Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/25/23 in all areas

  1. 2 points
  2. dupa timpul placut petrecut impreuna, masina iese la vanzare. 165k km, 2 seturi roti (17 iarna acum pe masina, 18 vara) pret 12.500 euro.
    1 point
  3. In viata asta imi doresc doua masini: un M3 si un 911 turbo. Cum pentru 911 inca nu este momentul potrivit, am zis sa imi implinesc visul cat de cat mai accesibil. Asa ca m-am apucat sa caut un E46 (my dream M3), sau un E92/E90 ca optiune secundara. Recunosc ca mi-a luat ceva sa ma obisnuiesc cu preturile lor actuale, iar odata ce am inteles ca sub 30.000 EUR nu pot gasi una OK, am hotarat sa caut una "tzipla" (in semi-disperare de cauza, luasem in considerare sa iau una mai "cocalarita" si sa o restaurez la starea 100% OEM, insa am decis ca ar fi fost o cale mai scumpa decat trebuie si cu sanse mari sa iasa ceva mediocru). Am renuntat la culoarea gri (top choice pentru mine) si cutia manuala - pentru ca aceste optiuni duc pretul in domeniul ridicolului pentru o masina buna, iar in cele din urma am reusit sa gasesc una care s-a dovedit a fi peste toate asteptarile. Asa ca, de aproximativ o luna, ma descriu drept fericitul posesor al unui M3 E46 carbonschwarz, o masina pe care am asteptat-o apropae 20 de ani. Ma asteptam ca aceasta masina sa fie una depasita pentru zilele noastre, eram pregatit sufleteste si mental sa am o masina care reprezinta mai mult implinirea unui vis decat o adevarata masina performanta pentru 2023, insa realitatea mi-a demonstrat (lucru descoperit cu mare bucurie) ca m-am inselat. Masina este wow chiar si pentru zilele noastre, lucru testat deja pe Transalpina, unde nu a contenit sa ma uimeasca prin modul in care se comporta, se aude, comunica si, per total, ma face sa ma simt. Am ales bine. Chiar si cutia SMG are farmecul ei, odata ce o intelegi. Nu exclud o conversie la manual intr-o zi, dar nici nu simt o nevoie sa ma grabesc. Cum, de la o vreme, imi satisfac dorintele motorsportiste pe circuit cu masini de curse adevarate, am decis ca aceasta masina sa ramana una de strada, una cat mai ingrijita si respectata. Asa ca am inceput cu o revizie cap/coada cu 100% piese OEM, si o ranforsare a puntii spate realizata cu elemente de intarire importate din US si sudate de -probabil- cel mai bun sudor din zona noastra (SYL Garage, unde facusem si roll cage-ul la fosta Honda S2000 de circuit). I-am comandat niste jante Style 163 (Competition) brand new si niste anvelope PS4S pentru ele, care au schimbat-o total (venise cu niste 18" cam amarate). I-am mai schimbat trim-urile ei Titan Shadow (care nu erau deloc naspa) cu preferatele mele la E46 - Alu Black Cube si i-am facut un detailing in/out + protectie ceramica la Pro Detailing. A da, si i-am pus grile negre, nu imi plac deloc cele cromate. Ce urmeaza? S-o tin asa cum e, poate cu mici alte tuse estetice, fara sa ii stric caracterul. Mi se pare o crima sa te atingi de acest design unic. POATE o suspensie mai joasa (e cam 4x4...) si POATE un portbagaj original + difuzor de CSL (desi aici am mari lupte interioare, pentru ca masina nu e CSL, evident). A, si probabil o sa ii retrofitez o navigatie 16:9 originala, doar asa pentru looks. Va las cu cateva poze, merci ca ati citit pana aici. Ne vedem prin zona.
    1 point
  4. Luna trecutĂŁ am reușit sa imi cumpĂŁr aceasta masina având la bord 28 000 km . A fost ceva aventura pana am reușit sa o aleg pe asta . Masina a costat 31 k . Raport CarVertical https://www.carvertical.com/ro/raport?id=6a12317c-145e-44f0-a963-e9afb8495ca5&vin=WBA8C91070A015566 Lista cu dotĂŁri https://www.mdecoder.com/decode/a015566 Mai am și istoricul service de pe checkvin dar nu știu cum sa ĂŽl postez aici . Pe viitor vreau sa ii pun geamuri negre și imi doresc shadow line și grila fata neagrĂŁ . Nu am Apple Car Play și imi doresc mult . Eventual un update la sistem . Unde le-as putea face ?
