Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/17/24 in all areas

  1. Nu ar fi nici o ..trilema(?). "Problema" din topic se poate reduce si la faptul prin care vrei sau sa nu cheltuiesti o suma de bani (pe care eu nu as cheltui decat daca as repara-o eu personal) pe piese inainte de a fi prea tarziu sau uzate.. Asta ar fi culmea intretinerii! Tu, ca si muulti multi altii esti pus in postura de a schimba cand se uzeaza, bate, troncane. Pentru ca altfel chiar e risipa de bani. Asadar nu e vorba de cine ar dreptate pentru ca o reparatie la masina se bazeaza pe experienta meseriasului mecanic, iar aceia de obicei AU dreptate, nu tu ca, client. E ca la doctor; sunt doctori foarte buni dupa cum sunt si doctori prosti (doar ca nu o recunosc).. la fel.e si la mecanici.. si multe alte profesii. Dar tu ca, client nu prea ai cum sa faci diferenta pana fie nu esti patit (financiar..) sau cat de cat priceput. Scuza-ma daca te dezamagesc.. @BMS921 nu cred ca un test pe stand al amortizoarelor descopera troncaneli pana nu pune cineva priceput levierul unde trebuie. Vezi cat de multe cauze pot fo eliminate prin analiza din video:
    3 points
  2. Pai un e90 LCI valoreaza cat e dispus cineva sa plateasca pentru el. Asa cum tu cauti anumite dotari si o anumita stare, probabil mai sunt cativa ca tine. Si cand sunt putine optiuni care sa va ofere asta, pretul de obicei merge in sus. Tu ceri exact lucrurile cele mai cautate la un E90, implicit ofertele incep sa devina din ce ince mai putine si scumpe. Daca renunti la anumite lucruri, o sa vezi ca gasesti optiuni mai ieftine. Merita incercat pentru optiunile pe care le poti adauga tu ulterior. Poate prinzi o masina in stare mai buna si poate iesi mai bine si la bani. Oricum, piata si cererea face pretul. In Germania am vazut e90 non LCI care s-a vandut cu 15k euro acum putin timp. Exista e90 LCI N55 care sunt la 20-24k euro. Masinile in stare buna, km decenti si cu dotari bune/motorizari bune nu o sa scada. Un 2.0d decent rulat, intretinut si cu dotari bune nu o sa fie ieftin. Si nu o sa fie nici ieftin de intretinut.
    2 points
  3. Masinile se rezolva la service, nicidecum pe forumuri. Aici poti primi fel si fel de pareri ale unora de cele mai multe ori neavizati, adica de la oameni, me included care nu suntem mecanici. La ce erori iti scuipa pe tester, pare-se ca e "groasa". Probabil te-ai bucurat ca ai luat-o ieftin, doar ca de cele mai multe ori, genul asta de achizitii sunt de fapt niste capcane, iar intr-una din ele cel mai probabil ai picat si tu. Sper ca ti-ai mai pastrat totusi niste bani si pentru reparatii. Nu stiu cand se vor lecui cei de pe la noi ca ieftin si bun nu se prea tin de mana, dar nah, sunt niste probleme sociale care ne vor mai bantui multi ani de-aici incolo. Sper sa ai noroc totusi si sa nu fie nimic "serios".
    1 point
  4. Cele mai multe jocuri de obicei se văd de un mecanic care să știe unde să bage levierul, eventual 2 oameni care unul să țină levierul și celălalt să împingă în roata intr un anume fel.. cum a zis și bimmer. Cel mai greu este de determinat când nu este niciun joc și totuși se aude ceva la roata, atunci poate fi flansa sau amortizorul, de aia e bine să schimbi și amortizoarele și nu doar flansele.
    1 point
  5. Stiu masina de care ai spus mai sus, era unui medic care nu a folosit-o mai deloc si a dat- o la buy back...Eu in schimb o folosesc inca prea mult, are deja 20k km si urmează sa ii fac un nou schimb de ulei.Mereu imi spun ca nu o mai scot de la garaj dar nu ma pot abtine, creaza dependenta nemernica asta Masina este stock cum a facut-o ma-sa si asa va ramane ptr mult timp, nu vad niciun motiv sa ii mai fac ceva...aaa, i-am pus un set de distantiere,atât Pana acum, nu am intampinat nicio problema, singura care a fost dar am rezolavat-o cu un Reset a fost la sistemul de infotainment, serviciile online si sincronizarea cu aplicatia BMW nu mai functiona(Spotify, Vremea, Hartile si inca câteva).Am observat ca aceasta problema este des intalnita la modelele noi, unele trebuind sa ajunga in service si se așteapta cateva zile bune pana cand serviciile sa fie disponibile din nou. Eu am avut noroc, abia la al 3-lea reset am reusit sa o conectez la server.Daca unul dintre voi primiti mesajul (Lipsa receptie date mobile la locatia actuală ) sa știți ca se poate rezolva astfel.
