Jump to content

Un vis implinit


C_o_s_m_i_n

Recommended Posts

Multumesc de aprecieri.

 

Asa e Catalin, neuronii astia ai mei nu prea au odihna. :pardon:

 

Canging, in principiu postez aici cam tot ce modific.

Deocamdanta pe partea de sunet am adaugat doar tweetere fata/spate si sunetul s-a imbunatatit enorm. :)

 

Pentru modificari mai substantiale... mai vedem. Problema trebuie studiata foarte bine pentru a obtine un raport optim calitate/pret/modificari necesare.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Si in sfarsit covorasele ce imi trebuiau.

Aveam originalele din mocheta, dar din pacate in Romania nu te prea ajuta. Mai ales iarna... :nea:

 

Imi place ca se incadreaza perfect in orice coltisor din podea, calitatea cauciucului plus inserarea mochetei in zona de sprijin a piciorului. :)

 

http://img717.imageshack.us/img717/8697/dscn1471q.jpghttp://img851.imageshack.us/img851/9721/dscn1473w.jpg http://img26.imageshack.us/img26/8624/dscn1472o.jpg

Link to comment
Share on other sites

Si in sfarsit covorasele ce imi trebuiau.

Aveam originalele din mocheta, dar din pacate in Romania nu te prea ajuta. Mai ales iarna... :nea:

 

Imi place ca se incadreaza perfect in orice coltisor din podea, calitatea cauciucului plus inserarea mochetei in zona de sprijin a piciorului. :)

 

 

 

De unde le-ai luat si cat au costat, sunt originale, astea la E60 nu au prinderi?

Edited by pitbul
Link to comment
Share on other sites

Ma esti nebun :frantics: tine-o tot asa :goodjob: :thumbsup:

O tin, o tin... :laugh:

Noile jante de vara:

 

http://img846.imageshack.us/img846/8467/dscn1503h.jpg

http://img38.imageshack.us/img38/4206/dscn1502ja.jpg

http://img100.imageshack.us/img100/4797/dscn1506k.jpg

 

Pitbul, OEM din reprezentanta, 100 de euro toate.

Au prinderi, normal, cu scai. Uite in poza:

 

http://img862.imageshack.us/img862/1208/dscn1505p.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da, e culoarea de pe Spider Spoke 128.

 

Am inlocuit cele 2 bucse de la bara de torsiune in speranta ca scap de niste batai mici si deranjante pe fata. N-a fost asa... Maine vreau sa desfac o parte sa verific la mana fiecare brat si flansa de la amortizor.

 

Cu ocazia asta am aflat ca am suspensie M sport. Cei care stiu, asta e bine sau rau pentru tentativele astea de drumuri de la noi? Mie imi pare mai rigida decat alte E60-uri cu care am fost.

Pe realoem am vazut ca exista suspensie Sport, M sport si Standard. Bara de torsiune (si impliciti bucsele) difera in functie de cele 3 tipuri.

Link to comment
Share on other sites

Sa ne zici si noua ce gasesti la suspensie. Aceiasi problema o am si eu. Si mi se pare putin cam barca. O sa schimb si eu acele bucse saptamaniile viitoare. Sper sa nu am surprize :)

 

Eu am suspensia M pt ca am luat-o cu pachet M. Esti sigur ca ai M in loc de sport? Eu am aflat asta doar cand comandat amortizoare spate pe baza de VIN.

Link to comment
Share on other sites

Da, sunt sigur de suspensie. Mi-au spus la reprezentanta cand am luat bucsele. Pentru M Sport, ai bara de torsiune cu 24,6mm (atat iti scrie si pe bucse). Celelalte 2 dimensiuni sunt 25 si 25.5mm.

Sa dea Domnul sa ai mai mult noroc daca le inlocuiesti, dar eu am aruncat banii pe fereastra.

 

Am condus si E60 cu suspensie standard si mi se parea mult mai buna pe denivelari. In curbe n-am incercat.

