Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/20/14 in all areas

  1. Buna ziua! Postez acest anunt pentru un prieten, care vinde un Bmw e60 530dA cu urmatoarele specificatii: - M packet interior-exterior. - fabricatie 2005. - 218 cp stock, momentan 280cp ( 600nm ), resoftata la Revo + dpf off. - 240.000 km. - jante originale style 128 19" cu cauciucuri de vara noi, 245/35/19 fata, 275/30/19 spate. - jante 16" de aliaj originale seria 5 cu cauciucuri de iarna. - evacuare Remus. - taxa achitata si nerecuperata. - masina se poate vedea in Tg. Mures. Pentru detalii suplimentare sunati la nr. de telefon 0747030037 - Attila Erdo ( proprietarul ). PRET 8500 EURO
    3 points
  2. Da. Click pe "add reply", si sub partea asta unde scrii, ai "attachements". Sub ai "choose file", click pe el, alegi poza din calculator, si dupa click pe "attach this file". On topic. Ieri dupa ce ii fac asigurare, ies cu el, bineinteles. Ma duc la benzinarie, bag benzina, cand ma urc sa-i dau cheie...porneste si moare...mai dau o cheie, pauza, nu mai pornea... Okey...ma dau jos, ridic capota...asta la pompa fiind...verific fisele de pe bujii...in regula...le scot, le pun la loc, dau cheie...degeaba. Mno, incep sa o imping (singur) in parcare, vine sa ma ajute un taximetrist (respect boss), imi spune omu': ma, ti-e dusa pompa. Imi iau un maxim...ca n-are cum, ca abea am schimbat-o. Omul o tinea pe a lui... Desfac furtunul de dupa filtru, se urca taximetristul in masina sa dea o cheie, sa vedem daca vine benzina. Nu venea...mno in momentul ala am zis ca-i dau foc. Pleaca omul, ma duc sa-mi aprins o tigara sa ma calmez ca tot tremuram...gen...am renuntat la ziua mea sa-i fac asigurare, din ultimii bani am bagat benzina si acum iar s-a dus pompa?? Dupa o tigara am inceput sa gandesc...imi zic...oare nu o fi sarit mufa de alimentare de pe pompa? Scot bancheta, desfac capacul de deasupra...mufa sarita...o pun la loc, dau cheie, porneste...am mai injurat inca 2 minute si apoi am plecat de-a latu', aia din benzinarie faceau semne ca nu-s normal. Deloc! Ce mu*e mi-a dat...
    3 points
  3. Cand scriam mai sus sa nu mai umbli cu gunoaie de astea de uleiuri si luam minusuri aiurea de la cei care nici macar nu au N42 te durea la basca , bine ca ai rezolvat.
    3 points
  4. Dupa un scurt search cam astea ar fi cateva din rezultate... suficient sau mai dam paste ? http://www.bmwclub.ro/forums/topic/151234-salut-pe-toti-sunt-nou-venit-pe-acest-forum/page__hl__%2Bachizitie+%2Be46 http://www.bmwclub.ro/forums/topic/153721-sfaturi-achizitie-e46-318i-20-143cp/page__hl__%2Bachizitie+%2Be46 http://www.bmwclub.ro/forums/topic/140338-sfat-achizitie-e46-2004-20-diesel/page__p__2072170__hl__%2Bachizitie+%2Be46__fromsearch__1#entry2072170 http://www.bmwclub.ro/forums/topic/141010-sfat-achizitie-e46-318/page__p__2074461__hl__%2Bachizitie+%2Be46__fromsearch__1#entry2074461 http://www.bmwclub.ro/forums/topic/143938-ce-sa-imi-iau/page__p__2102918__hl__%2Bachizitie+%2Be46__fromsearch__1#entry2102918 http://www.bmwclub.ro/forums/topic/144522-e46-sau-e90/page__st__20__p__2108552__hl__%2Bachizitie+%2Be46__fromsearch__1#entry2108552 http://www.bmwclub.ro/forums/topic/143897-320d-e46-sfat-de-achizitie/page__st__20__p__2131183__hl__%2Bachizitie+%2Be46__fromsearch__1#entry2131183 http://www.bmwclub.ro/forums/topic/147022-sfat-achizitie-318ci-118-143-hp/page__p__2132925__hl__%2Bachizitie+%2Be46__fromsearch__1#entry2132925
    2 points
  5. Dupa doua e46 coupe am decis ca am nevoie de ceva mai mare asa ca am inceput cautarile acum cateva luni. Cautam ceva mai mare,sa aiba pana in 160,170 de mii de km si sa fie intretinuta,dupa mai multe telefoane am decis sa merg sa vad prima masina care ma incanta...zis si facut,am mers am probat masina,am mers cu ea la atelier a fost verificata si totul a fost ok(pus calculatorul bmw pe ea,probat tot etc.) asa ca am cumparato! Masina are 160.000 km ,este din noiembrie 2006 prima inmatriculare in ianuarie 2007,doi propietari,toate reviziile la bmw,etc! Pun cateva poze cu masina ...o sa pun mai multe poze zilele astea! http://www.bmwarchiv.de/vin/ds72912.pdf Am niste intrebari poate ma puteti lamurii mai bine: -motorul asta are probleme cu clapetele din admisie?ar fi mai bine sa le elimin sau sa inlocuiesc admisia...? -lupa farului din dreapta vibreaza la ralanti,aveti idee ce ar putea fi? multumesc!
