Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/06/17 in all areas

  1. Ti am urmarit topicul de la prima postare , in agitatia ta cand ai spus ca ai sunat pe toata lumea probabil pe mine m ai ratat . Am si eu motor la vanzare pe olx , N47D20C dupa e90 varianta de 143 de cp. fabricatie 2011 Din pacate nu ti l pot da pentru ca il vand cu montaj la mine in service . Diferenta LA VEDERE intre aceste motoare cu acelasi cod este o gaura in plus in blocul motor in care vine o conducta de la turbo . Ca interne diferenta dintre 143cp si 184cp sau mai mult este enorma ( vorbesc de tratamentul materialelor si chiar vizual in cazul pistoanelor si chiulasei ) . Studiaza un pic in programele de piese auto si o sa vezi . Nu trebuie sa te panichezi cunosc masini softate care merg foarte ok de mai bine de 100k km dar cand cumperi motorul sa fii atent la lateralele blocului motor sa fie identice cu ce ai tu . Am intalnit la motoarele cu acest cod o mica ciudatenie si anume unele au garnitura metalica la baia de ulei si la capacul de distributie si altele nu , am verificat si in Realoem. Chiar saptamana trecuta 2 bmw e90 din acelasi an de fabricatie (2010) ambele 143cp , una avea garnituri cealalta nu si vorbesc de masini care nu au fost umblate pe la service pentru distributii sau altele. Nu am avut rabdare sa ma documentez insa este clar ca un motiv si o diferenta exista dar personal daca ar trebui sa mi schimb motorul chiar nu m as stresa deloc sa gasesc perfect identic . Cauta sa cumperi un motor bun nu o hartie cu garantie ca in 30-90 zile trebuie sa fii prea ghinionist sa se strice, iar ca sa ti l schimbe cineva pe garantie la dezmembrari ... este sport extrem . vorbesc din pura experienta . Este greu sa obtii asa ceva la un service oficial Bmw da pai la un parc de dezmembrari si poti avea 10 avocati . Spor la treaba si mult succes !
    5 points
  2. Arata foarte ok si ziua si seara. Mai ales seara pe pozitia mai mica, o sa mai fac in curand si alte poze mai reusite.Nu se mai abureste nici farul de pe partea soferului,lucrare facuta ca la carte .
    4 points
  3. Anul asta s au construit 0 km de autostrada... asta e tara unde daca respecti toate regulile de circulatie faci de la constanta la timisoara 30 de ore. Pe drum intalnesti carute, tractoare, combine agricole tot felul de epave fara lumini noaptea, tot felul de oameni in varsta care circula ca pe vremea cand erau 2 masini in orasul lor... de cate ori nu am fost nevoit sa trec peste linia continua ca sa depasesc utilaje care circulau cu 10 km la ora pe drum national.
    3 points
  4. In general, orice incident/accident, ca si in orice investigatie, nu va genera o singura cauza radacina, ci concluzia va fi ca se poate determina o cauza principala si o serie de cauze favorizante. Cred ca se pot trage multe invataminte din aceasta istorie, care are si consecinte tragice, si probabil ar fi util ca aceste cazuri sa fie popularizate, gen emisiuni tv care sa prezinte asemenea accidente impreuna cu explicatii legale/tehnice, sa responsabilizeze participantii la trafic, sa fie materiale prezentate aspirantilor la permisul de conducere/permise suspendate, pentru ca nimeni nu se naste invatat si tot timpul exista oportunitati de a ne imbunatati cunostiintele si abilitatile. - sa fie prezentat publicului ca atunci cand doresti sa schimbi directia de mers te asiguri, semnalizezi, pregatesti manevra din timp - privitul in oglinzile retrovizoare sa devina un reflex repetitiv, chiar daca nu intentionam sa schimbam directia de mers - limitarile de viteza trebuiesc respectate, indiferent de masina - semnalizarile rutiere trebuiesc respectate - centura de siguranta trebuie tot timpul atasata - se circula preventiv, nu agresiv - autovehiculele trebuie sa treaca inspectiile regulat si sa se prezinte intr-o stare functionala optima (RAR anual pentru tot ce e mai vechi de 10 ani) Lista poate continua, insa lasand la o parte toate scuzele legate de lipsa infrastructurii, parc auto, etc, in Romania se circula agresiv, inconstient, la intimidare, sub influenta frustrarilor, sub protectia statiilor de emisie receptie, de parca ar circula in Grand Theft si fug de politie.Anual mor peste 2000 de romani, si multi altii sunt accidentati, sunt statistici ingrijoratoare, si se pare ca nu se va imbunatati curand situatia. Dpdv personal, cretinul cu skoda sa nu mai circule niciodata, nu poti sa circuli in halul acesta, cu copii in masina; si nici singur, pentru ca ii pune in pericol pe alti participanti la trafic.Anual mor peste 2000 de romani, si multi altii sunt accidentati
