Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/24/18 in all areas

  1. Va salut. Va prezint masina mea, M3 F80 Competition Package. Am cumparat-o din Germania acum 2 luni dupa o tentativa esuata de a configura una la noi. Am aflat atunci ca nu se mai fabrica din 02/2018 si m-am reorientat in afara. Am urmarit sa fie noua, astfel ca am putut prelungi garantia de fabrica si am avut sansa sa-i fac si rodajul corect. Optiunile m-au incantat deasemenea, si chiar daca lipsesc unele mofturi (bord in piele, incalzire scaune spate, perdelute spate), ma declar multumit. Masina anterioara a fost un F10 M550d de care am uitat complet in momentul in care am condus un M4 al unui prieten. A doua zi faceam poze la F10 pt. vanzare si eram la dealerul BMW pt a configura M3-ul. Mi-a placut F80 de cand s-a lansat in 2014 si mi-am spus ca aceea va fi masina mea peste cativa ani. La momentul respectiv erau alte prioritati, si ma bucur ca am asteptat pana acum, pt. ca FL si pt. ca ,Competition Package. Este daily-car. Am optat pt. M3 pentru ca arata mult mai bine in comparatie cu M4 (parerea mea - aripile spate evazate) si este extrem de practica. Si cum nu e o masina ieftina... daca tot platesc banii, sa ma bucur de ea in fiecare zi. Asa se face ca tocmai a incheiat cu brio un trip prin Europa de aproape 6 mii km, cu copil de 2 ani si multe bagaje, carut, etc. Optiuni: Head-up display City emergency brake Asistenta unghi mort (depasire) Asistenta schimbare banda Incalzire volan Keyless entry/go Surround View Asistenta parcare Harman Kardon Geamuri fumurii BMW Remote (actionezi unele comenzi ale masinii de pe Smartphone) Apple Car Play Wireless Charging, etc. Scuzati calitatea pozelor, sunt facute cu telefonul. Sent from my iPhone using Tapatalk
    10 points
  2. Fiind topic dedicat masinii, nu am vrut sa insist prea mult pe bebe, dar vad ca sunteti deja cativa colegi care intreaba cum se impaca un M cu un kinder... ðŸËĹ In cazul nostru, pot doar sa va spun ca nu ma bazez eu sa dau in masina cat poate el duce:)). Si asta in conditiile in care drifturile si virajele luate in viteza nu lipsesc din meniu. Sufera de o grava dependenta de adrenalina, mi-e teama sa ma gandesc ce ma asteapta. Nordschleife - tie urmeaza sa iti dedic mai multe randuriðŸËĹ Felicitari in primul rand pt masina, e superba! Obisnuiesc sa fiu mai rezervat cu prezentarile, show-off-ul, insa dupa parcurgerea topicului tau m-am hotarat si eu sa o prezint. Consider ca oricum nu suntem foarte multi cu M-uri, si e pacat sa nu reinviem putin rubrica M Sport. Culoarea - am evitat negru si alb, iar acest gri mi-a placut, chiar daca nu e o nuanta de individual. Nu cred ca o sa cumpar roti de iarna, iarna trecuta am ramas in curte cu xdrive-ul. A ajuns pe burta si aia a fost. Incerc sa evit situatiile penibile in care sa imping/trag un M ramas inzapezit. De bugetul rotilor o sa-mi iau o masina doar pt sezonul rece, tractiune fata, anvelope de iarna noi. N-ai cum sa gresesti in configuratia asta. Perdelutele erau mai mult un moft, ma bucur ca geamurile sunt cu tenta inchisa. Cauciucuri - Michelin Pilot Sport 2 Vopseaua - cand am citit topicul tau eram in Croatia si masina avea deja vreo 5000 km:)) Am cautat pe net Xpel la noi in Romania sa fac si eu o programare, am sunat, dar erau in concediu pt inca vreo 2 saptamani. Asa ca m-am resemnat oarecum. Masina are acum 9000 km. A scapat zic eu de vopsea sarita de la pietricele pana acum, cred ca am vazut 1-2 locuri pe bara fata jos unde are 2 ciobituri mici, in rest e ok. Capota e intreaga. Sunt si eu obsedat de pietricele, muste, etc. Solutii de compromis: pastrez distanta de siguranta fata de masinile din fata, iar mustele... la drumul