Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/22/18 in all areas

  1. Ce ma amuzati unii pe aici, vreti masini care au 11-12 ani si va mirati ca au 300 -400 de mii, cam cat vreti voi sa aiba 80-100 de mii maxim, poate mai putin? Vreti numai istoric complet si voi o sa faceti numai in service-uri obscure reviziile, pretentiile sunt mari stiu, dar sa mai taiam dracu din ele:)).
    8 points
  2. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-7-730-ID7GpWAi.html#d6f5101106 VIN wbakm21060c335315 vanzaotorul zice ca are 177 k km , dar raportul spune ...... : 2016-11-21 Inspection Station 193,000 km Inspection asta e ultima intrare intr-o reprezentanta bmw . am postat aici pentru a ajuta si alti colegi care sunt interesati de aceasta masina
    4 points
  3. Asta vrea romanu' asta ofera samsaru'. E simpla treaba.
    3 points
  4. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-x5-ID7Gq2sl.html#a001a39c36 VIN WBAZW610X0LU97819 se jura ca are 47 000 km , dar raportul spune ca avea putin mai multi inca din 2013 ...dumnezeu cu mila ! 2013-07-04 Otopeni 50,000 km Inspection
    3 points
  5. Neata, Sunt de peste 12 ani pe forum si inca nu am reusit de atat timp sa imi prezinta masina. Anul trecut in august chiar incepusem sa topicul era gata de postat insa un accident m-a lasat fara masina si am fost nevoit sa aman. Ca sa scurtam povestea va prezint noua achizitie: BMW 528 xdrive US version . Ca si optiuni : S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S205A Automatic transmission S248A Steering wheel heater S258A Tire with run-flat functionality S2K1A BMW LA wheel, V Spoke 236 S2VBA Tire pressure display S302A Alarm system S316A automatic trunk lid mechanism S319A Integrated universal remote control S322A Comfort access S3AGA Reversing camera S403A Glass roof, electrical S423A Floor mats, velours S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S459A Seat adjuster, electric, with memory S465A Through-loading system S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S4BNA Fine-wood trim ash grain S4NEA Blow-by heater S4U2A Driving experience switch incl. ECO PRO S4URA Ambient interior lighting S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S575A Supplementary 12V sockets S5DSA Emergency release, luggage compartment S609A Navigation system Professional S645A BMW US Radio S655A Satellite tuner S676A HiFi speaker system S697A Area-Code 1 for DVD S6ACA Intelligent emergency SOS call S6AEA Teleservices S6AKA Connected Drive Services S6AMA Real-Time Traffic Information S6APA Remote Services S6NSA Convenience phone, expanded Smartphone S823A Hot-climate version S845A Acoustic belt warning S850A Dummy-SALAPA S853A Language version English S876A Radio frequency 315 MHz S8KLA Oil service interval 15,000 km/12 months S8S4A Decoding variable light distribution S8SMA Car ident. number visible from outside S8TNA Daytime run.lights adjus.via light menu S925A Dummy-SALAPA S9AAA Outer skin protection Masina a fost achizitionata din Germania de la un dealer in apropiere de Kassel. Este a doua masina de acest gen am avut una similara din 2013 care din pacate in august 2013 a ajuns dauna totala. In apropiere de Pitesti a doamna cu un e61 a avut curiozitatea de a vedea cum se comporta masinile in caz de impact semifrontal . A piedut controlul intr-o curba si a intrat pe contrasens peste mine. Din fericire masina ne-a salvat si am decis sa iau masina in aceeasi configuratie. Am testat atunci toate airbagurile si centurile pretensionate .... :bye: in urma accidentului am constatat ca masinile US vin cu airbaguri de genunchi standard si am decis sa iau la fel. Vroiam benzina dupa 2 dieseluri ( facem cam 6000 de km pe an ) . Masina a vut 28000 de km la achizitie. A fost importata din USA cu o mica dauna si reparata . Verificare la BMW a constatat ca reparatia a fost facuta corect si astfel am achizitionat-o . Stiam ca fost lovita, am verificat carfaxul american ( am lucrat in state chiar in industrie si stiu ce trebuie sa verific ) . Am fost incantat de numarul de km putini , de cateva optiuni pe care le doream ( airbagurile toate inclusi genunchi, piele, incalzire in scaune, xenon adaptiv etc) . Xdrive-ul aduce un plus de stabilitate. in rest sunt foarte multumit de masina.
