Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/31/16 in all areas

  1. Sa mai sterg praful pe aici. PISI inca traieste, ne pre gatim de concediu, mai o bieleta, un amortizor, o toba, un ulei un filtru. Am surubarit ceva la ea in ultimele weekenduri. De altfel am reconditionat si alternatorul, in sensul ca am gasit unul second cu uzura mica la ax si i-am pus un regulator de tensiune nou. Etrierii tot eu i-am mesterit, chitul de reparatie costand foarte putin, si include absolut tot. pics
    3 points
  2. Vand al meu batranel E34,o masina corecta, frumoasa si total functionala. Stiu ca poate se vor naste unele discutii sau controverse, dar nu puteam sa privez forumul de batranelul meu simpatic, asa ca o voi posta si aici, asumandu-mi masina asa cum este: un batranel cu inima si spiritul tinere:) O mica descriere: Dotarile principale: Motorul(3.5l M5 315cai), Cutie M5, Grupul M5, Franele M5 si Caroseria:) Totul este transplantat de pe M5 pe 520i. 520i, 6pistoane, fara serie motor, in Acte. Taxe si Asigurari mici....satisfactie maxima.... Timbrul de mediu platit si nerecuperat. An fabricatie 1992,ianuarie. Tel: 0.7.6.5.3.4.5.6.4.0 Pret: 6.800euroi Multumesc Si mai adaug cateva poze, deoarece in primul post depaseam limita. Multumesc
    1 point
  3. Salut! Dupa foarte multe luni petrecute pe forum, a venit momentul sa imi prezint primul meu BMW.Este vorba de un e90 320Da, de care sunt foarte multumit,masina a fost achizitionata de aproximativ o luna, timp in care m-am indragostit de ea.Pachetul M a fost pus de fostul proprietar,acesta a vopsit negru lucios plafonul si diffuserul de la bara spate. Numarul de km si pretul sunt date confidentiale. Aici aveti dotarile masinii: 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 321 Exterior Parts In Body Color Exterieurumfaenge In Wagenfarbe 4CG Int.strip Satinsilver Int.leisten Satinsilber Matt 520 Foglights Nebelscheinwerfer 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 1CB Co2 Content Co2 Umfang 1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration 2K9 L. Alloy Wheels V-spoke 360 Lm Raeder V-speiche 360 2PA Locking Wheel Bolts Radschraubensicherung 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad 3AC Trailer Tow Hitch Anhaengerkupplung 4AE Armrest Front Retractable Armauflage Vorne Verschiebbar 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 441 Smokers Package Raucherpaket 465 Through-load System Durchladesystem 507 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 521 Rain Sensor Regensensor 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 540 Cruise Control Geschwindigkeitsregelung 6AA Bmw Teleservices Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices Steuerung Teleservices 6FL Usb-/audio Interface Usb-audio-schnittstelle 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 620 Voice Input System Spracheingabesystem 644 Prep. For. Mob. Ph. Bluet. Interf. Handy Vorb. Mit Bluetooth-schnitts. 698 Area-code 2 Area-code 2 7RS Comfort Package Comfort Paket 8SC Country Spec. Release Of Teleservice Laenderspez. Teleservicefreisch. 8SP Cop Control Cop Steuerung 8S3 Automatic Lock When Driving Away Autom. Verriegelung Beim Anfahren 843 Engine Design Motorauslegung 854 Language Version French Sprachversion Franzoesisch 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa Planuri de viitor : Sistem audio mai bun Faruri xenon (de fabrica) Splittere vopsite negru lucios Eleron/Lip portbagaj vopsit negru lucios Grile vopsite in negru lucios Arcuri Eibach Sportline De cand este masina la mine,aceasta a beneficiat de fulie si curea noua, urmand sa imi soseasca filtrele si uleiul de la userul cataxxl.
    1 point
  4. Salut, Imi pueti spune va rog ce parere aveti despre numarul de ore de manopera de pe acest deviz. Pe viitor ma intereseaza sa stiu daca baietii s-au miscat cam greu..... Multumesc
    1 point
  5. Gata si cu retrofitul de CC. Alta treaba http://s31.postimg.org/ezjv25ior/IMG_5672.jpg
    1 point
  6. Au dat motorul jos sau doar cutia? Ce garantie ti-au dat la manopera?
    1 point
  7. Daca se poate sa atasezi tot ce ti-a schimbat ... noi am schimbat distributia, dar cu siguranta ca mai sunt multi care vor sa faca asta, asa ca pot face o comparatie si se pot decide ce si cum.
