Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/06/20 in all areas

  1. Aualeu cate probleme/variante/abordĂŁri pe o juliturĂŁ..duci mașina la o vopsitorie decentĂŁ cu prețuri decente și gata.
    2 points
  2. Credeam ca ai interactionat cu ei, nu ca iti faci pareri din ce latra unul si altul pe internet. In fine... Eu fac masinile la ei de ani de zile, inclusiv chestii pe care lesinatii de la bavaria habar n-aveau cu ce se mananca in perioada in care eram cu f10-le in garantie. Bafta!
    1 point
  3. Salutare Detin masina de anul trecut,dar din lipsa timpului nu i-am deschis topic de prezentare. Cu noua pandemie care ne tot tine in arest la domiciliu,am decis sa vo arat si voua si sa va las si cateva impresii despre aceasta motorizare. An fab. 07.2016 Motorizare: 2.0L - 245 cp (328i) Tractiune 4x4 Km: in prezent are 60.000 Bun... Configuratia acestei masini este chiar misto si voi enumera dotarile importante care sunt din fabrica si nu adaugate ulterior. Faruri fata full led Stopuri spate led Pdc Sistem franare-M Scaune sport cu memorii Scaune fata/bancheta cu incalzire Navi mare Clima automata-digitala Volan cu padele incalzit Sistem audio Harman Trapa Plafon negru Interior piele Restul dotarilor sunt mai putin importante. Dupa cum am spus mai sus,masina o am de aproape un an de zile unde am parcurs cu masina cca 3000-3500km. Din gama BMW mai am un f36 motorizarea 430i-252c Daca ar fi sa fac o comparatie intre cele doua motorizari as spune ca imi place la plecarea dupa loc seria 4. Dc? Pentru ca nu este x-drive si impinge doar spatele. In alta ordine de idei,f30 care este x-drive,sta mult,mult mai bine in viraje,nu pierde aderenta nici la plecarea dupa loc,iar sistemul de franare -M,este nemaipomenit. Ca si consum nu este vre-o mare diferenta intre cele doua motorizari,nu are rost sa fac o clasificare. Fiecare sofer scoate consum in functie de stilul pe care il are de condus. Ca si fiabilitate sunt motoare destul de reusite,fara bube de fabricatie iar din ce am citit pe forumuri din alte tari,sunt destul de apreciate. As cateva poze cu masina prin telefon de anul trecut de cand am cumparato,dar va trebui sa ma ajutati cu postatea lor. O seara minunata si sper ca acest virus sa stea cuminte si sa nu ne mai faca probleme! Iar in ton cu subiectul sezonului: #statiincasa
    1 point
  4. Z4M nu a masina mea, e a unui coleg de forum care a ales sa nu o prezinte , eu am alte aspiratii la 2 locuri si plimbare fara top , alta marca dar cel mai probabil raman si cu un bmw cu 4 locuri , seria 6 fara trapa m-a facut sa ezit putin( 1 min ) dar am apreciat alte avantaje la ea si am uitat rapid de lipsa asta
    1 point
