Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/12/21 in all areas

  1. ... iar aia din Germania redirectioneaza plangerea ta catre BMW Romania. O da, been there, good luck with that. @immgit: Daca esti din Buc as merge la BMW Filaret. Ei au fost singurii care au vrut sa-mi schimbe distributia post-garantie pe goodwill. MHS, la care facusem absolut toate reviziile si reparatiile pana atunci, mi-a spus ca nu se poate, pe cand cei de la Filaret au fost mega receptivi, au facut ei dosarul, tot, nu am platit mai nimic. Poate ai bafta si te ajuta, directia nu e tocmai ceva de joaca, nu sa pice in felul asta, oricum.
    3 points
  2. Salutare. Dupa aproximativ 8 luni de la achizitia masinii m-am decis sa fac un topic de prezentare. Masina este un BMW 420d F36 GranCoupe din 2016, echipare M-Sport. Inainte sa o achizitionez am detinut un Audi A5 Quattro Sportback B8.5 timp de 4 ani de zile. Am dorit tot un "coupe cu 4 usi", variantele disponibile in jurul bugetului meu erau destul de reduse, fie A5 B9 chel si cu 250 mii km+, fie A7 C7.5, dar aici am zis pas foarte repede, tehnologia pe parte de infotainement ar fi fost identica cu cea de pe A5 B8.5 + ca ar fi insemnat aproape obligatoriu motorizare de 3 litri. Asadar optiunea pe care am preferat-o in final a fost F36. Dupa aproximativ 2 luni de cautari, beneficiind de faptul ca judetul Cluj nu era pe lista rosie in Germania, am hotarat sa plec dupa ea. Am cautat neaparat sa fie model M-Sport, NBT Evo Professional si sa aiba culoarea neagra (black sapphire preferabil, dar as fi acceptat si carbonschwarz). La motorizare eram deschis si spre 425d, 428i/430i, acestea fiind in schimb rare spre foarte rare (si mai scumpe) asadar n-am avut o problema cu a alege 420d. Masina a avut 167k km si toate reviziile efectuate la reprezentanta BMW, mi-as fi dorit ceva in jur de 130k km dar la momentul respectiv nu am gasit nicio masina care sa ma satisfaca in jurul acelei valori. Intre timp am facut aproximativ 20k km de atunci si totul se prezinta excelent. Ca dotari, de mentionat ar mai fi sistem audio Harman&Kardon, Steptronic Sport cu padele, scaune Alcantara/Hexagon, motor B47 190cp, scaune electrice cu memorii si reglaj lombar/lateral, oglinda interioara Automatic Dip, High Beam assistant, camera marsarier si in rest..banalitati. Intr-un mod ciudat, a avut un Satin/Crom nelucios la geamuri desi grila de aer de pe aripa a fost negru lucios. De la achizitie si pana acum am colantat cromul/satinul de la geamuri in negru lucios si am cumparat un set de jante pe 19' 442 style pentru vara. Pentru iarna am pastrat jantele originale pe 18' style 400. In primavara ma gandesc sa pun capace de oglinzi de M4. Atasez si niste poze. Pun doar o poza aici pentru ca ar arata foarte rau daca le-as redimensiona pe toate ca sa incapa in limita de 1MB. Restul de poze le-am adaugat aici: https://ibb.co/album/bbwRT6
    1 point
  3. De fapt sunt putin nedumerit... Ce nu intelegi in speta? Eu am relatat experienta mea personala cu acest synthoil 5w30 cu baza full sintetica (gr.IV) si am achiesat la recomandarea lui petreop. Masina e mai silentiosa si parca functioneaza mai lin cu acest synthoil hightec. Si crede-ma nu e placebo. Nu am afirmat niciodata ca un ulei hidrocracat nu ar fi bun. Am folosit in mai multe masini uleiuri hidrocracate atat de la LM cat si Castrol (cel din DE) de care am fost f multumit. Personal consider ca acest ulei este mai bun decat unul hidrocracat