Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/25/19 in all areas

  1. Dupa indelungi diagnoze si "diagnostice" puse gresit, am rezolvat problema. Era un manunchi de fire care nu stateau unde trebuiau si atingandu-se de catalizator se topisera. Dupa 4 ore de munca (refacut cablaje, izolat si puse unde trebuiau de data asta) masina si-a revenit complet. Multumesc totusi pentru raspunsurile dumneavoastra! Daca nu esti mecanic, ar trebui sa te faci. Ai spus exact ce s-a intamplat. Bravo! Pacat ca abia acum am citit mesajul dupa ce am rezolvat deja.
    6 points
  2. Se pune pe urechile placutelor, cand se baga in locasurile din etrier. Majoritatea "mecanicilor" nu pun ... "cum sa pui domne' vaselina pe placute, esti nebun?"
    5 points
  3. Verifica in prima faza cablajul care merge de la calculatorul motorului la cutia de viteze (in partea stanga cum te uiti la motor din fata masinii). El trece pe deasupra filtrului de particule, iar daca s-a decapsat vreo clema care il tine fixat, ajunge sa se lipeasca de filtrul de particule. De aici nu e greu de imaginat ce se intampla (cabluri electrice care intra in contact cu temperatura foarte mare a filtrului de particule=topire cabluri+scurtcircuit).
    3 points
  4. De curiozitate, ce ai ai mai condus de ti s-a parut asta asa extraordinara?
    3 points
  5. Dupa ce aproape o luna jumatate am fost pieton ieri am reusit sa inchei negocierile cu GroupWest Motors Satu Mare si sa platesc masina , este vorba de un M2 Competition produsa in februarie 2019. Masina o sa fie gata de livrare vineri pe 29 martie , am inteles ca se livreaza cu numere provizorii care au valabilitate 3 luni.Am luat deja biletele de avion ( zbor de 1 ora si 20 de minute ) dar nu stiu pe ce ruta sa ma intorc de la Satu Mare ... Valcea - Pitesti - Bucuresti sau Brasov - Ploiesti - Bucuresti , nu cunosc starea drumurilor din partea aceea a tarii. Model M2 Cs Market Europe Development Code F87 (MUE) Chassis Coupe Engine S55 Displacement 3.00 l Power 302 kW Color Hockenheim Silber Metallic - C33 Upholstery Led.dak.des.perf.schwarz/blau - MDB2 Production Date 2019-02-04 Standard Equipment 1CB Co2 Content 249 Multi-function For Steering Wheel 4GQ M Seat Belts 544 Cruise Control With Braking Function 548 Speedometer With Kilometer Reading 760 Individual High-gloss Satin Chrome 7M9 Ind.high-gloss Shadow Line 851 Language Version German Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 1DE Eu6 Exhaust Emissions Standard 230 Eu Specific Additional Equipment 2MK M Dct With Drivelogic 2PA Locking Wheel Bolts 2QT 19"m 788 M Wheels 2VB Tyre Pressure Indicator 2VC Tyre Repair Kit 302 Alarm System 322 Comfort Access System 3AG Backup Camera 403 Glas Roof, Electric 420 Sun Protection Glazing 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 430 Interior And Exterior Mirror Pack 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Dim 459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory 465 Through-load System 488 Lumbar Support Driver/front Passenger 490 Seat Back Width Adjustment 493 Storage Compartment Package 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 4MC Interior Trim Finishers Carbon Fibre 508 Park Distance Control (pdc) 521 Rain Sensor 534 Automatic Air Conditioning 552 Adaptive Led Headlight 563 Lights Package 575 Additional 12v Power Socket 5AC Autom. High-beam Headlights Control 5AS Driving Assistant 5DA Passenger Airbag Deactivate 609 Navigation System Professional 674 Hifi Loudspeaker System Harman Kardon 698 Area-code 2 6AC Intelligent Emergency Call 6AE Teleservices 6AK Connecteddrive Services 6AP Remote Services 6CP Apple Carplay Preparation 6NW Telephony With Wireless Charging 712 M Sports Seat 7CG Repair Inclusive 3/200 7NH Service Inclusive 5/100 8AR Romanian / On-board Documentation 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months 8R9 Refrigerant 8TH Speed Limit Info 9AA External Skin Protection
    1 point
  6. Pe benzina destul de greu sa gasesti la acest pret. De obicei au km mai putini si nu sunt asa de multe pe piata. Marea majoritate sunt pe motorina. De aici si pretul foarte mare pentru benzina! In Germania sunt mai scumpe pentru ca in romania se aduc masini pentru profit. Ori se face manevra la TVA, ori au mici probleme, ideea e ca sunt cumparate la pret minim. O masina intretinuta bine nu o sa fie ieftina!
