Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/24/18 in all areas

  1. O cere el multi bani pe ea, dar la 6500 iti ofer eu una cu peste 300k
    6 points
  2. Salutare. Azi am primit si prelungirile ptr praguri, iar maine urmeazĂŁ sĂŁ le montez. Deja am montat un kit custom facut de Sese, inca de anul trecut, doar ca atunci cand am decis grosimea prelungirii pragurilor, am optat sa fie cat mai subtiri ptr a nu atinge la intrarea ĂŽn garajul blocului, care e destul de limitatĂŁ. Astea sunt mai pline, adicĂŁ da impresia de volum,iar garda la sol e identicĂŁ.
    3 points
  3. E frumoasa masina, dar la 25.000E+tva cred ca vrei sa o mai pastrezi o perioada..
    2 points
  4. Eu nu as baga nimic in cutie in afara de oe sau Zf.
    2 points
  5. ĂncĂŁ un pas Ăâ˘i terminĂŁm treaba cu LCI,ĂŽncĂŁ ĂŽmi lipsesc stopurile pe exterior ,le-am cumparat astĂŁzi ,dar nu sunt 100% cĂŁ sunt ok datorita pretului ,vedem cand ajung ,am inteles ca se pot repara dacĂŁ au leduri arse. Las o pozĂŁ cu masina hibrid (nu am avut rĂŁbdare sĂŁ astept stopurile Ăâ˘i am pus asa portbagajul Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    2 points
  6. In ce document oficial ati citit, sau de la care reprezentanta v-ati interesat si nu trebuie codata noua baterie si aici ma refer chiar si la schimbul a doua baterii identice(caracteristici si producator). Sa imi spune-ti si mie va rog. Ca eu la mintea mea limitata si cu o tastatura cam stramba am gasit destule informatii, logice, unde explicat foarte clar necesitatea codarii.
    1 point
  7. La cum arata etrierul de ruginit, cred ca sigur se blocheaza, de aici si frana proasta pe disc, trebuie degripat, verificat culisele sa lucreze corect, alte discuri si placute.
    1 point
  8. Treaba cu radioul este normala. Dupa 10 min masina intra in sleep.
    1 point
  9. Aberatie, eu am luat curentul de multe ori si nu a ramas nici o eroare, doar s-au resetat trip-ul si ora.
    1 point
  10. Mai stopurile pe exterior si o sa fie "belea" !
    1 point
  11. Da, altfel masina va ști ca e bateria veche și o va ĂŽncarca ca atare
    1 point
  12. Desi suna ciudat, asta intentionez sa fac. O suspensie noua, completa (arcuri si amortizoare) e in jur de 500 eur si masina devine destul de confortabila (barca asa) dar si ramane inca sigura (sunt totusi arcuri si amortizoare noi - barca barca, dar cat de cat decent.. Downgrade pt ca pretul acum e mic la E60 si poti 'bricola" in liniste la el - costurile sunt decente pt hobby si nebunii asa... Masina are km chiar putini, insa e vorba mai mult de buget pt ea. La F10 nu iti permiti (sau cel putin eu nu imi permit) sa pun/scot elemente, upgrade-uri, incercari. Un F10 e o masina de 20 k in timp ce un E60 una de 10K, jumatate de pret, dar si cu alte preturi pentru componente. Daca vroiam fiabilitate, mergeam si cumparam un Logan nou cu garantie integrala si gata... P.S Discutia nu era de fiabilitate ci de schimbarea suspensiei pentru a creste confortul... Suspensie M-TEch vs suspensie normala
    1 point
  13. Da sigur, e60 535d e regele fiabilitati:)). O sa cumperi o masina cu multi km si destul de veche, nu inteleg cum o sa fie mai fiabila.