    1 point
  6. In sfarsit fac si eu un topic aici... sa fie.. sa vada lumea.. sa mai intreb una alta si sa mai cer pareri si sfaturi... Am un 325i e46 din 2001 luat tot de aici de la Saplacan acu ceva vreme... a stat mult timp masina aia la vanzare si pana la urma am luat-o eu. Si am lucrat ceva la ea sa o aduc intr-o stare destul de buna. Acu e brici si merge ca unsa si o cam conduce prietena mea. Si dupa toate astea am zis ca totusi aia nu e o masina pentru mine si am inceput sa ma reorientez spre ceva un pic mai maricel si anume un seria 5. Vroiam e39 deoarece mi se pare un model minunat din toate punctele de vedere dar parca si e34 imi suradea din cauza caroseriei. Plus ca vreau sa mai fac eu una alta la masina deoarece se pare ca am aceeasi problema ca si multi altii de aici si anume sa lucru si sa upgradez. Asa ca e39 pica din discutie, este destul de nou si nu ca e greu de facut dar parca nu are aceasi valoare ca si un e34... nush... am renuntat la idee Asa ca e34 a ramas... si singura masina care sa o iau la niste bani ok si care sa nu fie cocina este cea pe care am luat-o din Cluj de la un nene. Masina a avut un singur proprietar in Germania si a fost adusa aici de un intermediar si vanduta lu nenea de aici. Deci nu a rulat prin multe maini si de aici si starea destul de ok a masinii (210 mi km reali zic eu). Taxa de inmatriculare in valoare de 1700 de euro a fost platita si nerecuperata si am si o adeverinta de la ANAF de la nenea pentru asta si plus ca e motoru m20b20 care e ok la taxe si ca bonus nu este trecut in carte, statusu "seria nu poate fi citita" ceea ce este minunat pentru mine deoarece pe viitor vreau sa schimb motoru asta. Asa ca am mers, am vazut masina, I-a dat nenea o cheie si am zis: asta e.. un pic de negociere si gata... a ramas la mine. Bineinteles ca a venit ceva bisnitar la el si a spus ca e ceva colectionar si ca o sa ia el masina si i-a promis mosului ca vine dupa ea si de 2 luni nu venise, si mosu a facut un contract de vanzare cumparare cu ala fara bani si fara acte predate asa ca o promisiune... si acum e complicat ca trebe un contract de reziliere de la primarie care trebuie semnat de ala si trimis mosului pentru ca mosu sa poata reinscrie masina la primarie in Cluj(s-a entuziasmat si a scos-o de la finante in momentu semnarii contractului fantoma), pentru ca sa poata scoate mie certificat fiscal.. oricum problema rezolvata intre timp deoarece am inteles ca a sosit hartia si mai tre sa mearga mosu la primarie sa plateasca impozitu lipsa si gata.. o sa poata fi pe numele meu.... oricum,, masina nu e cine stie ce... imi place caroseria ca este in stare foarte buna si culoarea e ok, dar fara rugina si alte rahaturi care ar fi normale la o masina de varsta asta. Are ca dotari NIMIC: si anume doar oglinzi electrice, coloana de directie reglabila pe inaltime, si aer conditionat hahaha....in rest nu are nimic nimic... i-a pus nenea xenon pe faza scurta si in afara de aia e mega blank... dar e ok.. ca am unde sa pun chestii... Ce am apucat sa fac la ea: i-am schimbat rulmentii pe spate deoarece erau praf si huruiau la orice miscare.. bineinteles ca erau originali si sparti si vai de ei.. pana si sabotii de frana care au venit cu masina. Am schimbat si flansa de la cardan si rulmentu intermediar daca tot am ridicat masina pe