    1 point
  7. Ce anume te sperie la drumul ala pana la bistrita?
    1 point
  8. Am schimbat si anvelopele de vara. Pana la urma am ales Michelin Pilot Super Sport 225/45/18 fata si 255/40/18 spate. Maine ies la un drum mai lung. Let them good times roll. https://imgur.com/gallery/PHh8rqy
    1 point
  9. Vasul de expansiune l-a schimbat proprietarul Masinile sunt bune saracele, dar le cumparam noi cu uzura si ani multi in spate. Imi zicea un neamt, ca doar ce ii admirasem f30-ul, ca el nu a cumparat masina noua, ca a luat-o la 40.000km si acum are 85.000km si-s cam multi... Fiecare intelege ce vrea!
    1 point
  10. Este ulei bmw , nu cred ca face nimeni magarii , asa se lucreaza in service ,dar la cerere au si la l.
    1 point
  11. unde e mica diferenta aia de impozit de la 180-200 ron (2000 cc) la 800-900 ron ( 2001 cc-2500cc) ?!
    1 point
  12. Da curge, si chiar destul de mult daca nu indoi inapoi furtunul si il prinzi cu o sarma asa indoit sau cu banda izolatoare.. . (Nu iti trebuie cleste special.. dar nu strica sa ai unul) E bine ca la cativa ani buni sa fie schimbat chiar si furtunul acela de legatura cu etrierul. La verificarea tehnica face parte din verificare; daca este gasit crapat, furtunul trebuie schimbat! Tine de siguranta rutiera. Vaselina cuprata e foarte buna, lasa-o pe cea ceramica. User Alexandru M zice ceva clar la #18 pe acest topic. Pe mine m-a lamurit. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/187206-bmw-m4-scartait-frane/page__p__2488041__fromsearch__1#entry2488041 Iata unde se pune vaselina la schimb de placute: https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e91-320d-tou_200508/repair-manuals/34-brakes/34-21-rear-wheel-brakes/1VnXU6erZU
    1 point
  13. Domnule,am tot citit experiențele dvs cu acest M47,pe diverse topicuri cu probleme,al dvs. excelând la orice capitol. Cred cĂŁ aveți cel mai reușit M47 din cate s-au produs, și lumea vĂŁd cĂŁ nu realizeazĂŁ ce caz avem ĂŽn fațĂŁ.
    1 point
  14. Recomandat e uleiul original. Pentru specificatii, ridici masina pe elevator si te uiti pe eticheta de pe cutia de viteze cel mai sigur. Probabil e tot MTF-LT-2 sau MTF-LT-3. Pentru acestea, uleiul original e 110-140 Lei/L, depinde de unde il iei. Eu l-am luat de la autokarma cu 110 Lei/L, in alta parte am vazut si 148 Lei. Succes!
    1 point
  15. da , am incurcat eu schemele , scriam din masina
    1 point
  16. Din ce am vazut aici pe forum, sunteti multi care va confruntati cu aceasta eroare, care e una generica si poate semnfica o multitudine de cauze. Referitor la decarbonizare, sincer, mi se pare o vrajeala, o manarie prin care se castiga niste bani fara niste rezultate palpabile, eventual doar un efect placebo. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  17. 250ml la 5 mii de km este valoare "de fabrica". Stai linistit si bucura'te de el. Mai scrie'ne cand iti mananca mai mult de 1 litru la 2 mii de km
    1 point
  18. Cutia cu 7 trepte este DKG si se pune doar pe 335i(s). Nicidecum pe 2.0 D.
    1 point
  19. Ce crezi ? Asa au luat nastere si service-urile astea gen service tim, bimer, etc. "Fondatorii" au lucrat initial la bmw (unii inca mai participa la pregatiri prin Germania, dar nu mai conteaza). Atunci cand ajungi la un anumit nivel, nu te mai murdaresti tu pe maini, oricat de pregatit ai fi, si iti iei "robotei" care sa-ti produca bani. Asa ca ... nu ne spui nimic nou, ne invartim in jurul cozii.
