Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/18/14 in all areas

  1. sta aprins EML pentru ca e pus doar contactul...
    3 points
  2. Omul a spus ca nu mai posteaza aici, ca ne-am aliat toti astia care n-am fost la el in service si povestim din imaginatie ce ni s-a intamplat. Asa ca sa-l lasam in pace.
    2 points
  3. nu dau cu pietre, am facut o recomandare si mi-am exprimat o opinie consider avizata. atata timp cat exista masini diferite vor exista si oameni diferiti sa le cumpere sau sa le prefere. e foarte bine asa. la mine cu bmw-ul a durat cam mult, cca 20 de ani n-am vazut decat alb/albastru. am avut toate modelele (cred) unele de 2-3 ori. am vazut ce pot fiecare. ce s-a intamplat este ca pe masura ce au crescut performantele a scazut fiabilitatea pana la inatamplari ridicole, ce nu vezi nici la masini de 10,000 eu. ok, nici concurenta nu sta mai bine insa ce ma intereseaza pe mine ce fac aia? acum bmw nu mai are acel "vino'ncoa", nu ma mai atrage. am luat un 5, l-am tinut 4000 km. nevesta-mea avea un x3, desi era nou de cca un an, l-am vandut de nervi, mergea de ceva vreme f rau si a sfarsit prin a se bloca geometria variabila la turbina. avea 18,000km. i-am luat kuga. tocmai aparuse x5 asta nou, am fugit ca de raie, mi-am luat altceva. nu sunt fericit cu alte marci, as fi fericit daca bmw si-ar baga mintile in cap si ar face iar masini cum trebuie. oricum porsche e masina, credeti-ma. nu, nu mai am porsche, m-am plictisit si de ala- hahaha
    2 points
  4. A venit vremea sa ma despart de 335, pentru ca mi-am mai luat pe langa el un X3 si o Honda S2000. De mai mult de 6 luni masina sta aproape nefolosita in garaj, de aceea cred ca e timpul ca altcineva sa se bucure de ea. Masina este la mine din aprilie 2011, la momentul cumpararii avand aproximativ 57.000 km. Din 2012 de cand am luat X3-ul, masina nu a circulat iarna. A fost mereu masina mea de suflet, pe care am ingrijit-o cat am putut de bine, nefacand vreodata rabat la piese sau consumabile de calitate. Detalii: BMW 335i E92 (coupe), MY2008 (fabricat 09/2007). RWD, cutie manuala 6 trepte Culoare Atlantic Blue 103.700 km, carte service VIN: PV75412 Dotari: pachet Mjante 18" OEM M Performance, anvelope in stare foarte buna 225/40/18 - 255/35/18roti iarna 17" OEM cu anvelope stare buna 225/45/17bi-Xenoninterior piele dakota neagra in stare perfecta, nicio zgarieturavolan M piele fina+perforata, schimbator M piele perforata, frana de mana piele perforatascaune incalzite, reglabile electric, cu memorieoglinzi rabatabile electric, cu memorieoglinda retrovizoare heliomatatelefon Bluetoothradio MP3 Professional, sistem audio Hi-Fi (subwoofere sub scaune)magazie 6CD (cred ca MP3)input USB si AUXpedale sport OEM M Performanceperdeluta luneta electricaalarma originala Bolt-on upgrades (montate in 2012/2013, la aproximativ 85.000 km): suspensie reglabila Bilstein B14diferential autoblocant (LSD) Quaife (Torsen)bare stabilizatoare H&Radmisie STETT cold-air-intakeradiator ulei aditional AR Designdiscuri frana Tarox Sport + placute Carbotech XP8 Operatiuni recente (2013/2014): pompa inalta presiune schimbata (cunoscuta ca piesa care "pica")pompa servo schimbatacaseta directie schimbatakit ambreiaj schimbatdiverse brate suspensie / bucse schimbatebujii schimbate Impreuna cu masina ofer bonus urmatoarele piese OEM ramase in urma upgrade-urilor: diferential (open)bare stabilizatoare Madmisia originalaplacute de frana (Textar) Pret: 17.500 EUR. Nu doresc sa fac schimburi. Accept orice test. Contact: telefon: 0722.198.737email: alexrosiu@gmail.com Voi incerca sa raspund la cat mai multe intrebari si in acest topic, desi prefer sa discutam la telefon deoarece stau foarte prost cu timpul si intru rar pe forum. http://s28.postimg.org/457yy1uw9/image.jpg http://s28.postimg.org/9yn2vqcvd/image.jpg http://s28.postimg.org/n1dnhvwrt/image.jpg http://s28.postimg.org/739zov8vd/image.jpg http://s28.postimg.org/hanh45ort/image.jpg http://s28.postimg.org/fo3bg1j1l/image.jpg http://s28.postimg.org/hig5xs621/image.jpg http://s28.postimg.org/gew1ltlex/image.jpg http://s28.postimg.org/cl2lco42x/image.jpg http://s28.postimg.org/zb1q5nnah/image.jpg
    1 point
  5. cred ca ar trebui definit mai clar ce inseamna fiabilitate motor, diferentiat de accesorii care in general la o masinad e 6-7 ani costa cam cat motorul, daca nu si mai bine, sau fiabilitate in general.. Dupa parerea mea treaba asta cu fiabilitatea motoarelor sunt sechele ramase de la posesorii de dacii 1300.. Reparatie majora cum o definesti, dupa pret, total, dupa nr de ore de manopera, tip componenta. ? LA orice masina de dupa 90 incoace, ultima problema si cheltuiala la ea e cu refacerea sau repararea motorului... (ma refer la umblat strict la motor, nu vorbesc de alternatoare, compresoare de clima, etc etc...) MAi ales in romania unde de fapt cheltiala maxima e cu articulatiile, montaj prost in 90% din cazuri + drumuri de kkt aia e cea mai mare cheltuiala daca faci multi km, si aia e constanta si de ne-evitat...
    1 point
  6. In acest topic gasesti cam orice informatii despre dotarile unui E60. Rasfoieste-l.
    1 point
  7. Parerea mea e sa soliciti ajutorul cuiva care se pricepe, un electrician auto, eventual capabil sa faca si o diagnoza. Sau urci masina pe o platforma si o duci intr-un service... O problema electrica este greu de depistat mergand la nimereala, mai ales fara sa ai cunostinte in domeniu. Poti sa strici mai mult decat sa repari.
    1 point
  8. e60-ul meu are 310k km si merge de ma unge la suflet , circul cu ea prin toata Europa , aglomeratii , drumuri proaste ,zapezi si nu m a lasat niciodata in drum . M am informat din timp ce probleme pot aparea si am fost precaut nu la modul ca am schimbat uleiul la 8000 km . . au fost dati cand am depasit 20.000 , credeti sau nu in toti acesti km am schimbat doar 2 capete de bara si masina e teapana (la articulatie ma refer ) iar cand citesc pe forum ce schimba lumea ma ingrozesc .. De exemplu am un mic huruit cand apas ambreiaju , ei bine nu o sa astept sa se rupa in doua ca sa aflu ce este , m am informat ca in ziua de azi gasesti orice pe net si e clara treaba ambreiajului ii ajung acesti km si o sa l schimb complet deci concluzia ca o masina sa faca foarte multi km este PREVENTIA
    1 point
  9. eu zic sa mergi pe un 535i
    1 point
  10. Logic ca masinile nu vir mai fi niciodata la fel de fiabile ca cele vechi,tehnologia isi spune cuvantul,eu zic sa ne bucuram de ele doar nu o sa ne intoarcem la 1.9sdi. Nu inteleg....cum sa dai X3 pe Kuga :purple:
    1 point
  11. cine te a mintit ca e euro 4?
    1 point
  12. Pai daca e p-asa vreau si eu banii pe releu si pe bujii inapoi, cele pe care mi le-a schimbat degeaba si au ramas la el
