Jump to content

BMW- urile nu mai sunt BMW-uri


fbdcnt

Recommended Posts

tu ca pilot raliuri ce sfat ai da unui sofer normal , care-si conduce masina zi de zi in drum spre servici , pleaca de 2 ori pe an in excursii cu ea , etc . Sa ia un E30 sau un E46 , E90 .

 

La cum ai pus intrebarea evident ca raspunsul ar fi unul singur....o masina normala gen e46 sau e90 evident...

E30 nu-i o masina decat de wk din punctul meu de vedere si cu al meu urs asa si merg....numai in wk si la curse sau la alte evenimente!!!

Ca o paralela iti pot raspunde ca si motocicleta de competitii o folosesc numai pe circuite unde alerg iar in garaj am o alta motocicleta pe care o folosesc din cand in cand pe strada...

Revenind la ideea topicului pot sa spun ca ideal ar fi sa ai ca masina de zi cu zi un BMW mai nou si ca masina de distractie sau pur si simplu hobby un model mai vechi de colectie....

Deci pana la urma tot la bani se ajunge....nu toata lumea isi permite asa ceva...

Link to comment
Share on other sites

 

LE: Si va zic si de ce, nu ca nu au bani, dar nu pun pret atat de mare pe masini, nu sunt snobi ca noi, masina e un obiect necesar de uz zilnic si prefera sa-si bage banii intr-o calatorie sau altceva mai de valoare, nu in fiare.

 

adica nemtii nu sunt pasionati de masini?

Link to comment
Share on other sites

Denaturam discutia.

Ia un e30 de 170cp, si ia un e92 de 170cp, ambele in stare perfecta. Pai il mananca ursul, pe curbe, pe linie dreapta, peste tot. Raportul cp/tona, tine de fizica, oricat de pline de electronica si tehnica sunt masinile acum.

 

Il mananca la ce? La rugina poate!

 

325i E30 coupe 2.5L 170cp suta in 8,3s vmax 218km/h

320i E92 coupe 2.0L 170cp suta in 8,1s vmax 230km/h

 

Dupa cum observi raportul ala de care zici tu cp/tona nu prea invinge tehnologia moderna.Sa nu mai vorbim de comfort,stabilitatea,franare,siguranta,consum,electronica,ergonomie,etc..Deja o dam in basme dc am ajuns sa comparam o cutie goala de tabla din anii 87-91 cu o masina moderna.

 

Ca tu esti exceptia care confirma regula asta e altceva,nu toti sunt maniaci(in sensul bun al cuvantului) ca tine .Majoritatea merg cu masini vechi pt ca nu isi permit una mai noua nu ca sunt ei mari "pasionati" !

Link to comment
Share on other sites

 

Deci pana la urma tot la bani se ajunge....nu toata lumea isi permite asa ceva...

este evident ca cine are bani isi cumpara ce senzatii doreste de la droguri la supercar , orgii cu virgine samd . Dar ca sa folosesti o masina in mod uzual e mai bine sa ai un bmw din generatia cat mai noua . Sa spui ca daca-ti permiti un E90 e mai bine sa iei E30 , E36 e total deplasat . CE poate avea in plus o masina mai veche ? Si ideea asta s-a tot vehiculat in topic . Si daca BMW nu mai satisface sunt destule marci de testat.

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Il mananca la ce? La rugina poate!

 

325i E30 coupe 2.5L 170cp suta in 8,3s vmax 218km/h

320i E92 coupe 2.0L 170cp suta in 8,1s vmax 230km/h

 

Dupa cum observi raportul ala de care zici tu cp/tona nu prea invinge tehnologia moderna.Sa nu mai vorbim de comfort,stabilitatea,franare,siguranta,consum,electronica,ergonomie,etc..Deja o dam in basme dc am ajuns sa comparam o cutie goala de tabla din anii 87-91 cu o masina moderna.

 

Ca tu esti exceptia care confirma regula asta e altceva,nu toti sunt maniaci(in sensul bun al cuvantului) ca tine .Majoritatea merg cu masini vechi pt ca nu isi permit una mai noua nu ca sunt ei mari "pasionati" !

vezi ca la timpul ala de la E30 sunt mai multe variatii :)

altfel ai si tu dreptate doar ai 325i E90 nu?

 

ex:

 

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=31163

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Lasa-i roco sa vorbeasca, ca tot la bani se ajunge.

 

Si daca mai vad pe cineva ca zice ca in germania nu-s masini vechi pe strada, ii dau cu ceva prin monitor :)

 

Fara cea mai mica minciuna, in germania cel putin, vezi masini vechi cate vrei pe strada, golf 1,2, opel astra, e36 tot ce vrei. Ce dracu, doar nu eram orb, pot sa afirm ca parcul lor are cel putin aceeasi vechime ca al nostru.