    1 point
  20. Acum am vazut. Le sableaza pentru ca sunt ruginite, cred, la mine n-a fost cazul deci nu stiu sa te luminez legat de acest aspect. Ar fi culmea sa le puna inapoi cu rugina de cativa mm pe ele dupa ce omori cateva minute bune la ele pentru a le scoate. Banuiesc ca stii, ca la montaj se dau cu vaselina etc. Cand mi s-a schimbat garnitura la baie pe garantie, s-a scos coloana de directie din caseta, dar, culmea, la mine volanul nu e stramb ). Si ca sa fi satisfacut la maxim, nu, nu lucrez la ei, daca lucram nu spuneam de belele pe care le-am avut cu ei, a fost doar un feedback pt userul care intentiona sa schimbe la ei distributia. Aici daca scrii de bine in legatura cu un service inseamna ca esti pe "treaba" cu ei. Gandire de ... . In fine. Pentru voi service tim sunt tepari, bimmer la fel, reprezentantele sunt niste gunoaie, nu exista niciun service ok, dar cand aveti probleme tot in curu lor ajungeti.
    1 point
  21. Stai stimabile linistit, e corect asa, daca ar creste peste normal ti-ar porni ventilatorul.
    1 point
  22. Stii ca 28i e 2.0L cu o singura turbina, nu? Ar fi fost si penibil sa fie bi-turbo si sa aiba 245 de ponei, in conditiile in care marea majoritate a producatorilor fac 2.0L cu o singura turbina si puteri peste 300cp (VWAG, MB, FORD, HONDA etc.)
    1 point
  23. Tind sa-ti dau dreptate,insa cate f10 cumparate de noi sunt pe forum? La mine problema s-a rezolvat cu ~500lei senzor+manopera.
    1 point
  24. Daca e sa o luam asa, cati dintre cei cu bmw au inlocuit filtrul de particule ca sa dau un exemplu, cati au facut DPF off dar la aia nu le zice nimeni nimic ca ii o masina cu un cost ridicat de intretinere! Sau eu unul, nu am vazut pe nimeni sa spuna, nene nu face asta , schimba-l cu unu nou! Multi cu masini "scumpe" se gandesc la tunning, jante, chipuri dar la treburi vitale pentru masina nu prea, vad un plin de carburant o data la an! Iph7
    1 point
  25. Colegu Bala, Comentariul tau nu ajuta deloc pentru tematica acestui subiect, de asemenea nu cred ca e nimeni curios de ce consideri tu vis a vis de dezactivarea acestui sistem. Aceasta inovatie, Pedestrian Protection System a fost implementat la brandurile auto premium in diferite variante, fiind impus prin legislatia europeana in ceea ce priveste siguranta pietonilor. Problema este ca acesta ACTOR se poate activa la socuri usoare, strat de zapada mare, bordura inalta de trotuar. Sistemul la BMW nu este gandit practic, este gandit financiar, sa-i puna pe oameni sa scoata o suma de bani semnificativa din buzunar daca vor sa-l readuca in functiune.
    1 point
  26. Salutare dragi colegi. De ceva timp urmaresc sa achizitonez un bmw seria 3 e92 sau f30 pe benzina. Nu vreau modificari la motor, soft sau alte chestii de genul. Ma intereseaza sa fie automat, piele, navi, scaune recaro si capacitate motor maxim 2.5 Buget ~10.000-14.000, in functie de model. Are cineva de vanzare? Astept propuneri. Multumesc
    0 points
  27. Sper cĂŁ nu te-am supĂŁrat, eu chiar cred sincer cĂŁ ai cel mai bun M47, și apreciez cĂŁ e ĂŽn posesia unui român. O zi frumoasĂŁ!
    0 points
  28. Se folosește si vaselina cuprata care rezista la temperaturi ridicate, si se aplica pe spatele placutelor un strat fin, la contactul cu etrierul pt a prelua vibrațiile și pe urechile placutelor la contactul cu suportul etrierului. Chestia asta ar trebui sa elimine scârțâitul placutelor sau vibrațiile.
