Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/12/17 in all areas

  1. Dupa 2 exemplare frumoase de BMW e36 am trecut si la ceva mai nou, m-am rupt greu de "vechitura", dar in final am ajuns sa fiu posesorul unui e92 335i M-Paket potent si bine optionat. Nu sunt prea multe de zis despre achizitie, am gasit-o in tara si am luat-o. Un scurt istoric: a fost masina de showroom in germania, pe la 15k km a fost cumparat si adusa in tara, iar de atunci pana acum a avut un singur proprietar care a mai adaugat pe bord inca 190k km. In momentul de fata are undeva la 210k km. Cam asta ar fi masina: Type 335I (EUR) Series E92 (3 Series) Body Type COUPE Engine N54 Displacement 3.00 Power 225kw / 306hp Transmission Manual Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Upholstery LEDER DAKOTASCHWARZ (LCSW) Options S217A Active steering S249A Multifunction f steering wheel S2MPA BMW alloy wheel, M double spoke 225 S302A Alarm system S319A Integrated universal remote control S320A Deleted, model lettering P337A M Sports package S403A Glass roof, electrical S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interioroutside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S464A Ski bag S488A Lumbar support, driver and passenger S493A Storage compartment package S494A Seat heating driverpassenger S4ADA Interior trim strips, alu, brushed, fine S4AEA Armrest front, retractable S508A Park Distance Control (PDC) S521A Rain sensor S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function S563A Light package S609A Navigation system Professional S612A BMW Assist S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S672A CD changer for 6 CDs S677A HiFi System Professional DSP S6AAA BMW TeleServices S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite L801A National version Germany S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8SPA Control unit COP Standard equipment S459A Seat adjuster, electric, with memory S481A Sports seat S502A Headlight cleaning system S520A Fog lights S522A Xenon Light S548A Kilometer-calibrated speedometer S704A M Sports suspension S851A Language version German Adaug 2 poze, restul cand se mai incalzeste putin afara.
    1 point
  2. scaune sport E90 stare buna , au perne laterale care se umfla .
    1 point
  3. daca are km reali si se prezinta intr-o stare buna in realitate, atunci e chilipir. din poze arata bine. nu m-am uitat prea mult la descriere pt ca e samsar si ma enervez si imi schimb parerea (am eu ceva cu felul lor de a vinde, nu cu ei personal)
    1 point
  4. http://www.auto-records.com/ Eu aici am tot verificat masini. Costa 4.5 euro un istoric.
    1 point
  5. Eu la 21000 m-as uita direct dupa o masina noua ,0 km,cu garantie si tot tacamul...ca nu e bmw asta e ,dar ce e nou e nou.
    1 point
  6. 83210398507, adica tot long life dar de la BMW. Care e misterul codului!?
    1 point
  7. Spatele fuge oriunde la accelerare in viraje, fie iarna la accelerare in viraj pe zapada, fie vara la accelerare pe asfalt lucios, cum e in unele parcari subterane. Viteza constanta, fara acceleratie sau piciorul ridicat complet de pe pedala rezolva in mare parte problema instabilitatii spatelui, inclusiv iarna.
    1 point
  8. Chiar daca n-am mai postat aici de ceva vreme, am citit toate postarile. Sincer, nu ma intereseaza foarte tare detaliile tehnice despre cum functioneaza xDrive-ul, ma intereseaza concret parerile celor care au condus ambele variante (cu si fara xDrive). Detalii gen "tractiune spate e mai fun" sau "xDrive-ul ingreuneaza putin masina" sunt pareri personale ce tin de gusturile fiecaruia si nu sunt hotaratoare. Insa mai am o nedumerire (cred ca s-au mai contrazis diverse persoane pe tema asta pe undeva pe forum), insa este asa evidenta prezenta (sau absenta) xDrive-ului pe motor de 2l, cu 184 cai? Am inteles, la un 535 fara xDrive fuge f usor spatele, mai ales pt cineva care are talpa grea si a condus doar tractiune fata, insa la 184 de cai, din ce-am mai citit, te poti lipsi de xDrive. Bineinteles, nu vorbim aici doar de xDrive pt zapada, ci pt orice conditii de mers.
