Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/19/19 in all areas

  1. m47 si m42 antik und gut gemacht
    2 points
  2. 640d-ul meu cu 373cp si 752Nm a scos 11.9 100-200km/h, masurati prin obd. Este un 335d facut de BROO Perf cu 430cp si 900Nm, ala a scos 9.5s. 335-ul tau nu face niciodata 9.2s. Este timp de M4.
    1 point
  3. Comparatia C-klass cu suspensie normala vs seria 4 cu suspensie sport nu este cea mai fericita, ideal ar fi de comparat masini cu ac tip de suspensie sau marime de jante. C43 AMG oricum este altceva. Nu sunt fan VAg nici Mb dar in cazul de fata eu cred ca cele doua sunt peste 440i cam la orice capitol. Atat la probele de slalom cat si la timp scos pe circuit stau mai bine. Motoarele dupa resoftare ajung la aprox ac. putere, indiferent ca vb de 3.0 de la Mb, Bmw sau Vag. Cu siguranta C43 nu este un C63, dar 440 nu are nici treaba cu M. Legat de pret, cat timp accepti 440i, adica un model vechi, din punctul meu de vedere sunt ok si NFL-urile. Iar daca vrei doar performante, cumpara o Giulia, pe Nurburgring ii sufla in ceafa lui M4 GTS si sta bara in bara cu 911 Turbo S (997 facelift) sau R8 V10 PLus. Dupa o simpla resoftare ajungi la +600cp. Mergi si fa drive test, 40k euro sunt bani multi, este f important sa gasesti ce cauti.
    1 point
  4. Nu se vrea, asta e problema. Crezi ca nu era simplu daca senzorii detectau presiune scazuta imediati sa iti tai pedala si sa te oblige sa tragi pe dreapta. Bine ca avem gesture control, incalzire in volan dar motoarele crapa...
    1 point
  5. N57TU oil pump delivery rate = 18.6 cmc / 1 rev max press (limited) = 3.7 bar / 100grd / 4000 rev
    1 point
  6. vrei sa zici VW sau masinile din grupul VAG ! dacia nu a avut decat becul rosu de presiune ulei. Cand se aprinde ala sunt dusi cuzinetii si vibrochenul
    1 point
  7. Motorul este uzat, pe langa faptul ca are multi km, ceva imi spune ca nici nu a fost exploatat corect pt ca motorizarile de la BMW de obicei duc mult. Toleranta este de maxim 800-1 litru la schimb deci la 10-15 mii km nu 1 litru la 1000 km. Posibile cauze: Segmentii de la piston uzati Simeringuri supape Poate ai pierderi pe la garnitura capac culbutori Poate ai pistoane uzate Oricum cert este ca iti patrunde ulei in camera de ardere deci rezolvarea o gasesti intr-un service auto, pana nu desfaci motorul nu o sa rezolvi problema. Sunt totusi niste aditivi pe piata special pentru problema asta, ai putea sa incerci macar sa schimbi brand-ul uleiului si vascozitatea + adaugarea acestui aditiv. De curiozitate, ce ulei folosesti? Poate folosesti unul nepotrivit.
    1 point
  8. sa fim seriosi , motoare ca m47 nu mai gasim in viitorul apropiat , alea au fost facute sa dureze , acum e fix perioada de garantie si uneori cu greu rezista si asta .
    1 point
  9. Masina are 300.000 in bord si dati inapoi 40.000 ... verificati. Nu arunca ulei pe joja si nu ies gaze care sa atraga atenti pe capacul de la ulei atunci cand il deschid
    1 point
  10. Consumul de ulei din cauza semeringurilor de la supape apare doar in decelerare, cand motorul e in depresiune maxima. La tine e clar vorba de segmenti, clar masina are mai mult de 340k km.
    1 point
  11. Despicati firul in patru degeaba, cu siguranta motoarele au probleme de proiectare, prevazute de producator, tin atat cat trebuie( cat garantia), restul afacerii se invarte din piesele de schimb, manopera, reparatii.Daca se gandeau la clienti cu siguranta nu mai montau acest motor de peste 10 ani, cat cifra de afaceri e pe crestere nu au nici un motiv sa schimbe ceva.
