Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

zeronoo

Members
  • Posts

    2863
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    35

zeronoo last won the day on June 8

zeronoo had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara

Contact Methods

  • Yahoo
    zeronoodmi

Previous Fields

  • Masina
    ̶3̶1̶8̶i̶ ̶E̶3̶0̶,̶ ̶3̶1̶8̶i̶ ̶E̶4̶6̶,̶ ̶3̶2̶5̶i̶ ̶E̶9̶0̶, F10 520D

Recent Profile Visitors

26439 profile views

zeronoo's Achievements

Mentor

Mentor (12/15)

  • Well Followed Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Helpful Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare

Recent Badges

564

Reputation

  1. Eu tot nu pricep de ce ai desigilat cele 3 injectoare cand ai vazut clar ca unul dintre ele era desigilat cu urme de folosire. Ma gandesc ca aveai clar de gand sa le returnezi (ceea ce ai si facut) vazand ca sunt probleme cu unul dintre ele. Aveai de gand sa le montezi oricum si pana la urma te-ai razgandit sau? Sincer nu inteleg logica. De ce nu ai returnat doar cel desigilat - cerand in schimb unul nou. Ce rost mai avea sa notezi codurile atata vreme cat oricum nu aveai de gand sa le montezi
  2. pai asta ar fi vina ta, nu inteleg supararea pe furnizor... Cat se poate de normal, dar stiai de la inceput asta nu? In alta ordine de idei, este clar ca nu e normal sa primesti piese sh (nu inteleg cum nu ai vazut asta prin punga sigilata care este transparenta atata timp cat cutiile aratau ca in poze - deteriorate si manjite cu ulei), pe de alta parte sa faci plangere la ANPC inainte de a vorbi macar cu ei...nici asta nu e ok deloc. "Errare humanum est"
  3. Am inteles. Doar ca si in cazul asta (reset adaptation) inseamna sa tratezi efectul si nu cauza. In cazul descris de @rel1406, daca a schimbat furtunele si senzorul (cu unul original BMW sper), in primul rand se testeaza senzorul, apoi se verifica presiunea diferentiala in cele 3 regimuri de mers. Cu ISTA. In cazul asta de exemplu, interpretarea pentru 245300: "plausibility: hose dropped or leaking" te face sa crezi ca presiunea citita de senzor e mai mica decat threshold-ul predefinit, pentru ca exista scapari de presiune pe la furtun. De fapt 245300 apare cand valoarea citita este in afara threshold-ului: mai mica sau mai mare decat normal. Adica exact asa cum ai spus si tu mai sus, poate la fel de bine sa aibe filtrul infundat. Ideea e ca ,in primul rand, trebuie aflata cauza pentru care a aparut eroarea si abia apoi se iau masurile necesare. Altfel, o sa tot cumpere la piese.
  4. Cand e infundat filtrul ceri regenerare sau il duci la curatat, nu il resetezi...sincer, tampenie mai mare ca asta nu am auzit, se mai si iau oamenii dupa tine...
  5. Montezi instalatia de HK pe masina, montezi/rerutezi fibra optica, schimbi/adaugi difuzoarele, codezi.
  6. Nu. E doar o chestiune de timp pana cand o sa moara definitiv. Deocamdata.
  7. In DSC la E65 merge doar (un) PTCAN ca si comunicatie - care duce la terminator CAN unde e share-uit cu ACC si EGS. Daca un mester faurar a eliminat teminatorul si a legat doar cele 3 ramuri de CAN impreuna ca in doza...e o problema acolo
  8. E de 3 ori mai mica Nu prea are cum sa fie mari schimbari legate de densitatea de energie Asta da, clar. +1 Durata de viata ar trebui sa fie chiar mai mare bine decat la lifepo, teoretic suporta un numar mult mai mare de cicluri de incarcare
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.