    0 points
  29. Pai daca are politia pune-ti si tu. Ia si pulan, pistol, vesta reflectorizanta.
    0 points
  30. Da, chiar atat am de gand sa o tin, in jur de 3 ani. Daca as fi vrut sa o tin mai mult sau mai putin, nu ar trebui sa o iau ? :twoup:
    -1 points
  31. Asa e cand iti cumperi F10 dar ai bani sa intretii loganul....scump 3300 de ron schimbul a 2 senzori la masina de peste 50K.
    -1 points
  32. Se discuta probleme si rezolvari, dar in cel mai corect mod, iar dezactivarea sistemului nu este cel Mai corect mod, oricare ar fi el: dtc, abs, srs..etc. daca rasfoiai putin forumul observai ca toti utilizatori incearca sa tina masina cat mai OEM sau cu modificari de bun gust. Sent from my iPhone using this shitty Tapatalk
    -1 points
  33. Aaa, da, acu mi am dat seama ca e twin turbo si nu bi turbo. Greseala mea. Eu mi am expus parerea, nu vreau sa supar pe nimeni. Oricum, daca as fi in locul tau, as merge pe un 3 litri Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  34. E ok. asa trebuie sa fie. Iti faci probleme peste 120 grade.
    -1 points
  35. Ce termostate ai pus? Marca? Inainte ce temperaturi avea motorul?
    -1 points
  36. Personal, recomand 2.2i in 6 cilindrii, mare diferenta de consum nu e, nici impozit exagerat de mare, putere mai multa si multe alte beneficii.
    -1 points
  37. Pai nu ai intrebat de ce fac sablarea exterioara a injectoarelor?
    -1 points
  38. ...Alexandru', lucrezi cumva la "team"? ..Mai sus te-am intrebat daca stii de ce sableaza exterior injectoarele? Pe de alta parte, unu ma adresez neaparat tie mai jos, mi se pare o prostie... pardon anormal sa indrepti, sau sa si recomanzi indreptarea volanului fara ca in acelasi timp sa verifici ALINIAMENTUL rotilor! Nu mai zic ca, ca sa pui volanul drept din nou pe stand cand se face aliniamentul, meseriasul trebuie sa desfaca acolo din nou sa anuleze efectul.. :shocking:
    -1 points
  39. Nu stiu daca stii dar mecanicii buni, meseriasi, au service-ul lor. Pe la dealer "trec" doar sa invete pentru ca, dealerii in vest indeosebi, platesc prost mecanicii si ca atare cei buni pleaca dupa ce invata. Acum intelegi de ce dealerii nu au mecanici buni iar clientii sunt nemultumiti? Pentru ca nu platesc suficient de bine proprii angajati.
    -1 points
  40. Ma indoiesc ca poate cineva sa iti spuna, eventual sti in ce stare este motorul masinii. Daca ti-e prieten si ai incredere in el si stii ca a avut grija/intretinut de masina, mergi pe mana lui. Prea putini stiu (sau au sculele necesare..) in ce uzura se afla distributia unui N47 la un moment dat. Invata tu insuti sa distingi zgomotul specific de lant si asta e.
