Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/04/21 in all areas

  1. Din contra, o baterie slabita sau defecta poate provoca alte erori care defapt sa nu existe. Sterge erorile, pune o baterie buna and try again.
    2 points
  2. Caseta reparata in Romania asa face cand pui contactul.
    1 point
  3. La mine cuzinetul 4 a fost afectat. In ceea ce priveste cauza, pompa de ulei avea o uzura foarte mare, in sensul ca se simteau efectiv "santuri" pe suprafata pe care se invarte ea, iar mecanicul zicea ca pe acolo scapa ulei si pierde astfel presiune. Cred ca cea mai buna solutie ar fi schimbarea pompei de ulei odata cu distributia ...
    1 point
  4. E trist ca BMW da atatea rateuri tehnologice . Problema motorului dateaza de cativa ani buni - in special motorul x40 , mai putin cel x30. Clar, o problema de dimensionare circuit de ungere care pare sa fie impropriu pt motorul x40 (mai solicitat decat cel x30) . Problema incepe cu insuficienta ungerii la unul din cuzinetii 3 sau 4 parca . "Praful " este compozitie de cuzinet . Nu sunt prea sigur ca pompa are vreo vina . Oricum se poate face o analiza, daca tot e demontata . Solutii ? Nu stiu - si se pare ca nici BMW nu are solutii din moment ce nici nu recunoaste problema. Poate o schimbare mai frecventa a uleiului , un ulei de calitate etc .
    1 point
  5. )) , mulțumesc de sfat “fiule”
    1 point
  6. Adrian, hai sa si corectam un lucru. Si eu am scaparile mele, incerc sa ma documentez si sa corectez. Exista asa: Fi Fii Fiii Ca sa iti dai seama cati "i" sunt dupa "f", atunci cand esti nesigur in scriere poti verifica prin felul cum s-ar auzi cuvantul atunci cand vorbesti cu o persoana. De exemplu: 1.《Am inteles ca ar FI un punct forte》. "I"-ul in cazul asta se aude scurt si e clar ca e unul singur. 2.《Tu trebuie sa FII mai bland cu animalele》. I-ul in cazul de fata este dublu. Si cand vorbesti cu cineva textul asta, acel "I" se aude mai lung din gura, deci sunt doi de "i" 3.《am vorbit cu FIII domnului Iordache》. Si cand pronunti acel "fiii" pt situatia de fata se vede ca acel "i" nu se mai termina, deci sunt 3 de "i". Cand vorbim despre baietii domnului Iordache, nu de fiecare data se scrie cu 3 de "i". Spre exemplu:《am vorbit cu cei doi FII》. Sunt doar 2 de "I" acum, ca la exemplul 2. Se si observa ca atunci cand spui textul de mai sus, pronuntia cuvantului care ridica probleme e la fel ca la exemplul 2.
    1 point
  7. 27-30 e o vârsta chiar decenta pentru ĂŽți putea cumpara o mașina din banii tai. Depinde și ce lucrezi, ce mașina ĂŽți iei, un bmw sh vechi costa de la 1000€ (cazan)...9000€(ceva decent). Eu la 25 de ani mi-am luat un E39 cu 7k € banii mei. Dar eu sunt mai chitros cu banii, deci nu mi-a fost fff greu sa strâng, plus ca lucram deja de 3 ani ĂŽntr-un domeniu la moda...sa zicem. Acum dacĂŁ vorbim de tineri la 19-20 de ani ce viseazĂŁ de la F10 in sus, da, e clar ca fĂŁrĂŁ sa cotizeze parintii e cam imposibil. Nu prea sunt de acord eu cu ideile preconcepute, dar uite ca am și eu una formatĂŁ in timp. Locuind ĂŽntr-un oraș universitar, toamna se umple orașul de piloți de formula 1, de 18-19 ani, agresivi din cale afara. Ei, uite ca eu zic ca astfel de specimene au primit mașina de-a gata, fiindcĂŁ altfel ai grija de un lucru pentru care ai muncit tu. Iar on topic: cred ca topicul asta nu are niciun sens, fiindcĂŁ rĂŁspunzi la sondaj și deja rĂŁspunsul e irelevant fiindcĂŁ timpul trece și posesorii tot ĂŽmbĂŁtrânesc. Mai relevantĂŁ era o ĂŽntrebare: la ce vârsta ți-ai cumpĂŁrat primul bmw? Așa aveam o imagine asupra vârstei când te lovește pasiunea...și poate o explicație pentru care șoferii de bmw au un renume negativ.
