Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/12/15 in all areas

  1. Frumoasa masina, iar culoarea e superba...misto si jantele
    5 points
  2. ia motor de 3. Ce prostii is astea ca "din cauza impozitului" ? te costa 400 de euro pe an in plus pe 3-4 ani cat tii masina. Extraordinara suma !
    4 points
  3. FRE, singura diferenta e ca la tine se strica sistemul nou (Night Vision 3) care e produs de alta firma pentru BMW, iar eu o sa instalez Night Vision 2 care nu are astfel de probleme si e pe piata de mult timp. Diferenta intre ele e ca NiVi2 detecteaza doar persoane spre deosebire de NiVi3 care are si detectie de animale si e integrat in Active Protection (Collision Warning) adica si franeaza la viteze de pana la 60kmh (City Braking). Ce instalez eu are doar detectie de pietoni pe timp de noapte cu avertizare in kombi/HUD.
    4 points
  4. Pe modul comfort este ''barca'', pe modul normal ''barcuta''...abia pe sport plus este ''tare''
    3 points
  5. Ia un 335i/d si nu o sa mai vrei altceva
    2 points
  6. deci vine omu si are urmatorul rationament : vreau masina de masina, premium, putin rulata ,sute de cai, tone de tractiune, are si 84.000 de lei pt asta (la cursul de azi). DAR un cost anual in procent de 2.5% din pretul de achizitie este absolut inacceptabil. Eu nu stiu ce sa zic. Dai bani de masina scumpa, dar o tratezi ca pe o masina ieftina - sa nu consume, sa nu coste,fara impozite, etc. Ce ne facem cand se duce o placuta de frana ? Mai are 3,nu ?
    2 points
  7. aoleu iar a reinviat careva topicul asta .. nu nici o legatura masinile decat ca sunt apropiate ca pret de cumparare la sh.. in rest..se poate bate apa in piua inca 20 de pagini..
    2 points
  8. Desi anul trecut am incaltat masina cu Conti ts850 care s-au comportat excelent pe zapada afanata si pe drum inzapezit(le-am luat in urma rezultatelor ADAC si le recomand) as incerca cu foarte mare incredere nokian sau vredestein ca totusi sunt facute de nordici(raport pret/calitate f bun) si daca nici aia nu stiu cu ce se mananca zapada atunci ar trebui sa se lase pagubasi..
    2 points
  9. :) Am cam batut campii, m-a luat valul povestii si nu stiam cum sa fac sa explic ce cred fara a implica matematica, derivate si alte alea..... Eu am inteles ca intereseaza o masina care sa alerge si la track days (fapt pt care am vorbit de avantaje pe circuit) si in oras.... oricare ar fi bugetul pentru o masina trebuie sa iti fie drag cand te indrepti catre ea si sa te bucure de fiecare data cand ai chef..... pentru asta parerea mea ca nu poate fi 2.0 t si nu audi (subiectiv vorbind ) eu vroiam doar sa scot din cursa A5 2.0T (este o masina foarte frumoasa dar nu are ce cauta alaturi de un 325i@210cp pe pista si in opinia mea este departe de un produs premium pentru ca marca in sine nu este dedicata produselor premium si cu siguranta face compromisuri unde nu ar trebui sa faca) si daca am exclus 2.0 t eu as merge pe E92 325i@210 cp - 2.5 litri manual daca se gaseste una in stare buna avand in vedere anul de fabricatie...--- un 6 in linie aspirat....exact ce vrea BMW sa transmita pasionatilor de motoare....cel mai bun compromis cheltuieli/performanta indiferent de faptul ca adversarul, care oricum nu are ce cauta in ring, o sa scoata nasul in fata pe 400 m (poate) RWD 200+ cp oricum are eleganta si impune prin definitie respect fata de orice 2.0 t 4 cilindri care se aude ca un megane RS sau golf GTI DSG pe care le pot conduce inclusiv blondele care l-au luat exclusiv pentru ca avea o nuanta frumoasa de galben / rosu urmatorul candidat daca vechimea e92 nu poate fi acceptata, dar bugetul cred ca se dubleaza --- 428i (pt ca altul nu exista pana in 3.0 l)(cu rezerve pentru biturbo) ma contrazic singur dar in 2012 + nu sunt alte solutii decente ( benzinarul turbo este un trend care nu poate fi impiedicat(vezi norme de poluare si taxe cilindree in f multe state) dar aici ma gandesc ca nu se compara un benzinar turbo lansat in culmea expansiuni motoarelor benzina turbo 2013++++ cu un benzinar lansat in urma cu 5 ani (2008 +++) bucurativa de 2.5 6 in linie cat se mai poate (din ce imi aduc aminte de la un curs 6 in linie este cel mai echilibrat arbore cotit in mod natural) off topic: Audi mi-as luat doar 3.2 FSI/4.2 fsi/5.2 fsi --- cu adevarat impresionant
    2 points
  10. Cauta 318ci non-facelift, bugetul e suficient pentru un exemplar ingrijit. Nu te arunca la FL sau diesel pentru ca iti cresc sansele sa iei tepe. Iti mai raman si bani pentru eventuale reparatii/upgrade-uri si e cel mai potrivit pentru "experienta" ta.
