Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/20/18 in all areas

  1. Hmm, cel mai mare idiot conducator de BMW eu sunt . Am gasit "maneta". E amplasata cam idiot, dar e acolo, intr-adevar. M-as fi asteptat sa fie pe lateral, nu sub scaun. WOW! E cu totul alta lume cu acel reglaj. Abia astept sa fac un drum lung, sa vedem daca mai am dureri de genunchi. Deci eram la un pas sa schimb masina din cauza scaunelor ). Merci mult de ajutor .
    6 points
  2. Tocmai ce m-am intors de la Bavaria Otopeni. Situatia se complica: masina este in continuare in parcare, fara data exacta cand va ajunge piesa pentru ca se pare ca exista probleme cu furnizorul extern. In conditiile date, am solicitat masina de schimb, ceea ce nu s-a putut, dintr-un motiv foarte simplu: nu prea mai au nici masini demo, nici de schimb nici de test drive, deoarece astia au vandut tot..inclusiv masinile de servici ale celor de la Corporate. In conditiile date ,am fost nevoit sa inchiriez o masina, pentru o saptamana. In momentul de fata, cu situatia instabila si nestiind timpul in care se va rezolva, in conditiile in care durata va fi mai mare de o luna, ma gandesc serios sa dau in judecata BMW, pentru recuperarea tuturor cheltuielilor avute (inchiriat masina etc) Problema nu este la dealer sau la consilierul de service, care a fost foarte amabil, ci la BMW care nu este in stare sa acopere cererea. Situatia este complet de cacao...iar gandul meu de a trece la G30 sau la anul la G20, incep sa dispara incet incet
    3 points
  3. Îți zic eu că mai tare induc în eroare dacă scriu 1.8d și primesc telefoane că e motor de 1.8 2.0d de la 2.0 diesel... nu încerc să mint pe nimeni, scrie clar în anunț câți cp are. Denumirea, fie că e 316, 318, 320d, sunt tot motoare 2.0d (diesel). Am mai văzut pe unii zic 2.0tdi la motoarele de la bmw cred că trebuia să fac la fel ca să mă fac înteles. Cât despre direcție.. nu știu.. să fie făcut un 'retrofit'? Eu mai am în familie una cu servodirecție normală și comparativ cu aceasta îți pot spune clar că e diferență enormă între aia și aceasta, care e mult mai moale și evident mai plăcută în oraș, parcări etc.
    3 points
  4. Razvanelll, ai aberat saptamana trecuta, ti-am dat un raspuns fin si delicat....nu te-ai prins, nu te-ai oprit...ai insistat in prostia ta, apoi am vazut ca nu meriti oboseala de a-ti raspunde atunci si de a mentine topicul sus cu discutii de doi lei... Acum, fiindca voi da un celebru "up", iti voi si raspunde la ce ai intrebat. O sa-ti raspund printr-o zicala, fina si incompleta.....cred ca macar atat poti pricepe, chiar si tu: "Cainele moare de drum lung si ........ de grija altuia"! Rugaminte: nu te mai ingrijora pentru mine si traieste-ti viata linistit si frumos in dreptul tau! Oricat as pierde si orice as alege eu sa fac, imi asum! Multumesc Stima Era sa uit: 31900euro up(s-au implinit 10mii in jos )
    3 points
  5. Salutare In primavara acestui an am zis sa trec de la Audi la BMW printr-o schimbare radicala a clasei. Prin urmare am cumparat un BMW X3 E83 2.0 de 177cp din 2009. Am cumparat-o din Germania, din Passau, de la reprezentanta cu km putini si garantie. In mare, X3-ul este echipat cam cu detoate: - cutie automata; - interior semipiele cu incalzire pe scaunele fata; - trapa panoramica; - parbriz heliomat; - oglinzi cu functie antiorbire; - faruri cu xenon; - navigatie; - conectivitate bluetooth pentru apeluri; - linie audio cu subwoofere in podea; Unde pot afla toate dotarile de pe masina mea? Am incercat pe bimer.work., pe bimmer decoder, dar nu merge nici unul.