    1 point
  12. Unchiul meu a venit din Germania acum 2 luni in Concediu acasa in Romania cu un x5 2016 M50diesel , acelasi motor dar triturbo , la 78.000 km a crapat motorul , exact ca la mine la bieala 4 . A dus masina inapoi in Germania , a avut garantie , au schimbat cei de la bmw motorul , 27.000 euro a costat
    1 point
  13. Se pricepe asa bine la L6 incat pe modelul nou M135i este L4 transversal...
    1 point
  14. E destul de comuna problema asta la motoarele N57 , dar aproape la toate se invart cuzinetii la biela 4 , adica la mijlocul vibrochenului , daca pompa de ulei e obosita si nu mai baga ulei , de ce nu se strica cuzinetii la toate bielele , de ce doar la mijloc la biela 4 ?
    1 point
  15. 100% , inclin sa cred ca asta a fost problema si in prima faza , daca tu ai facut distributia si nu ai pus si pompa ulei noua sunt ceva sanse sa fi crapat de acolo , cel putin din ce ai spus tu nu vad ca ai fi schimbat si asta . Cine face distributia si nu pune si pompa de ulei face o mare prostie . Asta cu invartitul cuzinetilor nu prea da semne decat daca vezi span in filtrul de ulei . Am si eu acelasi motor si urmaresc situatia in cazul meu putin peste 100k km dar oricum
    1 point
  16. 10w60 in motor turbo? Nu cred ca mai apuci urmatorul schimb
    1 point
  17. Pentru ca asamblari filetate unde surubul odata strans are o oarecare alungire si se presupune ca a doua folosire nu este la fel de eficient la strangere din cauza alungirii anterioare.
    1 point
  18. Vezi cat costa si apoi vii si ne intrebi unde poti sa schimbi in alta parte.
    1 point
  19. Un amic si-a achizitionat in decembrie un Type R FK8. Am mers cu el un pic in masina, pe scaunul pasagerului. Imi place cum arata si interior, si exterior, spatii de depozitare, ff fain. Minusuri de care spunea el: - schimbatorul de viteze e din aluminiu - iti cade mana iarna pe el de cat de rece e. Deranjant. - scaunele desi sunt mega misto, nu ai optiune de incalzire Minusuri dpmdv (neavizat): tractiunea fata. Oricat de mult au lucrat la suspensii, nu ai cum sa scapi de tot de torque steering. Daca ar fi sa dau banii pe un hot hatch, excluzand BMW, cred ca as alege Focus RS in detrimentul Honda. Nu poti pune atata putere doar pe puntea fata; oricum o dai, te bate fizica. Pe 0-100 are 5.7s, un amarat de 328 are 5.8s... Eu in momentul asta, nu m-as intoarce pentru nimic la o manuala. Pur si simplu am devenit prea comod.
    1 point
  20. Dupa cum zice si Laur mai sus apa intra prin acea zona unde folia este dezlipita de mastic.La mine a fost dezlipita atunci cand mi-au foliat geamurile. Va atasez cateva poze ca sa vedeti cum se procedeaza. Am demontat fata de portiera dreapta.Demontare incepe cu ornamentul gri.El se scoate prin tragere usoara(smulgere) incepand din partea stanga (balama) deoarece in partea dreapta are un blocaj care nu va permite demontarea.Manerul este prins tot in clipsuri si se trage de jos in sus.Scoase aceste ornamete se desurubeza cele 4 suruburi inceruite in poza cu o surubelnita in stea de 20.Terminata si aceasta operatiune se trage de panou care si acesta la randul sau este prins in clipsuri.Deconectati firele de la difuzor pentru a manevra mai usor panoul. Folia imi era dezlipita circa 20 cm.In foto se vad urmele pe unde imi curgea apa in masina. Am lipit folia cu banda dubla adeziba asta avand la indemana.Cel mai bine este sa folositi mastic. Modelul meu este e90. Sa va fie cu folos!
