi km fara probleme!
    1 point
  17. Cateva poze din acest sfarsit de saptamana. Ne-am inteles de minune: eu i-am dat benzina, ea ne-a dus si ne-a racorit. De 2 ani de cand e la mine eu nu am incarcat instalatia de AC. Raceste impecabil... oare trebuie sa fac ceva? Nu e problema daca agentul de racire este vechi? http://i28.photobucket.com/albums/c237/adicristian/Mobile%20Uploads/2014-06-07160944_zps0fd133ed.jpg http://i28.photobucket.com/albums/c237/adicristian/Mobile%20Uploads/2014-06-07161008_zpsca07e227.jpg http://i28.photobucket.com/albums/c237/adicristian/Mobile%20Uploads/2014-06-07161035_zps27c6eda3.jpg http://i28.photobucket.com/albums/c237/adicristian/Mobile%20Uploads/2014-06-07161228_zpsbf710e71.jpg
    1 point
  18. (!!MASINA A FOST INMATRICULATA RO DAR SA CIRCULAT CU IA IN GERMANIA!! !!!MASINA PT PRETENTIOSII!! !!TAPITERIE PIELE IMPECABILA!!) Textele astea mie imi dau de gandit... Scaunul pasagerului sigur a fost gras si a slabit de se vede pielea aia asa pe el :hyper:
    1 point
  19. Pe clubaudi moderatorii sunt f stricti,daca zici ceva de rau de Audi sau daca spui ca un Audi imediat iti sterg fraza si priemsti avertisment. Macar aici lumea este sincera. Si sa imi argumentez raspunsul de ce nu 320i,pt ca motorul este lipsit de cuplu, este cuplat si la o cutie cu trepte etajate un pic cam lung,iar greutatea reala nu este mica,mai ales daca masina este dotata. La masuratori, 80-120km/h in tr. 5 cu jante pe 17 a scos 12s,0-100km/h in 9.2s,0-160km/h 23.9s ,320d este mult mai elastic,mult mai rapid si ceva economic. @Cristi,sunt sincer,am x6 si nu sunt la primul bmw si inca imi place marca,dar atunci cand este cazul nu imi este rusine sa recunosc si punctele slabe, nici genul de om care sa zica masina mea este cea mai buna.
    1 point
  20. Intre 320d si 320i E92 as alege oricand 320d-ul,cu toata problemele lui.20i este un motor depasit,puturos,daca tot te bagi la benzina macar cumpara una turbo,sa merita consumul in plus si asteptarea indelungata si valoarea scazuta la revanzare,altfel nu are rost. Sincer,eu as merge pe A5.
    1 point
  21. UPDATE! KIT AUX BLUETOOTH! Atentie! Acest kit permite ascultarea de muzica, la cea mai buna calitate, atat prin conexiunea bluetooth a telefonului dar si prin legatura clasica jack 3.5mm stereo. Se poate monta pe toate unitatile BMW compatibile AUX regasite in lista de mai jos. Pretul pentru acest kit este 135RON la care se adauga in functie de situatie, codarea, montajul, cablul de legatura sau transportul. http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/844/ddm2.jpg ________________________________________________________________________ Cablurie AUX clasice compatibile cu unitatile: BMW E39/E46/E53 - Business CD si navigatie 16:9 BM54 productie minim 09/2002 (10/2002 pentru E53) E60/E61/E63/E64 - toata gama de unitati E83/E85/E86 - toata gama de unitati Pentru orice model de cablu, pretul unic este 40RON la care se adauga in functie de situatie, codarea, montajul, cablul de legatura sau transportul. http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/834/vxeda.jpg ________________________________________________________________________ Nou! Pentru posesorii de unitati mai vechi, incompatibile AUX, dar care au magazie de CD-uri functionala am un cablu testat, perfect functional. Pretul pentru acest tip de cablu este 60RON la care, daca este cazul, se adauga montajul sau transportul. http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/841/fxkd4.jpg CONTACT: CATALIN Telefon - 0721925442, disponibil si pe Whatsapp, Viber E-mail - catalinz14@yahoo.com Livrarea in Bucuresti zona Victoriei, Dr Taberei, Plaza, Afi.
    1 point
  22. Ceva poze cu M3 si M4 facute azi pe circuitul din Slovacia :
    1 point
  23. http://olx.ro/oferta/bmw-320d-e90-ID1pSap.html
    1 point
  24. Bai nene, ce de cai au unii... O iei razna daca te uiti la rubrica asta.
    1 point
  25. Nu trebuie să-ți faci nici o grijă, așa zisa ta problemă apare fiindcă acum plăcuțele nu sunt uzate.
    1 point
  26. :frantics: nasol , bine ca nu mi-am facut cont
    1 point
  27. Cu inca o diferenta de 5000 ia un F10 ...poate nu asa dotat dar in mintile lui Respect, pariu ca prietenul tau de la sala in scurt timp va aparea cu un F10?