    2 points
  6. N-am putut sa ma abtin, si am dus setup-ul la nivelul urmator - am inlocuit boxele aftermarket cu unele de Individual/B&O luate de pe ebay (in total 5 boxe ~40e fiecare, 5 tweetere ~40e fiecare, 2 subwoofere ~200e bucata); a trebuit sa am rabdare si sa negociez, preturile uzuale sunt mai mari. A durat mai mult de 2 luni pana cand am gasit toate boxele, dar a meritat efortul - acum suna cu adevarat bine, sunetul are mai multe detalii si profunzime, kick-ul de la bas se simte mai bine, soundstage-ul general e mult mai bun. Instalarea am facut-o eu - e mai simplu decat credeam sa umbli la fetele de usi; e adevarat, am stricat vreo 2-3 cleme, dar de acum am prins miscarea, si imi pot face singur instalarile pe viitor. Dificultati - trebuie atentie la alegerea tipului de boxa si la mufele de conectare ale tweeterelor; boxele de Individual se gasesc pe E-uri si sunt foarte asemanatoare cu cele de pe B&O (acelasi tip de material, culoare galbena a membranei aproape identica); boxele de Individual au 2 mufe, una cu 2 una cu 3 pini (in care se conecteaza tweeterul cu filtru sau cablul catre crossover); boxele de b&o si harman kardon au 2 mufe cu 2 pini, identice; exista doar pe X5 individual tweeeter cu filtru direct pe cablu, pentru usile spate; crossover-ul se gaseste mai greu pe ebay, am preferat sa iau tweetere cu filtru inclus pe cablu. Principala diferenta intre sistemul de Individual si cel de B&O e data de modalitatea de cablare a tweeterelor - la Individual sunt legate in serie cu boxa de medii, la B&O tweeterul e legat direct in amplifcator, pe canal separat, cu semnal strict pe frecventele potrivite; asta inseamna ca pentru a monta tweeter de B&O pe sistem ne-B&O aveti nevoie de filtru sau crossover. Una peste alta, clar a meritat inlocuirea boxelor, nu cred ca exista boxe aftermarket dedicate BMW mai bune decat cele de B&O/Individual. Probabil ca nu o sa ma pot opri aici - ce as putea sa fac mai departe: - instalare boxe in usile spate (pe hifi nu sunt, dar e destul de simplu de instalat - trebuie grile, cablaj boxa, decupat putin capitonajul usii unde vine grila, gaura pt boxa exista deja); am o mica dilema la canalele dn dsp, am 8, 7 sunt deja ocupate, ar trebui sa renunt la boxa din bord - amplificare separata tweetere usi fata - destul de simplu (doar tras cablu la amp); doar ca nu imi ajung canalele din dsp (are 8 in total); poate la un proiect viitor; avantajul ar fi ca filtrarea frecventelor se face direct din dsp, si mai mult ca sigur ca sunetul ar fi si mai bine definit. Din pacate exista o limitare importanta la BMW - pentru ca foloseste in usi boxe de 4", si acestea au un raspuns in frecventa >100hz, iar subs folosite acopera 40-100hz, exista o zona de frecventa (100-120hz) mai slab acoperita; am incercat diverse setari ale crossoverelor din DSP, dar nu am reusit sa obtin un semnal complet in zona 100-120hz; la ureche nu imi dau seama de asta, dar pe masurarea cu microfon se vede. Probabil ca un setup perfect intr-un BMW ar fi urmatorul, dar nu cred ca se justifica costul (peste 4000 euro); poate pentru o masina cu adevarat deosebita, un M ceva - instalare 2 woofere de 6,5" in spatiul de depozitare de jos din usa - amplificare separata pentru cele 3 boxe din fiecare usa fata (practic fiecare boxa primeste exact range-ul optim - woofere 80-500hz, midrange (boxa existenta de 4") 500hz-3khz, tweeter peste 3khz - in total ar fi necesar 12 canale (3+3 usi fata, 2 usi spate, 2 subwoofere, 2 rear shelf); intr-un asemenea setup, boxa din bord nu si-ar mai avea rostul - cost pentru un asemenea sistem - probabil peste 4.000 euro (1000e dsp cu 12 canale, 3x500e amp cu 4 canale, 1200e boxele, 300e manopera)
    2 points
  7. mai bine te abtineai ca nu ti-a iesit. evident colegul se referea ce tip de motor are, n47 sau b47. toti apreciem uneori o ironie fina, dar ironia presupune un soi de inteligenta....
