Jump to content

Sofatul in strainatate


ena

Recommended Posts

Abtine-te prietene, tu ''ai vazut'' germania in tranzit pe autobanda.

Cu toate ca nu merita sa mai continui iti dau ceva sa traduci pe google: http://www.chiemgau2...24-2646700.html

 

Astea sunt cazuri izolate. Din articolul ala se intelege in primul rand cat de organizati sunt si ca astfel de lucruri nu ii iau prin surprindere.

Sinucigasi si batrani senili sunt peste tot.

A fost un caz cu un sinucigas care a omorat 4 oameni chiar anul asta la noi.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Boaska, iar te dai ciumeg ca locuiesti si lucrezi in Germania?

 

Vezi oricum ca nimeni nu crede prostiile tale. Uite de exemplu anul trecut ma grabeam sa ajung intr-un sat, 70km de drum normal, cu doua benzi. Am depasit absolut tot ce se putea, fara sa accelereze nimeni sau sa ma incurce. Eu de obicei conduc civilizat, pe pilot, dar atunci chiar ma grabeam. Deci nu ai dreptate cu faza asta.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

@Domi am mai spus, ai stat 3 ani, te-ai simtit foarte bine integrat si de aceea ai plecat :thumbsup:

respect

intrebarea este de ce nu respectati si parerea altora

PS

Sa nu mai zic ca tu te duceai si montai piese contrafacute de pe ebay la orice service din germania, si cand ti-am pus legea in fata ai dat-o si tu cotita

  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Boaska, iar te dai ciumeg ca locuiesti si lucrezi in Germania?

 

Vezi oricum ca nimeni nu crede prostiile tale. Uite de exemplu anul trecut ma grabeam sa ajung intr-un sat, 70km de drum normal, cu doua benzi. Am depasit absolut tot ce se putea, fara sa accelereze nimeni sau sa ma incurce. Eu de obicei conduc civilizat, pe pilot, dar atunci chiar ma grabeam. Deci nu ai dreptate cu faza asta.

 

nu ma dau ciumeg poate doar sa ma consider amuzat de banalitatile pe care unii le posteaza pe aici, deci era un drum cu 2 benzi pe sens si mergeai pe banda 2 fara ca cineva de pe banda 1 sa intre in fata ta?

si tu de ce te dai ciumeg ca mergi pe pilot automat pe un drum public intens circulat?

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Astea sunt cazuri izolate. Din articolul ala se intelege in primul rand cat de organizati sunt si ca astfel de lucruri nu ii iau prin surprindere.

Sinucigasi si batrani senili sunt peste tot.

A fost un caz cu un sinucigas care a omorat 4 oameni chiar anul asta la noi.

 

 

astea sunt cazuri izolate la tine?

 

http://news.feed-reader.net/index.php?status=show&query=unfall-geisterfahrer

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

deci nu e nici o lege in germania, si nu mi-ai dat cu nici o lege in cap, gen citat de undeva un link catre un articol de lege ceva... aia e, poate uniir efuza sa dea garantie.. sau te pun sa semnezi vreo hartie.. e posibil, si e foarte posibil sa refuze sa faca lucrarea, dar nu exista nici lege si nici vreo regula scrisa sau ne scrisa, ci politici diferite intre firme

 

 

DEci ma repet, am pus piesele mele la service bosch, ba mai mult chiar mi-au pus si un suport de amortizor fata luat de ei de la dezmembrari daca imi aduc bine aminte, ca era un kkt de teava de 2 bani care nu mai exista decat originala bmw 700 de eur.. si chiar aia de la service au zis ca e prea mult si ca imi cauta ei una buna... :)

Absolut totul facturat..ca atunci am schimbat si toate amortizoarele si arcurile (luate de pe e-bay set complet de bilstein b8 cu eibach pro ), ale dracului.. desi erau de pe e-aby aveau certificat de conformitate TUV pentru masina mea si garantie 100k km.. nu stium cum dracului dar si service-ul mi-a dat o hartie de garantie impreuna cu factura.. :)

Scuze de off topic dar ma enerveaza asta cu prostiile si minciunile lui la maxim...

