Jump to content

Autostrazile din Romania


Recommended Posts

A fost deschisa bucata de autostrada Timisoara - Lugoj, primul tronson.

 

http://www.opiniatimisoarei.ro/primul-tronson-al-autostrazii-timisoara-lugoj-a-fost-deschis-circulatiei/23/10/2012

 

Inca nu am fost pe ea dar trec destul de des pe drumul Timisoara - Lugoj pe care il inteapa printr-un sens giratoriu.

 

Respectivul sens a fost facut extrem de prost. Se face ditamai coloana pe drumul national. Se circula cu 20-30 km/h. Este foarte stramt si cum sunt multe tiruri, este groaznic.

 

Nu inteleg de ce nu au facut un pasaj acolo. Ar fi fost toata lumea castigata. Asa mai mult incurca circulatia de pe Timisoara - Lugoj.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

S-a mai terminat o autostrada :frantics: ...dar din pacate nu la noi ci la vecinii nostri :( ; trebuia sa facem si noi un drum expres de vreo 80 de km pana la granita cu ungurii, dar se pare ca nu ne trebuie noua autostrazi, ce naiba. http://stirileprotv....-proiectul.html

Si inca o stire care arata ca nici guvernul poanta (ca de altfel nici celelalte guverne) nu este in stare sa faca nimic.

http://stirileprotv....birocratia.html Insa cel mai mult m-a socat fraza asta: "Potrivit unor estimari, pentru 50 de kilometri trebuie sa platim 5 miliarde de euro." :cry: Cum dracu' bai frate?

O alta stire care am ascultat-o la radio dar n-o gasesc momentan pe net, cica proiectele de autostrazi au intrat in colaps, CNADN anuland proiectele de fezabilitate la autostrada sibiu-pitesti. :2guns:

Edited by Catalin BMW
Link to comment
Share on other sites

Nenorocita tara asta... Imi unge sufletul navigatia cand imi zice in germanica: Iesiti de pe autostrada si intrati pe autostrada, si asta si de 10 ori la un drum... parc-ar avea numai autostrazi. La noi nenorocitii astia fura si la proiectare, in loc sa termine ce au inceput, proiecteaza altele cu milioane de euro, alea sunt cheltuieli eligibile, din fondurile de stat, si nu se baga sa le verifice europenii, asa ca se poate fura ca'n codru, iar sumele sunt fabuloase. Apoi, vin fondurile europene, si se fura la contracte ( cei 3 mari si tari romani + italienii si nemtii/austriecii/portughezii care mai construiesc la noi stiu procedura ) liciteaza toti contracte cat mai mari, si isi impart proiectele in functie de disponibilitate. Nimeni din acest cerc nu pierde. Apoi la calitatea drumurilor... e stiut ca la noi stratul de asfalt e mult mai mic decat in norme, nemaivorbind de fundatie. La numarul de km... numai in romania probabil ca un km are 900 de metri, sau dupa caz. Dati de curiozitate km de la 0 la o intrare pe autostrada si verificati km...

+ multe alte parghii care se stiu intre ei.

Doar inainte de campanii, apare cate un boom d-asta gen contractu Romstrade(cred) care a terminat portiunea asta de 10km inainte de termen si se face atata tamtam. Eu stau in Timisoara, si nu pot sa folosesc portiunea aia la nimic...+ ca Arad-Tm e o mare gluma. Sa n-ai nicio iesire la mai bine de un an dupa darea in folosinta... cat de prosti ne cred???

Singura folosinta a acestei autostrazi e pentru locuitorii din giarmata... ma`ndoiesc ca aveau nevoie ei, in rest iesi cam la fel la timp si pe vechiul drum, iar limita de viteza e relativ aceeasi.

Centura sibiului, e foarte utila, pacat de calitatea ei.

A3-ul ... ar trebui folosit pentru curse de masini, ca oricum nu leaga nimic...

Asteptam cu nerabdare sa finalizeze Tm-Sibiu, e un drum care-l parcurg o data pe luna. Dar acuma cu USL-ul la putere, prevad o renegociere a tuturor contractelor si gata... Pause.

 

Suntem o tara bolnava condusa de oameni bolnavi.