    2 points
  8. Eu nu am fizic stropitoarele din ce am inspectat. In plus, mie mi se par utile; sunt curios de ce le-ai dezactivat?
    2 points
  9. Posibil sa ai o problema la genunchi,am acelasi tip de scaune si niciodata nu am avut probleme cu picioarele sau spatele chiar si dupa multe ore de condus.
    2 points
  10. Culmea că tocmai mi-am schimbat preventiv bateria acum 3 luni de zile cu un Varta Dynamic Silver AGM. Eu am fost obligat să pun de 95 și aveam de 92. M-am enervat inițial că nu găsesc nicăieri de 92 și insistam să fie așa. Întrebarea mea nu a fost nicidecum cu aere de superioritate sau de "tata lor". Eu n-am întrebat de ce nu au pus OEM, am întrebat de ce n-a fost aleasă bateria de 80, așa cum avea omul inițial pe mașină și cum a montat producătorul - de 80 există, tocmai că trecusem prin asta. Evident că diferența de AH nu e notabilă, dar poate era altceva la mijloc, de aici și dilema mea. Dar na, așa e românu', cârpește, apoi e mândru de cârpeală, o propovăduiește și prost ești tot tu că ai vrut să faci corect. Nu ne mai facem bine. Ne-am umplut de șmecherie. Trebuia să ne mai dăm puțin în spectacol.
    2 points
  11. BMW ROAD MAP EUROPE NEXT 2019-1 Magnet Link magnet:?xt=urn:btih:a5ac0a23eb35080b0934af10b9bf2f8a3017a5c2&dn=Road%20Map%20EUROPE%20Next%202019-1&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.coppersurfer.tk%3A6969%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.internetwarriors.net%3A1337%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.opentrackr.org%3A1337%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2F9.rarbg.to%3A2710%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Fexodus.desync.com%3A6969%2Fannounce&tr=http%3A%2F%2Ftracker3.itzmx.com%3A6961%2Fannounce&tr=http%3A%2F%2Ftracker1.itzmx.com%3A6961%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Fopen.demonii.si%3A1337%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Fdenis.stalker.upeer.me%3A6969%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Fbt.xxx-tracker.com%3A2710%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.cyberia.is%3A6969%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Fthetracker.org%3A80%2Fannounce or https://filecrypt.cc/Container/14D3850ACF.html Password For#All#Of#You
    1 point
  12. 1 point
  13. Felicitari si de la mine, ceea ce ai facut tu, e intr-adevar de apreciat.
    1 point
  14. :goodjob: bravo frate! felicitari pt masina si pt sistemul audio montat
    1 point
  15. Eu am ista, si alarteri mi-a venit si carly... Trebuie sa vad procedura. O sa incerc si asta, mersi!
    1 point
  16. Prosti rau inginerii nemti. In loc sa reduca, costurile renuntand la instalatia de spalat faruri care costa cateva sute bune de euro, au hotarat sa o monteze totusi, insa le-a aratat romanii ca au gresit si o dezactiveaza ei prin codare ). Cum sa o lase activa ? Sa-si murdareasca capota si bara la bolid ? )
    1 point
  17. Salutare, bun-venit in clubul BMW si s-o stapanesti sanatos! Ai luat o masina ft ok! Sa ne zici si noua dupa 15-20K km cum ti se pare diferenta intre Audi si BMW.
    1 point
  18. Cu siguranta se regleaza si partea din fata asa cum spui tu. Uita te bine pe acolo si ai sa vezi ca asa este. Am avut la un moment dat un e92 cu scaune sport manuale. Si eact problema asta pe care o descrii tu o aveam si eu. Dar cannd m am uitat mai bine am vazut ca si la scaunele manuale se poate face ce spui tu.
    1 point
  19. Poti pune o poze exact cu reglajul pe care il ai? Nu pare in regula ce spui acolo. Pare ca ai descris o functionalitate total opusa, adica in loc ca punctul fix sa fie in spate si punctul variabil in fata, la tine e invers ca si cum scaunul sezutul se ridica spre fata.
    1 point
  20. 1 point
  21. Dute la.un service ca sa-ti verifice rotile pe spate.
    1 point
  22. Sunt masurati pana la polita. Doar nu e proiectata si masurata in ideea ca nu mai vezi nimic prin luneta si ca sar bagajele in capul pasagerilor atunci cand franezi... Asta ar insemna sa poti sa bagi acelasi volum de bagaje intr-un e90 touring si sedan, ca ambele au in jur de 450L portbagajul. La touring castigi mult volum din spatiul de la polita in plafon, lucru care la sedan nu este posibil.
