Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/10/21 in all areas

  1. Nu, tu nu intelegi. Subiectul e altul. Nu cu cati km vin, de fapt, masinile din vest, ci cat de tanar sau de batran este un motor cu peste 300 mii rulati. Eu discut de valori reale si nu de cele citite pe odometru. Cat timp, cu intretinere corecta, un motor se apropie sau depaseste milionul (si sint destule exemple), atunci pe la 3-400 mii nu poate fi un motor terminat. Imi aduc aminte de reportajul cu celebrul Logan 1.4, taxi (parca avusese o singura segmentare), cu milionul la bord.
    2 points
  2. Nu asta era problema. Ci "inteligenta" unor mioritici, care cred ca sub 300 mii de km, motoarele sint vechi. Unii fac 100 mii pe an cu o masina luata noua, altii fac aceeasi km cu 5 masini consecutive. Dupa astia din urma, o motor cu peste 300 mii km, gata, e vechi, desi poate avea doar 3-5 ani vechime. Ele vin cu 350-450 mii din vest, mai fac la noi vreo suta, doua si inca merg. Dupa unii, motoarele sint gata.
    2 points
  3. La presiunea recomandata de producĂŁtor, anvelopele RFT vor avea o deformare mai mica sub greutatea mașinii. Asta nu e o problema dacĂŁ folosești doar RFT sau doar nonRFT, insa când le combini, rotile nonRFT vor avea un diametru mai mic pentru ca se vor deforma mai mult sub greutatea mașinii. De aici problemele ĂŽn timp cu cutia de transfer. Economisești la anvelope și plĂŁtești pe reparația cutiei.
    2 points
  4. Solarzone e o folie ieftina. As zice sa te feresti de ea si de suntek (motiva) daca nu vrei sa se faca mov in 1-2 ani de la soare. Eu am un mondeo la firma cumparat cu suntek, iar toata folia e mov, o voi da jos ca e oribila. Avem la firma masini cu llumar de 8-9 ani, e impecabila, iar folia este gama LA, adica cea mai ieftina de la ei.
    2 points
  5. Salutare tuturor.. a venit si ziua in care sa ma bucur de ea...va prezint noua mea "jucĂŁrie": E87, 123d, 204cp, M Sport Pack. DupĂŁ schimbarea distribuției am fĂŁcut deja câteva ĂŽmbunĂŁtĂŁțiri: 1.camera video Blue Lens dedicata (filmeazĂŁ 24/24h) 2.eleron 3.intercooler AIRTEC 4.bara fata/spate 1M UrmeazĂŁ vara asta: 1.jante OZ Ultra Leggera (8Jx17 5x120 40ET) 2.cauciucuri Dunlop Sport BlueResponse (225/45R17 94W) 3.admisie aer sport kit&filtre K&N 4.evacuare finala dubla custom 5.ECU Stage 1 6.vopsit culoare Frozen Valencia Orange Aștept pĂŁrerile voastre, comentarii si sfaturi pentru viitor! Va mulțumesc anticipat!
    1 point
  6. Dupa ce mi- a revenit cheful sa mai merg si cu e93-ul doar vine caldura, am profitat de cabrio o saptamana cu temperaturi exceptionale cu varfuri de 24-26 grade de stateam in tricou mi-am adus aminte ca am de codat mai multe chestii sa le fac pe placul meu. Am cumparat alt cablu si surpriza in sfarsit i-am dat de cap functioneaza ( conectat la masina setat din programel Dcan mode, mesaj afirmativ ok well done, ca la cablul precedent nu vroia la asta mers). Inpa 5.06 adaugat in menu engine si motorul n47 citeste cam tot pe inpa, ista, ncs... si mai am o sumedenie de programe care cu siguranta nu cred ca am sa le folosesc. Folosesc doar pt. service, diagnoza si codari. Rezolvarea: cablul “identic” difera doar cipul FTDI,ft232RL cel vechi si cel nou ftdi232RQ. Unele cabluri cu cipul ft232rl nu merg asa ca trebuie cablu cu cip ft232rq. Ma repet cablul vechi functiona perfect pe e83lci pinul 7-8 lipiti/cu switch ul pe can si pe alte masini doar pe can, nu functiona pe Dcan. Sper sa fi fost de ajutor pt cei ce au probleme de genul, dau o bere la cine a sarit in sus cu sfaturi si astept o bere la cine am fost util ) Spor la codat si bucurativa de masinile voastre.