    1 point
  13. Festpreis! 4500 EUR.
    1 point
  14. Hai sa scriu si eu experienta cu Robert. Prima data cand am mers la el pentru o revizie, mecanicul lui mi-a pus filtrul de motorina invers. Da, acel filtru de motorina cu sageata pentru sens, motiv pentru care cand am dat cheie la el in garaj sa plec am facut balta acolo.... S-a scuzat si mi-a spus ca o sa imi faca ceva gratis: mi-a remediat un fir interupt de la becul din portbagaj. La inscriptionarea oglinzilor, aveam pe partea dreapta o oglinda heliomata crapata (dar utilizabila), pe care cand mi-a scos-o (Robert personal) mi-a scapat-o pe jos si a facut-o bucati. Daca nu eram acolo nu ar fi recunoscut; a zis ca oricum era sparta, si cam asa era. Cand a cazut oglinda in incercarea de a o prinde a ricosat in usa si a lasat un f mic semn care a iesit la polish. Am schimbat la Robert ambele termostate (dupa ce tocmai inlocuiesem antigelul tot la el). Cand a completat (evident, nu el) nu a verificat nimeni nivelul, motiv pentru care am primit eroare in bord. Masina nu pierde/nu pierdea antigel. Am completat si de atunci e ok. Ultima experienta a fost cand am pus un aux in la el. Am facut 2 drumuri acolo pentru ca probabil I-a fost dificil sa citeasca pdf-ul cu instructiunile, asa ca a demontat de doua ori. Aveam pe telefon fisierul si l-am facut impreuna. De ce nu mai merg la Robert: 1. nu mai lucreaza el. Probabil e un bun mecanic (scolit pe masinile noastre, dar nu mai conteaza), dar din punctul meu de vedere, el nu e pasionat, pentru el e un business. Si pentru asta si-a angajat oameni, iar oamenii lucreaza prost si neglijent, pentru ca nu sunt direct interesati. 2. se baga in lucruri care ii depasesc competentele (codari, etc). Vezi experienta colegului care isi facuse upgrade la LCI, sau altele (Pole). Cred ca daca ramanea strict pe mecanica, si isi facea colaborari cu cine trebuia, rezultatul era mult mai bun pentru el. Probabil nu si cifra de afaceri, but hell, nu poti sa le ai pe toate. 3. Nu ii place sa recunoasca atunci cand greseste, dar ii critica pe altii pentru chestii pe care si el le face. Apropos de asta, nu am primit niciodata de la Robert bon fiscal pentru lucrari. Asta trebuie sa se intampla FARA sa ceara clientul. In schimb, Robert este foarte vocal cand vine vorba de altii. Am povestit nu pentru ca as avea vreo pretentie de la Robert (chiar nu am!), ci pentru a completa si eu cu experienta personala. Eu am decis sa nu mai merg la el, primul motiv fiind acela de la punctul 1.
    1 point
  15. confirm si eu spusele colegului.eu ĂŽmi fac service-ul E90-ului meu de 1 an si ceva la ei si mĂŁ declar extrem de mulțumit de ei in tot ceea ce am avut de rezolvat in legĂŁturĂŁ cu mașina...si eu ii recomand 100%.
    1 point
  16. Starea tehnica + dotarile pe care le vrei neaparat trebuie sa fie primordiale (eu nu as renunta la scaune incalzite, climatronic, xenon, navigatie, scaune sport) , pe urma alte dotari si an fabricatie.
    1 point
  17. Parerea mea e ca starea tehnica a masinii ar trebui sa fie primul lucru de care sa tii cont. La capitolul dotari, depinde doar de tine si de gustul tau. E90 e o masina destul de dotata din punctul meu de vedere oricum ar veni ea. Navigatia ar fi ceva important zic eu, desi se poate monta o unitate multimedia speciala pentru modelul ales de tine daca ea nu are stock. Tine doar de tine ce intelegi prin dotari. Poate ca n-ar fi rau sa stabilesti clar dotarile fara de care nu ai putea sau pe care ti le doresti neaparat si in functie de asta sa cauti o masina cu o stare tehnica buna. Bafta in cautari !
    1 point
  18. atunci cand am luat eu m e93, a costat 82 sau 84,000 + tva. Carrera s ne cabrio era cam 105 tva. este diferenta de pret dar nu enorma. diferenta de performanta se simte si la inghesuiala in trafic, nu numai in blana. prefer oricand un Porsche 2-nd hand putin rulat unui m nou la acelasi pret. foarte bine facute sunt Porsche si tin mecanic, rezista in nestire desi sunt masini sport. la m-uri se rup toate in ele. la m3-ul e 46 imi batea motorul de nou. cica "they all do that". fugiti bai de-aici!
    1 point
  19. Discutia asta cu Porsche vs modelele M de la BMW e putin aiurea. BMW-urile M sunt masini sport derivate din masini de serie (mai putin M1), cu performante respectabile dar si cu limitarile de rigoare. Acelasi lucru este valabil si pentru Mercedes AMG (mai putin SLS,SLR), Audi Sx/RSx (mai putin R8). Porsche-urile sunt concepute din start pentru a fi masini sport, in gama lor variind doar gradul de apropiere fata de o masina de competitie pe circuit (911/Turbo/GT/RS), bineinteles, cu preturi pe masura performantelor.