    1 point
  14. 1 point
  15. Am specificat scaunul de la pasager, clar si eu il tin pe memorie 1 si foarte rar cand se mai urca cineva la volan mai isi muta scaunul cum vrea, insa toti care s-au urcat de cand am luat masina le place sa-si faca scaunul cum vor ei, nu l-am luat asa, la mine s-a dus rotita aia, merge, dar face zgomot. Nu mai stiu unde sunt pozele Paul sa-ti arat cat de mica poate sa fie o rotita din aia si cat de subtiri sunt dungile respective, o fi fost vreunul de a lasat pernuta sa-i impinga picioarele in fata in loc sa lase sa mearga ea frumos si dupa sa se aseze. P.S fiecare parca nu-si gaseste locul pana nu f**e rotitele alea toate in toate pozitiile, demult era treaba aia cu "ai grija cu usa, nu da tare cu usa", toata lumea e atenta acum cu usa..dar m-as simti penibil sa zic "mai lasa scaunul ala in pace", chiar daca as avea dreptate.
    1 point
  16. Se poate face din ISTA (testar) o reinitializare la scaun si daca nu isi revine inseamna ca este o problema la mechanism si trebuie sa desfaci panourile din spatele scaunului ca sa ajungi la ansamblul de la tetiera. De unde esti ?
    1 point
  17. Pai daca ti-e frica nu face. Decat sa faci si dupa sa plangi ca ti-a picat ceva dupa si costa nu stiu cat si nu stiu cum mai bine nu faci...desi daca ti-ar pica ceva in urma softului la putin timp, ar fi ceva ce este deja uzat sau o simpla coincidenta, nu aia inseamna soft.
    1 point
  18. Cauta si tu loco ca ai niste baietii acolo.....codeaza excelent ,,,mai ales la km.Imposibil sa nu gasesti profesionisti BMW in Galati.
    1 point
  19. Haide-ti ma baieti,ce dreac,aceeasi chestie OE VS OEM de atatia ani... "Indicativul OE – Original Equipment (genuine)Aceasta este piesa originală folosită de producătorul auto la asamblarea mașinii. Această piesă poate să fie fabricată de către un furnizor precum Hella, Bosch, Mann-Filter sau alții sub un contract special și exclusiv cu producătorul auto. De obicei, aceste piese sunt livrate de către furnizori, direct în ambalajul producătorilor de mașini. Indicativul OEM – Original Equipment Manufacturer.Aceasta este denumirea dată de către furnizorul de piese, tuturor pieselor montate de origine pe o mașină. În acest caz, furnizorul de piese, are dreptul de a produce aceeași piesă originală și de a o ambala în ambalaj propriu marcat cu logo-ul său. Ambalajele vor fi marcate cu logo-uri precum Hella, Bosch, Mann-Filter sau a altor producători de piese. Prețul pieselor OEM este de obicei mai mic ca cel al pieselor OE. Indicativul AM – Aftermarket.Aceste piese nu poartă logo-ul sau însemnele producătorului auto. Acest lucru nu înseamnă că acest tip de piese sunt contrafăcute. Pentru a ajunge în comerț, acest tip de piese sunt omologate de către organismele internaționale. Calitatea acestor piese diferă în funcție de notorietatea producătorului de piese și de prețul acestora. De reținut că diferența nu se face cu privire la siguranța pe care o prezintă acestea, ci mai degrabă la numărul de kilometri în care piesa funcționează în parametrii optimi."
    1 point
  20. OeM ca prescurtare nu este despre piesa, este despre producator *Manufacturer Oe este simplu, echiparea originala de fabrica. Deoarece bmw ca fabricant auto, vinde si piese de schimb, acestea sunt OE, echipare de fabrica.
    1 point
  21. Cred ai vrut sa spui OE (Original Equipment) , ca piese OEM (Original Equipment Manufacturer), au majoritatea.
    1 point
  22. Sincer nu prea vad ce sa nu iti placa la designul E60-ului....mi se pare o masina extrem de frumoasa. Nu e ceva iesit din comun la design, gen 5GT de exemplu, ala chiar e love it or hate it. De E39 m-am indragostit cand eram copil si jucam NFS prin anii 2000 si jucam mereu cu E39 M5 :D Momentan ma tenteaza sa iau un E46 ca masina de zi cu zi, nu prea imi place sa trag de E60 pe drumuri scurte, doar ca nu prea gasesc un benzinar intretinut in Ro, cred ca o sa caut in Germania. E46 mi se pare, la fel, o masina care inca e foarte frumoasa, mereu intorc capul dupa cate un exemplar care arata bine.