    3 points
  5. Eu nu as pune 18d....as cauta clar 2.0d 177cp modelul ce il ai pe masina. Faza cu n47 de seria 1 nu trage pe seria 5 e penala )
    3 points
  6. Salutare Aceasta e noua achizitie, 525d xdrive, fabricatie 11/2015, rulata 22.000km pana in momentul achizitiei adica acum 2 saptamani. Ca dotari demne de mentionat sunt asa : - pachetul M interior/exterior - faruri led adaptive - scaune comfort reglabile pe absolut toate directiile si cu memorii - piele Nappa - vopsea individual Mondstein Metalic - HUD - etc. Masina mai are inca garantia de fabrica pana in decembrie 2017, moment dupa care intervine garantia suplimentara platita la momentul cumpararii mele de la dealerul neamt. Speram sa nu fie nevoie, sa fie doar preventiva si atata tot. Pot spune ca este diferenta foarte mare la capitolul confort fata de vechiul e90, scaunele, suspensia si practic toata masina fiind cu totul diferite de ce eram obisnuit. E o adevarata berlina de clasa mare, facuta sa parcurga multi km fara a te obosi. Cel mai mult am mers aproape 1200 km fara orprire decat pentru realimentare, din nordul germaniei pana tocmai la gyor, in cca. 9 ore. Pentru mine asta a fost testul suprem, faptul ca desi distanta a fost mare, ora tarzie, nu ma simteam aproape deloc obosit. Atasez si cateva poze, calitatea lor e slabuta, facute in graba cu telefonul, nu reflecta pe deplin frumusetea combinatiei de culori interior/exterior.
    2 points
  7. Este un clip pe youtube facut special pt demonstratie Bucuresti - Oradea in 10 ore (cu stat pe valea oltului, cu nu stiu ce). Deci chiar nu avem infrastructura, chiar nu ma pot bucura de cateva sute de km de autostrada facute in 27 de ani. Rusine celor care ne-au condus.
    2 points
  8. "Eugen B" mi-ai luat vorba din gura. Vreau sa mai spun cu, certitudine ca intr-o tara din vestul Europei privitul prin rotatie in toate cele 3 oglinzi ale masinii este obligatorie (cel putin in examenul "traseu") sa te uiti in ele, tot timpul conducerii vehicolului. Acesta a devenit un proces reflex al meu (si il recomand tuturor) adevarata atitudine a celorlalti soferi in trafic eu o inteleg in oglizi nu in fata. Ce se intampla in fata e prea tarziu, chiar daca e prezentul..
    2 points
  9. Asta e cea mai tare :frantics: :frantics: De unde n47 model dedicat pentru fiecare caroserie ? Daca e n47 merge pe orice 1,3, 5, x1, x3...(care a avut din fabrica asa ceva, normal)
    2 points
  10. daca a venit lansat, inseamna ca era deja de o bucata buna de timp pe banda pe care efectua depasirea, nu poti sa vii lansat dupa ce ai depasit doar o masina, ca atare, rezulta clar ca ala cu Golf-ul nu s-a asigurat. Nu poti sa emiti ideea ca s-a uitat si nu venea nimic dupa care din senin a aterizat ala cu 100kmh, iti dai seama ca bate fizica gandirea asta iar aia era o amarata de Skoda careia ii trebuie +10sec sa prinda suta, nu era un M5 sau mai stiu eu ce nava de Lambo sa se lanseze in 4 sec...sa o gandim logic. Iar ala cu Skoda pot baga mana in foc ca nu avea peste 100kmh, sapt. viit trec pe acolo si ma cobor sa masor lungimea podului de dragul demonstratiei, din film reiese ca ii ia undeva la cca 1 sec sa-l traverseze, e simplu de calculat...asta de dragul discutiei, e clar amandoi au gresit, dar imi mentin parerea ca cel cu Golf-ul a comis-o cel mai grav, amandoi erau deja intr-o eroare, singurul care putea face diferenta era Golf-ul daca cel putin semnaliza, daca se mai si asigura putea fi totul evitat. Argumentele cu daca ala nu depasea sunt invalide, trebuie sa ne raportam la fapte si la ce se putea face in situatia data, ori singura solutie pe care o vad e ca cel putin VW sa fi pregatit corect efectuarea virajului la stanga.
