Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/19/16 in all areas

  1. Am ramas si eu fara oglinzi. Dar, pentru ca am fost inspirat si am camera pe un copac care imi filmeaza masina, am descoperit cine a fost faptasul. L-am confruntat, a recunoscut, este vecin cu mie in bloc. Mi-a promis ca-mi da banii inapoi, cu conditia sa nu ma duc la politie. O sa-mi recuperez banii de la el, dar voi merge si la politie, pentru ca as cred ca e corect. Masina este un e60, oglinzi standard. Acum le-am inscriptionat. In plus, au aflat si toti vecinii ca mi-am pus camera, poate uita ideea de a mai incerca sa le fure pe viitor.
    4 points
  2. Ai dreptate aici, am exagerat. Sunt intr-adevar oameni care isi cheltuie toata agoniseala pentru o masina de "fitze" luata in rate si isi cheltuie banii sa-si cladeasca o imagine de "om avut" pe care n-o au sau tiparul cocalarului tine de atitudine/comportament si nu de situatia financiara - JUST! Aici am vrut sa punctez ca posesia unei masini premium sau mai luxoasa nu inseamna ca trebuie sa te incadrezi intr-un tipar si sa spargi banii numai pe produse de lux, excursii de lux si sa te injosesti cu produse ieftine sau socializand cu oameni mai putin avuti! Fiecare e liber sa-si cheltuie banii dupa bunul plac sau sa-si planifice bugetul dupa prioritati . Merci, am sa ma uit. Am auzit ca sunt mai fiabile de cat 645. In ceea ce priveste 630 ce parere ai? Si in Germania sunt foarte multi cu masini americane (de colectie), cu masini germane vechi sau cu masini rare (BMW 840, Gullwing din 1960, etc) care folosesc tramvaiul/bicicleta/masina mica de oras pe timp de zi/in timpul saptamanii pentru deplasari la locul de munca/cumparaturi iar in week-end se plimba prin oras, pe la intalniri ale colectionarilor, prin imprejurimi, pe la munte, pe la ocean cu masinile de colectie . Mi se pare super tare! Am vazut doi batranei intr-o masina din 1920 cu claxon de ala comic, mergeau si claxonau pe strazi iar oamenii radeau, fluierau si aplaudau! Bravo!
    4 points
  3. Nu te supara , ai o ambitie sa pui jante total nepotrivite pentru masina asta, cand ai luat-o era cum trebuie. Stopurile daca nu erau fumurii erau ok dar asa dau urat.
    3 points
  4. este exagerata faza cu manuala. acum manuala e tehnologie invechita? digital vs analog? cine s a obisnuit cu automata si nu ar trece inapoi pe manuala e ok. nu e parere unanima. eu am manuala, mi ar placea automata dar conduc f bine fara si nu i simt lipsa. nu e tragedie, nu patesti nimic cu manuala, trust me. nu lua masina doar ptr cutie, cumpara ce te avantajeaza pe tine. lumea si a expus destule pareri aici. sunt puncte diferite de vedere. trebuie sa mergi cu una sa vezi ce ti place tie, nu altora. iar diesel vs benzina e iar alta discutie fara sfarsit. amandoua au avantaje si dezantaje. ce se muleaza pe necesitatile tale cumperi. fa si calcul cat mergi, cat costa reviziile. eu mi am luat diesel ptr ca mi place diesel, desi cu benzina ieseam mai ieftin ca merg putin. dar mi am luat ca mi place cuplul, poti sa o resoftezi, are turbina etc..
    3 points
  5. Da asa e dar nu e o viteza chiar mare.. Peste 300 da e mare.. Uite viteza Ms frumos
    2 points
  6. Am mers pe buc pitesti 255 Sare putin peste 250 si se opreste a avut s un prieten de al meu asa la un m550d si a scos o in germania eram curios in ro daca se poate. Mai plec din tara c masina si sunt autostrazi de asa natura
    2 points
  7. Pai atunci il lasi pe Germania. Si gata. Dar de la a cumpara un seria 6 nou, pana la a inmatricula o masina pe o persoana handicapata, e cale lunga. Parerea mea.
    2 points
  8. Luciul de colant nu are nicio legatura cu luciul dat de lac. Acest topic e petru a gasi un vopsitor, hai sa nu mai discutam de colant.
    2 points
  9. eu o duc la spalat , curat cat sa intru in masina si geamurile , evident stopuri , nr faruri . dupa spalare o duc in subteran la vreun mal sa se usuce
    2 points
  10. E m3, iar la cum arata si pare sa fie ingrijit e chiar chilipir. Dar na, e usor sa postezi ca sa nu adormi.
    2 points
  11. In urma comentariilor negative, se pare ca hotelul a fost scos de pe booking.
    2 points
  12. sorry dar nu ai inteles nimic din ce am zis noi pe aici.Altfel e decizia ta si o respect.
