Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/01/17 in all areas

  1. Cavaliere te-ai uitat in dex sa vezi definitia fiabilitatii? Cum dracu spui de n47 ca e fiabil daca pica distributia te-ai c@c@t in el de motor.
    3 points
  2. aproape de km 0 am sarit al 3-lea prag babuta !
    3 points
  3. consuma al tau, dar nu generaliza.
    3 points
  4. Andrei, te-am rugat sa detaliezi ceva mai devreme, te-ai facut ca ploua. Nu inteleg de ce esti asa frustrat pe oamenii care vand masini in ro. Sunt intr-adevar foarte multe care sunt cu km dati inapoi sau full.. si ele de fapt au cateva dotari. Ti-ai luat personal vreo teapa? Sau... ?!
    3 points
  5. update am rezolvat problema la motor...dupa un mers la Service Scream (Tezparii) bmw din vitan, m-au trimis inca o data la avd turbo sa imi mai verifice turbina. turbina avea un joc stg dr dar au zis ca e ok. au verificat si filtrul de particule. pe senzar imi dadea 20 mbari iar pe banc avea 4 mbari. era ok, putin dubios senzorul... miau dat nr de tel unui mecanic care a avut aceeasi masina si aceleasi simptome. am vorbit cu el, mi-a explicat ca la fel nu avea eorir pe calc, dar a scos injectoarele sa le verifice debitul. debitul era unul foarte scazut si a reconditionat injectoarele. mi-a dat si nr de tel al celui de la service-ul unde le-a reconditionat, insa omul era putin dubios. ma costa 18 lei reconditionarea, care insemna luarea unor piese vechi de la alte injectoare si schimbarea pieselor defecte de la mine. pentru asta am cautat pe google un service de injectoare mai profi si am dat de express diesel din rahova, vis a vis de puscarie. am mers la ei, au pus testerul si prima data ramasesera si ei uimiti ca nu are erori. au inceput sa faca teste in mers, au scos sonda lambda, au mers fara ea, cu ea, au scos si alte chestii de la motor. in final mi-au zis ca sonda lambda este la limita valorilor si motorul functioneaza la fel si cu ea scosa. mi-au sugerat sa las masina la ei, sa scoata injectoarele si sa le verifice pe banc. seara m-au sunat si mi-au trimis raportul pe mail. debitul normal al injectoarelor trebuia sa fie de 80 mm3/h, cu o apatera maxima de 9 mm3/h, iar debitul injectoarelor mele era de 47 la 2 injectoare si 51 la celelalte. mi-au trimis si devizul reparatiei, asteptand acceptul meu. in total toata reparatia a costat 5300 lei cu 4 injectoare reconditionate in fabrica bosch, sonada lambda si filtru combustibil, plus manopera si diagnoza. masina merge super acum, a ramas sa o mai las o noapte la ei sa o verifice la rece si sa o regleze cum trebuie. toata taraganeala asta a durat 4 luni de zile, nu stiu cate serviceuri si mecanici plus 2000 de lei cheltuiti aiurea. plus cateva defecte la vopsea, pentru ca ajunsese sa ma enerveze masina...asta e vina mea.. cat despre service-ul unde am schimbat distributia, acesta se numeste BVL TUNNING MASTER, are sediul pe fabrica de chibrituri, in filaret. nu pot sa-i acuz in mod direct de acest defect, insa este foarte dubioasa scaderea brusca de putere dupa schimbul distributiei. voi face unele verificari dupa seriile injectoarelor... mai este si problema vizitelor ulterioare la ei, cand am constatat ca mi-au montat un furtun gresit si a fost ros de cureaua de accesorii, ocaziei cu care au zis ca a umblat cineva la motor si ca ei l-au pus corect, dar pt ca e baiat bun, mi-l schimba gratis impreuna cu cureaua. cat despre defectul motorului, ma sfatuiau sa vand masina cat mai repede ca o sa cada, ca are multi kilometrii si ca nu mai tine, sa scap de ea cat mai repede... sfatul meu este sa stati langa masina cand mai duceti masina in service, sa evitati lasatul masinii in service pentru operatiuni simple si sa nu o luati daca observati un defect dupa reparatie sau ca masina se comporta ciudat...