    1 point
  11. Pe dn-uri trebe 300 de cai ,altfel nu poti sĂŁ depĂŁșești un camion sau o cĂŁruțĂŁ..
    1 point
  12. PĂŁi ĂŁla priceputu ĂŽți zice si ce chei sĂŁ-i cumperi.
    1 point
  13. Hai ca pentru o astfel de diagnoza e destul si 1 minut.
    1 point
  14. Benzinarul nu e biturbo. Dieselul da (adica 525d 218cp). Pai e plin de diesel normal, asta se cauta in RO. Si majoritatea nu intra pe forumuri, merg linistiti , daca e sa pice ceva aia e, nu e capat de tara.
    1 point
  15. la bugetul ala.. nici o sansa de 528i sau 525d ok
    1 point
  16. Ar trebui sterse postarile de genul de mai sus din topicul curent. Aici nu se incadreaza.
    1 point
  17. BERU sunt si cele care vin in cutie BMW.
    1 point
  18. Da jos odorizantul ala...
    1 point
  19. Uite ca nu e un must have pt toti! Eu am cautat fara,stiu ca la fel si inside... Am mers cu un f10 530d cu EDC,iar pt stilul meu de condus nu imi placea pe Comfort,masina era barca,se balansa. De suspensia normala nu stiu ce sa zic,ca eu am pe masina cea de Mpachet.
    1 point
  20. Mie imi place mult cu touchscreen, as imbatrani langa navigatie daca m-ar pune cineva sa folosesc mouse sau controller @ sm3agol Multumesc frumos. @joky La Sturimex am facut modificarile dar nu iti recomand sa faci traseu gol, iti sugerez sa lasi catalizatorul din mijloc (intermediara) la locul ei. @Cristian Legat de resoftare, ai PM. Un mic filmulet cu evacuarea:
    1 point
  21. 316i / 318i pre-facelift, cu motoarele M43B19 (1.9 benzina, 4L, 105 cai pe 316, 118 cai pe 318) Is destul de "slabe" in comparatie cu motoarele mai noi, dar is f simple si robuste. Iar bugetul care o ai e suficient pentru una in stare f buna.
    1 point
  22. E motor de 1.6 la ED si de 2.0 la varianta normala.
    1 point
  23. Incepem saptama in forta. Tocmai ce am primit arcurile H&R 35-20. Maine le pun masina. Revin cu un before and after. http://images.tapatalk-cdn.com/15/10/11/ddcb9b30d0d3ccf56dee9e8eaec21b50.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  24. Masina mea e mereu curata la interior, preferi poze la o parte anume?
    1 point
  25. Urmeaza un retrofit interesant si relativ complicat. http://s16.postimg.org/gbilwczv5/f13_nivi.jpg
    1 point
  26. De asta si intreb ce vrea... O suspensie M5 ar merita sa cauti prin dezmembrari,dar una de Mpacket de ce? Cand ai atatea variante?de parca niste amortizoare/arcuri noi te lasa falit! A,deci daca sunt tinerele,ce sa mai cautam prin dezmembrari?placute,discuri...??
    1 point
  27. Nu stiu cate F10 ati vazut voi ajunse la dezmembrari de batranete incat sa va aprindeti asa pe un forum unde 80% au masini SH. Daca voia sa ia amortizoare noi din reprezentanta, ii ziceati ca e tampit, ca mai bine isi lua F30 nou si avea garantie. Râcã romaneasca.
