Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/06/20 in all areas

  1. In România oriunde mergi cu un bmw, ĂŽntâi ți se spune cât de urgent trebuie schimbatĂŁ distribuția mașinii iar abia apoi se poate discuta mai departe. Cea mai de succes afacere a service-urilor
    2 points
  2. Nu poti - modelele ED sunt omologate doar cu jante de 16 si se mentioneaza ca poti sa pui alte jante, dar se modifica emisiile. Unii mai reusesc sa dea spaga la rar sa le treaca in carte, dar in mod normal n-ai voie sa pui decat de 16.
    1 point
  3. Cred ca depinde cu ce compari.. eu am trecut la Nfera Su4 de la Goodyear Eagle F1 asymmetric 3 si sunt clar sub. In teste sunt destul de laudate si sincer nu ma asteptam sa vad diferenta asa de mare intre ele. Le-am luat pt ca ma gandeam sa vand masina si nu avea rost sa mai iau GY, dar nici nu am vrut sa imi bat joc cu ceva second sau entry level. Aderenta mi se pare mai slaba, pe curbe nu mi se par asa de stabile. Le simt cum se inclina din cauza peretilor laterali mai moi, dar sa zicem ca nu m-ar deranja asa rau astea pt ca nu merg asa agresiv cu masina, dar ce ma enerveaza foarte rau este nivelul de zgomot la rulare. GY aveau 67-69dB nivelul de zgomot, Nexen 71-72dB, adica printre cele mai galagioase daca ne luam dupa date. De la 80km/h in sus se aude un huruit enervant cu care nu m-am obisnuit nici dupa 20mii km... Overall eu zic ca sunt niste cauciucuri bune la banii lor, dar nu se compara cu ceva premium desi in anumite teste sunt unii care au tendinta sa le compare cu branduri premium. PS: marimile de care vorbesc sunt 225/40 si 255/35 pe 18
    1 point
  4. Nu i ai rĂŁspuns la ĂŽntrebare, doar ai comentat fĂŁrĂŁ sens, cred ca asta a fost scopul postului tau, posibil sa nu știe lumea partea de audio si anume daca boxele sunt pe aceeași ieșire ca si subwooferul, de aia nici nu i a rĂŁspuns. Si ca sa ti dai seama de ce nu ti raspunde lumea la topicurile pe care le faci, tot ce ai vrut tu sa aflii despre codare cu winkfp, k dcan, ista p, etc, se afla pe forum in diverse topicuri, toate informațiile pe care le cauți sunt deja foarte detaliat + alte câteva sute de lucruri pe care nu le știi si nu le ai intrebat. Normal ca lumea nu sta sa ti rĂŁspundĂŁ când tu pui efectiv o ĂŽntrebare proasta si nici mĂŁcar nu te ai gandit sa cauți informațiile pe forum sa vezi daca sunt sau nu si colac peste pupĂŁza tot tu ești ala indignat ca nu ti a rĂŁspuns nimeni la o ĂŽntrebare stupida. FĂŁrĂŁ supĂŁrare, dar vad ca tot insisti ca “ lumea nu raspunde pe aici ca nu prea știe”, de cele mai multe ori eu incerc sa ajut pe toatĂŁ lumea, dar trebuia sa ma apuc sa scriu un roman ca sa ti explic care e treaba cu wi kfp-icon- ista p si kdcan, dar mi am dat seama ca tu nici mĂŁcar nu ai citit topicurile de pe forum asa ca de ce sa mi bat capul, posibil si majoritatea care știu nu a vrut sa ti spuna nimic din același motiv. Bafta cu update urile.