Edited by DOMI
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

deci nu e nici o lege in germania, si nu mi-ai dat cu nici o lege in cap, gen citat de undeva un link catre un articol de lege ceva... aia e, poate uniir efuza sa dea garantie.. sau te pun sa semnezi vreo hartie.. e posibil, si e foarte posibil sa refuze sa faca lucrarea, dar nu exista nici lege si nici vreo regula scrisa sau ne scrisa, ci politici diferite intre firme

 

 

DEci ma repet, am pus piesele mele la service bosch, ba mai mult chiar mi-au pus si un suport de amortizor fata luat de ei de la dezmembrari daca imi aduc bine aminte, ca era un kkt de teava de 2 bani care nu mai exista decat originala bmw 700 de eur.. si chiar aia de la service au zis ca e prea mult si ca imi cauta ei una buna... :)

Absolut totul facturat..ca atunci am schimbat si toate amortizoarele si arcurile (luate de pe e-bay set complet de bilstein b8 cu eibach pro ), ale dracului.. desi erau de pe e-aby aveau certificat de conformitate TUV pentru masina mea si garantie 100k km.. nu stium cum dracului dar si service-ul mi-a dat o hartie de garantie impreuna cu factura.. :)

Scuze de off topic dar ma enerveaza asta cu prostiile si minciunile lui la maxim...

 

 

Das ECE-Prüfzeichen

Alle Fahrzeugteile, die zur Fahrsicherheit am Fahrzeug beitragen, sind genehmigungspflichtig und mit der E-Kennzeichnung – auch als ECE-Prüfzeichen bezeichnet – gekennzeichnet. Zu diesen Artikeln zählen nicht nur die "direkten sicherheitsrelevanten" Teile wie z.B. Bremsen und Stoßdämpfer, sondern auch alle Teile, die durch eine schlechte Verarbeitung bzw. Qualität andere Verkehrsteilnehmer gefährden könnten (z.B. Schalldämpfer oder Anhängerkupplungen).

 

Fahrzeugteile mit einer E-Kennzeichnung erfüllen die europäischen Mindestanforderungen und verfügen damit über eine allgemeine Zulassung innerhalb der Europäischen Union (EU).

 

Die Kennzeichnung wird vom Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) zusammen mit einer Typgenehmigungsnummer erteilt. Grundlage für diese Prüfungen sind die sog. ECE-Regelungen (Economic Commission for Europe) der Wirtschaftskommission für Europa der Vereinten Nationen.

 

Ausnahmen gibt es lediglich bei Artikeln von Fahrzeugherstellern, z.B. Original Audi. Falls ein Ersatzteil bereits bei der Komplettabnahme des Kfz verbaut war, ist eine E-Kennzeichnung nicht mehr nötig.

 

Noch ein wichtiger Hinweis: Falls sicherheitsrelevante Artikel ohne E-Kennzeichnung eingebaut werden, dann erlischt nicht nur die Betriebserlaubnis des Fahrzeugs – auch der Versicherungsschutz ist nicht mehr gegeben!

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Cretini exista in orice tara, nu trebuie particularizat, insa exista anumite nuante:

 

 

Franta:

 

- permisul este pe viata,si nu mai treci niciodata prin vizita medicala, in plus ca doctor (oftalmolog de exemplu) daca descoperi ca pacientul nu mai vede, nu ai voie sa faci mai mult decat sa il consiliezi sa aiba grija sau sa renunte la condus, daca ai dezvalui secretul medical , chiar ai pus-o, deci ai un mare numar de bosorogi care nu ar avea voie sa conduca, dar ii vezi pe drumurile publice (cel mai tare eu am vazut unul la volan si in dreapta avea tubul de oxigen.........)