asta lung de ex, in fiecare oras unde am oprit sa ne cazam, am gasit cate o spalatorie self-service si am actionat in consecinta. Doar spalat si clatit, fara sters, fara carpa pusa pe ea. De regula dupa fiecare drum mai lung vede o spalare urgenta si se curata usor. Rodajul - cand am luat-o avea 4 km la bord. Din nordul Germaniei am venit direct spre casa, max 4000 rpm si 170 km/h. N-a fost usor, dar am rezistat tuturor tentatiilor. La 2200 km am facut primul service, schimb ulei motor si ulei grup. Am inceput dupa aceea treptat sa cresc turatia la 5000 rpm, dar n-am mai fost atat de strict ca in primii 2000 km. Adica s-a mai intamplat izolat sa treaca de 5000, mai ales ca dupa 4000 rpm devine foarte brutala si cu greu reusesti sa n-o scapi. Schimbari in comportament - chiar aseara am facut o plimbare cu putina joaca, si am simtit-o ca impinge mai tare decat la inceput. Asa auzisem si eu, ca undeva pe la 10 mii km e ce trebuie. Ulei - am pus 0W-40, cel cu sigla M pe cutie. Nu a consumat nimic pana acum. Neavand joja nu pot garanta ca n-a consumat deloc, dar pe computer imi arata in continuare Oil Level OK. Si nu e menajata, stiu f bine de ce am cumparat-o si-si cunoaste si ea fisa postului. A vazut cateva reprize de 280 deja. Consum: Drumul spre casa din Germania cand s-a facut rodajul - 10%. Concediul - media 11%. Oras - 17-18%. Consumul masinii anterioare, m550d: 9.5 afara, 16 oras. Deci sunt undeva cu 1L in plus fata de diesel, ceea ce ma multumeste f tare. Daca veti fi tentati sa comentati consumul din oras, cum ca e mare, va informez ca masina e folosita in centrul orasului, aglomeratie, distante scurte, multe semafoare, total nesincronizate. Si nu conduc cu Start/Stop. Multumesc inca odata tuturor pt aprecieri si urari! Sent from my iPhone using Tapatalk
    7 points
  3. Timpul pentru un nou update :frantics: Kilometrajul a ajuns aproape la 222000 The good: Am reusit sa schimb suspensia. Initial voiam sa cumpar Bilstein B4 Mtech si sa folosesc arcurile sport cu care a venit masina. Dar imediat dupa ce am dat comanda am vazut o reducere la Eibach/Bilstein B12 Pro-kit asa ca am sarit pe ele. Am mai luat si toate flansele, bucsi bascula fata, bielete anti ruliu fata spate. Am schimbat si becurile xenon, Osram 5000k, voiam de 4300 dar asta e, se vad foarte bine, lumina alba. Masina se comporta foarte bine, am venit aseara pe Cheia, foarte sprinten, consum de 8.9 pana cand am intrat in Bucuresti. Suspensiile se simt foarte bine, raportul comfort/sportivitate e aproape optim, ce as putea sa reprosez e ca se transmit micile imperfectiuni mai mult, e mai busy. Dar per total foarte multumit de ele. The bad: Luna trecuta pe A2, banda din mijloc, semi coloana, eu destul de obosit, apare brusc un lemn/o craca in fata masini; Bara sparta jos, pierdut proiector, un senzor si numar, contra aripa sparta. The ugly: O sonda lamda a devenit mai lenesa; sa fie nevoie de schimbat bucsi dif si flanse/rulment cardan.
    3 points
  4. Update - am montat barile stabilizatoare H&R si am facut un mic test . Rigiditatea nu mi se pare ca a crescut nici cu 10% - am suspensie normala . Cred ca mai este loc de a monta si o suspensie reglabila, ca sa cobor putin masina - suspensia e deja comandata. In schimbi stabilitatea a crescut considerabil , masina nu se mai inclina in curbe , balansul a disparut aproape total . Mi se pare ca pot aborda aceleasi curbe cu un spor de viteza de minim 15 km/h, masina pare mult mai lipita de drum . Sunt foarte multumit. Ca informatie - bara originala spate, avea doar 13 mm, parea o sarma mai groasa . Cea H&R are 20 mm . La fata, cum stiam , cea originala 23mm, cea H&R 30 mm. Barile vin cu bucsile corespunzatoare.