    1 point
  5. Fa un schimb de bujii si bobine. Asta e problema.
    1 point
  6. Hai sa scriu eu morala povestii. TREBUIA ca ma intai sa desfaci manerul si sa rezolvi problema fizic si apoi sa faci update.. Problemele la masina se rexolva intai fizic! ... Adica investighezi la sange ca totul e ok!! ..faci zeci de testari, stergi tot! Reiei investigarea daca nu s-a rezolvat si din alte unghiuri, puncte de vedere si daca tot nu iese...aaapoi ne gandim ca [daca a crapat manerul (sanse f mici) din cauza de bug de software..] hai sa fac update sau sa rescriu fisierul. Dar ca si vorba ta, tot patitul e priceput.. Sau nu mai pune carul inaintea boilor.. Ai primit destule sfaturi si de la altii. (Ce scrie matose citeste de doua ori cel putin. Pe mine sa ma ignori.) 99% din probleme la masinile noastre sunt din cauza mecanica/electrica. E firesc ca lucrurile sa fie asa, mai capsulate ..din cauza de apa, de furt.. si alte alea, si se mai si strica daca masina nu a fost folosita.. a stat in umezeala, conditii nepotrivite prea mult timp, etc. Ce frumos ar fi ca toate sa se rezolve din laptop... Sa te tii cati or sa sara sa ma contrazica..
    1 point
  7. Nu are rost sa mai insist si eu..pot fi foarte multe de spus ) Riști. A ĂŽncercat matose sa ti spuna dar vad ca tot ca tine faci... bafta.
    1 point
  8. 10 mii de euro pe manopera cum ai spus mai sus sa plateasca aia ca tine care nu stiu sa intre pe un site de piese online sau sa schimbe un filtru de aer. Cand cumperi o masina nu o iei de la groapa de gunoi ca sa fie nevoie sa schimbi absolut tot la ea. Eu ma refeream ca cu acei 3000 euro ii schimba mai toate piesele care cedeaza in timp de ex amortizoare, arcuri, radiatoarele, anvelope, ii schimba toate fluidele si pune si "distributie de n47 pe ea daca vrea". Acuma ca ii mai pica pe parcurs o macara de geam sau o pompa bafta lui, asta tine doar de bafta fiecaruia. Oricum o masina se verifica mereu la achizitie si in functie de rezultat se si negociaza pretul. Daca stai sa calculezi piesele minore si ieftine gen o bieleta, un brat sau o fulie inseamna ca ai gresit marca de masina. Daca stam sa calculam pretul fiecarei piese (mai ales OE cum faci tu referire) de pe un e90 cred ca depasim pretul masinii. Si de multe ori nu exista nicio diferenta intre OE si OEM sau aftermarket inafara de sigla de la BMW de pe ambalaj. Dar cand ai numai cuvantul "reprezentanta" si service pentru orice filtru schimbat in cap este absolut normal sa plangi cand te uiti la sfarsit de zi in portofel.
    1 point
  9. Pana in 2006, s-a produs 330ci e46 in varianta coupe, cu motor M54. Din 2005 pana in 2007, s-a produs E90 330i cu motor N52 iar din 2007 in sus s-a produs 330i E90 cu motorizarea N53. Este vorba despre trei generatii de motoare complet diferite. Presupun ca tu te referi la 330i e90 cu motor N52. In Romania este extrem de rara varianta cu N52 de 3l.Pe forum aici nici nu stiu daca cineva detine asa ceva. Ba da, e cineva totusi cu un 530i e60. Pacat. Caci este un motor destul de robust si fiabil. In state in schimb, aceasta motorizare N52 a fost foarte populara, deci poti gasi o gramada de tutoriale si prezentari pe youtube,inclusiv cu minusuri, posibile defectiuni si ce anume sa verifici inainte sa cumperi asa ceva. In Germania, daca cauti un 330i din 2006 cu sub 200.000 de km, cred ca te vei invarti undeva in jurul a 10.000 de euro. Un 330i cu putini km e destul de scump. Dar cum ziceau si altii, mai bine dai mai mult la achizitie ca sa nu dai mai mult dupa pt. intretinere. Vorbesc din experienta proprie, N52 chiar e un motor misto. Consuma ceva mai mult ulei, dar nu ai probleme cu injectoarele ca la N53 sau N54.Suplimentar si turbinele la N54.