    2 points
  6. andrei_vuv cred ca face parte din samsarii de noua generatie care iti aduc masina la comanda din Germania. dragul nostru coleg, anul acesta am achizitionat un f30 din romania in care am investit doar in distributie si ma aproprii de 15000 de km in 4 luni. e practic problema ta daca tu crezi ca toti romanii sunt samsari. Probabil tu faci parte din categoria oamenilor care tin neaparat ca masina sa fie din Germanian nu conteaza ca o vinde vreun turc, rus sau polonez (zona munchen sau nurenberg), important e ca are miros de germanica chiar daca e posibil sa fie adusa din olanda sau belgia si facute acte de de. Ps. masina a fost aleasa din 3 masini, 2 samsari si un privat
    2 points
  7. In prima poza avem, vasul pentru lichidul de racire si chiar langa in partea de sus vasul pentru lichidul de la servo. Masina echipata cu Dynamic Drive. http://i65.tinypic.com/in957b.jpg Poza 2, doar vas lichid racire, masina fiind echipata intradevar cu directie electrica. http://i63.tinypic.com/262xp94.jpg Sincer nu stiu cum e la F15, pune ultimele cifre din VIN sa vedem daca chiar are Dynamic Drive, dar te asigur ca F10-le meu cu DD are servodirectie cu pompa hidraulica si tot ce implica sistemul. Am pus link-urile de pe realoem, unde am selectat optiunile in functie de VIN-ul masinii mele si iti arata acolo tot sistemul, pompa, conducte, vas, etc. Ce sa va arat mai mult de atat ? PS: Si eu am parking assistant. Sa vedem ce spune user-ul semnalizare Mikey.
    2 points
  8. dupa toate astea sper doar sa nu ne prezinti un 320d(sau mai rau un 316d), efficient dynamics . Tinand cont ca o vrei SH, va fi greu spre imposibil sa bifezi tot ce vrei si in buget si cu motorul dorit, dar bafta!
    2 points
  9. Poate chiar ar trebui sa verifici lichidul din semnalizare, daca tot te bagi ca musca in rahat fara macar sa te documentezi un pic, te cred in stare sincer, la cat te "duce" capul. Toate masinile care au echiparea Dynamic Drive au directie hidraulica si nu directie electrica, logic, in pana mea din moment ce ii zice "Active hydraulic roll stabilizers" pe ce baza crezi ca functioneaza ? Bine, tu Mikey ai baga-o in priza la 220V. Sistemul: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=FW51-EUR-07-2010-F10-BMW-530d&diagId=32_1878 Rezervorul: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=FW51-EUR-07-2010-F10-BMW-530d&diagId=32_2119 Pompa hidraulica: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=FW51-EUR-07-2010-F10-BMW-530d&diagId=32_1875 For vehicles with Dynamic Drive https://www.pacificmotors.com/auto-parts-shop/bmw/bmw-f01f02-7-series-2009-15/power-steering-fluid-reservoir-32416776240-bmw-750i-f01-f02-f04-f10-f12-2009-12/ "It is not electric if you have dynamic drive. If you have one it has a allen head on the cap, look around or post a photo of your engine bay." "The next day I get a 'steering response' alert. Checked the power steering fluid, and it was bone dry. I'm assuming it's a leak. Last time I had my power steering fluid system maintained was in May 2014 by BMW. Do you guys think it's a slow leak or something to do with recent alignment? Also, I'm assuming power steering is covered by warranty." F10 550i Sistemul e facut de ZF: https://www.zf.com/corporate/en_de/products/product_range/cars/cars_active_roll_stabilization.shtml Ce zici, maine daca fac o poza la rezervor, ii deschid si capacul, dai o limba prin semnalizarea aia ? In rezervor, ai DHP pe F15 ?