    2 points
  13. Am deviat de mult,unu plânge pentru mașină,alții ar f*te o cioară bulgarească..lol.
    2 points
  14. daca mergi zilnic urban cu ea, nu as renunta la cutia automata sub nici o forma, la orice altceva da. Culmea e ca la F30 automat ai si consum mai mic decat la versiunea manuala. cu navigatia, ce zicea colegul ma isus e adevarat, in romania singurul lucru la care e buna e sa arate mai bine bordul. LA ora asta in Romania, si e valabil cam la orice marca, nimic nu bate un telefon/tableta cu google maps. Ai mers cu vreun drive test cu vreo automata pana acum ? Daca faci naveta zilnic cu ea la munca face toti banii.
    2 points
  15. Mi se pare ca nu-s de acolo stopurile astea..isi pierde masina aspectul ala "curat"
    2 points
  16. Salutare! Ma bate gandul sa-mi cumpar un seria 6. Sunt un mare fan BMW si in pana acum 2 ani am avut un E46 din 2000 pe care l-am ingrijit ca ochii din cap. In prezent nu am nici o masina dar anul asta vreau sa-mi indeplinesc visul si anume sa iau un seria 6. Intrebarile mele: 1. Sunt masini fiabile? Anii fabricatiei dupa care m-am interesat ar fi 2006-2009. In ceea ce priveste motorul as opta pentru 645 doar pentru sunetul ala de V . La partea cu viteza si impresii (drifturi, tunareala, cocalareala) nu sunt adeptul - imi place masina tinuta in tzipla in garaj si iesit de placere la plimbari / drumetii. 2. Cum se poate rezolva problema impozitului nesimtit de mare in RO? Este vreo solutie (gen utilaj agricol =)) )? Eu momentan locuiesc si lucrez in Germania si o varianta ar fi sa-l inmatriculez aici (impozitul e vreo cateva sute maxim si nu 2000 de euro cum e in RO) iar in ideea reintoarcerii in RO il tin aici pe Germania si raman inregistrat cu domiciliul la un prieten care sta permanent aici (oricum e mai mult de jumatate mai ieftin decat in RO). 3. Este complicat de intretinut? La modul: schimbari de consumabile, schimbari uzuale de piese (de regula in ro se busesc capetele de bara, bucse, amortizoare, etc). Presupun ca la reprezentanta BMW de usuca de bani - alternativa mecanici la service-uri ne-oficiale. 4. Ce hibe are? Tot auzisem pe la seria 3 din 2006 ca au probleme cu distriburia/pinionul, mai citisem ceva cu tachetii hidraulici la seria 6 2004-2005, etc. 5. Ce alte probleme ar fi? Consumul nu ma intereseaza deloc. BMWul pe care l-am avut lua 11-12 in oras iar la seria 6 un 20% e normal. Nu o voi folosi pentru deplasari uzuale (loc de munca, supermarket, etc) ci doar in timpul liber/week-end sau concedii. Astept cu interes raspunsurile voastre . Merci si o zi faina sa aveti!
    1 point
  17. când zici slab la ce te referi?sunt multi producatori care acum in 2014 nu sunt in stare sa scoata 192 cai din 2,5 litri studiez problema si revin
    1 point
  18. Nu as da 22-24k euro pe un seria 3 vechi de 4 ani si sa nu am un minim de optionale: automat,xenon,navi,piele,comenzi volan (am vazut ca ai postat masina fara),pdc. In rest cu cat mai multe cu atat mai bine, ideal ar fi si scaune sport si edc. Ti-am mi zis, cauta una cu cel mult 24 de luni vechime, apoi ii extinzi garantia in tara. Nimeni nu o sa comenteze nimc, nici cand vei avea ceva de schimbat nici cand vei face extinderea. In schimb, Bmw ro comenteaza la EuroPLus, la garantiile de 24 luni oferite de dealerii BMW din Germania.
    1 point
  19. Omu vrea sa anuleze limitatoru.(punct) Daca esti din Bucuresti: 0786 672 195 Adi
    1 point
  20. 1 point
  21. Și totuși...dacie și 645 sub același acoperiș nu se pupa cat ai vrea tu. Nu zice nimeni sa nu ai o mașinĂŁ mica de oraș și un 645 de weekend. Dar dacĂŁ zici ca te uiți bine și la 100lei, dpmdv 645 iese din calcul...Asta dacĂŁ tot ai cerut o pĂŁrere...