 

- se conduce destul de mult baut, fumat ( nimeni nu respecta limita aia) cel putin vineri/sambata se bea la greu si se conduce, sau pentru ca sms-urile sunt gratis cam in toate retelele, se scrie la mobil la greu la volan

 

- ca orice popor ce a fost mare putere coloniala, cred ca de la ei rasare soarele si este centrul universului, drept urmare traiesc in lumea lor, in plus sunt afectati de o gena degenerativa, altfel nu iti poti explica cretinismul lor, care se manifesta si la volan; au ramas cu ideea ca e tara lor si pot face ce vor, de aceea ai sa vezi cum ruleaza pe banda a doua cu 40/h si nu inteleg de ce le dai flash.......este adevarat ca in orasele mari (Paris, Lion, Marsilia) sunt agresivi, in timp ce in orasele mici cretinismul ii face sa se opreasca in sensul giratoriu sa lase sa treaca pe cel ce intra dintr-o curtoazie de neinteles pe care o acompaniaza cu un zambet tamp

 

- variatii de culoare in stilul haotic de condus le dau unii magrebieni (in general frustrati,agresivi, cu masini tunate kitsch, care conduc ca tiganii nostrii), sau unii africani care printr-o minune au permis de conducere, si care au dificultati sa treaca de la o organizare tribala cu vaci langa coliba la condus pe sosele; mai grav e cu astia ca multi tin ramadamul, si nu mananca si beau nimic toata ziua, sunt lesinati la volan

 

- in ciuda unei infrastructuri bune(dar scumpe), mai dai si de ambuteiaje, si parca ai senzatia ca se circula mai lent overall fata de germania (cand treci din germania in franta parca ai senzatia ca incetineste totul, se pleaca mai lent de la semafor, etc)

 

-faza pozitiva in Franta este ca inca daca ai numere de Romania, amenzile de la camere fixe nu iti vin acasa, si daca te opreste politia sau jandarmeria, in cazul in care nu ai facut nimic grav, si bineinteles vorbesti engleza sau romana, dupa cateva minute in care ei nu inteleg nimic, tu te faci ca nu intelegi, te lasa sa pleci fara amenda

 

 

 

Belgia:

 

- mi-a lasat un gust amar, autostrazi cu gropi, in Bruxelles gropi si arhitectura ca in Bucutresti, haotic totul.....se circula agresiv si inconstient chiar, chiar daca mai salveaza ceva cu luminile pe autostrazi, nu e chiar o placere sa conduci in aceasta tara, in care in mod frecvent se incalca cu nonsalanta toate regulile de circulatie ( nu stiu de ce, dar parca seamana cu Romania, acelasi stil smuls, masini masluite la greu......)

 

Germania:

 

parca din 2005 pana acum s-au mai deteriorat si conditiile de trafic, drumuri mai aglomerate, infrastructura parca nu mai este atat de buna, soferii ceva mai agresivi, dar se circula bine, cu viteza, dar in acelasi timp destul de sigur

 

Olanda:

 

- limitele sunt mai mici (120 pe autostrada), dar se circula atent si rar am vazut sa nu se respecte regulile de circulatie, in plus curtoazia este aplicata cand trebuie, este relaxant sa conduci in aceasta tara

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@BOASKA: Ablas.. romana?!

 

ca piesele fara certificat de provenienta care se monteaza la sisteme gen directie, frane, amortizoare, nu sunt permise a fi montate in service, altfel le retrage autorizatia, si masina daca la un control in trafic se dovedeste a fi contrafacute se opreste talonul, amenda, etc, sau in cazul unui accident daca constatatorul descopera nu mai plateste asig

 

 

Ersatzteile für den Bereich Sport und Tuning [1]

Dieser Bereich ist generell speziell zu betrachten, denn oftmals handelt es sich beim Einbau solcher Ersatzteile um eine Änderung der Bau- art (z.B. Austausch der ungelochten Serien- gegen gelochte Sportbremsscheiben). Diese Änderungen sind abnahmepflichtig, außer der Hersteller hat diese Prüfung vorab ausführen lassen und das Ersatzteil verfügt über eine Allgemeine Betriebserlaubnis (ABE).