si crede-ma ca am citit destul despre pro si contra full sintetic pe situri de specialitate, analize de ulei - VOA si UOA etc.. Date certe/reale pe care sa te bazezi 100% nu poti avea decat in momentul in care folosesti in masina proprie, cu acelasi stil de condus, ulei full sintetic iar apoi unul hidrocracat dupa care, la un anumit nr. de km, sa zicem 10.000, iei sample din ambele si il trimiti la BlacKstone pt analiza. Si nici atunci nu poti fi sigur pt ca sunt multe variabile in joc. Uleiul perfect nu o sa l gasesti asta e sigur. Toate au plusuri si minusuri si discutia e foarte lunga. Cel din gr.IV se pare ca rezista mai bine la forfecare/imbatranire etc dar in schimb exista opinii pe forumuri ca la temperaturi f scazute se intampla ce ai scris tu acolo cu separarea bazei de pachetul de aditivi precum si faptul ca esterii ar ataca garniturile etc. Deci plusuri si minusuri. Avand in vedere cele de mai sus nu ti pot oferi date reale/certe pe care ma bazez dar la fel poti sa-ti exemplific si experienta a doi prieteni cu acest Synthoil mov. Unul dintre ei il folseste intr-un E class diesel de ani multi (e adevarat varianta 5w40 nu ce am folosit eu 5w30)si nu a avut niciodata probleme si pe care il considera un ulei extraordinar si nu l ar schimba cu altul. Celalalt prieten l-a folosit in mai multe bmw-uri care au vazut tapla si rpm-uri de nu se poate si care la fel il recomanda ca fiind un ulei senzational. Te salut
    1 point
  4. Arata super ok, M Tech 2. Bara de M, pare cumva exagerata.
    1 point
  5. Foarte frumoasa, sa o stapanesti cu placere. Buna alegerea jantelor, arata foarte bine. Negru sapphire am si eu e o culoare pretentioasa, bine daca ai parcare subterana e mai ferita, dar altfel e o culoare imposibil de tinut curata. Plus deasta orice mica imperfectiune se vede imediat, ciobituri de la pietre, zgarieturi fine, orice. Iti recomand un ceramic coating si neaparat sa nu vada carpe de spalatorie.
    1 point
  6. Faina sculĂŁ! Daca ĂŽmi permiți o sugestie,cĂŁ sa o faci și mai faina,buza de jos de la spoilerul fațĂŁ. Am vĂŁzut câteva in realitate și schimba total mașina. La tine ĂŽmpreunĂŁ cu jantele ar face o "echipa" perfectĂŁ! Numai bine!
    1 point
  7. Faine Jantele. Sa o stĂŁpânești sĂŁnĂŁtos.
    1 point
  8. Da. Numai ca ne grabeam, cealalta masina, un Mini Cooper, e cam pe butuci si aveam nevoie de masina ca sa avem cu ce duce copilul pe unde este nevoie. Mult succes cu vanzarea!
    1 point
  9. Multumesc. Am parcare in subteran deci nu pot sa zic cu siguranta cum ar fi daca ar ingheta constant. In schimb pot sa-ti zic ca in perioada in care detineam Audi-ul A5 am parcat in jur de 3 ierni doar afara, si nu am avut niciodata vreo problema, tineam si un spray pentru orice eventualitate in portbagaj dar nu s-a intamplat niciodata sa nu pot sa deschid usa din cauza asta. Cel mai probabil situatia asta e valabila si pentru BMW. Pretul nu e vreun secret, strict masina a fost 20k euro. La suma respectiva mai putem adauga costul drumului de Germania, cazare, numere zoll, viniete, alte jante, etc.
    1 point
  10. Pai pune alte suruburi, doar nu schimbi caseta pt niste suruburi
    1 point
  11. a facut o banala revizie. ce era atat de minunat si specializat daca era facuta la inginerii de reprezentanta? a mers 2000 km dupa revizie si problema e ca scade prea mult si repede intervalul de service. nu prea vad ce nu au facut bine la revizie din moment ce resetarea a fost facuta.