    2 points
  10. Pe F10 este pachetul DHP ( Dynamic Handling Package ) care include suspensia EDC ( Electronic Damper Control ) si Adaptive Drive unde aveam si Dynamic Drive aka ARS ( Active Roll Stabilization ). ARS-ul e o bara antiruliu "activa" pe fiecare punte care e conectata la mijloc de un motor hidraulic care se opune inclinarii laterale. Practic, are un calculator care sesizeaza daca masina se inclina intr-un viraj sau la o schimbare brusca de directie si tensioneaza bara antiruliu fapt ce mentine masina dreapta. Se foloseste de uleiul de la servodirectie. Dynamic Drive-ul isi face tot timpul treaba, si ajuta enorm la dinamica masinii chiar si cand mergi pe comfort. Eu am un F10 530d cu EDC + Adaptie Drive si vad ARS-ul ca fiind cea mai buna optiune pe care o poti pune pe un F10 sau oricare alt BMW ( este si pe modelele mai vechi ). Aviz amatoriilor care cauta "5 butoane" si habar n-au ce functie au acele optiuni. Daca e ceva care chiar merita pe un seria 5/7 e combinatia EDC + Adaptive Drive decat Night Vision, Front collision si toate balariile alea. Dinamica masinii, mai ales pe Sport sau Sport+, cu aceste optiuni, e excelenta si nici nu iti mai da senzatia de sufragerie pe roti. Zicea un user pe un forum din afara ca e la fel de increzator sa abordeze un viraj in viteza cu F10-le la fel cum ar face-o cu M3-ul cu suspensie KW V3. Pe langa astea daca mai ai si integral active steering cred ca e combinatia ideala. Daca nu ma insel, colegul Crysis are pe F10 si IAS pe langa EDC+ Adaptive Drive. Ar fi interesant un review de la el. edit: O explicatie foarte buna despre ARS: "But as you said, it's not just about dynamic dampers. The ARS technology is truly amazing. Take a corner that's meant for 25mph @ 45mph, and you won't feel the slightest body roll. People say the F10 is a big, heavy car (and it is)... no less the 550xi, which is the beefiest pig of all, but I've found that ARS just has a way of making the car shrink around you. You don't feel weight under normal cruising - you feel weight under acceleration, and in the case of cornering lateral acceleration. The ARS "trick" of counteracting the forces "just enough" and in a dynamic way, makes an otherwise big and heavy car feel significantly lighter on its feet. And the fact that it's dynamic means it always applies only what's necessary, keeping the car softer and comfortable when appropriate, and stiffening up to counteract cornering forces when necessary. It's absolutely a thing of beauty to experience." ezmaass @ f10.5post.com
    2 points
  11. Am mers cu 2.0d 240cp si 500Nm de pe Range Rover Discovery, stiu ca nu are nicio treaba cu un 5er, sincer, este departe de un 3.0. Nu cumpara maisna fara optionale, decat un 5er chel mai bine un 3er dotatat sau de ce nu un Passat. In traile cu infrastructura la pamant si cu sosele pline de bizoni frustrati, tot timpul plusul de putere este bine-venit.
    2 points
  12. Se cauta atentie nu masina. Cu masina era mai simplu Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  13. Dupa aproape 3 ani si aproape 50.000 km parcursi impreuna, masina va iesi la vanzare. Asa ca imi voi permite sa fac un scurt sumar cu ce am facut la masina, poate cel care o va cumpara va continua acest topic. Masina mi-a placut foarte mult, si este in stare foarte buna. Pur si simplu a venit momentul sa trec la un F31 325d sau 328i :sorcerer: Mentenanta - schimbat distributie si kit ambreiaj (~200k km, la Bogdan BM Garage) - 4 revizii (2 la Filaret, 2 la Bogdan BM Garage) - fulie motor, distributie accesorii, tampoane motor, tampon cutie, schimb ulei cutie viteze, cutie transfer, diferentiale) (~175k km la BMW Filaret) - conducta AC + conducta servo (sunt pe undeva prin partea din fata-jos) (~180k km, la BMW Filaret) - amortizoare spate (BMW OE) (~180k km la BMW Filaret ) - racord flexibil evacuare (~190k km, la BMW