    1 point
  21. Posibil - parca imi aduc aminte ca si ceva Dacii dupa 90 aveau bec galben/rosu . Nu marca e importanta ci implementarea obligatorie a unei astfel de avertizari. Galben , presiune scazuta fata de normal - avertizare, cauti problema. Rosu , presiunea prea scazuta - nu mai pornesti motorul oana rezolvi problema. E de bun simt si costa aproape nimic . Dar la BMW nu se aprinde nici rosu si motorul e praf.
    0 points
  22. La FL E60 nu ai motorul de 2.5 Nu s-a mai fabricat din 2006 parca. Motorul de 2.5 a fost bun pe E60 , dar accesoriile varza - adica clapete galerie , actuator turbina, turbina chiar , relee de bujii, chiar bujiile , termostatele , iBS , filtru de particule si multe altele . Totul e mai bun pe F10 din puctul asta de vedere.
    0 points
  23. Pai cam aia a fost ultima serie de motoare adevarate, nu mai vorbim de model, e peste F 10 d.t.p.d.v Parca as mai lua unul fl din afara bine dotat, merita pretul. Mai nou au inceput sa arda ca tortele, asta gaura?
    0 points
  24. Ce e trist e ca te lasa motorul in drum . Asta nu ar trebui sa se intample - la alte marci nu se intampla . Ca iti pica navigatia, serviciul connected drive, lane assit , 360 view , sau alte tot felul de basini inutile , ar fi acceptabil - dar nu motorul.
    0 points
  25. BMW se vrea a fi masina pentru cine il achizitioneaza de nou, nu pentru majoritate, il cumperi la 150-200k. deja ti-ai luat problema, nu mai prezinta siguranta ca ajungi cu el acasa, nu mai vorbim de circuite de mii de km in vacanta, risti sa il lasi acolo. Daca vrei cu adevarat atunci iti asumi toate viitoarele investitii, dar in banii astia sunt multe variante asemanatoare fara stres.
    0 points
  26. Nu au nici o scuza, deja nici nu ma mai gandesc la modelele noi, mi-am luat gandul, nou nu-mi permit asa ca ori benzina ori altceva. Liber la plans dupa e38 e39 e60...
    0 points
  27. Proiectare la limita - presiune de ulei , debit , diametru/traseu canal de ungere catre fusul maneton . Daca duce la motor 3.0 normal, a zis BMW ca duce si la 4.0 si 5.0. Chiar nu inteleg cum asemena greseli pot fi scuzate de publicul cumparator. Si sunt multe greseli de proiectare la BMW.
    0 points
  28. Din cate stiu , motoarele cu probleme sunt cele 4.0 , mai putin 3.0 clasic.Trebuie vazut in ce mod se face alimentarea cu ulei pt biela respectiva - poate ajunge mai putin ulei in cuzinetul respectiv - poate traseu mai lung , etc. Apoi lucrul mecanic/fortele variaza usor intre cilindrii pe parcursul unui ciclu motor - nu e egal pt toti cilindrii. La cilindrul ala fortele ar putea fi ceva mai mari si deci debitul/presiunea de ulei insuficiente pt a face fata fortei fara sa rupa pelicula de ungere. Ambele situatii duc cu gandul la greseli de proiectare . Motorul 4.0 fiind mai solicitat(putere mai mare), are incidenta avariilor mai mare . Oricum vina e a BMW - ceva gen lantul de distributie si multe altele . Si ajungem iar la scuze de genul - nu ai schimbat pompa de ulei . Penibil !
    0 points
  29. Pai daca nu te bazezi pe bec , pe ce naiba sa te bazezi ca utilizator normal, fara tester /diagnoza la dispozitie , fara posibilitatea de a masura presiunea de ulei ? Nu am vazut pana acum mesaj cu presiune redusa de ungere in idrive. E aberant - nu stiu cum BMW nu are un action law suit pt asa ceva ? Si Dacia avea bec care functiona - galben si rosu .
