Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/13/15 in all areas

  1. 1/2 inseamna jumatate si se refera la inch, in care se masoara latimea jantei: 225/35 R18 90W 8 1/2Jx18 ET37, in aceasta insiruire, numerele inseamna asa: 225 = Latimea pneului, in mm; 35 = raportul nominal de aspect al pneului ("talon", "balon", etc) si iti arata inaltimea pneului, in % din latime (adica 35% din 225 = 78.75 mm) R18 = pneu in constructie Radiala cu diametrul interior de 18 inch (sau diametrul jantei pe care se va monta) 90W = indicii de masa (90), respectiv viteza (W) ai pneurilor in 8 1/2Jx18: 8 1/2 (= 8,5) = latimea jantei, in inch J = profilul jantei, in zona de imbinare cu pneul (sunt de mai multe tipuri, J fiind cel mai comun - multa lume il confunda cu unitatea de masura a latimii) x = janta in constructie unitara (dintr-o singura piesa/bucata) 18 = diametrul exterior al jantei ET37 = deportul jantei -> in sectiune, distanta dintre planul median al jantei si planul prinderii pe butuc. Sper ca te-am edificat in privinta codificarii jantelor si a pneurilor La partea cu diferenta de latime intre fata/spate, cred ca este dpdv al transmiterii momentului de la roata catre asfalt; o suprafata mai mare = un transfer mai eficient (zic si eu) 7. 16" pentru confort, de la 17" in sus pentru aspect. Modelul este strict o chestie de gusturi, dar ca sfat ar trebui sa mergi pe modele OEM.
    5 points
  2. Am avut X6,am avut q7 si am condus de cateva ori ML, daca vrei o masina confortabila uita de X5, daca vrei o masina cu care sa iti plimbi copilul in linistie si in deplin confort alege ML,Q7, Range Rover Sport chiar si Touareg,asta daca vrei un suv premium si mare, insa la 25k euro va fi cam greu sa te lipesti de ceva bun,cu un rulaj cat de cat acceptabil si relativ nou. La bugetul tau as cauta new X3, GLK, XC60. Sunt masinai mai confortabile decat X5 E70,mai economice si mai ieftin de intretinut. Nici nu mai pun la socoteala ca la ac. buget vor fi mai noi si mai putin rulate Sa nu iti inchipui ca X5 E70 este o caruta, insa nu poate indeplini corespunzator rolul de masina de familie premium, este prea rigid ,destul de galagios la viteze mai mari, vibratii prea multe la interior in ciuda L6-ului de sub capota, asta la ralanti. Oricum cel mai bine ar fi sa faci un test.
    3 points
  3. LEgat de filtre, pune MANN sau OE. Oricum, multi colegi folosesc MANN, sunt foarte bune. Legat de jante/anvelope, cauta ceva jante care sa dea bine pe e90 pe 17 pt iarna (cu minim7j pe fata si 8j pe spate). Anvelope poti pune 225/45/17 pe fata si 245/40/17 pe spate. Legat de marca, alege dintre Nokia Z Line, Goodyear Eagle F1 Asymetric 2, Michelin, Continental Sport Contact. Limitele cu care poti lua curbele, depind de foarte multi factori: cum intri tu in curba, cum e drumul, cat de stransa e curba , etc. Practic, cand iei curba trebuie sa simti ca o iei lejer, fara a fi nevoie sa tii volanul cu 2 maini si sa tragi cu forta sa poti iesi din curba sau sa nu ai senzatia ca nu iti ajunge banda. Asta vine cu timpul, asa ca ia-le cat mai incet , chiar mai incet decat crezi ca merge. Eu si acum, dupa zeci de mii de km condusi in toate conditiile si pe n tipuri de drum, daca mi se pare ca pot lua curba cu 100 km/h , intru doar cu 80km/h ca sa fiu mai sigur si sa am timp sa reactionez in caz de ceva. Iarna + zapada: e un mit ca BMW-urile nu merg pe zapada. Lasa jantele pe 16 de iarna, cumpara anvelope noi: Nokian WR D3 sau Continental TS850 de exemplu (sunt de top si nu sunt scumpe) cu dimensiunea 205/55/16 si nu ai nici o treaba indiferent ce dealuri ai de urcat. Nu iti fie frica sa folosesti frana, chiar si in carte iti scrie ca pe timp de ploaie sau zapada sa actionezi din cand in cand franele, lasa ABS-ul sa isi faca treaba daca e nevoie. Secretul pe timp de iarna (in mare) este sa nu bruschezi comenzile volanului si pedalele, daca le actionezi progresiv masina va raspunde bine Regimul de exploatare a motorului: Pana se incalzeste putin, mergi fara acceleratii cu pedala la maxim, schimbi pe la 2100-2200rpm (5-10km), pe urma nu e indicat sa mergi sub 2000rpm. De