    1 point
  10. 1 point
  11. Subscriu la ce zice colegul Vali. Este o masina cu o tinuta de drum impecabila, eu regret ca am dezmembrat-o dar a fost cea mai buna decizie dpdv financiar. Am investit undeva la 5000-7000E in 7 ani si 200k km in acea masina, nu regret nici un cent. Dar am ajuns la punctul in care rugina si electronica incepeau sa imi dea batai de cap (tine cont ca 90% din reparatii le faceam singur :frane, suspensie, directie, ambreiaj, volanta, si etc, avand tester era usor sa o repar) frecvent, la 2-3 luni se strica ceva,piese de 100-200 ron, dar care imi ocupau timp. Am renuntat pur si simplu deoarece mereu era ceva de facut la ea, dar niciodata nu am fost dezamagit cand plecam la drum. Am preferat sa iau o masina mult mai noua, de 10 ori mai scumpa, mai slaba calitativ (la BMW doar sigla a ramas fel) dar la care in 20k km am avut doar o interventie mai serioasa cu frane si o perna, in rest doar carburant. Daca dispui de 1-2 zile lunar sa o ingrijesti si sa o carpesti pe ici pe colo, merita, dar sa stii ca poate fi sac fara fund (un e46 are pret la piese aproape cat un f30, diferenta este mica)!
    1 point
  12. Este M3-ul unui prieten, eu sunt doar seful de proiect. Pana in momentul de fata, cam de 8 luni, sunt si pilotul de incercare. Masina o sa fie un semi daily drive car intr-o tara in care verdele este la el acasa, iar pozele pentru instagram sunt bestiale. Una peste alta, prietenul imi stie parerea, E46 M3 este impresionant ca nume, dar pe mine nu m-a impresionat cu nimic altceva. PS. Fata de postul anterior cu versus, am inlocuit suspensia OE M3 cu un Kit Bilstein B12 plus montat setul de jante CS pe 19 cu anvelope Conti Sport Contact 6, altfel se simte masina pe drum. Este mult de munca la o masina de genul ca sa arate bine si sa functioneze in parametrii normali.
    1 point
  13. nu ai facut niste print screenuri, in ce conditii apar erorile, la ce rotatii, cald/rece, etc. asa ca sa dam un raspuns pe care l-am primit la reprezentanta: distributie, vanosuri, cablaje vvt, motoras vvt, clapeta acceleratie ... si dupa ce se schimba astea poate se remediaza, daca nu , mia schimbam ... ps. schimba solenoizii si senzorii de camshaft , intre ei , adica solenoidu si senzoru de pe admisie il pui in locul celui de pe evacuare . sa vezi daca s emuta eroarea pe vanosul de evacuare . daca tot scoti solenoizii sa ii cureti ... si daca acurs pe langa ei schimba oringurile .... daca nu intelegi nimic din ce am scris aici = service
    1 point
  14. Te-ai rĂŁtĂŁcit? Mulțumesc pentru evaluarea nesolicitatĂŁ.
    1 point
  15. Nu ai cum sa concurezi cu masinile samsarilor ca pret. Fie au TVA-ul pierdut, fie au kilometrajul modificat sau alte probleme, in general pretul acelor masini e foarte atractiv pentru cei care fac cura cu fasole ca sa adune bani de un BMW. Mai scade din pret cate putin Ăâ˘i vezi când ĂŽncepe maĂâ˘ina sa devinĂŁ atractiva. Nici sa o tii mult la vanzare nu e pont, fiindca o masina e un bun care se depreciaza pe zi ce trece. Piata face pretul.
    1 point
  16. De acord cu “six in line”....care este procentul distribuțiilor rupte vs cele care sunt ĂŽncĂŁ din fabrica pe masini?! Acum suntem in 2020, sunt sigur ca peste 2-3 ani discuția actuala se va muta pe motoarele B47. Ai bmw? Și i-ai schimbat distribuția? Asta e ĂŽntrebarea vieții!
    1 point
  17. Salutare, Eu am F10 LCI cu B47 si am schimbat distributia luna trecuta la 215.000km. Motorul nu avea nici un zgomot suspect dar nu am vrut sa risc. Pe F10 motorul B47 este in general silentios dar am observat ca atunci cand DPF-ul isi face regenerare motorul suna mai "gros".