 

Anmerkung zu Zimmermann Sport- und »Formula Z« Bremsscheiben:

Sehr häufig werden wir nach der Allgemeinen Betriebserlaubnis für Bremsscheiben für den Bereich Sport, Motortuning und Fahrwerks- optimierung gefragt. In aller Regel verfügen die von uns angebotenen Bremsscheiben über eine ABE. Im Einzelfall erkennen Sie dies, wenn die Artikelbeschreibung eine ABENr ausweist (z.B. "ABENr: KBA 60934").

 

si aici ca piesele de tuning gen discuri zimmerman si arcuri sport tb sa aibe un certif ABE si nr

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

ca piesele fara certificat de provenienta care se monteaza la sisteme gen directie, frane, amortizoare, nu sunt permise a fi montate in service, altfel le retrage autorizatia, si masina daca la un control in trafic se dovedeste a fi contrafacute se opreste talonul, amenda, etc, sau in cazul unui accident daca constatatorul descopera nu mai plateste asig

 

Pai si care-i problema? A zis ca a montat arcuri+amortizoare bilstein cu eibach pro (deci totul ok pana aici, cu TUV), apoi ca cei din service i-au montat si un suport de amortizor din dezmembrari, iarasi ce e ok. Deci unde e problema, ce e neconform?

 

F bine ca sunt legi.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

El crede ca ceea ce se vinde pe eBay e in mod automat facut pe vapor.

 

Intr-o tara atat de mare ca Germania si cu atat de multi locuitori, ei bine da.

Edited by Service Premium
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

El crede ca ceea ce se vinde pe eBay e in mod automat facut pe vapor.

 

 

Intr-o tara atat de mare ca Germania si cu atat de multi locuitori, ei bine da.

bine domnu' Stietot ca ati facut si un studiu pentru cazurile de sinucidere din germania

Edited by BOASKA
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

pot spune ca am condus in majoritatea tarilor din ue...

germania..nu mai este ce a fost in anii 99-2004...cind eram uimit de cita civilizatie si respect,acum nu se mai dau la o parte,toti merg numai in banda 2,arunca tigarile pe geam la greu,se dau faruri,claxoane,cu toate ca ptr asta primesti amenda,se depaseste inclusiv pe banda de urgenta,asta pe autobhan,isi fac nevoile in parcarile amenajate dar nu in wc uri,am ramas surprins,foarte mare aglomeratie mai ales pe A3din cauza lucrarilor,si au un stil prost,dau semnal si se baga,nu se mai uita daca tu poti opri in siguranta,legea am inteles ca le permite,tu cel din spate esti vinovat in caz de accident

in orase se merge normal si iti fac loc daca ai gresit ruta ,nu claxoneaza

ungaria..dupa parerea mea ,una dintre tarile cu cele mai bune autostrazi,se respecta limita de viteza,se circula civilizat ca si in austria

austria,,,circulatie civilizata,multe radare,si foarte multe filtre de politie,opresc masini de ro,verificare acte,sa nu fie furate

bulgaria,,vai mama lor,dar mai bine ca noi per ansamblu la calitatea soselelor,multi gabori spagari,dau amenzi la greu ajutati si de faptul ca nu stiu nici o alta limba,lumea speriata pe strada din causa mafiei,daca opresti sa intrebi ceva,o iau efectiv la fuga,foarte putini stiu engleza sa te poti intelege.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Bun materialul de mai sus. Am auzit si eu de noua ~flota~ de radare a politiei ungare. Referitor insa la amenzi pot preciza ca statul maghiar nu trimite amenda soferului ci proprietarului autovehicului. Mai mult deja au inceput sa trimita amenzile si in Romania la adresa proprietarului masinii. Asa ca daca imprumutati masina unui prieten ar fi bine sa va ganditi de doua ori inainte de a o face pentru ca amenzile pentru radar sunt destul de mari (din cate stiu incep de la 30.000 forinti pana la 60.000 forinti).

