Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/30/17 in all areas

  1. Bai frate tu ai testat apr. Toate mașinile de pe pĂŁmânt,,, de ce nu ĂŽncerci o nava spațialĂŁ, un elicopter sau de ce nu cauți pe alta planete alte mijloace alternative ,,, eu nu Stiu unde i ai gĂŁsit tu pe toți sa -ți dea mașinile sa le testezi și nu vorba aia logan
    5 points
  2. nu inteleg de ce atata sportivitate iti dau masina mea 3l d mergi pe autostrazile din germania si ai sa vezi ca esti tot franat. Nu inteleg ce tot depasiti in ro carute si masini de genu polo, fiesta, logan. E foarte ok sa ai un surplus de putere dar sa ai unde sa il folosesti intr-o curba 140 poti merge si cu loganul depinde de tine daca mai iesi din ea... Prea multa poveste pentru niste masini de nivel mediu unde diferenta e de max 3 sec intre ele/100km ... am devenit toti piloti peste noapte si numaram secundele cand ii dam kickdown, chiar super.
    4 points
  3. Nu știu ce mers sportiv mai e și ĂŁla ĂŽn București.. SĂŁ accelerezi pe 200 de metri de la un semafor la altul probabil :pirate: MĂŁ aștetam la astea de la adolescenți care deabea și-au luat carnetul :console: dar tu zici cĂŁ ești un om serios, cu soție, cu teren ĂŽn proprietate la munte
    3 points
  4. ...presimt ca topicul asta o sa aiba cel putin 300 de pagini, ...o sa se discute despre toate masinile de pe piata(!); OP nu vrea de fapt (nu o) sa isi ia de fapt nici o masina cu ocazia deschiderii topicului.. In schimb o sa fie arata multa lauda si parere personala, generala, fara esenta.. Nu mai zic ca voi spuneti de motoare de 3 litri care nu vor fi.. pentru ca taxele sunt cam mari.. Sa imi fie scuzat daca suna a critica personala; nu cred ca sunt singurul; incerc sa inteleg ceva, sa trag si eu o concluzie si nu imi iese.. :purple:
    3 points
  5. Crezi că să-i faci o distribuție e așa simplu? Știi câte lucuri pot merge rău? Îți convine să cumperi o mașină și să o bagi direct în service pentru operațiuni de 1000+ euro? O să ai garanția că nu se va slăbi din nou lanțul peste 40, 50.000k KM ? Ce faci, stai s-o asculți în fiecare zi să vezi dacă se aud zgomote? Nu mai bine un M47 și ești și tu împăcat și nu mergi cu morcov. Sincer când ești într-un concediu, în Grecia, și-ți pică distribuția nu știu dacă te încălzește faptul că are faruri de FL..etc
    2 points
  6. M47, fara sa stau sa ma gandesc. N47, facelift, e clar mai frumos atat interior cat si exterior (doar e un upgrade), dar de cat sa stau cu gandul la distributie, mai bine nu. Deci M47. La orice ora.
    2 points
  7. Pe F10 este pachetul DHP ( Dynamic Handling Package ) care include suspensia EDC ( Electronic Damper Control ) si Adaptive Drive unde aveam si Dynamic Drive aka ARS ( Active Roll Stabilization ). ARS-ul e o bara antiruliu "activa" pe fiecare punte care e conectata la mijloc de un motor hidraulic care se opune inclinarii laterale. Practic, are un calculator care sesizeaza daca masina se inclina intr-un viraj sau la o schimbare brusca de directie si tensioneaza bara antiruliu fapt ce mentine masina dreapta. Se foloseste de uleiul de la servodirectie. Dynamic Drive-ul isi face tot timpul treaba, si ajuta enorm la dinamica masinii chiar si cand mergi pe comfort. Eu am un F10 530d cu EDC + Adaptie Drive si vad ARS-ul ca fiind cea mai buna optiune pe care o poti pune pe un F10 sau oricare alt BMW ( este si pe modelele mai vechi ). Aviz amatoriilor care cauta "5 butoane" si habar n-au ce functie au acele optiuni. Daca e ceva care chiar merita pe un seria 5/7 e combinatia EDC + Adaptive Drive decat Night Vision, Front collision si toate balariile alea. Dinamica masinii, mai ales pe Sport sau Sport+, cu aceste optiuni, e excelenta si nici nu iti mai da senzatia de sufragerie pe roti. Zicea un user pe un forum din afara ca e la fel de increzator sa abordeze un viraj in viteza cu F10-le la fel cum ar face-o cu M3-ul cu suspensie KW V3. Pe langa astea daca mai ai si integral active steering cred ca e combinatia ideala. Daca nu ma insel, colegul Crysis are pe F10 si IAS pe langa EDC+ Adaptive Drive. Ar fi interesant un review de la el. edit: O explicatie foarte buna despre ARS: "But as you said, it's not just about dynamic dampers. The ARS technology is truly amazing. Take a corner that's meant for 25mph @ 45mph, and you won't feel the slightest body roll. People say the F10 is a big, heavy car (and it is)... no less the 550xi, which is the beefiest pig of all, but I've found that ARS just has a way of making the car shrink around you. You don't feel weight under normal cruising - you feel weight under acceleration, and in the case of cornering lateral acceleration. The ARS "trick" of counteracting the forces "just enough" and in a dynamic way, makes an otherwise big and heavy car feel significantly lighter on its feet. And the fact that it's dynamic means it always applies only what's necessary, keeping the car softer and comfortable when appropriate, and stiffening up to counteract cornering forces when necessary. It's absolutely a thing of beauty to experience." ezmaass @ f10.5post.com
    2 points
  8. NU inteleg de unde a aparut trend-ul asta cu Porsche Chayenne??? Sincer am auzit numai manelisti care scuipau seminte in fata blocului vorbind despre acest model "botezat" de ei, modelul este Cayenne. Iar discutia acestui topic este una de adormit copiii. Nu vad rostul discutiei a unei masini de peste 170.000€ aici. Poate ca si eu am condus Aston Martin DB9 in Bucuresti care a costat 235.000€ sau BMW I8 de 187.000€ si n-am stat sa scriu aici ce am facut eu. Modestia in zilele nostre este ceva rar!