    2 points
  6. De acord, insa nici sa minti cu nerusinare nu e ok. @77key Si totusi, chiar vrei sa iti cumperi masini de peste 15k euro de la "X LINE BMW", "M PAKET" sau "BMW Brasov" sau cum doamne iarta-ma isi mai trec astia nickname-ul pe site? really? PS: multumim de verificari sa speram doar ca viitori potentiali cumparatori au atata cap incat sa dea un search dupa VIN pe google.
    2 points
  7. Daca etrierii pe spate mi se pareau mari cei de pe fata mi se par imensi Astazi au ajuns si cei de pe fata si nu imi imaginez cum vor arata,daca vor incapea in janta la cat mi se par de mari,dar cine se va ocupa de frane mi-a garantat ca totul fa vi ok si ca ce am luat sunt mai mult decat trebuia chiar ar face fata si la o masina de 900CP...ramane de vazut. Am luat un etrier asemanator ca dimensiune cu cel de 3.0d si are 6,2kg si lungime aprox 19,5-20cm.Noii etrieri de fata au 4,7kg(fara placute or mai avea si alea 300g) si aproximativ 30cm lungime. In urmatorul pas vor intra la verificat si vopsit cu ceva custom. ...
    2 points
  8. ultima verificare , m-am saturat , TOATE-S MASLUITE ! https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-x3-ID7GpNr5.html#fe3c6560d1 vanzatorul zice : Km 159 000 km VIN WBAWY510900E25246 2017-07-20 Bad Hersfeld 232,000 km Inspection
    2 points
  9. Sa stii ca cei cativa ani diferenta de vechime isi spun cuvantul. De asemenea, un e90 inca gasesti in stare buna fara mare efort. E46 deja marea majoritate sunt la limita circulabilitatii... Dar in orice caz diferenta de bani dintre ele este majora, poate spre dublu. Asadar cine se gandeste la e46 nu se apropie financiar de e90. Alternative la un e46 de 2000-3000eur pot fi masini care la banii astia sunt cu 3-4-5 ani mai noi gen focus2, astra h, etc. Nu zic sa nu iti iei e46 dar constientizezi si iti asumi riscul intretinerii.
    2 points
  10. Alex, alea sunt costurile pe care le-ai avut in ultimii 10ani. Adica acum 5 ani masina ta avea 10 ani sa zic. Dar azi masina are 15, la anul 16 si tot asa. Ce vreau sa spun este ca nu poti compara costurile din ultimii 5 ani cu costurile pe urmatorii 5 ani de acum ) De asemenea tine cont ca alea sunt costuri la masina ta care o cunosti, din cate stiu are putini km (150.000?!), nu poti compara cu o alta masina al carui istoric nu il poti stii. 3000 lei anual strict ptr reparatii este ceva normal la un e46./e39.Cu putin” noroc” se poate si mult mai rau dar si ceva mai bine. Evident tine si de cati km faci anual. Ptr cine face mai mult de 10.000 nu recomand sub nicio forma asa masina veche. Masinile vechi se preteaza ptr ceva mai putini km pe an si neaparat sa le intretii la limita circulabilitatii si sigurantei rutiere. Daca te apuci la un e46 sa il tii impecabil suma de mai sus este o gluma deci financiar e mai intelept sa iei o masina mai noua.
    2 points
  11. 5-7% mediu nu cred ca o sa scoti cu ea , mai ales in Bucuresti. Am un prieten ce are un f10 530d din 2010 si anul trecut si-a mai luat un x3 2.0d din 2012 si a zis ca ii place mai mult x3 prin oras si pe distante scurte doar ca are consumul mai mare de cat pe seria 5 care are motor de 3000cmc. Intr-un fel este normal sa consume mai mult cu toate ca are un motor mai mic , sistemul xdrive si forma care nu este asa aerodinamica contribuie la un consum mai ridicat. Singurul avantaj care il ai cu motorul ala de 2.0l este ca ai taxe mai mici de cat un 3.0.