    1 point
  20. depinde ce asteptari ai. In poze da bine, de departe da bine, dar cand de apropii de el si te uiti in soare, se vad "valuri" de fibra ( uneori mai proeminente, alteori mai mici ) la imbinarea plasticului cu portbagajul. Eu unul nu am vazut inca unul montat fara aceasta problema....
    1 point
  21. Decizia este: Ce vrei tu pentru tine...si ce vrea lumea pentru tine. toti au rude la tara, toti au porc de carat, sacose de rafie de pus pe bancheta din spate. Hmmm E92 are portbagajul cu "3 litri mai mare", mai bagi acolo o bagheta de paine, mai insesi o sacosa cu oua. Coupe are toata lumea care cu greu a renuntat la 4 usi, Cabrio este exclusivista. Te plimbi cu masina, nu faci transport de personae si nici nu iti castigi painea din asta, nu? Masinile sunt identice, pentru ceea ce cred ca poti simti tu, dar cabrio este ceva in plus fata de coupe. Eu am avut soft top, si de la 160 in sus facea galagie, dar ca parere personala, de la 160 in sus nu mai este placere, ci alergi la un praznic sau ceva... Hard top este coupe, nu auzi nimic. Probabil cand o sa implineasca 15-20 de ani o sa scartaie la gropi garniturile de etansare, dar alea se intretin, sau se schimba. Coupe se devalorizeaza mult mai repede decat un cabrio. In cazul in care si elementul asta este important, in 2 ani, coupe ajunge de la 20 la 13-14 mii iar cabrio poate 15 - 16. in cazul in care totusi te convinge careva sa iei coupe, pentru ca asa are lumea, ia macar cu trapa, o sa ai un sentiment extraordinar de lumina si libertate. Eu am 2 usi, cu trapa, dar si acum mi-as lua un HardTop. Se depune praful in Cabrio..? Si daca ai coupe cu geamurile deschise, nu o mai speli? Daca pe drumurile din Romania ne legam de raportul aerodinamica/consum....iti spun ca 2.0-ul meu a consumat medie de 5.4 litri de la Sibiu la Bucuresti tot cu o medie de 60 km /h, ca mai mult n-am avut unde. Este importanta aerodinamica cand mergi constant, ore in sir, cu 200/h, dar cand ai doar varfuri de 5 minute de viteze superioare.... Iti garantez ca intr-un an, coupe-ul, ai sa-l simti ca pe o masina oarecare, te obisnuiesti cu ea, dar cabrio si dupa 10 ani, cand o decapotezi, iti da un fior pe sira spinarii. Poti costum si cravata, ai inchis masina, mergi ca un domn. Ai terminat programul, pui camasa inflorata si ochelarii de soare, deschizi masina si te plimbi, simti cum abia iti adie vantul pe la urechi la 140/H. Succes!
    1 point
  22. cam multe pagini fara poze ... , mai ales acum de cand am ramas fara reflexii ma uit si eu pe unde pot http://s26.postimg.org/4dmxv7dcp/DSC_0091_Medium.jpg http://s26.postimg.org/mdw4zl5jt/DSC_0093_Medium.jpg http://s26.postimg.org/ls763hahl/DSC_0100_Medium.jpg http://s26.postimg.org/sjxl6bzh5/DSC_0115_Medium.jpg http://s26.postimg.org/sg3rq2tzt/DSC_0117_Medium.jpg
    1 point
  23. Strict subiectiv vorbind, eu as merge pe Coupe, din mai multe motive. In primul rand, coupe-ul e mult mai dinamic ca un cabrio (e mai usor), sta mai bine in curbe, nu flambeaza sau altele. Arata bine tot timpul, pe cand la cabrio cand e hardtopul pus parca arata urat spatele ala. E doar decizia ta daca vrei sa sacrifici lucrurile astea (spatiu, dinamica, consum, design) pentru 3-4 plimbari fara plafon in care-ti bate vantu'-n freza, ca sa ne exprimam mai pe sleau asa. Ia in calcul ca Romania e o tara murdara, adica nu cred ca e nevoie sa-ti zic cat de repede ti se murdareste masina de praf si altele, gandeste-te cum ar arata interiorul la cabrio dupa cateva plimbari fara plafon... Pana la urma orice ai alege e bine, nu exista corect sau gresit. Tine strict de gustul tau daca vrei coupe sau cabrio. Orice ai alege, sigur e o alegere buna! Multa bafta iti doresc
    1 point
  24. tija schimbatorului are doua santuri opuse pe care se fixeaza nuca, in majoritatea cazurilor cand o scoti se rupe plasticul din interiorul nucii, daca se rupe il cureti dupa care pui nuca noua si gata. bafta!