    2 points
  9. Pai si, la valoarea ta, cand zici ca iti permiti asemenea polite, cauti Seria 3 SH?
    2 points
  10. In Torrent o sa aveti tot pachetul ISTA-D (diagnoza/programare), ISTA-P (programare) si bazele de date aferente. DOWNLOAD Pentru a instala doar ISTA-D trebuie sa bifati din Torrent: ISTA-D , SQLiteDBs si Tools (Pentru cine are ICOM si vrea sa faca si programare cu ISTA-D poate sa bifeze si SDP care se dezarhiveaza si se copiaza in folderul PSdZ din ISTA-D) Pentru a instala ISTA-P aveti ghidul in folderul Tools - FAQ-EN.pdf iar pentru ISTA-D trebuie doar sa urmati ghidul de mai jos. Installation: 1. Install .Net Framework 4.5.2 version and up, from Microsoft or Tools folder. 2. Install Java. 3. Download and install the Microsoft Visual C++ 2010/2013 Redistributable Package x86/x64 from Microsoft for your language in Windows. *** for computer x86: - vs90_piaredist - vcredist_x86_2005 - vcredist_x86_2008 - vcredist_x86_2010 - vcredist_x86_2012 - vcredist_x86_2013 - vcredist_x86_2015 *** for computer x64: - vs90_piaredist - vcredist_x64_2005 - vcredist_x64_2008 - vcredist_x64_2010 - vcredist_x64_2012 - vcredist_x64_2013 - vcredist_x64_2015 If the system is x64, vcredist must install x86 and x64, otherwise not start Rheingold. 4. Install Ediabas 7.3 5. Unblock archive if necessary. It is important to not skip this step! Unblock file, uncheck Attributes - Read-only. Then unzip. 6. Unzip to any directory, for example: C:\Rheingold, D:\Rheingold, E:\Rheingold..., C:\Program Files\, C:\Program Files (x86) - this folder for 64bit computers. You can run from USB stick too. 7. Unzip and copy SQLiteDBs in Rheingold\SQLiteDBs\ 8. Add additional languages if necessary in SQLiteDBs 9. Start RCleaner. Run as administrator. 10. Apply ISTA-D and SQLiteDBs Reg Fix bit for your system from the Tools folder. 11. Start Rheingold (...\Rheingold\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe) Run as administrator. 12. Enter the license key from the license.txt, if ask. 13. Enter 1 in the field of ISIS, ignore the error.
    1 point
  11. Salutare tuturor, Pentru ca in ultima vreme am petrecut foarte mult timp pe site-uri de masini, iar singura comunitate pe care mai intru e bmwclub, m-am decis sa imi prezint si eu masina. Este vorba de un F10 530D fabricatie 2010, editia cu 245hp. Masina am achizitionat-o in Martie 2015, dintr-un orasel German Neubeckum - langa Beckum, si cum a fost exact ce m-am asteptat sa fie, dupa test drive si verificare la reprezentanta BMW din zona am pornit pornit spre casa. Masina avea in momentul achizitiei 144000 de KM, iar in momentul de fata are 214000. Am atasat mai jos un link catre auto-records (am platit de curiozitate sa aflu daca apar intrarile la reprezentanta din Romania). Auto-Records: https://drive.google.com/open?id=0BwEEfBQW7HMFQjR5MFhhX0YwSGs The power within Nu aveam prea multe cunostinte despre BMW-uri la momentul respectiv, nu mai condusesem decat un 525 pentru un test drive, dar masina asa mi s-a parut bolnava rau pe langa 525-ul ce il condusesem anterior. Motivul aveam sa il aflu abia cand am ajuns in tara la primul service, cand baietii au vazut un powerbox montat pe ea. Dupa un mic research am descoperit ca jucaria montata pe masina este una destul de serioasa, fiind vorba de modelul acesta de la DTE-CRD Systems: https://www.chiptuning.com/en/bmw/5-f10-f18-2009/530-d-245ps-180kw-2993ccm/powercontrol.html Daca cifrele sunt corecte, atunci masina ar produce undeva la 292hp si 650Nm. Conform hartiei lipita pe cablejele powerbox-ului, aceasta a fost montata la 2 saptamani dupa ce masina fost achizitionata de noua. Am gasit chiar si hartiile conform careia i-a fost facut TUV dupa montaj. Poze Pentru ca sunt atat de rari pozele ce le am cu masina, am sa atasez si pe cele care le am din momentul achizitiei. Din pacate nu am poza cu habitaclul recenta, dar nu s-a schimbat mai nimic (poate doar cateva zgarieturi in plus). Pozele ce nu sunt in fata la dealer, sunt din vara asta. Dotari 1CB Co2 Content 2K3 Alloy Wheels V-spoke 331/mt 2TB Sport Automatic Transmission 2VA Adaptive Drive 2VH Integral Active Steering 223 Dynamic Damper