    1 point
  22. Daca iti atinge cu 225/45 ce te face sa crezi ca nu o sa atinga cu 245/40? O sa-ti atinga mai rau decat cu astea de acum; e ET-ul prea mic Iti atinge din cauza latimii, nu a talonului. 225/45 si 245/40 au talonul aproape la fel de mic/mare
    1 point
  23. Nu vreau infoliere, colantul se vede si ma deranjeaza la ochi, calitatea este mult sub ce imi doresc eu.
    1 point
  24. cred ca nu ti-ai dat seama despre ce masina este vorba
    1 point
  25. 1 point
  26. Nu am zis ca nu te descurci , masina nu se va rezista la 700nm stock
    1 point
  27. Dar de unde stiti asa cert ca are km dati inapoi? Toti faceti reviziile la reprezentante? Eu banuiesc ca majoritatea schimba uleiul in alte serviceuri. Cat despre pielea in stare impecabila, este asa imposibil sa fie si oameni care sunt atenti cand se urca, cand coboara, care nu au 120 de kile ca sa uzeze aripioarele scaunului, etc? Iar faza cu parbrizul e de ras. Adica daca ii schimbi parbrizul e ceva rau? Eu la unul dintre C klassuri am schimbat parbrizul pe casco pt ca avea mici ciobituri de la pietre care se vedeau in soare si aveam un fix. Am vopsit bara si capota tot pt ca aveau mici ciobituri de la pietre. Fix inainte sa expire Casco pentru ca ulterior am schimbat firma. Mai degraba lasi masina zgariata ca sa vina nea CaisĂŁ sa zica "mama ce masina cinstita are vopsea originala?" Daca omul a zis ca pare ok masina si ca proprietarul parea serios, de unde aveti voi certitudini ca nu e asa? El e incantat de masina, dar mare noroc cu expertii forumului care citesc in globul de cristal si ii bagĂŁ mintile in cap ))) Doamne ajuta-ne cu zapada )
    1 point
  28. @davyd esti contient ca 180k km a mai avut cel putin o data pe bord?interiorul cel mai probabil e reconditionat,de acolo si finetea. Se vede ca esti atins de euforie,te-a facut ala ca pe urs,1 data ai zis ca ai verificat deja istoricul si e ok,acum ne spui ca n a vazut reprezentanta de 5 ani.sunt curios daca se pastreaza masina in timp..dealtfel sa o plimbi linistit!
    1 point
  29. ce ti mai place sa te minti singur . dupa spusele tale se pare ca tu ai gasit masina sh f buna si vanzatorul cinstit . asta inseamna sa fii binecuvantat . nu asta ar fi problema , dar dupa ce te ai vazut cu sacii n caruta , te dai "smardoi" ca de fapt tu ne ai ajutat.
    1 point
  30. Tu te gandesti sa schimbi turbine, injectoare, diferential care usor costa 2500 - 3000 de euro si stai in dubii pentru 300 euro cat te costa bucsele Powerflex necesar a fi schimbate? Intarirea subframe-ului trebuie sa fie obligatorie. Trimis de pe al meu HTC One folosind Tapatalk
    1 point
  31. Eu nu sunt convins ca merita sa investesti in diesel pentru competitii. Cu timpul prbabil vei ajunge la pretul unui M3 e46 care are stoc 343 de cai si cutie SMG. Poate reusesti sa ne tii la curent cu cheltuielile. La urma urmei poti lua un M3 cu volan pe dreapa ca e mai ieftin. Pentru ce iti trebuie tine nu cred ca e nevoie sa muti volanul pe cealalta parte.....
    1 point
  32. Daca platesti un bulgarscki sa dea anunturi sau sa caute caroserie ca a masinii furate si pe culoare, poate dai de ea...