    -1 points
  41. E clar ca masinile electrice au niste avantaje constructive considerabile, care vor deveni si mai evidente in urmatorii 10-20 de ani: - cuplul mare incepand de la 0 rotatii/min (spre deosebire de cele cu combustie interne care abia dupa 1500 rotatii/min au un cuplu semnificativ - factorul determinant pt accelerarile remarcabile ale masinilor electrice - pierderile considerabil mai mici de putere pe transmisie - se reduce numarul de angrenaje prin care puterea se transfera de la motor pana la roata; astept cu mare interes primele masini electrice cu motorul legat direct la roata; la un seria 3 ai asa: piston-biela-arbore cotit-volanta-cutie viteze-cutie transfer-cardan-diferential-planetara; la una electrica ai doar rotor-cutie viteze-diferential(daca e 1 motor pe punte)-planetara - motorul electric trage tot timpul, spre deosebire de ciclul admisie-compresie-explozie-evacuare - practic 1 timp din 4 e activ - vibratiile aproape inexistente (strans legate de punctul de mai sus) - intretinerea mult mai ieftina (revizie o data la 2 ani, indiferent de km!!!) si fiabilitatea probabil considerabil mai mare - de vazut in urmatorii ani - punctul sensibil - bateriile - probabil ele vor limita serios durata de viata SH; nu cred ca vreunul din noi ar da 12-13k pe o masina si apoi inca 10k pe baterii (nu sunt inginer de profesie, asa ca sper sa imi iertati eventualele greseli) - in concluzie, cu o masina electrica poti accelera in general mult mai bine decat la una clasica. da, an>2017 km<50k se apropie de 30k euro; dar peste 2 ani probabil vor fi in jur de 18-20k; pana atunci vedem si fiabilitatea; pentru oras i3 mi se pare o masina foarte buna - ecologica, spatioasa, cost mic pe km rulat (fara sa consideram devalorizarea - inca nu imi dau seama daca isi va tine pretul mai bine decat o masina cu pret de nou comparabil). Acum cativa ani am retinut o propozitie auzita la un instructaj auto: "mergem cu viteza cu care ne tin franele" - mai repede poti merge cu M3 decat cu P100D (mai scump decat M3, are pretul comparabil cu M5) pe un drum virajat (pe langa frane, si "priza" la drum e clar mai buna la M3) Dar tin totusi sa mentionez ceva in favoarea Tesla - sunt deschizatori de drum, si merita tot respectul pentru asta; fara modelele lor, mai mult ca sigur nu am fi vorbit acum de i3 SH.
    -1 points
  42. Da, cuplul e mare, instant si constant. Misto senzatia Bateriile costa acum 250 euro/KWh. Deci 60 KWh cat devine standardul costa cam 15k euro. Vestea buna e ca preturile scad accelerat. Mai toti producatorii dau garantie 8 ani la baterii, deci un eventual schimb ar veni dupa aia. Iar pana atunci costul va scadea probabil la un sfert, daca nu mai jos. Ceea ce deja nu o sa mai fie o problema..
    -1 points
  43. Mie mi se pare o varianta de considerat Opel Ampera. Singurul dezavantaj e ca are slow charge, dar in rest e un hibrid interesat. Am si mers cu unul, nu e rau deloc. Autonomie 40-60km electric, plus motorul pe benzina dupa asta. Motorul electric are 150CP, performante decente pentru categoria asta. In plus, tot sistemul electric are garantie 8 ani, nu doar bateria ca la alti producatori.
    -1 points
  44. Salutare! Voi face mai multe poze dupa ce se opresc ploiele si ii facem si o spalare Pretul de pornire este 6750 € si se ofera factura, TVA-ul este deductibil. @ six in line & Alexandru': Dar ce tip de cutie este, eu asa citisem in specificatii? La urma urmei, nici nu cred ca mai conteaza ce tip este sau ce cod are, cert este ca e o cutie extraordinara, cum nu am mai intalnit pe nici o masina pana acum! Si cateva poze cu rotile de iarna:
    -1 points
  45. Usor off-topic, dar mi s-a parut interesant:
    -1 points
  46. Personal pun doar pe urechiuse pentru a evita scartaitul.. pe spatele lor, chiar si un strat fin, mi se pare prea mult... toata vaselina aia se strange pe pistonas si tine mizeria
    -1 points
  47. La cat de bine te pricepi, ar fi mai sĂŁnĂŁtos sa mergi la un service. Pui viata unor nevinovați ĂŽn pericol.
    -1 points
  48. Daca te hotarasti la 2.0 143cai, atunci sa ai in vedere: -garnituri care pisa dupa un nr mare de km -pompa de vacuum (mie mi-a picat pe A1 in ziua in care am cumparat masina ) -motoras/actuator valvetronic -pcv cu cele trei furtunuri -vas expansiune -o-ringuri care pisa -intinzator lant model nou Iti recomand aceasta motorizare daca iti place sa mesteresti la masina.Si nu te astepta sa fie racheta ca nu e.Din pacate acest motor a fost preluat si pe e90 care l-au tot imbunatatit. Problemele acestei motorizari sunt rezolvabile si piesele ieftine relativ Actuator cred ca 180-200€, pcv vreo 150-170€, pompa vacuum aia parca a fost mai scumpa, nu mai stiu...tot asa cred vreo 180€. Acum depinde si cati km are masina si cine a birjarit-o!
    -1 points
  49. La 10-14k pentru un f30 eu as mai adauga niste optiuni pe lista. Sub 100k km, corect?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.