    1 point
  6. Din pacate da. Multi le cumpara in necunostinta de cauza si cand vad ca un banal schimb de ulei si filtre e mai scump ca la passat si tinde catre suma de 1000 lei chiar si la coltul blocului, trag de ele pana nu mai pot. Asa ca aici pot sa-l ajut eu doar daca vrea un E91 ingrijit Link
    1 point
  7. La cate probleme au N43/N46, e doar o problema de timp, si asta cumparand-o in stare buna. E un sac fara fund, si unul f scump pt ce probleme sunt la benzina de 2.0. Si toate pentru un motor care trage cu efort o caroserie dupa el. In fine, fiecare e liber sa faca ce vrea cu banii lui.
    1 point
  8. Vazand piata, la 7-8k euro nu cred ca vei reusi sa gasesti un E90 LCI in stare buna din pacate. Sunt de acord ca acum se cer extraordinar de multi bani pe masini, dar na, mergem cu piata. E60 clar ar fi o alegere neinspirata, ft multe probleme pe electric si clar va fi nevoie de mai multe cheltuieli fata de un E90. Legat de ce a zis colegul Paul referitor la motoarele pe benzina, sunt de acord cu el. Nu merita bataia de cap cu N-urile benzinare.
    1 point
  9. E90 benzina are sens, pmdv, doar N55 cat mai nou, 2012-2013 si bine intretinut. N54 incepe sa piarda trenul intretinerii. Restul motoarelor pe benzina sunt problematice (mai problematice chiar si decat cele de 3.0) si nu au putere suficienta sa justifice costurile. Dieselul de 2.0d e mult mai reusit in sensul asta, misca mult mai bine caroseria E90ului. Exista E90 N47 intretinute, de la proprietar in Romania. Pana nu demult am avut unul si era tinut din scurt. In afara de EGR, nu a cerut nimic. Benzina 2.0 merita doar generatia B, dupa N-uri. LE: stiu persoane care au bagat mii de euro (2-3k) in 318i/320i. Sa faci asta pentru 140/170cp pe un motor aspirat si neremarcabil..nu stiu, nu mi se pare modelul potrivit pentru asta.
    1 point
  10. stiu cat consuma 320i benzinarul 2,0 150cp Doar ca te costa mult distributia la N47 Majoritatea N47 sunt rupte in gura,alergate,neintretinute.
    1 point
  11. Nu vad legătura, N47 e diesel. Dacă vrei sa vezi cât înghite un benzinar ai topicul recent al lui HitmaNLive.
    1 point
  12. Multumesc frumos! Am ras la gluma cu mid-life crisis :))) Ieri am achizitionat o multe de piese dintr-un schrot de dezmembrari de E36 din Arad: Tuneluri de aer, toate suruburile pentru montarea pieselor din interior, mufele de la proiectoare, panoul de clima (am avut unul, dar cel pe care l-am gasit arata impecabil), acel ornament de carbon de pe bord, boxele de la fetele de usi, kit-ul de montare la proiectoare si inca cateva suruburi extra. Saptamana viitoare, voi trimite volanul la retapitat in Timisoara, acolo e un baiat care lucreaza impecabil. Dupa ce vine volanul, mai am centurile de siguranta de schimbat cu cele "M", de achizitionat un radio VDO Continental care arata OEM+ si teoretic am toate piesele de la interior. La exterior, inca caut un maner pe partea stanga bun, daca nu... voi cumpara unul nou, dar e destul de costisitor. Dupa maner, mai am nevoie si de chederul de la geamuri de pe partea dreapta.
    1 point
  13. Torrent https://drive.google.com/drive/folders/1oSyi-TAGV7EjQlxeBb0jFVjydlZcJe-U?usp=sharing
    1 point
  14. Oricum,daca ignori,te suna si de la bmw sa ti aminteasca sa faci itp nu scapi asa usor..
    1 point
  15. DECONTAMINARE CHIMICA eventual pentru reziduri de natura organica. Cu ce solutie actionezi asupra pamantului/nisipului? Chiar m-ai facut curios. disctutam de masini de fabrica, nu upgrade by unvicont sau bimmer90f30 sa ma vezi ce bine stau cu onomatopeele. de-ncurcat te-ncurci singur in circuite si sisteme. ce crezi tu, in speta adespre erodinamicitate, nu este obligatoriu sa fie corect! asta-i de pus in rama!
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.