    3 points
  5. Ca sa reactionezi unii dau timpul de 0.8-1s, apoi executi. Soferul din Fordul albastru, daca concomitent vira putin dreapta si frana, scapau amandoi. Am fost pus in situatii de astea si am reactionat aproape involunar. Cel de linga mina urla deja. Si mie mi-a venit din dreapta, plus il evitasem deja o data. Dar nu e vorba de viteza de reactie, ci de a citi circulatia in avans, de a anticipa. Il vezi pe ala cu Fordul alb ca vine cu viteza pina in curul dubei rosii. Unde putea sa mearga? Ca de franat nu avea unde. Plus, chiar daca nu sint de acord cu "2 benzi" pe drum de asta, eu as fi fost deja cu jumatate de masina pe banda de urgenta sa il las sa treaca. E o chestie de anticipare si curtoazie, sa luam seama si la cei din jurul nostru nu numai la noi.
    2 points
  6. Nici o propblema. Cum se spune, everyone is entitled to have an opinion. Ma balcanizez doar atunci cand altii stiu deja cum sint sau cum conduc Nu e prima masina de peste 400CP care o posed sau conduc. Daca cumva mi s-a parut ca nu e ok ceva, am vandut masina. 2009 C63 AMG cu PP a fost o astfel de masina. Pur si simplu nu eram sigur de "feed-back"-ul oferit de masina. Ma simteam pasager. Si avea cutia si diferentialul tare ciudate. Cand am avut ocazia, am fost la tot felul de cursuri de pilotaj, pe/cu toate circuitele/marcile posibile. In USA ma duceam regulat la autocros, SCCA Solo parca se numea. Important e sa iti cunosti limitele si sa stii cum sa reactionezi. Si sa ai incredere in masina ca nu te va musca de cur cand nu te astepti. Daca iti palpaie galbioara in bord (fie tractiune, fie stabilitate), inseamna ca tocmai ai fost salvat de electronica. Asa ca baga la cap ce si cum ca data urmatoare sa te opresti putin sub pragul tocmai atins, in asa fel incat in bord sa nu palpaie nimic. Poti regla aproape totul din piciorul drept, iar daca e ceva, volanul e acolo nu sa te tii de el sa nu cazi ci sa il invarti si sa controlezi masina. Cel mai important lucru, tratezi fiara cu respect. Nu o cravasezi decit daca esti perfect sigur ca nu te arunca din sa. Gen kick-down la iesirea din curbe lente si cu volanul inca neadus la centru. Normal ca stii ca vine un drift, problema e ca nu stii cat de violenta va fi plecarea si daca vei fi in stare sa o "prinzi" sau nu. Si experimente eu nu fac, mai ales pe drumuri publice. Cat despre meritat...Presa de specialitate a fost aproape unanima: acesta este un M3 nec plus ultra, the one to have, the ultimate driver's car. Si daca il aveam in fata nasului, de ce nu? Urmatorul va fi aproape in mod sigur all wheel drive, cu transmisie automata cu convertor hidraulic, filtru de particule, etc. Si legislatia privitoare la esapamente nu mai e asa permisiva, deci nici nu stiu cum va suna. Un 320xd automat e tot ce trebuie la casa omului. Restul e lux. Sau un 328/330iA, daca vrei benzina. Dar e pacat sa iti iei BMW si sa nu optezi pt specialitatea casei, 6 cilindri in linie. De preferat in trening (Seria 3) decit la costum (seria 5) sau frac (seria 6/7/8
    2 points
  7. 27.08.2012 ,inmatriculata RO 3.0d twin power turbo 258 cp Euro 6 fara Adblue rulaj 250kkm din care 8000 in ro-ofer vin doar pe PM celor interesati pret 22000
    1 point
  8. Pilot Sport 4S e varful la Michelin civile, dupa urmeaza cauciucurile de circuit, gen Cup 2, etc. Spre deosebire de Super Sport, 4S are limitele de aderenta mai ridicate, mai ales pe ud, dar in toate conditiile pleaca mai brusc la limita si nu e asa "maneabil" in acea zona. Super Sport rupe aderenta mai repede, dar mai bland. Stiu ca mai am pina sa le inlocuiesc, dar o sa fie o mare mare dilema: stau original pe Super Sport, trec pe 4S pt ca oricum comportamentul la limita nu e asa de important (nu intentionez sa duc masina acolo...des sau chiar deloc) sau hardcore pe Cup 2. Cup 2 toti plang ca e greu cu el pe ploaie. O sa incerc pina vine vremea in cam 2 ani sa ajung ca conduc ceva cu Cup 2 pe ud, sa vad care e treaba cu ele. Cu placere, m-am informat si eu referitor la protectie pt ca la Z4 era cam ciuruita capota si ma enerva :frantics: De departe era model, de aproape era bordel cu atitea gauri si urme. Oricum, e o alegere personala si exista o multitudine de variante dupa ce omul se decide: folie da nu, complet sau partial, sigilare cu ceramica