Control 229 Dynamic Drive 230 Eu Specific Additional Equipment 255 Sports Leather Steering Wheel 258 Runflat Tyres 320 Model Designation, Deletion 322 Comfort Access System 4BN Fine Wood Trim Ash Grain 4UR Ambient Light 403 Glas Roof, Electric 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 453 Active Seat Ventilation, Front 455 Active Seat F Driver And Front Passenger 456 Comfort Seats, Electric. Adjustable 488 Lumbar Support Driver/front Passenger 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 5AC Autom. High-beam Headlights Control 502 Headlight Washer System 508 Park Distance Control 522 Xenon Light 524 Adaptive Headlights 534 Automatic Air Conditioning 6AA Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices 6FL Usb-/audio Interface 6NF Ext.con.of The Music Play.i.mobilph 609 Navigation System Professional 610 Head Up Display 612 Bmw Assist 614 Internet Preparation 615 Extended Bmw Online Information 616 Bmw Online 620 Voice Input System 633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf. 677 Hifi System Professional 698 Area-code 2 7A2 Innovation Package Ii 7SP Navi Professinal W.handyprep.bluetooth 761 Individual Sun Protection Glazing 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months 8SC Country Spec. Release Of Teleservice 8TF Active Protection For Pedestrians 8TH Speed Limit Info 8V1 Ncap Label 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 863 Europe/dealer Directory Service 879 German / On-board Documentation Deutsch Lucrari Lucrari mai importante ce imi amintesc pe scurt, voi detalia mai tarziu. 155K - schimbare fulie motor, role si curea pentru accesorii. nu aveau probleme, aveam eu un pitic sa le fac revizia :frantics: 160K - brate inferioare fata 164K - discuri si placute fata spate, schimbare releu + bujii 180K - schimbare ulei cutie 188K - pompa de apa, bucsa grup diferential, garnitura corp filtru racitor de ulei 196K - schimbare condesator clima. La 2 saptamani am schimbat si compresorul 200K - radiator racire nou si curatare galerie de admisie. galeria avea depuneri destul de mici, cei de la service au catalogat-o drept curata pentru cum arata. 204K - anvelope noi Michelin PilotSport 4S. Bye bye Conti :sorcerer: 214K - maine pun discuri noi pe fata Incidente Cum nimeni nu este scutit de asa ceva, am avut si eu parte de cateva. 1 - primul incident a fost cand pe centura Severiniului, intr-o seara cand totul era pustiu, atat de pustiu ca ni prin statie nu auzeam pe nimeni, mi-a zburat antena de pe masina. prima senzatie cand am vazut in oglinda ceva zburand, a fost ca mi-a zburat trapa :laugh: . Antena a fost trasa spre masina si mi-a spart stopul dreapta spate. De atunci nu mai alerg asa masina, decat pe autostrada si fara statie. 2 - la cateva luni dupa incident, veneam de la dentist cu 3 anestezii la bord. dupa ce ca abia vorbeam, ma mai certam si cu cineva, iar cand am parcat in subteran, pe dragitul meu loc de parcare, am agatat cu coltul stanga spate stalpul. Am ajuns sa vopsesc bara spate si sa cumpar stop pe stanga acum. Aripioara aceea care iese din farul de F10, a prins stalpul si a spart stop-ul. Bucurie mare, acum ambele sunt noi 3 - cauciuc nou nout, taiat dupa 1000 KM intr-o piatra de munte 4 - m-a frecat un individ pe bara fata la lucru, am ajuns sa o vopsesc si acel element.
    1 point
  12. Voi urmari cu atentie materialele documentare inserate de tine. Pentru colegul mai putin documentat, dar provocator, fiind un forum public mi se par nepoliticoase apostrofarile tale..... amuzante dealtfel. Cineva pe aici cat si un prieten cu X6 (cu care am fost la drum dar fara sa-l testestez) se plangea de directia artificiala. Conform cunostintelor si expereientei mele mele, masinile RWD care cu rotile directoare fac doar directie fara tractiune au o directie mai buna fata de FWD. Probabil masinile cu directia aceasta f usoara si aiurea sa fie cele cu ea electrica sau..... Intreb pt a sti ce sa evit. Eu pe BMW testate inclusiv un ultim model de 5er 335 full ca obtiuni nu am simntit nimic deranjant la directie. Poate ca avand acele sisteme DDC + Sport + etc sa fie si directia hidraulica axata pe sport???