Filaret) - amortizoare fata (Bilstein B4) (~200k km la Bogdan BM Garage) - discuri si placute fata, placute spate (~215k km la Bogdan BM Garage) - una bucata injector (~185k km, schimbat la BMW Filaret) - mecanism stergator luneta (~180k km, schimbat de mine) - vopsit capota fata (vopsea sarita de la pietricele) - reconditionat actuator cutie transfer (la unii din Arad) - curatat galerie admisie si EGR (~215k km, la Bogdan BM Garage) Retrofituri - sistem de sunet Logic 7 Harman Kardon original (retrofit facut la Neo_Andersson) - pachet M exterior (bara fata originala din dezmembrari, bara spate originala noua - in urma unui incident usor in trafic, pe RCA-ul vinovatului) - grile negre originale - volan M (dezmembrari), schimbator M (nou original) - jante 17" style 161, vopsite electrostatic negru gunmetal - camera marsarier - ornament final evacuare negru lucios Modificari - resoftare si DPF-off - la Powertech Buzau - 219cp masurati pe dyno; masina trage foarte frumos si uniform si poze facute astazi
    2 points
  14. - Dsc,Pdc,Asr,Abs - Pachet M de fabrica (interior-exterior) - Suspensie M Technik 2 - Oglinzi electrice (heliomate,incalzite si retractabile) - Jante originale BBS pe 17 - Anvelope Dunlop - Discuri (f + s) ventilate si perforate - Placute frana ATE,schimbate recent (f+s) - Shadow line,geamuri colorate - Evacuare inox - Inchidere centralizata,4 geamuri electrice - Alarma de fabrica - Senzori lumini,ploaie si parcare (f+s) - Intensive wash - Servotronic (directie asistata electronic) - Faruri xenon 55w,proiectoare ceata smoke impecabile - Farurile se regleaza automat + functia Follow me home - Interior din piele (pe negru) impecabil - Scaune fata sport incalzite + reglabile - Cotiera (f+s) din piele - Plafon M,pe negru - Oglinda retrovizoare interioara heliomata - Perdeluta luneta (electrica) - Climatronic pe doua zone (f+s) - Volan M din piele (reglabil) cu comenzi (functionabile) - Pilot automat cu functia revenire - Navigatie 16.9+ Tv Mk 4 cu magazie Mp3 de la Grom Audio + Bluetooth + microfon (se vad in poze) - Camera marsarier pe butonul deschidere portbagaj - Short shifter - Trimuri interior model rar (negru zgariat) - In masina s-au investit foarte multi bani si timp,p-tru mai multe detalii,sunati le nr de tel:0740827613 - La cerere ofer mai multe fotografii,momentan atat m-a lasat sa incarc - Pret 5200 Euro - Tel:0740827613
    1 point
  15. Salutare colegi, Ofer spre vanzare un BMW F11 525d x-drive 218CP, cu urmatoarele dotari: Culoare SPACEGRAU METALLIC Tapiserie piele neagra DAKOTA Data fabricatiei: 2013-02-21 Cutie viteze automata 8+1 trepte Rulaj actual: 209.000 km L801A National version Germany P7A2A Innovation Package II S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S205A Automatic transmission S223A Electronic Damper Control (EDC) S230A Extra package, EU-specific S255A Sports leather steering wheel S302A Alarm system S316A Automatic trunk lid mechanism S3AGA Reversing camera S3ATA Roof rail, aluminum, satin finish S3MBA Indiv. Ext. Line, burnished aluminium S402A Electric panoramic roof S417A Roller sun vizor, rear door S418A Luggage compartment package S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S456A Comfort seat with memory S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S4CEA Fine woodgrain vers., Fineline anthrac. S4U2A Driving experience switch incl. ECO PRO S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S548A Kilometer-calibrated speedometer S575A Supplementary 12V sockets S5ACA High-beam assistant S5AGA Lane-change warning S5ALA Active Protection S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6NFA Music interface for Smartphone S6NLA Connection Bluetooth + USB devices incl. S6NRA Apps S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S761A Individual sunshade glazing S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth S851A