elevator. Arata ok pe dedesupt. Nu e sparta sau nu e coapta si mai stiu eu ce altceva. Dupa care am trecut la motor si am zis sa ii reglez tachetii ca bat... si am mers la un mecanic obosit si i-a prea strans si a sugrumat masina. Bineinteles ca am verificat si fisele de la buji si am descoperit capacu distribuitor dus si rotoru si le-am pus noi (BERU), vreo 2 fise de buji is puscate si am luat un set de pe alt motor second in stare buna cu tot... si o sa le pun pe alea (noi nu imi permit momentan). Buji noi Bosch. Am zis ca desfac eu capacu sa reglez tachetii dupa specificati primite de la useri de aici sau si de pe net si am reusit.. singura problema e ca am stricat 2 suruburi si acu stau cu masina pe margine pana imi vin toate suruburile, saibele si piulitele originale sa le schimb cu totu si sa ii mai fac un reglaj. Masina nu avea curea de AC asa ca am pus noua. Schimbat ulei cu 5W-40 original BMW, filtru de ulei si de aer noi. Masina nu are AC functional deoarece mosu era un scartzar si nu l-a incarcat cu freon, plus ca are butornu de dezaburiure spate dus si radiatoru din bord fisurat (minunat), asa ca am gasit la cineva de pe forum o cutie cu tot ce tine pentru o conversie de la clima manuala la cea automata. Sper sa o pot pune sus singur weekendu asta. Pe langa asta mi-s duse telescoapele de la capota si de la portbagaj, si alea le pun sus tot acum, si voi chimba chrom lineu cu shadow line tot in weekendu asta...Masina primeste si faruri cu reglaj electric de la Bosch cu tot cu blocu de lumini si o sa fie standard tot pe masina. Sper sa le pot pune si pe alea. Mai am de reglat capota ca sta prea sus si prea in fata si dupa ce pun toate astea o sa incarc clima cu freon sa vad daca merge. Nenea a facut o improvizatie pentru dezaburire si anume a pus pe direct dezaburirreea spate cu un comutator de veioza (tipic varsta a treia). Tre sa vad exact cum rahat a legat-o si cum pot sa o trec iar pe panou de clima.. plus ca nu merge asa bine dezaburirea. Ia foarte mult timp sa dezabureasca luneta deci orice sfat legat de cum as putea remedia problema asta este binevenit... Cu alte cuvinte nu prea am apucat sa ma bucur de masina deoarece sta de cand am luat-o dar sper ca saptamana ce vine sa fie functionala din nou... Planuri: multe O sa-i pun geamuri electrice pe toate usile, pilot automat, computer de bord, alte frane, alte suspensii, alta evacuare, alt motor, vopsea noua, scaune sport, incet incet. Nu mai vreau sa o vand.. asta e clar.. deci va muri odata cu mine.. poze de pe net doar de la anunt dar voi pune si cu ea acum cat de curand... link cu anuntu original pana la poze: http://www.tocmai.ro/bmw-520i-1988-18400203.html#current_image
    1 point
  7. Va salut cu respect! Desi am observat ca acesta e un forum in care majoritatea proprietarilor au BMW-uri de generatie noua, m-am decis sa-mi prezit si eu "fierul" meu drag. Poate-poate mai sunt pe aici si cativa proprietari de E30 care-mi inteleg pasiunea pentru acest model care a facut istorie la vremea lui. Povestea incepe asa: Nu-mi pot aduce aminte cand s-a instalat dragostea asta nebuna pentru E30. Sa fi avut 15 ani? Citeam cu nesat pe forumuri despre ursi, le savuram din priviri...habar nu aveam cum se simte un ursulet, si totusi, eu eram indragostit... Intr-o zi vad unul la vanzare, de aici din