Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/27/15 in all areas

  1. da, se poate. mergi cu transportul in comun sau perpedes
    8 points
  2. Eu mi-am cautat masina pe mobile.ro selectand ca masinile sa fie din zona Dortmund unde am avion din spatele casei. Oricum am inteles ca in nordul Germaniei masinile sunt mai ieftine. Am gasit masina, am negociat cu neamtul, m-am suit in avion. La 6 dimineata am plecat din Craiova la 9 am ajuns la showroom. A durat 2 ore sa-mi faca numerele si la 11 am plecat. Seara am ajuns la Viena, m-am cazat la un hotel, iar a doua zi dupa ce am pierdut cateva ore degeaba la Parndorf am plecat spre casa. Seara pe la 10 am fost in Craiova. Puteam sa merg mai repede dar nu aveam cauciucuri de iarna( nu era zapada dar au fost si temp. negative) si nici statia si nu am vrut sa risc. Toata aventura a durat vreo 40 de ore si a costat cateva sute de euro dar am luat exact masina pe care am vrut-o.
    5 points
  3. Daca va intereseaza consumul, ce cautati pe un topic unde se vinde 325xi?
    5 points
  4. Si mie mi se pare ca ii lipsesc multe optiuni si o sa te plictisesti repede. Am deținut 4 ani un e90 Pre-lci si masina mi-a oferit multe satisfactii, cu toate ca are si ea probleme specifice gen plasa airbag, imobilizator volan sau turbina sensibilĂŁ. L-am vândut anul trecut sub 9000€, la 160k km, cu mult mai multe optiuni decat masina din anunt Daca ai putina rĂŁbdare cred ca vei o gĂŁsi o masina mult mai ok in bugetul respectiv.
    5 points
  5. Nu mi-am luat 335i pentru ca am vrut sa fie XDrive - si la momentul respectiv abia iesise 335Xi - si nu mi-l permiteam. Daca ar fi de vazare un 335XI decent l-as lua maine fara sa ma gandesc de doua ori.
    5 points
  6. Intotdeuna m-a fascinat treaba asta cu consumul. Toata lumea este speriata de consum - desi caracteristica de baza a unei masini nu este consumul. Nu intreaba nimeni de confort, spatiu interior, siguranta - performante ... etc. Realitatea simpla este ca o masina bine intretinuta (ca asta) - cu multe piese noi si in garantie pe ea - si istoric complet de service - va costa mai putin pe termen lung fata de un 320D de provenienta dubioasa ("intretinute" la cate un baiat priceput care lucra inainte la BMW dar acum nu mai lucreaza ca este cunoscator) - care rupe lanturi, sparge turbine sau sparge cate un injector de 800 Euro - sau poate un DPF de 3000 de Euro. Nu mai judecati o masina doar in consum de benzina - toate masinile consuma si alte lucruri pe langa. In timp ce la benzina piesele sunt ieftine - la diesel se strica numai lucruri scumpe.
    5 points
  7. Pe fata m-a lasat un amortizor, banuiesc ca sunt cele din fabrica care deja au 237.335 km. Asa ca am luat doua Bilstein B6 Sport. Iar daca tot ne pregatim pentru sezonul cald am comandat si un set de distantiere H&R plus doua bielete antiruliu de la Lemforder.
    4 points
  8. O recomandare generala (nu doar in cazul tau), daca aveti un buget mai mare de 5000 euro, mergeti in Germania dupa masaina. Nu riscati cu masini din Romania. Eu am fost anul trecut dupa e90-ul meu si nu regret nici o secunda ca m-am obosit sa merg pana acolo. Am luat masina de la privat si nu am cuvinte sa explic cat de bine a fost menajata si ce multumit sunt de ea. Probabil mi-ar fi luat o vesnicie sa gasesc asa ceva in Romania... sau sa nu exagerez, ar fi fost probabilitatea mult mai mica. Sunt multe BMW-uri intretinute bine in Germania, cu motoare (mai ales diesel) in stare foarte buna, rulate mult pe autostrada. Bafta!