Language version German S879A On-board vehicle literature German S8SCA Telematics access request,country-spec. S8TFA Active pedestrian protection S8THA Road sign detection S8TNA Daytime run.lights adjus.via light menu VIN: WBAXB91000DX45851 Masina a fost cumparata din Germania, de la reprezentanta BMW Procar Unna, in aprilie 2017, la 198.000km (cu factura, certificat de conformitate si km trecuti in acte - TVA achitat integral). Cartea de service este la zi, toate reviziile fiind facute la aceasta reprezentanta. Masina a avut un singur proprietar (initial in leasing, apoi inmatriculata pe respectiva persoana fizica) si tot istoricul se poate verifica in reteaua BMW. Motorul a fost inlocuit complet (nu reparat) cu unul nou, inclusiv distributia si ambele turbine noi, de catre reprezentanta BMW Procar exact inainte de vanzare. Din discutiile cu ei am inteles ca a avut distributia rupta, motiv pentru care proprietarul a dat-o buy-back si a luat una noua. Reprezentanta i-a inlocuit motorul cu tot ce mai era necesar si a scos-o la vanzare - aceste lucruri apar in istoricul inregistrat la BMW. Dupa achizitie s-a facut o revizie completa de filtre si ulei, cumparat anvelope noi vara Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 pe 18" (nu run-flat), facut update la navigatie cu harti 2017 si activat video in mers, schimbat discuri si placute frana fata/spate. Masina se vinde inclusiv cu anvelope iarna pe 18" in stare buna. Este intr-o stare tehnica si optica excelenta - se accepta orice testare. Pretul este de 23.000 EURO si nu se accepta schimburi. Telefon: 0760.703.218 Multumesc!
    1 point
  16. Eu nu incerc sa conving pe nimeni, mai ales pe mine. Eu stiu ca n47 este un motor superior, este is normal pt ca este mai nou. De aia am si pe e90 si pe x1 n47, de bun ce e. Chiar este best buy in gama de cilindree 2 litri, ma rog era, acum exista b47 care este si mai silentios si consuma si mai putin. Daca si la b47 trebuie sa ii schimbi distributia la 150 de mii de km, va rezulta ca e motor prost ?) Pot confirma atatia si pe forum care au avut si m47 si n47 ca este mai bun n47-le, dupa cum cativa chiar au scris si pe acest thread.
    1 point
  17. Am M47 turbo m-a lasat la 270k. cred ca a tinut destul de bine, am mers si cu N47, alta categorie, e mai vioi, consuma mai putin, se simte progresul, cat despre distributie nu e o asa mare cheltuiala sa stai linistit, restul sunt consumabile inclusiv turbina care cad indiferent de motor dupa un anumit nr. de km.
    1 point
  18. Watch me now, formula scurta conform explicatiei tale si likurilor colegilor: F10: DHP + IAS = sport & comfort car DHP = ESC + AD (DD aka ARS) Din moment ce germanul nu le-a vrut puse si pe F30, inseamna ca nu era absoluta nevoie de ele. F30 fiind o masina cu aprox 350 kg mai usoara si asfel mai putin infuentata de forta centrifuga pt aceiasi viteza in curba vs F10. Astfel BMW a pastrat F30 atractiva ca pret pt tineri cu un buget in jur de 45k.
    1 point
  19. Mai stii ceva in afara de faptul ca se strica turbina la M47? Turbina se strica la orice motor, mai putin la N47, din simplul fapt ca intai pica distributia. E amuzant cum incerci sa impui un punct de vedere eronat dar de fapt tu incerci sa te minti pe tine, repetand la nesfarsit ca motorul e bun daca ii schimbi distributia. In adancul gandirii tale stii ca nu e asa, de aia ai si cumparat BMW, ca sa nu umbli la distributie. Exact cum spunea Freud, daca ii repeti unei femei ca este proasta, la un moment dat, ea chiar o sa creada ca este proasta. Asa si tu, iti repeti ca N47 este bun daca ii schimbi distributia.
    1 point
  20. Nu este Dynamic Drive pe seria 3, cum nu este nici pe 520, 525 (2000cm3), este doar pe motoarele de 3.0 diesel sau benzina si pe 4.4 benzina de pe 550i. Asa iti arata pe display cand selectezi modurile, comfort, sport, sport+ etc. dar nu are legatura cu ARS-ul.
