Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/11/17 in all areas

  1. buna ziua, am revenit ieri seara cu masina, am facut 23 ore pana la buc, in 2 soferi cu cateva opriri pt masa/alimentare/vignete. dpdv functionare e ok cred, nu ne a facut nicio pb. am testat o un pic, nu f tare deoarece aveam si un copil in masina, nepotica mea. una peste alta, am atins maxim 190 pe autostrada in ungaria si la noi, pe lg sibiu. am mers si pe stil sport la noi, pe valea oltului si intre arad-autostrada de lg sibiu. f ok masina. consum nu stiu sa calculez, dar am bagat un plin in intrarea in austria, apoi inca unul pe la arad. aveam deja un plin dat de dealer cd am plecat. in total 2 plinuri jumate la 2300 km din care cam 200 facuti in koln si zona aferenta - am vizitat niste neamuri cu acest prilej. cf computer bord - cam 6%, ma rog 5 si ceva, aproape 6. ca prima impresie, ce nu mi a placut f mult - sistem audio, mi se pare mai slab si mai metalic decat pe golf/passat. cliatronic - baga aer rece dar nu imediat, are inertie mare..in plus pare ca baga mai ok pe partea soferului, pe partea cu pasager fata e mai lenes desi am setat automat, aceeasi temp - cam 18 gr, in conditiile in care in ungaria erau 27-28 afara si soare. la viteze mari se simt denivelarile e mai putin confortabila decat pasat/serie 5 clar. ref benzina-diesel - eu benzina am vrut, am ales diesel nu pt consum ci pt ca nu erau benzine..sau dc erau nu aveau ce voiam eu. am fost f limitat de 2 chestiuni - s o iau de la dealer sau firma, pt retur tva si s o iau cam din zona nv germania, acolo am stat cu alte chestiuni. am gasit 2 benzine, una parea mai ok dar era de la privat, nu se putea deduce tva. as fi mers incl pana la munchen pt una f dotata si tot la 15 k net, dar s a dat de cd am sunat dupa ea. din cele 3 4 optiuni avute, au ramas deci 2 pe care le am vz..cea luata mi a placut mai mult desi n are xenon. that s the story..ca impresie generala mi s a parut complicat cu acte/numere etc..si vad ca mai urmeaza si la noi..progtramare rar si altele, noroc ca aici ne poate ajuta cineva. nu stiu dc sunt eu prea comod, se poate si asta, dar mi s a parut obositor si complicat. asta chiar dc vorbesc f bine germana. enfin, opinie offtopic - enorm de multe masini vin in ro..am intalnit zeci de platforme pline..ceea ce cred ca e pacat, daca dealerii de la noi aveau oferte mai variate/bune, banii aia ramaneau in ro.. that s all, o sa revin sper nu cu probleme ci cu pareri. si da, o s o pozez si pun si poze, dpdv estetic imi place f mult.. thanks all for all
    3 points
  2. MĂŁ duc sa schimb tipsurile la evacuare si in timp ce era pe elevator arunc un ochi sub motor,asa din obisnuinta:surpriza,pe partea inferioarĂŁ a motorului se vedea o scurgere de ulei provenit de la capacul culbutori.Acesta se fisurase in partea din spate si din cauza asta nu vazusem pana atunci nimic,oricum nu cred ca era de mult timp.Am comandat capacul in urma cu 5 zile, iar astazi l-am primit si m-am apucat imediat de treaba. La prima vedere pare destul de complicat ĂŽnlocuirea lui,dar totul a mers brici,adicĂŁ demontat,curĂŁțat toatĂŁ marginea unde vine garnitura,curĂŁțatĂŁ toatĂŁ zona care era murdarĂŁ de ulei si apoi montat la loc,mi-a luat aprox. 4 ore,oricum sunt destule tutoriale pe net despre asta. Am fĂŁcut si un video legat de sunetul evacuarii,adicĂŁ ĂŽnainte sĂŁ pun noile tips-uri si dupĂŁ,iar diferența de sunet e destul de sesizabilĂŁ
    3 points
  3. Asa ne place noua, saracilor, sa aspiram la masini pe care nu ni le permitem, sa le carpim, sa punem gume ieftine, sa ne zgarcim la intretine si sa ne plangem pe forum de asta. N-am gasit www.bmwpentrusaraciclub.ro si ne varsam frustrarile aici. Din pacate, v-am acaparat si in threadurile astea, postarile cu valoare pentru colegi sunt tot de la noi, saracii. Ne-ar fi placut sa avem bani sa nu ne pese de cum functioneaza lucrurile, cum putem sa optimizam o achizitie (adica tot sa ne zgarcim) sau o reparatie/intretinere. Personal, imi pare rau ca nu ne consideri demni de club. Niciodata obiectivul n-a fost informatia, cunostintele sau doamne fereste pasiunea. Eftin si bun! Asa ca @gazoby, lasa vrajeala, s-au prins toti ca te intereseaza banii si nu dai doi centi pe transmisie si slabiciunile ei. Daca te intereseaza totusi si esti din Bucuresti, ne vedem undeva sa conduci sa vezi cum schimba 8+1 de 200.000km fara vreun schimb de ulei, ca n-am avut bani. In alta ordine de idei, vinde cineva un Fiat 1.3 diesel, preferabil cutie de-aia ieftina? Fug repede sa fac un cont pe clubfiat.ro Vad ca userii mai experimentati nu prea se deranjeaza cu postarile astea. Eu sunt mai nou si nu pot sa imi controlez frustrarile. Ontopic e doar invitatia sa-mi conduci masina, sa vezi daca iti place cutia.