    1 point
  7. practic uzura consta in faptul ca masina simtind o diferenta de nivel va considera ca pierde aderenta mai mereu , cutia de transfer va merge nonstop si nu e facuta pt asa ceva. Intra fctie de situatie , iar situatia ta acum e nonstop dif de nivel . Dar totusi care a fost motivul pt care ai montat acest hibrib ?
    1 point
  8. o folie montata pe un geam demontat nu se compara cu una montata pe masina (exista riscul sa ramana vizibil sau in timp sa se desprinda) la BMW din ce stiu eu nu este necesar demontarea fetei de usa (la mine le-au dat jos fara a umbla la fata de usa) oricum, demontarea usolor nu trebuie sa afecteze antifonarea sau cat de ermetica ramana dupa punerea fetei de usa acestea sunt prinse in suruburi + clipsuri (normal este cadaca dupa demontare un clips este demontat sa fie inlocuit) si atunci n-ar trebui sa fie nicio problemaeu am avut montat si la masini la care s-a dat fata de usa jos si nu a fost nicio diferenta dupa nu stiu in ce oras esti, dar uite aici o varianta din Bucuresti
    1 point
  9. da, am vazut ca e destul de reliefata bara, nu are zone plate, oricum, asa cum au spus si alti colegi, masina arata bine din toate unghiurile
    1 point
  10. Am rezolvat cu checkvin.eu 0.99 usd
    1 point
  11. Prietene..eu zic sa iti vezi de treaba, anul asa in februarie cu un 520d xDrive cu anvelope de iarna m-am intors ca un titirez pe un drum acoperit cu zapada cu anvelope de 245. Norocoul meu ca bordura nu a fost inalata si doar m-am oprit in ea fara sa fac stricaciuni la masina. Si nu cred ca e treaba ta de ce mi-am luat masina asta. Mi-am luat-o pt ca mi-a placut si am putut,nu sunt fanatic bmw .
    1 point
  12. Da stiu, am vazut dimensiunile dar nu ma asteptam sa fie difrenete intre rotile din spate si fata, credeam ca sunt aceeasi dimensiune Acum trebuie sa imi iau un set pentru iarna.
    1 point
  13. Acum am vazut ca pe fata am 245/35/20 si pe spate 275/30/20 wtf???
    1 point
  14. Eu am pus folii 5% pe spate + luneta de la Suntek si sunt multumit maxim dupa 1 an si ceva. Multumit insemnand ca folia este la fel ca in prima zi, exceptand o mica bula de aer pe luneta care e din cauza montarii nu a foliei. Plus ca am dat 250 de lei sau chiar 200, nu-mi mai aduc bine aminte, oricum mai mult de 250 nu am platit, poate cu tot cu ciubuc. Ai garantie si certificat de omologare deci tot ce iti trb. Suntek este foarte bun raport calitate pret, toate preturile de le vezi la 700-800 lei pt 3 geamuri este hotie din punctul meud e vedere, platesti din ei 200 lei folia in sine si restul de 500 profitul lor net.
