Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/07/23 in all areas

  1. În cele din urmă am ajuns la momentul în care să pun la vânzare mașina familiei, pentru a aduce una mai nouă în locul ei. Mașina în cauză este un 525d xDrive automat, întreținut, cel puțin de mine, aproape ca la carte. Mașina are în momentul de față un rulaj care se apropie de 281.000 km reali verificabili (nu sțiu să fi fost manipulați vreodată), cu DPF activ și funcțional, cu o durată de viață a acestuia de încă aproximativ 85.000 km (conform ISTA+). Mașina s-a bucurat la un moment dat, în Germania, și de o certificare DEKRA., existență încă în pachetul de documente care au însoțit mașina la achiziție. Menționez faptul că autovehiculul se află în proprietatea mea din 08.11.2018 până în prezent, unic proprietar în România, mașina fiind importată din Germania, la vremea respectivă de către un amic. La data achiziției mașina a fost înmatriculată pe România fără nici un fel de problemă, având un rulaj de 230.674 km reali, înregistrați la RAR. Mașina este folosită zilnic, deci rulajul este în creștere. Cartea service a mașinii este la zi, mașina fiind întreținută în toată această perioadă la un service BMW din București și dețin 2 chei ale acesteia. În mașină nu s-a fumat, cel puțin de când este la mine. Fac o foarte importantă precizare: Nu mă ocup cu vânzarea de mașini ci doar vreau sa-mi vând propria mașină pentru a pune alta mai nouă pe locul ei de parcare. Dotările mașinii conform VIN sunt: Model 525D XDR A Integration level, works F010-12-11-503 Body TOUR Production Date 20-Feb-2013 VIN WBAXB91000DX45803 Delivery Date 06-Mar-2013 Development Code F11 National-market version EUR Steering LL Paint number A52 Engine N47T Upholstery code LCSW (LEDER DAKOTA/SCHWARZ) Engine number 93098445 Model Code XB01 Transmission AUT Basic Type XB91 Transmission number 0117831XPA Head unit serial number HB2069D7680857 Drive ALLR 01CA Selection ofe COP-relevant vehicles 01CB CO2 equipment 01CC Auto start/stop function 01CD Brake Energy Regeneration 0205 Automatic Transmission 0223 Electronic Dumper Control (EDC) 0230 Extra package, EU-specific 0255 Sports leather steering wheel 0258 Tyres with runflat properties 0302 Alarm system 0316 Automatic trunk lid mechanism 03AG Reversing camera 03AT Roof rails aluminium satinated 03MB Indiv. Ext. Line, burnished aluminium 0402 Panorama glass roof 0417 Roller sun visor, rear door 0418 Luggage compartment package 0423 Floor mats velours 0428 Warning triangle and first aid kit 0430 Interior/outside mirror with auto dip 0431 Interior mirror with automatic-dip 0441 Smoker package 0456 Comfort seat with memory 0488 Lumbar support, driver and passenger 0494 Seat heating driver/passenger 04CE Fine-wood version, Fineline, anthracite 04U2 Driver experience switch incl. ECO PRO 0502 Headlight cleaning system 0508 Park Distance Control (PDC) 0522 Xenon Light 0524 Adaptive Headlights 0548 Kilometre speedo 0575 Additional 12V sockets 05AC High-beam assistant 05AG Lane change warnig 05AL Active Protection 05DF Active cruise control+stop&go function 0609 Navigation system Professional 0610 Head-up display 0612 BMW Assist 0614 Internet preparation 0615 Extended BMW Online Information 0616 BMW Online 0676 HiFi speaker system 0698 Area-Code 2 for DVD 06AA BMW Teleservices 06AB Control, Teleservices 06NF Music interface for Smartphone 06NL Connection Bluetooth+USB devices incl. 06NR Apps 06WA Instrument panel with extended scope 0761 Individual sunshade glazing 07A2 Innovation pack II 07SP Navi Professional/m.