    1 point
  23. a mea (b47 -190cai - automat -xdrive) ia in jur de 11-12 in Bucuresti in perioada asta ,desi pe bord am cam 10.6 , oricum masina se conduce si merge mega misto , cu e46-le aveam 9.8 2.0d 180 cai (softat)
    1 point
  24. Ca sa dormi linistit, pune 30% in plus peste costurile de intretinere ale F30-ului si nu vei avea surprize.
    1 point
  25. Daca mergeti va rog sa aprindeti una si pentru primaria ORASULUI Pantelimon!
    1 point
  26. BMW are probleme grave cu casetele de directie pe seriile 2,3,4. Caseta de directie standard a fost revizuita de 15 ori din 2012 pana acum. Sunt rechemari peste rechemari, inclusiv in Romania. Verifica-ti VIN-ul la dealer, sunt colegi pe forum care au avut noroc si au fost rechemati pentru revizuirea casetei de directie, acolo unde s-a putut. De inlocuit caseta nu ti-o vor inlocui, pentru ca masina e veche si e de mult iesita din scopul lor, in plus, hei, esti in Rromania unde nu exista o autoritate de control al calitatii si sigurantei consumatorului, care sa le rupa urechile atunci cand vand produse de rahat. Daca te duci la biserica acum de Craciun cand ti se naste Mantuitorul, aprinde o lumanare si pentru mortii tuturor celor de la CNAIR. La mai multe lumanari aprinse, iti creste dramatic abilitatea de a jongla sinuos printre gropi.
    1 point
  27. masina ingrijita!?!!? scaune, volan-tocite bara fata sparta si ciobita de la pietre urat de tot termenul "ingrijit" e realtiv, intradevar.
    1 point
  28. Amortizoare fata-spate Bilstein B4 Mtech si un set de arcuri Eibach Prokit, cost aproximativ 2000lei.
    1 point
  29. Cauta o diagnoza dedicata bmw, si nu after market; nu uita, muie fscb si justice for craiova
    1 point
  30. Și pe mine ma ĂŽngrijoreazĂŁ consumul la x3-f25 xdrive 2l 184 cai Azi am alimentat 30 l dupĂŁ ce am fĂŁcut full și am pus kilometrajul la 0 am constat cu stupoare ca am fĂŁcut doar 250 km cu 30l Țin sa menționez ca din ĂŁștia 250km maxim 50 au fost fĂŁcuți ĂŽn afara orașului restul tot pe oraș Cine sa lauda ca scoate cu x3-f25 xdrive 2l consum de 6-7 sa ĂŽmi zicĂŁ și mie cum reușește
    1 point
  31. In mod normal nu te-as baga in seama, daca stabilesc sa cer 100k pe masina nu vad de ce te-ar deranja. Avind in vedere insa ca esti pe linga subiect din punctul meu de vedere, hai sa facem asa: pune ceva linkuri cu masinile alea multe pe care le-ai vazut cu echipare Sport Line, trapa si navigatie Professional, si eventual inmatriculate Ro. Apoi vedem cine s-a inselat. In alta ordine de idei scenariul tau financiar este cel putin copilaresc, asta ca sa fiu amabil si sa nu spun stupid de-a dreptul. Insa m-a amuzat presupunerea ca as putea cumpara o masina pentru un an de zile ca apoi sa o vind pentru un eventual profit. Mare e gradina...
    1 point
  32. Mii de scuze insa nu inteleg de unde atata pesimism, fiecare suntem diferiti si nu putem sa intelegem nebunia/pasiunea cuiva care si-a investit banii in optiuni/fite care nu erau "necesare".Exemplu e cazul meu :detin un E60lci 2009, cumparat in 2012, 80k km reali, fara multe optiuni adica "chel" din privinta unui prieten, i-am facut distributia preventiv, schimbat filtru de particule, am facut aproximativ 70k km si 8 schimburi de ulei, cic retrofit (masina venise fara navigatie), combox retrofit, camera,oglizi rabatabile electric,FLA, bara fata/spate M, PDC retrofit si zilnic ma gandesc ce ia-s mai putea pune, masina nu intentionez s-o vand, sincer cateodata nici eu nu-mi inteleg pasiunea/nebunia , oricum multumesc sotiei ca ma sustine chiar daca probabil nu intelege nici ea, insa satisfactia care o am de fiecare data cand o conduc stiind ca am o masina exact cum mi-am dorit...Bafta tuturor
    1 point
  33. panoul de sigurante la e60 se afla in torpedo stiu unde este panoul, eu i-am spus unde este schema... :)
