Dupa cum au spus unii mecanici este inutil sa schimbi injectoarele daca nu crapa dar… dupa o saptamana de la schimb masina se simte mult mai agila si se aude motorul mai linistit plus ca a scazut consumul sesizabil.
Codarea… dupa cate am citit codul IMA este important de scris in calculator pentru ca masina “stie” cum sa controleze mai bine injectia si stie cum sa compeseze pe fiecare in parte, cat si per total la toate 6 injectoarele. Este o intreaga filozofie in spatele comon rail si injectorul piezo. Se gaseste material de citit peste tot pentru cine este interesat.
Ca si operatiune este destul de facila doar ca trebuie atentie. O mica observatie de facut este ca in procedura BMW zice sa sufli cu aer locasul injectorului dar eu am folosit aspirator sa scot 2-3 particule de mizerie si nu sa o imping in cilindru. In rest cine citeste procedura si are scule o poate face lejer.
Ca si scule :carpe, cheie #19, aspirator, cheie dinamometrica, tubulara torx( nu mai stiu ce marime exact), Ista. (Optional eu am cumparat un kit pentru curatat scaunele injectoarelor dar nu e musai)