    1 point
  8. Pentru ca tu ai spus ca este o suma rezonabila comparand ambreiajul cu distributia si comparand mercedes cu bmw.Nu era punct de comparatie nici daca comparai pretul inlocuirii distributiei la un mercedes cu pretul inlocuirii distributiei unui bmw, dar tu ai mai comparat si ambreiajul cu distributia. Sau ti se pare normal ce ai spus? P.S Nu ai inteles pentru ce ai luat minusuri in postul acela..sper sa fi inteles acum.
    1 point
  9. Salut. "6J" respectiv "6, 1/2J" reprezinta latimea jantelor. Cu 0,5 diferenta n-ar fi trebuit sa ai probleme. Am montat 6,5J pe E30 fara sa atinga. Problema jantelor pare sa fie "ET"-ul. Din fotografii par sa aiba ET mare (posibil sunt de E46). Pe ce masina vrei sa le montezi?
    1 point
  10. Poate asa trebuie sa fie...sa fluture si cand masina sta pe loc
    1 point
  11. Valabil, am schimbat cele specificate mai sus.
    1 point
  12. Da ... 3000 tot ce e legat de distributie.
    1 point
  13. ai pus senzor ax cu came firma buna, sh sau firma ieftina? daca ai pus firma ieftina nu m-as mira ca el sa fie problema. cauta eventual unul sh, macar de proba.
    1 point
  14. De ce dureaza mai mult sa schimbi placutele de frana pe spate decat pe fata?
    1 point
  15. Asta cu pompa de vacuum e cel putin exagerata, nu e nimic complicat, nu au nevoie de vre-un echipament special plus ca daduseara jos capacul de la tacheti si aveau acces mult mai usor la cele 3 suruburi care tin pompa.
    1 point
  16. Dar totusi 5 ore pentru o pomap vacuum?
    1 point
  17. Cam multe ore. Despre ce masina este vorba? Si cat timp ai lasat-o in service?
    1 point
  18. Ma da mimoze sunteți, vai doamne " a scris omul are scaune de seria 7" nu ma mai duc Dupa mașina ,,,penibil,,,,voi crd ca stați sa cĂŁutați doar defecte nu mai vedeți mașina Per ansamblu,,,
    1 point
  19. Vad ca esti din Cta, vrei un electrician bun?
    1 point
  20. Cel mai sigur este sa scoti becul si sa te uiti, atunci 100% o sa iti raspunzi la intrebare...
    1 point
  21. Te contrazic marius la e60 active steering nu are nimic pe spate, eu am avut active steering. Masina cu active steering face ca pe loc sa tragi putin de volan si rotiile sa se vireze mult, te ajuta la parcari.
    1 point
  22. Active steering e altceva,tu daca trageai greu de volan ai servotronic.
    1 point
  23. Sa dai 940 sa-ti schimbi anvelopele...asta inseamna sa fii mafiot! )) Probabil o sa iau niste minusuri pt postare... da se potriveste ) Daca este adevarat si nu e gluma...e de domeniul SF -ului. Am avut un Opel inainte de Bmw si am fost si am schimbat rotile la reprezentanta...65 ron - un pret foarte ok ( la vulcanizarea lui Dorel de la coltul blocului 50 ron)
    1 point
  24. Salut, Asa cum a spus mai sus un coleg, sunt de acord ca baietii de la vanzari sunt intradevar profesionisti. Dar asta nu scuza din pacate Apan-ul ,in general, de urmatorul aspect in relatia mea cu dansii. Am facut un buy-back pentru un X3 in 2014 iar dupa vizionarea preliminara a noii masini am constat ca totul era OK. Totul la locul lui, paharele din pachetul de depozitare erau in portbagaj sub tavita, etc. Dupa o saptamana, cand s-au definitivat actele (leasing) m-am prezentat sa ridic masina iar totul era impecabil ,la prima vedere. Sampanie, piscoturi, poze, totul super... Cand am verificat masina din nou ,paharele disparusera si probabil plasa de bagaje ,etc. Am semnalat baietilor de la vanzari (stanjeniti de situatie ce este drept) care au completat cu un set nou de pe o masina din showroom (emergency stock:). Ceea ce nu am observat atunci era faptul ca imi lipseau si toate prezoanele antifurt , evident si cheia ptr ele din portbagaj, desi ele sunt echipament din dotarea de baza/stock inclusa la orice X3 F25. Per total s-au revansat oarecum pentru situatia cu paharele lipsa (si cine stie ce o mai fi fost lipsa?!), un tricou cadou, o masinuta la copil... dar preferam nici un cadou / sampanie si masina intacta. Cred ca va cantari putin inainte de urmatorul buy-back la Apan...