da nu, 1 sau 2 straturi sau clasica slefuire (polish) si apoi sigilare cu vacs (wax), natural sau nano. Se spala si se usuca f usor daca ai oricare din cele de mai sus pe masina. Depinde cat vrei o sa tii, cat tii de mult sa fie lacul perfect, etc. La mine e problema spliterului si a capotei, care sint din carbon cu strat f subtire de vopsea si extrem de scumpe de revopsit. Altfel nu cred ca m-as fi bagat asa de tare in protectie. Cel mult pachetul mini si acoperisul, plus sigilare. Asa ii spune si la noi, apa dedurizata ce nu necesita uscarea...pina mi-a trimis preparatorul un filmulet cu petele. Nu le vezi decit la neon si daca te uiti atent. Pe gri chiar nu cred ca se vad prea tare, doar daca o iei la microscop. Uscatul prin condus ma baga in alta problema...adunam muste cu ea Deci era iarasi taman buna de spalat. Cu spuma pe ea, cum variaza culoarea in functie de lumina si razele solare Da, cunosc. Au masini la demo, le expun pt 2-3 luni si apoi le vand cu discount maricel. Asa mi-am luat C63-ul. E un fel de Tageszulassung (inmatriculare de o zi) mai special. Am vrut sa iau o Toyota Prius Executive in 05.12.2017, era tot asa "display". M-am dus la ei, le-am pus banii pe masa. Dealerul a facut contractul, l-am semnat amandoi si apoi primeste telefon de la seful lui care se uita la noi peste sala: "masina e nevandabila pina in Martie". Asa ca am rupt contractul. M-am uitat pe mobile, nici acum nu au vandut masina, ba chiar au pus km buni pe ea, desi pretul cerut e cam tot acelasi. Ciudat, la C63 mi-au dat totusi certificatul pt cursul pe circuit. I-ai intrebat sau ai presupus doar ca nu e cazul si nu ai mai ridicat problema cu ei? Imi place f mult driver's package. Poti sa treci de 250, viteza care cred ca o atinge destul de usor. Z4 nu avea problem sa urce la 240-250. Am avut pt cateva saptamini, prin 2008, un RS4 Avant (cel cu 4,2 V8 aspirat) Atingea 250 f repede si mereu era un sentiment de frustrare cand vedeai cat de usor tine 250 reali (avea cam 270 pe vitezometru) si putea mult mai mult. Cum putea motorul ala sa faca...turbina de avion. Presiunea cam asa e, variaza in functie de cat e de rece masina si afara: 2,2-2,3-2,4. Ma maninca sa o ridic la 2,6 pe fata si 2,8 pe spate. Pai maine dimineata ma duc dupa ea, o sa incerc sa ii fac 2-3 poze la fata locului. Ar trebui sa straluceasca ca aurul ca m-a costat bine.
    1 point
  9. Da, se codeaza. Cu ISTA, la secțiunea retrofit. Dacă nu exista capacitatea respectiva se codeaza la cea mai apropiata IBS trebuie sa știe parametrii bateriei și gradul de uzura, în funcție de aceștia difera parametrii de încărcare. Același lucru am făcut la mașina personala, am pus baterie de 95Ah în locul celei originale de 80 LE: Dacă Ah e identic doar o înregistrezi; dacă Ah difera, se codeaza (aceeași situație dacă difera tipul bateriei, de ex normala vs AGM)
    1 point
  10. I'll pitch in.. Exemplu recent: Masina 320ci facelift, motor m54b22 destul de bine intretinuta la prima vedere, cand am luat-o nu avea probleme presante, era cat se poate de ok, pret de achizitie 5000Eur asta in octombrie 2017. Am luat-o la 209000km. De atunci am facut 13000Km multi din ei prin tara, diferitele "Trans-uri", Autostrazi, Cheia si multe alte drumuri secundare. Din primavara/vara am inceput sa merg mai mult cu ea prin bucuresti si atunci au inceput sa se degradeze partea de contact cu solul. In principiu am schimbat pana acum asa: Frane (discuri + placute, nu era necesar dar e un pitic de-al meu), ulei, filtre, bujii, garnitura corp filtru ulei, pompa servo + ulei, termostat, vas expansiune, bucsi brate fata, suspensii(pe fata erau cele originale ale masinii), bielete anti ruliu. Un calcul sumar duce pe undeva pe la 6000 ron, fara manopere pt ca eu fac toata munca. Acum depinde de fiecare ce vrea de la masina, in functie de asta se decide daca merita sau nu. Pentru mine merita spre exemplu, e o placere sa ma plimb cu ea un hobby daca se poate spune asa, plus de asta imi place sa lucrez la ea. Cine are nevoie de o masina pe care sa o cumpere si sa uite de ea, trebuie sa se uite la altceva(honda, toyota) Era sa uit, Da, consuma mai mult; Da, consuma ulei; dar astea vin la pachet cu ce am zis ca imi place mai sus, asa ca nu le consider neaparat probleme. Just my two cents.