    4 points
  9. Parca luftul dintre bara si capota pare cam mare . in rest trebuie verificata ...
    3 points
  10. Gata, am instalat sistemul logic 7; un scurt sumar al pasilor pe care i-am parcurs, sper ca va fi util pt alti colegi forumisti: Inainte de instalare: 1. Cumparat setul complet de boxe + amplificator (de pe ebay.de, set de E91) 2. Cumparat de la reprezentanta BMW: - ramele de usi (modelul pt Harman/Kardon) - doua grile de boxe pt cele 2 boxe din spate din plafon(tweeterele au grilele lor, nu se vand separat) - capacul boxei din bord - mufele de la amplificator - cablajul boxe si mufele boxe - bonus de la cel care a facut instalarea 3. Instalarea propriu zisa - demontare bancheta spate, demontare laterale spate - instalat amplificator in zona stanga spate (sub trusa cu carligul de remorcare) poza 1 - tras fibra optica intre amplificator si modulul bluetooth (aflat pe partea dinspre bancheta a stalpului spate) poza 2 - demontat fetele de usi fata, instalat boxe poza 3 - schimbat ramele de usi fata pt instalare tweetere - schimbat subwoofere (sub scaunele fatza) poza 4 - recablat fire pt boxe - boxele standard sunt legate la head-unit; boxele logic7 sunt legat la amplificator, in spate - demontat fetele de usi spate, schimbat boxe; dat gaura pt tweetere; la sedan se da gaura pentru woofere; o mica improvizatie - grila de tweeter era crem, am vopsit-o neagra (nu se poate schimba, se vinde doar impreuna cu tweeter-ul) poza 5 - instalat boxe plafon spate - aici a fost nevoie de o improvizatie, pentru ca ramele de boxe sunt incorporate in capitonaj plafon, care il puteam gasi doar original; asa ca am folosit doua rame de usi fatza, si am dat niste gauri dragutze in capitonajul plafonului eu zic ca a iesit bine (poza 8,9) - sertizat cablajul in mufa pt amplificator - legat amplificatorul la baterie (inclusiv siguranta) - recodat headunit pt logic7 e91 - update software amplificator - dat drumul la muzica - progres foarte evident fata de sistemul standard. - nu zdrangane nimic la fetzele de usi sau prin alta parte, remontarea plasticelor a fost facuta impecabil; sa vedem in timp. La un moment dat masina era facuta bucati in spate - poza 7 - dar totul a fost pus la loc, fara sa ramana nimic in plus Durata totala operatiune - 9 ore, cu mentiunea ca cel care a facut instalarea stia foarte bine ce face si s-a miscat repede - il recomanda pentru asemenea lucrari.
    3 points
  11. Motorul si anul de fabricatie sunt 2 lucruri de la care sa iti treaca sclipirea:)
    3 points
  12. andrei...cine te-a invatat pe tine sa scoti clapetele? La modelul asta nu sunt probleme cu clapetele si nu e nici o grija. stii ce ma intreb eu...de ce un prieten cu e90 cauta disperat galerie de admisie cu clapete, pt ca el a cumparat masina fara si tu...cu ale tale...pe deasupra si cu ele in stare buna le scoti. pffff....sper sa existe un raspuns pertinent.
    2 points
  13. Pai masina asta consuma 5 l in exterior 9 l in Bucuresti(daca este din Buc.),ce dreac sa mai optimizeze.Ori cum a zis Claudiu ori pune la 1 l de motorina 1 l de apa,si face consumul si puterea la jumatate.