    1 point
  23. Știe careva un service bun in cluj pentru revizia cutiei de viteze? Si cam ce pret ar fi. Mersi mult
    1 point
  24. Nu ai cu cine.. Poti sa stai o zi intreaga si sa le explici ca tot pe a lor o tin.
    1 point
  25. Nu e o prostie, doar din anularea DPF-ului din soft masina trage putin mai bine.
    1 point
  26. Aici nu e vorba de a opiniile unora. Ca faci anulare sau inlocuiesti dpf-ul, manopera nu difera mult. E vorba despre functionarea motorului. Un cetatean din varful blocului care isi duce masina in service nu o sa inteleaga niciodata cum functioneaza motorul sau unele anexe a motorului stand pe un scaun si uitandu-se pe telefon sau calculator comentand din ce o vazut pe youtube sau la tv.
    1 point
  27. Am 320d e90 163cp (m47) fara dpf din fabrica. Am dat o gramdata de dpf-uri jos si nu pute nimic. Pentru soft-uri avem o firma specializata care se ocupa de eliminarea lui.
    1 point
  28. Am un Mercedes din 1993, w124, 3000cm3 24v, masina este la pastrare... La relanti nu scoate fum/miros ,nici daca o turezi la liber .. mai scoate fum in mers doar in anumite conditii, plaje de turatie s-au cand urca o panta (ceva puff nesimnificativ) Nu vad de ce sa scoata fum/miros o masina de generatie mai noua, ce are presiunea la injectoare mult mai mare si pulverizarea injectoarelor este mult mai precisa si mai eficenta fata de un motor diesel classic , cu injectie mecanica, fara debitmetru, turbo si alti senzori. Daca motorul functioneaza in parametri si softul pentru DPF off este facut corespunzator, nu are voie sa se transforeme in tractor sau intr-un jamaican ce fumeaza iarba dintr-un ziar. Am vazut multe masini cu DPF off, diferite marci , si inafara de evacuarea inegrita nu am vazut pete de funingia pe masina sau sa duhaneasca intr-un fel.
    1 point
  29. A meu a venit din fabrica fara Dpf. asta inseamna ca e tractor? Cu un soft bine facut nu o sa ai probleme.. o sa iti scoata fum ca orice motor diesel fara dpf
    1 point
  30. Cum sa functioneze motorul mai prost? Informeaza-te daca nu sti.Cum am spus, fiecare cu parerea lui. Cat despre ingineri: l-au pus doar pentru ca au fost obligati de noile legi anti-poluare. Nu pentru beneficiile motorului stai linistit.
    1 point
  31. Si eu ĂŽĂâşi recomand sĂŁ ĂŽl anulezi Ăâ˘i fizic Ăâ˘i din soft ,maĂâ˘ina se va schimba ,Ăâ˘i fum doar cand dai talpĂŁ,lasi doar catalizatorul,Ăâ˘i la itp treci fĂŁrĂŁ probleme. Turbina cum zice colegul de mai sus ĂŽĂâşi va mulĂâşumi,este o practicĂŁ mult mai des ĂŽntâlnitĂŁ decât crede multĂŁ lume ,mai ales in afara,eu ĂŽnsumi l-am.anulat desi mai imi aratĂŁ ĂŽn bord cam 30-40k de km Ăâ˘i nu ĂŽmi dĂŁdea nici o problemĂŁ. Si pentru cei care sunt curioĂâ˘i in timp ce ĂŽl taiam cu flexul ascultam o melodie de Adrian copilul minune Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    1 point
  32. Un filtru dpf oboseste/strica o turbina in timp, un soft pe masina exploatat in conditii normale de mers micsoreaza consumul deoarece creste cuplul la turatii mai joase(nu de aia se face soft). O masina fara dpf o sa scoata de la putin fum pana la foarte mult fum , iar un soft bine facut transformna masina total, se simte mult surplusul de putere. Ai 4 solutii: -iei unul aftermarket si il dai pe al tau la schimb (cei de la odorheiul secuiesc fac asa ceva) -il duci la curatat (tot la odorhei), parca iti da si 1 an garantie pe el, eu zic ca e ok. -spargi ceramica in el, il anulezi din soft, dar il lasi fizic acolo -il scoti de tot si din soft si din evacuare si pui straight pipe pana in spate. Fa-i ce crezi tu ca e mai bine.
