Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/29/18 in all areas

  1. Nici pentru mine, mi se pare normal sa semnalizez tot timpul, din reflex. Si da e ciudat ca foarte multi cu bmw nu fac asta, din punctul meu de vedere nu e OK deloc si dau o imagine proasta marcii. Consider sistemul de vibratie volan la schimbarea benzii foarte folositor. Si va zic de ce, esti pe autostrada, putin obosit si nu iti dai seama cand masina aluneca spre cealalta banda. Avertizarea e foarte folositoare. Anyway, frumoasa masina, imi place culoarea exterioara si interioara, poate doar cu exceptia lemnului, eu sunt adeptul unui trim mai inchis la culoare Si mie trapa imi place mult, chiar daca nu e panoramica e foarte mare.
    1 point
  2. Da, la Dudesti am fost. M-am intors ieri la augusta si am echilibrat din nou, la fel face...e un trepidat fin in.volan care apare la 70 si tine pana la 90-100 km, se vede doar daca dau drumu la volan, daca tin mana pe volan nu se misca dar se simte f putin, dupa 90-100 nu se mai simte si nici nu mai trepideaza volanul, nici daca il las liber... e ciudat.. Am verificat si geometria si e in regula.. In alta ordine de idei astazi am avut program de spa, deci s-ar putea sa ploua ) Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    1 point
  3. Va salut, dupa aproape 1 luna de cand am masina, reusesc sa pun si eu niste poze cu ea... Daca ma credeti nici nu am apucat sa o spal vreodata de cand am intrat in posesia ei, sta parcata sub copertina si nu am timp sa ies cu ea. Am facut aproximativ 2000km cu ea pana acum, 98% in afara localitatii. Trebuie sa ii cumpar niste covorase din cauciuc ca cele din velur se murdaresc si nu imi place, iar eu care nu am timp sa merg sa spal masina...ma enerveaza sa vad mereu praf si pietricele pe covorasele respective. https://imgur.com/O9l7FWU https://imgur.com/2eyegpZ https://imgur.com/edcMBUa https://imgur.com/ocKgCeT https://imgur.com/XYXyuTX Masina imi place foarte mult, poate putin senzatia de viteza si putere nu e atat de bine transmisa soferului, precum in celelalte ce le-am avut (2 serii 3 si un seria 4) dar in afara de asta...nu am ce sa ii reprosez. Am dezactivat toate sistemele alea de siguranta activa, ma iinebuneste ca tot vrea sa ma intoarca pe banda cand o depasesc si sa imi vibreze volanul la orice schimbare a directiei daca nu semnalizez. Farurile LED sunt excelente, confortul este uluitor, iar trapa imi place foarte mult (nu am mai avut pana acum).
    1 point
  4. Am facut si eu un traseu pana in Danemarca. Am mers din oras in oras. Fara planuri, doar sa vedem Europa. Intradevar cu masina este total diferita experienta. Stateam pe la un lant de hoteluri care se cheama acum Ibis Economy. Ne spalam rufele pe unde vedeam spalatorii mai ok sau pe la prieteni plecati si stabiliti prin diverse orase. Este o experienta foarte faina. La mine a durat 2 luni si cateva mii de eur. Locurile vazute, experientele si povestile merita efortul si cheltuiala. Nu este asa obositor pentru ca ai mereu ceva de facut. Ceva de vazut. Trece timpul cum nu iti imaginezi