  5. Eu am fĂŁcut la completelechip cu Dragoș la București la sediul bosch in București unde are si stand dyno si mi am adus inca 2 prieteni cu F10 520d si X5 F15 M550D. DupĂŁ cum am zis softurile propriu zise ale E60 si F10 sunt perfecte, cel puțin asa se simte, ĂŽnsĂŁ efectiv munca, starea omului, rĂŁspunsurile ĂŽntrebĂŁrilor, totul nu mi a placut, adicĂŁ un singur dyno ĂŽnainte si decât unul dupĂŁ, nimic sa vezi daca se poate mai bine sau sa ĂŽncerci ceva sau sa verifici mĂŁcar pe diagnoza daca mașina are vreo problema, daca ĂŽndeplinește toate cerintele, test dupĂŁ soft, verificare in mers.. etc. Nu vreau sa intru in detalii pe forum, am mai explicat mai detaliat la topicul cu completechip vs powerchip tuning. Ideea este ca toți care au fost la Ginel si din tot ce am auzit omul e profi, are rabdare, explica, inceaca, face si 7 dyno uri daca i se pare ceva neinregula , ĂŽncearcĂŁ sa scoatĂŁ si mai mult daca poate... etc etc. Daca vrei sa te duci la powerchip clar cu Ginel trebuie sa faci.. in București s ar putea sa vina el personal, ĂŽnsĂŁ daca nu, la BuzĂŁu cu tine. A fĂŁcut recent un prieten soft la TCM la București la TT Rs+ 2013 parca. Se declara mulțumit, puterea nu a fost mare (30 cp ceva de genul) dar au fĂŁcut mai multe probe, inclusiv a ĂŽncercat sa vada cu popcorn, ĂŽnsĂŁ nu i a placut si l au modificat. Acest prieten este același care are si F15 de mai sus unde am fost la Dragoș, a spus clar ca a fost o diferenta de la cer la pĂŁmânt ĂŽnclinând spre TCM, bine la el au fost si ceva probleme din cauza lui Dragoș am bĂŁtut un drum pana la București degeaba. (700 km dus ĂŽntors) La F10 si F15 procedura de resoftare prin ECU a fost prin gaurirea Ecu lui cu un fel de burghiu, adicĂŁ aceeași metoda veche, doar la E60 am fĂŁcut prin obd. Nu ne a dat harta stock, nici nu ne a intrebat daca o vrem sau nu, nu ne a scos fisa dyno ca nu mergea aparatul, am fĂŁcut noi poze la monitor.
    1 point
  6. Ar trebui sa fie un + asta E problema impozitului si taxelor in RO si faptul ca e 2 usi si nu prinde la oameni..
    1 point
  7. cel mai safe loc de parcare ... langa 2 ursi
    1 point
  8. Revin cu noutati legate de problema pe care am avut-o. A durat o vreme datorita sarbatorilor. Dupa cateva "studii" pe internet si discutii, am decis sa imi iau un cablu si un soft ISTA d+ de diagnoza (se gaseste pe Olx). Am instalat programul si spre uimirea mea , chiar a functionat. Am avut 2 coduri de eroare la DDE : 244C00 - Charge Pressure control, Charging Pressure too low / positive control deviation , si 27B900 Exhaust backpressure before exhaust turbocharger. Softul are sectiuni in care explica modul de functionare si care ar putea fi cauzele erorilor, asa ca am stat si am studiat vreo 2 zile,(nu sunt de meserie) dupa care am dedus ca ar putea fi vorba de un vacuum care nu actioneaza o clapeta. M-am apucat sa verific furtunele de vacuum si am gasit cauza. Un furtun de vacuum care nu a fost conectat, Dupa ce l-am conectat am sters erorile si am plecat in probe. Masina merge foarte bine acum, are putere si accelereaza exact cum stiam ca ar trebui sa functioneze, nu mai apre mesajul "Drivetrain" oricat de mult solicit acceleratia, si nu mai am nici erori la diagnoza. Sper sa tina, ca inca apas pedala cu retinere cateodatata, de teama sa nu imi apara iar "Drivetrain" Multumesc de sfaturi. Am facut testele indicate de tine si asa am gasit erorile. Am rulat testele dupa ce am remediat cauza si sunt Ok acum