    1 point
  33. Taci daca nu esti informat. La o viteza constanta sau mers linistit, iti garantez ca ai consum mai mic. Daca ii dai talpa aia ii clar ca o sa ai consum poate si mai mare! Si cat despre soft, nu stiu ce soft-uri ai vazut tu, dar un soft facut bine si la parametri corecti, se simte foarte bine!
    1 point
  34. Pentru: 1) Turbo : cele mai multe pica din cauza filtrului ( crede-ma ca vine in service cel putin o masina pe luna caruia ii trebuie facut turbo din cauza filtrului infundat ) 2) Soft: Consum la acelasi mers mai mic + mai multi cai
    1 point
  35. Nu sunt adeptul manelelor si a autocolantelor m..etc. 1)Probabil o sa ai fum doar la kick-downuri mai mult, in rest nu o sa se observe diferenta. 2) Eu nu vorbesc din pricina banilor.Pretul sa fie la fel, as opta pentru eliminarea filtrului. 3)Nu vad ce rost au manele sau cocalarismul cu anularea filtrului.Sunt pareri diferite a fiecaruia dintre noi despre rolul lui. Punct.
    1 point
  36. Nici nu vreau sa stiu si probabil la nemti is mai multe masini cu dpf eliminat ca si la romanii.
    1 point
  37. Da-ti cu minusuri cat vreti, daca tot tineti atata la mama natura de ce mai umblati cu masina? Mai ales voi astia in orasele mari unde mai repede ajungi cu bicicleta dintr-un capat pana in celalalt capat al orasului..nu va ganditi ca filtru ala ii doar o prostie? stiti cat polueaza cand se regenereaza? Habar nu aveti. Ce sa mai zic cate turbine s-o dus pe apa sambetei din cauza filtrului infundat...
    1 point
  38. Anulat + soft stage 1 si ai terminat. Daca stai cu tratamente si alte prostii dai banii aiurea si o sa te trezesti si cu turbina terminata sau alte probleme. Eu la toate masinile mele diesel am dat jos si filtru de particule, catalizator si anulat egr de cum le-am luat )
    1 point
  39. Ce rost are sa bagi zeci de milioane in BMW-u sa il faci ca nou ? Ca nou ca nu va mai fi niciodata. Daca aveai bani de asa ceva, aveai un BMW nou-nout cu totul. Datoria ta ca sa sofer in general este sa nu te urci baut la volan si sa incerci naibii sa nu omori pe nimeni. Chestiile de moralitate legate de existenta unui filtru de particule la o masina de 10 ani, in conditiile in care pe strada jumatate de masini sau chiar mai bine sunt cum sunt. N-are rost sa bagi bani, anuleaza-l.
    1 point
  40. Cand imi apare in bord pierde putin din putere.... dar ies pe a2 si merg cu ea turata si se curata pentru 2-3 saptamani...dupa apare iar. Ma gandesc sa il scot , am inteles ca "prinde si putina putere" masina daca il scot !?