    1 point
  25. undeva trebuie sa faci un compromis...ori la buget, ori la dotari: http://www.autovit.ro/bmw-318-C33173067.html http://www.autovit.ro/bmw-318-C33076157.html http://www.autovit.ro/bmw-318-C33230008.html http://www.autovit.ro/bmw-318-C32662105.html http://www.autovit.ro/bmw-320-C33131430.html Deoarece motoarele in 4 cilindri sunt toate de 1995 cmc,(N46), mostenesc si defectele predecesorului N42, adica ceva consum de ulei dupa o varsta/rulaj din cauza simeringurilor supape, pierd ulei pe la pompa vacuum,ceva zgomot tacheti (cateodata datorat si faptului ca nu toata lumea le pune ulei 0W400 etc.....dar nimic de speriat/grav; consumul este similar sau mai mic cu alte motoare 2 litri benzina aspirat de la alte marci; avantaj e ca mai ai sanse sa gasesti masini cu rulaj mic/km reali
    1 point
  26. Eu am luat anul trecut E90 320i 170cp din 2008, am facut undeva la 11000km cu el pana acum si pot sa zic ca sunt destul de multumit, consum 12-13% in oras (Timisoara), singurele probleme au fost bujiile si bobinele si probabil un semering ceva(o sa verific).In rest masina merge foarte bine.
    1 point
  27. Am scapat de vechiul LED de avertizare. Gata si display-urile mari. Ziua: http://www.youtube.com/watch?v=Vh_OOIv3T74 Si noaptea: http://www.youtube.com/watch?v=dMQ8l7KKWBU&feature=youtu.be Sistemul porneste odata cu sirocoul, are 2 display-uri montate in interiorul parbrizului, respectiv lunetei (alb pe parbriz, rosu la luneta) si senzori de lumina. Isi creste liniar intensitatea ziua si scade in intensitate noaptea. Se poate vedea ce se intampla daca luminez senzorii cu lanterna. Lumina e atat de intensa incat noaptea daca ar functiona la maxim, n-ai putea-o privi. Le-am construit cu senzori pentru a nu atrage privirile in functionarea nocturna. Daca sirocoul inca functioneaza, la punerea contactului display-urile se opresc si ramane doar un mic LED SMD in spatele display-ului, vizibil doar din habitaclu. Inca n-am curatat surplusul de silicon de la lipirea pe parbriz. Asta daca va intrebati ce sunt neuniformitatile alea pe langa el.
    1 point
  28. pai 10,7% da producatorul...am testat si eu 320i ca si eu vroiam benzina dar pana la urma mi am luat diesel, mie mi se parea identic la performante cu 318i fl e46, in proportie de 98% cred ca e acelasi motor
    1 point
  29. Uleiul e in drum spre casa. Intre timp a venit curatenia de primavara. Ranforsarea de sub bara spate avea mici semne de rugina pentru ca nu fusese izolata. Avea doar un strat subtire de vopsea neagra. Nu mai spun picioarele de sustinere care aveau deja straturi de rugina. Le-am bagat la sablat pana au iesit perfecte, apoi le-am dat in mai multe straturi de grund. La fel si toate suruburile+piulitele. Doar ca alea le-am dat cu vopsea. Din fabrica au fost foarte putin galvanizate, dar un singur surub mai era neafectat. http://b9.imgsrc.ru/c/cosmin34/3/36744543kcW.jpg Probabil pentru multi nu conteaza ce-i acolo, dar pentru mine e important sa fie totul ok, chiar si ce nu se vede.