    1 point
  9. Corect, insa ai grija, ca daca te iei dupa unu si altu, nu exista service bun, nici macar pentru un schimb de ulei ).
    0 points
  10. Dupa cum spuneam, am interactionat - am incercat de 2 sau 3 ori sa obtin o oferta de pret pt ce lucrari aveam nevoie si nici asta nu mi-au trimis. Pt mine asta este de neacceptat, sa stau sa ma rog eu de ei sa le dau bani, in contextul in care sunt un potential client nou. In plus, nu ma iau dupa ce "latra" oamenii pe internet, ci am colegi/prieteni care au fost la ei si s-au trezit in situatia descrisa mai sus. Succes in continuare cu ei, daca te-au multumit. O revizie poate s-o faca orice service, nu-mi trebuie asa savanti
    0 points
  11. Pe Service Scream (Tezparii) nu-i agreez. Am incercat de mai multe ori sa cer oferta de pret de la ei si nici macar atat nu au putut sa faca, dpmdv mi s-au parut neseriosi. Plus ca am auzit diverse povesti de oameni care erau convinsi ca ST au cele mai bune oferte cu piese OE, cand ei foloseau piese aftermarket defapt, iar clientul nici macar nu era informat de asta. ps: nu stiu de ce cand scriu "service t e a m" mi se transforma automat in "Service Scream (Tezparii)". Probabil stiu ei si adminii ceva Am lansat o solicitare catre MHS Militari, cu toate ca le mai cerusem o oferta acum multa vreme si nici pana azi nu mi-au raspuns nici ei. Probabil sunt ocupati cu prea 'multe' comenzi in perioada asta.
    0 points
  12. Suna la reprezentanta si vezi daca au acest serviciu. Stiu ca firmele mari care au flote de leasing, au acest serviciu inclus pt schimbarea rotilor, umplere de freon, etc.
    0 points
  13. Știu cĂŁ are BMW o astfel de optiune acum, ĂŽnsĂŁ nu știu dacĂŁ ĂŽndeplinește ultima ta cerințĂŁ.
    0 points
  14. -1 points
  15. si cu sufletul in rai si cu ......in...., sa fim seriosi.
    -1 points
  16. Eroarea e de la tensiune. Verifica alternatorul daca incarca corect sau bateria daca mai e buna. Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  17. Mufa senzorilor o gasesti in newtis pe net. Cauta dupa vinul masinii. Daca scoti borna de minus verifici toate sigurantele, schimbi ce gasesti ars si pui borna la loc nu apare nici o eroare. Cine ti-a zis ca daca scoti sigurante pe rand apar erori?? Cel mai probabil apar erori cand deconectezi alte componente CONECTATE modului respectiv! Asta e altceva. Cum ar fi mufa modulului pdc, cand acesta are tensiune pe el.
    -1 points
  18. Datorita 'izolarii' si suspendarea contractului de munca, m am decis sa o 'mesteresc' eu si am deconectat plusul de la baterie, dar problema e ca am atins caroseria cu cheia si am facut un scurt si de atunci cred ca am ars ceva.
    -1 points
  19. Este o data resetarea la adaptarile stilului de mers, si mai sunt adaptarile cutiei. Eu nu stiam de ultimele. M-am gandit sa scriu poate ajuta pe cineva.
    -1 points
  20. Salut, va rog sa-mi Spune-ti dacĂŁ este normal sa simt fine vibratii in volan de când pornesc masina . Nu conteazĂŁ ca este la relanti sau in mers , se simte aceasi fina , foarte fina VibraĂâşie in volan . DacĂŁ este un defect , va rog pe cei care ati trecut prin aceasta problema , sa-mi spune-ti care ar fi defectul . Masina este un F30lci model 2017 , 320d automat 190hp. , cu hidro steringservotronic Ăâ˘i suspensie variabila . Am mentionat aceste lucruri cu gândul ca ar conta ... Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  21. -2 points
  22. High class detailing, te duci la baieti la o constatare si iti explica totul in amanunt, am facut un detailing interior la ei acum cateva luni si masina a iesit foarte bine. www.highclassdetailing.ro
    -2 points
  23. Am inteles omule, merci pt sfat, dar deciziile le iau cu capul meu, nu le iau altii pt mine.
    -2 points
  24. In cazul in care iei o bara cu clema rupta negociezi la pret si o prinzi apoi in aripa ta cu autofiletanta in locul clemei(nu vei avea nicio problema). Ideea e ca o aripa de bmw pentru modelul tau n-ar trebuii sa fie mai mult de 300 lei. Cu diferenta iti iei si autofiletanta si suruburi ðŸËâ.Spor in luarea celei mai bune decizii Trimis de pe al meu YAL-L21 folosind Tapatalk
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.