    2 points
  11. Daca iei tot N47D20C se potriveste si de pe seria 1 si de pe seria 3 si de pe x1 si de pe x3
    2 points
  12. Jante BMW X1 2016 F48 style 569 18" , 7.5j, ET51 NOI. Cu cauciucuri Bridgestone Turanza 225/50/18 NOI !!! Dot 2016. Probabil merg si pe alte modele BMW : F10, F30, F01, F25 etc. Se poate emite factura. Nu pot sa urc poze de pe telefon, mai jos link Olx. https://www.olx.ro/oferta/jante-cauciucuri-vara-noi-bmw-x1-f48-2016-style-569-originale-ID9eaUw.html Pret: 1500 euro Telefon: 0748880165 Multumesc.
    1 point
  13. Am facut revizia cutiei la ZF faur. Deci, cu o zi inainte am lasat masina in curte, sa fie uleiul rece (putin dubioasa locatia la prima vedere, dar e ok). A doua zi de dimineata eram acolo, sa discut cu inginerul. Uleiul deja curgea din cutie. Baia era originala, deci olandezul n-a schimbat deloc uleiul din cutie (luata la 160k). A zis ca uleiul e urat si negru, perfect normal din moment ce n-a fost schimbat niciodata. Partea buna e ca era foarte putina pilitura pe magneti, deci n-a fost forjata masina. Pe la amiaza era gata, am cerut explicit si diagnoza. Rezultatul: cutia este impecabila A resetat si adaptarile, mi-a printat screenshot cu valorile inainte si dupa resetare. Deci au toata aparatura necesara, pentru adaptari si diagnoza completa. M-am mai linistit acum ca stiu ca e totul impecabil la cutie Ca si costuri, incluzand diagnoza, 1989 ron Iar ca si functionare, schimba muult mai bine acum, chiar si la rece aproape ca nu se mai simte nimic. A zis ca aprox 2 saptamani dureaza pana se re-adapteaza, si ar trebui sa se imbunatateasca si mai mult comportamentul. Super multumit, recomand! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  14. Eu am suspensie sport si am pus meyle hd..basculele sunt toate la fel si se pot monta si pe masina cu suspensie sport si standard..diferenta dintre ele este fiabilitatea .
    1 point
  15. Ăn teorie, da. Ăn practica ĂŽnsĂŁ, foarte mulți șoferi nu cunosc regulile de prioritate și/sau semnele de circulație și odatĂŁ ajunși ĂŽntr-o intersecție se creeazĂŁ haos.
    1 point
  16. Eco ala e o porcarie,parerea mea Ca si start/stop
    1 point
  17. Se mai uita si la om distributia asta
    1 point
  18. Parintii poate habar nu aveau, sau in sinea lor se bucurau ca nu mai stau copiii la nu stiu ce microbuz infect cu xxxxxxxx km la bord in care oricum ar circula in picioare si care sunt niste sicrie pe roti; dar soferul skodei, ca persoana matura, ar trebui sa fi dat dovada de maturitate si responsabilitate,sa se asigure ca acei copii au centuri atasate, si sa circule regulamentar,; in acelasi timp, soferul golfului trebuia sa semnalizeze din timp intentia de a schimba directia de mers, sa se asigure si sa efectueze manevra in conditii de siguranta. Sa nu uitam ca sunt o groaza de parinti cretini ce transporta bebelusi/copii mici in brate sau in tot felul de dispozitive neadaptate/neomologate; unii pot invoca lipsa mijloacelor financiare, dar la unii este prostie , ignoranta crasa, lipsa de educatie si lipsa de respect pentru reguli. Si in orasele mari mai este cum mai este, dar cand mergi inmediul rural in zone in care atunci cand este prezent un echipaj de politie rutiera este sarbatoare, te oripilezi pur si simplu cand vezi cum, cu ce siin ce conditii se circula.
