Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/12/19 in all areas

  1. Hai recunoasteti ca nu va asteptati sa mai deschid eu un topic pe acest forum . Ca sa aduc un pic la zi povestea....am primit ban definitiv pe forum dupa ce mi-am permis sa postez poze din vopsitoria unde imi faceam trim-urile, facand un fel de reclama mascata firmei, desi scrisesem foarte clar ca nici nu cunosc persoana sau firma, fiind in Campulung. Toate bune si frumoase, negasind nicio varianta sa mai am un cont pe forum am renuntat la a mai incerca. Dupa ceva ani, m-a contactat actualul administrator care a analizat situatia si mi-a dat dreptate ca am fost victima unui abuz de putere din partea moderatorului...si mi-a reactivat contul. Intrucat stiam clar ca nu mai vreau sa mai calc pe aici, nu am facut-o. Insa, m-am tot intalnit cu oameni de pe forum si am mai discutat una alta si mi-am adus aminte de partile pozitive ale formului, si am decis sa revin totusi pe el. Referitor la E60-ul vechi la care am lucrat 1 an de zile...pot sa va confirm ca l-am terminat, l-am facut asa cum mi-am dorit...si l-am vandut. Din pacate din momentul in care l-am vandut si pana in prezent...s-a plimbat pe la multa lume, multi dintre ei samsari, neseriosi..etc. Si acum are acelasi numere, poate fi vazuta in Bucuresti, proprietarul actual sta prin zona Mihai Bravu. Stiu detaliile pentru ca fiecare dintre ei m-a sunat sau m-a contactat pentru ca si-au bagat mainile prin masina si diverse lucruri nu functionau, aveau probleme cu codari..etc. Pentru cine doreste, pot sa pun poze cu ea, sa vedeti in ce hal a putut sa iasa. Acum, ajungand in prezent, am un E61 525d din 2005, la care intr-un fel sau altul am inceput sa fac cam aceleasi lucruri. Din pacate timpul e mult mai limitat acum, abia am timp sa ajung acasa la bebe, business-ul imi mananca toata ziua. Dar, le fac incet incet si majoritatea mult mai usor, pentru ca deja am experienta trecuta. Masina actuala provine din Belgia, nu a vazut Romania si este un E61, pentru ca la momentul actual sunt un tata responsabil si e nevoie de spatiu. Ca si dotari: -motor 2.5d 163cp (a venit cu limitare din Belgia), euro 4, cutie manuala 6+1 -senzori parcare fata+spate, lumina, ploaie -pilot automat -clima automata -mask fara navi -scaunele incalzite O sa revin mai incolo si cu niste poze.
    1 point
  2. Trebuie vazut intai care e problema si ce s-a intamplat mai exact cand ISTA-P a facut update. Te pot ajuta eu, am Launch X431 Pro V, CGDI BMW care poate face programare si codare individuala dar si ICOM-ul original. Da-mi un PM pentru mai multe info
    1 point
  3. eu am 3 deja , sunt colegi care au si mai mult . Probabi mizeaza ca vei ceda tu sau masina si schimbi pe banii tai ..
    1 point
  4. Salut. Completeaza seria de sasiu aici: https://www.bmw.ro/ro/topics/offers-and-services/campanii-tehnice.html . Daca apare "Conform informaţiilor disponibile în prezent, pentru automobilul tău există campanii tehnice." atunci cel mai probabil masina ta este eligibila pentru un recall. Chiar daca nu apare, te sfatuiesc sa completezi formularul acesta si la servicii sa treci "Campanii tehnice" si te vor contacta ei sa-ti spuna daca masina este eligibila pentru recall si sa te ajute cu o programare: https://www.bmw.ro/ro/topics/offers-and-services/personal-services/oferte-speciale-pentru-automobile-bmw-importate---formular.html#/bookmark=aHR0cHM6Ly9ibXcuaWRlb21lZGlhLmRpZ2l0YWwvd2VicGFnZXMvMjAxOF8wOV9ncmV5bWFya2V0LWNhbXBhaWduLw== . Am facut asta joi seara si vineri pe la pranz m-au sunat deja si m-au programat. Detalii recall EGR: https://www.express.co.uk/life-style/cars/1035380/BMW-recall-2018-diesel-cars-UK-fire
    1 point
  5. @Chinezupwnz, eu am facut de pe .com, mai exact UPD05081, pe F30 si a mers si merge fara probleme, eu zic sa iei linistit ultima versiune, ce de pe .com
    1 point
  6. 1 point
  7. Mergi la reprezentanța și ceri update soft.
    1 point
  8. Poate scapi gratuit in 7 luni
    1 point
  9. Multumesc ptr. raspunsuri. 1.Deci, sa ma duc la RAR sa trec DPF-ul in carte sau nu ? Ma avantajeaza sau nu omisiunea ? 2.Maine poze cu regenerarea la 37.000 km. Circul 70% extern (E85, nu sta turometru sub 2000 rpm), 30 procente urban. Mai am un Doblo 2017 si dupa 8000 km la o diagnoza nu aparea nici o regenerare facuta. Ar fi absurd si probabil ca o regenerare din 500 in 500 km inseamna probleme la injectie.