    1 point
  5. Se poate ĂŽnchide topicul, mașina a fost vândutĂŁ :bye: .
    1 point
  6. M550'ul este iar la vanzare de azi https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-550-ID7GiSej.html A mai facut 7000km ( Romania - Austria / Romania - Ungaria / Romania - Grecia ) , a circulat foarte rar in oras ( cumnatul are un Golf de la servici cu care merge zilnic ) , a stat doar in parcare subterana , a fost spalata si intretinuta estetic la mine in garaj. Istoricul meu de service ( feb 2016 - aug 2017 ) : - 2 anvelope noi 245/35/20 Michelin Pilot Super Sport DOT 4415 - placute de frana fata / spate - ATE - senzor de parcare - OE - set stergatoare - Bosch - cruce cardanica inferioara ( swivel joint - 32306859833 ) - OE - 3L ulei pentru diferentiale ( 1.5L in fiecare - Hypoid Axle Oil G1 ) - OE - bucsi bara stabilizatoare Dynamic Drive - OE - 2 kituri simeringuri diferential spate - OE - rola fixa - OE - garnitura termoflot - OE - lichid de servo CHF11S - FEBI - antigel - OE - geometrie punte spate Istoric service ( aug 2017 - iulie 2018 ) : - 2 anvelope noi 275/30/20 Michelin Pilot Super Sport - turbina mica OE cu piesa veche retur ( oct 2017 - a cedat controlul electronic , turbina dpdv mecanic fiind perfecta ) - curatare EGR si admisie Masina a avut parte de 3 revizii complete ( ulei OE BMW , filtru ulei , filtru motorina , filtre polen , filtru aer ) in februarie 2016 - februarie 2017 - octombrie 2017.
    1 point
  7. Tin sa te contrazic, intre Harman Kardon si basic sau Hi fi este diferenta colosala chiar si cu niste amarate de mp3-uri. Si nu trebuie sa fii cine stie ce expert, pur si simplu este prea evidenta diferenta.
    1 point
  8. O poveste cum te duci cu o usa stricata, si te intorci cu toate 4 stricate, iar dupa ei stateai asa 2 saptamani si cu un deviz de >4500 lei (desi s-a rezolvat cu o siguranta schimbata). O sa prezint 100% netru, doar fapte, niciun comentariu personal. Le las pe seama voastra. Caz: E90 cu macara geam rupta la usa si f rar nu declansa pe acea usa inchiderea centralizata. Sun si mi se spune sa comande macara si sa ma programez la 5 zile lucratoare dupa. Solicit in schimb intai o constatare, sa vedem exact ce piese avem nevoie. Vin la constatare - "Eu v-am zis ca puteam comanda si macaraua direct". Mi se dicteaza sa scriu pe hartia pentru mecanic "Constatare geam usa stanga spate" (Nota - voi primi deviz si pe componente motor). Se umbla circa 20' la usa si se deschide si capota motor 2 minute si se uita cu o lanterna timp de 10 secunde. Vine verdictul "Ne trebuie macara geam, cleme prindere (vi le-au rupt cine v-a desfacut sa va blocheze geamul), si kitul de accesorii". Zic: "Kitul de accesorii l-am schimbat acum 17k km la alt service. Chiar as fi ales sa am istoric complet cu dvs. dar imi sunteti peste mana localizati in Bucuresti." El (consilier bimmer 1): "V-a folosit piese originale?" Eu: "Consider ca da, asa cred." El: "Ati schimbat si fulia?" Eu: "Da, chiar mi-a zis ca tipic se schimba si fulia. O sa reparam doar usa, kit accesorii nu il facem, doar imi dati un deviz separat". El, cu chip ingrijorat: "Da, dar stiti ca acum avem una pe rampa venita. Trebuie sa vedem ce i-a mai afectat .." (Nota: mai tarziu mi se va spune ca nu s-a scris de mecanic "URGENT", caz in care chiar trebuia schimbat) Primesc doua devize - pentru geam de 1000 de lei, pentru kit accesorii de 3500 de lei. Spune domnisoarei de la plata "Domnul va plati avans 300 lei doar pe cel de 1000 de lei". Platesc si iau proforma plus bon sa observ ca de fapt platisem pe proforma de 3500 de lei". El: "ti-am zis pe ala de 1000 de lei." Ea: "da, dar mi-ai dat proforma de 3500 in mana" Ajung la masina - stupoare - era deschisa, mai putin usa sofer. Declansarea nu mai functiona pentru niciuna din cele 4 usi, iar pentru sofer doar sa inchid. Ma duc, cer ajutor, si vine cu mine consilier bimmer 1. Cheama apoi pe consilier bimmer 2 ca sa vada ce s-a intamplat. Se inchide pe dinauntru, il ajut cu cheia data pe geam sa il scot cu descuietoarea mecanica. (Nota - mai tarziu mai descopar: clima resetata la 23.5 de grade, semnalizarea scurta nefunctionala, buton blocare nefunctional) El (Consilier bimmer 2): Ah, sa va zic ce s-a intamplat. Cine v-a blocat geamul cu lemn, nu trebuia sa scoata macaraua. De ce a scos-o din usa? Trebuia sa v-o dea dvs. macar. S-a facut un scurt. Stiti cum facem? Ma sunati, nu saptamana asta, ci saptamana viitoare, ca e electricianul in concediu, si are si un X5 ars.. e ocupat. Sau poate va gasiti dvs un electrician. Eu: Stati putin, vin cu un geam stricat si plec cu toate 4 usile stricate pt 2 saptamani? Bimmer2: Doar nu ziceti ca este vina noastra? Eu: Pai vin la o constatare, nu reparatie, si plec mai rau decat cand am venit. Bimmer2: Inchiderea era defecta, ne-ati si zis ca nu prea declansa. Eu: Da, pe o usa, nu pe toate 4 )) Merg asa de o luna de zile cu geamul blocat si acum la dvs. se intampla asta. Si electricianul eu il platesc? Bimmer2: Da. Eu: Pai si mai vine eu vreodata la dvs.? Va mai recomandat cunostintelor? (nota - Chiar aveam de gand sa upgradez la F30 si sa am istoric complet cu ei. Dupa experienta aproape ca am scarba pe brand). Bimmer2: Sanatate! (Da mana cu mine, raspund asemenea - nu voiam sa ii mai vad niciodata). Eu: Si avansul meu, de 300? Bimmer2: Haideti sa vi-l dau inapoi. Ati platit cash? Eu: Nu, card. Bimmer2: O sa vi-l returnam saptamana viitoare. (Nota - voi fi sunat ulterior sa imi retina 150lei constatare). Plec, caut pe google - aflu ca e vorba de o siguranta arsa. O schimb singur, masina e din nou fix ca inainte sa ajunga la ei. Intre timp sunt sunat inapoi sa primesc explicatii. Bimmer2: Stiti, masina era oricum defecta si are uzura, acum ca a aparut ceva este riscul dvs., nu al nostru, iar clientii nostri fideli cunosc si inteleg acest aspect. Eu: Cum se poate sa am un deviz cand ies din birou, si cand ajung la masina sa apara lucruri noi? Bimmer2: Nu putem verifica masina la infinit pana plecati dvs. Mecanicul a inchis si a plecat.. Bun, daca nu mai continuati cu noi, o sa va retinem 150 de lei pret constatare. Eu: A, de-asta m-ati sunat de fapt, opriti-i pe toti din partea mea Bimmer2: Nu ne fac pe noi 150 de lei, eram amandoi nervosi si interesul meu este sa va explic ca dvs considerati gresit ca noi v-am stricat masina. Eu: Bun, si cu kitul de accesorii ce ati avut? Eu am venit pentru geam, kitul accesorii e schimbat de 17k km (Am verificat ulterior la alt service. Explicatia: se mai depune praf pe curea si e normal sa mai scartaie la oprire. Nu avea nicio uzura). El: Probabil mecanicul a observat o piesa mai uzata, poate o uzura la curea, si stiti ca acest angrenaj functioneaza ca un tot, si daca una nu e ok si transmite vibratii, se strica toate. Oricum, nu a scris "Urgent" pe deviz, ceea ce inseamna ca nu este o uzura sa va puna in pericol. In foto participantii. Regret ca nu dau enable la Reviews pe farcebook. Oare de ce? Consilier bimmer 2 seamana f mult cu c.b.1, doar mai blond (probabil sunt frati). Inaintea comunicam cu Marian Jimblea, mi se parea mult mai OK. [deleted foto]
    1 point
