Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/15/24 in all areas

  1. Vin cu un update cum sa scapi de acea notificare cand pornesti ACC-ul: te uiti in meniu la asistente sa vezi care dintre ele iti mentioneaza iti ca nu sunt functionale in tara curenta si le dezactivezi. O data dezactivate, cand pornesti ACC-ul, masina nu iti mai aduce aminte ca traim in tara bananiera si nu stie adapta viteza automat, da prioritate si oprit la semafoare
    1 point
  2. Daca e pentru plug in hybrid ai nevoie de type 2, in europa se foloseste type 2 si ccs in mare parte, nu exista port dedicat bmw. Dar nu cred ca merita sa incarci cu PHEV-ul, doar daca te opresti sa mananci sau noaptea la hotel. Cred ca poti folosi plugshare
    1 point
  3. An fabricatie : 09.2019 VIN : WBACV610X0LK23738 Culoare : Carbonschwarz Metallic Motor : 3.0d 265cp KM : 128,000 Masina personala , km reali , service facut DOAR la dealer autorizat (pana la 100 000 doar reprezentanta si dupa la service autorizat BMW cu notare in sistem si pe cheie). Dotari: M Packet interior-exterior Evacuare M Sport Jante 21" StarSpoke 741 M Bicolor Privacy Glass + Perdelute Spate Comfort Acces/Keyless GO Clima 4 zone Frane M Sport Suspensie pneumatica Camera 360 grade Panorama Autom. High-Beam Headlights Control Active Guard Plus Driving Assistant Professional Parking Assistant Plus Display Key Carplay Alarma OE Proiectoare ceata LED Senzori presiune anvelope Plafon Individual Antrahcite Dotari extra , adaugate de mine ulterior : Interior full electric cu memorii X5M Adelaide Grey Full Merino Lether (inclusiv cotiera,fete de usi,bancheta,etc) inclusiv cu TRIM-urile originale CARBON. Scaune fata ventilate + Incalzite Bancheta spate incalzita Bord imbracat in piele Cupholder incalzit si racit Oglinzi M Volan M Sport cu incalzire Toate retrofiturile sunt ORIGINALE si codate in sistemul masinii pentru a functiona 100% in parametrii. Masina are toate serviceurile si schimburile facute DOAR la 10,000 km , istoric complet in baza de date BMW la zi , se poate verifica , exclusiv piese OE + ulei Motul. Masina are Stage 1 de la 60,000km din 2021 , de cand am cumparat-o , aproximativ 320cp. Discuri + placute fata spate NOI , 1000km. Masina este inmatriculata pe firma , se ofera factura. Se ofera in pret si setul de jante pe 19" originale BMW cu senzori si gume de iarna Bridgestone Blizzak prezent in poze. Masina NU are TVA deductibil (firma nefiind platitoare de TVA). Pret : 59 990 EUR ! Poze : https://postimg.cc/gallery/XJxfNy6
    1 point
  4. piata auto a cazut total si pt masini noi si pt sh. estimez ca a avut un pret de lista de nou de aprox 90.000 euro. In vremea respectiva, 2019, 30d pleca de la un pic sub 70k la care primul proprietar a adaugat optionale. plus ce ai mai pus tu pe ea si mentenanta. dupa aproape 5 ani si 128.000, este imposibil sa vinzi o masina cu mai mult de 50% din costul ei initial. in sept anul trecut, cand i s-a terminat leasingul fratelui, G05, 40i, masina din fabricata in 09.2020, pret de lista 120k, nu voia niciun asigurator sa o evelueze peste 80k, masina avand 35.000km si 3 ani vechime. masina infoliata total, doar infolierea fiind cateva mii euro...in practica, masina aia avand pe ea vopeseaua asa cum a iesit din fabrica. a fost evaluata la 65% din pretul de lista. iarasi, nu cred ca o sa pot sa vand A6-le in primavara anului viitor, la 4 ani vechime si 80.000km, cu mai mult de 45% din pretul de lista.
    1 point
  5. Printre multe alte lucruri, la munca ma ocup si de sistemul de management de mediu avand la baza standardul SR EN ISO 14001:2015. Nu intru in prea multe detalii ca nu e locul insa, pana la eventualele probleme generate de scoaterea din uz si valorificarea sau eliminarea deseurilor rezultate in urma casarii panourilor fotovoltaice sunt muuulte alte deseuri periculoase de gestionat. Da, uneori, mai ales la inceput, exista o problema de reciclare / eliminare a unor deseuri (ex. palele eolienelor), insa standardele aplicate si legislatia aferenta conduc/obliga la gasirea unor solutii optime. Nu putem astepta sa se termine petrolul si abia dupa sa vedem cum facem si, eventual, sa facem si bine din prima.
    1 point
  6. Babaeti, n-ati inteles nimic din efortul de comunicare al omului. Fiti si voi atenti, ce mama naibii? Uite, de data asta va traduc eu (asa, de weekend, dar sa nu se mai intample): Pe de-o parte avem eroul principal, acest Ghilgames de Craiova. El a vrut sa arate tuturor ca e barosan da barosan si si-a luat seria 8. In plus, mai si circula cu el asa cum trebuie, sa se stie (stie, stie, stie..). Doar ca dusmanii si-au luat electrice. Si nu doar ca si-au luat electrice, dar mai si discuta intre ei despre ele, ignorandu-l total pe eroul grabit. Deci o gramada de bani aruncati pe impresia artistica, si nu-i pasa nimanui. Epic stuff, s-ar scrie un cantec lautaresc beton . Ca sa nu zic manea, ca da prost aici in comunitate..
    1 point
  7. Azi, din nou, poate pt a zecea mia oara, Pipera - Craiova… eu 2 ore si 15 minute pana in Craiova… prietenii cu electrice 3:50 pana in Craiova… aceeasi distanta, doar ca aveau fandari in spatele tirurilor pt aerodinamica… opririe fortate la benzinarii… gen pauza (pe care nu o faceau cand aveau Ice)… ba, penibil… si chiar si ei recunosc… Nu zic ca viitorul nu poate fi electric/hidrogen… baaa… dar nu in forma actuala
    1 point
  8. mai este capacul disponibil, kit ul de revizie cutie s a vandut! Pentru cine nu stie, capacul vine cu toate garniturile(unele nu se pot comanda separat) plus valva PCV. Pret capac: 1000Ron. Pozele sunt reale.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.