    1 point
  30. is 4 motoare nu 2, de fapt la baza e unul singur cu aceiasi cilindree 1995cmc cu urmatoarele variante de putere 129, 143, 150, 170cp...cati bani ai si din ce an te intereseaza sa fie masina? consumul o sa fie peste 12% in bucuresti, varianta 1 si 3 consuma mai mult ffind modelul fabricat pana in 2007
    1 point
  31. Nu cred ca este relevant ceea ce spune colegul pe care l-ai citat. Fiabilitatea unei masini, mai tine si de cine se afla la volan, modul cum este exploatata..etc. Eu pot sa iti zic ca problemele sunt mult mai mari la altii decat la BMW. Eu de exemplu, am servisat masini VAG, FIAT si Grup PSA doar la reprezentanta, au fost utilizate conform manualelor scrise si nescrise si tot am schimbat ax cu came, pompe tandem, tacheti, telescoape, rulmenti si te miri ce..etc. Iti spun eu ca BMW la motorizari este peste ceea ce am mentionat mai sus. Faza aia cu distributia..e cam relativa, insa la ce probleme sunt la altii..hmmm... -- Insa ca o idee generala, cine crede ca isi ia masina fara sa aiba probleme, se amageste. Totul tine acum daca iti permiti sau nu sa suporti cheltuielile cu potentialele probleme care pot sa apara.
    1 point
  32. Nu ai pentru ce, ma bucur ca te-am putut ajuta, macar cu un sfat. Vali este cel care a rezolvat problema se pare, el merita multumiri.
    1 point
  33. A venit valy si am rezolvat problema...indicatorul cu motorina era la jumate.Cica sa stricat supapa care baga motorina dintr-un compartiment al rezervorului in altul si una era plina si cealalta goala.I-am bagat 20 l de motorina masina a pornit dar indicatorul tot la jumate a ramas blocat :| cand opresc contactul indicatorul scade acolo la zero,iar cand pun contactul vine la jumate.Chiar o fi un compartiment plin si celalalt gol ? sau sa stricat senzorul din rezervor ? si eu ca "DESTEPTU" dadeam la automat si ma luase nervii ca de ce nu porneste ) Multumesc mult tuturor mai ales lui Pole pentru recomandarea lui valy un baiat de nota 10
    1 point
  34. Pai da, traiesti in Romania, dar ce treaba au piesele de articulatie cu fiabilitatea masinii? Alea pica la orice masina in Romania, drumurile sunt proaste. Cu atat mai mult la masinile premium pentru ca acestea sunt in general mai grele si au jante mai mari decat masinile mai ieftine. Ideea e ca nu poti spune ca BMW-urile au articulatia proasta pentru ca nu e asa. Drumurile sunt proaste, nu articulatia unui BMW. Problema e ca romanul vrea ieftin si bun. Vrea o masina scumpa care sa fie reparata cu bani putini, sau chiar pe nimic daca se poate. Vrea o masina care sa arate scump, sa nu fie la indemana oricui, dar totusi sa nu-l coste mare lucru. De ce un german prefera sa-si cumpere o masina noua in locul uneia la mana a doua? De ce se bazeaza pe garantie? De ce-si vinde respectiva masina atunci cand garantia se termina? Sau macar isi cumpara una sh, dar asumandu-si costurile de intretinere? Se poate spune de acum. E39 are o tabla mult mai bine tratata decat tabla de E34. La fel E46 fata de E36. Ar fi culmea ca E60-urile sa fie mai proaste la tabla. Se stie de multa vreme ca E34 si E36 au tabla proasta, nu e o informatie noua. Dupa parerea mea, BMW-urile sunt foarte fiabile avand in vedere modul in care sunt exploatate. P.S: Articulatiile nu pica doar din cauza drumurilor proaste. Pica si pentru ca foarte multi oameni merg cu amortizoarele uzate, cele originale ale masinii, pana cand le sparg si curge ulei in prostie pe articulatie. Daca amortizorul nu-si mai face treaba, in mod automat pica elementele de articulatie si directie pentru ca socul este transmis in loc sa fie amortizat. La fel pica si casetele de directie. Dar pentru ca amortizoarele sunt niste piese scumpe, sunt lasate intotdeauna la urma. Iar daca-ti pui niste jante pe 17 sau 18, de multe ori replici, adica destul de grele, amortizoarele pica, apoi articulatia, apoi ii injuri pe aia de la BMW ca nu sunt in stare sa faca masini. Dupa parerea mea, daca ITP-ul s-ar trece doar pe bune, cel putin jumatate dintre masinile care circula la noi n-ar mai avea drept de circulatie. Iar asta n-are legatura cu fiabilitatea ci cu proasta intretinere. Oamenii si-au cumparat si isi vor cumpara in continuare ceea ce nu-si permit, iar apoi se vor plange.