    1 point
  9. mama ce de soferi de raliu care merg tot timpu la limita stabilitatii si fara xDrive nu ar mai putea conduce ) Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  10. Pai ca asta sunt majoritatea, totusi din 2007 cu 190 de mii.. sa fim seriosi ca au cele de 3 4 ani 190 de mii, d-apoi 10 ani... Dar cea mai tare e faza din anunt: "Atentiune 143 de cai". )))
    1 point
  11. Cu ochelari vezi mai bine noaptea, nu cu becuri MAI LUMINOASE. Cele standard sunt de ajuns, cat sa nu ai frigiderul plin de carne pentru ca bat dupa fazani prin copaci si nu trezesti locatarii de la etajul doi cand aprinzi faza scurta
    1 point
  12. se potrivesc pe E91 . nu se potrivesc pe E92/e93 adica masinile care au doar doua usi .
    1 point
  13. doar cele doua scaune
    1 point
  14. Enumar eu: 1) seria 5 modelul nou are consola din mijloc enorma, unii stam aiurea fiindca nu avem 1,7 metri 2) pozitia la volan e total diferita: nu mai stai cu fundul pe asfalt cu picioarele intinse, e o pozitie mult mai fireasca, ca intr-un fotoliu 3) fara sa fiu cocalar: esti privit altfel in trafic: te lasa lumea sate bagi, nu te claxoneaza nimeni pentru orice greseala minora, de sicanat nu mai spun... si pot sa fac comparatia asta fiindca conduc si alta masina. Ai 2-3 chestii, sa mai continui? Ai condus x5 biturbo, nu mai spun triturbo si a fost lent? Matuta pe jos cu 530, a6 3.0, le-am condus pe toate si vorbesc din experienta. Ai condus x5 cu jante pe 20/21 cu optiunea aia cu amortizoare care se intaresc si a fost instabil? Accident: prefer sa fiu intr-un suv decat intr-o masina mica in caz de ceva chit ca au amandoua 5 stele. Nu e mai mare in dimensiuni ca un seria 5. Decapotabila am avit si e INUTILA in romania: cand e cald te bate soarele in cap, se uita lumea la tine ca la urs, daca mergi cu mai mult de 60 te termina curentul etc. De trapa panoramica ai auzit? Ca eu nu la seria 5 sau 7... doar la suv Uite aici masini lente: https://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=18604
    1 point
  15. Cutia are uzura interna... poti sa pui o mie de tester si sa ii schimbi uleiul zilnic ca nu isi revine. Cutia trebuie desfacuta si vazut ce are ... daca este blocul de supape poate fii schimbat sau reparat. daca ai nevoie de un mecanic de cutii de viteze automate iti pot recomanda pe cineva bun in Bucuresti. ratio monitoring clutch e inseamna ca acel pachet de discuri are o turatie anormala raportat la restul cutiei si al turatiei volantei.. altfel spus patineaza sau pierde presiune hidraulica cutia si cupleaza acel pachet de discuri intr un timp prea lung. Cutia de viteze are 2 senzori de turatie input si output si daca diferenta de turatie iese din parametri inseamna ca undeva apare patinarea
    1 point
  16. am vazut anuntul pe olx si am zis ca nu vad bine... pai dupa atata munca si bani investiti intr-o masina ca asta,acum dupa ce e in stare buna o vinzi?! nu inteleg de ce... n-as putea sa fac asta,daca era al meu... chiar si pentru 10000 euroi...
    1 point
  17. Nici nu a prezentat bine masina si deja exista sfaturi de "tuning". Sa o conduci cu drag!!!
    1 point
  18. Doamne cat ghinion ai avut. Apa,accidentul,motorul,pppfff.... Ti-a vandut-o cu inima rea fostul propietar,altfel nu-mi explic de unde atata ghinion.
    1 point
  19. Presupun ca minusurile de la postul anterior sunt pentru tips. S-a rezolvat si asta aseara, pentru moment:
    1 point
  20. Pentru ca am primit cateva intrebari, atasez o poza cu evacuarea. A fost curatata acum ~ 4 saptamani (si ~2.000 km), iar poza e facuta ieri. Dupa cum vedeti, fum = 0. Revenind la wishlist: 1. FRM2 XE 2. 6FL (redare muzica de pe USB) 3. Camera video marsarier
    1 point
  21. Rpm nu prea au relevanta asa mare, adica regenerarea se poate face si la 2200 si la 3500 rpm (mie asa mi l-a regenerat cand aveam eroare in bord si mergeam pe autostrada). Deci daca nu ai probleme cu tot ansamblul care tine de regenerare, aceasta o sa ti se faca si la turatii decente.