    3 points
  4. Dupa mai bine de o saptamana de la aplicare 1 x CG BlackLight + 2 x Jeatseal109....intre timp a primit si o spalare + sters cu Sonax QD....anvelopele au fost tratate cu Meguiars Endurance Tire Gel, iata rezultatul: http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170610_122550_zpsmokq8q4s.jpg aici am vrut sa prind putin si din caroserie sa se vada mizeria.Cu masina intre timp am prins cateva ploi zdravene: http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170610_122544_zpsfhzvdumm.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170610_122537_zpsmlmqkipk.jpg si o iluzie optica, HD+full screen, toata treaba o face motorul pornit:
    2 points
  5. Auzi, daca tot ne intalnim, crezi ca poti sa-mi aduci si ceva de mancare, poate stam ca amaratii sa impartim o bucata de paine pe o bordura, uitandu-ne la masina ta, presupun ca nici tu nu ai bani de motorina, ca ai terminat de vandut tot de prin casa. Merci frumos de informatiile la obiect, am testat cateva masini si am vazut cum schimba, eu am cerut doar o informatie umila de la posesori sa vad cum se inteleg cu ea, n-am intrebat daca consuma mai mult cu cutie automata, dar frustrarile unora apar inevitabil. Oricum, intre timp, masina este pe platforma in drum spre casa . Maine sunt programat la operatie, sa vand un rinichi, sa pot sa dau banii la om....
    2 points
  6. Ideea este sa primesc o informatie de la utilizatorii de automata, nu sa analizez frustrarile unuia si a altuia. Exact cum am spus si la deschiderea topicului, a mai pus cineva intrebarea asta si de acolo au inceput toti desteptii sa-si dea cu parerea ce ulei sa pui si cand sa pui si etc. Sper ca topicul asta sa nu degenereze intr-o discutie despre cat de bogati sunt romanii. Intrebarea este simpla: este ok autoamata de 8+1? Cand o sa intreb cat de bosi sunt romanii, poti sa ne luminezi, cu mare drag.
    2 points
  7. Salutare...vreau si eu sa va atentionez in legatura cu ceva ce mi s-a intamplat azi...pentru ca sa nu treceti si voi prin asa ceva... TEAPA bimmer-service(Bucuresti)...acum doua zile m-am programat la ei pentru o revizie...ulei filtre...la un BMW e90 320d 2011...tot atunci i-am intrebat ce filtre si ce ulei folosesc si care sunt costurile...am ales filtre mann si uleiul recomandat de ei...BMW 5w30...toate bune pana acum cost operatie total 850lei...am zis asta e cam mult dar sa vad eu ce fac baietii care stiu cum sta treaba pentru inceput...primul BMW nu cunosteam prea multe service-uri BMW...m-am bucurat ca m-au programat cand am vrut in functie de timpul meu liber...merg azi acolo...la ora 10 punctuali baietii de acolo...baga masina inauntru si in nici 2 min au si dat drumul la ulei...acum urmeaza primul soc...se scurge uleiul si apare un tip de la birou cu o nota de comanda...920lei...stupefiat intreb...ce reprezinta suma...imi spune ca manopera lucrarii e 130lei uleiul 300lei/6litri si diferenta filtrele...si imi zice sa semnez...ezit putin si ii zic...ca la momentul programarii mi s-a confirmat pretul de 850lei...la care el cu putin tupeu catre mine ma intreba...cine...la care eu ii raspund ala cu care am vorbit cand am facut programarea...ii zic ca nu pot accepta asa ceva...la care el imi zice ca astea sunt preturile pentru filtre si ca nu are cum sa le schimbe pentru ca ele se modifica constant...ii zic...4 filtre isi modifica in doua zile pretul cu 70lei...bun ok..nu ma face 70lei...voi sti pe viitor...si nu voi mai calca pe la voi nici daca veti fi singurul service din lume i-am zis si voi avea grija ca nici altii sa mai vina la voi...i-am semnat devizul lucrarii...lucreaza baietii in continuare...cate 3 sa termine repede.. desface unu dintre ei carenajul de plastic care acopera sub