    1 point
  13. Poate chiar ar trebui sa verifici lichidul din semnalizare, daca tot te bagi ca musca in rahat fara macar sa te documentezi un pic, te cred in stare sincer, la cat te "duce" capul. Toate masinile care au echiparea Dynamic Drive au directie hidraulica si nu directie electrica, logic, in pana mea din moment ce ii zice "Active hydraulic roll stabilizers" pe ce baza crezi ca functioneaza ? Bine, tu Mikey ai baga-o in priza la 220V. Sistemul: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=FW51-EUR-07-2010-F10-BMW-530d&diagId=32_1878 Rezervorul: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=FW51-EUR-07-2010-F10-BMW-530d&diagId=32_2119 Pompa hidraulica: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=FW51-EUR-07-2010-F10-BMW-530d&diagId=32_1875 For vehicles with Dynamic Drive https://www.pacificmotors.com/auto-parts-shop/bmw/bmw-f01f02-7-series-2009-15/power-steering-fluid-reservoir-32416776240-bmw-750i-f01-f02-f04-f10-f12-2009-12/ "It is not electric if you have dynamic drive. If you have one it has a allen head on the cap, look around or post a photo of your engine bay." "The next day I get a 'steering response' alert. Checked the power steering fluid, and it was bone dry. I'm assuming it's a leak. Last time I had my power steering fluid system maintained was in May 2014 by BMW. Do you guys think it's a slow leak or something to do with recent alignment? Also, I'm assuming power steering is covered by warranty." F10 550i Sistemul e facut de ZF: https://www.zf.com/corporate/en_de/products/product_range/cars/cars_active_roll_stabilization.shtml Ce zici, maine daca fac o poza la rezervor, ii deschid si capacul, dai o limba prin semnalizarea aia ? In rezervor, ai DHP pe F15 ?
    1 point
  14. pe seria 3 se cheama Adaptive M Chassis, sunt destul de rare; optiunea poate fi aleasa independent de pachetul M
    1 point
  15. Revin dupa 1 sapt, sunt bune , nu am eroare. Le recomand !
    1 point
  16. Am mers cu 2.0d 240cp si 500Nm de pe Range Rover Discovery, stiu ca nu are nicio treaba cu un 5er, sincer, este departe de un 3.0. Nu cumpara maisna fara optionale, decat un 5er chel mai bine un 3er dotatat sau de ce nu un Passat. In traile cu infrastructura la pamant si cu sosele pline de bizoni frustrati, tot timpul plusul de putere este bine-venit.
    1 point
  17. Ar fi "2VA - Adaptive Drive" care le are ambele https://www.youtube.com/watch?v=ZLcPPO84eM8 Personal am avut aceste optiuni pe f01 si diferenta este notabila, cand este pe sport se face tren ca stabilitate, iar pe confort zbori peste gropi pietre (fac exceptie craterele din buc) Adi V https://www.youtube.com/watch?v=G3ERZQfyOkY
    1 point
  18. Eu honda civic typeR nu am apucat sa conduc, dar am condus generatiile anterioare de clio rs/megane rs, si pentru mine(poate sunt neinitiat) sunt mult mai sportive decat poti conduce pe un drum public-deci sunt masini ce isi dezvolta potentialul si pe un circuit fara sa se faca de rusine. Ideea este simpla:din 4 cilindri, ori alegi versiunile sport hatchback (leon cupra, seria 1, A3, etc...) si accepti lipsa de confort si dotari, sau accepti faptul ca o limuina medie cu dotari spre confort nu o sa se ridice la pretentii sportive/va avea un pret pe masura. Despre crestere putere/remapare, cred ca sunt colegi de forum ce au facut operatiunea, sunt mai in masura sa iti dea un sfat, dar 4 cilindri, cu mama turbinelor, raman 4 cilindrii pe caroserii de minim 1500 kg; daca mai ai si vise de valoare la revanzare/fiabilitate.....mai bine ramai cu masina pe care o detii. Mi-am adus aminte, acum ceva timp am condus un lancer evo 8, asa , cat mi-a permis un dealer, drumul public si cunostiintele in ale sofatului...interiorul e banal, insa masina pur si simplu cu anvelope adecvate/sofer cu aptitudini umileste la propriu masini de doua ori mai scumpe; subaru impreza iese din schema datorita motorului de 2.5 litri