accelerat accelerezi pe urma cum vrei tu, dar ai grija cand schimbi viteza in treapta superioara sa ai in peste 1900rpm (minim). Cand depasesti, daca vine masina din fata ii dai pana la 4000-4200rpm abia apoi schimbi viteza, castigi timp. In rest, daca nu te grabesti poti schimba la 3000rpm sau mai sus, cum vrei. PS: ANvelopele se considera uzate din momentul in care au sub 4mm (sau au ajuns la markerul de uzura) si DOT (an de fabricatie) mai vechi de 3 ani. Cel mai simplu e sa mergi la masina si te uiti la ele. Daca DOT-ul e de 3-4-5 ani le schimbi sau daca ai DOT bun dar mai ai 3mm sau au ajuns la markerul de uzura, la fel, le schimbi
    2 points
  4. daca stare tehnica e buna, si gumele bune, poti aborda destul de agresiv curbele. daca i un drum care il cunosti, o curba care o cunosti bine. poti incerca treptat sa ridici viteza.. azi cand treci pe acolo o iei cu 80, maine incerci cu 85... etc.. pan auzi scartait de gume sau esp-ul flashuind.. iarna trebuie sa fii atent cu acceleratia..dar sta e valabil si la tractiue fata. cu un e34 care nici macar nu avea controlul tractiunii sau esp, doar abs si diferential autoblocant, mergeam in alpi pe drumuri judetene gen, iarna, la peste 2000m... conditia esentiala iarna e sa ai gume bune..
    2 points
  5. Fara supararea, are acte acum inteleg, dar pentru forumul asta macar puteai sa pui un pret real, 8900 e SF.
    2 points
  6. Dintre Ml si X5, eu am ales X5.. Am fost in aceeasi dilema ca si tine, vroiam sa iau ori X5 ori Ml, dar am mers tot pe BMW si nu-mi pare rau, il am de nou, si acuma are 380 mii km masina, merge ca unsa, fara probleme majore, am avut probleme cu lantul la 300 mii dar am scapat destul de ieftin, 45 milioane, in rest, chiar nimic.. Turbina originala, cutia fara probleme, filtru de particule l-am curatat si inca duce bine.. La mercedes, lumea se plange de cutiile 7G, cica ar fi cu probleme, am in familie un S class din 2006, la fel, probleme la cutie. Depinde si de noroc, cum o nimeresti.. Fa un test drive cu amandoua, si vezi care te "coafeaza" mai bine, care iti place mai mult si alege-o pe aia. Eu as lua in calcul si un touareg, modelul mai nou, cred ca pe la 25-28 mii gasesti ceva bun.. Am auzit numai lucruri bune despre ele, am un prieten care are, si ii foarte multumit de el.. Bafta
    2 points
  7. Vreau sa schimb interiorul meu sport cu unul de piele. Scaunele sunt cu incalzire si reglaj lombar electric cu perne de aer. Ma intereseaza sa fie un interior foarte bine intretinut. Al meu nu are absolut nici un defect. Pozele nu sunt profi (nu sunt fotograf). Nu au nici macar o pata, ce se vede acolo in poze sunt raze de lumina, nu pete. http://images.tapatalk-cdn.com/15/08/13/7d430ba0671c20ee138ee3e151f6e9ac.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/08/13/f00f0d6bbf110d7517b193a11509f235.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/08/13/46dc16a37c6ea1bbcf31b86a0fa06b9d.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/08/13/c1f7247c5a4b806ca3aa103af6e4252a.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/08/13/b280c51fa373d8e3eab92a6621a9524d.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  8. Vand bmw e90 320d, 163cp, varianta fara filtru particule, euro 4! km 201.000 An fabricatie 07.2005 Masina personala, are urmatoarele dotari suplimentare: -volan M sport cu comenzi -nuca schimbator M -interior sport semipiele cu reglaj lombar si perne aer -incalzire in scaune -alarma oem -senzori ploaie+senzori lumini -oglinda retrovizioare heliomata -dublu climatronic -cup holders -pilot automat -proiectoare ceata -jante pe 18 style 189 + distantiere h&r de 20mm spate -bluetooth -comenzi vocale -sistem audio HI FI -pachet lumini ambientale exterior+interior Masina e in tara din 2011, sunt al 3 lea proprietar, acum doi ani cand am trecut o pe mine taxa era platita si nerecuperata! Masina a avut interior stock, nu am legat inca incalzirea in scaune si pernele de aer! Pret 7800 euro
    1 point
  9. 1. in nici un caz 2000 RPM poate te referi la cuplu maxim ... puterea maxima e undeva pe la 4000 rpm poate chiar peste la masini mai noi.