    2 points
  12. E39 cu motor pana in 2.0 ar insemna 520d 136 cai care e destul de problematic sau 520i nfl de 150 cai... Ambele variante destul de proaste. Eu as alege ceva facelift 2.2/2.5 benzina, fie e46 sau e39. Valvetronicurile de pe e46 sunt niste pocnitori, am avut 3 astfel de motoare si am avut toate problemele posibile. Iar 520i nfl e 2.0 6 cilindri, consuma mult si trage prost. Diesel-urile nici nu merita luate in considerare, deja au ~15 ani vechime si sansele sa gasesti vreunul sub 400k km sunt 0.
    2 points
  13. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-535-ID7GpAIk.html#716424b16f vanzatorul zice : Km 199 995 km VIN WBA5D71000D780119 raportul zice altceva : 2017-11-23 Olpe 252,000 km Inspection nu inteleg de ce la o cautare pe google a seriei de caroserie NU APARE LINK CU THREADUL ACESTA .... zic asta in conditiile in care doresc sa fiu util pentru cat mai multe persoane , nu doar pentru userii acestui forum
    1 point
  14. Ai dreptate , de ce nu a cheltuit omul 350lei pentru combustibil plus 100lei diurna ca sa schimbe niste saibe de foc la Service Scream (Tezparii).
    1 point
  15. Am facut a 2 a revizia la coupe la 29.000 km (ulei+filtru, fitru aer, filtru polen) si am avut ocazia sa compar vizual cum arata un filtru de ulei la 15.000 km - cel din dreapta imaginii - versus unul la aprox 30.000 km (cam atat estima mecanicul) cel din stanga imaginii. Pt mine e inca o dovada clara ca intervalele de service mari sunt aducatoare de necazuri pe termen lung in ceea ce priveste "starea de sanatate" a motorului
    1 point
  16. Autonik cj , Auto Lkm cj sunt total pe langa. Daca nu pot desface 2 suruburi te pun sa-ti vinzi masina ca nu e buna. N-au ei treaba cu masinile.
    1 point
  17. ??? Zici ca in Bucuresti sunt doar mecanici onesti si priceputi )))
    1 point
  18. cand mai citesc de astea ,imi vine sa i pup picioarele la al meu [mecanic] de 9 ani Numai la el merg si daca i in concediu prefer sa stau pe dreapta cu masina sa l astept
    1 point
  19. Iti dai seama ca zgomotul respectiv poate sa provina din alternator, pompa servo, compresor, pur si simplu sa faca zgomot la pornire, doar nu te apuci sa le schimbi. Poate te ajuta ultima mea experienta enervanta, un zgomot puternic ca o bataie de motor la relanti m-a determinat sa reconditionez alternatorul (bine am facut-o, era intr-o stare deplorabila) si aproape sa schimb pompa de servo, totul era din fulia de la pompa servo (stiam clar ca e de la accesorii alternator sau pompa servo). Dupa ce am dat cureaua de vreo 3-4 ori jos si reconditionat alternatorul, acum in momentul pornirii are un scartait gen tot asa nici o secunda, dar exact cand porneste, nu cand da la automat, cand e "pocul"ala sa porneasca, se aude un scartait usor si din interior si din exterior, ori e din cauza curelei, ori din cine stie, demult a mai facut asa, insa cred ca de 1 an nu mai facuse scartaitul respectiv pana acuma. Daca vezi ceva de genul si pentru E60 sa ma anunti te rog, am lumini ambientale insa stii cum sunt la E60, de abia se vad:D
    1 point
  20. stai linistit nu te mai consuma ai dat 500 lei pe un motor ?? eu am dat azi 500 lei pe o usa de e90 !! calm ,pentru fiare NU se merita
    1 point
  21. Colegu imi pare sincer rau de ce ai patit. Cu totii ne gandim ca in zilele noastre nu mai exista asa ceva, ca am evoluat cu totii, ca sunt tot mai multe service-uri si concurenta e mai mare si, automat, mecanicii sunt din ce in ce mai buni, insa tu ai au avut ghinionul sa nimeresti la cei mai prosti mecanici. Sper sa poti remedia masina cat mai repede si cu costuri cat mai mici, cu toate ca nu cred ca va fi asa ca eu motor delicat si piesele sunt destul de scumpe. Bine ca nu sunt din Cluj Mult succes cu masina si fi cu bagare de seama la ce service-uri mai mergi cu ea!