  9. Din pacate omul e "taran", nu are educatie, 80% din cei care intra si vin la noi nu saluta, incep discutia prin "vreau si eu aia, am de facut aia", vorbesti cu un client se baga peste tine, vorbesti la telefon fara sa te uiti la ei si vin langa tine si incep sa vorbeasca, le fac semn sau le spun sa astepte sa termin, unii parca i si vezi ca se enerveaza ca nu i ajuti atunci in momentul ala, la telefon nu mai vorbesc...daca in fata in fata habar nu au sa se comporte la telefon dezastru, de multe ori ma enervez si eu si le raspund in acelasi fel, civilizat insa rece si scurt. Nimeni nu vrea sa incerce sa rezolve problemele printr-o discutie civilizata, ori se cearta, ori nu zic nimic acolo si dupa incep sa vorbeasca pe la spate, ori te injura, nu exista problema fara rezolvare, ca este una castig-castig sau pierdere-castig nici macar nu incearca sa rezolve, pleaca suparati/imbufnati plini de nervi "va stiu eu pe voi, nu mai vine nimeni la voi"
    1 point
  10. bagheta e functionala, in rest nu e nimic prezent
    1 point
  11. FYI: nici unul din service-urile mentionate de voi nu are vreo "licenta" BMW si nu sunt autorizate in nici un fel de BMW AG sau BMW Romania. Sunt inregistrate pe AOS (Aftersales Online System) care este un serviciu contra cost oferit de BMW pentru oricine vrea sa plateasca. AOS ofera informatii de service online (proceduri de reparatie, diagnoza, etc.) si un access limitat la istoricul de service. In acel modul de interogare istoric se pot adauga intrari de service dar in istoric apar cu mentiunea AOS, la o masina in garantie, o intrare de service AOS in unele cazuri (cele mai multe) anuleaza garantia. Puteti consulta condiitile de garantie BMW si acolo scrie clar ca reviziile regulate precum si orice fel de interventie in perioada de garantie trebuie facute doar in reteaua BMW. Pe AOS se poate inregistra oricine chiar si o persoana fizica si inregistrarea e gratuita aici: https://aos.bmwgroup.com/start Accesul la informatii si BMW Car Data este contra cost, lista de preturi este aici : https://aos.bmwgroup.com/downloads/d567a821d27f34c072cc9383aed13b33/5a4bb781/pricelist/AOS_pricelist_EN.pdf Se poate cumpara access pentru 1 ora, 1 zi, 1 saptamana, 1 luna sau 1 an, pe un an tariful este de 3,575 euro + TVA (19% TVA-ul din Germania). Inregistrarile pe AOS sunt gestionate de BMW Group AG din Germania si nu au nici o legatura cu BMW Romania. Service-urile oficiale BMW nu au nici o legatura cu AOS, folosesc un alt portal online care se numeste SGATE si care contine mult mai multe informatii si proceduri online. https://sgate.bmwgroup.com/eu/
    1 point
  12. Asta de unde ai scos-o ? Turbo pica in functie cum mergi,reconditionatul costa in jur de 200e.
    1 point
  13. daaa.o sa ai probabil 1 l mai putin la consum daca merge incet
    1 point
  14. PicĂŁ injectoare Âşi turbine destul de des. Vorbim de maÂşini sh.
    1 point
  15. Salut, Scuze ca sunt offtopic, dar unde este acel peisaj unde ai pozat masina ? Intreb pentru ca am vazut cel putin inca 10 anunturi cu masini pozate fix in acelas loc.
    0 points
  16. Peste 200 cai la o masina doar cu tractuine fata sau spate mi se par cam multi.Fuge un pic de spate si la 163 cai.Gandeste-te la un diesel de 177 cai mi se pare o alegere buna.330xd e peste toate.Am vazut niste filmulete cu un 325i e indradevar marfa.....dar o sa te rupa la consum.La 177 cai o sa-ti manance 7% mixt pe cand la 218 cai o sa ia cel putin 10% mixtu.Repet incep sa-mi dau seama cat de buna e tractiunea integrala la cai putere multi ...practic nu poti pune in valoare caii putere decat la viteze mari in linie drepata.Sunt destul de sensibil la zgomote....sta f bine bmw la diesel ...doar la relantii ceva galagie si cam atat.