    1 point
  21. Pana la urma am pus un butuc Swag si totul este ok pana acum. Zilele trecute am mai schimbat bieletele si bucsile de la bara stabilizatoare spate (Lemforder) si saptamana trecuta am schimbat carbunii de la alternator. Am observat ca am un joc in axul pompei de apa asa ca am dat comanda de pompa noua SKF si antigel Bmw.
    1 point
  22. O turbina M47 se reconditioneaza profi cu 1200 ron. de consum ulei nu prea am auzit decat daca e turbo uzat, eu am 290k. nu completez de la un schimb la altul cu ulei la 15K. km. dar am turbo refacut.
    1 point
  23. Salut Mircea! Stai sa inteleg , ca nu mi se pare normal. Inlocuire bujii+releu , curatat galerie admisie + schimbat garniturile ... doar 1000 ron (estimativ)? De curand am curatat si eu galeria de admisie , adevarat ca nu am facut-o la Bimmer , dar ce vreau sa spun este ca doar garniturile sunt cca 25 ron bucata. Iar o-ringul ala de la tubulatura ce vine de la intercooler cam tot atat , deci se fac 125 ron. Un releu de bujii este cca 450 ron , iar o bujie este cca 90 ron. Deci se mai strang 810 ron . Practic doar piesele sunt cca 1000 Ron ...si nu 500 cum ai dedus tu. Manopera pentru demontat si curatat galeria ...probabil o fi 500 ron, ceea ce nu-i mult avand in vedere cat de mult se defriseaza pe la motor ca sa ajungi sa o desfaci + munca ca sa o cureti. Sincer nu vad ceva extravagant in preturile astea ... le consider normale. Nu am nimic cu cei de la Bimmer , am colaborat cu ei in trecut , cand inca erau pe Varful cu Dor. De cand s-au mutat la parcul Logistic , in zona Industriala, nu am avut ocazia sa-i vizitez.
    1 point
  24. de azi am ai cruise control. multumesc colegului SKW care este un baiat de milioane. el s-a ocupat de toata treaba. cateva poze: retrofit cruise control bmw f30 https://imgur.com/gallery/FDvb2
    1 point
  25. pe seria 3 se cheama Adaptive M Chassis, sunt destul de rare; optiunea poate fi aleasa independent de pachetul M
    1 point
  26. Nu doar la noi sunt masini facute praf si vandute de noi. Un Porche 911 al unui prieten bun care a avut accident si a avut dauna totala. Epava a fost trimisa in germania si reparata.Acum este pusa la vanzare de neamt ca noua. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?ref=srp&id=250911190&psz=0&vc=Car&dam=0 Se poarta peste tot. Sa nu ne mai dam singuri la glezne.Romanii in general sunt oameni buni dar mai sunt si lepre. Sa nu lasam cativa indivizi sa caracterizeze majoritatea.
    1 point
  27. Nu știu ce mers sportiv mai e și ĂŁla ĂŽn București.. SĂŁ accelerezi pe 200 de metri de la un semafor la altul probabil :pirate: MĂŁ aștetam la astea de la adolescenți care deabea și-au luat carnetul :console: dar tu zici cĂŁ ești un om serios, cu soție, cu teren ĂŽn proprietate la munte
    1 point
  28. La bani astia poti sa iti ei o seria5 cu dotari similare, mie personal mi se par urate gt
    1 point
  29. Bai frate tu ai testat apr. Toate mașinile de pe pĂŁmânt,,, de ce nu ĂŽncerci o nava spațialĂŁ, un elicopter sau de ce nu cauți pe alta planete alte mijloace alternative ,,, eu nu Stiu unde i ai gĂŁsit tu pe toți sa -ți dea mașinile sa le testezi și nu vorba aia logan
    1 point
  30. :goodjob: Și cu asta putem concluziona și topicul ĂŁsta..pentru cĂŁ atfel nu ajungem nicĂŁieri. Deja sunt 4 pagini scrise despre tot și nimic.
    1 point
  31. Cred ca nu s-a construit inca masina dorita de tine, iti recomand sa te orientezi direct spre Tesla, performante duble la sportivitate, 0-100km. sub 3. secunde.