    1 point
  10. De 7 ani circul cu BMW iarna, aproape 4 ani am circulat cu un BMW E36 fara ABS, zero accidente si de 3 circul cu un E46 cu DSC, la fel, zero accidente. Daca esti precaut, nu se intampla nimic. La E36 puneam cate un sac cu nisip in portbagaj iarna, la E46 am doar o punga de 5kg, pentru urgente.
    1 point
  11. Pozele fac cat 1000 de cuvinte.
    1 point
  12. Cat de iesite sau intrate fata de aripa
    1 point
  13. Tine-le pe astea pe 16 pentru iarna, si ia altele de 17 pentru vara.
    1 point
  14. Salut, 1. vitezele se schimba la motorina oriunde de la 1500-1700rpm si pana in rosu, dupa ajunge motorul la regim. Eu stiu ca pe grafic varful curbei puterii la motorina e in jur de 2000rpm si un pic peste. de aici tu decizi. 2. nu se stie ce filtre si ce ulei, dar sa stii ca masina/motorul are si alte filtre decat cel de motor.. ...daca ai plecat de la Dacie ai trecut pe la VW si te-ai oprit la BMW inca nu ai aflat ca pe cauciucuri, pe mai toate sunt niste repere unde poti afla singur daca sunt prea uzate sau mai au "viata" in ele? ..iar cand se verifica franarea.. ar trebui sa stii si cat de groase mai sunt inca DISCURILE!? 3. APROAPE TOTUL este produs in china pentru ca china produce de la foarte buna calitate, pana la cele mai ieftine produse si de aici vorba aia, te tine dupa cat ai dat (si as mai spune si cat ai analizat..) 4. nu ma bag 5. "Cam care sunt limitele masinii in conditii normale?" asta e cea mai amuzanta intrebare (sincer). Pai cred ca "conditiile normale" luand contextul .. ar fi sa o scoti pe autostrada si sa pui pedala la fund (sau aproape) pana incepi sa o simti nesigura (sau tu nesigur) pentru mine alea-s conditii normale, nu cand am intrat intr-o curba dupa care ma intreb daca data viitoare pot mai tare pentru ca motorul poate(!) iar eu poate NU MAI IES VIU!.. nu te supara, conditiile NORMALE sunt atunci cand conduci CONSTIENT UNDE TE AFLI. 6. nici aici nu ma bag ca opiniile vor fi garla de la alti colegi 7. eu as pune cu "balon" cat mai mare pentru drumurile din Romania, iar masina o VEI SIMTI (sub c**) mai bine daca TE INTERESEAZA CONFORTUL TAU si BUCSELE MASINII. ...Fie vorba intre noi nu ti-ai luat o supercar.. de bmw. Dar, nu vreau sa ma pun de-a curmezishu' prea mult 8. Colegul de mai sus ti-a raspuns exact ce si cum iarna. 9. Daca acel cineva ti-a spus sa nu pui frana de motor la BMW ce frana ti-a spus sa pui in schimb??? ..cea de picior?.. la roata? :purple:
    1 point
  15. Nu ai aratat respect fata de mine, asa ca am folosit si eu acelasi stil Ce parere aveti de jantele astea? Merg pe e90, nu? Vad ca au et 47 http://olx.ro/i2/oferta/vand-jante-bmw-e46-r18-m-pachet-ID4gF0C.html#:1a8ab8a839
    1 point
  16. Eu nu as lua un SUV(sav) care sa ma zgaltaie la fiecare groapa cum o face x5...asa ca aleg ML pentru confort..si nu, nu e barca cum zic multi + ca nu faci raliuri pe drum. Testat personal, Ml are consum cu 2L mai mare decat X5 in aceleasi conditii de mers.