    1 point
  19. Masini cazanite sau nu, ma indoiesc ca e cazul sa judecam ce masini conduc alti!! Sa credem ca masina nu era functionala cu unele sau altele de gen.. eu zic sa consideram ca era legal pe strada si ca trecuse testarea RAR. Faptul ca unii din noi vor sa inventeze lucruri nespuse/nedeclarate si sa mai considere ca si au dreptate isi pot face lor o nedreptate si de ce nu se pot minti singuri!! Se vede din film ca Skoda venea bezmetic/anormal/chiar ilegal(pentru ca depasise linia continua, in zona unei intersectii si pod in apropiere!) condusa. O spun si altii nu numai eu.. Golful e vinovat dar nu atat cat conducatorul Skodei! Asa cum a spus si Romulus, copilul care a murit era in Skoda nevand centura pusa si cu acel sofer (tata!) conducand foarte tare.
    1 point
  20. Accidentul e nasol, iar inconstienta e mare la cel cu Skoda, dar nici cel cu Golful nu a fost mai atent la ceilalti participanti la trafic. Ia ascultati ce zice soferul din Golf . Ori nu ii mergeau stopurile ori minte frumos.
    1 point
  21. Poate va ajuta urmatoarele date vis-a-vis de ultimele discutii si tinand cont ca lucrez in domeniul de automotive lighting. Bafta! LED-uri: Fluxul luminos(Lm) este direct proportional "cu curentul" de alimentare (A) Becuri: Fluxul luminos(Lm) este direct proportional cu tensiunea de alimentare (V)
    1 point
  22. Frumoasa masinuta...jantele de efect...sa te bucuri de ea e f faina...
    1 point
  23. Cred ca te agiti prea repede, coduri diferite=motoare diferite=tratamentul pieselor diferit=randament diferit al motoarelor I-am recomandat sa-si caute motor pe acelasi cod
    1 point
  24. salutare! Foarte frumoasa, sa o stapanesti sanatos!!
    1 point
  25. Sechelele astea cu schimbatul distributiei l-au ajuns din urma si pe E46 ? Nu se schimba distributia la N42, e pe lant si mai degraba poti avea probleme cu valvetronic-ul decat cu distributia in sine.
    1 point
  26. Romulus, ai pus punctul pe i, asta tot zic si eu. Depasire cu 100+ kmh, in localitate, pe linie continua, cu 4 copii in masina... Doua precizari, chiar crezi ca ar fi fost vreo diferenta daca golful semnaliza? (eu nu zic ca a semnalizat, nici ca nu, nu se vede clar). Si 2. Linia continua incepe la secunda 7, tot atunci apare si semnul de depasire interzisa. Apoi urmeaza semnul de intrare in localitate, podul, intersectie cu doua drumuri fara prioritate (e si pe dreapta unul).
    1 point
  27. Aceeasi problema am avut-o si eu cu firele dar pana la urma am gasit o solutie. Eu am montat un Mobiu si alimentarea am luat-o direct din plafoniera. Ai acolo alimentare doar cand contactul este pus, deci camera porneste si se opreste o data cu masina. Toata treaba a fost posibila dupa ce am gasit un step down conwerter de 4cm*2cm pe care l-am ascuns sub plafon. Acum am doar firul de USB care iese din plafon pana la camera. Am sa pun niste poze cand ies de la lucru daca esti interesat.
    1 point
  28. Desii moral este alta poveste, din punct de vedere legal fiecare plateste pentru ce a facut. Cel cu skoda va avea amenda si/sau permis suspendat etc pentru viteza si depasire in loc nepermis. cel cu golfual amenda si/sau permis suspendat etc. pentru neasigurare la schimbarea directiei de mers, care va fi si vinovat de producerea accidentului.