    1 point
  19. Epic :D Pe de altĂŁ parte, @W.D.W continuĂŁ nestingherit, nu-l ating comentariile rĂŁutĂŁcioase
    1 point
  20. ba da, am avut eu. rabatabile electric si cu electrochrome
    1 point
  21. 1 point
  22. Posibil.Acum ai unul bun.La cat mai multi km fara probleme.
    1 point
  23. 1500 * 5Ron= 7500ROn. Mai bine dai 2000Ron/impozit si iti raman cei 5500Ron sa-i arzi pe motorina, si oricum vei iesi pe plus cu mai multa putere si consum mai mic. Evident pentru un 3.0/35d sau chiar 35i
    1 point
  24. Stiu ca nu pot obtine tot ce vreau la costuri mici si de aceea m-am orientat catre SH. Decat sa ma bucur mirosind plasticile noi din Skoda RS 245 cp la 27 k cu discounturi, mai bine simnt siguranta, fermitate, feedbackul directiei si placera condusului in 3er xDrive. Intradevar 328i de 245 pare cea mai buna alegere si chiar am gasit pe bmw.de la gebrauchtwagen, acum vreo cateva saptamani, in jur de 26k la 80.000 km din 2014 cu garantie 24 luni. Imi este insa teama de consum. La stilul meu in Bucurestiul liber consum cu FR ul 7-8%. Cand este f aglomerat si vremea rece, vit medie 10-15 km/h ia 11-12. Distante medii de peste 15 km. La drum intins si liber ia 7-9, cu vit medie de +1_0 km/h, constant tinuta peste +2_0 km/h. Daca merg la economie, in Bucuresti mediu aglomerat, am 6-6.5 vit med de 20-25 km/h iar la drum intins cu 3.5-4% viteza medie de 65 km/h, Dar nu pt economie iti iei masina cu valente sport. Posibil ca la 328 i X drive sa am 3-5 litri in plus. La aproape 30.000 cat fac intr-un an, se aduna spre 1.500 litri in plus doar din consum. Nu stiu inca cat de multe aduce in plus 328 i fata de 32od ca sa merite sa platesc peste 1.500 euro pe an doar din consum. Vorbim dupa ce le testez
    1 point
  25. Dupa atatea postari si nehotarari, cumpara-ti un Velar si un M4 si ai si comfort, spatiu, siguranta + sportivitate la greu si ai incheiat balciul. Nu uita si de credit la banca
    1 point
  26. Diferenta de putere nu pare mare, dar diferenta de cuplu este foarte mare (diferentiala graficului de cuplu intre 1500 si 4000 este cu vreo 40% mai mare decat la 20d si cu vreo 20% mai mare decat la 28i (grafic normalizat) - se vede foarte bine in performantele de accelerare: mai rapid cu 1s pana la suta fata de 28i si cu 2.5s fata de 20d. De aici rezulta un confort mult mai bun cu motorul de 3l, pt care majoritate a timpului vei merge la turatii mici, inclusiv la viteze mari. In plus, 30d se resofteaza usor la ~660NM / ~300cp, si masina duce fara probleme sporul de putere. Da, nu suna ca un motor sportiv - dar in primul rand trebuie sa te hotarasti ce e cel mai important pt tine - masina cu cel mai bun feeling sportiv, masina cu cea mai buna acceleratie/tinuta de drum, masina cea mai confortabila in regim de viteza, etc - sunt mici diferente de nuante intre ele. Nu vei gasi o masina sa le faca foarte bine pe toate, si sa aiba si costuri asociate mici (achizitie/devalorizare/consum/intretire/etc); in opinia mea, un 328i xdrive cu suspensie adaptiva (adaptive M chassis) se apropie cel mai mult de ce iti doresti tu; problema e ca sunt foarte rare, si destul de scumpe; de 6 luni de cand urmaresc mobile.de nu am vazut niciuna sub 25.000 euro (minim 2013, max 100.000km).
    1 point
  27. Spui că vrei sportivitate, dar nu vrei să plătești cheltuielile aferente unui motor de 3 litri. Vrei spațiu mare, și mașină sportivă dar să aibă motor mic de 2L Vrei o mașină mare, dar să aibă și valențe sportive, trebuie să aibă un motor puternic, e logic.
    1 point
  28. Eu cred ca nu stii ce vrei, diferente mari intre modele diferite, vrei manuala sportiva cauta un Golf GTI, Leon Cupra, ceva de acest gen, nu te mai uita la Seria 5 e facut pentru confort, vrei sport F30 328i.
    1 point
  29. Adevarul este ca majoritatea romanilor ce ii invidiaza pe cei plecati ca dupa 2 ani isi cumpara case si masini, de fapt nu vad esentialul, si anume faptul ca respectivii se indatoreaza pentru a-si cumpara bunurile respective, si intra intr-un sistem, functional din anumite puncte de vedere, previzibil, insa ce te obliga sa mentii ritmul, si in care majoritatea castigurilor se duc pe taxe si impozite.Cand lumea in Romania aude anumite discutii despre salarii, venituri, chiar in europa, niciodata nu o sa faca corelatia cu impozitele, taxele si costul vietii din tarile respective. Este emblematic cliseul romanilor ce sustin ca in vest isi umplu un cos de cumparaturi cu 100 euro, si ce bine traiesc ei......dar nici unul nu spune ca isi cumpara produsele gen "marca nr.1", cele mai ieftine ,si de fapt bunastarea aparenta pe care o percep cumparand mult si prost, clienti vesnici de masini cu nume si dotari dar second hand cu xxxxxx km la bord. Si chiar daca toata lumea o da pe adapatre, integrare si flexibilitate, in teorie este frumos, insa fiecare popor are un bagaj cultural, o identitate, si nu este intotdeauna usor(fara a acuza pe nimeni) sa faci lucrurile sa mearga-de unde apar si anumite frustrari sau nemultumiri. Si chiar daca pare cuidat, din anumite puncte de vedere (exclus medical si infrastructura), Romania este o tara oarecum sigura, deoarece nu se confrunta inca cu terorism, trafic de droguri si criminalitate organizata, ca in alte tari, care din motive turistice, tin lucrurile putin "sub pres". Avantajul, totusi, de a trai in alte tari, si a cotiza, este totusi, ca la pensie, in teorie, ai un capital (o pensie, un fond de economisire, o casa ce poate fi vanduta-asta daca totusi ai facut ceva economii) care te poate ajuta sa iti traiesti batranetea confortabil, o perioada, intr-un loc mai placut, gen Spania, Portugalia, sau pentru unii Grecia,Albania, Romania,etc. Fiecare tara are avantaje si dezavantaje, nu exista locul perfect, depinde de fiecare ceea ce cauta, care ii sunt prioritatile, si ceea ce
    1 point
  30. Cu 3000 lei rezolvi problema ... e ca si cum ai avea curea care la un nr. de km. se schimba. Motor problematic ... consum f.mic pe o caroserie de 1700kg.