 

 

 

LE: Si va zic si de ce, nu ca nu au bani, dar nu pun pret atat de mare pe masini, nu sunt snobi ca noi, masina e un obiect necesar de uz zilnic si prefera sa-si bage banii intr-o calatorie sau altceva mai de valoare, nu in fiare.

 

+1 asa am vazut si eu, de fiecare data cand am fost, nu ca la noi, ai M3 da stai in garsoniera :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Il mananca la ce? La rugina poate!

 

325i E30 coupe 2.5L 170cp suta in 8,3s vmax 218km/h

320i E92 coupe 2.0L 170cp suta in 8,1s vmax 230km/h

 

Dupa cum observi raportul ala de care zici tu cp/tona nu prea invinge tehnologia moderna.Sa nu mai vorbim de comfort,stabilitatea,franare,siguranta,consum,electronica,ergonomie,etc..Deja o dam in basme dc am ajuns sa comparam o cutie goala de tabla din anii 87-91 cu o masina moderna.

 

Ca tu esti exceptia care confirma regula asta e altceva,nu toti sunt maniaci(in sensul bun al cuvantului) ca tine .Majoritatea merg cu masini vechi pt ca nu isi permit una mai noua nu ca sunt ei mari "pasionati" !

Nu stiu de unde ai luat datele. Insa un 325is e30, mananca pe paine un 320i e92. Si viteza de 218km/h e data de grupul scurt. Intra in limitare acolo, nu ca nu poate mai sus :)

 

Pe carfolio e asa:

325i e30 1986

0-80km/h 5.00 s

0-60mph 7.20 s

0-100km/h 7.70 s

0-100mph 20.20 s

Standing quarter-mile 15.30 s

Standing kilometre 28.60 s

Maximum speed 222 km/h (138 mph)

Power-to-weight ratio 138.96 bhp/ton

 

320i e92 2008:

0-80km/h

0-60mph

0-100km/h 8.10 s

0-100mph

Standing quarter-mile

Standing kilometre

Maximum speed 230 km/h (143 mph)

Power-to-weight ratio 117.07 bhp/ton

 

Datele nu cred ca sunt exacte niciunde. Dar un e30 e cu minim 300kg mai usor ca un e92 la aceasi putere. Ceea ce, tradus pe drum, inseamna 1-2 masini pe 400m.

Putine e30 mai sunt care mai scot puterea de fabrica, insa unul in stare perfecta e peste e92.

Link to comment
Share on other sites

dap dovada irefutabila e30 325i e mai rapid ca un e92 320i(nasol pentru cei cu e92 , au dat o caciula de bani pe masina )

 

totusi de ce nu-l comparam cu 325i e92?

tu esti in lumea ta si nu intelegi sensul discutiei, mai si postezi zeflemitor, cu tenta de flame...

 

Era vorba de masini cu putere similara.

Ar fi fost de tot rahatul ca in 30 de ani sa nu fi evoluat motorizarile la bmw.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

LE: Si va zic si de ce, nu ca nu au bani, dar nu pun pret atat de mare pe masini, nu sunt snobi ca noi, masina e un obiect necesar de uz zilnic si prefera sa-si bage banii intr-o calatorie sau altceva mai de valoare, nu in fiare.

 

Am stat de vorba cu un neamt la vreo 50 de ani are acum un seria 1 si a avut e36.

Zicea ca in De pe primul loc e masina si apoi femeia.

Link to comment
Share on other sites

tu esti in lumea ta si nu intelegi sensul discutiei, mai si postezi zeflemitor, cu tenta de flame...

 

Era vorba de masini cu putere similara.

Ar fi fost de tot rahatul ca in 30 de ani sa nu fi evoluat motorizarile la bmw.

 

LE: chair nu am chef sa intru in contre cu tine nu se ajunge niciunde .asha e cum zici tu. im out. pa

Edited by Viper05
Link to comment
Share on other sites

Discutia e deviat un pic...hai sa nu mai luam E30 ca termen de comparatie.....de ex eu imi doresc sa am in garaj un 3000 CS.....sau un 507 coupe.....sau macar un Z1 mai aproape de zilele noastre....si nu ca masini de zi cu zi evident!!!

Dar deasemenea vreau si un M6 sau un M5 de generatie noua.....

Si cum nu se pot compara in nici-un mod aceste masini as prefera sa imi permit odata in viata asta sa le iau pe toate si sa ma bucur de toata istoria BMW :D

Link to comment
Share on other sites

Te rog sa-mi arati si mie unde ai vazut tu asa ceva??

 

Am o revista BMW acasa din germania in care s-au facut comparatii si teste intre toate M-urile din istoria marcii BMW.