    2 points
  14. Am avut aceeasi problema la un E39, acum multi ani. Am fost la reprezentanta pentru constatare au bagat-o in service si dupa o ora, au iesit cu masina deja "reparata". Mi-au spus ca au sters erorile si au resetat calculatorul cutiei si n-am platit decat constatarea, o nimica. Stiu ca multi va feriti de service-ul reprezentantei pe motiv ca e scump (discutii alimentate in special de cei care au interesele proprii - serviceuri si vanzatori independenti de piese), dar nu va costa mare lucru sa incercati intai la serviceuri oficiale. Nu vreau sa iau painea nimanui (ma refer la serviceuri independente), stiu si eu cat de greu se gasesc clientii, dar asa vad eu problema.
    2 points
  15. Nu se demonteaza nimic.firele se trag de la frm la faruri.se desfac doar plasticele de sub bord...de la frm.sigur nu stiu ce sa faca si o iau pe bajbaite plus ca vor sa te arda..sa lasi masina.trag firele in 15 min, codeaza si te ard de 10 mil. din partea mea da-le m....e ai pm cu un nr de tel.cu 2 mil scapi cu fire si codat.stabileste cu omul detaliile.
    2 points
  16. :bashwall: prietene eu nu am sfatuit pe nimeni sa mearga la el sau altcineva,omul a intrebat ceva iar eu am zis de el,el e liber sa mearga unde vrea dar se vede ca tu ai o problema cu neo treaba ta ce ai tu dar daca sti sau cunosti persoane indrumal,a cerut un sfat un ajutor esti nesimtit,fiecare e liber sa mearga unde vrea poate ia mult sau putin dar te rezolva,alti personal nu stiu eu am facut cateva lucrari la el si am fost multumit de servicile lui mai putin de pret dar asta e pt ca alti nu stiu,esti magar ce sa ti zic mai mult cunascatorule
    2 points
  17. 1.prostii...un 318ci are consum 12% lejer in oras..asta nu inseamna ca are probleme;). in afara undeva la 7-8 mers normal chiar si 6 2.intretinerea o sa te coste mai mult ca dublu fata de fiat...schimb ulei + filtre+ bujii te duce undeva la 500lei, placute + discuri frane in jur de 700lei, directie fata(brate si ce mai tine de ele) - lejer 1200 lei..deci fa un calcul , sa nu mai spunem daca iti cade ceva mai scump: debitmetru care nu e asa scump:800 lei, dar un kit ambreiaj bun e peste 2000 lei. Nu zic sa te speriu, doar sa fi pregatit..nu iti iei bmw doar de fite.
    2 points
  18. Salutari, Cu acceptul dvs as dori sa-mi prezint si eu noua achizitie de care sunt foarte mandru. Sunt la al doilea 120d practic, primul l-am luat cand eram in UK, o masina la care am tinut foarte mult desi am vandut-o repede pentru motive de neinteles, nici macar eu nu stiu, probabil ca n-aveam ce face, practic am pus-o la vanzare la un pret mai mare decat ma asteptam sa se vanda si .... s-a vandut. Apoi mi-a parut atat de rau, am schimbat vreo 4 masini dar gandul meu mereu a ramas la 120'ul meu ! In fine... mi-am zis ca atunci cand ma intorc in Romania o sa-mi iau un 120d si nimic altceva, desi mintea mi-a fugit la alte masini de multe ori, am zis sa-mi urmez inima si sa-mi iau marea mea iubire, un 120d! Am vanat site'uri cu anunturi auto timp de vreo luna, fara sa-mi sara nimic in ochi... Pana am vazut anuntul asta: http://olx.ro/oferta/bmw-seria1-m-paket-163cp-ID37tL5.html#dfd459f6f3 Era practic singurul M-Sport in raza mea de pret asa ca n-am mai stat pe ganduri si m-am dus la Pitesti, am ajuns seara, n-am apucat sa-l vad prea bine dar l-am luat la o tura, m-am invartit pe langa el si am batut palma! A doua zi l-am luat si l-am dus la service pentru o verificare la sange ! Dar inainte de verificare am schimbat toate filtrele si uleiul (BMW) la masina ca un prim pas. http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/09/df98f491db29d0a2f49426ee2930d2c9.jpg Masina a fost