    1 point
  17. 1. La 2500 e ok la un mers normal, depinde si cum o calci. Totusi, cand ai ocazia sa iesi afara din oras, e bine sa o mai ''desfunzi'' cu niste ture mai inalte. 2. Cauta informatii despre distributie la N47. 3. S-a mai discutat, in principiu sunt ok si unele marci AM, dar indicat e sa se mearga pe OE, acum nu stiu ce intelegi prin consumabile. 4. Cred ca bara iese la retusat, grila se schimba. 5. Depinde si ce suspensie ai, in mod normal nu ar trebui sa iti faci griji la curbe usoare pana in 90km/h. 6. Uita-te pe la sectiunea ''Masinea mea'' si vezi ce mai au colegii si cum arata masinile. 7. Idem. 8. Indicat ar fi sa le tii pe cele de 16 pentru iarna, sunt recomandate anvelopele mai inguste pentru zapada plus eventuale zgarieturi pe jante. 9. Si aici s-a tot discutat. Eu te-as sfatui sa mergi pe o portiune fara masini/pietoni/obstacole dar cu zapada si sa te joci putin, sa vezi cum raspunde masina in anumite situatii. In general trebuie sa iei invers de volan si sa nu accelerezi daca simti ca masina o ia pe o traiectorie ciudata. Ex: masina ''fuge de fund'' in dreapta la o curba spre stanga, rotesti volanul in dreapta si iei piciorul de pe acceleratie. In rest, cu cat vei citi mai mult cu atat vei afla raspunsuri la intrebarile tale.
    1 point
  18. astazi fac cateva poze la faruri , poate totusi nu ma pricep eu si am lupa , daca nu ce mi-a recomandat colegul kenbobo este plug & play ?
    1 point
  19. Inainte de toate da husa aia de pe volan jos.
    1 point
  20. display computer ala se poate repara, banuiesc ca ai eroarea clasica cu pixeli morti, se relipeste banda din spate parca. Erau unii chiar si pe forum care faceau asta. fum ai probabil de la galerie de evacuare fisurata.
    1 point
  21. ala e cel mai pretios indiciu, daca e indreptata teava in jos sigur nu are dpf...care au dpf au teava dreapta deoarece teoretic nu ar trebui sa dea fum!
    1 point
  22. Pentru ca exista in dex. "Coupe" e frenci iar cartea masinii e romanian, ceea ce mi se pare corect.
    1 point
  23. Daca nu reusesti s-o vinzi incearca un schimb + diferenta pt E91 si vezi cat iti ofera pe ea. Poate nimeresti pe unul sa accepte. Si oricum baga anunt pe autovit ,olx ..etc.
    1 point
  24. Lupe Morimoto Mini 3" + xenon 35w H1 5000k sau 4300k.
    1 point
  25. Eu stiu ca daca ai teava indreptata in jos nu ai DPF
    1 point
  26. Da, in 2012. In luna mai am primit pe ea 6.000, fara acte. Actele m-au costat 1.000 de euro.
    1 point
  27. 1 point
  28. pai nu demult se vindea 530i-ul M pack care a fost al lui Acero cu vreo 7mii parca..deci..din pacate masina ca asta se da cu 6000-6500 in ziua de azi. Bafta!
    1 point
  29. bravo pt curaj si bafta cu V8-ul
    1 point
  30. @severin31 :getlost: Mars de pe topic daca nu esti in stare sa iti exprimi opiniile cu bun simt. Sau, cel putin, daca ma-ta nu te-a invatat sa te porti frumos, cauta niste carti ( chestiile alea cu litere, ca biletelele de la pompele de combustibil asa cum spui tu, doar ca sunt mai mari, au mult mai multe litere ). ( vezi ? si eu pot sa fac asumptii ) Si zici ca nu merge sa pui si benzina ? Eu ii pun benzina cand ma enerveaza ca sa se invete minte Norocul meu ca nu sunt asa pesimist ca tine. Vezi ca mai ajung din cand in cand si prin caracal. Te anunt pe topic ca sa nu iesi din casa, sa nu cumva sa derapez. Poate si ceara de pe ea influenteaza, mai stii ? Am cheltuit banii pe produse de cosmetizare pentru ca da, vreau sa arate bine, fiindca imi place sa am grija de masina. Asta, in capul tau, inseamna ca nu imi mai pot lua anvelope ? Cand ma intorc din vacanta ar trebui sa fac schimbul uleiului+consumabile din nou. Sa prespun ca nu ar mai trebui, fiindca mi-am luat produse de cosmetizare ? Daca beleai ochii mai bine, iti dadeai seama ca nu am stiut de ele, fiindca nu m-a interesat subiectul. In plus am si am avut alte lucruri mai importante de facut. Masina o folosesc doar in weekenduri cand plec sa ma relaxez/cu alte treburi. On topic : Anvelopele pentru iarna ce urmeaza: http://www.emag.ro/anvelopa-iarna-continental-ts-205-55-r16-94h-3532680000/pd/DNFPWMBBM/ In functie de cat o sa merg cu masina in perioada septembrie-noiembrie o sa imi iau si alte anvelope de vara ( dat fiind noile descoperiri ). Daca nu circul mult cu ea, o sa iau in primavara pentru ca, altfel, o sa ma forteze la un alt set de jante, tot pe 16, iar cel pe care il am acum vreau sa ramana doar pentru iarna. Astfel, daca e nevoie sa imi iau cand ma intorc din vacanta, pentru vara, ar fi: http://www.emag.ro/anvelopa-vara-michelin-energy-saver-grnx-205-55-r16-91-w-971230/pd/DH5CVMBBM/