    1 point
  31. daca esti din bucuresti te pot ajuta eu cu codul
    1 point
  32. 3500 ron nu e mult, dar costurile nu se vor opri aici. In primele 2-3 luni se vor mai cheltui 1000 eur pe nimicuri, maruntisuri, poate vreo 2 anvelope samd. Deci e ca si cum bagi 2000 eur din start. severin, 6% consuma toate 2.0d, inclusiv M47. Eu zic sa nu te entuziasmezi prea tare.
    1 point
  33. Da chiar asa, cu 3000 de lei cat este o distributie la n47 face brici cap coada un e90 din 2005 cu 500 de mii de km. Il face frumos, astupa clapetele, jante d-alea jmekere pa' 18 cu cauciucuri sh. Si vorba aia, un m47 cu 400 de mii de km abia si-a facut rodajul, e aproape nou fata de un n47 cu 200 de mii de km. Ca dupa cum stim, o masina mai veche nu se strica sigur, ulei filtre si apoi goneta de rigoare ca asa ii sta bine unui bemveu.
    1 point
  34. Daca schimbul distributiei reprezinta o problema, atunci ce te faci daca se strica ceva la masina? Dezmembrari la nesfarsit? Sau daca se cheama Bmw trebuie sa mearga 300 de mii de km fara sa ii schimbi nimic?
    1 point
  35. Cosmin a spus clar ca nu o va vinde....deci, exclus sa regrete vreodata banii investiti.
    1 point
  36. No... cam despre asta era vorba. Nu m-a lasat sufletul sa le montez pana nu le-am tras un tratament cu aproape 1L de Leatherique, pana s-a blegit pielea de tot. Acelasi tratament l-a avut si cotiera, mansonul de la schimbator si cel de la frana de mana. Capacele din spatele scaunelor inca nu le-am montat. Este timp... http://b9.icdn.ru/c/cosmin34/0/55977250jEb.jpg http://b9.icdn.ru/c/cosmin34/3/55976993MuI.jpg Si cam asa arata textura bizonata la sofer. La pasager e chiar ca nou. http://b9.icdn.ru/c/cosmin34/5/55976995TmB.jpg
    1 point
  37. Ca si fost proprietar de e90 am cochetat si eu cu f30 ca urmator pas. In schimb m-a dat inapoi destul de mult calitatea multor materiale la interior si pretul destul de mare si relativ apropiat de un f10, drept urmare am mers pe f10. E drept ca tinuta de drum de f10 e diferita de cea din e90 sau f30(aici am destul de putin feedback, am mers putini km) insa depinde ce cauti, confort sau sportivitate. La f10 zice lumea ca cele cu EDC sunt exact ce trebuie, suspensia adaptiva rezolvand problema ruliului caroseriei.
    1 point
  38. E gata,se merge sa vedem ce mai pica,dar e functional.
    1 point
  39. De la mic la mare. Una am inmatriculat-o. Acum asteptam numerele pentru cea mica ðŸËâ Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  40. Poti sa mi-o dai mie. Gratis.