testata mecanic si electronic (pe laptop). Dupa ce s-a resetat indicatorul de service , singura eroare data pe tester a ramas la placutele de frana, senzorii dusi. Desi era nevoie numai de placute fata, azi am comandat placute fata+spate+senzori si saboti pt frana de mana, asta ca sa termin cu franele (discurile sunt in stare buna)... Mecanic masina nu are nimic in afara de doua bucsi mari de bascula fata care sunt de asemenea comandate. La service mi s-a spus ca masina a fost lovita usor spate, adica bara, haion, stop stanga si putin aripa stanga probabil... in rest masina este beton, cel putin acum la prima vedere. Nu s-a umblat la structura metalica a masinii pe interiorul portbagajului deci a fost o lovitura usoara in spate. Masina a fost adusa din Belgia, probabil baietii au luat-o lovita si au reparat-o dupa care au pus-o la vanzare. Nu am nimic de reprosat masinii, este in stare mecanica si estetica excelenta, se puteau stradui un mic mai mult la revopsirea barii spate (treaba cam de mantuiala) . In fine, ia-ta si poze cu ea acasa: http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/09/47f5561e29bcde6db126ad9c9d6ae846.jpg http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/09/8b20103ca9f3464c04acc84e422e4dfd.jpg http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/09/9275e1f5ef9a1889ec39329a46c5d64e.jpg http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/09/43d936bd342dfdd15add993d57457511.jpg Iubesc seria 1, am schimbat multe masini dar nu am intalnit nimic sa se conduca la fel de bine, pentru mine la momentul asta este masina ideala in raport look/putere/consum . Cam atat momentan dar voi reveni
    1 point
  19. Modelul este E92 325Xi Automat - Coupe Motor N53 de 3.000 cmc 143.000 de KM Dotari: XDrive Cutie Automata Scaune Sport - Piele crem - Electrice si Incalzite Jante pe 18 inch BiXenon Suspensie Sport Volan M Cruise Control Hill descent control Geamuri Fumurii Senzor de ploaie Senzor de lumina Senzori de parcare spate Oglinzi electrice - heliomate incalzite CD/Mp3 Player - BMW Business Roata de rezerva originala BMW Carte si Istoric de service complete cu facturi de reprezentanta. A nu se confunda cu masini aduse din Germania cu istoric dubios. Masina este intretinuta exemplar. Sunt al doilea proprietar - de la 30.000 de km in 2010. Masina este impecabila mecanic si estetic. Asigurare CASCO valabila pana la sf. lunii Aprilie Doresc sa o vand URGENT. Pret: 11.500 Euro Tel: 0740 066 084
    1 point
  20. culoarea imi pare horror , mai ales pt un 5
    1 point
  21. prea multe secrete , eu am facut montaj cu 150 E complet ,a inclus cablajele , eu am adus fibra optica ,a iesit impecabil ,inclusiv decupaje fata usa spate .O zi , o singura persoana .
    1 point
  22. si eu sunt de acord cu Germania, doar ca trebuie sa iei in considerare taxele pe care le vei avea de platit ulterior. personal consider ca un pre-lci are ceva mai putine probleme decat lci-ul, mai ales la motor. oricum nu este nimic capat de tara! si eu am avut problema cu contactul de la volan si stiu ca este des intalnita. totusi nu vorbim de o masina de nivelul unui logan. trebuie sa iti iei in calcul ca vor mai cadea piese din cand in cand si reparatia poate sa fie ieftina, dar la fel de bine poate sa fie costisitoare.
    1 point
  23. Acelasi pret , acum cu distributie noua si imbunatatita .☺ Ca sa raspund anticipat la intrebarea "da de ce ai schimbat distributia ? Avea zgomot?". Nu avea zgomot , dar am fost invitat sa o schimb in baza unui recall BMW. Operatiunea a fost facuta la Bavaria Baneasa si a fost schimbata distributia in intregime cu ultima varianta disponibila . Soooo.... Up!