    1 point
  31. Daca tot ne tinem forum de pasionati, am putea sa ne comportam ca atare. Oricat de buna e masina si oricat de priceput si calm e soferul, tot o mai calca putin sau pot aparea situatii neprevazute. Nu are cum sa faca fata un cauciuc de iarna cand temperatura de pe asfalt e 40-50 de grade si nu cred ca are reflexe de pilot de raliu Eu ii condamn pe cei care umbla cu anvelope necorespunzatoare, sunt un pericol in plus care ar putea fi eliminat din start.
    1 point
  32. Nu m-am gasit eu sa te trag la raspundere, asa ca nu e cazul sa fii ironic. Te-am intrebat deoarece am mers saptamana trecuta cu passat-ul unui prieten care era incaltat tot cu dunlop-uri de iarna ( 3d cred) si scartaia la fiecare viraj, dadea impresia ca le iau cu frana de mana. Nu e vorba ca se tocesc prematur sau consuma mai mult, dar masina mi s-a parut total nesigura.
    1 point
  33. Copilas,e forum, comentam ce vrem si cat vrem, este autovit ca alternativa, oricum aici n-o vei da dupa ce stiu toti ca ai luat-o cu 7700 ))
    1 point
  34. nu fi ghiolban, ai o masina din 2005, careia eviti sa ii spui si anul, eviti sa ii pui vinul, si ceri un pret exagerat, dupa ce o cumperi cu 2 mii mai ieftin. nu visez la masina ta si nu mi-o permit, stai linistit.
    1 point
  35. VIN-ul in privat? Zici ca e cnp:)))) esti dubas cu fazele astea. Oricum, daca va da cineva 9500 pe masina asta..tre' sa fie ceva fraier. Bafta!
    1 point
  36. E chestie strict de gusturi aici, mi-a placut enorm de mult E92-ul la vremea lui, insa F82-ul mi se pare mult mai agresiv cand le compar. Cat despre V8, e iar chestier subiectiva, eu prefer L6-le asta twin turbo care trage de rupe din ture mici si nu se simte lesinat ca V8-ul aspirat de pe generatia anterioara, dar repet, e doar o chestie de gusturi aici. Multi s-au plans ca V8-ul era lesinat in ture mici asa ca BMW le-a dat cuplu demential din ture mici cu noul motor, acum lumea suspina dupa vechiul V8... @edit: Pentru o parere personala, spusa din propria experienta dupa ce le-am condus pe ambele, ploua cu minusuri... si la mai multe, ce pot spune altceva?
    1 point
  37. http://images.tapatalk-cdn.com/15/07/16/4befb151dba0ceb2b5bf7b790dd7933f.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/07/16/21736fd093d7199b51a6878c7f3db02f.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/07/16/8dbdb730d1643401daa16c7dab40b9cb.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/07/16/172a700116ee0373aeb8ec29b95f96f6.jpg Poze facute in graba n-am avut timp deloc Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  38. Ultima citire de cheie e la 194.565 km
    1 point
  39. Foarte frumoasa masina ta, sa o stapanesti sanatos! Sincer, merita niste jante pe 18", pe 18" daca pui pe F10, ii ca si cand ai avea pe 17" pe un e60 de exemplu, la F10 ai talon la cauciuc mai mare.. Pui pe 18" cu 245/45/18, si nu ai nici o problema.. Schimba aspectul masinii mult.. pe 17" lasi de iarna.. Oricum, superba masinuta
    1 point
  40. Putin imi pasa daca ai facut sau nu bani de F10, trebuia sa citesti printre randuri, nu ma intereseaza statutul tau. Ideea era ca toata treaba e putin batatoare la ochi. Ori are vicii ascunse, ori faci bisnita/samsareala (aduci cu un pret si vinzi mai scump) iar treaba cu F10-le e doar asa de aparente, ori daca chiar vei trece la F10, ce vrei tu sa faci tot bisnita se numeste (sa iesi pe plus cu 2500e dupa ce ai folosit masina 3 luni ). PS: Eu inchei aici, mi-am spus parerea. Bafta!