    1 point
  29. Procurorul sau ofiterul de politie judiciara nu poate lua o decizie personala sau subiectiva... ei doar aplica legea.In acest caz soferul golfului este vinovat... pentru fapta penala. Pe logica asta daca intri pe un drum national daca este linie continua te asiguri doar intr o singura directie pentru ca nu are cum sa vina nimeni legal de pe contrasens. Eu nu cred ca s a asigurat , eu cred ca s a uitat doar in oglinda retrovizoare de pe mijloc pe logica ca nimeni nu poate veni. Cel cu skoda are partea lui morala de vina si cu siguranta va ramane fara permis. Viteza si depasirea celui cu skoda va fii luata in considerare de instanta ca si circumstanta atenuanta
    1 point
  30. Parerea mea finala e asta, ca cel cu golful s-a asigurat si era ok. Ultima asigurare a fost ca nu vine nimic din fata, din sens opus. Apoi cel cu skoda a aparut probabil in depasire, venind lansat pe banda 1, a trecut scurt pe banda 2 si poc. Cauzele accidentului sunt: viteza excesiva + depasire pe continua + depasire dupa indicatorul cu depasire interzisa + pod (din nou depasire interzisa) + cred ca era localitate (limita de 50-70 kmh). Sunt sigur ca si politia + procurorul vor lua o decizie in directia asta.
    1 point
  31. Salutare.. Ma abtin de ceva timp sa comentez la topicul asta, nu vreau sa starnesc controverse, insa... Nu vi s-a intamplat niciodata, sa mergeti pe un astfel de drum (exemplul cel din video) sa vreti sa efectuati o manevra de depasire, sau schimbarea directiei de mers (implicit stanga) si chiar in momentul executarii manevrei, sa iasa un bezmetic in acelasi timp cu tine si sa fii nevoit sa redresezi sau sa faci manevre riscante , astfel incat sa eviti accidentul ? Eu unul, nu cred ca este sofer sa nu fi patit asa, sincer ! Ceea ce vreau sa spun este ca, exista posibilitatea ca in momentul in care golful s-a asigurat si a efectuat manevra, skoda sa nu fi fost in depasire, poate ca era in spatele celui din masina care filma,la o anumita distanta, apoi s-a hotarat si el sa depaseasca, si a "calcat-o" , zic si eu. In mare parte, parerea mea este ca, vina cea mai mare este a soferului skodei, motivele fiind multiple.. viteza in localitate, depasirea pe linie continua, inconstienta. Vina are si soferul golfului, gandindu-ma ca ar fi putut redresa intr-o ultima clipa pentru a-l evita..cine stie. Si totusi, la ce te astepti sa se intample, cand mergi printr-o localitate cu aprox. 100km/h ? Masina din care s-a filmat avea cel putin 60-70km/h. In incheiere, este strict parerea mea, iar aceasta parere, indiferent ca va fi urmata de contraziceri, argumente, altele, ea nu se va schimba.
    1 point
  32. Nu este ilegal sa filmezi persoane si autovehicule pe strada?
    1 point
  33. 1.Conducatorul auto din Golf a virat la stanga corect, linia discontinua permitand aceasta manevra. Greseala ca nu a semnalizat schimbarea directiei de mers (sau nu functiona semnalizatorul spate) Art. 116, al 1 si 2, cod rutier 2. Skoda NU avea ce sa caute in depasire, indiferent de situatie, linia continua interzice acest lucru! Art. 120, Al 1, Lit "i": Art. 120 (1) Se interzice depasirea vehiculelor: ...... i) cand pentru efectuarea manevrei se incalca marcajul continuu, simplu sau dublu, care desparte sensurile de mers, iar autovehiculul circula, chiar si partial, pe sensul opus, ori se incalca marcajul care delimiteaza spatiul de interzicere; Vinovat e conducatorul uto cu Skoda, fara drept de apel
    1 point
  34. @Ciobanu George - gandesti intr-un mod aparte, logica ta nu numai ca sfideaza legea dar si conduita preventiva. Ai impresia ca pe autobahn unde sunt bucati de no speed limit un dobitoc care face aceeasi manevra si schimba banda fara sa se asigure si sa semnalizeze o sa fie el victima? nu, va fi idiotul care a produs un accident mortal. E acelasi lucru si aici, nici viteza Skodei si nici depasirea de pe linie continua nu au produs accidentul, au fost doar factori care au agravat situatia, e clar ca lumina zilei cine e vinovat. Am vazut destui idioti la noi care vad ca esti angajat intr-o depasire si ei intra pe banda lor de pe contrasens dintr-o parcare sau drum secundar, nu stiu in baza carui rationament evident complet eronat. Ca si asta care credea ca daca e intersectie acolo poate vira oricum stanga fara sa semnalizeze sau sa se asigure. Ala depasea de ceva timp coloana, nu avea cum sa nu-l vada daca ar fi cascat ochii o fractiune de secunda in oglinda. Oricare din coloana aia putea la randul lui sa se angajeze in depasire, nu poti avea pretentia ca daca e linia continua nu te mai asiguri ca sigur nu vine nimeni, ca cine naiba sa depaseasca pe linie continua? Dooh, pe principiul asta al unei lumi ideale am muri pe capete...