-ph.prep. Bluetooth 0801 National version Germany 0851 Language version German 0879 On-board literature, German 08KA Dummy-SALAPA 08TF Active pedestrian prtection 08TH Road sign detection 08TN Daytime drv. lights adjust. via light menu 08V1 Information plate 0931 Winter instead of summer tyres ex-fact. A105 105 AGM battery Mașina are 2 seturi de roți vară și iarna cu jante orginale BMW: vara 18" cu anvelope runflat Kumho DOT 2021, iarnă 17' cu anvelope runflat Pirelli Winter Sottozero3 DOT 2021. Mașina se vinde, opțional, cu ambele seturi de roți la prețul de 14.700 Euro, ușor negociabil. Mașina a beneficiat de-a lungul anilor de următoarele intervenții tehnice, majoritar cu piese BMW: 1.Curățare galerie de admisie, curățare chiulasă cu coji de nucă, înlocuire O-ringuri Intercooler și clapete galerie de admisie BMW-230 801 km; 2.Înlocuire bucși diferențial – punte spate, înlocuire simering diferențial + ulei punte spate, înlocuire flanșă cardan, înlocuire ulei diferențial punte față BMW-230 967 km; 3.Revizie ulei și filtre BMW-232 961 km; 4.Recondiționare compresor suspensie pneumatică (înlocuire discharge valve), montare perne de aer puntea spate BMW-232 996 km; 5.Încărcare freon si ulei compresor AC-233 155 km; 6.Înlocuire senzor backpressure DPF, lichid frână și tampoane motor BMW-234 904 km ; 7.Recall EGR (TA10011970400)-BMW Filaret-234 915 km; 8.Înlocuire kit distribuție BMW+ulei-234 930 km; 9.Înlocuire brațe superioare față și protecții praf telescoape spate BMW-238 409 km; 10.Înlocuire burdufuri exterioare planetare puntea față BMW-242 288 km; 11.Revizie ulei și consumabile BMW-243 588 km; 12.Schimb anvelope iarnă Pirelli Winter Sottozero3-250 717 km; 13.Înlocuire valva EGR BMW-251 536 km; 14.Înlocuire placute frane fata/spate BMW-253 933 km; 15.Revizie ulei și consumabile+lichid de frana BMW-258 639 km; 16. Schimb brate inferioare+superioare+bielete complete de directie-267.789 km; 17. Revizie ulei+filtre BMW-270 187 km; 17. Anvelope de vara KUMHO 245/45 ZR18 eRFT-268.567 km; 18.Schimbare Telescop spate stânga BMW-277.203 km; 19. Schimbare planetare față SPIDAN+geometrie-277.850 km; 20.Înlocuire răcitor EGR cu valvă EGR și pipă epurator gaze (TA10011620600 )-279.625 KM. Bara față necesită revopsire (exfoliație in zona de jos), cu această excepție mașina fiind 100% OK. Luna aceasta este planificată revizia de ulei și schimbul de lichid de frână. Mașina a fost pusă la vânzare și pe Autovit si OLX. Prețul meu este 14.100 negociabil. Cosmin, 0765629962.
    2 points
  2. Functioneaza gresit pentru ca ai scris gresit.
    2 points
  3. Pozitionarea accesoriilor difera de la E60 la E90. Pompa de servo la motoarele M47 de E60 e in acelasi loc ca si la E46 M47, adica pe partea soferului, fiind actionata de cureaua mare(6pk). Poza 1 - layout E60 M47 Poza 2 - layout E90 M47
    1 point
  4. Revin cu identificarea problemei, poate mai au si altii nevoie. Avaria este hidraulica, adica un piston din cutie, care arata ca un capac metalic s-a spart (material bun). Pentru asta trebuie schimbate mai multe, varnituri, set ambreiaje, reductor, ulei si baie, pistoanele, etc. O gramada de bani. Eu am ales Automatico pentru asta, am inteles ca se pricep si mi-au lasat impresia ca sunt profi. Am ajuns la ei in urma unei recomandari de la un service exclusiv BMW (nu reprezentanta), reprezentanta s-a cam cacait, fara un raspuns clar, mai aveau nevoie de alte verificari, bla, bla. Oricum dadeau de inlocuit cutia . Deci simptome versus rezolvare.
    1 point
  5. La M47 sunt 2 curele. Cea lunga 6pk2080 pentru alternator, servodirectie, pompa de apa. Si cea scurta 4pk pentru antrenarea compresorului AC. Doar la N47 este o singura curea.
    1 point
  6. cel mai longeviv jurnal. Multi km fara probleme. Nu te zgarci, pune si niste poze
    1 point
  7. La euro 4 ,racitorul nu are nicio clapeta ,e "pe direct". Vacuumul intra in valva egr pe care o și acționează ,adică o deschide . Odată valva deschisă ,gazele trec direct prin răcitor ,apoi ajungând în galeria de admisie .
    1 point
  8. 220000 km, 10k euro, negociabil.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.