    1 point
  35. Cel mai bine ii intrebati pe cocalari. Au aia niste tigai de nu stiu cum mai au tupeu sa porneasca.
    1 point
  36. Au incercat altii sa faca masini care tin sute de mii de kilometri si erau aproape se isi inchida portile
    1 point
  37. s-a mai discutat, nu trebuie resoftare ci doar codare. nu cade nici un modul Sunt cativa baieti capabili sa va ajute in Timisoara - cautati pe forum
    1 point
  38. Precizari: 1. Nu am fost la atelier, asa cum sustine B69TAU. Am descris foarte clar ce si cum in primul post pe acest topic. Nu inteleg de ce face afirmatii mincinoase. 2. Problema cu senzorul de airbag aprins in bord am remediat-o la AB Baneasa in saptamana imediat urmatoare prin inlocuirea kitului de reparatie. Cost manopera 60 ron, piesa o aveam. Nu a fost asa de scump, mi-am permis si eu in "saracia si amaraciunea mea"... In plus, am certitudinea ca sistemul de airbag-uri functioneaza in mod corect. 3. Am citit abia acum topicurile/posturile lui B69TAU si ma intreb cat de specialist poate fi un om care in urma cu doi ani se intreba cum se schimba un bec de plafoniera iar acum un an incerca sa afle cum se schimba o curea. Fata de astfel de probleme, bypassul EWS-ului este floare la ureche. 4. Nu am nici o "problema personala" cu Robert (B 69 TAU); am socializat cu el, am cumparat de la el, l-am recomandat si altora, aici si pe un alt forum. Mi s-a parut OK si am si postat in cateva locuri acest aspect. Robert, oboseala si supararea sunt o explicatie, nicidecum o scuza. Afirmatiile pe care le-ai facut despre mine, chiar daca ar fi adevarate, nu fac altceva decat sa te caracterizeze in fata colegilor de forum. Nu m-a deranjat refuzul, ci forma in care acesta a fost facut. Sa ma chemi din Ploiesti in Bucuresti pentru ca apoi sa nu imi mai raspunzi la telefon este o magarie. Si tot magarie este sa ma cataloghezi fara sa ma cunosti. Nu vreau sa te jignesc, intrebandu-te unde iti faci concediile sau de ce esti nevoit sa vinzi becuri second hand , asa ca ma opresc aici. Colegii vad ca au inteles ce era de inteles. O zi buna si tie! Multumesc echipei moderatoare.
    1 point
  39. Nu mi se pare corect ca el sa deschida topic-ul asta doar ca nu ai avut timp si l-ai refuzat ! In aceeasi masura, nu mi se pare frumos sa-l faci amarat si sarac. Inteleg ca te-a deranjat topic-ul deschis de el, dar ar trebui sa demonstrezi ca esti mai cu capul pe umeri decat el si sa nu recurgi la astfel de caracterizari !
    1 point
  40. SLR McLaren are si un pret pe masura, nu te supara... Insa Mercedes e alta clasa intr-adevar, insa are ceva minusuri: 1. preturi prea piperate; 2. la aceleasi cilindree ale motoarelor, au cai putere mai putini ca la BMW; 3. sunt mai fiabile insa nu ofera acelesi senzatii la condus ca si BMW-urile; 4. sunt mult mai scumpe la intretinere; 5. reprezinta lux, nu sportivitate; S.a m.d..... :blink: :D @LE: @Doru , cred ca ai pus intrebarea gresit pe un forum BMW...rezultatele sunt irelevante, dupa parerea mea :) :) :)
    1 point
  41. Raman la parerea ca totusi in multe alte privinte nici Mercedes nu se compara cu BMW...s-au discutata si se pot discuta f multe pe tema asta si tot nu cred ca se ajunge la un consens...o masina o cumperi pt ca simti ca ti se potriveste , pt ca e ceea ce iti doresti sa fie!