Cluj. Nu aveam banii, desi cerea putin (si acum suspin dupa ea...), dar am zis ca ma duc sa o vad, sa ma dea o tura, sa simt si eu daca ceea ce mi-am imaginat se pupa cu realitatea. Stiti cum se intampla de obicei cu visele? Cand se transforma in realitate, simti o dezamagire...nu e ceea ce ti-ai imaginat. La mine a fost exact invers. A fost mai mult decat mi-as fi putut inchipui... Modelul respectiv era un 325 cu m50b25...a fost prima oara cand am ras intr-o masina, in hohote...asa fericit nu ma mai facuse niciun masina...ma rog, nu am cumparat-o, a mai trecut inca vreo 2 ani in care am vorbit exclusiv despre ursi... Tot admiram un urs care era parcat chiar la mine pe strada. Imi placea pentru ca era stock-cam greu de gasit un E30 la care sa nu fi umblat proprietarul. Exterior, interior,mecanic, era cum iesise din fabrica. Intr-o zi il caut pe proprietar, il intreb daca o vinde...a 2-a zi ma duc cu un mecanic sa o inspecteze, si uite-asa a 3-a zi am devenit si eu proprietar de E30. Coupe, '89, m40b18- singurul lucru care nu mi-a placut si nu-mi place nici acum-motorizarea. Am zis ca fac un compromis si-l iau, pe viitor visez la un m20b25 sau m50b25... Hiper-mega fericire in prima zi, doar in COX-uri il tineam...eram cel mai fericit om de pe planeta. A 2-a zi mi-a picat pompa de benzina, in acelasi timp am facut si pana...si asa a inceput "casnicia". Cauta pompa, pompa nu e...doar pe comanda...comanda pompa, vine pompa, nu e buna. Pompa inapoi, comanda alta pompa, vine in 3 zile ca era weekend...gasisem doar originala si noua...ei, asta este...vine, e ceea ce trebuie, bucurie...not. Tot nu mi-a pornit, iar nervi, stres...cauta mecanic, mecanici prosti...in sfarsit dau de un pasionat si el cu urs...picase senzorul arbore cotit si de asta nu mai pornea... M-am lungit... Ce am facut la masina de cand o am (nu multe..): pompa benzina noua/originala, filtre benzina/aer( uleiul fusese schimbat chiar inainte s-o iau), bujii BOSH, schimbat furtunele de alimentare ca mi-au puscat cam toate...si cam atat. Momentan ursul a intrat la hibernat, iar in primavara vreau sa-i fac o tinichigerie ca la carte, sa-l vopsesc si sa ajungem la E30 fest...mai am multe planuri in cap, bineinteles, bani sa fie...Ce pot spune e ca va arata cat mai stock, inafara se jante, suspensie si motor, la exterior nu o sa fie "tunat". Cat mai clean, ca asa-i sade bine. Bun, acum sa pun si niste poze. Ah, am uitat sa mentionez, asta mi-e masina de zi cu zi (da, sunt nebun)
    1 point
  8. Schimb trimuri interior e46 sedan M-tech(carbon look), OEM, cu trimuri piano-black. Trimul de la schimbator cu butoane fata-spate. Poze, restul sunt pe masina:
    1 point
  9. Nu ti-ar creste, ptr ca ti-l arde .de aia scoate fum alb urat mirositor/intepator etc. asta ideea. In fine.. Eu ti-am zis ce ar trebui sa faci,tu faci cum vrei.
    1 point
  10. Uleiul ca uleiul...schimbi simeringurile si scapi,asigura-te ca nu iti papa si antigel. Ti s-a aprins vreun martor in bord?
    1 point
  11. Ai verificat antigelul? Inainte sa-l verifici,vezi ca ai 2 furtunuri.(unul mai gros si unul mai subtire). Vezi daca sunt tari sau moi. Daca sunt tari...e nasoala treaba. Fum alb urat mirositor,spuma pe joja/buson ulei = garnitura de chiulasa arsa. DAR.e posibil sa fie doar condens si doar abur. Tocmai de asta zic sa verifici.