podea filtrul de motorina si pac sare o clema pe care se prinde surubul...tipul o ridica...se uita la ea...si o arunca la gunoi...uimit tac si nu zic nimic...vine altul monteaza filtrul si pune carenajul la loc incepe ca insurupeze ii las si cand sa termine ii zic...colegul tau a aruncat o clema la gunoi...fara aia nu o sa poti pune toate prinderile...se duce si aduce o noua clema...cel care a aruncat clema era stupefiat...termina acolo lasa masina jos si uimirea cu numarul 3...aduc uleiul intr-un recipient gradat...eu ii intreb ce este ala...ei zic ulei BMW...bla bla...ii intreb unde sunt bidoanele...la care ei imi arata un butoi...foarte uimit...nu-mi venea a crede...imi garanteaza ei ca este original BMW...le zic ca este ciudat...depasesc momentul...ii intreb cat este in recipient...imi zic ei ca e 5.3litri...exact cat trebuie...ok...bine bine...dar eu platesc 6 litri...la care ei raman blocati...pe urma ei ma intreaba ce facem in situatia asta...la care eu le zic...pe mine ma intrebati...eu vreau 6 litri...intr-un final aduc ei un bidon de un litru in care mi-au pus fix 700ml...termina toata lucrarea in mai putin de 25 de minute si ma invita sa platesc...ma duc la casierie...amabilitatea cu care m-au tratat cand am facut programarea in urma cu 2 zile a disparut definitiv...mi s-a aruncat un zambet de catre casiera si un odorizant de 2 bani cand am pus banii pe masa...si asta a fost tot...tratament de toata jena si bataie de joc...asta am primit de 920lei in mai putin de 30 de minute...RUSINE BIMMER-SERVICE... dezamagit maxim...pentru un service BMW care iti promite standarde germane e o mare rusine. Daca nu e postat unde trebuie imi cer scuze si rog mutarea lui la sectiunea corespunzatoare.
    1 point
  8. Vand BMW E46 NFL, 320i, data fabricatie 05/07/1999. Cod motor M52B20 (dublu vanos). Inmatriculat in Romania KM: 206736 Geamuri electrice fata Clima automata Volan sport in 3 spite imbracat in piele Cruise Control Comenzi Volan Cotiera fata Oglinzi pliabile electric, reglabile electric, incalzite si electrocrome Oglinda centrala electrocroma Senzori parcare spate Cotiera spate Diuze stropitori parbriz incalzite Proiectoare ceata Follow me home Reglaj lombar electric (scaun sofer si scaun pasager) Computer Bord Pachet Shadow Line Pachet iluminare interioara Pachet trimuri interioare Piano Black ABS, ASC Cutie de viteze manuala 5+1 Jante aliaj 16" cu cauciucuri de vara Michelin Energy Saver plus, DOT 2015 (rulaj de aprox 6000km) Jante de tabla 15" cu cauciucuri de iarna Michelin Alpin A4, DOT 2012 (Rulaj de aproximativ 8000km). Jantele de iarna vin impreuna cu prezoane pentru jante de tabla, cu antifurt si cu capace de roti originale BMW. Istoric service Franele au fost schimbate recent (discuri fata ATE, placute fata ATE, discuri spate ATE, placute spate ATE, saboti frana de mana ATE, lichid de frana ATE inlocuit). Rulaj estimativ 8000km Ambreiaj schimbat recent (placa presiune LUK, disc ambreiaj LUK, rulment presiune LUK). Rulaj estimativ 6736km La schimbul ambreiajului, s-au mai schimbat: ulei cutie de viteze Motul, tampoane cutie de viteze, simeringuri cutie de viteze, furca ambreiaj (originala BMW), siguranta furca ambreiaj (originala BMW), bolt furca ambreiaj (original BMW), piese timonerie schimbator de viteze (originale BMW) Rulment fata dreapta schimbat recent (SKF) Electroventilator radiator schimbat recent Macara geam usa sofer schimbata recent Masina o detin de 5 ani, timp in care am utilizat doar ulei Motul. ITP-ul expira pe 30/09/2018 Impozit platit la zi Arcuri spate schimbate de aproximativ 10000km Freonul a fost schimbat in 2016 Pret 2500 euro negociabil. Masina poate fi vizionata in Bucuresti. Poza 1 Poza 2 Poza 3 Poza 4 Poza 5 Poza 6 Poza 7 Poza 8 Poza 9 Poza 10 Poza 11 Poza 12 Poza 13