    1 point
  5. De cateva saptamani rulam impreuna pe sosele, asa ca ar trebui sa o prezint si aici. Dupa ce am dat 340i, am inceput sa planific mai in detaliu achizitia - cautam E92 minim 2011, max 150k km, istoric complet service verificabil, neaparat cu caseta hidraulica, trapa, sonorizare HK sau Individual, scaune sport integral piele, navi mare; mi-as fi dorit si M paket exterior, jante 313M, dar nu era musai; in principiu 320d, dar nici 325d sau 330d nu as fi refuzat, daca erau in stare tehnica foarte buna. Pana la urma am cumparat E92 320d xdrive oct 2011, 142k km, istoric complet la dealer BMW, in stare impecabila la interior, un singur element revopsit (bara spate), si cu multe dotari (trapa, sonorizare HK, plafon negru, navi mare, interior dakota bej, etc). Tehnic e in stare foarte buna; am schimbat deja placutele spate, ar trebui sa schimb si EGR (clapeta blocata). Am instalat deja XDELETE si acum e rear drive ; se schimba intre moduri foarte rapid, din telefon; martie - noiembrie o sa fie rear drive, decembrie - februarie xdrive Am schimbat si tips evacuare (am pus negru lucios), si am revenit la grilele OE cromate (masina avea grile duble negre, in stare cam proasta). Mai am de inlocuit ornamentele de pe bara fata (sunt aluminium satinat, dar acum sunt mai degraba albe). Intentionez sa nu fac alte modificari/retrofituri la ea, doar sa ii schimb jantele (style 313M pe 18", sunt mai frecvente pe 19" dar cred ca ar fi prea mari pt drumurile noastre, 225/35 + 255/30); in plus cauciucurile pe 18 sunt foarte bune, dot 2020, rulate max 10k. https://imgur.com/a/z3QpLds Lista de dotari Transmission Automatic Colour black-sapphire metallic Upholstery Leather "Dakota"/creambeige Editions And Packages S710 M Leather Steering Wheel S7KB Navigation Package Professional S7RS Package Comfort Comfort And Interior Equipment S403 Glass Roof, Electrical S423 Floor Mats Velours S428 Warning Triangle And First Aid Kit S430 Interior/Outside Mirror With Auto Dip S431 Interior Mirror With Automatic-Dip S441 Smoker Package S464 Ski Bag S481 Sports Seat S488 Lumbar Support, Driver And Passenger S493 Storage Compartment Package S494 Seat Heating Driver/Passenger S4AE Armrest Front, Retractable S4AT Interior Trim Finishers Black High-Gloss Multimedia S609 Navigation System Professional S612 BMW Assist S614 Internet Preparation S615 Extended BMW Online Information S616 BMW Online S620 Voice Control S633 Preparation, Mobile Phone, Business S688 Harman/Kardon Surround Sound System S698 Area-Code 2 For DVD S6AA BMW TeleServices S6AB Control, Teleservices S6FL USB/Audio Interface S6NF Music Interface For Smartphone S6NR Apps S6VC Control, Combox Driver Assistance And Lightning S502 Headlight Cleaning System S508 Park Distance Control (PDC) S521 Rain Sensor S522 Xenon Light S534 Automatic Air Conditioning S536 Auxiliary Heating S540 Cruise Control S548 Kilometre Speedo S563 Light Package S5AK LED Light Elements Wheels And Drive S203 4-Wheel Drive S205 Automatic Transmission S216 Hydro Steering-Servotronic S230 Extra Package, EU-Speciifc S2C6 BMW LA Wheel, Star Spoke 189 Environment And Safety S302 Alarm System S801 National Version Germany S851 Language Version German
    1 point
  6. Daca am neaparat urgenta si trebuie sa fiu undeva la o anumita ora doar atunci folosesc masina pe timp de zi. Ultima oara cand am bagat masina in oras era pe la inceputul verii, mi-am pierdut telefonul si am fost nevoit sa merg sa-mi recuperez numarul. Da chiar nu merg ziua in cursul saptamanii, nu am ce cauta in trafic. Ma mai prinde ziua cu masina cand ma intorc de la pescuit, eu locuiesc fix langa autostrada la intrare in Constanta, ma folosesc de ea la maxim chiar daca ocolesc ceva pana ajung acasa. Daca am treaba 2-3 km in jurul meu ii mai si "pe jos". Eu stau mult la calculator fiind cu IT-ul si chiar imi face placere sa mai merg. Frati-miu are firma de taxi, e zilnic prin zona si ma poate duce daca am nevoie asa rapid undeva. Naveta sau la loc de munca nu am de facut, de cam 6 ani de zile sunt pe "remote". Cand eram angajat ultima oara la o firma de IT mergeam zilnic cu masina la locul de munca si cam de atunci incepuse si orasul Constanta sa devina Bucuresti. Acuma e moartea, dupa pandamie a devenit exact ca Bucuresti, mori la semafor sa mergi 500 de m.
    1 point
  7. Poti traii si cu aia 500 de km autonomie dar trebuie cred ca putin planificat un drum mai lung de ex. E ciudat sa vezi masini asa moderne cu range mai mic.