    0 points
  30. Parerea mea e sa faci masina si sa o vinzi...crezi ca urmatorul motor nu e predispus la asa ceva? Ce faci iei motorul cu 220k il desfaci bagi cuzineti noi, pompa de ulei noua? Mai bine cauti prin NL sau DE un motor cu mai putini km si cu garantie mai mare, iti vine frumos acasa pe palet ambalat. Iar cu privire la ulei, cauta in manualul masinii pt motorizarea ta ce ulei recomanda BMW. Nu te mai lua dupa toti habarnistii.
    0 points
  31. Bine draq ca nu schimbam carcasa cutiei ca se strica filetul de la suruburi. La fostul e60, kitul n-a venit cu suruburi, masina merge si acum cu aceleasi suruburi la cutie fara nici un fel de scurgere. Nu m-am uitat cu atentie dar parca nu sunt de Al suruburile.
    0 points
  32. Cand se aprinde becul deja e distrus vibrochenul, acolo sunt fortele cele mai mari.
    -1 points
  33. Masori compresia sa vezi cum stai cu segmentii, semeringurile trebuiesc schimbate, plus verificare valori injectoare.filtru epurator nou.
    -1 points
  34. Pompa de ulei/presiunea slaba se simte cumva? Da vre-un semn? Sau pica si atat? Nu de alta dar am si eu 3.0 si cand ajung acasa verific si asta.
    -1 points
  35. Nu ai ce sa simti . Eventual sa masori presiunea prin racordare undeva pe traseul uleiului, eventual senzorul de presiune . Apoi sa o compari cu ce ? Nu stii cat ar fi indicat , doar valori aproximative de bun simt pt motoarele termice. Ma mai gandesc la ceva . Material slab in cuzintetii de pat(palier), care duce la o anumita uzura, care la randul ei duce la pierdere de presiune mai departe pt cuzinetii de biela. Nici nu stiu , motorul asta nu are ungere prin biela pt boltul pistonului ? Nu pot sa fie scapari si acolo ?
    -1 points
  36. Gresit ! sunt 2 laboratoare in ploiesti prahova la care se poate trimite ulei pentru teste Sau trimiti la Blackstone prin DHL n-a avut niciodata dacia asa ceva, confunzi cu VW si masinile din grupul vag !
    -1 points
  37. Da , sunt ridicoli . Din pacate publicul cumparator e la fel de ridicol, de needucat tehnic si se bazeaza pe garantie pana la un anumit nivel. Dar asta nu scuza nesimtirea BMW.
    -1 points
  38. La motoarele navale (unele) si la navele cu propulsie cu POD-uri au un sistem numit Metal Scan care asta face. Scaneaza uleiul pentru particule de metal la fiecare ora. Daca apar particule de metal in ulei ( mai mult decat este normal) ... ce facem? Este de ajuns sa schimbam pompa de ulei sau trebuie desfacut motorul? Eu ma apropii de 10k cu uleiul vechi dar nu mai astept. Cum ajung acasa il schimb si trimit o mostra din uleiul vechi la un labortor. Chiar sunt curios de rezultate.
    -1 points
  39. Nu poti beneficia de nimic in plus daca schimbi doar ecranul. Update la NBT Professional te-ar costa cel mai putin , dar ar fi de preferat NBT EVO ID5-6 - care e foarte scump si complicat. Pune o unitate cu Android cu ecran mare , care chiar daca nu e la calitatea unitatii originale in privinta soft-ului , iti aduce optinuni pe care nu le ai nici la unitatile ID7 de ultima generatie - adica posibilitatea de a te conecta direct la internet si a rula orice aplicatie/media iti trece prin gand . Costa mai putin chiar decat upgrade la NBT si pastreaza si partea originala a masinii.
    -2 points
  40. Foarte corect! Fabricant stie exact si specifica clar ce suruburi trebuie schimbate pentru o reparatie/revizie ca la carte, in proiect..
    -2 points
  41. Mircea, ar trebui sa crezi ca la motor, si in zona lui anumite suruburi chiar daca nu se alungesc sa au pasta antivibratie care (ghici ce) doar suruburile noi au. Mecanicul de dealer NU pune el pasta pe suruburi...
    -2 points
  42. Dintre masinile in discutie , M2 lci si type R cea mai misto e.................... Focus RS.
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.