    1 point
  10. Și ca să fie treaba lămurită mașina aceasta nu o folosesc zi de zi (fac cam 20 km pe săptămână cu ea), dar este și un proiect în desfășurare (când o să termin ce am în cap o să fie altă mașină) Eu nu am zis că recomand ce am făcut eu, doar am spus ce am observat după anulare vvt tot având probleme cu mașina
    1 point
  11. Eram sigur că o să se înceapă cu chestii de genul să cumpăr altă marcă, am o meserie destul de bună cu un salariu peste medie, cu banii băgați în motor făceam awap la 3.0 dar am zis să fac motorul ca nou, dar de fiecare dată când reparam ceva, se strica altceva, credem-mă că nu mai e rentabil, toți m-au sfătuit să scap de motor cât mai repede și să trec pe 6 cilindri, iar eu ce am făcut, am făcut și ca un test să văd cum e fără acest sistem și dacă tot nu se rezolva problemă am zis să încerce și chestia asta
    1 point
  12. Poze si mai multe Sent from my SM-G975F using Tapatalk
    1 point
  13. Asa a plecat masina de la mine Sent from my SM-G975F using Tapatalk
    1 point
  14. Ciudate combinatii faci si tu . Nici mie nu imi place bara spate de M-paket, dar am ales o varianta OE, mai exact bara spate Aero pack.
    1 point
  15. Mult succes la vanzare. Totusi nu cred ca o sa o dai repede. Eu am vandut-o greu pe a mea, cu kilometri mai putini, 184 cai xdrive, automat si mult mai dotata decat asta care nu are nici xenon. Daca era automata ar fi fost un mare plus, dar probabil tu ai cumparat-o pentru ca ti s-a parut afacere pretul, crezand ca poti castiga minim 2 mii de euro foarte usor, dar e inflatie de masini sh.
    1 point
  16. Pai , vezi ca masina avea acum ceva timp 524 mii km . Acum ... daca tu ai 217 mii, inseamna ca ai mers in marsarier cam mult .
    1 point
  17. Mie cand am lasat o data masina intr-o reprezentanta BMW din bucuresti au "uitat sa-mi puna inapoi" toate dulciurile din cotiera (aveam pe acolo un snickers, un lion si inca niste prostioare). Mi s-a parut penibil.
    1 point
  18. Și aștept sĂŁ fiu sunat și tot aștept. Foarte serios personalul de la Automobile Bavaria BĂŁneasa, trateazi clienții cu maximĂŁ responsabilitate. MĂŁ ĂŽntreb cât de frustrat trebuie sĂŁ fie sĂŁ ĂŽți iei o mașina la 50-60000 euro și sĂŁ te trateze cu atâta scĂŁrbĂŁ cârpacii aceștia, iar tu sĂŁ nu ai unde altundeva sĂŁ te duci pentru cĂŁ ĂŽți pierzi garanția și depinzi de ei.
    1 point
  19. La orice service o alimentare cu freon costĂŁ cca. 150 lei, iar schimbul unui bec cca. 30 lei (sau cel puțin atât am plĂŁtit eu ultima datĂŁ). Prețul de 3 ori mai mare și piesele pierdute pe lângĂŁ mașinĂŁ dupĂŁ montaj, nu știu cum sĂŁ le numesc. Cel mai probabil cĂŁ dupĂŁ o experiențĂŁ similarĂŁ și eu m-aș fi simțit prostit și furat. Și ĂŽncĂŁ ceva, forumul acesta este rezultatul contribuției ĂŽntregii comunitĂŁți de membrii, iar cenzurarea opiniilor ce nu convin nu prea ĂŽși are locul.
    1 point
  20. Normal ar fi sa nu lipseasca nimic de pe masina. Nici un capacel nici macar o moneda.
    1 point
  21. BMW X3 2.0D e83 451.000 km :sorcerer: Il conduc de nou :roadrage:
    1 point
  22. De mai bine de-o saptamana am montat-o. Ieftin ca braga! 100 de lei manopera. Deocamdata functioneaza foarte bine, nu se-aude nici macar un zgomot suspect, nu scartaie defel. Sa vedem pana cand. Pompa veche era cea originala si a tinut ceva mai mult de 8 ani. Si-a facut datoria. De vazut cat o sa tina asta noua. Salut tuturor!