    1 point
  22. BMW E46 NFL Acest tutorial va invata cum sa montati o mufa AUX pe radiocasetofoanele BMW Reverse PH5950, fabricate Philips. care nu au prevazuta functia MODE. Instrumente necesare: 1. Pistol de lipit 2.Cablu audio cu mufa jack 3.5 3. Surubelnita pentru a demonta radiocasetofonul Timp de lucru 30-40 minute http://e.a.d-cd.net/b127a8s-960.jpg A.Demontati casetofonul, demontati suportul de caseta pentru ca nu vom mai avea nevoie de el si identificati pe placa de circuite partea electronica cu inscriptia TEA0676T http://e.a.d-cd.net/2b127a8s-960.jpg http://b.a.d-cd.net/ab127a8s-960.jpg B. Pe pinul 1-right 16- left 12- ground ( ex in imagine- albastru-1-right, rosu-16-left, galben-ground-16) http://digilander.libero.it/vecchiabessi/Circuiti/Connettori/AudioJack.gif Lipim cu atentie firele pe pinii respectivi, fara a uni mai multi pini.Este o munca destul de fina si nerecomandata celor care nu au pic de indemanare. Dupa ce am terminat de lipit scoatem firul printr-un orificiu al casetofonului catre exterior. http://a.a.d-cd.net/6b127a8s-960.jpg C. Acum vor rezolva problema casetei, al carui suport l-am eliminat. Trebuie sa inchidem circuitul astfel incat casetofonul sa creada ca are o caseta introdusa in el. De altfelacesta este si principiul de functionare, semnalul audio de la caseta fiind inlocuit de cel de la cablul audio montat de noi. Identificam mufa urmatoare: http://f.a.d-cd.net/eb127a8s-960.jpg Unim pinii din mufa conform imaginii cu ajutorul unor fire lipite cu pistolul de lipit. http://h.a.d-cd.net/7b127a8s-960.jpg In final ar trebui sa arate astfel toata lucrarea http://d.a.d-cd.net/3b127a8s-960.jpg Montam la loc casetofonul si totul ar trebui sa fie OK, Pentru a proba cablul audio trebuie sa apasam butonul TAPE si conectam un MP3 sau un telefon mobil. Cam asta e. Mult succes
    -1 points
  23. nu stiu ce moralist esti tu si nici nu ma intereseaza, eu asa am luat masina avea 217.000 in bord, am verificat istoricul si am aflat ca in august 2016 are intrare la 280.000! eu oricum cumparam masina si de avea 500.000km cu istoric, daca m-a intrebat cineva de km i am spus, da romanul e cam prost un pic.. cum e si cazul de fata, daca masina are 100.000km in primul an facuti dupa care nu a mai calcat deloc la reprezentanta, si 7 ani mai tarziu are 150.000 o ia de buna, daca masina are in mediu facuti 40.000 km pe an si in prezent are 280.000 atunci sunt multi! stai linistit ca e numai in capul tau ca am dat eu km inapoi sa o pot vinde, ca nu e chiar asa, am suficienti clienti la masina inclusiv fostul proprietar, dar nu sunt eu foarte hatarat! Si in al 2 lea rand eu am spus ca are 285.000, nu ai vazut tu poza cu kilometrajul sau ai verificat masina, sau ai fi tu interesat de masina...pur si simplu esti doar un carcotas care crede ca a descoperit ceva interesant. singura mea gresala e ca am fost cinstit, trebuia sa pun km din bord si atunci era ok!
    -1 points
  24. Testeaza x5 macar biturbo daca nu triturbo... Unde gasesti tu x4 la 31.000?...
    -1 points
  25. Regenerarea reusita este insotita de fum alb pe teava de esapament. Nu cred ca regenerarea a avut loc pana la capat daca nu a iesit acel fum.
    -1 points
  26. An fabricatie 2009, model 318d euro 5 manual! Motor nou schimbat la reprezentanta de 30.000km, kit volanta+ambreiaj schimbat de 1000 de km! km: 230.000! Dotari: -pachet m exterior complet -interior full piele -trapa -bixenon -navigatie mare CIC -incalzire in scaune -oglinzi rabatabile electric -jante 19 model alpina -climatronic -senzori ploaie -senzori lumina -senzori parcare -senzori presiune roti etc. pret 9800 euro
    -1 points
  27. În timp ce mă uitam pe anunț, până să citesc ce a scris oricine altcineva, mi se părea scumpă. 21.000 euro, chiar pentru 100.000 km tot este o sumă enormă pentru un F30 din 2012. La 21.000 euro te uiți la BMW-uri seria 3 sau 5 din 2014, poate chiar 2015. Nu e ceva deosebit să merite atenția! LE: nici măcar n-are scaune sport!!!!
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.