    1 point
  8. Damn @Romulus . O sa ii arat prietenei sa isi faca temele mai bine! Eu sunt putin discromat deci nu vad asa bine diferentele de culori in unele situatii Ai facut cumva cursuri de pictura mister? Btw, lasa si la tine sa punem reactii! Ca de fiecare data vreau sa iti las si nu pot
    1 point
  9. Macar era RWD si cu anvelope de vara?
    1 point
  10. Multumesc mult, mult guys! In legatura cu culoarea, asa e. E un albastru care in lumina are si o tenta verzuie (cum ar spune doamnele, turcoaz). La primavara o asteapta un polish ca deja se pierde culoarea de la zgarieturi
    1 point
  11. Foarte frumoasă mașina . Culoarea ei este deosebită .Pare un verde din poze , mie îmi place maxim .
    1 point
  12. măcar sa fiu prostit la început, si restul o sa cred ca's din vina mea dar sa fiu prostit puțin frumos... am 3k investiți într-un motor de 4k luat anul trecut, și dacă il vând nu iau mai mult de maxim 4.5k pe el, deci... măcar la început să fie ce trebuie că după mă ocup de el.
    1 point
  13. Si o poza mai actuala, cu jantele de iarna
    1 point
  14. Și anul trecut și anul ăsta mașina a fost verificată de Egr și nu au vrut să îl schimbe . Acum nu au verificat nimic și direct au comandată . in total de 3 ori au verificat egr și de-abia acum in noiembrie au comandat unul și prima dată fără să verifice nimic . Am scris astea aici la mine pe topic de fiecare dată , cred ca apar în postările anterioare . O să mai reziste încă 2500 km . Apropo , cauciucurile Michelin cross climate 2 pe zapada și gheață la -3 , -5 grade se comporta excelent și mașina merge perfect cu ea. Chiar am făcut o alegere bună . Exact Nici macar nu am fost pus in situatia de a lua vreo decizie . Doar am constatat . O sa fie bine . Sa avem toti sărbători fericite și să fie sănătate .
    1 point
  15. E92 iese la vanzare, mai intai pun anunt aici pe forum, dupa sarbatori o pun si pe autovit/olx. Din motive de practicalitate, revin la cealalt iubire: break - am luat un G31 530d facelift, saptamana aceasta urmeaza sa il aduc in Ro.
    1 point
  16. Prelungitorul ala e prost, iti trebuie unul de minimum 2.5mmp ca sa fii sigur. Nu te uita la siguranta, daca s-a prajit ceva e pe cablu. Daca suporta max 500W incolacit si tu ai tras cu 1.3 KW (cat e minimum la 6A cat trage masina), nu prea e bine. Si din nou - niciodata cu prelungitorul incolacit! Senzorii de roti arata cam asa: https://www.amazon.com/36106856209-433MHz-Pressure-Monitoring-Compatible/dp/B088DQ2J3J/ref=sr_1_4?keywords=bmw%2Btire%2Bpressure%2Bsensor&qid=1700837858&sr=8-4&th=1 (nu e asta modelul exact, dar ca sa-ti faci o idee). Cei de la vulcanizarile mai spalate stiu si nu dau in ei. Mai ales ca se vede de afara, ca e corpul valvei din metal si nu din cauciuc. Daca te duci la nea' gigi cu levierul..well..
    1 point
  17. Nu seamana deloc cu 8HP sau DCT, se vede clar ca e o cutie manuala cu un robotel care apasa ambreiajul in locul tau. Deci daca te astepti la acele schimbari de treapta perfecte (cum e uzual deja in 2023), SMG clar nu e asta. Are insa un caracter aparte, e greu de explicat felul in care e misto, dar clar e cel putin simpatic. O sa ii scriu in curand softul de cutie de CSL, care aparent aduce un upgrade de viteza la schimbarea treptelor si un throttle blip la fiecare retrogradare (nu doar cand tii acceleratia calcata, cum e cazul acum). PS: nu am apucat sa zic pana acum, dar modul in care se aude motorul (admisia) peste 3500 rpm in wide open throttle, mai ales cu modul "sport" activat, este eargasm. O masina care mi-a depasit toate asteptarile, si care ma face sa zambesc dinainte sa o descui.
    1 point
  18. Felicitari pentru achizitie foarte frumoasa, iar culoarea e foarte misto Apple CarPlay poti lua direct din magazinul Connected Drive pentru 300 de euro, licenta pe viata sau din surse "neoficiale" undeva pe la 100 de euro. Ideea de baza la cumpararea unei masini nu e de afacere, sa pierzi cat mai putin ci sa iti cumperi ce iti permiti si te bucuri de ce ai luat. Pe principiul asta nu ar mai fi existat masini noi si toata lumea ar fi condus e46 sau e39 ca sunt masini bune la care nici in 2-3 ani nu pierzi foarte mult.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.