    1 point
  25. Prin simplul fapt ca ai mentinut-o intr-o stare originala si i-ai dat tot ce trebuie, e foarte speciala.
    1 point
  26. 1 point
  27. La proleasing bmw in Ploiesti face 200 lei treaba asta. Am facut eu luna trecuta. p.s. Poti veni aici FRE, e si mai aproape de tine.
    1 point
  28. ...despre care se spune: Un BMW, nu e BMW adevĂŁrat dacĂŁ nu are minim 6 cilindri ĂŽn linie. Un BMW diesel este o mizerie Âşi o ruÂşine, cĂŁruia ĂŽi picĂŁ turbina mai des decât se uzeazĂŁ uleiul. Nu existĂŁ jantĂŁ suficient de mare ce nu poate fi montatĂŁ pe un BMW. DacĂŁ un BMW nu are cel putin climĂŁ automatĂŁ, obligatoriu este o cheliciune nenorocitĂŁ, iar proprietarul nu o va vinde niciodatĂŁ. Orice BMW fabricatie 2001-2005 are cel mult 120.000 km reali. Nici un BMW nu consumĂŁ mai mult de 12%, cele care consumĂŁ peste aceastĂŁ valoare sunt defecte. Orice BMW "ia tot bordu'" Âşi mai "are pedalĂŁ". Daca ai BMW Âşi nu Âştii sĂŁ faci drift sau burnout, nu ai valoare. Nici un BMW nu trebuie reparat la reprezentantĂŁ, ĂŁia sunt niste hoĂži. Cea mai folositĂŁ expresie legatĂŁ de un BMW : "Mi-au furat oglinzile" Exista 2 tipuri de prioritĂŁĂži : de dreapta Âşi de BMW. Negrul e cea mai tare culoare pe un BMW, indiferent de model. Toate BMW-urile compact sunt urâte. Toate. BMW-urile sunt fĂŁcute pentru drumuri bune. Orice BMW pus la vanzare e full de full, full option, full extra... fara piele Majoritatea BMW-urilor se piloteazĂŁ, nu se conduc. Nu existĂŁ posesor de BMW 316i fĂŁrĂŁ sigla de ///M pe undeva. Daca ai BMW nu o sĂŁ afli niciodatĂŁ ce ulei e cel mai bun pentru maÂşina ta. Când inginerii au gandit E30-ul(ursul) Âşi-au spus "du-te fetiĂža mea ĂŽn lume sĂŁ-Ăži dea tinerii ĂŽn ''guºã'' Âşi sĂŁ se distreze cu tine" DacĂŁ dai de poliĂžie, n'ai cum sĂŁ scapi, ori ai dat radarul peste cap, ori ai folii, ori tobĂŁ sport, ori o bombĂŁ pe scaunul din dreapta, ori te urĂŁÂşte cĂŁ ai climĂŁ, scaune din piele cu memorii Âşi cotierĂŁ din '92. Caii de BMW sunt cai de BMW, au unitatea lor proprie de mĂŁsurĂŁ. Ăn general, BMW-ul nu este o simplĂŁ maÂşinĂŁ, BMW-ul este BOLID. DacĂŁ mergi ĂŽncet, "ia uite Âşi la ĂŁsta, are BMW Âşi merge ca melcu' " ...dacĂŁ mergi prea repede, "pĂŁi normal, ĂŁstia cu BMW aleargĂŁ ca nebunii, niÂşte descreieraĂži". Nu e armĂŁ ca AG-ul nici masinĂŁ ca BMW-ul. Pam, pam! DacĂŁ ĂŽi dai ĂŽn trompetĂŁ pe autostradĂŁ musai sĂŁ te filmezi, dacĂŁ nu, nu! Orice accident cu BMW implicat e din vina lui. Orice gagicĂŁ cu BMW e fufĂŁ. Primul BMW nu a fost construit, ci descoperit. BMW, ĂŽncĂŁ din fabricĂŁ a conceput un lot de E36 care sĂŁ fie ĂŽnmatriculat pe Bulgaria. Orice BMW sub ~200cp e sub’motorizat, o putoare ordinarĂŁ. Decât sĂŁ conduc un Logan, mai bine ĂŽmping un BMW. Posesorii de BMW au cei mai mulĂži duÂşmani. Mai mulĂži Âşi decât GuÞã. Toate fetele care pozeazĂŁ langĂŁ BMW-uri pentru o prezentare sunt panarame. DacĂŁ ai BMW fĂŁrĂŁ folii, nu-Ăži place viaĂža. Nu meriĂži sĂŁ deĂžii un BMW dacĂŁ ĂŽĂži plac Âşi alte mĂŁrci de masini. :cheers:
    0 points