    1 point
  22. Da, dar eu sunt tanar rebel si nu merg zilnic cu masina, pentru a avea nevoie de una noua . Pentru un tanar ca mine, rebel)). Am mai urcat in alte masini, alte marci, dar masinile premium sunt cu muuuuult peste . Prefer sa merg oricand cu un e46 sau e39 ,dar cu un ford/dacie/volvo/hyundai/renault/peugeot si altele n-as putea merge,pentru ca sunt foarte slabe ca si calitate , ca si constructie. Calitatea e foarte jos la astea non premium, poate vw sta mai bine, dar restul slab, slab de tot si mai sunt si scumpe cat un apartament. Pe mine daca ma pui acum sa fac un drum cu un logan nou sau ford nou, nu-ti fac, nu pot . Intr-un e46, e o placere sa urci la volan ,cum sta masina aia pe sosea si cum a fost construita,rar asa ceva. Si are totusi 15ani)) ,dar le da clasa multora din astea noi, la materiale, calitate, tinuta de drum , placerea de a conduce si altele. Nu mai zic cum e a fost desenat bordul. Era o vorba, sunt masini si BMW )). Astea premium sunt altfel la drum, alta satisfactie . Am coborat odata din e46 vechi de 15ani, intr-un logan nou . Cu loganul ma simteam intr-un vagon de tren , in wc. ieftin si prost. Cand urcam in e46, ma simteam intr-un tanc blindat, se simtea totul la un cu totul alt nivel. Deci degeaba e nou, eu n-as urca intr-un logan ,ford,renault,peugeot si multe altele NOI. Plus ca tractiunea spate ofera o alta tinuta de drum si balansul 50/50 pe punti, ceea ce astea noi nu stiu de ingineria asta , o lume necunoscuta. Eu inca apreciez inginerii de la bmw , audi si mertz, care chiar fac masini adevarate, care si dupa 15ani sunt avioane, sunt cu adevarat inginerie la extrem. Astia de la dacia si altii, astia fac doar masini de duzina, sa se vanda ieftin si prost. Eu apreciez calitatea.
    1 point
  23. Vad ca tot deschizi topicuri modele vechi vs modele noi, etc. Chiar nu inteleg de ce esti atat de fixat pe bmw, sunt o groaza de marci de masini, fiecare cu calitati si defecte, te poti uita si la alti producatori, daca iti doresti un motor pe benzina. E46 sau E39 sunt modele uzate moral, cat si fizic, datorita varstei, deci oricare dintre ele este o loterie si va necesita investitii serioase. Unde mai pui ca si motoarele au fost concepute acum x ani, deci nici dpdv emisii si consum nu sunt grozave. Banalul 316ti din semnatura, care ruleaza din an in pasti, si ma face sa scot din buzunar bani anual, singurul motiv pentru care il pastrez este sentimental si faptul ca la vanzare nu as lua mare lucru pe ea, in raport cu sumele investite......daca vrei sa faci un smart buy, in mod evident nu cumperi o masina veche, ci invers, cat mai noua si mai putin rulata.
    1 point
  24. Sigur ca sunt daca le iei la 200 kkm si peste. ..si uite asa se duce vorba ca sunt proaste. Ar fi f interesant de vazut cam la cati km apar problemele ce sunt prezentate pe forum, nu conteaza motorizarea...
    1 point
  25. Usa e aceiasi,difera cablajul,manerul,comenzile,daca schimbi numa tabla e ok,restul pui de pe usa ta veche.
    1 point
  26. 1 point
  27. 1 point
  28. Sunt asa rele astea pe valvetronic? Eu am e46 de 2 ani si n-am avut treaba cu valvetronic,merge batrana bine,ca la tinerete
    1 point
  29. Am zis in general, nici in alt oras nu o sa aiba consumul la care se astepta el ...
    1 point
  30. Sunt constient ca un 3.0 o sa consume mai mult in 80% din cazuri. Dar eu am vorbit la modul general despre ce se intampla cu motoarele mici puse pe o masina mare/grea si cum ajung oamenii sa se pacaleasca cu consumul... El crede ca daca are motor mic o sa aiba si un consum mic fara sa mai bage in calcul si dimensiunile/greutatea masinii. Colegul se asteapta la un consum intre 5 si 7% , ei bine ala este un consum la care poti sa te astepti cand ai un seria 3 sau maxim un seria 5.