    1 point
  12. Induci lumea in eroare rau. Reprezentanta apeleaza la oameni din afara pt rezolvare a diferitelor probleme, pe care ei nu au know how-ul necesar. Cred ca avem si colegi pe forum care colaboreaza cu reprezentanta pe anumite arii. Daca iti gasesti omul/service-ul care trebuie, ai o experienta de 3x mai buna ca intr-o reprezentanta unde au trafic de clienti, mecanicul isi ia banutul orice ar face, fata de cineva pasionat sau care traieste doar din calitatea pe care o ofera clientilor.
    1 point
  13. Edit,cred asta.am ales alt service,pt ca in reprezentanta nu am avut experiente deloc placute.masina a iesit de 4 luni din garantie.cei de la Bavaria din Sibiu(locuiesc in Sibiu)nu sunt profesionisti.dai foarte greu de ei.am avut masina lasata la ei o saptamana pt cutia de transfer si din 10 telefoane doar de 2 ori au raspuns.m-am saturat de bataie de joc pe banii mei.si odata ce a expirat garantia am zis ca sa incerc si altundeva,poate dau dovada de mai mult profesionalism.nu m-au interesat costurile unei revizii.dar nici nu imi place cum lucreaza cei din reprezentanta.(schimbarea lichidului de frana-de fapt completare)si altele. Stai linsitit ca nu mi-am luat BMW si apoi sa nu am bani sa o intretin.
    1 point
  14. Dancila,sa stii ca pe lumea asta nu se poate si cu sula in fund si cu sufletul in rai. Exista asa: 1.ieftin si prost 2.scump si prost 3.scump si bun. O a 4-a varianta nu mai exista. Suplimentar, deocamdata cu siguranta esti primul care mers cu G-ul la ciocanari, restul merg la reprezentanta. La ciocanari se merge in prezent cu E-ul si F-ul. Tinand cont ca esti primul care a experimentat ciocanarii, poti scrie aici pe forum cum ai rezolvat problema, daca ai de gand sa o rezolvi, pt ca se pare ca se da startul la intretinerea le ieftineala si pe G-uri de acum si poti ajuta si pe altii. Apropo, esti sigur ca sunt reali kilometrii?
    1 point
  15. Caseta reparata in Romania asa face cand pui contactul.
    1 point
  16. Pe cand nu aveam ce face m-am gandit sa copiez toate codurile care erau scrise la sfarsitul cartii in romana despre istoria BMW (le-am luat si scris pe fiecare in parte <_< ). Asa ca am sa pun aici toate indicativele :) , cam neglijenti ce-i care au tiparit cartea , ultimele modele de M nu erau trecute , le-am trecut eu din burta dar fara anii de fabricatie ca nu-i stiu cu exactitate. Numai bine! COD MODEL PRODUCTIE 3/15 Dixi,BMW 3/15 1928-1932 3/20 3/20 1932-1934 303 303 1933-1934 308 308 1933-1934 309 309 1934-1936 315 315 1934-1937 319 319 1935-1937 315/1 315/1 1935-1936 319/1 319/1 1935-1936 326 326 1936-1941 327 327 1937-1941 328 328 1936-1940 329 329 1936-1937 320 320 1937-1938 321 321 1939-1941 335 335 1939-1941 501 501 1952-1958 502 502 1954-1963 503 503 1956-1959 507 507 1956-1959 3200 CS 3200/CS 1962-1965 100 Isetta 1955-1962 101 Isetta 250 1955-1962 