    1 point
  41. Salut! Iti spun si povestea mea care a fost asemanatoare cu a ta. Cam la aceeasi km am avut si eu "probleme" cu dpf-ul, partea proasta e ca, cam asta este viata lui 200000, curatarea chimica nu o garanteaza nimeni ca ti-l face ca nou, cel mai nasol este ca iti poate afecta turbina, am reafcut-o din cauza lui, face presiune in ea fiind infundat. este mai ieftin sa-i faci curatare, dar eu am optat pentru eliminare. Masina merge perfect, nu scoate fum decat ca orice diesel fara dpf ( daca o calci foarte tare da un puf de fum, e normal, motorina prea multa si nearsa). Opinia mea e ca daca nu vrei sa dai banii pe unul nou, da-l afara. La km astia greu de crezut ca isi mai revine este destul de colmatat. (Din ce m-am documentat, nu face nimic altceva decat sa retina funinginea, dupa care ti-o arde si o da pe toata afara, adica o chestie de imagine , cine crede ca el retine noxele se insala, doar fumul. Asta este din ce m-am interesat. Daca gresesc, nu-i cu suparare daca veniti cu pareri mai bune. Sunt si eu curios, daca cineva care a avut probleme din cauaza dpf-ului, s-a dus repede si l-a inlocuit. (ma refer la un dpf imbatranit si fara mari sperante) Pana la urma este o consumabila. Numai bine! Cum zice si colegul, daca nu ai plobleme din cauza lui, si masina functioneaza bine, lasa-l. Poate chiar nu e colmatat. PS: Sa ai toate bujiile bune pt ca nu isi face regenerarea daca ai una arsa.
    1 point
  42. Cand vezi ce diferenta ii fara Dpf nu te mai intereseaza prea mult de fumul care il scoate
    1 point
  43. Adaptarile se reseteaza SI cand se schimba uleiul de la cutie, logica e foarte simpla: se schimba proprietatile fluidului, iar solenoizii sunt "invatati" cu fluidul vechi, si in functie de cum conduci dupa resetare, TCU-ul invata unde si cum sa schimbe mai optim si mai lin. Eu le-am resetat si cand am luat masina de la ultimul proprietar, habar nu aveam ce stil de condus are Practic cine controleaza vitezele ? computerul de pe mechatronics prin solenoizi, care deschis si inchid in functie de ce viteza trebuie cuplata prin presiune hidraulica, care e masurata de un senzor. Daca proprietatile fluidului se schimba, atunci se schimba si parametrii de presiune, nu stiu cat de mult, ca n-am facut fizica fluidelor foarte mult, dar cred ca se simte (la mine cel putin s-a simtit)
    1 point
  44. Am fost și eu la faur. Parca doar 4l s-au scurs. Practic ala n-a fost schimb, doar o ĂŽmprospĂŁtare. DacĂŁ știam as fi mers la un service unde folosesc aparat și schimba tot uleiul. Plus ca nu vor sa reseteze adaptarile cutiei. Sincer nu mi se par servicii demne de o reprezentanta.
    1 point
  45. Cand am spus ca nu trebuie codata am spus din proprie experienta. In toamna am schimbat bateria cu o alta care avea aceeasi capacitate 80 Ah, dar curentul de pornire era mai mare de la 800 la 850 Ah. In timpul schimbarii efective a bateriei vechi cu cea noua, instalatia electrica a masinii a fost conectata la robotul de pornire. In momentul cand sa incercat codarea, pe calculator a aparut informatia , ca nu necesita codare intrucat bateria noua are acelasi amperaj 80 Ah, deci prin urmare nu s-a mai facut codarea. Mentionez ca nu am nici o eroare in bord, masina porneste f bine nu am nici o problema;intreaga operatie a fost executata in sevice.
    0 points
  46. Ps:am uitat pretul:).multumesc colegilor pt atentionare. Pret:220euro,negociabil. Sent from my iPhone using Tapatalk
    0 points
  47. Daca are acelasi ah,(80 ah) ca cea veche nu este nevoie. Mare grija sa nu lasi instalatia electrica a masinii nealimentata cu curent, cand faci schimbul, folosesti o alta baterie, un redesor ceva. Altfel vei avea o multime de erori in bord.
    0 points
  48. comoletecip ii buleala rĂŁu, uitaĂâşi-vĂŁ pe farcebook cine plânge din urmĂŁ
    -1 points
  49. Colegul cred ca voia sa spuna ca un M550 chiar si 535 merita 1000e pe un DPF... Nu te deranjeaza ca poluezi, dar te-ar putea deranja ca lasi fum in spate...pfff...
    -1 points
  50. Salut, ma poti ajuta si pe mine cu un cod FSC tot pentru NBT, pot obtine un cablu enet dar nu am mai lucrat cu el...pana acum am folosit doar WAG-Com uri pe alte tipuri de masina bineinteles.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.