Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

six in line

Contributors
  • Posts

    3272
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    41

six in line last won the day on July 3

six in line had the most liked content!

7 Followers

About six in line

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW F31 2.0D 184 PS

Recent Profile Visitors

20365 profile views

six in line's Achievements

  1. Salut, verifica diferentialul spate si planetarele, bucsele, garniturile, flansa cardan. E ft greu de zis de la distanta. Cel mai bine o pui pe elevator sau mergi la un garaj care are canal. Cand dai cu spatele ei pot sa se uite exact de unde vine zgomotul. Spor la reparatii!
  2. Diagnoza cu ISTA o sa ti spuna exact ce problema ai si de unde vine check engine. Poti sa faci 500 de diagnoze cu alte softuri, degeaba. BMW ul iti spune ce l doare DOAR cu ISTA. AI spune ca eroarea pe codul tau vine de la DPF ca e plin DPF, a ajuns la capatul vietii : "BMW fault code 244800 indicates that the diesel particulate filter (DPF) has reached its maximum remaining service life based on distance traveled. While the DPF itself might be functioning, this information-based code suggests it's time for cleaning, replacement, or a software reset of the mileage counter using BMW diagnostic software like ISTA. Ignoring the code can lead to a full DPF blockage and a persistent check engine light.
  3. Cand ai check engine aprins, cu siguranta ISTA vede ce erori are masina.
  4. Salut, inainte sa mergi la service, aveai acele erori? Verifica mufele daca sunt bine cuplate etc
  5. Salut, pune diagnoza ISTA pe masina si vezi ce zice. Cauze pot fi multe rau si noi de la distanta nu le putem ghici ca nu suntem clarvazatori
  6. Salutare, cei de la anvelope.ro mi au zis ca nu trebuie sa pun anvelope runflat, ci sa fie toate 4 la fel cu acelasi profil, etc. Runflat-urile sunt mai rigide dar mai ok in caz ca faci o pana sau se crapa pe lateral, etc....Am patit la F10 cu Pireli Cinturato P7...erau crapate pe o parte destul de rau si totusi am ajuns la vulcanizare....Si eu sunt pe punctul de cumpara un set de jante + anvelope de iarna si nu stiu ce sa aleg. Cred ca o sa merg pe jante pe 19" si anvelope runflat sa nu am surprize.
  7. Daca nu luam foc, ma bag :))))
  8. Salutare, am eu carlig pe masina si sunt sigur ca nu l voi folosi niciodata deoarece barca n-am si nu voi avea vreodata. Jetski nici atat. Paleti de bani Benjamin Franklin sa-i remorchez exclus. Nu am ce sa tractez cu el. Vreau sa-l vand cuiva care-l foloseste eu nu am ce sa fac cu el.
  9. Salut, inlocuieste senzorul din figura 5 si rezolvi problema https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=3K31-EUR-08-2012-F31-BMW-320d&diagId=13_1369#13627805758 Pune doar original !!!
  10. Salut, inlocuieste senzorul. De regula daca unul nu merge, intreg sistemul de PDC nu mai functioneaza cum trebuie
  11. Spre surprinderea mea stiam regulile si le aplicam bine, dar bizonii din trafic nu stiu sa mearga in sens deloc. La bucuresti sa ti mentii banda e optional oricum :)))) Insa bun filmuletul, ft bine structurat si bine explicat
  12. Salut, amortizoarele in ce stare sunt? Bucsile de la bara stabilizatoare cum se prezinta?
  13. Salut, update legat de achizitie X3. Am cumparat un X3 G01 2.0D 190 cp si pot sa zic ca masina e ft misto, exceptand motorul. E buna de consum, iti faci treaba cu ea, DAR 190 cp sunt prea putini pentru caroseria de 2 tone. Iti recomand sa iei minim 250 de cp pe caroseria asta si o sa fie fix ce trebuie. Ma gandesc sa o vand pe a mea sa iau una cu mai putine dotari dar cu motor de 3L.
  14. Salut, varianta 1.8D de 143 de cai consuma ulei din cauza segmentilor. Motoarele N47v si N57 pierd mult ulei pe la capacul de culbutori care trebuie schimbat cu unul nou original. Daca schimbi doar garnitura capacului nu rezolvi nimic. Sa nu pui aftermarket pt ca va pierde iar ulei. Mergi cu ea la un mecanic priceput pe BMW si mai ales pe N47. Cred ca or sa ti recomande segmentarea motorului.
  15. Salut, diagnoza cu ISTA inainte de orice reparatie. Verifica clapeta de acceleratie, senzorul MAF, etc. Greu de zis de la distanta. Daca n-ai bagat bani deloc in ea, poate ar trebui sa incepi Spor la reparatii!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.