    1 point
  8. Pt initiator: uita de hibride, diesel-ul e baza, consum mic, ieftin si bun.
    1 point
  9. Si nu in ultimul rand e vorba de nocivitatea noxelor din motoarele Diesel.
    1 point
  10. Nu inteleg tendinta de a cumpara motoare pe benzina (care consuma uneori si dublu fata de diesel, ca sa nu mai vorbim de cuplu), doar din teama ca cineva va interzice dieselul. Pai o benzina polueaza tot cat un diesel, prin prisma consumului mai mare.
    1 point
  11. merge si navigatia. dupa ce am mers putin cu masina, m-a vazut unde trebuie. oricum, eram multumit si fara. ramane sa o codez totusi cu o versiune mai noua de firmware, in momentul asta nu suporta carplay full screen, si asta imi doresc. final de poveste: se poate face retrofit de nbt evo cu atm 4g complet functional, pe masina care a avut nbt cu tcb. totul este plug and play, nu este necesara nici macar codarea. se instaleaza componentele noi si merg cu optiunile pe care le avea masina donoare. singura componenta non-oem este filtrul can instalat pentru ca masina sa accepte unitate cu vin diferit. conditiile sunt ca masina sa fi avut tcb si navigatie, pentru a fi functionale connected drive si navigatia oem. de asemenea, head unit-ul nou si atm-ul trebuie sa aiba acelasi vin. acum ramane de vazut daca nu cumva dezactiveaza bmw aceste servicii dupa un timp, asa cum sugera un coleg. nu am testat inca hotspot-ul wifi sau bmw apps, dar cred ca vor merge. o sa updatez periodic thread-ul daca mai gasesc chestii de mentionat. si ca sa raspund la intrebare, pana acum costul total a fost de 1035 de lire (toate componentele cumparate de pe ebay uk - head unit, ecran, idrive controller, atm 4g, antena wi-fi, cablaje). ramane de facut codarea la un id5 mai nou, inca nu stiu cat o sa coste.
    1 point
  12. epilog la o poveste destul de lunga - am facut in sfarsit retrofitul de nbt evo id5 pe masina cu nbt din fabrica. am cumparat unitate nbt evo si modul atm cu acelasi vin. din pacate, nu am reusit sa aflu cum se poate muta esim-ul din tcb-ul meu in atm-ul nou, asa ca am instalat unitatea noua folosind vin-ul masinii de pe care a venit. am instalat-o cu un filtru can pentru a o accepta masina. pe langa chestiile uzuale (radio, bluetooth, etc), partea de connected drive functioneaza, cu mici neajunsuri - am in aplicatie un f32 420d albastru, in conditiile in care masina mea e un f36 428i nu am transferat istoricul de service, inca nu m-am hotarat daca merita. nici nu stiu exact ce efort implica. navigatia masinii nu pare sa mearga la prima vedere, in sensul ca nu ma localizeaza corect. ori am cablat / conectat eu ceva gresit, ori - cazul optimist - mai are nevoie de timp sa-si ia pozitia, avand in vedere ca ea crede ca este in uk. am o oarecare speranta sa-si revina dupa ce conduc o perioada. per total, confirm ca se poate face un retrofit de nbt evo fara a se pierde functionalitati. varianta curata este cea cu transfer de esim din tcb in atm, dar merge si varianta pastrarii vin-ului original al masinii.