102 Isetta 300 1955-1962 103 Isetta CKD/SKD 1955-1962 107 700 Limousine 1959-1965 110 700 Cabriolet (Baur) 1961-1964 111 600 1957-1959 112 600 SKD versiuni pentru Belgia si SUA 1957-1959 113 Projekte E115 (prototip) 1960-1961 114 1502-1802 1966-1977 114C 1600-2 Cabriolet (Baur) 1967-1971 114K Kombi-Prototip E6 1965-1965 114RS Cabrioletentwurf (proiect) 1968-1968 115 1500 1962-1964 116 1600 1964-1966 118 1800,1800 ti/sa 1963-1971 119 700 LS-Coupe (Baur) 1964-1965 120 2000C,CS (Karmann) 1966-1970 121 2000,2000 tii 1966-1972 122 E3 2,2 I (prototip) 1966-1966 124 114 Studentenwagen (prototip) 1966-1966 126 E3 2,6 I (prototip) 1966-1966 E1 3,4 m - Elektroauto (prototip) 1991-1991 E1/1 3,7 m (prototip) 1993-1993 E2 E1 (prototip) 1993-1993 E3 2500-3000 Si 1968-1977 E3/2 1.Facelift E3 1971-1973 E3/73 2.Fecelift E3 1973-1977 E3 L E3 versiune lunga 1974-1977 E4 E118 ti (Bayer) (prototip) 1968-1968 E5 Glas 1300 (Bracq-Coupe,1600ti) (prototip) 1968-1968 E6 1600,1800,2000 touring 1971-1974 E6/73 Facelift E6 1973-1974 E7 Elektro 114 (prototip) 1972-1972 E7/2 pre-dezvoltare E29 (proiect) 1974-1974 E8 Facelift 1800/2000 1969-1972 E9 2500-3000 Coupe (CS,CSi) 1968-1975 E9/73 Facelift Coupe E9 1973-1975 E10 2002-2002 tii 1968-1975 E10C 2002 Cabriolet 1971-1971 E10T 2002 turbo (devenit ulterior E20) 1973-1975 E10Cab 2002 Bugel-Cabriolet (Targa) 1971-1975 E10/73 Facelift E10 1973-1975 E11 E3 cu motor M27-v8 (prototip) 1973-1973 E12 Seria 5 , prima generatie 1972-1976 520i,525i,528i,530i,M 535i E12/1 Seria 5 , prima generatie 1976-1981 E12/4 520,520i,518 (succesorul mod. E118/121) 1972-1981 E12/5 Seria 5 cu motor M60 (M20) 1977-1981 E12/6 Seria 5 cu motor M68 (M30) 1972-1981 E12/8 Seria 5 produsa in Africa de Sud 1973-1981 E12/1S M 535 I 1980-1981 E13 VCL-Schwimm-Gelandewagen (prototip) 1970-1970 E14 Gelandewagen national (prototip) 1970-1970 E15 Kunstoff-Coupe 2,8 l (prototip) 1970-1970 E16 E9 cu motor M27-V8 (prototip) 1970-1970 E17 Kunstoff-Coupe von Bolkov (prototip) 1972-1972 E18 6,5 l Coupe Bizzarini 1970-1970 E19 Studiu Bertone (baza E114) 1970-1970 E20 2002 turbo (dezvoltare 10/71) 1973-1975 E21 Seria 3 prima generatie (dezvoltare 11/70) 1975-1977 E21/1 Seria 3 , modele 9/77 1977-1979 E21/2 Seria 3 , modelele 9/79 1979-1983 E21/3 316-320i cu trei usi (proiect) 1975-1976 E21/LA 315 (dezvoltare 7/73) 1977-1983 E21/5 Seria 3 cu motor M60 (dezvoltare 7/73) 1977-1982 E21Cab Seria 3 Cabriolet (Baur) 1976-1983 E21/R-1 Seria 3 Kit pentru Junior-Team 1977-1977 E22 Prototip cu motor central (E121) 1975-1975 E23 Seria 7 , prima generatie (dezvoltare 10/72) 1977-1979 E23S Seria 7 RL S38 1984-1986 E24 Seria 6 Coupe (dezvoltare 6/73) 1976-1982 E24/1 Seria 6 E28 1982-1987 E24/2 Seria 6 generatia a treia 1988-1989 E24/1S Seria 6 S38 1984-1987 E24/2S Seria 6 , generatia a treia 1988-1989 motor cu 4 supape pe cilindru E25 Turbo X1 (prototip) 1972-1975 E26 M1 Turbo - Sportcoupe (baza E25+M33) 1973-1973 E26/1 M1 (dezvoltare 4/76) 1978-1981 E26/4 M1 Evolution 1977-1977 E27 Alternativa pentru E23 si E3 (prototip) 1973-1974 E28 Seria 5 , generatia a doua (dezvoltare 10/77) 1981-1987 succesor E12 E28K E28 Kombi (serie mica) E28S M5 (asamblare manuala , serie mica) 1984-1987 E29 Vehicul electric , baza E107 1977-1977 E29/2 Elektro-City-Coupe (prototip) 1979-1979 E30 Seria 3 , generatia a doua (dezvoltare 7/76) 1982-1990 E30/2 Seria 3 cu doua usi 1982-1990 E30/2C Seria 3 Voll-Cabriolet 1985-1993 E30/2S M3 1986-1990 E30/2SC M3 Cabriolet (serie mica) 1988-1991 E30/2Cab Seria 3 Baur-Cabriolet TC2 (Baur) 1982-1991 E30/4 Seria 3 cu patru usi (dezvoltare 9/79) 1983-1990 E30/5 Seria 3 touring 1987-1994 E30/16 Seria 3 cu tractiune integrala (325iX) 1985-1990 E30Z E30-Z1 (80 exemplare) 1988-1989 Z1 Z1 Roadster 1988-1991 E31 Seria 8 (dezvoltare 7/81) 1989-1999 E31S 850 CSi Coupe 1992-1996 E32 Seria 7 , generatia a doua (dezvoltare 9/79) 1986-1994 E32/2 Seria 7 , versiune cu ampatament marit 1987-1994 E33 Elektro-E21 (prototip) 1987-1990 E34 Seria 5 , generatia a treia (dezvoltare 7/81) 1988-1995 E34/2 Seria 5 Coupe (prototip) 1981-1981 E34/5 Seria 5 touring 1990-1997 E34/16 Seria 5 , cu tractiune integrala 1991-1996 motor cu 6 cilindri E34/5-16 Seria 5 touring , tractiune integrala 1991-1996 motor cu 6 cilindrii E34S M5 (asamblare manuala , serie mica) 1988-1995 E34/5S M5 touring (asamblare manuala , serie mica) 1992-1995 E35 Mehrzwechwagen SDP (prototip) 1970-1979 E36 Seria 3 , generatia a treia (dezvoltare 7/81) 1990-1998 E36/2 Seria 3 Coupe 1992-1999 E36/2S M3 Coupe 1992-1999 E36/2C Seria 3 Cabriolet 1993-1999 E36/2CS M3 Cabriolet 1996-1996 E36/3 Seria 3 touring 1995-1999 E36/4 Seria 3 Limousine 1991-1998 E36/4S M3 Limousine 1997-1997 E36/5 Seria 3 compact 1994-1998 E36/5S M3 compact (prototip) E36/6 Seria 3 compact cu cinci usi 1981-1982 E36/7 Z3 Roadster 1994-2002 E36/7S M Roadster 1996-2002 E36/8 Z3 Coupe 1997-2002 E36/8S M Coupe 1997-2002 E36/4Cab Baur-Topcabriolet TC4 1996-1996 E37 Prototip cu propulsie electrica 1981-1981 E38 Seria 7 , generatia a treia 1994-2001 E38/2 Seria 7 , versiune cu ampatament marit 1994-2001 E38/3 Seria 7 Protection , versiune blindata 1998-2001 E38/L7 L7 1996-2001 E39 Seria 5 , generatia a patra , succesor E34 1995-2003 E39S M5 Limousine 1998-2003 E39/2 Seria 5 touring 1997-2004 E39/2S M5 touring (prototip) E39/3 Seria 6 Coupe pe sasiu Seria 5 (prototip) E39/4 Seria 6 Cabriolet pe sasiu Seria 5 (prototip) E40 Seria 3 (proiect) E42 Seria 3 cu tractiune (prototip) E44 Van-projekt (prototip) E46/2 Seria 3 Coupe 1998-2006 E46/2S M3 Coupe cu motor de 6 cilindri 1999-2006 E46/2C Seria 3 Cabriolet 1998-2006 E46/2CS M3 Cabriolet cu motor de 6 cilindri 2000-2006 E46/3 Seria 3 touring 1998-2005 E46/4 Seria 3 Limousine 