    1 point
  28. E diferenta intre "sa ai" si "sa-ti permiti". "Sa ai" inseamna sa bagi intr-o masina noua sau foarte scumpa piese sh, "sa-ti permiti" inseamna sa bagi piese noi, originale. "Sa ai" inseamna sa bagi benzina de 50 lei sau doar atunci cand ai bani, "sa-ti permiti" inseamna ca poti sa faci plinul de carburant oricand. Ai inteles conceptul? Multi pot "avea", putin isi "permit". Suspensia, sistemul de franare, anvelopele, au totusi rol de siguranta, e periculos sa bagi sh. Un exemplu de "a avea":
    1 point
  29. Arata bine masina, spor la vanzare, pe forum mereu vor fi pareri pro-si contra la orice!
    1 point
  30. Tocmai asta am spus si eu. Nimeni nu vrea sa vanda cel Business pentru ca nu-l cumpara nimeni. De aia este foarte putin probabil sa faca cineva schimb cu tine.
    1 point
  31. Daca renunti la scrisul de pe mirc s-ar putea sa te ajute cineva Sent from my iPad using Tapatalk
    1 point
  32. Saaaaaaaau, te scapau ei repede de masina, iti dadeau 1000-1500 ââÂŹ pe ea ca sa te scape de chinuri... Sent from my iPhone 1s using Tapatalk
    1 point
  33. 1 point
  34. Eu sunt de parere ca una din cauzele pentru care se rup lanturile, e dpf-ul...o sa intrebati cum am ajuns la concluzia asta.. Pai, odata ce masina trece de 100-150k km, dpf-u isi face regenerari foarte dese. In tot acest timp, temperatura dpf-ului si implicit a turbinei e foarte mare. Uleiul care trece prin turbina atinge si el o temperatura mare, si uite asa se face ciorba in motor. Lanturile sunt primele care au de suferit... De exemplu, toate motoarele diesel de la 318d e46, pana la 535d e60 lci au ACELEASI LANTURI conform realoem. Totusi, doar la motoarele de dupa 2007, se rupe lantu.. De ce!? Pentru ca alea au dpf imediat dupa turbina, nu undeva pe la jumatatea galeriei de evacuare, cum au unele modele inainte de 2007...ca sa nu mai zic de cele care nu au fost prevazute cu dpf.
    1 point
  35. 22.000 sau 23.000 la cite dotari are este un pret real, acum depinde daca are km.reali si daca arata in realitate ca in poze. Daca compari un bmw cu un opel sau logan atunci cred ca ai gresit forumul, eu pe a mea am luat-o la 172.000 si nu imi pare rau deloc, nu cred ca are rost sa comparam intre ele aceste marci, nici daca mi-ar da 3 logane noi la schimb nu as as accepta ☺. Uneori o anumita marca o alegi cu sufletul si din dorinta de a o avea bineinteles daca ti-o permiti
    1 point
  36. Pretul este un termen relativ in ecuatia asta. Daca iti place si ti-o permiti, o cumperi. Daca nu, nu. Uneori alegerile se fac si cu inima, nu numai cu capul.
    1 point
  37. felicitari pentru masina!!!! din punctul meu de vedere, buhnici este un maimutoi cand vine vorba de masini.sa fim seriosi...am vazut 3 minute din review-ul lui despre masina proprie, unde la E91 ii spune E90 si lauda niste chestii banale. Apoi inca vreo 3-4 min despre duster, unde la fel abereaza constant...niste maimutoi el si ceilalti doi pustani.
    1 point
  38. in romania nu mai scoti consumul ala, si f10 consuma la mers constant la 140 la ora 5.8, dar in romania accelerari, franari... creste consumul instant
    1 point
  39. E un consum normal pt 120km/h, totusi este un motor de generatie noue, nu e nimic de mirat. Eu cred ca a4 consuma mai putin, acelas motor la mine la 140hm/h ia intre 5-6.
    1 point
  40. ce pot spune...a fost o decizie un pic grea, am avut de ales intre 520d f10...volvo xc60 ...mercedes E220.... dar asta mi`a cazut cu tronc. am vazut reportajul lui Buhnici despre GT si am decis sa ma risc cu asta ... sa meritat credeti`ma. e speciala in sensul ei unic....sunt rare pe strada si PUTIN apreciate, abis spatele strica tot la masina. hai frate fii serios!!! uitete bine la masina si te indragostesti pe loc. Asta este parerea mea personala despre Bmw 530D GT F07.