    1 point
  34. Evident, pt a primi minusuri de la colegii de pe forum...
    0 points
  35. -1 points
  36. Sa nu. Retrofitul costa cat un sfert din F30-ul tau.
    -1 points
  37. Monosilabice zici? "marpha" si "naspa" sunt monosilabice?
    -1 points
  38. Cum a zis și colegul mai sus. Ca să nu bagi bani suplimentari în următoarele luni trebuie să te orientezi la non-samsar ca să zic așa, dacă vrei să fii sigur. Nu zice nimeni că pe la noi nu se aduc și mașini bune, dar în general sunt țepe multe. Ba la acte, ba e șutit TVA-ul, Kilometri mânăriți sau lovite rău și reparate aiurea. Eu din țară aș cumpăra doar de la proprietar real. Persoană care a mers cu ea ceva vreme și are dovezi de îngrijire clară a mașinii. Pentru cât de mișto e cutia ZF de la BMW, n-aș lua manual niciodată la F30/F10, deși eram împatimitul cutiei manuale, ZF8HP m-a convins că există și cutii automate ce-ți pot oferi plăcere. În orice caz, dacă iei totuși cutie automată, pregătește-te pentru un eventual schimb al uieiului în cutie, mai ales dacă vrei să ții mașina mai multă vreme. Între 1800-2500 RON La motorul N47 este posibil să fie nevoie să faci distribuția, mai ales la kilometrii mulți cum sunt declarați (mai rău dacă or fi mânăriți). E o operație costisitoare (3200-3500 RON la ateliere specializate - la reprezentanță mult mai mult), dar nu imposibilă. În rest nu ai de ce să-ți faci probleme foarte mari cu F30/31 dacă au dovezi de întreținere corectă. În general nu au probleme mari motoarele astea (doar distribuția pe ici pe colo - unele fondate, altele pe paranoia). Verifici ca la orice altă mașină SH în rest. Istoric, tablă, pete de ulei...etc
    -1 points
  39. Vand set compus din 4 roti (anvelope + jante). Potrivite pentru seria 3: F30 si F31 si seria 4: F32, F33 si F36. Echipate cu 225/45 R18 95V Pirelli W240 Sotto Zero Winter Run Flat. Cod referinta producator: 36112289748 Pret 10.000 lei/set. Predare in Bucuresti/Ilfov.
    -1 points
  40. Arata bine, pe partea de dotari e cam...cheala. CIC mare, trapa, SMG...in rest...
    -1 points
  41. Are reprez/entanta becuri faine ......bani are....doar sa vrea .
    -1 points
  42. -1 points
  43. 2.0d -> masina e 318d navigație profesională -> masina are MASK servodirecție electrică -> masina nu are asa ceva senzori presiune roți -> masina nu are asa ceva ai uitat sa spui ca are USB
    -1 points
  44. Pare ca exista o regula nescrisa pe forumul asta. De fiecare data cand apare cineva care pune o intrebare/ solicita ajutorul, discutiile degenereaza intr-un sir de aberatii, de off-topic si de afirmatii gen "ai niste chinezarii pe masina", "e cheala", "mai bine pui LED" etc.
    -1 points
  45. Serie VIN : WBAFW12020C845522
    -1 points
  46. Salut. As dori sa aflu daca stie cineva pt un F10 2012 daca masina are tracker pe ea si cum pot afla unde este situat pt a fi scos sau anulat. Masina a fost lovita in spate in afara Romaniei si declarata dauna totala in tara respectiva. Eu am adus-o in Romania, am reparat-o si inmatriculat-o. As vrea sa stius daca are cumva tracker si poate fi cautata pt ca nu as vrea sa am probleme ca am reparat-o si am pus in circulatie o masina care in alta tara a fost declarata dauna totala. Dauna totala a insemnat schimbat portbagaj, bara si armatura bara spate.Multumec
    -1 points
  47. Sigur nu ai codate stropitoarele?
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.