    1 point
  9. Hai sa te invat eu cum sa faci. Alergi putin, dar efortul va fi rasplatit, iar totul este legal, nu vorbim de inselaciune. Conform reglemantarilor in vigoare, poti sa-ti repari masina unde doresti, deci in concluzie confor ASF, tu aduci factura de reparatie, iar Asiguratorul este obligat sa-ti deconteze cheltuiala. Tot asa poti sa obtii plata si in regie proprie, ducand un deviz de reparatie de la reprezentanta, unde Asiguratorul este obligat sa il accepte. DAR tu ca sa obtii bani cat mai multi de la asigurator IN REGIE PROPIE faci in felul urmator: Te duci la reprezentanta la BMW si spui ca vrei sa-ti repari masina la ei si sa-ti dea un deviz de reparatie complet. Acesta se da pe gratis. ATENTIE nu pomenesti nimic de incident. Dupa obtinerea devizului de reparatie, te duci cu devizul la Asigurator, iar el ESTE OBLIGAT SA ACCEPTE suma reparatiei trecuta pe deviz. In regie proprie, ei iti vor taia din suma TVA-ul si vor avea alt pret/ lei ora la manopera la vopsire si inlocuit piese, dar pret piese si ore de lucru le accepta. In urma devizului de la BMW, o sa vezi ca o sa primesti mai multi bani, decat ti-au oferit ei in regie proprie, deoarece BMW va spune ce se inlocuieste si ce nu, iar asiguratorul nu mai are ce sa comenteze. In privinta inlocuirii jantei, la cererea TA, inspectorul de asigurare trebuie sa il cheame si pe cel care te-a lovit si constata daca in urma acidentului va baga si janta la inlocuit, chiar daca ala si-a reparat masina. Din ce vad eu aici, tu trebuie sa iei cel putin 8000 lei in regie proprie. Legea spune ca orice piesa din tabla care si-a modificat forma si care nu prezinta urme de rugina, se va inlocui, asa ca nu va lasati mintiti de inspectorii de asigurare.
    1 point
  10. Pe bune?Afara mergeti numai pe sport?Hmmm..daca as merge numai pe sport ar fi foarte nasol.Eu am edc cu adaptive drive iar masina pe confort sau confort plus poate fi condusa lejer cu 180km/h fara sentimente de nesiguranta.
    1 point
  11. A fost compresorul. S-a rezolvat cu altul nou.
    1 point
  12. Aia le tot spun si eu...eu lucrez de mai putin timp in bransa, dar nu-ti trebuie mult sa vezi cum procedeaza asiguratorii din interior..si pana la urma nu e vina inspectorilor care fac constatarile, la randul lor au conducere care i sanctioneaza pentru "greseli", iar in poza aia farul se schimba doar daca e crapat/spart/prindere rupta, aripa nu o vad bine, dar mai mult de 1h reparatie pe ea nu ai, iar bara daca nu are vreo prindere rupta si sa fie sparta/strapunsa nu are cum sa ti-o de-a. Daca cunosti tu pe cineva si ai rezolvat-o in alt fel (mai exista solutii) insa in 95% cazuri daca nu vrea nu ti-o da si nu ai ce sa-i faci. In primul rand celalalt nu trebuia sa-si repare masina (se face dosar penal pt asta), in al doilea rand tocmai janta acolo trebuia data, ma mir ca ti-a dat aripa spate la inlocuit (stii ce inseamna sa schimbi aripa spate, nu?)...usa aia da, mergea sa ti-o de-a la inlocuit. Daca o faci in reprezentanta e foarte bine.
    1 point
  13. (0728) 444 108 Florin din Chitila. HOTI MINCINOSI, 350 lei este planare chiulsa si scaune supape refacute + supape refacute unghi inclinare sa inchida perfect pe scaun + simeringuri schimbate. Proba de fisuri este 90 lei+ pret simeringuri, cu toul te ajunge la vre-o 550 lei Curios ca in oferta nu ti-au trecut la schimbat si suruburile chiulasa. Sunt obligatoriu de schimbat suruburile, cand desfaci chiulasa. Inseamna ca este un service de 2 lei.
    1 point
  14. Ai gresit, puteai scoate mai multi bani de la asigurare. Puteai sa obtii foarte usor si inlocuirea jantei, chiar daca celalalt si-a reparat masina. Vezi daca nu cunosti legea?