    1 point
  32. Si aia cu usile care se inchid singure e optiune, nu vine standard oricati cai sau pachet M ar avea masina plus ca si costa ceva.
    1 point
  33. Tinand cont de cele scrise mai sus, doar seria 3/4 35i sau 40i vine mai aproape de ce vrei tu, dar nu in bugetul de 25k.Seria 5 cu motor mare fara adaptive/dinamic drive si EDC este barca pe drumuri virajate. Apropo de tuning la reprezentanta sunt pachete care costa o mie si ceva de euro majoritatea pt diesel.Dintre tunnerii (ACS,GPower,Mannhart) doar la primii nu pierzi garantia(preturi intre 1500-3000 euro)
    1 point
  34. Pai normal, nu-i interesul lor! Parca am zis mai sus.. Ma intereseaza daca imi dai dreptate sau nu. Atat. Eu stiu ca am dreptate oricate minusuri ai da. Si scriu aici sa-i fac constienti pe cat mai multi de unele lucruri.. Stiti ce e si mai interesant/dureros!? Nici nu ii costa nimic - coboara masina cu elevatorul, cu bratul fixat pe un cric ridicat la maxim sub acel brat si ai asigurata tensionarea chiar la orizontala, cum isi petrece viata masina cel mai mult..
    1 point
  35. Sigur ca lucrand in cele doua serviceuri NU AI PROCEDAT CA LA CARTE (cel putin cea a fabricantului!) iar serviceurile alea daca le dai si numele ne faci si un serviciu; sa stim la care sa NU ne ducem. Te intereseaza un scan dintr-un manual de intretinere sa vezi ca bratele se strang pre-tensionate!? Dar, stii de ce se strang de fapt pretensionate? Nu neaparat sa nu ridice masina (pentru ca masina e prea grea..)ci pentru a nu scurta viata bucsele din brate! Pentru ca e ca si cum cineva te-ar conduce la nesfarsit cu bratul rasucit la spate! Poti sa-ti imaginezi asta? Atunci ai inteles de ce se scurteaza viata bucsei: pentru ca va ceda cauciucul din mijloc! Si uite asa apare bataia in bucsa mai devreme!!! Iar service-ul te are inapoi in scurt timp! Doar are nevoie de banii tai.. nu!? Semnat, Un pasionat obsedat dar care respecta instructiunile.
    1 point
  36. E misto masina ... si admirabil de bine intretinuta pentru varsta ei. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!
    1 point
  37. Pai sa schimbi distributia ca e pe curea. Pentru cat costa, nu merita sa risti. Tacanitul poate fi de la tacheti, problema cunoscuta la M40 (am avut 2 motoare, doar ala de 1.6 tacanea, ala de 1.8 a fost silentios). Faina masina, sa ai noroc de ea!
    1 point
  38. Cam greu cu e39 ala care consuma 4.5 si trage bine iar A6 14 si targe prost dar in fine, daca tot te-ai saturat de consum mare si performante slabe, cumpara un motor de 3000cm. Lasa-l dracu'de impozit, intretinerea si devalorizarea unui X5 sunt considerabil mai costisitoare. Suv-uril de clasa mare echipate cu motoare de 2.0L sunt o gluma proasta. Pe hartie poate arata bine dar in realitate masina se simte ok doar daca o conduci linistit, daca conduci un pic mai intepat motorul nu va face altceva decat zgomot inutil. La viteze mari situatia va fi si mai dramatica.
    1 point
  39. Modelele care folosesc motorul N47 au probleme cu distributia (316d,318d,320d) ceea ce ar implica o cheltuiala de ~3000 lei imediat dupa achizitia masinii. Costurile de intretinere ti le poti calcula singur cautand pe site-uri precum Epiesa si Autokarma diverse piese: discuri, placute, brate, bucse, amortizoare, ambreiaj etc. Daca le consideri mari sau nu costurile de intretinere...depinde la ce te raportezi. In principiu ar cam trebui sa ai 1000 euro pusi deoparte pentru diverse reparatii ce pot aparea in primul an de la cumparare. Ce buget ai mai exact?