    1 point
  41. Daca tot i-ai facut topic de prezentare, fa-i unul ca lumea, pune si tu mai multe poze etc.. Sa o stapanesti sanatos.
    1 point
  42. 0-80 nu prea conteaza, de fapt chiar deloc pentru ca sunt multe masini f rapide pana la 80, dar peste, unde creste coeficientul de frecare, nu mai pot. In rest argumentele sunt f bune +1. Sunt unii care nu s-ar mai intoarce de la 6 la 4L in viata lor.
    1 point
  43. Eu am avut continental de vara (Sportcontact 3 si 5 ssr), nu mai pun mana pe marca asta. Am avut 3 anvelope crapate de la mersul prin gropile patriei. Am schimbat pe nokian acum vreo 3 ani, nicio problema de atunci. Si ca factor subiectiv, nokian-urile parca se 'lipesc' si mai bine de drum. Nu stiu daca si anvelopele de iarna de la continental se comporta la fel, dar pe mine m-au pierdut definitiv de client.
    1 point
  44. Eee daca tot zici de postari ca in 4tuning, poate aduci si niste argumente. Asa daca postezi, "am haudi de ce te iei bre de el" ne lasam de dat cu parerea si mergem acasa dar nu la Vaslui. Asta cu interioarele de Audi calitate este o chestie care s-a auzit numai la noi la romani, ne impresioneaza beculete, luminite si ecrane si ni se par "cul". Ia vezi niste koreene alea s-ar putea sa ti se para supreme. Acum hai sa vorbim pe argumente ca de vorbit ca "proasta in targ" sunt satul. Deci zici de materiale la Audi ca sunt de calitate. Explica-mi si te rog de ce la Bmw gasim consola dintre scaune dintr-un material moale ca cel pe care il gasim pe bord? De asemenea te rog sa imi explici de ce buzunarele usilor de la Audi sunt din plastic de Logan iar la Bmw sunt mochetate? De asmenea neparat sa imi explici si de ce la Bmw fata de usa este moale pana jos iar la Audi este pana la jumate iar jos este din plastic tare ca la Logan? Si nu in ultimul rand te rog sa ne explici de ce capacul torpedoului impreuna cu toata partea inferioara (adica aia de jos sa inteleaga orice gaga) a bordului este tare ca la orice Golf, Octavie sau mai stiu eu ce masina din grupul vag. Dupa ce o sa ai argumente aduci sa ne explici despre calitatea materialelor la Audi. Asta ca sa nu intru in detalii si mai minore sa te intreb de ce Bmw are parasolarele din mocheta ca si plafonul iar la Audi sunt dintr-un material tare. Pana atunci vorbim ca sa nu adormim. Cat despre clima eu macar am niste masini pe mana si vad exact cum sta treaba nu citesc din reviste dar deh Romanul e... Roman, stie fotbal, masini si politica.
    1 point
  45. Nu cred ca vei primi nici-un ajutor aici. Poate doar pareri care nu au nici-o treaba cu realitatea.
    1 point
  46. uzura 2500 km , pret 700 Euro fix, se vand si separat : 500 Euro jantele , 350 Euro anvelopele
    1 point
  47. Pai doar ajuta pana când iese pistonul din cursa moarta,ii da impulsul pana când impinge haionul. Am vazut pe e bay arcuri de culoare albastra de vanzare in special pt E46,daca ai neaparat nevoie si nu gasesti pot sa fac rost de astea verzi(nu stiu care sunt mai puternice) http://imgur.com/a/UKuBf
    1 point
  48. Vand BMW 520d, f10, power kit original BMW 200cp, cumparata de noua de la MHS Motors, eu fiind primul proprietar. Masina are piele naturala, cutie automata, padele si navigatie mare. In prezent are 115000km, mare parte facuti in excursii in afara granitelor. Toate reviziile sunt la zi si auto este perfect intretinut. Pretul orientativ 25500euro.
    0 points
  49. De ce sa nu fie serioasa? Nu vad ce naiba sa se strice de asa multe ori
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.