    1 point
  23. Pana la urma, la recomandarea lui grozadan, am luat Saleri SIL. Sper sa tina si, foarte important, sa nu scartaie. Revin cu impresii dupa ce o montez.
    1 point
  24. Au uitat sa puna capacele si atat..
    -1 points
  25. Posibil sa fi completat cu freon.
    -1 points
  26. Salutare ! Vreau sa va impartasesc si eu experienta mea cu achizitia unui BMW 525XD LCI 2013 achizitionat in 2018. Aveam un BMW e39 525DA din 2001 si m-am gandit sa trec si eu la noua generatie F10. Am gasit un BMW F10 525XD LCI din 2013 recent adus din Germania cu 180.000 km la bord. Am verificat istoricul de service, totul normal intervale regulate de servisare, masina arata bine, mergea bine si m am decis sa o iau dar nu inainte de a face si o verificare specifica pt cumparare la reprezentanta BMW. Zis si facut, m-am dus la reprezentanta Auto Cobalcescu din Bucuresti, am platit 350 lei si mi-au spus fara sa imi dea nici o hartie ca masina nu are probleme, a avut doar o eroare la 160.000 km si de atunci nimic, dar trebuie sa ii fac schimbul la uleiul de la cutie, diferentiale, etc ca la km care ii are asta se recomanda. I-am pus sa-mi faca o oferta care m -a naucit bineinteles si am plecat linistit. Am cumparat masina si am facut o programre sa ii schimb uleiul, filtrele la Bimmer Service. Am mai mers cateva sute de km cu masina si au inceput problemele: - eroare AD BLUE FAULT, care disparea dupa ce opream masina si o porneam a doua zi; - miros ulei ars in habitaclu; - zgomote ciudate in zona rotilor fata cand se virau rotile pe loc; La service cand m-am dus sa schimb uleiul am prezentat problemele, iar mecanicii au constatat urmatoarele: -scurgeri de ulei de la garnitura capacului culbutorilor; - racitor EGR fisurat, pe unde se pierdeau gaze; - eroarea de la AD BLUE nu au putut sa o diagnosticheze ca nu au electrician; - zgomotele de la roti proveneau de la caseta de directie, dar nu se puteau rezolva decat cu inlocuirea casetei (7.500 ron); - joc la roata din dreapta din cauza uzurii bratului superior; Am hotarat sa schimb uleiul la motor, filtrele, sa verific galeria de admisie avand in vedere ca eroarea de la 160.000 km era de la o clapeta de admisie si in final a dus la curaterea galeriei de admisie care era plina de depuneri si schimbarea clapetelor constatand ca o clapeta de admisie era rupta si aproape sa fie trasa in blocul motor, sa inlocuiesc Egr -ul si sa schimb garnitura la capacul culbutorilor. Dupa ce am efectuat aceste operatii tot nu s -a rezolvat cu scurgerea de ulei de la capacul culbutorilor, eroarea de la AD BLUE aparea din cand in cand si bineinteles zgomotele de la rotile din fata au ramas. M-am dus inapoi la service si mi-au spus ca scurgerile sunt din cauza faptului ca s-a ovalizat capacul de la culbutori ( platic fiind) si trebuie inlocuit, ba mai mult mi s-a recomandat si schimbarea in intregime a galeriei de admisie, cu eroarea ad blue au dat din umeri, desi in istoricul de service din Germania la 160.000 km era inregistrat faptul ca a fost inlocuit tot sistemul de AD BLUE. Daca mai luam in considerare ca masina nu avea distributia schimbata va dati seama la ce costuri se ajungea in final. Dupa toate cele intamplate am regretat vanzarea BMW E39 care functiona perfect la 250.000 km, am vandut bineinteles masina in pierdere cu vreo 3000 eur, desi investisem vreo 1500 eur, mergand cu ea doar 2000 km. In concluzie vreau sa spun doar atat: -service -ul de la reprezentanta m-a dezamagit total, ba chiar am vrut sa ii actionez in instanta pentru superficialitatea constatarilor; - noile modele BMW sunt pline de plastice si piese de proasta calitate care trebuiesc inlocuite dupa nu prea multi km rulati si care implica costuri mari, iar electronica da erori greu de diagnosticat, dar cu consecinte grave(in cazul erorii de ad blue acesta ducand la infundarea prematura a filtrului de particule). Desi eram un fan declarat BMW nu voi mai cumpara niciodata aceasta marca si la fel ii voi sfatui pe toti cunoscutii !
    -1 points
  27. Pe cea de la dealer, care e mai recenta și care updateaza toate modulele, nu doar cel Bluetooth.
    -1 points
  28. Daca nu i-a foc in 7 luni ! ))
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.