    1 point
  13. revin cu un rezumat a ce am aflat in luna care a trecut de cand mi-am cumparat primul bmw problema era simpla, cautam solutii pentru a folosi apple carplay pe ecranul masinii. solutiile de mai jos cred ca se aplica pentru cam toate modelele f3x. solutiile gasite de mine se pot incadra in doua categorii mari, cu cateva directii separate pe fiecare categorie, si voi incepe cu: - solutiile aftermarket: modul separat pentru carplay: se intercaleaza intre unitatea originala si display; se poate comuta din unitate ce afiseaza display-ul (adica meniul idrive sau interfata carplay); diferite modele si implementari - conectare wireless sau pe cablu, folosesc microfonul original sau nu, etc; din ce am vazut eu, cele mai cunoscute modele sunt de la bimmer tech, unique ad si joyeauto, dar exista si alte chinezarii pe aliexpress. sunt destul de multe review-uri pentru fiecare in parte; navigatie independenta cu android: inlocuieste display-ul din bord cu o tableta cu android; la fel, are intrare video pentru unitatea originala a masinii, pentru a se putea folosi in continuare si idrive-ul. cel mai avansat model acum pare a fi cel de la avin - ecran 10.25", 4 GB RAM, android 9.1, etc. cu destule alternative pe site-urile chinezesti. - solutiile OEM, in ordinea crescatoare a complexitatii: pentru masinile cu unitati nbt evo id5/6, carplay se activeaza pur si simplu pe site-ul connecteddrive (nu stiu daca pentru id5 se poate direct sau e nevoie de vreo codare, dar oricum, e foarte simplu) pentru masinile cu nbt evo id4 - se poate flashui unitatea cu firmware-ul de id5/6 si apoi activa carplay-ul; din ce am vazut, in general ruleaza decent, dar pt ca id4 vine cu 2 GB RAM (fata de 4 pt id5/6), pot aparea probleme de stabilitate (reset-uri, etc) in anumite conditii de utilizare; se pot evita doar prin inlocuirea unitatii, revin mai jos; pentru masinile cu unitate nbt sau sub acest nivel - trebuie facut retrofit la un head unit care suporta softul de id5/6. retrofitul de sistem id5/6 e destul de complex cat sa merite o categorie separata, in opinia mea, si poate insemna: inlocuire de head unit, display, idrive controller (pentru masinile cu nbt, se poate inlocui doar head unit-ul, dar functiile de pe controller nu vor mai corespunde cu ce e scris pe butoane) - se pierd functiile connecteddrive si navigatia originala; inlocuire de head unit, display, idrive controller plus emulator atm - se poate folosi navigatia masinii, dar se pierd functiile connecteddrive; inlocuire de head unit, display, idrive controller plus modul atm OEM plus cablaj nou - se pastreaza in principiu toate functiile, dar e si cel mai complex retrofit. pentru toate optiunile de mai sus, este necesar fie ca unitatea sa fie codata pe vin-ul masinii, fie sa fie instalat un filtru can, pentru ca unitatea sa fie acceptata de masina. instalarea unui modul atm original si folosirea unitatii cu vin-ul original al masinii va necesita si mutarea unui circuit integrat (esim) din modulul TCB (daca masina a avut unul) in atm. se poate instala si un modul atm fara sim-ul aferent vin-ului masinii, folosindu-se un cablaj cu filtru can, dar inca nu mi-e clar cum. gata, asta-i tot acum la final imi dau seama cat m-am lungit, probabil ca nu va citi nimeni toata polologhia, dar stiu ca mie mi-ar fi fost mult mai usor la inceput daca as fi gasit toata informatia asta intr-un singur loc. daca vreo parte e neclara, ma voi stradui sa clarific, in limita cunostintelor mele inca foarte limitate.
    1 point
  14. Chinezariile vin cu mosfet-uri de jucarie si partea de alimentare de multe ori incapsulata...nu vreau sa fiu in locul tau cand vei deschide jucaria la vara, dupa ce a stat in soare la 30 de grade...cum a spus si Wolf, verifica cablajele... aparat nou, miroase a nou, in nici un caz a plastic topit...ori ai nasul mai sensibil si mirosea plasticul nou, ori iti parlesti bordul la vara ))
    1 point
  15. Eu zic sa verifici montajul, nu e normal sa se incinga foarte tare; risti sa se topeasca izolatia firelor, sa faca scurt si sa ia foc. Cat despre navigatie aftermarket, e optiunea fiecaruia; eu personal nu as pune, as incerca eventual retrofit la modele mai noi de navi OE.