    1 point
  31. Omu care a initiat topicul vorbeste si de consumul mediu care a crezut ca o sa fie intre 5 si 7% ... Am vorbit si eu de consumul mediu. Normal ca un 3.0 pe x3 o sa consume mai mult, cel putin pana la o anumita viteza, dupa 160km/h motorasul de 2.0 o sa aiba de pedalat mai mult si iti zic eu ca o sa consume mai mult de cat un 3.0. SI asta e valabila in special pe caroseriile mari unde motorul de 2.0 este in dificultate.
    1 point
  32. Aici se vorbeste despre consum urban. Tu esti offtopic. Doi la mana, compari mere cu pere, un 2.0 pe x3 cu 1800 de kg si aerodinamica de frigider, comparat cu un 3.0 pe un seria 5, turism , cx foarte bun si mai usor cu 200 de kg. Nu vad relevanta. Ia compara X3 de 2.0 cu x3 de 3.0 si vezi ca e cum zic eu. Sau compara f10 cu 2.0 si f10 cu 3.0, iar ajungem la ce zic eu.
    1 point
  33. Ce am zis eu nu are treba cu trafficul din Bucuresti sau cu consumul urban , m-am referit la consumul mediu si ce a zis prietenul meu ca a observant fata de f10 530d. Uite aici 2 clipuri cu cat consuma fiecare masina: BMW x3: 80km/h (5.1l) , 100km/h (6.2l) , 130km/h (7.2l) , 150km/h (8,4l)BMW f10 : 80km/h (4.7l) , 100km/h (5l) , 130km/h (7.5l) , 150km/h (8l)O sa vezi ca se confirma ce am zis eu si prietenul care le are pe ambele si a putut sa isi faca o parere reala si fara povesti din auzite legat de un 2.0 pe x3 vs un 3.0 pe seria 5 , adica un consum mai mare cu o motorizare mai mica. PS: F10-le din clip este xDrive si tot are consumul mai mic de cat x3 xDrive. (nu stiu daca mai conteaza)
    1 point
  34. Cu tot respectul, ce sens are ca cineva sa ĂŽși facĂŁ griji pentru consum in București. De obicei se fac 12 km in aproape 2 ore, ar fi culmea sa faci consumul. Apoi lumea vrea și 5%
    1 point
  35. 8-10k km maxim pentru diesel, in ceea ce priveste uleiul BMW produs de Shell numai de rau am vazut si auzit. Schimbat la 5k km ar fi ok dar parca e pacat cand sunt atatea alternative pe piata...
    1 point
  36. De la galeria de admisie.
    1 point
  37. E normal sa-ti consume 10-12-13% in Bucuresti. 6% afara iti ia doar daca mergi cu 100 km/h intr-a 6-a si nu o calci deloc. E ft greu sa scoti consumul din carte sau consumurile fabuloase care se mentioneaza pe forum. Daca citesti mult despre consumuri aici, o sa ai senzatia ca masina ta ar trebui sa produca motorina Stai linistit, e normal sa-ti ia 12-13% in oras. Imi consuma mie E90 lci 2.0 177 cai 10-11% de voie in Bucuresti. Daca chiar ai indoieli, fa-i o diagnoza si vezi daca are ceva. Esti sigur ca termostatul de apa e ok? Uneori, daca apa nu urca la 90 si motorul ruleaza la 65-75 grade, atunci iti consuma 1-2l in plus. Vezi temp la apa daca sta la 90 grade.
    1 point
  38. Un e90 320d sau un Golf tdi consuma 9-11% in Bucuresti, aici vorbind de motoare de 2.0 puse pe 1400kg. X3-ul are aproape 1800kg. Dupa parerea mea in jur de 12-13% ar trebui sa consume la un stil normal de mers. Oricat de moderna ar fi o masina si oricat de eficienta, niciodata nu o sa consume o masina de 1800-2000kg la fel de putin ca una de 1300-1500.