    -1 points
  17. eu am 320CdA 177cai ...... masina este dementiala ... am facut bucuresti-ploiesti-buzau-rm.sarat cu consum de 4.1l/suta mers regulamentar... computerul a fost resetat la iesire din bucuresti/otopeni. masina e suficient de puternica .... dar nu stiu cum te'ai obisnui sa treci de pe benzina pe motorina ... ultima oara cand am condus benzina nu m'am impacat tare bine cu ea <_< ... eu pana acum am avut intretinere ZERO la masina .... in 21.000km.... imi pare rau sincer sa fiu ca nu am luat 325d ... numai pt cuplul ala frumos de la ture joase.....
    -1 points
  18. eu o am pe a mea la 170 de mii de km aproape am luat-o de la 116 mii a fost masina de firma la Wurth un 318d.. si nu am nici o treaba cu el. plus ca mai am prietenii care tot la fel au ajuns pe la 190-200k peste 200k si tot la fel.. daca bagi motorina buna(OMV) si nu te zgarcesti pe 2-3 mii cu cat e mai scumpa nu o sa ai problem din astea.. stiu si care bagau motorina de tir.. si si-au facut praf masina <_<) Acu depinde si cine,cum o intretine.
    -1 points
  19. Totusi vorbim despre un BMW <_<
    -1 points
  20. Adica daca faci 100k km pe an mai bine iei diesel daca faci 20-30k sa zicem pana in 50k de km pe an BENZINA <_< Totusira masina e facuta sa mearga nu sa stea :)
    -1 points
  21. Cred ca la tine 1 litru jumate in plus reprezinta cutia automata si inca un litru jumate in plus comparabil cu consumul la care m-am gandit eu in plus ar fi faptul ca esti din Bucuresti. La 325i cutie manuala, berlinã mã gândesc sa consume pana la 12.5%-13.5% litri În oraº. Exterior ma gandesc cam la un consum de 7%-8.5% litri. Binenteles conteazã ºi cât de greu este piciorul la consum. Exterior ce consum aveti la masinã atât cutie manualã cât ºi automatã 325i Changing si THX-1? Mersi <_< . Eu am pe touring-ul meu 325i motorul de 3,0l 218CP. Datorita sistemului Efficient Dynamics consumul in oras teoretic este 9,9l/100 fata de 12 si ceva la varianta veche 325i cu motor de 2,5l tot 218 CP. Avand la bord si indicatia de trepta de viteza recomandata (+ sau-), efectiv, daca vrei, poti ajunge in oras la un consum real de 12-12,5l/100(cu conditia sa nu schimbi vitezele la 5000 ture!) ceace pentru conditiile actuale de trafic in Timisoara este rezonabil (bineanteles ca fata de consumurile indicate, realul este cu cca 25% mai mare !). Iar in mod obisnuit pun benzina f.p. de 95 OMV sau Luk Oil si motorul merge extrem de silentios. Doar pe sosea cand o turezi pentru scurt timp la 5-6000 ture (in fazele de depasire cand retrogradezi si o calci pentru ca din fata vine TIR-ul!) isi da drumul si urla demential, dar fara a se simti vreo trepidatie dinspre motor sau de la caroserie. Senzatia asta pe care ti-o da un motor in 6 pe benzina la limita, ca inca mai are are rezerve, este totala! Deci ideea este sa mergi pe benzina in 6, dar sa nu ai nici o rezerva fata de un 325i cu motorul de 3,0 l, daca intri pe mobile.de poti gasi de vanzare deja si variante 325i cu acest motor, s-ar putea sa dai de o ocazie interesanta ca pret!