    1 point
  40. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/162470-problema-rupere-lant-distributie-motoare-n47-20d/page__view__findpost__p__2390079__hl__bmw+f30+320d__fromsearch__1 lectura placuta!
    1 point
  41. ai putea lua in calcul si varianta de caroserie 3 GT, vad ca au preturi comparabile cu touring-urile; imi par comparabile cu seria 5 la spatiul interior, iar portbagajul se deschide gen hatchback - spatiu mare de incarcare.
    1 point
  42. Am indreptat jantele si am montat caucicurile (am facut 11.000km de atunci). Citisem inainte despre Good Year Eagle Asymmetric 3 ca au nivelul de zgomot destul de redus, dar sincer nu ma asteptam sa observ diferenta de 2-3dB fata de vechile Dunlop Sport maxx. Totusi diferenta este destul de mare. Masina merge mult mai lin si mai silentios cu astea. Consumul din afara orasului a scazut cu 0,3 - 0,4% pe acelasi drum pe care il fac f.des (60km extern). Per ansamblu sunt foarte multumit de ele. Am mai schimbat si volanta si ambreiajul ca aveam ceva vibratii cand apasam pedala. Dupa schimbare masina merge mult mai lin. Tocmai m-am intors dintr-un concediu prin Europa in care am facut 5500km. Inainte de plecare am desfacut admisia sa vad care este starea clapetelor ca tot amanam acest moment de cand am luat masina. Am avut ceva emotii cand am dat admisia jos si am vazut ca o clapeta nu mai era. Am avut noroc ca era infipta in admisie si a cazut. Daca tot am dat admisia jos am zis sa schimb si toate furtunele de vacuum ca erau destul de imbatranite. I-am mai schimbat uleiul si filtrul si i-am dat bataie. La un moment dat dupa ce am depasit traficul de internet in roaming am zis sa incerc navigatia masinii. Spre surprinderea mea a mers foarte ok, ba chiar imi arata rute ocolitoare cand erau drumurile in lucru sau inchise. Consumul mediu a fost de 6.2% pe 5500km (cam jumate autostrazi), cu aerul conditionat pornit cam in 70% din timp. Am mers legal cam peste tot. Singura problema a fost la telescoapele portabajului care au cedat si nu mai sta ridicat. Le-am comandat intre timp. Cu aceasta ocazie s-au facut 20.000km de cand o am (decembrie 2016, dar cu o luna stat pe dreapta ca nu am avut numere)
    1 point
  43. Da e nasol rau motorul, 3000 de lei sa schimbi o distributie inseamna ca motorul e de cacat, ok. Sa inteleg ca un m47 cu 300 de mii de km este abia in rodaj, la ala nu se strica turbo, clapete. Si chiar de se strica, 3000 de lei e o suma cu care stim bine ca iti ajunge sa faci o masina ca noua, nu? ))
    0 points
  44. Nu am spus ca as alege M47 prin reply-ul meu. Am trecut de la m47 la n47...clar imi place n47 mai mult, dar nici la m47 nu am ce sa ii reprosez
    0 points
  45. Fie ca va place sau nu, n47 este mai bun decat un m47. Am avut si m47 pe e46 si nu se compara cu n47. Asta din urma trage mai bine, consuma mai putin, e mult mai fiabil. Schimbi distributia si stai linistit cel putin cat tii tu masina. La e90-ul pe care acum il conduce tata, am schimbat distributia preventiv la 180 de mii reali si cred ca mai mergea inca pe atat, era in stare impecabila. Oricum 99% din n47 care sunt pe piata au kilometrii reali peste 250 de mii, si au distributia originala. Eu as lua tot n47 fara ezitare, dar na, fiecare face cum crede. Un m47 din 2007 nu are minim 300 de mii km?
    0 points
  46. logica e gresita. nu au nicio legatura. daca iti dau toti senzorii pe spate, ori e un scurt pe fire, ori e modulul vorbesti tampenii !!!
    0 points
  47. Poti verifica si tu cu un multimetru , atunci cand bagi in "R" , se alimenteaaza modulul PDC ? Daca DA , atunci modulul este buba.
    0 points
  48. Tot la tiganii astia va uitati sa va luati teapa? Nu va mai saturati.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.