    1 point
  15. pentru ca sunt programe piratate, nu cu licenta. nu e relevant ce iti arata tie acolo
    1 point
  16. Dar ce te face sa crezi ca daca are 550.000 km. ar trebui sa manance ulei? sau sa fluiere turbina? De ce? este vre-un etalon? Doar la Dacia 1300, vedeai asa ceva, la 70.000 km. trebuia sa segmentezi motorul. Am vazut masina cu 690.000 km. si nu manca ulei si turbina era foarte buna, deoarece a fost schimbata cu alta noua, Daca tu crezi ca o masina din 2007, care se aduce la noi in tara de samsar, are vre-o 200.000 km. si pret mic, da-mi voie sa-ti urez in continuare vise placute. Intra pe mobile sa vezi masini de 3 ani cu 250.000 km. Asa ca ce vorbim aici. Crezi ca E90 au fost scutite sa faca km. multi, pana sa se vanda? Intradevar sunt si masini din 2007, cu 120.000km., DAR PRETUL ESTE PE MASURA si fac pariu ca samsarul nu aduce asa ceva niciodata. Ce spui de asta: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=244687362&ambitCountry=DE&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelGroupId=22&makeModelVariant1.modelId=16%2C17%2C74%2C18%2C19%2C20%2C21%2C22%2C65%2C23%2C66%2C24%2C25%2C26%2C67%2C70&maxCubicCapacity=2000&maxFirstRegistrationDate=2007-12-31&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&fnai=prev Uite ce bine arata, o aduce samsarul si o da la 180.000 km. si o ia unul si vine sa o laude pe forum, ce masina si-a luat cu km. putini. Iar unul care vrea sa-si vanda un F10 din 2013 si spune ca are 250.000 km. reali cu carte services, sar toti VAI DA CE MULTI KM. ARE MASINA. . Asa ca ma apuca rasul de fiecare data cand se deschide un topic si intreba de un defect al masinii, dar nu uita sa mentioneze ca masina are km. reali si de ce la 150.00 km. a cazut turbina, sau cutia, etc.etc.
    1 point
  17. Am vazut un Passat din 2013 cu 200k km deci nu e imposibil ca o masina din 2007 sa aiba peste 500k km , vorba aia , cum face Neamntu km asa ii si desface Romanu :) .
    1 point
  18. Sunt curios cum scoti tu consum de 6.5 la 180/h Accelerezi pana la 200/h si dupa aceea iei piciorul de pe pedala pana ajunge consumul la 6.5 si kilometrajul la 180 ?
    1 point
  19. Nu potriveste cablajul de pe touring pe berlina. Cablajul de touring este mai lung, pentru montare pe berlina este nevoie de artificii. Nu potrivesc suportii navi de pe touring pe berlina. Pastreaza toate modulele mai ales daca ai MK4, cumperi cablaj de sedan si suporti de sedan, dupa care montezi. Verifica ce BM ai pentru ca trebuie sa te axezi pe acelasi tip de cablaj in concordanta cu Bm-ul masinii BM 54 sau BM 24. Mai ai nevoie si de unele codari cu NCS.
    1 point
  20. Salut. Iti spun din proprie experienta ca fara EDC, F10-le este barca rau. Cel putin in afara, daca mergi mai sportiv mi se pare putin periculosa pe modul comfort si tocmai ca se balanseaza prea tare. In oras este ok asa, absoarbe bine socurile. In cazul meu, la orice drum extra-urban merg doar pe sport, dar doar sasiul si cateodata cand am chef sa merg si mai tare, atunci pun si drivetrain-ul tot pe sport(motor + cutie). Inainte sa-mi cumpar masina, mi-a zis si userul Inside sa caut neaparat cu EDC, tocmai din aceasta cauza si desi atunci poate nu l-am crezut, acum dupa cinci luni cu F10-le, ii dau dreptate in totalitate. Chiar si cu suspensia pe sport, tot nu se intareste suficient de mult precum la fostul E90 care nu avea aceste moduri. La E90 situatia era pe invers. Chiar si cu roti pe 16" in oras era prea rigida, dar in afara se simtea super, era lipita de asfalt. Daca nu ma insel are si garda la sol mai mica decat F10-le, este mai usoara, din aceasta cauza era mai stabila.