    1 point
  39. Oricum la cate lucruri o sa ti se strice la un e39/e46 cei 700 lei in plus la impozit nu au nicio relevanta . Orice e46/e39 ai cumpara o sa te toace de bani in 1-2 ani. Daca nu iti permiti sa bagi macar 3000 lei in reparatii anual nu ai nicio sansa sa tii un e39/e46 in stare buna de functionare. Si asta daca te intinzi spre 4000 euro si iei una cu istoric de intretinere, ca daca iei una de 2500e pregateste-te sa bagi 1000 euro in primele 3 luni de la achizitie. Am avut doua e46 si cunosc foarte foarte multe persoane care au avut sau inca au e46. Deja sunt masini destul de vechi, necesita multe reparatii si relativ costisitoare. Iar e39 au o medie de vechime si mai mare, sunt si mai scump de intretinut si de rulat. Daca nu iti permiti 900 lei pe an impozitul cu siguranta nu iti vei permite nici sa o intretii corespunzator. Stiu ca suna urat, dar asta e realitatea. Nu degeaba sunt atatia disperati sa le vanda si au preturi atat de "avantajoase". Daca vrei masina sa te bazezi pe ea si sa nu ceara bani in fiecare luna orienteaza-te spre altceva.
    1 point
  40. Merci frumos Ace pt detailing!!! Tratamentul a venit la fix pt cate a "indurat" masina in ultimele zile My link
    1 point
  41. @ckh voiam sa accentuez ca daca vrea sportivitate sa ia benzina, n-am zis ca nu e fun to drive 3.5d/4.0d, dar nu e ca benzina, oricat cuplu ar avea. Spun asta pentru ca am condus si v8 4.2l benzina si 640d, ce e drept v8-ul era de la concurenta, audi, si nu se compara de niciun fel la sportivitate cu ce ofera diesel. Oarecum regret ca nu am luat benzina pe e90, chiar daca ma incanta cuplu si reprizele bune pe acceleratie la diesel. Si tocmai d'asta ii spun, sa nu renunte la benzina pentru 3-4l/100km in plus, fata de diesel. Nu e ceva de speriat la 20k km pe an. @royalul, e90 ce are? De ce nu ar impresiona la ~300 cai si 620nm?
    1 point
  42. si ironia este ca tot un BMW a dat in tine, iti dai seama ce comment-uri au fost pe marginea drumurlui pe acolo . Vad ca era uscat drumul totusi, ce a patit doamna de-a peirdut controlul E61-ului? Clar ca F10-le a "performat" mai bine intr-o astfel de situatie fata de cum poate ar fi facut-o Skoda Rapid, bine ca ati scapat teferi cu totii! Sa te bucuri de acest al doilea F10 fara astfel de evenimente!
    1 point
  43. Mai pun un link extern, foarte interesant in ceea ce afirma un membru al acestui forum: https://bobistheoilguy.com/used-oil-analysis-how-to-decide-what-is-normal/ ..ce este considerat normal in decursul si folosinta unui ulei, pe durata vietii unui schimb de ulei. Afirmatie a cuiva care, dupa cum se poate observa, a trimis foarte multe mostre de ulei alei aceluiasi motor si care si afirma niste lucruri interesante mai jos in pagina: "5) There is a “sweet spot” where the equipment and lube perform better together 6) That start of that “sweet spot” is unique to each piece of equipment, and lasts much longer than many people would suspect 7) Wear rates will generally shrink as the oil is used, contrary to popular belief" 5. Exista un "punct dulce" unde echipamentul si uleiul are perfomante mai bune impreuna. 6. Acel punct dulce este specific fiecarui tip de echipament si al uleiului sau, si dureaza mai mult decat multi banuiesc(!!) 7. (cea mai tare) RATA UZURII (in componentele motorului) SE VA MICSORA CU UZURA/FOLOSINTA ULEIULUI contrar credintei majoritatii. Cu alte cuvinte, si uleiul proaspat schimbat are nevoie de rodaj (ca, cel al motorului); "rodaj" o data incheiat uleiul ar/va performa mai bine decat cand este nou protejand mai bine motorul. Respect celui care a avut rabdarea si puterea de analiza a asa ceva
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.