    1 point
  12. Salut!Tot timpul o sa fie persoane care or sa spuna ca nu dau mai mult de 1500E.Au dreptate doar partial.Din ce cunosc eu,pot spune ca nu are rost sa te gandesti sa achizitionezi 320d fl-150hp in 3000-3500 Eur,la acesti bani o sa gasesti o masina cu destule probleme.Recomand sa-ti indrepti atentia catre modelul 320nfl,acestea sunt ceva mai ieftine,dar si acolo trebuieste sa ai pregatiti inca cel putin 500E pentru primele reparatii,urmand ca restul de bani sa-i bagi in "rate"schimband restul de componente ce se defecteaza cat masina este la tine.La benzinare nu ma pricep.Bafta la cautari!
    1 point
  13. Avand in vedere ca iti mananca atat de mult ulei si ai aproximativ numarul de km de la care incep problemele cu simeringurile de la supape ar merita sa faci testul acela banal in care lasi masina la relanti vreo 5 minute si apoi accelerezi, fara sa pleci de pe loc, sa vezi daca scoti un nor de fum in spate.
    1 point
  14. mai bine iei noua. e in jur de 250 de lei
    1 point
  15. ai probleme cu termostatul
    1 point
  16. La 24000 lei, cred ca ti-o baga la dauna totala, daca isi dau acceptul
    1 point
  17. 1 point
  18. pe toate F10 cu CIC si combox se poate activa internetul.... activarea o poate face oricine are laptop + icom cu programul E-Sys cu token. Se codeaza Combox-ul cu un VIN care are internetul activ (de exemplu un vin din Rusia). metoda detaliata o gasiti pe forumurile din afara.... cautati pe google : bmw cic combox internet activation e-sys
    1 point
  19. nivel crescut de daune exista si in ... 2011. si atunci reprezentantele aveau fix aceleasi tarife ca si acum in timp ce pretul la rca era mult, mult mai mic decat e acum. si nu cred ca a dat faliment vreuna din companiile de asigurari. orice asigurator despagubeste repede si fara probleme daunele mici, in schimb pt daunele majore, peste 50-100 de milioane de la orice asigurator vezi banii mult mai greu. cresterea asta de preturi e total artificiala cu atat mai mult cu cat in acest moment nici modalitatea de aplicare a tarifelor nu este in regula. gandeste-te ca unul care are masina pe numele lui plateste 10-20 mil pe an iar vecinul lui de aceeasi varsta plateste 2 mil ca are masina trecuta pe numele tatalui.
    1 point
  20. Pai tu nu stii cum se intretine ASF-ul ? Institutia asta a fost infiintata din 2012 de cand a venit USL-ul la putere. Inainte functiona sub alt nume si avea atributii un pic diferite (ii zicea comisia de supraveghere financiara sau ceva de genul). Toata firmele de asigurari contribuie la ASF ca ei sa-si ia salarii si prime de sute de milioane din banii nostri. Si de asta tot latra ei in presa ca trebuie sa mareasca preturile. Chiar auzeam ieri un comunicat la radio din partea politiei care spunea ca accidentele s-au redus cu un sfert aproximativ anul asta. Si ASF tot vrea preturi mai mari ca doar rudele lor de prin parlament si toata cloaca sa manance si ei salarii pe masura. Restul e gargara si numai minciuni pentru fraieri.
    1 point
  21. is vreo 600 de lei fisele....mai am un pic... dar e ok.... am vreme.. is curios care e faza cu minusuri si plusuri pe aici ca nu le inteleg