    1 point
  24. La banii astia iti iei un BMW foarte bun ... dar nu din RO. Radu are dreptate, cauta pe mobile.de si apoi fugi in Germania, n-o sa-ti para rau.
    1 point
  25. sincer ,si pot spune ca am cumparat ceva seturi,cele mai bune au fost siemens hid,dar erau si cele mai scumpe intre 650- 800ron cu can bus si,le am montate din 2008 si merg si acum fara probleme,urmatoarele sunt cele de la philips(philips originale nu gasesti,sau poate la preturi de 1000 ron,ce ai pus tu ca philips sunt intre 300 -400 si iara bunicele au fost modelul 9,am 2 seturi si merg de 2 sau 3 ani,in rest nu stiu,specific ca am luat modelul 6 si 9 dar de 55 w pe 12 v
    1 point
  26. sal,parerea mea,mergi cu cineva avizat care poate sa o verifice,sigur masina aia nu are km aia de care zice,in general masinile vindute in ro,au km dat ,sa nu fie lovita,cum au fost cazuri pe care colegii le au prezentat,de era aproape dauna totala,de frumoasa e frumoasa,dar conteaza si istoricul ei,parerea mea.
    1 point
  27. De lipit se lipeste simplu cu mastic. Sa ai insa grija daca ai Airbag in portiere sa scoti bornele masinii. Partea cu testul la spalatorie la mine nu a functionat... Doar când ploua se infiltra apa. Mai poate fi o cauza simpla cu o rezolvare la fel de simpla: poti verifica si orificiile de scurgere sa nu fie infundate. Poate scapi de demontat fata de usa .
    1 point
  28. In Bucuresti face valymad, un baiat de nota 10+
    1 point
  29. Acum la modul si mai serios care din cele 2 brate e cu problema? Pentru ca masina mai are inca 2 si pe spate, pe acelea de ce le-ai omis?
    1 point
  30. Starline imi suna a ceva destul de prost. Da-l jos pe tot si baga Hepu G11. Ai nevoie de 3 bidoane si de 5 litri de apa distilata. Asta ca sa ai suficient si pentru aerisire. Goleste si radiatorul si blocul. Exista un surub de golire pe bloc pe partea stanga cum te uiti la motor. Trebuie 50:50. Sa ai doar antigel e foarte prost.
    1 point
  31. cred ca sunt multe de luat in calcul. depinde ce optiuni iti doresti, daca vrei pre-lci (m47) sau lci (n47 - vezi probleme distributie), daca o vrei din romania sau germania, numarul de km pe care il accepti etc.
    1 point
  32. din cate stiu cel de 177 de cai este motorul n47 care a intrat pe masini in septembrie 2008. nu dati cu parul daca gresesc. nu prea are nimic masina ca sa fie cat de cat. pot sa intreb bugetul pe care il ai?
    1 point
  33. O fi uzata moral, dar ca dotari e peste 80% din F10-urile alea de 184cp. Motorul e fiabil, cutia de viteze se repara la alte costuri fata de un ZF in 8 trepte, iar la 10.000e e o masina foarte buna. Multi uita ca 10.000e nu sunt suficienti pentru un Logan in echiparea de top, dar au pretentii de Bmw super intretinut, cu 50.000km, de preferat cu HUD, trapa, logic 7, perdelute, pachete, scaune confort samd.. Legat de masina din link, nu cred ca am vazut 5 e60-uri sa aiba dotarile alea pana acum..
    1 point
  34. Noul samsar a crescut pretul si a scazut km. Uite ca tocmai asta merge la noi si a ajuns o moda in ultimul timp...si multi pun botul din pacate. Masinile alea chiar le vand si destul de repede. Si castiga bani nemunciti de pe urma fraierilor.