    1 point
  35. wolfenstein99, din pacate ce nu intelegi este ca manevra periculoasa a facut-o cel care depasea, acela fiind pe/peste linia continua (..venind pe contrasens din spate!). Greseala a fost a celui care depaseste pentru ca a depasind UNDE NU ERA PERMIS (chiar atat de greu e sa intelegi??) De aceea m-am mirat sa spui ca Golful nu trebuia sa fie acolo! Dar Golful avea dreptul sa fie acolo (situatia-linia intrerupta permitandu-i manevra, schimbarea directie de mers) fie ca semnaliza fie ca nu, chiar daca nu a semnalizat viteza si imprudenta celui care a executat depasirea intr-un loc nepermis (linie continua!) il face pe el mai intai vinovat. Cine suntem noi sa judecam ca cineva nu face un simplu lucru sa zicem de a nu semnaliza? ...Asta ne da dreptul de a incalca/ignora/uita o regula si mai grava, aceea de depasire pe linia continua (daca se doreste a pune in balanta doua situatii/intentie..). Desigur ca aici nu intra in discutie situatie creata intentionat. Este posibil ca datorita unor astfel de atitudini accidentele sa fie mai dese decat mai rare. Vinovat e cel care a depasit pe linie continua. (Nu comentez rezultatul unei legi aplicate stramb cum este posibil sa se intample.)
    1 point
  36. Ba nu se putea. Inainte de o intersectie de drumuri marcajul rutier este linie continua, tocmai pentru a preveni astfel de accidente.
    1 point
  37. In momentul cand cel din Golf face la stanga, cel din Skoda era deja angajat in depasire; daca Golful nu face stanga, Skoda merge mai departe si nu se intampla nimic. Dupa parerea mea soferul din Skoda nu are nicio reactie pt ca cel din Golf nici macar nu da semnal, doar trage stanga de volan fara ca nimic sa anunte asta.
    1 point
  38. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7Gm6yR.html De evitat. Mașina avea 265000+ ĂŽn Mai 2017.
    1 point
  39. http://uploaded.net/file/h42j2l61 Carly for Bmw 25.20 Ce este nou - G-models included - New logo
    1 point
  40. Fugi si ia din reprezentanta atunci! De ce ar scoate omu volanul de pe masina lui? Sa puna volan de M3? Ma indoiesc
    1 point
  41. Salutare! Am incercat sa fac rost de injectoare, nu am reusit, le-am inversat intre ele in schimb sa vedem valorile, dar nu ne-am mai uitat la ele, deoarece colegul mi-a zis ca bataia se aude undeva sus, nu la arbore.Astazi am dat capacul jos la axele cu came cu speranta sa fie 1-2-3 etc culbutori rupti, nu a fost asa, totul in regula sus, axele cu came in aceeasi stare adica ok, m-am gandit ca partea de sus fiind ar trebui sa fie cea mai mare uzura insa nu a fost asa! Au testat pistoanele prin urmatorul mod: cineva invartea de vibrochen foarte usor si altcineva apasa cu surubelnita usor pe piston de sus prin gaurile alea mici, pe pistonul 4 nu s-a auzit nimic, insa imediat cum am apasat cu surubelnita pe pistonul 1 s-a auzit o mica bataie, am incercat si pe pistonul 3 si acelasi lucru alta bataie mica care se intampla numai daca in acelasi timp invarti de motor. Baietii mi-au zis clar ca am uzura mare in cuzineti+ arbore. Mi-au spus ca daca iau alti cuzineti noi 8 (la biele)+ 10 (la arbore)= 18 in total + rectificare la arbore, motorul ar trebui sa fie ca nou. Lucru care m-ar fi costat maxim 2000-2500 lei, dar nu mai vreau acest lucru! Ne-am gandit toti care ar