    1 point
  16. Ne poti pune o poza cu acest super "upgrade"?
    1 point
  17. Salutare tuturor, Vad ca s-au aprins putin discutiile pe tema cumpararii unui F10, bugete etc. Haideti sa va dau parerea pe care o vad la fratii nemti legat de masini de genul: Neamtul zice asa: ai seria 5? insemana ca ai bani si o duci bine sa iei o masina asa scumpa de intretinut si cumparat.Daca nu iti permiti oricand din buzunar macar 10-15k de euro de cheltuit pe ceva neprevazut, inseamna ca tre sa iti iei VW nu BMW, ca pe acolo esti ca venituri. Cam asa judeca neamtul dupa masina si cred ca e corect asa.Ai seria 5? Inseamna ca o duci foarte bine financiar.Ai seria 5 si urli ca 300 de euro te incomodeaza in viata? Inseamna ca ai gresit masina.. La noi nu se aplica deloc regula asta, ca na..balcanici... Nu de putine ori am vazut priviri mirate la ei, cand vedeau un tanar coborand dintr-o masina care a fost 82000 cand a iesit pe poarta fabricii, iar relpica tuturor, fara execptie dupa ce se uitau la masina, era "va merge bine". La noi, faptul ca Ghita are seria 5 sau X5, nu ma face sa ma gandesc automat la faptul ca e stabil financiar.Manelele, lanturile si tot tacamul nu ajuta nici alea... Eu unul sunt de acord cu ce zice selena intr-o masura.E banul meu muncit, fac ce vreau cu el.Daca 520 inseamna 4-500 de euro mai putin la taxe si asigurari pe an e alegerea mea sa platesc caldura o iarna cu ei. Dar trebuie sa te si gandesti ca daca te scuipa norocu' in ochi si iti cade ceva la masina mai serios, gen cutie, motor sau alte componente de "Doamne fereste" ce faci? Faci credit la banca sa repari masina? My 2 cents.. P.S. Pentru cei care tot cauta masini in Germania: nemtii masini ieftine si tzipla nu vand.O masina tzipla si cu garantie si cu istoric si cu dotari si cu km putini NU GASESTI la 2 lei.Gasesti la 3.50 La noi s-au tot facut smecheriile cu TVA-ul la masini si am impresia ca lumea percepe acum putin altfel preturile.Aici nu sunt nici pe departe la fel de ieftine cum ajung la noi dupa ce sunt trecute prin firma detinuta de bunica si eventual putin rotunjite pe la colturi.
    1 point
  18. Exact. Alea 3 variante. S-ar putea sa fie a mea de vanzare peste 2 luni. Acum are 91.300km.
    0 points
  19. Daca te gandesti la sh, banuiesc ca iei in calcul modelul fara facelift si atunci ai navigatia standard de 8.5 inch si cea professional de 10.2 inch cu google maps. Apoi, nu stiu ce intelegi tu prin probleme. Nu exista nimic standardizat. Daca optezi pt unul sh, evident ca te poti astepta la absolut orice, iar asta este si in functie de nr de km pe care ii are masina
    0 points
  20. Mda, dificil din alta localitate. Nu stiu ce sa-ti recomand.
    0 points
  21. Eu cred ca mesterul acela cand a reparat ce o fi reparat a incheiat in sinea lui prin clasica vorba, "merge si asa". Scuza-mi umorul negru, dar cand vad atata vrajeala din partea "reparatorilor" ma ia ameteala! Nu e "vina" ta ca ne-ai transmis ce tot zic ei. Macar asa invatam si noi ce sa nu credem.. Multa bafta in reparatie!
    0 points
  22. Am vazut in ultima luna 12 masini cu navigatie android montate la un atelier de specialitate . E ca un smartphone urias montat in bord si ai tot ce doresti (internet , muzica , navigatie , video ,telefonie , etc ) De zeci de ori mai generos decat spartana navigatie BMW . Pentru o parte din branduri exista si ramele specifice modelului . Referitor la problema ta , e de verificat conexiunea de alimentare . E posibil ca mirosul sa fie degajat doar de cablurile noi sau montajele de plastic si va disparea in timp .
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.