    1 point
  22. In Romania este tocmai invers,lumea se sperie de impozit nu de putere(care in cazul tau-impozitul-este la fel).
    1 point
  23. Update: Pentru cine doreste,poate sa conecteze lupele cum sunt OEM, la pinii aferenti din LCM. Firele de plus pt solenoidul lupelor se conecteaza la LCM in mufa albastra, la pinii 2 si 26. Eu am conectat ambele fire de plus ale lupelor la pinul 2, iar masa pt solenoid am luat-o de sub semnalizare (este o tablita cu fire maro, pt masa, se conecteaza inca un fir acolo pt solenoid). Dupa conexiunile modificate, prin codare am setat astfel: Butonul pe pozitia 0 sau pe pozitii: la flash da flash cu becul de faza lunga. Cu faza scurta pornita, da flash cu becul de lunga + a doua faza a lupelor. Faza lunga: activeaza doar solenoidul (a doua faza a lupelor, fara becul de lunga). Acum incerc sa fac din codare ca si pe flash cu faza scurta pornita sa mearga doar lupele. Stiu sa fac altfel, dar as vrea din codare. Avantaj pt a conecta lupele OEM: se poate activa functia de DRL (pt cine doreste) fara a bruia solenoidul lupelor (pt ca odata conectat acesta la firele de faza lunga, cand activezi DRL-ul face urat solenoidul, tot incearca sa se activeze).
    1 point
  24. Faza cea mai urata e ca societatile de asigurare care se misca bine si nu iti pun probleme la despagubire sunt si cele mai scumpe. De preferat ar fi ca cel care te loveste sa aiba asigurare la allianz, groupama, generali. Pana acum nu am avut nevoie de asigurare(nu am lovit pe nimeni, nu m-a lovit nimeni). Majoritatea oamenilor cauta cele mai ieftine asigurari, fara sa ii intereseze de cei pe care ii asigura(rca ul fiind o asigurare pentru terti), mai mult de atat o mare parte a politelor rca sunt gresite. Asistentii gresesc elemente importante din polita afectand valabilitatea acesteia. E o problema cu mai multe substraturi. De preferat cele mentionate mai sus, dar cine e dispus sa dea 1700 lei pe un rca la tiriac pe 6 luni? sa fim seriosi, e bataie de joc.
    1 point
  25. Sigurante Torpedou http://s1.postimg.org/6a0iipi9b/sigurante_torpedou_e39.jpg Sigurante Portbagaj http://s2.postimg.org/6e3213mdl/sigurante_portbagaj_e39.jpg
    1 point
  26. Mai suna o data si intreaba-i la cat iti estimeaza ei masina. O sa fii socat.
    1 point
  27. Este exact ce-i trebuie motorului asta la rece.
    0 points
  28. Fa-i schimbul de ulei si pune-i castrol edge 0w30/0w40 La cald,uleiul ala pe care il ai,se face "pisat" si pierzi din presiune.
    0 points
  29. Problema nu e ca au preturi mici. Ci pentru ca se vrea ca banii sa aiba alta destinatie. Alta decat despagubirea pagubitilor. Politele cu preturi mari sunt acolo pentru ca o parte din bani se duc la ASF, de aceea au salarii uriase cei de acolo. Pana acum 2-3 ani cum de aveau toti preturi mici si nu erau astfel de probleme?
    0 points
  30. Mare bulangereala la voi la Bucale. S-apai pe alt topic sare unul si altul ca de ce sa ii retraga pe astia cu polite RCA mici ? Pentru ca sunt neseriosi si vand "hârtii" fara acoperire. Pe sistemul spaga cu acte ca sa circului in mod legal cu masina.
    0 points
  31. bimmer service? e in bucuresti dar cat de cat aproape de zona aia
    0 points
  32. well dieselu nu toarce ci trancane , are un tacanit pronuntat, inconfundabil. masinuta face un zgomot mai aparte, nu tacane, e undeva intre un motor pe benzina si unul diesel. Cu siguranta inginerii bavarezi au lucrat si la felul cum suna motorul. Pe mine dieselul ma tacane la creier. Dar VANOS-ul acesta is music to my ears. (e muzica pentru urechile mele) :) Pe site bmw.ro sunt sunete de la motoarele masinutelor de la seria 3 in sus parca. In orice caz 116i e facut sa iti placa la nebunie. Este totusi modelul 2009. Am cautat topic cu modul in care suna 116i si zic vreo cativa pe niste forumuri englezesti ca sunetul se aseamana cu un diesel. Ceva legat de presiunea inalta sau cam asa ceva. Nimic anormal la asta.
    -1 points
  33. de curiozitate...cati cai are? :twoup: foarte foarte reusit motorul asta 1.6...dublu vanos pe 1.6...tre sa aiba ceva puterica :) cat despre valvetronic...cine zicea mai sus, cred ca a confundat...valvetronicul este pe motoare mari mari..cum ar fi 3.0, 3.5..