    1 point
  11. @Romulus, iti dau perfecta dreptate! Cel cu Fordul alb are vina, dar cel din Fordul albastru parca a dormit si el la volan...a schitat doar o frinare (si asta cu doar cateva ms inainte de impact), desi ala cu Fordul alb a intrat la el pe sens de ceva timp. Am facut cunostinta cu acest tip de drum acum cativa ani, pe linga Iasi. Cate flash-uri si urlete la depasire cu urari de mama mi-am luat pentru ca circulam asa cum stiam eu ca e corect, pe banda de mers, nu pe acostamentul acela lat. Si eram inocent, era prima data cand circulam pe asa ceva si nu stiam ca "obiceiul local" e sa il tratezi ca pe un drum cu 2 benzi pe sensul de mers. Nu inteleg cine a avut ideea de a proiecta asa ceva, nu stiu pe ce legislatie se bazeaza, de ce nu e schimbata si de ce romanul tine sa il trateze ca 2 benzi. Viteza ucide, dar indisciplina in trafic e sursa nr 1 de accidente in Romania. De cate ori revin si circul prin tara, ma crucesc. Nerabdare, indiferenta, viteza si teribilismul sint incredibile. Cineva ma bestelea ca indraznesc sa circul cu peste 130 km/h in Germania pe autostrada, ca pun in pericol pe restul participantilor. Sorry, dar in Romania esti in pericol din momentul in care te sui in masina. Atita vreme cat starea asta de lucruri e tolerata si pedepsele sint mici si rare, o sa fie din ce in ce mai grav. Franta a avut probleme FFFF mari la inceputul anilor '90. A scos-o la capat cu innasprire de legislatie si controlul des si crunt. Ca nr de decese raportat la diverse sintem pe primul loc, chiar dublu fata de media UE. Consider ca permisele se dau foarte usor si abaterile se pepdepsesc neglijabil de aspru. In plus, proiectarea de drumuri si semnale se face la botul calului, amatoristic.
    1 point
  12. Automata de pe generatiile vechi, nu pot sa zic ca nu erau ok, dar pe langa consumul mai mare , erau si mai lente. Aici era penalizarea.
    1 point
  13. Clar manualĂŁ la ĂŽnceput. Deși dupĂŁ câțiva ani, mai ales dacĂŁ ai ocazia sĂŁ conduci o automatĂŁ ĂŽntre timp, vei trece la automatĂŁ. Chiar dacĂŁ consumĂŁ 1l-2l ĂŽn plus, meritĂŁ toți banii, cazul meu.
    1 point
  14. Nu este cu BMW dar....eu circul cel putin o data pe an pe acel drum, si da, este foarte periculos! Din cate pot eu observa cred ca cel cu ford alb nu era atent la drum (probabil telefon), apoi cand a ridicat privirea a vazut duba rosie si s-a speriat. RIP.... https://www.youtube.com/watch?v=tA6zEkckpI8
    1 point
  15. Cel mai bine iei una manuala de la inceput. Sa ii schimbi cutia nu e chiar asa simplu (cu cutie, manopera, piese anexe o sa depaseseasca 2000 lei). Automata de e46 nu merita sub nicio forma. E relativ lenta si ineficienta. O sa iti mareasca enorm consumul.