    -1 points
  22. 325i nu o sa regreti:)eu am avut numai diesel inainte. si m-am saturat la e60 530d 9 litrii ulei filtre cam 800 900 ron pe cand la 325i maxim 500 ron cu tot cu manopera. diesel-ul tot evoluaza.. dar bmw-ul e cunoscut pt motoarele pe benzina:)
    -1 points
  23. Diferenta e mare oricum oricat ai remapa 320d-ul .... si cu 400 Nm (nu stiu daca adevarati) numai strici masina sau iti apar alte probleme (gen uzura sau defectiuni premature). Te arzi la intretinere cu 320d remapat de te apuca plansul ca nu ai luat 325i. Dece sa iti cumperi o masina sa o remapezi ??? asta nu pot intelege cand poti alege un model superior dpdv al performantelor si nu te ARZI la nimic. Hai daca cumperi un M3 si nu este model mai performant, atunci sa zicem ca merita remapat (castiguri minine - probleme mai multe posibil) ... Daca nu iti ajunge nici ala atunci sunt alte marci de autoturisme care iti ofera performante net superioare BMW-urilor ///M.
    -1 points
  24. turbinele pica la 320d/318d la ~100k km. se reconditioneaza si se pun la loc. distractie de ~2000 euro give or take.
    -1 points
  25. Intr-adevar pica la oricat, dar cert e ca pica, mai ales la 320d. Reconditionat la 200eur unde? Eu n-am auzit, e prea ieftin si ma indoiesc de calitatea lui. Si oricum sunt multi care acuza ca turbina nu mai merge cum mergea, oricat de bine ar fi fost reconditionata, deci tot noua e solutia.
    -1 points
  26. Nu vreau sa te dezamagesc, dar tu ai repere masini trecute de 250 de mii de km luate sh. Omul si-a luat masina noua. Vreau sa vad aci pe forum cati din cei cu masini luate de noi au avut probleme in primii 100 de mii de km.
    -1 points
  27. pentru instalatia asta audio, trebuie sa folosesti CD-uri de calitate, de la 50 de euro in sus si e absurd sa murdaresti cu mp3. dpmdv si doar ce as face eu, niciodata nu as lua mai mult de hifi pe masina, si asta pt ca, pt orice este pt hifi, trebuie altceva si nu mp3. iar eu nu sunt dispus sa platesc pt cd-uri sau pt a descarca muzica intr-un format de o calitate superioara.
    -1 points
  28. Asa sunt cutiile astea, nu ai ce face cu ele.... Bagi mai intai a2a, dupa 1a, si abia apooi R
    -1 points
  29. 2. Eu conectez Tel prin bluetooth apoi dai play in telefon la musica , apoi intri in meniul navigatiei la AVN (Este la mine o iconita verde) si de acolo iti merge musica de pe tel, youtube. 3. Eu doar audio am cd nu stiu sa iti zic. Apoi eu in bord am iesire de USB unde conectez USB meu cu 1000 de melodiii si am de unde alege. In plus copilul se uita de pe memoria externa la filme la drum lung. 6 . Consumul ti-l arata daca dai de butonul de pe maneta de semnalizare .. la mine cred ca e stricat un senzor ca imi oscileaza intre 11 -17l/ Apoi eu pt ca folosesc mult WAZE , nu am incercat sa imi fac update la harti , insa am observat ca se poate conecta la internetyl telefonului prin hot spot si asa faci update Am uitat sa precizez am meniu Android pe navigator.. Nu stiu daca m.am explicat bine. Sper sa ajute Inviato dal mio SM-G925F utilizzando Tapatalk Cam si la mine a fost dragoste la prima vedere..automata cum vroiam, curata , km Inca nu stiu daca sunt reali , dupa cartea ei (unde sunt scrise toate schimburile de ulei ..revizii at trebuii sa fie 240km) ..pretul ok .. Da ma ars putin ..la motor .. asa scurt dupa ce am luat-o .. probabil de mergeam sa o vada un mecanic prima data nu o mai luam . Dar fapta e consumata .. Inviato dal mio SM-G925F utilizzando Tapatalk
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.