    -1 points
  34. Exista intotdeauna exceptii. Eu ma refeream la baterii originale de BMW. La alte masini nu ma pricep.
    -1 points
  35. Arata belea belea interiorul tau frate,mortal rau de tot,bafta la vanzare
    -1 points
  36. Vezi ce s-a schimbat la ea si cum s-a intretinut. Pare genul de vanzare "un leu nu mai bag in ea, o dau fie ce-o fi".
    -1 points
  37. si eu zic la fel galeria de admisie (ca si cea de evacuare) e unul din punctele slabe la modelul acela ,e considerata consumabila. ...sigur tot ce gasesti la vanzare SH pe internet e teapa,se vinde tot din cauza ca curge ! Cel mai bine ,una noua daca iti permiti
    -1 points
  38. Uita te sa nu curga pe la clapeti. E cineva prin cta care reconditiona. Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  39. Salut. As dori sa-mi cumpar un E46 si as dori cateva pareri ale unor priceputi. Vreau niste pareri adevarate prin cunostinte dobandite nu pareri personale. Am niste nelamuriri. Banii de care dispun sunt maxim 3300 E. Sunt constient ca au o varsta asa ca vreau sa stiu ce motor sa aleg. 320i (150hp) nonfacelift , 320d nonfacelift, 318i facelift , 320d facelift. Imi place mai mult modelul facelift normal dar niste prieteni mi-au recomandat 320i nf 150hp ca fiind un motor mai bun si mai rezistent. Astept pareri. Multumesc anticipat.
    -1 points
  40. Stare perfecta de functionare ! Motor exceptional, (150 hp), km reali , documentatie completa de la dealerul german 219000 km Motorul functioneaza "la mare arta" ! Dotari: Jante aliaj Climatronic Computer de bord ABS/ESP/DSC Airbaguri Piele pe scaune/fete de usi/schimbator/volan/frana de mana Scaune incalzite Oglinzi electrice + rabatabile electrice Trapa electrica Servodirectie Volan reglabil in inaltime si adancime Scaune reglabile pe inaltime Sistem audio complet original BMW -Radio-cass + magazie CD-BMW Volan sport Comenzi pe volan Cruisecontrol Baterie noua cu garantie Xenon din fabrica Spalatoare de faruri (necesita revizie usoara) Carlig de remorca rabatabil original BMW Luneta cu deschidere separata fata de hayon Alarma Inchidere centralizata din cheie Deschiderea lunetei din cheie Bord cu insertii din lemn Geamuri electrice Senzori de parcare spate Autoturismul este in stare perfecta de functionare Pielea de pe scaune nu are semne de uzura/tocire/rupturi Interiorul este ireprosabil, nefumator Toate optiunile enumerate sunt functionale, nu exista probleme mecanice, nu are erori in bord Consum mic, intretinere usoara O masina performanta si fiabila ITP 2016 RCA 2015 Vigneta valabila Certificat fiscal disponibil Autoturismul functioneaza conform specificatiilor fabricantului. Masina este model produs in Germania , original Made in Germany Timbru nu a fost platit, cumparatorul are optiunea de a plati sau nu aceasta taxa. Timbru ar fi aproximativ 500 euro Nu accept schimburi Doar plata cash Pret 3490 euro tel 0730214216 Poze
    -1 points
  41. Jante BMW 16" aliaj originale cu anvelope de iarna. Anvelopele au dimensiunile urmatoare: 215/55/R16 DOT iulie 2011 Jantele sunt spalate,echilibrate doar trebuiesc puse pe masina. Au fost pastrate doar ca jante de iarna folosite aproximativ 4 luni pe an. Profilul ramas este de aproximativ 3-4 mm pentru spate si 2-3 mm fata. Anvelopele nu au un profil ramas forte bun dar mai puteti merge o iarna cu ele. Pretul este pentru jante + anvelope. Accept schimburi cu jante 17" + anvelope de iarna---plus diferenta din partea mea Accept schimb cu anvelope 17" iarna --- plus diferenta din partea cumparatorului. Telefon: 0763948596 Bucuresti .
    -1 points
  42. Nu este prea subtire 0w30 sau 0w40 ma refer la rece?
    -2 points
  43. Probabil M-urile, sau masinile mai puternice, mai mult in drift merg.
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.