  29. Salut baieti. Am decis sa scriu aici deoarece am si eu un proiect in minte, dar as vrea sa stiu de la inceput anumite lucruri. Am un bmw 525 E39, dar as vrea sa cumpar un E46 ca sa il modific si nu m-am hotarat ce versiune de motor deoarece am auzit ca unele se modifica mai usor, altele mai greu. Mi-am facut un plan dupa ce as cumpara masina si in prima parte a proiectului am decis sa incep cu partea tehnica dupa cum urmeaza: As dori sa ajung cu el la 400, poate chiar 500 de cai si ma gandeam ca poate imi puteti spune cat de mult trebuie modificata partea interna (motor + anexe + soft), avand in vedere ca doresc sa fie cu turbo. In timp ce va dati cu parerea despre ce v-am cerut mai sus, credeti ca mi-ati putea spune de unde sa procur piesele respective, care o sa incerc cat de mult sa fie noi deoarece vreau si calitate, si pe cine sa abordez ca mecanic? Sunt in Timisoara. Multumesc in avans. P.S. Un grup ,,Proiecte" pe forum cred ca ar fi binevenit pentru viitorii, dar si actualii useri.
    0 points
  30. Este normal sa creasca temperatura la motor/ulei la 240km unde turatia este destul de mare
    0 points
  31. Apuca-te de sistemul de franare, apoi trece la cel propulsor.
    0 points
  32. Nu ai spus si cata apa ai pus in radiator, sau pana unde ai completat cu apa. Pe vas e un semn pana unde poti pune apa. Urmareste videoclipul pus de mine si urmareste de la minutul 2.10 cum se pune apa si se tureaza motorul, si apa nu da pe-afara. Incearca si la tine acelasi lucru, si incearca sa descrii ce ai obtinut, orice detaliu este foarte important in diagnosticare.Posibil ca termostatul sa-ti faca din nou probleme, el in general are garantie cam 6 luni.
    0 points
  33. Inseamna ca s-au ieftinit piesele oe? Oricum e o suma absolut rezonabila. Eu am schimbat volantul si kitul ambreiaj la Mercedes si am platit 60 milioane doar pe piese. E ok 30 milioane ca in rest motorul e foarte fiabil.
    0 points
  34. Ma bag si eu in seama, neinvitat ce-i drept. Eu spal motorul de 2-3 ori pe an (e46, 320d nfl) cu jet, la spalatorie. Niciodata nu am avut probleme si imi place sa am un motor curat. Daca nu ai scurgeri, tot vei avea praf ori pete de ulei, este imposibil sa nu vaporizeze pe undeva. Sustin parerea de mai sus, daca la spalare au aparut probleme, ele existau dinainte, la spalare doar au fost accentuate (fire neizolate sau deteriorate). La 3 bari, nu exista nici o probleme, nici la 10. De la 15-20 bari in sus vor exista probleme. Eu astazi m-am spalat pe maini la o presiune de 6 bari si am toata pielea pe degete. Jeturile de la spalatorie cred ca au mult mai mult (50-60 minim).
    -1 points
  35. Aici puteti gasi un mic review de la Bimmer Service. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/145379-mmd-2/page__st__160#entry2357855
    -1 points
  36. Ia sa vedem noi cat de prost este N47: http://www.auto-inno...47t28print.html Gata ,pe mine m-ati speriat si nu mai merg cu masina ca poate se rupe lantul......ma duc maine si iau un Ducati ca motoarele de la BMW au lantul prost. Sa curga cu minus.Pam pam.