    1 point
  16. nu mai accept variante mai scumpe ,eventual o masina mai ieftina sub 4,6m plus diferenta
    1 point
  17. varful este individual. daca nu ma insel HK=L7
    1 point
  18. Eu sunt posesor de 318i fl, masina se prezinta bine dar are defectele ei..eu a trebuit sa ii refac motorul... acum restul sunt detalii... as merge pe 320i.. impozitul creste cu vro 300-400 lei care nu e chiar asa de mult si ai 6 cilindrii iar daca e si automata e mult mai bine daca nu vrei sa stai sa "mesteci mamaliga" cum spun unii chiar daca ai un raport de maxim 9-10cm intre trepte
    1 point
  19. Motoarele sint f asemanatoare, N55 cu S55, ultimul are cateva modificari pt performanta (doua turbine mono scroll in loc de una twins croll) si fiabilitate. Asa ca intr-o masina mai usoara si doar cu tractiune spate ma gandesc ca e normal sa consume mai putin. In plus, cum ziceam, daca il las in eficient si cutia in D1, sta lipit acul de la turometru de 1000rpm daca mergi normal. Poate mai tarziu il las sa isi faca damblaua, dar cat e inca in rodaj il pun in sport si cutia in D2 si asa stiu ca sta intre 2 si ceva si 4-4500rpm si schimba mereu. In schimb, "folosite" un pic, cred ca M3-ul o sa consume cam cu 5-10l mai mult decit 535ix.ul.
    1 point
  20. Multumesc la fel. Daca esti interesat, sa stii ca se poate face un update cu software de la GTS pt DKG, DSC si diferential, printre altele. Cei care si-au facut au fost toti f multumiti, cica cutia schimba mai bine si cu noul software, diferentialul tine masina mai aseazata la acceleratia din curba. Uita-te pe forumuri, "GTS Software for M4" in google iti da destule rezultate.
    1 point
  21. Concediu terminat ,nu am fost niciodatĂŁ mai bucuros cĂŁ acum sĂŁ ĂŽmi conduc masina di 2 motive 1-de-abia asteptam sa probez franele 2 -am avut ĂŽnchiriat pe perioada concediului un opel Insigna ,motor 1.6 d care mĂŁ dezamĂŁgit in proportie de 70% (singurele 2 plusuri sunt portbagajul mult mai ĂŽncĂŁpĂŁtor Ăâ˘i faptul cĂŁ a fost automatĂŁ ) ,consider masina care o am acum chiar dacĂŁ mai veche cu 10 ani superioarĂŁ la orice capitol . Nu am avut pânĂŁ acum masina sĂŁ imi dea cel putin 2-3 erori pe zi ,masina din 2016 cu 100k de km . Cat despre firma de ĂŽnchirieri las un val pietos,au avut un comportament putin spus neprofesional si le-am promis cĂŁ o sĂŁ le fac "reclamĂŁ" la toti prieteni mei ,evit sĂŁ povestesc mai mult aici pentru cĂŁ nu este cazul ,singura supĂŁrare este cĂŁ de fiecare datĂŁ când mĂŁ ĂŽntorc acasĂŁ se gaseste cineva sĂŁ mĂŁ facĂŁ regret ca am facut-o . Oricum noi sĂŁ fim sanatosi ;) poza cu masina :) Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    1 point
  22. Am n55, nu n54, adica varianta cu un singur turbo twin-scroll care a fost adaugat prin 2011-2012 si inlocuit anul trecut sau chiar anul asta de B58
    1 point
  23. Jante noi pe 20 cu anvelope noi
    1 point
  24. Ajuta, isi ia Romulus extra-discount la urmatoarele achizitii Glumesc
    1 point
  25. N-are legatura cu accidentul in cauza, normal ca nu ai obligatia sa te dai ca vine ala din spate, dar ai obligatia sa te asiguri pe autostrada cand vezi pe unul ca vine tare din spate, nu te pui in fata lui asa pe nesimtire.Ai obligatia sa efectuezi manevra cat de repede si sigur poti, nu ai voie sa stai pe banda respectiva, daca depasesti asa greu mai bine pui frana si mergi in spatele lu ala daca mergi cu 3 km/h mai rpd ca el.