Mi s-a oferit sa fac rocada de suspensii. Respectivul o vrea pe asta sport pentru ca - spune el - nu e prea stabila in curbe. Cand am auzit asta... parca mi-a trecut de suspensie standard.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Am inteles... Probabil preia denivelarile mai bine, dar are de suferit stabilitatea.

 

Azi am demontat bara spate pentru ca aveam un senzor de parcare impins inauntru (de fostul proprietar).

 

Probabil putini stiu ca suportii senzorilor de parcare sunt lipiti pe bara cu banda dublu adeziva.

M-am simtit usurat cand am vazut cat de usor e de remediat problema. Locul unde vin lipiti suportii (cel putin pe bara OEM) e demarcat cu o linie de jur imprejurul suportilor.

Am inlocuit banda dublu adeziva cu o alta 3M si acum e perfect.

 

Deci pentru cine doreste sa-si monteze pachet M, se poate cumpara bara fara senzori si gauri ulterior (pentru a nu mai inlocui si senzorii). Iar pentru exactitate se poate folosi un sablon din carton.

 

Acum imi fac curaj sa demontez bratele si ansamblul arc/amortizor... pe o parte :D

Link to comment
Share on other sites

Sa ne zici si noua ce gasesti la suspensie.

NIMIC ! :(

Capetele de bara, bucsele din brate, flansele cu rulment de la amortizoare... am demontat si verificat TOT. Nimic nu are joc. Din contra, abia le misti cu mana.

 

Mai ramane de verificat reglajul atacului cremalierei in caseta de directie. Altceva nu mai am ce sa-i fac...

Link to comment
Share on other sites

NIMIC ! :(

Capetele de bara, bucsele din brate, flansele cu rulment de la amortizoare... am demontat si verificat TOT. Nimic nu are joc. Din contra, abia le misti cu mana.

 

Mai ramane de verificat reglajul atacului cremalierei in caseta de directie. Altceva nu mai am ce sa-i fac...

 

bieletele antiruliu le-ai verificat?

Link to comment
Share on other sites

Confirm la cele spuse despre suspensia standard. Eu de-asta am pe a mea, intr-adevar, pe denivelari e mai confortabila, dar pe curbe e mai instabila, iar la intrari cu viteza ceva mai mare in curbe subvireaza grav. Am testat o data la o intersectie necirculata viraj la 90 de grade si fata s-a dus mult pe contrasens, la viteza de 40-45km/h. Am avut suspensie sport pe E90 iar acum am standard. Ambele au plusuri si minusuri, depinde de fiecare ce doreste: confort sau stabilitate.

La caseta de directie am si eu probleme, am o bataie in volan la denivelari si se aude zgomot. Atat in axul volan cat si in caseta.

Link to comment
Share on other sites

Eu in volan nu simt nimic. Doar presupun ca ar fi in caseta...

Daca doar una din roti intra in vreun canal din asfalt, nu e asa intens. Daca insa ambele roti intra deodata, se aude sanatos.

 

Cat despre suspensie... cred ca ar trebui sa circul macar o luna cu fiecare din ele ca sa-mi pot forma o parere obiectiva. Asa... prima impresie poate fi inselatoare.

Cred insa, ca suspensia asta sport solicita mai mult directia. Asa s-ar si explica de ce celalalt cu suspensie standard si mai multi km, nu are nici o bataie.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am schimbat elementele de cauciuc de la bara stabilizatoare fata.

 

De dat jos a fost usor. Vechiile cauciucuri erau mai moi. Se simtea si la mana iar pe interior aveau niste mici piscaturi.

 

Cu montatul m-am chinuit cateva ore pentru ca noile elemente erau extrem de rigide. Am rezolvat punand cricul sub bara stabilizatoare. Are o piulita care vine impreuna cu o saiba sudata de ea. Foarte greu am pus-o la loc.

 

Am plecat in testdrive:

 

- masina se conduce mult mai placut

- nu se mai aude nimic acum

- la stanga-dreapta in viteza nu se mai inclina cum o facea inainte

 

Cand am timp o sa le schimb si pe cele pe spate (preventiv).

 

Mai raman bucsele mari de la bratele din fata (se misca putin bucsa daca trag tare de roata dar tot vreau sa o schimb.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.