    1 point
  18. Nu din aceleași motive incerte ca N47. Dar nici nu aș face 300000km cu o distribuție stoc. E vorba de uzurĂŁ de la un punct ĂŽncolo.
    1 point
  19. Daca a spus ca va lua legatura cu cei de la TCM am presupus ca poate si sa ajunga la ei. Am citit doar raspunsul adresat direct mie si nu am urmarit in detaliu toate celelalte postari ca sa vad ca de fapt nu e in tara. Mie nu imi par asa seriosi daca cer pret de turbina noua si vor sa ii dea turbina reconditionata, e cam aiurea... Manopera este scumpa 600 euro pentru Ro, dar pentru alta tara eu zic ca e decent. Ai grija de factura de la reparatie si ca iti valideaza garantia, aia e cea mai importanta in situatia de fata.
    1 point
  20. eu imi spal personal masina si am grija sa nu dau cu 120bari presiune fix in manerul de la usa , daca tu o speli la spalatorii de cartier probabil ca din cand in cand iti baga jetul direct in maner si atunci este inevitabil sa se strice nu o sa mai iasa alta revizie , problema este cunoscuta de foarte mult timp si nu au rezolvat nimic
    1 point
  21. aprox 1100 ron si eu am avut la GT optiunea asta si nu am avut nici o problema in 2 ani cat a fost la mine a fost spalata de 4-5 ori pe luna minim
    1 point
  22. Am facut si eu un montaj welcome angel eyes dar este activ pe inchiderea centralizata la inchis/deschis masina. Am folosit: 1.Un releu 12v 2.Un condensator 15000uF/25v 3.4x diode 1N4007 Pt a gasi firele care alimenteaza motorasul de inchidere centralizata desfaceti manunchiul de fire care duce in portiera si gasitai firele:ALB cu inscris si ALBASTRU cu inscris.(inscris=sunt niste numere scrise pe cablu) La mufa din blocul de lumini vedeti mufa maro si gasiti firele ce corespund numerelor 44/45 respectiv NEGRU cu verde/Negru cu albastru Practic impulsul care il da motorasul de la inchiderea centralizata incarca condensatorul care comanda releul 5-10 secunde pana se descarca din nou condensatorul. O schema facuta de mine cam asa arata: Functioneaza perfect.Detalii pe mess cine vrea: yulica20032003 Bafta
    1 point
  23. De curand am achizitionat pt sotie un x3 F25 facelift, 2015, motorul nou, euro 6, b47, 190 cai, motorul mi-se pare muuult mai zgomotos fata de F10-le meu (n47) sa nu mai zic de turbo care mi se pare ca scoate o gramada de zgomote ciudate, parca rasufla pe undeva iar dupa oprirea motorului inca se aude cum se invarte ceva in ea ...probabil axul... Intrebarea este : la motorul asta se schimba distributia ? A schimbat-o cineva . Parca aud unele vibratii sau "zarnaieli" in acceleratie pe la 1600-2000 ture insa nimic comparativ cu sunetele scoase de n47 . Va multumesc. Ps. Masina in cauza se apropie de 200k. Km .
    0 points
  24. legat de proiectoare, este vb mai mult de aspect ( se vad foarte urat grilele fara proiector), iar legat de cum trage masina , daca se poate face ceva dece nu ? cred ca este evident ca daca vrei mai multa putere poti lua motor mai mare, deci raspunsul este irelevant... omul a intrebat daca se poate face ceva din soft ( daca este limitata din soft si daca se poate scoate limitarea respectiva )
    0 points
  25. daca ai condus-o si nu are suficienti cp, cumpara un 120d, sau 125/135i; cat despre proiectoare, daca masina are faruri cu led sunt cam inutile, deci nu iti bate capul
    0 points
  26. Ăl țin pentru mine, mai investesc ĂŽn altĂŁ turbinĂŁ mai mare, intercooler, soft cutie, R90 etc.