1997-2005 E46/5 Seria 3 Compact cu trei usi 2000-2004 E46/5-S Z2 Coupe 2002-2002 E50 succesor Mini (prototip) E52 Z8 Roadster 1999-2003 E53 X5 SAV 1999-2006 E53S X5 LMR cu motor McLaren 2000-2000 E55 X5 (prototip) 2000-2000 E56 Platforma cu tractiune (prototip) 2006-2006 E59 Seria 6 Coupe (prototip) E59/2 Seria 6 Cabriolet (prototip) E60 Seria 5 , generatia a cincea 2002-2007 E60N Seria 5 LCI 2005-2010 E60S M5 Limousine E61 Seria 5 touring 2002-2007 E61N Seria 5 touring LCI 2005-2011 E61S M5 Touring E63 Seria 6 Coupe , generatia a doua 2002-2007 E63N Seria 6 Coupe LCI 2006-2011 E63S M6 Coupe E64 Seria 6 Cabriolet 2002-2007 E64N Seria 6 Cabriolet LCI 2006-2012 E64S M6 Cabriolet E65 Seria 7 , generatia a patra 2001-2008 E66 Seria 7 , versiunea cu ampatament marit 2001-2008 E67 Seria 7 Protection , versiune blindata 2001-2008 E68 Seria 7 hydrogen 2005-2007 E70 X5 , generatia a doua 2006-2013 E70S X5 M E71 X6 2008-2015 E71S X6 M E72 X6 Hybrid (prototip) 2008-2008 E81 Seria 1 cu trei usi 2007-2011 E82 Seria 1 Coupe cu doua usi 2007-2014 E82/2 Z2 2006-2006 E83 X3 SAV 2003-2006 E83N X3 SAV LCI 2006-2010 E84 X1 SAV 2011-2018 E85 Z4 Roadster 2002-2009 E85S Z4 M Roadster 2002-2009 E86 Z4 Coupe 2006-2009 E86S Z4 M Coupe 2006-2009 E87 Seria 1 Sports Tourer cu cinci usi 2004-2006 E87N Seria 1 Sports Tourer cu cinci usi LCI 2006-2011 E88 Seria 1 Cabriolet 2008-2015 E89 Succesor Z4 Roadster 2009-2016 E90 Seria 3 , generatia a cincea 2005-2012 E90N Seria 3 LCI 2008-2012 E90S M3 Limousine E91 Seria 3 Touring 2005-2013 E91N Seria 3 Touring LCI 2008-2013 E92 Seria 3 Coupe 2006-2013 E92S M3 Coupe E93 Seria 3 Cabriolet 2007-2014 E93S M3 Cabriolet AST Advanced Sports Tourer (AST) E94 Seria 4 compact (proiect) E99 Seria V (prototip) 2005-2005 F01 Seria 7 Limousine , generatia a cincea 2008-2015 F02 Seria 7 Limousine versiune cu ampatament marit 2008-2015 F03 Seria 7 Limousine Protection versiune blindata 2008-2015 F07 Seria 5 Gran Turismo 2009-2016 F10 Seria 5 Limousine , generatia a sasea 2010-2017 F11 Seria 5 Touring 2011-2018 F12 Seria 6 Cabrio , a treia generatie 2012-2019 F13 Seria 6 Coupe 2011-2018 F14 LC5/Concept CS 2010-2017 F25 X3 , generatia a doua 2011-2018 F30 Seria 3 Limousine , a sasea generatie 2012-2019
    1 point
  17. In ciuda tutorialelor de pe internet, nu alimentezi niciodata ceva direct de la becul de reverse, mai ales intr-un BMW care masoara consumul, daca circuitul este intrerupt sau in scurt, etc. Curentul este PWM. Cea mai simpla solutie pentru tine acum este probabil sa pui un releu activat de firul cu care alimentezi acum camera de la bec, iar camera sa o alimentezi de la o siguranta legata pe terminalul 15N. Desi nu este complicat, daca ce ti-am explicat nu iti este usor de inteles iti recomand sa ceri ajutorul cuiva care stie cum se leaga un releu si cum se leaga in blocul de sigurante. Bafta!