    1 point
  33. O soluție mai bunĂŁ e sa iei un motor complet de 535d. Sau chiar o masina cu totul ca și donatoare. DacĂŁ o plĂŁtești ieftin poți revinde restul de piese sa mai amortizeze din investiție. Un astfel de motor de mai mult de 300 cp și cuplul imens pe o caroserie ușoarĂŁ se va mișca fenomenal. Nu ai avea prea multe bĂŁtĂŁi de cap cu el la montaj și nici la fiabilitate, obținând lejer 300 cp din soft. Cred ca e mai avantajos financiar decât sa pui pe ce ai tu deja. Pe de alta parte, nu știu ce performante ai la timpi da la consum cred ca ești cel mai bun
    1 point
  34. of topic ca mi-am amintit de alt exemplu: -cumnatul meu a vandut prin 2007 un E30,a facut acte a scos masina de la fiscal tot tacamul.De atunci masina s-a plimbat pe la diversi,zilele trecute o vad la dezmembrat si ai spun,zice asta e si-a trait viata.Fix a doua zi firma lui primeste de la un executor judecatoresc o poprire pe salariu pentru amenzi rovignieta neplatite din 2012 pentru acea masina. luat-o pe fir si a descoperit ca masina apare la politie pe numele lui,cei de la CNADR iau datele de la politie si trimit amenda pe baza acelor date(din 2007) amenzile au ajuns la alta adresa(el s-a mutat din 2008) cei de acolo probabil ca nu le-au ridicat si uite asa s-a ajuns la executor.A luat un avocat si : -da in judecata CNADR pentru ca nu au verificat datele de la politie si nu au urmarit daca amenzile au fost sau nu ridicate plus inca ceva legat de daune morale -da in judecata pe cel caruia a vandut masina in 2007 deoarece nu a inmatriculat masina pe numele lui -cerere la politie pentru radiere auto din circulatie pe baza CV si fiscal Posibil sa arunce niste bani aiurea,dar macar nu a stat degeaba .
    1 point
  35. Exact! Si eu sunt de parere ca, din pacate, unul dintre motivele pentru care nu prea se schimba mare lucru in tara asta este atitudinea noastra si faptul ca nu ne zbatem ca sa se aplice regulile in mod corect si egal, pentru toata lumea. Treaba cu timpul nu este o scuza. Esti lipsit de motivatie, asta este explicatia. Cu tot respectul Bala, daca era vorba despre altceva, cu siguranta iti faceai timp, asa te-ai consolat cu ideea, ai plecat capul si ai mers pe varianta comoda, iar ei au mai castigat cu un abuz. Nu conteaza ca ai fost mai mult sau mai putin vinovat. Datoria lor este sa faca lucrurile asa cum trebuie facute si din tot ce s-a scris pe aici, reiese faptul ca nu au facut asta. Chiar am urmarit acest topic cu interes, si trebuie sa recunosc, ca acest deznodamant m-a dezamagit, si chiar daca nu ne cunoastem nu ma asteptam sa o lasi asa. Eu unul imi luam 2-3 zile de concediu si ii impachetam de ma tineau minte.
    1 point
  36. inteleg doar ca scopul ar fi sa o faca sa spuna ceva de masina colegului ....
    1 point
  37. assa fac , niste scarbe infecte , e o foame cronica acolo , nu cred ca sunt mai saraci ca Ro , doar mai fomisti .
    1 point
  38. se pare ca pielea e foarte controversata. cel mai bine urca te in masina cu piele si vezi daca iti place. pielea are dezavantaje, dar eu personal o prefer. nu m as mai intoarce la interior textil. arata prea saracacios ptr gusturile mele. si pana se raceste in masina, vara in textil transpiram oricum. nu mai parcati cu fata la soare, daca ai si o folie pe spate e decent. eu iti recomand: - xenon - daca conduci noaptea, te ajuta la drum lung; - clima automata; - cutie automata - daca iti permiti intretinerea ei si eventual reparatia daca se defecteaza, e mult mai comoda; - senzori parcare; - webasto; - scaune incalzite- fac toti banii iarna. - sistem audio hi fi, dsp- cel de baza se aude mai rau decat sistem il de baza de la celelalte marci. - pilot automat, comenzi volan Restul nu sunt asa vitale: - navigatie - senzori presine pneuri - trapa - senzori ploaie, senzori lumini
    1 point
  39. Frumoasa masina, dar aparatorile alea de noroi,nu dau deloc bine pe masina, ca nuca in perete.. Eu zic sa le dai jos, asta daca nu le-ai dat deja.. Sa o stapanesti sanatos, si sa o faci pack M incet incet, praguri si bara spate
    1 point
  40. am avut piele pe ceva masini, singurul avantaj la piele, daca e de calitate, e ca se curata, intretine mai usor (gen daca ai un copil mic care biscuieste tot drumul, mai varsa niste suc etc.. ) e gen musai de avut.. Daca nu, interiorul textil e mai confortabil una peste alta. Un interior de piele ingrijit poate sa arate bine si in 10 ani.. asa ca daca nu ai copil mic, nu ai de gand sa tii masina pana face 10-15 ani, nu te crampona de piele.