    1 point
  35. Mai merge si pe seria 1 E 82,E87.
    1 point
  36. E o problema comuna la Bmw si sunt multe discutii pe forum referitor la asta. Trebuie doar cautat pe forum.
    1 point
  37. Ca sa vezi ca nu esti singur, eu cand mi-am luat E46, n-am dormit tot drumu de la Bucuresti pana la Targu Jiu si eram maxim de incantat, incat pana seara cand m-am intors in Bucuresti, nici macar mancare nu mi-a trebuit. Povestea s-a repetat saptamana trecuta cand am trecut la E39...parca nu mai ajungeam odata sa bat palma pentru masina. :frantics:
    1 point
  38. Datorita drumurilor din patria romaneasca, mai exact la intrarea in orasul Baicoi am reusit sa rup un pivot de la bratul de pe dreapta. Drept urmare m-am pricopsit cu doua brate noi de achizitionat. Mai mult, cand am ajuns in Bucuresti am calcat pe un fier de pe trotuar (care iesea din pamant) si am reusit sa tai cauciucul de iarna pe o portiune de 10 cm, moment cand a bubuit instant. Drept urmare, am cumparat gume de vara noi ca tot a venit primavara...si astazi le-am montat. Anvelopele sunt GoodYear Eagle F1 Runflat cu 255/50/19 fata si 284/45/19 spate. Am schimbat si cercul de la volan cu unul imbracat in piele dar in stare foarte buna (luat de la serjul de pe forum). http://s8.postimg.org/fo2yvk34x/2015_03_09_10_32_44.jpghttp://s8.postimg.org/xoc5zxvc1/2015_03_09_10_34_49.jpghttp://s8.postimg.org/scs7i42xt/2015_03_10_18_16_17.jpghttp://s8.postimg.org/rbx0q3s9t/2015_03_10_18_17_05.jpg http://s8.postimg.org/5yaj1w069/2015_03_10_18_17_20.jpghttp://s8.postimg.org/d2scax7fl/2015_03_10_18_17_33.jpghttp://s8.postimg.org/yk8nfe50h/2015_03_10_18_17_42.jpghttp://s8.postimg.org/stih1nx0h/2015_03_10_18_17_53.jpg http://s8.postimg.org/rfqu6cxr5/2015_03_10_18_18_21.jpghttp://s8.postimg.org/lhd0w4esh/2015_03_10_18_19_14.jpg
    1 point
  39. A mai intinerit un an plus de care au scazut si km, de la 231 mii la 190 mii.... Tare frate.... Mama lor de samsari...
    1 point
  40. Sa ne spui si cat te-a costat reparatia.
    1 point
  41. Curiozitate: airbag-urile nu s-au declansat? Sau airbag-ul tau daca nu ai avut pasager in dreapta?
    1 point
  42. ai avarie serioasa. o sa coste mult reparatia. nu vreau sa te jignesc dar pretul e fantezist in sensul propriu. esti pe un forum unde mai stiu membrii pretul ptr piese precum si manopera. plus ca mai sunt si altele defecte care nu observa pana nu desfaci masina( gen scut, contraaripa, furtune, radiatoare, etc). oricum eu iti urez spor la vanzare
    1 point
  43. Iti ofer un 318i fabricatie 2000 cu volan pe dreapta la schimb si 400 euro. Sau 1300 euro si vin eu cu platforma dupa ea,poti sa-ti pastrezi farurile si jantele de aluminiu si bateria.
    1 point
  44. 1200 euro fara jante ? Cam asta e pretul real.daca il accepti vin sa vad masina
    1 point
  45. avertisment pentru? nu am jignit pe nimeni
    1 point
  46. hmm capota,farurile,tragarul,alea sun minore?
    1 point
  47. Cricul ala care tine masina de bot in sus e de vanzare? Intreb fara gluma.
    1 point
  48. De ce nu imi e frica in Bulgaria..sau Ungaria.sau Austria?In 8 luni am 3000 km,din care 2500 afara..si fara frica. Cum reintru in Ro,parca am capiat...cele mai fanteziste situatii numai la noi vezi. Nu am vazut nicaieri soferi injurand ca la noi,nici claxoane.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.