    0 points
  18. Da, no worries. Oricum pana la urma sotia a ales sa n-o mai dam pe moment, ca se va adapta la masina. Oricum cand mergi la service, poti sa rogi pe cineva sa mearga cu masina si sa iti spuna daca are delay cutia sau smuceste (desi daca facea asa garantat iti dadeai si tu seama), cel putin la APB sunt sanse mici sa incerce sa te tepuiasca cu ceva bani; la mine nu au procedat asa. La restul nu ma pronunt, ca nu am fost.
    0 points
  19. Coco, intervalul de revizie este la 2 ani sau la nr de km. Contorul pt ulei a scazut proportional cu nr de km efectuati? In mod normal ar fi 30.000km insa daca mergi mai tare sau in oras, uleiul isi pierde proprietatile si trebuie schimbat mai repede. La mine, culmea, de fiecare data la 23.000km a trebuit schimbat, care a insemnat fix anual.
    0 points
  20. Georgiana, stai momentan linistita. Nu schimba distributia. Daca vrei neaparat sa schimbi uleiul la cutie, poti sa o faci. Dar daca nu da cutia niciun semn, eu zic sa stai linistita si cu asta. Eu l-am schimbat la X1 pe final de toamna la 119 mii si cred ca am facut-o prematur, a zis si mecanicul ca arata foarte ok si nu era nevoie neaparat. Apropo, nu te mai loveai de atatea lucruri, daca veneai pana la urma sa vezi masina sotiei ambele revizii efectuate. Cred ca am vorbit pe olx si urma sa vii sa o vezi, dar s-a intamplat la noi cu izolarea covid si apoi nu ai mai ajuns. Sper ca masina ca ai luat-o sa fie la fel ca a noastra, care merge ceas. Multi km cu ea fara probleme! Iti recomand APB Service, eu acolo am facut revizia si cea generala si la cutie. Sa le spui sa iti verifice si tamponul antibalans (e o problema uzuala la F48 si la F60; nu e costisitor, pana in 90 euro cu totul).
    -1 points
  21. Care syntoil (flacara violet) mov ai gasit? Ca eu am vazut la ei in catalog doar buline/picaturi Negre - Fully syntetic Albastru - Semi-syntetic Albastrui - Syntetic techonology Rosu - Mineral Based Iar pe site-ul lor, la fel, nu am vazut bidon violet sau picatura.. : https://products.liqui-moly.com/oils.html?cat=597&content=10&oil_type=5155&viscosity=2796 Iar Castrol, ce castrol puneai inainte? La fel, si LM, liqui moly, ai pus inainte? Ceva detalii mai precis nu strica, sa stie si restul.
    -1 points
  22. -1 points
  23. Am gasit vestitul bidon visina/violet. Iata fisele (partial) tehnice ale uleiurilor Shell Helix Plus/Penzoil si Liqui Moly; 5w30 si 5w40. Parca sunt frati de cruce cand compari vascozitatile. Despre ce mai vorbim? Penzoil_Oil_5W30.pdf L_M_Synthoil_High_Tech_5w30.pdf Shell-Helix-Ultra-5w-40.PDF Liqui_Moly_Oil_5w40.pdf Eu tot cred ca mai nou in materie de inovatie ar fi Shell/Penzoil.. Dar amandoua sunt la fel de foarte bune.
    -1 points
  24. Eu sa fiu tu nu as merge mai intai la reprezentanta cu problema sa te plangi pentru ca ei nu au nici un interes sa recunoasca ca da e o problema; asa cum o pui e reala oricum. Asadar, mai bine mergi la o autoritate (RAR) sa verifice si ateste in scris ca problema prin care treci, in alt context, cel de 100 km/h poate avea alte urmari mult mai grave, plecand tocmai de la faptul ca rupt suportii care tin motorul prins de corpul carcasei.. ce misca cremaliera! Apoi te duci la reprezentanta cu asa jalba si daca nu vor sa faca nimic, ii contactezi pe cei din Germania.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.