    1 point
  21. Bmw 330ci - 231cp - cutie automata-WBABN51000JT85640 263.000 km -Euro 4 Timbru de mediu platit si nerecuperat Primul proprietar in Romania - un singur proprietar in Germania Auto in stare impecabila,functioneaza absolut tot. ~Pachet exterior/interior M-Tech2 Original ~Scaune sport Recaro din piele cu reglaj electric si memorie + incalzire ~Pachet exterior cu ornamente Black Shadow Line ~Sistem audio Harman/Kardon cu subwoofer ~Sistem Navigatie mare cu Tv si magazie 6cd ~Faruri Xenon de fabrica cu auto-level si becuri Philips Blue Vision Ultra ~Stopuri LED Facelift ~Jante 18 style 152 Individual Originale Bmw cu anvelope de vara noi Hankook 225/40/18 fata si Sailun 255/35/18 spate+ inca un set de Sailun iarna noi 225/40/18(cost total anvelope- 3300 ron) ~Plafon interior negru ~Suspensie M-Tech de fabrica cu arcuri sport montate ulterior ~Evacuare sport dubla de fabrica ~Oglinzi electrice incalzite heliomate ~Climatronic ~Cotiera piele fata/spate ~Volan sport M ~4 chei Masina cu reviziile la zi plus multe alte imbunatatiri aduse recent.mesaj in privat pentru cine este interesat! PRET: 4490 EURO
    1 point
  22. Iti garantez ca la 180kmh nu consuma real 6.5-6.7 in vecii vecilor. Ma indoiesc ca exista masina in momentul asta pe piata care sa consume 6.5 la 180kmh. Probleme la injectoarele de benzinar sunt extrem extrem de rare, nu inteleg la ce te referi prin "au avut o gramada de probleme". La un diesel trecut de 100-150k km poti avea probleme cu: injectoarele (~1000 euro), volanta (~1500 lei)+ambreiaj (inca ~800-1000 lei, ca doar le schimbi impreuna), EGR (inca +500lei), turbina (~1500 lei sa o refaci), DPF (care poate provoca o groaza de probleme daca se infunda). Sa mai zic de porniri iarna, ars bujii incandescente care impiedica regenerarile la DPF, consum crescut in sezonul rece, incalzirea greoaie a habitaclului, sunetul groaznic, vibratii la pornirea de pe loc, numeroasele probleme care apar la mersul preponderent in oras. Daca il alergi toata ziua ai probleme (pica turbina, pica volanta de la socuri), daca mergi subturat se infunda tot si iar apar probleme (se infunda EGR-ul sau DPF-ul si trage prost masina, daca mergi cu DPF infundat mai mult pica si turbina, daca pica turbina se umple catalizatorul de ulei si iar ai probleme). Cu siguranta un diesel folosit corespunzator merge 200-250k fara vreo problema mentionata mai sus, dar aici apar 2 probleme: -80% din proprietarii de masini nu stiu cum se foloseste/intretine corespunzator un diesel -majoritatea masinilor aduse din afara mai vechi de ~5 ani au peste 200k km O afacere cu adevarat buna este sa iei un diesel rulat in afara tarii si cat mai nou, de preferat sub 150k km. La fel ca cel mentionat mai sus. Eu cred ca daca o sa iti calculezi vreodata consumul la pompa dupa un drum de-asta de mers cu 180kmh o sa ai un soc...
    1 point
  23. pentru ca masina s-a "nascut" cu faruri xenon (asa scrie pe decoder) iar acum are halogen...asta asa ca o idee... ca sa nu mai zic ca nu are din ce zice el: suspensie reglabila, cornering lights, geamuri privacy, lumini ambientale, keyless entry, navigatia e retrofit (daca e facut bine, atunci e ok), magazie cd, torpedo racit, oglinzi heliomate... aici recit din descrierea lui nu as cumpara o masina de la oameni care abereaza asa nici daca ar fi masina buna in realitate, pt simplu fapt ca el ia cumparatorul de prost si naiv mai degraba as cumpara de la proprietar, nu ma intereseaza "recent adusa". daca vreau rulata afara, merg si o iau de afara personal pt ca suntem in 2017, nu e inginerie spatiala sa cumperi o masina din Germania de exemplu de la 10 proprietari tot gasesti una buna, dar de la 10 samsari, toate sunt pregatite pt vanzare bafta!
    1 point
  24. Schimba mecanicul. Sunt arhicunoscute problemele cu simeringurile. Schimba-le si ai scapat de probleme, nu segmenta motorul ca nu e dacie. Sent from my SM-A310F using Tapatalk Motor N93... poate N46. Sent from my SM-A310F using Tapatalk
    1 point
  25. Pe seria 5 F10 neaparat cutie automata. Masina se simte ft masiva si balena sa zic asa. O cutie manuala ar strica placerea de a conduce si i-ar taia din eleganta. Cutia ZF8HP nu pica daca-i faci revizii la timp si schimbi baia de ulei cu totul. Costa 2200 de ron la 80K km. Orice forum vei citi in lumea asta, mereu vei gasi si cazuri in care produsul respectiv s-a stricat dupa o anumita perioada de timp. Nu exista pe lumea asta produs perfect care sa nu se strice si nici o companie nu are doar clienti multumiti. Daca cauti asa ceva, nu-ti mai cumperi nimic niciodata.