    1 point
  42. referitor la kuga merge f bine. in primele 2/3 ale cursei acceleratiei merge mai bine decat x3, are cutie dublu ambreiaj, diferenta e mare, pleaca de pe loc ca din pusca. la viteza cam bataia, I-am luat niste jante mai cracite pt vara, cele originale le-am facut de iarna. te legi la ochi si observe ca merge mai bine decat x3 acum. altfel, sigur, fiecare e ce e si costa cat costa. am vrut zero defecte am avut zero defecte. si eu am tinut masini de care mi-era drag chiar daca se stricau des. nu a fost cazul cu x3 ala. daca ai x6 3.0d iti fac cadou un power box ramas de la al meu, original mapping-ul era praf, murea la deal uitand sa schimbe. nu inteleg de ce pt ca x5 aelasi an era ok - penultimul. cu caseta nu am avut problem la x3 asta nou, doar la cele anteriore, 2 buc ambele cu troncaneala aia de noi. am inteles ca s-a reproiectat ceva piesa acolo. p.s. ca sa va creasca inima, sunt la londra acum, astia au numai masini misto, multe m-uri, mai multe m6 decat m3 am vazut. bmw in rest putine, uniforma e Mercedes, in special clasa e. cred a 90% din masini sunt sau arata noi, curate bec toate.
    0 points
  43. Nu ai avut M3 E46 CSL.
    0 points
  44. La 7500 nu gasesti decat E90 318 i si 320 i an 2005-2006, si fara optionale. Mai bine cauta un 318 i E46 an 2004-2005 cu dotari si nu se compara. Plus ca un 318 E46 are 143 cp iar un E90 2005-2006 are 122 cp. Sau mai bine as cauta un 320d E46 ,150 cp-6 trepte si o sa fi foarte multumit de putere si consum. Bafta !
    -1 points
  45. Daca era e 46 as fi fost profund interesat... Bafta la vanzare , frumoasa masina mai ales ca e brek ! ;-) Sent from my ST25i using Tapatalk 2
    -1 points
  46. Iar ti-ai bagat telefonul la amanet?! Grea viata de medic...
    -1 points
  47. Din punctul meu de vedere atata timp cat modelul e acelasi adica e90 05-08 mai bine iei un 05 cu multe optiuni si stare tehnica ok acelasi lucru e valabil si pt facelift adica 09-12, depinde cam ce vrei mai mult e adevarat unele optiuni poti sa le pui si dupaia dar majoritatea retrofiturilor nu vor fo ca din fabrica niciodata. Cel mai important cred eu e cutia manual/automat si navigatia restu chiar se pot face cu mai multa usurinta
    -1 points
  48. nu stiu de ce spui asta, are 100 kg in plus cabrio dar alta diferenta nu este. sigur e mai rapid e92, dar confort??? sa fim seriosi! eu nu am nevoie de fractiile alea de secunda la o masina, vreau sa ma simt bine in ea, atat. despre restul; pretul la Porsche ca si la orice e justificat daca e platit. la orice p astepti minim 4 luni sa-l cumperi, la macan acum pe unele piete lista e de un an. motorul v6 de pe cayenne se folosste pe multe audi si vw, e beton. c s-o fi stricat vreo unul, posibil da nu e tipic. am avut cayenne diesel din asta nou, merge ff bine, suna ff bine, cutia e de vis. re;kuga vs x3 - frate kuga merge x3 mai mult statea. nu-mi trebuie asa ceva.
    -1 points
  49. Vand bara e46 M tech 2 in stare fff buna Bara este negru metalizat si are bandouri si grila centrală Bara nu are proiectoare Nu este lovită crapata sau reparata Preț 550 lei ușor neg. Pozele sunt cam neclare dar la cerere pot face altele TELEFON 0767371640 Ștefan
    -1 points
  50. Dupa o lunga anemie a Mercedes, interval in care nu mai luam in considere practic marca asta, ma uit acum si constat ca la fiecare clasa Mercedes are cel putin un model mai atragator. Cum sa mai compari noul S cu 7-le? Ridicol. M5? M6? Ia uitati-va nitel la un SLR Mc Laren cum arata. BMW a ajuns practic sa nici nu mai aiba competitor pt. Mercedes in unele clase sau nise. Nu mai vorbesc la F1 unde Mc Laren are de 3 ori mai multe puncte ca BMW. Vi se pare ca in ansamblu (considerand toata gama) BMW face masini mai reusite sau Mercedes?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.