fi solutia mai buna, alt motor/ refacut acesta si eu am cazut de acord sa zic un 90% sa iau alt motor. Deja sunt in discutii pentru unul din dezmembrari (nu dau mai multe detalii deocamdata, pana nu sunt sigur ce si cum). Nu am nevoie de reprosuri sau certuri sau alte lucruri. Nu e vorba de regret ca am refacut motorul in service unde lucrez, e vorba de o foarte mica neatentie, prin cate puteam sa gresim, am gresit cu un lucru minor care a daunat maxim de grav la motor. Am facut acest topic in speranta ca voi veni la final si voi spune "Gata merge brici", am spus-o si pe asta insa pentru o zi jumate sau 2 zile...Si ca o sa ne ajutam reciproc, adica ma gandesc ca o sa fie foarte benefic pentru viitor si o sa fie benefic si pentru mine, asta numai daca ma puteti ajuta cum unii din voi ati si facut-o deja. P.S m-am gandit ca dupa ce bag inca vreo 6000 lei (exemplu pe alt motor/fara anexe), mai raman cu motorul meu din care pot sa vand piese. Decat sa mai bag un 600 euro in el si sa nu mearga cum trebuie...
    1 point
  42. Daca e sudata cu aparat tig/wig cu invertor special ptr Al este ok, acum multi ani am sudat o baie de bmw cu electrod-sarma de AL si Autogen si a rezistat
    1 point
  43. Oricum a rezistat bine topicul , pana ce sa fie iara invadat de anumite personae cu parerile lor ''daca as fii fost eu...'' Tipic !
    1 point
  44. Harpalete, ce viteaz esti tu cand n-ai probleme. Greseli se pot face si in reprezentanta daca esti norocos. Ca la necaz chiar si aia o dau de pereti si tot pe banii tai. Da-i omului un sfat util in situatia data, nu cu ce-ai fi facut tu daca...
    1 point
  45. Tu esti in top 3 Si tu la fel Inca un topic unde vrei sa pari mai destept decat esti Exista si o parte buna in toata treaba asta
    1 point
  46. @harpalete Daca comentariul tau venea pe prima pagina a topicului(cand omu' se pregatea sa inceapa lucrarea) era altceva, asa seamana cu "vitejii de dupa razboi" Cat traiesti inveti si de obicei pe banii tai.
    1 point
  47. Pune EDC + Dynamic Drive si se schimba treaba, practic e alta masina. Inclinarea laterala si ruliu sasiului e insesizabil. Cu EDC, pe Sport sau Sport+ masina e rigida, raspunde imediat la o schimbare brusca de directie, precisa, fara ezitare, si nu-ti da niciodata sezatia de nesiguranta sau de "barca" cum e pe comfort, nu prea iti dai seama ca, conduci o sufragerie pe roti . Asta in combinatie cu Dynamic Drive care se opune inclinarii laterale, sta ca o locomotiva pe sosea. edit: S-o stapanesti sanatos, culoarea e tare faina, cred ca e ca si a mea. E Titansilber metallic ? Aaaa, nu, acuma am vazut ca e Mondstein Metalic.
    1 point
  48. da, dar era a ta si astfel ii scade valoare cu vreo 3000 de euro. exista vreun pret care sa iti convina pe aici, pui de samsar?
    1 point
  49. cred ca ti-am scris 3 mesaje in PM despre CarPlay si chiar nu inteleg rostul acestui topic in care intrebi la nesfarsit acelasi lucru. Iti mai explic o data: Optiunea CarPlay poate fi comandata in 2 moduri: 1. In Connected Drive Store in tarile unde este disponibila, Romania nu face parte din ele. 2. La dealer in baza unui cod si necesita activare pe masina din ISTA.
    1 point
  50. si de cate ori crezi tu ca iti merge schema asta?
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.