    1 point
  26. Da , 6+1 manuala si 8+1 automata .
    1 point
  27. Ceva interesant pe segmentul asta -> https://www.youtube.com/watch?v=WGAU7aFMFwQ
    1 point
  28. Hai vuv, scapa de rabla, ia un FL, da si diferenta daca e nevoie, FL Vuv!
    1 point
  29. F10 nonfacelift nu mai cumpara nimeni. Stiu cativa care le-au dus la programul rabla si au luat pe ele un tichet din ala de 1.500 euro sau cat e valoarea. Dupa ce s-au saturat sa stea cu ele la vanzare.
    1 point
  30. Subscriu la ce spune @harsh. Andrei, inteleg sa lauzi M550d, dar sa spui ca 116i e "senzatie"...pai nu te mai crede nimeni; devii neserios, prin a spune orice pentru a vinde. Masina asta este fun de condus, se descurca decent, extraurban e chiar economica, dar chiar si pe comfort sau eco pro in bucuresti sare de 10 usor. Pe sport cu atat mai mult... Deci, ca sa zic asa, mai taie din ele... Bafta la vanzare, pana nu ti se sterge si topicul asta.
    1 point
  31. e atat de senzatie motorul ala de am crezut ca ma sinucid intr-o depasire normala... "sportiv" nu e un cuvant care ar trebui asociat cu motorul ala...sincer. cand spui ca 1.6i e sportiv e ca si cand prezinti un magar drept cal ca sa nu mai spun ca pe caroseria asta e chiar foarte, foarte zgomotos (din nou, a nu se citi "sportiv"...mai degraba deranjant) consumul nu e deloc cum spui tu. la mers normal e de 7+, iar daca mergi mai turat e de fapt 10-11-12. dar nicidecum 8 nu ma intelege gresit, nu ma leg de masina ta deloc. doar iti relatez experienta mea. si nu, n-am condus-o 50-100km...o am in familie de cand a aparut modelul (proasta decizie la motorizare) bafta la vanzare
    1 point
  32. Eu am facut verificarea la cumparare a masinii mele, precum si revizia la ei cu piesele mele si am fost multumit. Cat am fost acolo terminasera o distributie la un F10 al unui baiat ce venise dimineata tocmai de la Piatra Neamt si a plecat inapoi seara. Facuse proba baiatul si a fost multumit.
    1 point
  33. Vorbim ca is niste tepari jegosi...vorbim despre o diferenta de 70ron de la o zi la alta cu exact aceleasi consumabile ofertate doar sub pretextul ca s-au schimbat preturile de la o zi la alta...mai bine isi bagau mana cu japca la om in jeb ca tot acolo e...dar asa is hotii, is mai credibili cand is imbracati bine...
    1 point
  34. Inseamna ca vei lua peste 11.000 lei. Ia banii in regie proprie, cauti usa originala la dezmembrari sa fie tipla usa,poate o gasesti si la culoare, iar aripa o repari la un meserias bun. Cu 2-3000 lei o repari, faci tipla masina. Iar de restul poti sa faci retrofituri, sau ce vrei tu. Fii baiat destept, n-are rost sa-i ingrasi pe altii.
    0 points
  35. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-525-ID7GlQmu.html
    0 points
  36. cand iti alegi service ul pe farcebook...............asta spune multe! din pacate multi se plang de acest service si tot mai multi aud ca se duc acolo.....paradoxal, asta e adevarul !
    0 points
  37. Mie nu imi pare ca a gresit...saant totusi 1000 euro probabil nu cunosti cum procedeaza asiguratorii din ziua de azi...niste jigodii care trag numai la oala lor,ce are el acolo se poate rezolva cu 500 euro.
    0 points
  38. am sistemul logic 7 complet daca te intereseaza
    0 points
  39. E senzatie poate si din cauza ca n-am mai avut benzinar de cativa ani. Dar motorul eu zic ca se misca f bine cu automata, poate la manuala sa fie mai nasol. Apropo, harsh masina ta e tot F20, nu E87? Ca E87 parca nu avea turbina pe motorul asta, poate e si alt motor de altfel. Asta chiar trage bine, poti depasi in siguranta din cat am testat pana acum.