    1 point
  41. Ala pus de mine era doar un model. Nu ma intereseaza strict modul ala. Am si precizat asta. Calitatea o evaluez eu personal Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  42. In principiu daca ma feream ceea ce nu fac,nu puneam poza cu optiuni si seria sasiu acolo,va puteti uita ce masini am mai avut si unde au ajuns , azi este ziua mea libera si am avut timp sa dau detaliile necesare, plus masinile nu prea se vand pe forumuri,faci asa un thread sa si mai dea lumea cu parerea. cine este cu adevarat interesat de o masina in general suna si discuta direct si afla si ultimul pret la masina cu sau fara roti. Va salut.
    1 point
  43. Cunoscari pe aici,se vede ca a fost cu volan dreapta dupa olginzi si yala de la usa,fostul proprietar este varul meu,daca tot stii masina adu ti aminte cum era cand ai vzto atunci,ce interior si ce suspensie plus cate lipsuri avea pe vremea aia,nu ma intereseaza sa studiez piata sau nu,a fost verificata de cand era la varul meu la reprezentanta pe toate cele 3 chei ,pe blocu de lumini in legatura cu kilometrii,ia'ti tu la 45 din 2005 cu ce vrei tu , o dau si eu pe asta cu 45,pentru mine paket M este zero atata timp cat tot romanul si'a pus...,conversia a fost facuta de cativa ani buni,alte intrebari de forumisti mai aveti? Da mi un emai sa ti dau poze sa vedem atunci corel ...
    1 point
  44. Andrei, poate ar trebui sa te mai abtii din cand in cand sa raspunzi la intrebarile ce nu iti sunt adresate. Iar despre salariu, nu castig o avere, castig cat sa imi permit sa imi fac toate platile lunare si sa imi mai si ramana eventual...
    1 point
  45. Multumesc. Legat de consum, o sa vad dupa weekend-ul asta cum sta treaba cu el, nu ca ar avea vreo importanta, cand iti iei motor de 431 CP nu mai ai pretentia sa consume 5%. Ca idee insa, M4-ul pare sa imi consume cat imi consuma vechiul meu E46 325 CI de 192 CP, daca nu chiar ceva mai putin. Parca din ce imi amintesc aveam emisii de 217g CO2/km la 325CI si la asta am 194g CO2/km din datele producatorului, deci cel putin la emisii de CO2 sta mai bine. Dupa 1k km cat voi face in weekend voi putea sa imi fac si o idee legata de consum, trec cutia pe 2 liniute, pana acum imi stataea doar pe o liniuta, ca sa schimbe ceva mai sus treptele, gazul poate sta in continuare pe economic la drum lung si aia e. O sa fac un consum la pompa totodata si voi compara si cu, ce imi arata computerul de bord sa vad ce acuratete are si computerul de bord in privinta consumului. Oricum, 1k km, voi baga cam 2 plinuri de carburant, cam asta estimez.
    1 point
  46. @edit: ai postat fix intre posturile mele si s-au separate pozele. In postul anterior ajunsesem la limita de 1 MB de atasamente per post asa ca am stat 2 minute sa pot posta iar si forumul ar fi unit cele 2 posture ale mele intr-unul. Asta chiar nu am idee si decat sa iti spun ceva gresit mai bine tac.
    1 point
  47. Iar nu mai pot da edit, dar uite niste poze cu, ce am spus mai sus.
    1 point
  48. Da, e gratis in primii 3 ani. Ce nu am e Internet-ul, adica sa navighez, ala m-ar costa $100 pe an parca, in rest are Online Search la puncte de interes, ia vremea online si restul, pot intra pe aplicatiile lui etc.
    1 point
  49. Modificarile de genul asta nu se concretizeaza in general. O turbina de passat si un intercooler nu reprezinta aproape nimic in economia unui proiect de genul asta. Poate 10% dintre piesele pe care va trebui sa le cumperi. Iar daca nu faci un soft custom - degeaba te obosesti.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.