    0 points
  15. Alex, eu imi cer scuze ca o sa te critic din nou. Esti sigur de ceea ce se intampla in screen-shoot_ul de mai sus?? Uite eu chiar vreau sa inteleg ce ai inteles tu. Asa ca poti sa scrii romane, daca e necesar; spatiu e. Alea tocmai presiuni in dpf sunt aratate. Dar inainte de toate ei spun ca presiunea ambientala, presiunea din filtru si presiunea dinantea filtrului trebuie sa fie cat mai egale intre ele ca valori. Atat. LYM, cred ca am inteles ce a intrebat. Vroia sa stie daca senzorul sau senzorii se pot verifica singuri cumva; fara sa fie demontati, inlocuiti, bla bla bla. [Cred ca, ce (te) duce in eroare de intelegere este expresia "compare SETPOINTS (value) and real value". Setpoint aici are sensul de valoare de referinta, ca o valoare prestabilita, dar nu neaparat sub controlul tau ci data, creata in sistem, de sistem si comparata cu valoarile reale. Cum ar veni diferentele valori ale presiunii atmosferice (...ca o valoare la un moment dat, al masuratorii, a raportarii sistemului care oricum se intampla cat timp motorul este pornit..) care este un punct de SETPOINT, dar variabil pentru ca tu nu poti influienta presiunea atmosferica, pentru ca e imposibil sa o faci..]
    -1 points
  16. De ce sa schimbi oricum distributia la achizitie ? Trebuie sa fie cazul, altfel, arunci banii. Daca masina are un istoric credibil si/sau o duci, dupa achizitie, la cineva experimentat in motorul N47, nu e obligatoriu s-o schimbi imediat. De pret, greu de zis, pt ca sint multe variabile : aspect, dotari, defecte, emotii, oferte etc. Vezi media pietei. Nu exista E91, fie si LCI, sub 200 mii km, din vest. Poa' sa fie 600 mii sau 300 mii km. Plaja de uzura e mare si sigur nu sub 200 mii km. Dar ce au asa magic astia 200 mii km ? Asta inseamna motor aproape nou. La peste 300 mii km vorbim de motor matur, avand in vedere media de "viata", in conditii bune de intretinere. Interesul trebuie sa cada pe anexe, aspect, evenimente, nu pe km. Turbina, injectie, intercooler, transmisie, electrica etc. Bolile acestui motor le gasesti pe forum. Nu, nu ar trebui niciun fel de 330i mai indicat. Indicat este ce-ti trebuie tie realmente, adica in raport de nevoi (reale, nu imaginare, povesti, YouTube, Schumacher etc) si conditii de exploatare si nu in ultimul rand buget de INTRETINERE SI EXPLOATARE. Ca, la achizitie e relativ usor sa ai banii, mai ales ca un benzinar de 3000 e ieftin din motive usor de inteles, fata de omologul lui diesel.
    -1 points
  17. Deci 200k aproape nou,la 300k e matur Lool.
    -1 points
  18. Au si ei harburile lor,nu trebuie sa crezi in povesti cu pesti.
    -1 points
  19. Pentru export in romania,calitate deosebita,motoare mature.. Ieftin si bun.
    -1 points
  20. OldGuy, ce ai vazut tu in jermanica sunt ALEA CARORA NU LI S-A DAT "CEASUL" INAPOI, DUPA ORA ROMANIEI, STII CE ZIC.. hai, ca la conspiratii te pricepi, nu lasa garda jos!! ;)
    -1 points
  21. Eu zic sa crezi ce zice Dan_316i. Cat de nasol e cand nu ai semnal la telefon intr-o zona cand unii ti-au pus folii cu insertie (oricat de mica/subtire..) metalica?? Eu stiu ca nu face bine... decat daca iti spun aia ca poti sa o folosesti si ca antena (folia) la telefon. :) Serios, mergi pe ceva fara plasa, folie metalica. Un metal reduce semnalul radio daca nu il folosesti ca antena.. As pune tot Llumar (ATX), care ti-l permiti..
    -1 points
  22. Old Guy, te faci ca nu intelegi? Problema e ca vin cu motoare cu muult mai multi kilometri carora li se dau kilometri inapoi. ...Sa continui sa explic? Eu am unul din acele bmwuri care inca merg pentru ca a fost luat cu km reali. Nu poti sa incurajezi ceva caruia nu ii stii trecutul, nu crezi? :console: Decat daca nu sunt banii tai!
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.