Cei care au facut testele comparative erau fosti piloti de curse, iar in urma clasamentului final pe primul loc in unanimitate de voturi!!!...a iesit E30 M3 EVO II....urmat de E46 CSL si abia pe locul 3 E92 M3.

E36 era pe undeva la coada clasamentului :D

 

de fapt este vorba despre e30 M3 Sport EVO, totusi colegu ady are dreptate. cu 238 de cai scosi dintr-un motor de 2.5 eu zic ca e ceva pt anii aia. unii producatori se chinuie si acum sa scoata valorile astea..

Link to comment
Share on other sites

Si eu tot in Munchen am fost si am vazut si si. Probabil nu te-ai uitat dupa "vechituri". Vecinii unde am stat eu aveau destule.

Ba da , doar ca unele vechituri erau SL-uri cabrio . Porsche si alte nebunii care sunt mai scumpe ca multe masini noi .Ce am mai vazut multe si la noi mai deloc , Skoda Superb touring, era plin poate erau la oferta ceva.

 

de fapt este vorba despre e30 M3 Sport EVO, totusi colegu ady are dreptate. cu 238 de cai scosi dintr-un motor de 2.5 eu zic ca e ceva pt anii aia. unii producatori se chinuie si acum sa scoata valorile astea..

Cel mai performant E30 (2.5 L-16v I4) – 238 PS (175 kW; 235 hp) − 0–60 mph: 6.1 s. Top Speed: 154 mph (248 km/h

Pentru vremea aia era racheta.

Edited by bitz
Link to comment
Share on other sites

Am stat de vorba cu un neamt la vreo 50 de ani are acum un seria 1 si a avut e36.

Zicea ca in De pe primul loc e masina si apoi femeia.

:laugh:

 

 

asta e o vorba de duh de genul "masina si femeia nu se dau".......sau cand se indoapa cu mici si bere la pet romanii "cand ne-o fi mai rau sa ne fie ca acum"....sa fim seriosi, si in DE sunt masini ingrijite si sunt si masini manarite....si nu ar avea nici ei nemtii toti grija de ele asa mult daca nu ar avea legi si reguli stricte (gen TUV)...in plus au infrastructura buna, combustibili buni, service-uri mai competente si responsabile, mediu mai putin poluat, etc.....dar cred ca suntem deja off-topic.

 

E total adevarat ca masinile mai vechi erau mai fun, si la fel de adevarat este ca decalajul tehnologic al BMW (si altele....dar nu imi ies din cap BMW din 78-79 cu ac, abs, servo, trapa electrica) era mai mare fata de alti producatori si marci-de aici o aura de exclusivitate, absenta sistemelor de asistare a conducerii (DSC, ASC) impuneau mai mult respect cand te suiai la volan, exotismul acestei marci (fata de parcul auto de acum 20 de ani), supradimensionarea folosita in proiectare a subansamblelor acum 20-25 de ani......insa daca ignoram progresele tehnologice ce insotesc modelele noi......siguranta, confort, consum redus, emisii reduse, performante nu suntem realisti si doar retrograzi.

 

Pana la urma si autovehiculele evolueaza in directia in care doreste societatea actuala....si daca cineva isi doreste in 2012 senzatii ca in E30 in 1985 isi poate customiza masina sa obtina aceleasi senzatii (doar ca implica costuri suplimentare pe care putini si le pot permite).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

... cei cu skoda tdi care conduc ca nebunii ca sa demonstreze ca masina lor e la fel de buna ca una mai de marca.

Crede-ma, sunt putine marci in fata carora Skoda sa se incline.

Aaaa, daca vorbim de BMW, Audi, Lexus, Mercedes... poate da, dar in rest, daca tragi linie, o Skoda nu straluceste la nimic dar castiga in fata multor marci si masini cu pretentii.

Si ca sa fiu oarecum ontopic. Skoda Octavia2 de exemplu are multe asemanari in setarile de directie, suspensie, frane, cu BMW. Mai ales daca se opteaza pentru "sasiul" sport.

 

In fine...

Cum spuneam. Topicul asta a pornit de la o idee, iar voi bateti campii cu gratie cu tot felul de comparatii, presupuneri si dat cu parerea despre orice, mai putin despre subiectul topicului.

Link to comment
Share on other sites

 

Te rog sa-mi arati si mie unde ai vazut tu asa ceva??

 

 

Pe Oschersleben, Germany (3667 m) m3 e30 (200cp) a scos 1.58.90,pe ac circuit 120i a scos 1.56.21

Pe Anglesey (1701 m )m3 e30 200cp a scos 0.56.97,120d 0.56.40

 

tare rau masina,senzatie.

 

Il mananca la ce? La rugina poate!