    1 point
  41. Si nu cred ca s-a gandit mult. E46 Module Names ABG - Airbag Module AEWS - Immobilizer AKMB - Instrument Cluster ALSZ - Light Switch Center BTM - Passenger mirror Module CVM - Vert Module - don't touch this, apparently it's sensitive DSC - DSC FTM - Driver rearview mirror module GM5 - ZKE - Central Body Electronics GT - Navigation IHK - AC LWS - Light Switch RAD - Radio RLS - Rain Sensor SM - Seat Memory UEB - Rollover Sensor GM5: QUIT_AKUST_ENTSCH : alarm beep on unlock (two beeps) QUIT_AKUST_SCHAERF : alarm beep on lock (one beep) QUIT_OPT_ENTSCH : optical Acknowledge remote un-locking (two flashes) QUIT_OPT_SCHAERF : optical Acknowledge remote locking (one flash) ALARM_OPT_ABBLENDLICHT : alarm flashes low beam when tripped ALARM_OPT_WARNBLINKER : " " emergency flashers when tripped ALARM_OPT_FERNLICHT : " " high beam when tripped ALARM_AKUSTISCH :alarm sound choices (dauerton is the US tone/intervallton is the euro) PANIK_MODUS :Panic mode DWA_HANDSCHUHFACHKONTAKT :Alarm glove compartment switch BEIKLAPPEN_B_KOMFORTSCHL : press the unlock button twice, and the drivers window will open FH_TUEREN_HINTEN_TIPP_AUF :rear window power down one touch FH_TUEREN_HINTEN_TIPP_ZU : rear window power up one touch FH_ZTR_SCHALTER_TIPP_AUF : window switch down one touch FH_ZTR_SCHALTER_TIPP_ZU : " " up " " (do these after modifying the switches) KOMFORTOEFFNEN_FB_O_FH_HI :remote opens rear window (this has to be nicht_aktiv) KOMFORTSCHLIE_FB_O_FH_HI : remote closes rear window (this has to be nicht_aktiv) KOMFORTOEFFNEN_FB_O_SHD : holding open button on remote opens windows without sun roof KOMFORTSCHLIE_FB_OHNE_SHD : holding close button on remote closes windows without sun roof KOMFORTOEFFNUNG_FB : convertible top opens by holding the open button on remote..Or opens all windows & sun roof on non convertible KOMFORTSCHLIESSUNG_FB : convertible top closes by holding the close button on remote..Or closes all windows &sun roof on non convertible MAUT_N_ABBRECH_N_TUER_AUF - windows carry on opening/closing even when you open the door VERRIEGELN_AUT_AB_X_KMH : automatic central locking after X KMH VERRIEGELN_AUT_NACH_2_MIN : automatic central locking is re -locked after 2 MIN if you dont open a door VERRIEGELUNGSSCHWELLE : locking Device-swells (threshold) (speed of X above) VERRIEGELN_XKM/H_SENDER_1 VERRIEGELN_XKM/H_SENDER_2 VERRIEGELN_XKM/H_SENDER_3 VERRIEGELN_XKM/H_SENDER_4 (these all have to be aktiv for the auto central locking to work on all keys) PANIK_MODUS - panic mode! press and hold boot button for the siren CYCL_TI_BLK;1-touch on turn signal blinks. einmal-1 . zweimal-2 . dreimal-3. One touch indicators, lane change. HHS_AUTOMATIK - enable auto rear window fogger (I haven't found the last three in any module, but I can see it in the full read-out. So if you find it, then tell!!) FTM/BTM: SPIEGELABKLAPPEN_GM - folding mirrors with lock/unlock ABKLAPPWERT_GM (in GM5) - mirror tilt value ABKLAPPWERT - mirror tilt value SPIEGELMEMORY - gives you the option to change the mirror tilt value whilst it's in reverse ALSZ: HEIMLEUCHTEN : home lights activated by flashing high beam with key off HEIMLEUCHTEN_ABBRUCH : home light stop HEIMLEUCHTEN_AL :home lights are low beam HEIMLEUCHTEN_BL : " " " turn signals HEIMLEUCHTEN_FL : " " " high beam HEIMLEUCHTEN_FUNKSCHL :lights on on closing car with remote (only on e39 ) HEIMLEUCHTEN_KL58G : home lights are interior backlighting, cluster, ashtray etc. HEIMLEUCHTEN_KZL : " " " license plate HEIMLEUCHTEN_NSL : " " " rear foglight HEIMLEUCHTEN_NSW : " " " front foglight HEIMLEUCHTEN_RFS : " " " reverse light HEIMLEUCHTEN_SL_H :" " " rear parking lights HEIMLEUCHTEN_SL_V :" " " forward parking lights FL_UND_NSW_NICHT_GLEICHZ : high beam & fog lights come on together when nicht_aktiv (I haven't got this working yet) Xenons with high beam: PWM_WERT2_FL_BIXENON wert_02 to PWM_WERT2_FL_BIXENON wert_01 (I haven't tried this yet) BLINKIMPULS_WARNBLK to wert_04 - double impulse hazards. AKMB Set warning tone on key in ignition. Code: ZUENDSCHLUESSEL_WARNUNG = aktiv Be warned, writing this code appears to reset the cluster, so you need to set time and date afterwards. LED (ALSZ) upgrade: KALTUEBERWACHUNG_BL_MI : " " " " brake light WARMUEBERWACHUNG_BL_MI : " " " " brakes FEHLER_BL_BLINKEN (if these don't work, then retrofit with GT1 instead). Seat: AUT_SPIEGELVERSTELLUNG : automatic mirror adjustment linked to specific key AUT_SITZVERSTELLUNG :choose between automatic seat adjustment [nach_fb_entriegeln] when remote signals door open or[nach_entr_u_tuer_oeffnen] when door opened (A bit hit and miss with these) IHK: 1. DISPLAYANZEIGE_HIGH :temp. display on ihka shows HI if aktive 32*C if not aktive 2. DISPLAYANZEIGE_LOW :temp. display on ihka shows LO if aktive 16*C if not aktive Others: REGENSCHLIESSEN - Rain sensor closes sunroof! (I haven't found these yet!) REGENSCHLIESSENTILT
    1 point
  42. Am pus preturile ca raspuns la intrebarea unui alt user. Preferai raspuns de genul : pretul e secret. Repet : CIC full functional codat complet cu harti, voice si vim este 1700 euro instalat pe masina in 2 ore maxim, restul sunt optiuni care daca le vrei platesti, daca nu, nu. TV-ul de exemplu care costa destul de mult nu merge decat in Bucuresti si Sibiu unde exista emisie DVB-T MPEG4, in orice alt oras e inutil, nu prinzi nimic. Si sa stii ca CCC-ul l-am vandut pe ebay.de cu pretul mentionat mai sus, iti dau link-ul licitatie sa vezi daca esti carcotas.