    0 points
  27. O sa ajung/merg la dealer sa ii intreb ce motoare din ce an au AdBlue. Din ce scrie pe net reiese, ca mentionare generala, ca toate motoarele B47 au AdBlue. Si ca N47 nu are AdBlue, ceea ce nu am auzit sa iaba pana in prezent. Aici consider ca nu am aflat un rapsuns cert.
    -1 points
  28. Si eu sunt de parete ca peste 150k masina da batai de cap si cere costuri. Iar tot ce este peste 200k este absolut limita superioara in a tine o masina, indiferent cat de bine intretinuta a fost, pt ca oricum, orice se poate strica oricand
    -1 points
  29. E cel putin amuzant ce spui. Nici daca pui cele mai penale piese, nu reusesti sa schimbi tot la articulatiile si la franele fata in contul a 3000 euro. Ca daca pui caseta de directie, planetare, amortizoare, flanse,franele, bucse, brate, rulmenti, toate originale bmw, costa 10.000 euro inclusiv manopera Ce sa mai spun de puntea spate, probleme la motor, transmisie Si dupa cum spunea Myx, intretii ca la carte si lunar bagi cateva sute de euro in masina, iar luna viitoare iti cere 1500 euro, pt ca oricand la kilometraj mare se poate intampla ceva din neant.
    -1 points
  30. Sal Matose! Hai ca esti singurul care scrii aici! Merci! Am facut update si la PDC merg mult mai bine acum sunt mai rapizi din ce vad nu mai au lag... Mi a aparut din nou eroarea la PGA si manerul stanga sofer e mort nu mai se inchide ai se deschide Keyless.... Imi da dureri de cap manerul asta cel de pe dreapta functioneaza perfect... Cod eroare: a0a7 Cine imi poate spune ce inseamna eroare asta?
    -1 points
  31. vreau sa achizitionez un seria 1 118d..din 2018 ...150 cp! cum pot sa i mai pun cai? trebuie facut stage 1? sau merge deblocat din soft?! si mai am o intrebare...masina nu are proiectoare....se pot monta?! cat de dificil este?! multumesc frumos!
    -1 points
  32. Am editat, acum ar trebui sa mearga. Deci daca are acele inscriptii si vanzatorul nu refuza sa mearga cu ele la vulcanizare, totul ar trebui sa fie ok. Multumesc!
    -1 points
  33. Poti pune si jante de 18 sau 19 fara probleme cu ITP pt ca pe acea masina se pot pune de la 16 la 19 inch. Conditia este sa pui si dimensiunea de anvelope omologata pt jantele respective
    -1 points
  34. Stiu ca teoretic se pot pune fara nicio problema, dar din pacate la mine pe stalp sunt specificate doar cele de 16. Am zis sa iau de 17 pt ca imi par cele mai optime pentru drumurile de la noi, si nici nu arata rau.
    -1 points
  35. A mea nu este ED si am si pachet M, probabil de asta.
    -1 points
  36. Salut. Planuiesc sa schimb jantele de pe f30-ul meu 320ed si as dori niste sfaturi. Acum le are pe cele originale de 16 (da, stiu ca e limitat doar la acelea, dar din ce am inteles n-ar trebui sa fie probleme tehnice, doar emisii putin mai mari). Vreau sa ii iau unele de 17 pentru vara (modelul 395) si pe astea de 16 sa le las pentru iarna si pentru cand trebuie sa iau itp-ul. Acum intrebarea mea, avand in vedere ca as dori sa le achizitionez sh, cum imi dau seama daca jantele sunt in stare buna si originale? Dupa ce ar trebuie sa ma uit? Eu ma uitam la acest anunt: https://www.olx.ro/oferta/jante-bmw-originale-style-395-17-inch-2-latimi-IDceCx1.html. Le pot duce cumva la vreo vulcanizare sa isi dea seama daca sunt ok, in conditiile in care n-as avea anvelope pentru ele? (scz pt intrebarea asta, dar chiar nu prea ma pricep )
    -1 points
  37. MĂŁ ĂŽntreb de ce ai schimba stofĂŁ ĂŽn piele. Pielea pentru mine are doar dezavantaje
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.