    1 point
  26. De unde stiti ca X5-ul nu venea cu 250 km/h din spate si il vede pe bossu cu depasirea lui "forta" si incearca sa evite accidentul si se baga prin dreapta fara sa mai aiba timp sa evite nimic?? De ce judecati aiurea fara sa va puneti in locul fiecaruia, pentru fiecare eu gasesc un argument si o scuza, hai sa nu o dam pe "X-ul avea viteza prea mare" merge cu cat vrea el, insa ala care se asigura cu depasirea forta ce face? Aaa e pe pilot automat si are cu 2 km/h mai mult la ora decat ala din fata lui si deh...Oameni buni daca mergeti si voi tot cu gandirea asta pe autostrada normal ca se intampla si lucruri din astea, bagi piciorul in mama ei de acceleratie futui pilotu masii si dupa ce depasesti te bagi frumos in dreapta si in 5 secunde revine singura la viteza setata pe pilot, e mai frumos sa-ti iei injuraturi/morti de la ala din spatele tau care franeaza si asteapta dupa tine sa depasesti ca ai cu 2 km/h mai mult ca ala din fata ta, e nesimtire pe fata, asta in cazul cel bun, in cazul cel rau produci un accident de la ala din spate care merge cu cat vrea el pana la urma chiar daca incalca legea. Aveau maxim 100 km/h pe cand X-ul cred ca avea cel putin 180 km/h, iar pe drumul ala sa franezi mai tare nu merge chiar daca esti si cu X. Daca X-ul pastra banda putea sa spuna la fel de bine ca asta nu asigurat, soferul care s-a angajat in depasire a facut-o o aiureala , in primul rand nu cred ca l-a vazut pe cel cu X-ul, daca l-a vazut inseamna ca sa bagat la nesimtire, ca vezi mastodontu ca vine tare mai ales la cum mergi tu.
    1 point
  27. E visl meu sa am e46 ...din nou. Am avut 318ci din'99. Nu mi doresc nimic mai nou de 2004...si cu indulgenta 2004. Sunt putin fixata pe calitatea cu care au fost construite si nu era inca era consumerismului atat de exacerbat. Plus ca mi place prea mult masina incat sa mi doresc altceva. Nici cei care aduc masini din alte tari..nu se mai baga la e46 datorita anilor,km,ruginii-acum vorbesc de cei care nu trag in teapa si chiar le pasa de multumirea clientului. In afara de targuri si olx...mai stii pe unde as putea sa gasesc ceva cat de cat intretinut ? in timp rezolv si o pun la punct dar nu din prima.
    0 points
  28. Multumesc pt atentie si felicitari la fel pt masina! Si eu ma tin mai ferit, pe farcebook, twitter etc nu am nimic, nici macar cu fostele masini. Dar m-am gandit, cum e o masina mai rara, sa o arat macar celor care sint pasionati de BMW cu adevarat. Dintre colegii de la lucru nu stiu decit 2 de ea, si ei sint tot cu benzina in sange (unul are 2 Porsche-uri in garaj, GTS si o editie limitata...si un GT4/RS comandat). Negrul e frumos daca poti sa bibilesti non stop la ea. Am avut C63-ul negru...terorare. Se vedea orice, de la primul firicel de praf. Si eu tot asa ma gandesc. O masina de iarna si restul anului 1/3 daily, restul 2/3 cu M3. Sint cateva locuri unde sigur rad spliterul in bordura sau parcare, asa ca acolo am nevoie de alta masina daca ma duc prin oras. Plus ca inca un rand de jante e undeva la 4.000€. Cand se duc cauciucurile actuale, poti sa treci cu incredere pe Pilot Sport 4S. In special pe umed o sa iti placa mult de tot. Nu e musai sa fie Xpel, exista si SunTek, 3M, etc. Si nici full, exista solutia numai cu capota si bara fata, praguri si oglinzi. Desi eu as pune si pe acoperis, ca e carbon. Pastrez si eu distanta ba am circulat cu 100-120, dar circul mult pe autostrada si iti sar pietre de pe sensul opus. Mi-au spart asa parbrizul la 640d. Unii nu pun folie, doar ceramica pe ele. Depinde de apa, daca e dura, mai bine faci "panza de paianjen" in lac de la sters, decit sa se chinuie ala apoi la polisat sa scoata petele de apa din lac. Poti sa iei niste prosoape mai mari (sint tot felul de firme noi, nu trebuie neaparat de firma) pt sters si sa le umzesti cu nanolex final finish (poti sa dai si pe lacul ud) sau echivalent si ajuta la uscarea rapida si fara pete. Am luat si eu tot 0w-40 M, BMW cica, desi e facut de Shell. Nu stiu ce au la dealer, de aceea nu vreau sa risc. E cu Driver's package? Ai folosit deja cuponul pt curs sau cum planuiesti sa il folosesti? Si ca am uitat sa intreb, la mine a venit cu 2,3 bar in toate patru cauciucurile, desi mi se pare cam scazuta presiunea. Cat ai la tine? Sambata mi-au dat telefon ca e gata minunea, maine ma duc dupa ea si poate mai pun poze. Incerc sapt asta sa mai fac km pe ea. Planuiesc sa ies din rodaj prin 8 octombrie.