    1 point
  28. De tinut ar fi bine s-o tina ca nu stiu cine ii mai da 17.5k pe ea Cand gandesti cu inima tre sa fie o relatie de durata
    1 point
  29. Cred ca sunt mulți pasionati de marca asta care iar durea la pălărie ca are ruginitura sub bord cum spui tu,pe mine chiar nu ma deranja daca montam cadrul acela... Multumesc mult,si eu am ĂŽnceput sa-mi placa aceasta culoare si sunt curios daca mai sunt colegi cu aceasta culoare Imolarot2 si mai ales pe e46 Multumesc@gyno09 pentru poze
    1 point
  30. Se vinde E39 540i: An 97' km 180000 Dotari: piele, DSP, faruri facelift, M paket, trapa etc. S-au schmbat recent: amortizoare, brate fata, ambreiaj. Paketul M i l-am pus eu impreuna cu farurile din considerente estetice, masina nu a fost lovita. Pretul este 3000E si accept variante in special cu e60. Tel 0726328873. http://imageshack.us/scaled/thumb/716/p6cq.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/248/of0f.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/577/1ms0.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/39/09112012373.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/441/09112012370.jpg[/url
    0 points
  31. In ziua de azi detectorul de radar nu prea mai are sens, mai bine renunti la el, in rest e clar ca ai un consumator ce nu intra in "sleep mode" dupa ce inchizi masina (parca 16 minute)
    0 points
  32. Pe motor de 2000 cand aud de jante pe 19 ma ia rasul .
    0 points
  33. Nu ai si o poza cu neamtul? Macar cu nevasta-sa.. :frantics: Glumesc, sa o stapanesti sanatos! P.s. daca tot ai 2 odorizante macar pune aceeasi rezerva in ambele, altfel amesteci cola cu fanta..si iese un mare cacat :shifty:
    -1 points
  34. Felicitari pentru achizitie! Sa ai parte de ea fara evenimente! Misto culoarea scaunelor !
    -1 points
  35. Ok,ok am inteles. Am mancat cate un i atat de la "scrii" cat si de la "stii". My bad! N-am zis ca sunt eu conferentiar ori ca scriu cel mai corect de aici, dar de la un i in minus pana la alte greseli de gramatica incalcate constant si mult mai grave, crede-ma ca e cale foarte lunga! Dar hai totusi sa nu transformam pana la urma tot topicul omului in lectii de scriere corecta! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
    -1 points
  36. Schimbat: pompa de apa,curea accesori si rola intinzatoare. Astept oferte de schimb cu e30,e36 cabrio ofer diferenta in functie de starea masini.
    -1 points
  37. 2.100e daca vii pana vineri.
    -1 points
  38. pe langa asta la diesel se strica/inlocuiesc o gramada de rahaturi. mai bine un 320i
    -1 points
  39. Pana acum am avut doua masini cu faruri adaptive, un 530d si un Opel Signum. La nici una nu am simtit o mare diferenta fata de farurile "normale", nu prea merita banii.
    -1 points
  40. Mersi pt sfat, am fost la mecanic si a rezolvat cu succes! BR, Alexandru
    -1 points
  41. spre surprinderea ta....chiar are viata masina nu ma vait...
    -1 points
  42. Aveam un plan...care a cazut acum. Nu mai tin minte daca data trecuta (2008) am radiat masina, la vremea aia nu ma interesa decit sa recuperez taxa, si am recuperat-o. Acum as vrea sa recuperez si taxa si sa pastrez actele si placile...cam multe, intr-adevar.
    -1 points
  43. Ca la cozonaci, dai cu mana pana te plictisesti si faci febra... nici nu zgarii pielea.
    -1 points
  44. Cabrio!!!!!!!!!!!!!!++++ vrei coupe? pune hardtop.
    -1 points
  45. Sunteti de la ''interpolul'' politiei rutiere ? nu inteleg,omu merge pe unde vrea cu cat vrea nu ?...si mie mi se intampla des sa merg cu 190-200 km/h si nu pe autostrada ..pe un DN ) asta e Sa fim si On topic..eu zic ca e prea mult ulei ...scoate 1 L - 1,5 L la rece apoi verifica joja
    -1 points
  46. http://olx.ro/oferta...ca-ID1NHQP.html Inmatriculata RO. As prefer schimb cu decapotabila diferenta din partea mea. 0762 013 739
    -1 points
  47. Salut.Urmarind piata auto si fiind interesat de modificarile pe care i le poti aduce unui autoturism,am fost curios sa aflu cam cati cai putere,respectiv cuplu ,castigi prin remaparea unui Bmw 320 D din 2010-2011. Cifrele variaza de la companie la companie,valorile date de unii producatori de softuri pentru o anumita motorizare,fiind asemanatoare sau identice cu cele pentru alta motorizare(ex:163Cp ED vs 184 CP). Nu ma pot declara un expert in domeniu,insa sunt curios care sunt performantele si imbunatatirile aparute cam la fiecare model de 320D dupa remapare.Ma intereseaza cum au evoluat consumul si performantele,si daca sau mai precis ce probleme ati avut in urma remaparii? Presupun ca exista o diferenta clara intre un 320D cu 184 de cai si unul cu 163,chiar si dupa remapare.(Tinand cont ca in mod normal d.p.d.v al acceleratiei exista o diferenta de cam 0.5 S/0-100 intre cele doua). Si presupun ca daca urmaresti performanta,cel mai potrivit model ar fi cel cu motorul de 184 de cai,cu care este echipat in momentul de fata si F30-ul. Multumesc anticipat pentru raspunsuri !
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.