    -1 points
  37. Pot sa fiu caracterizat cum vreti voi nu ma intereseaza dar faptul ca o marca premium face motoare cu defecte grave de atatia ani de zile ptr mine este INCREDIBIL dar si mai incredibil este faptul ca sugerati ca cei care exploateaza aceste super motoare sunt vinovati.Ca s-a schimbat uleiul la timp,ca uleiul era prost,etc.E sabotaj are cineva ceva cu n47 si nu schimba uleiul cand trebuie....La celelalte motoare din lume se schimba uleiul la timp numai la n47 nu:)))Scuza asta e jalnica...
    -1 points
  38. N47 e un motor nemaipomenit. Consum de top, performante de top in categoria lui si fiabilitate si ea ridicata. La cate milioane de n47 s-au produs, faptul ca s-au rupt cateva mii de distributii e un fel de detaliu. Va luati masini cocosate si apoi plangeti pe forum ca e masina proasta si n47-le motor execrabil. E execrabil cand iei masina cu 3 lei si vrei sa bagi 0 lei in ea si sa mai mearga 5 ani fara sa schimbi nimic. Pai sa schimbi distributia la n47 costa mai putin decat un volant cu masa dubla la o marca premium. Cine nu isi permite atunci sa mearga cu Opel, Renault, ca sa nu mai schimbe lantul. La o masina cu peste 200 mii km nici nu e asa iesit din comun sa ii faci distributia. Numai specialisti pe forum.. Le: se astepta la performante de m3 cu consum de 5 la suta. Paradoxal, cel mai agresiv merg la noi racerii cu 2.0 diesel, nicidecum un sofer de benzinar cu 6 sau 8 cilindri. Astia le dau goneta si 4000 rpm la diesele zilnic si apoi plang ca a crapat lantul. Si consum 5 si sa faca suta in 5 secunde si sa aiba si reprize de motocicleta .
    -1 points
  39. ti-au zgariat astia masina dintr-o parte in alta? e o dunga neagra nasoala. Da-l jos.
    -1 points
  40. http://s32.postimg.org/mvh6h1p0l/2_2.jpg clean look
    -1 points
  41. Eu cred ca e cel mai frumos e46 de pe forum si probabil in top 10 Romania
    -1 points
  42. Nu e niciun punct de comparatie intre ce ai facut tu si ce a facut el cavaliere. E ok pretul parerea mea! Am schimbat si eu uleiul in cutie, mi se parea ca intra greu in 1-2 (poate nu are legatura,dar l-am schimbat oricum), a fost 144 lei/l (2L au intrat) Ulei cutie OE, mi sa spus sa nu-l schimb ca nu se schimba uleiul respectiv niciodata si etc, baietii au uitat sa mi-l goleasca intr-un loc separat sa-l vad cum arata, dar sunt sigur ca ea cel putin maro, daca nu negru! Ma gandisem si eu la uieiul de la grup sa-l schimb, dar la fel baietii au zis ca nu se schimba, dar ce am vazut in poza ta...e clar ca o sa il schimb si eu. Nu ti-am urmarit topicul, aveai vreun sunet care te-a facut sa o schimbi sau ceva? S-a schimbat sunetul si mersul motorului dupa inlocuirea distributiei?
    -1 points
  43. Nu inteleg de ce 3 frustrati mi-au dat minus pentru ca am zis ca 30 de milioane este o suma rezonabila pentru intretinerea unei masini o data la 100 mii km de exemplu. Win, pai si eu am scris ca e rezonabil pretul, nu inteleg afirmatia ta.
    -1 points
  44. au mor doamne ploua cu masini in romania ... la intoarcere fa intrecere cu un audi poate scade teperatura ... funny rau intrebarile de aici
    -1 points
  45. Pe E60 meu ti-am atasat in poza.Cum adica este identica cu cea normala?
    -1 points
  46. Mai bine postezi la donati daca ti se pare asa fabulos 150 lei
    -1 points
  47. Penibil e cum scrii tu in limba romana
    -2 points
  48. Foarte bune motoarele astea N47.Se schimba 3,4 saptamanal numai la acest service.La reprezentante zilnic cateva deci rezulta ca N47 este un motor "EXCEPTIONAL". Bravo bmw sa nu te opresti NICIODATA din fabricarea acestor super fiabile motoare. Sau daca se poate pe viitor si mai proaste sa le faca. Bravo!!!
    -2 points
  49. Vizualizati va rog in sectiunea recent topics: "Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D". E despre fiabilitatea super motoarelor N47. Lectura placuta !!!
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.