 

325i E30 coupe 2.5L 170cp suta in 8,3s vmax 218km/h

320i E92 coupe 2.0L 170cp suta in 8,1s vmax 230km/h

 

Dupa cum observi raportul ala de care zici tu cp/tona nu prea invinge tehnologia moderna.Sa nu mai vorbim de comfort,stabilitatea,franare,siguranta,consum,electronica,ergonomie,etc..Deja o dam in basme dc am ajuns sa comparam o cutie goala de tabla din anii 87-91 cu o masina moderna.

 

Ca tu esti exceptia care confirma regula asta e altceva,nu toti sunt maniaci(in sensul bun al cuvantului) ca tine .Majoritatea merg cu masini vechi pt ca nu isi permit una mai noua nu ca sunt ei mari "pasionati" !

 

+1.

 

edit:

cireasa de pe tort

M3 Sport Evolutione 240p 1277kg,pe Hockenheim Short a scos 1.21.40 iar 123d 1.21.30 , 325i compact 1.21.90 , 328i coupe e46 1.21.90,tehnologia bate raportul kg/cp.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

B-490-RZV fara suparare dar cred ca emiti cam multe opinii pentu cineva care acum 1 luna intreba aici pe forum daca sa-si ia Audi sau BMW. De varsta ta nu mai zic nimic. Cu cate modele de BMW ai mers macar, nu zic sa le fi condus tu? Ma gandesc ca destule din moment ce poti face aprecieri atat de pertinente.

 

Poate nu ai inteles exact afirmatia mea, ideea era ca imi plac toate masinile in general, iar Bmw este una din marcile preferate. Cu toate astea eu nu impart automobilele in "Bmw si restul" sau alte prostii de genul asta. Nu inteleg care din opiniile mele te-au deranjat. Am mers cu vreo 20de modele de Bmw, pe majoritatea le-am si condus. In afara de asta, am condus mai multe modele de Audi, Mercedes, Ford, Skoda, Renault, Lexus, Honda, Mazda, Seat, Volkswagen. Condus de la 10min pana la cateva zile.

 

De ce crezi asta? Cam atat are masina ta? :console:

 

Nu inteleg rautatea, dar am si explicat de ce am ales acel raport. Am dat ca exemplu Gti, Cupra, S3, pe care eu le consider masini sport, care au in jurul a 200-265cp la o greutate de circa 1400-1550kg. Pe langa asta o masina sport are nevoie de suspensie sport, scaune sport samd. Un A6 3.0tdi de 240cp si 1750kg nu e masina sport, chiar daca are 140cp/tona. :rolleyes:

Edited by B-490-RZV
Link to comment
Share on other sites

Crede-ma, sunt putine marci in fata carora Skoda sa se incline.

Aaaa, daca vorbim de BMW, Audi, Lexus, Mercedes... poate da, dar in rest, daca tragi linie, o Skoda nu straluceste la nimic dar castiga in fata multor marci si masini cu pretentii.

Si ca sa fiu oarecum ontopic. Skoda Octavia2 de exemplu are multe asemanari in setarile de directie, suspensie, frane, cu BMW. Mai ales daca se opteaza pentru "sasiul" sport.

 

In fine...

Cum spuneam. Topicul asta a pornit de la o idee, iar voi bateti campii cu gratie cu tot felul de comparatii, presupuneri si dat cu parerea despre orice, mai putin despre subiectul topicului.

 

Nu contest, si mie imi place skoda pentru ce ofera eu m-am referit la unii proprietari care simt ca au ceva de dovedit.

 

Poate nu ai inteles exact afirmatia mea, ideea era ca imi plac toate masinile in general, iar Bmw este una din marcile preferate. Cu toate astea eu nu impart automobilele in Bmw si restul sau alte prostii de genul asta. Nu inteleg care din opiniile mele te-au deranjat. Am mers cu vreo 20de modele de Bmw, pe majoritatea le-am si condus. In afara de asta, am condus mai multe modele de Audi, Mercedes, Ford, Skoda, Renault, Lexus, Honda, Mazda, Seat, Volkswagen. Condus de la 10min pana la cateva zile.

 

Mi se parea ca tu (care cu o luna in urma intrebai pe forum ce masina sa-ti cumperi) te bagi in discutii care te depasesc dar se pare ca m-am inselat. :thumbsup:

 

 

Nu inteleg rautatea, dar am si explicat de ce am ales acel raport. Am dat ca exemplu Gti, Cupra, S3, pe care eu le consider masini sport, care au in jurul a 200-265cp la o greutate de circa 1400-1550kg. Pe langa asta o masina sport are nevoie de suspensie sport, scaune sport samd. Un A6 3.0tdi de 240cp si 1750kg nu e masina sport, chiar daca are 140cp/tona. :rolleyes:

 

Asta cu atat are masina ta a vrut sa fie mai degraba o gluma decat o rautate.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.