    1 point
  41. nu lucrezi la nici o reprezentanta. poate portar dupa cata gramatica a limbii romane stii. poti ajuta omul sau nu? on topic-motor sh este solutia si pus pe le piesele noi pe care deja le-ai achizionat. bafta
    1 point
  42. Eu cred ca kilometrii din bord decid pretul nu anul.
    1 point
  43. Bai davyd, daca nu ai o solutie, abtine-te. Daca nu ai vreun amic cu un motor, iarasi, abtine-te. Postezi sa te afli in treaba, dupa ce ca te mai rastesti si la alti colegi pe topicul cu masini de vanzare. Acum stie omul ce TREBUIA sa faca, pe moment, a facut ce a crezut ca ok. Platea pe platforma cat pe motor, din Germania pana in Romania. N-am nimic cu tine, dar mai ia o pauza de la forum si cautat masini, o sa iti priasca. -------- @AdrianHH - ideal e sa gasesti un motor pe care sa il poti auzi, eventual si conduce masina putin. Dar e suficient si sa il auzi la rece si cald. De preferat sa iei mecanicul cu tine. La una dintre fostele masini i-am schimbat motorul si mi l-a montat cel de la care l-am luat, ca se ocupa cu dezmembrari. Garantia, in cazul meu, ne-am dat o tura si cam atat. Avuse omul experiente neplacute cu dat garantie, cand un cretin, a mers prin padure si turat motorul pana l-a omorat. Ce-i drept, nu am avut probleme cu motorul si merge si in ziua de azi, vad masina uneori prin oras. Sunt si care dau 3 luni garantie pe motor, bineinteles, pentru o utilizare normala, nu scoala de piloti de VTM. Despre pret, nu ma pricep, ar trebui sa fie ok si daca e masina cu volan pe dreapta ca motorul e acelasi. Legat de acte, gasesti pe site-ul RAR cu exactitate, ce documente iti trebuie.
    1 point
  44. Cauti un parc de dezmembrari in zona ta, cauti o masina cu rulaj cat mai mic, (volan dreapta nu are relevanta), cumperi motorul numai daca este pe masina si este functional, il poti porni, tura, etc, garantie probabil ca primesti, insa trebuie sa te gandesti ca este o loterie avand in vedere ca este un motor second hand; ar fi bine sa pui piesele noi de pe masina ta Legat de partea cu acte, nu e atat de greu, suna la RAR si iti vor explica ei totul.
    1 point
  45. Masina e a fratelui meu care acolo locuieste, nu e masina de samsar...probabil e mai scumpa masina daca nu luam in calcul dotarile si faptul ca e M PAKET, desi p mobile mai ieftina nu se gaseste
    1 point
  46. Ce mai topic BMW sau Audi. Intreaba asta pe forum la Audi si vezi care iese invingator.
    1 point
  47. Revin, L-am montat inapoi pe masina si face acelasi lucru. Am tras concluzia ca e dusa placa electronica, altceva nu ar avea ce. Bujia aprinde, ventilatorul merge, pompa de apa si combustibil functioneaza. Pe placa nu sunt urme de fum dar sigur ea e vinovata. El are un anumit ciclu de functionare, pe scurt: -cand se porneste motorul, el intra in standy-by, daca intruneste cele doua conditii(temperatura motorului sub 60 de grade SI temperatura de afara sub 5 grade), porneste -bujia si ventilatorul sunt activate. bujia aprinde flacara iar ventilatorul intretine arderea bagand aer in camera de ardere. -dupa 30 de secunde incepe si pompa de motorina timp in care ventilatorul se opreste pret de 3 secunde. -apoi timp de 56 de secunde viteza ventilatorului este crescuta treptat pana la puterea maxima -dupa stabilizarea ventilatorului si cand pompa de motorina ajunge sa bage maxim bujia este oprita -timp de 45 de secunde flacara este monitorizata de un senzor -dupa toti acesti pasi, incepe controlarea automata a caldurii In cazul in care unul din pasi nu este atins, procedura de resetare automata este initiata si apare eroarea pe COMBUSTION AIR FAN. Cand oprim motorul webasto se opreste si el insa ventilatorul continua sa sufle pentru a raci unitatea. El poate sa mearga pana la 175 de secunde dupa oprirea motorului. Sper ca s-a inteles ce-am vrut sa spun ) Aici gasiti un pdf interesat, in detaliu despre Webasto Thermo Top Z/C : http://www.elektromobily.org/w/images/1/13/Webasto.pdf
    1 point
  48. Am inceput sa le uploadez. Luand in considerare politica acestui forum linkurile le voi oferii doar pe privat. Am uploadat 18 parti din 32 care le voi oferii deja pe privat userilor de mai sus ce le-au cerut. Cei care mai vor astept PM. Toate cele bune. PS: Va rog sa postati feedback ca sa nu creada lumea ca fac glume/misto/caterinca etc.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.