Edited by CooLmaN
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

numai in romania probabil ca un km are 900 de metri, sau dupa caz. Dati de curiozitate km de la 0 la o intrare pe autostrada si verificati km...

 

Suntem o tara bolnava condusa de oameni bolnavi.

 

lol , aberatie mai mare nu am auzit de cand sunt.

 

catalin , google autostrada a3, e si harta pe wikipedia

Link to comment
Share on other sites

lol , aberatie mai mare nu am auzit de cand sunt.

 

catalin , google autostrada a3, e si harta pe wikipedia

 

 

Ori nu vad eu bine, sau ce naiba? Pe goagal arata o ditamai autostrada care taie tara in doua insa in realitate ea nu exista; defapt este un mic tronson buc-ploiesti si un altul luna-gilau in judetul cluj. Si ar mai fi aia din jud bihor care e neterminata si nu se mai stie nimic de lucrari. Deci pana la urma care e A3, mai ales ca au zis astia ca nu mai au bani de autostrazi?:blink:

Edited by Catalin BMW
Link to comment
Share on other sites

Am trecut ieri de doua ori pe autostrada Timisoara - Lugoj, trosonul I dat in folosinta acum cateva saptamani.

 

Superb! Chiar pare a fi o autostrada atat ca intrare cat si ca iesire. Astfalt bun, marcaje, semne, parapeti. Tot ce trebuie.

 

Mult peste asa numita autostrada Timisoara - Arad vesnic in lucru (la mai bine de un an de la darea in folosinta INCA se lucreaza) si la care tot apar probleme...

Link to comment
Share on other sites

Am trecut ieri de doua ori pe autostrada Timisoara - Lugoj, trosonul I dat in folosinta acum cateva saptamani.

 

Superb! Chiar pare a fi o autostrada atat ca intrare cat si ca iesire. Astfalt bun, marcaje, semne, parapeti. Tot ce trebuie.

 

Mult peste asa numita autostrada Timisoara - Arad vesnic in lucru (la mai bine de un an de la darea in folosinta INCA se lucreaza) si la care tot apar probleme...

 

 

Ce firma lucreaza la asta?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

'Mai nou pe A2 se merge pe mijloc pentru ca pe benzi ramai fara dinti in gura "

PE A2 cel mai bine se circula pe banda a 2a de la centura Bucuresti ..sau de la km 18 parca... pana pe la km 89. Aia de placi, dar si cea de dupa Lehliu..adica de asfalt s-a cam sfarmat pe prima banda. E valabil pentru ambele sensuri. Asa ca cei care n-ati mai fost de asta vara..si ajungeti poate si noaptea fiti atenti !! Nu e ca ramai fara vreo roata, se pot evita fara sa treci de pe o banda pe alta , ca deh, ASA E LA NOI. S-a incercat carpirea lor pe alocuri, se formasera niste praguri intre placi in Ianuarie... era oricum mai jale.

Podurile de la Fetesti si Cernavoda - ca orice pod din Ro , dupa o iarna se sfarama asfaltul sau se deformeaza, greu de atins 120 km/h pe acolo. Dar hei...platim doar 12lei ca trecem pe acolo..macar de n-ar cadea podurile alea tot ar fi bine.

Cernavoda - Centura CTA (legatura cu A4, la centura CTA ca sa avem si noi mai multe A-uri au numit-o pe asta A4..si are 20km ;) ) e cea mai buna sosea ca e fresh, dar fiind tot ieftin construita, nu s-a apelat la viaducte adevarate , sunt curbe dupa toate dealurile si coclaurile, si au pus limita la 120. Desi nu e zona de roci stancoase..sau ceva care sa si fost greu de spart. E pamant galben. Oricum cat e 9 se merge bine.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Cica azi se reziliaza contractul cu bechtel, deci fiti atenti, dupa ce ca am avut cel mai scump contract din europa si ne-a uscate de bani, sa vedeti acum cat le mai dam pentru reziliere... http://adevarul.ro/economie/stiri-economice/autostrada-bechtel-autostrada-transilvania-proiecte-1_51a22536c7b855ff562aa422/index.html#
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.