    1 point
  43. Tipic romanesc. Eu am deschis un topic in speranta ca pot ajuta pe altii care vor sa faca un retrofit de CIC, si voi sariti pe mine ca "mama ce prost esti cati bani ai dat, noi suntem destepti am gasit ce ai luat tu la juma de pret". Discutia trebuia sa fie de ordin tehnic, codare, instalare, etc. in schimb romanii din voi nu vad decat ca, (scuzati cacofonia) capra vecinului e mai scumpa si mai proasta. Hai bafta.
    1 point
  44. Hi guys The main problem with the washer system is that the filter at the bottom of the washer "bottle" gets blocked if you do not use your washers often. BMW will claim that you are not using their "special" washer fluid but it happens with theirs as well. You need to take the washer bottle out and clean the filter (filters if you have headlight washers). Doing this you will see little bits of gunk floating in the water. These block the filter and you get the whirr of the pumps but no wash. It is very rare that it is the tubes or the jets. Sometimes you will not get screen wash but will still get headlight wash as they use different pumps and also different filters. If any of you need advice on actually getting to the filters (removing wheel and wheel arch cover), just ask. It takes about an hour the first time and about 15 mins the next time you do it.
    1 point
  45. Chiar asa, unde e lichidul asta hidraulic la F15 cu DHP? :hyper:
    0 points
  46. Citind despre cum e folosit uleiul de servodirectie pe o masina cu directie electrica m-a facut sa imi amintesc ca nu am verificat de mult nivelul lichidului de semnalizare, in ultima vreme trebuie sa ii fac pedala - mai ales la avarii..
    0 points
  47. Asta aviz celor care cred cĂŁ dacĂŁ se duc ĂŽn Germania, și mai ales dacĂŁ iau de la un neamț cred cĂŁ le garanteazĂŁ cĂŁ mașina este bunĂŁ.
    0 points
  48. DDC doar pe seria 5,6,7,X5 si X6 cu motoare de la 3L (nu sunt sigur pe seria 4-tot motor mare) pe seria 3 sigur nu. 325d are motor de 2l cu o turbina,poti sa mai scoti 30-40 cp dar eu nu as face o (o sa ti crape turbina prin buc) 328i se duce pe la 290 cp cu soft la ACS,Gpower sau Manhart. p.s.1. acum am vazut ca ai scris"compromis intre economie si dinamicitate pt 5 ear", de fapt este vb de seria 3. p.s.2. daca nu vrei sa faci softul la o firma consacrata, in RO sunt doar 2 persoane ok:Completechip din Iasi si Buc si Powertech Buzau la preturi mai accesibile4-600 eur parca. p.s.3.vad ca nu ai intrebat de 2 lucruri esentiale:fiabilitatea si costul intretineri Fiabilitate-la cele diesel (toate) la un moment dat iti cade turbina, iar la benzina daca nu bagi benzina premium si de unde trebuie ti se bulesc injectoarele Cost intretinere:cel putin dublu/triplu fata de vag! Toti au bani de BMW si dupa cand aud cat costa incep sa se vaiete si sa spuna ca "e scump si nu e bune bmw-urile" sau pun piese sh (cauciucuri,sistem franare si directie) ca merge si asa!
    0 points
  49. Nu a fost un atac la persoană, ci o subliniere a unui mod greșit de a gândi. Eu, nefiind sărac moral, am cumpărat cele mai bune cauciucuri de iarnă, în anul achiziției, apoi cele mai bune cauciucuri de vară, am achiziționat piese OEM, chiar dacă nu am ales să să efectuez întreținerea la reprezentanță, ci la un service autorizat, axat pe Bmw. Dar, stați, acum mă justific și nu este cazul! Ideea era aceea că nicio secundă nu trebuie să eziți în a da un leu în plus pe minunatul N47, mai ales acum în 2017, când multe E90 sunt la vânzare cu distribuția schimbată. Revenind la troaca mea de E90, N47, 184 Cp, cu care am făcut un concediu de 3000 km în Grecia cu un consum de 6 și un altul de 5000 km cu 6,2, la cei aproape 200.000 de km ai ei, sunt tare mândru de ea!!!! LE: Încă nu e cazul de schimbare distribuție. La majoritatea mașinilor achiziționate SH o datĂŁ cu schimbarea filtrelor și uleiului se ĂŽmprospĂŁteazĂŁ și distribuția. Uite cĂŁ și Bmw nu are o distribuție nemuritoare! Șoc și groazĂŁ!!!
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.