Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

alex230ro

Members
  • Posts

    7070
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    58

alex230ro last won the day on August 1

alex230ro had the most liked content!

4 Followers

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

31779 profile views

alex230ro's Achievements

Veteran

Veteran (13/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

1.4k

Reputation

  1. ST ul are lanț si alte probleme . Și da stiu de problemele motoarelor cu distribuție imersata in ulei. Oricum in ultimii ani au început sa dispară lumea trecând la lanț/curea clasică.
  2. Nu neapărat știu firme cu flote de Skoda,Ford sau Renault si nu au 50% din mașini in service. Înainte de MG au avut Rav4 bune si alea pana pe la 200k km după care au început sa crape. Ma rog inteleg ca părerea ta e ca e normal ca mașinile de flota sa fie 50% trase pe dreapta in primele 3-6 luni. PS la RAV4 cedau garniturile de chiulasa, toate mașinile erau 4 cilindri benzina.
  3. MG- intamplator cumnatul are la firma 30 bucati - 15 au ajuns in service in primele 6 luni . Volvo = Lynk&Co marca chinezeasca Ford la momentul asta are niste preturi bune la EV , cel putin pentru firme. Intra pe site sa vezi. Pe partea de plug in Kuga e unul dintre cele mai ieftine plug in -uri pe care le poti cumpara.Ma tot gandesc la modul cel mai serios ca urmatoarea masina sa fie un Ford , am fost foarte aproape sa iau un ST.
  4. Pai pe masura ce au inceput sa vanda mai mult spre companii care oricum iau in leasing au bagat lifetime, clar o companie se uita si la costurile de intretinere si una e cand zici 10k revizie 80k uleiuri grupuri alta e cand zici 30k revizie si nimic @sskkaa
  5. Pe viata? in nici un caz , din cele 2 exemple E30 era la https://www.e30zone.net/e30wiki/index.php/BMW_Dealership_Maintenance_-_Inspection_2 50k mile culmea tot 80k km ma rog cu recomandare ca la inspection 1 sa se verifice si daca e uzat sa se schimbe. La Patrol e jale zice 40k km sau 20k km daca mergi in conditii grele bine la Patrol inclusiv uleiul e 10k km sau 5k km in conditii grele .
  6. mi se pare incredibil de putin , la E30 am aproape 2 litri daca nu ma insel ,ok e LSD dar oricum , chiar si cele cu carcasa mica iau 1 litru .Ma rog recordul il detine diferentialul fata de Nissan Parol ia aproape 6 litri .
  7. daca ma iau dupa realoem spune 0,5 L ??!? ceva e dubios aici , teoretic ar trebui sa spuna de cat ar fi nevoie dar arata doar 0,5L 1 buc Hypoid axle oil G5 0,5L 1 03/2020
  8. Din ce tin mine Toyotele merg cu 0W12 de fabrica fara mari probleme,doar ca da, acolo avem masini hibride .Deci posibil ca explicatia ta sa aiba sens, pe de alta parte ce uita BMW e ca in mare masinile lor au tendinta de a fi conduse mai agresiv fata de Toyota datorita imaginii sportive a marcii
  9. Pai asa merge piata tu de ce X3 si nu serie 3/5 ? Asta se poarta acum suv, mini suv masini cat mai apropiate de "gip" recunosc ca si eu ma uitam daca ar fi fost sa iau altceva la X1 .
  10. Da zicea M, si Performance pe niste treburi pe acolo dar na alea le vezi si pe 316 mai nou .
  11. Posibil sa ai rev match cel mai probabil la F22, la F21 cel putin eu aveam.
  12. Revenind când poți poate ne vedem sa facem calibrarea AFM ului. Eu cred ca aș putea și weekendul acesta, după care o sa plec în vacanta și mai pot la final de august/început de aprilie .
  13. Facut ITP, nu era aerisita acum pare mai calma, căzute la datorie - pompa ștergătoare parbriz am luat una noua nu prea se potrivește dar face zgomot deci e bine. Vitezometru + odometru nu merg am verificat mufa din diferențial pare ok , teoretic senzorul acum 8 luni când am dat diferențialul jos era bun, mai am un bord pe acasă când o sa am chef poate schimb ceasurile.Boc boc din spate când ridic piciorul de pe ambreiaj posibil sa vina de la faptul grup de E30 cu capac de E36 iar pentru asta prinderile de pe caroserie sunt "custom" iar cele 2 șuruburi de prindere posibil sa "joace" în găurile de pe caroserie . Toba are un colier mort și scapă un pic pe lansa el am luat unul nou ar trebui montat.Servo miauna și curge nu îmi dau seama pe unde și de ce am caseta noua furtune noi , vas nou, am comandat încă 4 șaibe și o sa iau pompa noua de servo.Altfel totul bine se încăpățânează sa meargă , mă rog ar trebui schimbate gumele astea au 8 ani vechime am un set nou prin garaj la fel trebuie sa îmi fac chef sa ajung la vulcanizare.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.