    0 points
  29. Am tot vazut discutii cu privire la jante; sigur, e chestie de gusturi, dar, cum sa nu-ti placa jantele astea? In combinatie cu culoarea, pariez ca arata superb.
    0 points
  30. Cred cĂŁ nu ai nicio problemĂŁ. Din pĂŁcate pentru mers prin trafic nu e cea mai comfortabilĂŁ mașinĂŁ. CompenseazĂŁ ĂŽnsĂŁ atunci când "te dai la ea".
    0 points
  31. cum am spus ,e parerea mea.Si o mentin...Cred ca avem voie la o parere personala ,nu cu turma.
    0 points
  32. Nu e nimic nici urat nici nepotrivit la masina asta , dar asta e forumul bmw , critica . Sa o stapanesti sanatos , bebe e in extaz cred cand il pui la leganat asa ))
    0 points
  33. ciudate jantele alea ...din punctul meu de vedere sunt cel putin nepotrivite, ca sa nu zic urate.Dar asta este parerea mea,nu tre' sa fie percepute la fel de catre altcineva.in rest ,doar de bine.S-o conduci sanatos.
    0 points
  34. Oameni normali la cap. Vrei M, iti cumperi M pur, nu un SUV cu putere de M. Nu le-am inteles niciodata sensul SUV-urilor pe steroizi.
    -1 points
  35. am stat la o parte pe topicul tau...mai presus de frumoasa, masina e exclusivista. eu personal, nu as da banii niciodata pe o masina atat de puternica in combinatie cu o greutate atat de mica, presupunand ca i-as avea, decat daca efectiv nu as avea ce face cu ei. masina ta e o racheta pe care nu stiu cum o vei folosi...sper ca va fi cu cap si mereu vom auzi de bine bmw are motorul asta nou pe benzina 40i de 340cp care este mult prea indestulator si pt un X5/X6. realist vorbind, si pe seria 7, si un 25d de 231 cp te duce ca vantul
    -1 points
  36. jantele sunt frumoase si atipice dpdv design. ar fi mers sa fi fost cu un inch mai mici dpmdv. orasul si tara asta ti le vor face patrate si/sau iti vor distruge articulatiile masinii. LATER EDIT: acum am observat ca jantele de 20 sunt standard la competition package si nu ar fi fost posibile de 19.
    -1 points
  37. Eu nu intelg ce este cu trendul asta nou, de a aduce masini fara proiectoare. In special la masinile 2014+
    -1 points
  38. Felicitari pentru masina, Doppelkupplungsgetriebe si bine ai venit in clubul "em". :sorcerer: Sa o conduci sanatos si cat mai putine amenzi. Si eu ma uitam dupa competition, dar nu ma induram sa vand Z4, tot aminam. Gri-ul merge f bine la M3 si era culoarea alternativa daca nu gaseam albastru. Gri am avut pe GT-R si pe un Golf R, proaspata spalate arata ca otelul de arme. Ai dreptate cu rodajul, mai bine il faci tu personal. Jantele sint de gustibus, parte din pachetul Competition si daca le vezi "live" nu au cum sa nu iti placa. Daca vrei sa pui cauciucuri de iarna, vezi ca merg si pe 18 sau 19, nu trebuie neaparat de 20. Nu te stresa cu perdelutele in spate, eu le am si nu stiu daca aduc ceva in plus fata de intunecimea geamului. Pt umbra la bebe poti sa pui chestii de alea cu ventuza pt extra umbra. Sar eu cu intrebarile: Ce cauciucuri ai pe ea? Michelin, Dunlop? Ai pus ceva pe lac sau mergi nud, doar cu ce ramine de la spalatorie? Vad ca ai cateva mii de km de autostrada cu ea...pietre, muste? Exista schimbari in comportament dupa revizia de rodaj? Multi spun ca BMW da drumul la toata puterea de abia dupa. Consuma ulei? Si presupun ai deja 8-9.000km cu ea, cum e cu consumul (cred ca ii intereseaza pe mai multi)? Oras, autostrada, mixt? Eu abia trec de 1000km, maine sper sa mai pun 2-300 si sa trec de rodaj in curand.
    -1 points
  39. Mda...forumul a hotarat. Se pare ca ai niste gunoaie de jante si in opinia forumistilor, ar trebui sa iti pui jante pe 16 si neaparat cu anvelope nRFT ca sa nu le strambi.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.