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Apar tardiv in topicul asta si o sa-l readuc la viata din pacate :)(bine ca nu sunteti francezi).

De aproximativ 6 ani, am hotarat sa iau calea pribegiei in Europa si cred ca pot sa impartasesc cu voi cateva puncte de vedere foarte obiective despre soferii vestici.

 

Germania:

 

Soferi buni(nu foarte buni), atenti la ce se intampla in jurul lor si foarte vivace cum zicea cineva mai devreme legat de ritmul lor alert.

Cei nesimtiti la ei sunt cei care sunt de alte nationalitati doar veniti in viziata sau stabiliti de prea putin vreme. De ce zic asta? Pentru ca daca stai mai mult de 2 ani pe aici, te dai dupa ei si dupa felul lor(puterea exemplului sau esti un bou care nu se va adapta niciodata la nimic din cauza lipsei de incredere in propriile forte).

Niciodata nu vei fii regele autostrazii, pentru ca indiferent cat de repede vei merge, cineva te va depasi cu siguranta.

Indicatoarele rutiere sunt un cosmar, nu poti sa stii niciodata in ce directie mergi sau daca mergi in directia buna, decat daca stii drumul si localitatile pe langa care vei trece.

In oras, poti sa adormi la cat de fluid e totul, te mai trezesc la realitate denivelarile sau sinele de tramvai.

 

Marea Britanie

Soferi adormiti, deloc atenti la drum, dar destul de buni in giratorii.

Daca esti pe o autostrada cu mai mult de 2 benzi, incepi sa te frustrezi maxim, cand ii vezi cum tin banda 3 sau 4 ocupata fara sa depaseasca.

Frustrarile continua cand trebuie sa intri pe autostrada si mai gasesti cate un adormit care nu te lasa sa intri pentru ca are impresia ca banda 1 a mostenit-o de la tasu'

Semne de circulatie si indicatoare foarte bune si vizibile(trebuie sa fii un pic analfabet ca sa te pierzi pe drum)

Calitatea drumurilor lasa de dorit.

Multi soferi care se suie bauti la volan.

Semnul de "Traffic Farm" pe un DN cu 2 benzi(te trezesti din neant cu un tractor pe autostrada.

Drumuri de categoria a II-a sunt un cosmar din cauza denivelarilor si a tractarelor care pot forma cozi pe kilometrii intregi.

Limita de viteza este s-ar putea sa fie cea mai mica din Europa(foarte plictisitor).

Foarte multe radare(vizibile si anuntate din timp)

Ambuteiaje foarte mutle din cauza numarului mare de masini si a tirurilor care probabil sunt la fel de mutle ca numarul de masini

 

 

Olanda:

Cei mai buni soferi din punctul meu de vedere.

Cele mai bune drumuri din Europa(tot parere personala)

Semnele si indicatoarele parca le imita pe cele din Germania dar combinate cu cele din Mare Britanie.

Amenzile de circulatie foarte mari, dar fara suspendarea permisului decat la fapte grave.

Limita de viteza destul de mica(120km/h) pe autostrazi poate cauza o monotonie placuta sau neplacuta, depinde de situatie

Trebuie sa fii foarte atent la biciclete, in sensul ca mai bine te uiti dupa biciclete decat dupa masini cand cedezi trecerea.

Pietoni ametiti(turisti) in orasele mari

Foarte plini de viata la volan, nu trebuie sa incepi sa claxonezi ca sa se dea la o parte daca au loc.

 

 

Mai am cateva tari despre care as putea sa povestesc, poate mai pe seara :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.