    -1 points
  40. Atentie la serviceu la care mergi, sa aiba setu de cale pt modelul tau e46(pentru a pune distributia la punct), nu se poate repara in orice service pt ca nu toti au setu asta(am patit o). De cumparat: - simeringuri - garnitura chiulasa - suruburi chiulasa noi (la orice desfacere se schimba, sunt suruburi cu intindere)- trebuiesc stranse cu cheie dinamometrica si cheie unghiulara, nu trece cu vederea chestia asta , mesterul roman strange "la mana" dar exista niste parametrii pe care ii gasesti scrisi pe ambalajul de la garnitura *suruburile de pe axele cu came (care tin rolele distributiei) si placutele de pozitie a camelor se strang la fel, la cotele specificate de bmw cu cheie dinamometrica/unghiulara ca sa nu ai problema de "a sari de la punct" - Este un moment bun sa schimbi garnitura capacului de chiulasa si o-ringurile tuburilor de la buji ca sa nu pierzi ulei nici pe acolo. Atentie: inainte sa demontezi chiulasa se demonteaza vanosu care trebuie asamblat ax,rulemnti si arcuri pe suportul lui inainte sa l montezi pe chiulasa, nus e poate asambla direct pe chiulasa. Dupa interventia asta nu mai scoate pic de ulei si nici urma de fum, ulei recomandat e 0X40 maxim 5X40 (pt motoare uzate) Urmareste etapele astea sa fie facute cu cap si nu o sa ai surprize. Bafta!
    -1 points
  41. Eu prefer manuala, e placerea de a conduce/controla masina. Mi-am optionat masina de noua cu asa ceva. Dpmdv nu vad nici o pr sa apas pe ambreiaj. Alt exemplu. Am condus recent un 718 Cayman (modelul nou) cu PDK(cutia automata). Da e cool, comfortabil, nu-ti bati capul. Dar experienta e cumva deconectata de masinarie. Nu te simti prea implicat in actul de conducere. Daca vrei o masina sport eleganta e perfect. Daca esti mai pretentios si vrei sa te implici mai mult in condus manuala e de baza. Am vazut prin alte parti asa ceva sub forma unui topic de cateva posturi strict la obiect, updatat periodic de un admin. Sa nu stai sa citesti 35 de pagini, unele posturi offtopic.
    -1 points
  42. Daca tu ti-ai luat numai diesel-uri cine ti-a spus tie ca la revanzare pe un benzinar nu iei nimic??stii ce ? e exact invers .....gandeste-te la un diesel cu peste 200k cat de obosit este si cate urmeaza sa cada si cat costa totul....la benzinar ce sa cada?...bujiile?..lantul??....vanos-ul?..valvetronic-ul?....astea sunt nimic in comparatie cu turbina...filtru de particule si altele.....
    -1 points
  43. Am facut astazi constatarea la EUROINS, multumita unei cunostinte totul a decurs foarte rapid. Oferta pentru regie proprie este de 4800 fara TVA. Maine am programare la Bavaria, in principiu acolo o voi face. Mi s-a consemnat in constatarea de la asigurator inlocuire portiera, inlocuire parte inferioara aripa si revopsire prag. Nimic de janta din pacate, asta pentru ca e ciudata rau ciobitura iar domnul care m-a pocnit si-a reparat deja masina si nu se mai poate "constata" faptul ca acea ciobitura de pe janta este urmare a accidentului. Am mentionat totusi in ceva act cum ca doresc si inlocuirea jantei insa daca procedura e complicata nu am de gand sa imi mai bat capul si sa fac pe dracu in patru sa o rezolv.
    -1 points
  44. Citeste si tu despre mecanismul autohold si vezi ce implica. Urc-o pe elevator, activeaza autohold si sa se uite mecanicul ce are. Poate e vreun pistonas de la frana sau altceva. E greu de zis de la distanta.
    -1 points
  45. La 180 km/h la am 6.7-6.5 l/100,Un motor diesel pana la 250.000 km nu necesita nici o interventie ,dupa aceea trebuie sa vezi ce faci cu filtrul de particule ,teoretic practic merg pamna la 300.000 km fara probleme.Stiu o gramada de motoare pe benzina care pana la 150.000 au avut o gramada de probleme ,injectoare,etc si tot nu merg bine,3.000 benzina. Topicul nu este unul benzina versus motorina.Pe mine om care am dat 15.000 pe masina ma intereseaza consumul ,nu i-mi permit o masina pe benzina. Masina a fost cumparata asteptam o sedinta foto cu ea si cateva impresii de la drumul de intoarcere De-Ro.
    -1 points
  46. -1 points
  47. am logic7 complet la 3000 de lei .In pret intra si capacul boxei centrale de pe bord precum si grilele tweetere usi fata E92
    -1 points
  48. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/176406-vand-modul-frm3-xenon-lm2-lwrahl-combox-e70-e90-sgm-e60-emulator-cic/page__view__findpost__p__2364170 ti am trimis si in PM am si capacele alea pe care scrie harman kardon dar nu sunt in poza
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.