Jump to content

Urca greu acul de apa


Recommended Posts

Gowriel, lasa prostiile si nu te mai da rotund cu cazanul tau de 25 de ani in care nu bagi niciun leu ca oricum il duci direct la fier vechi. Fiecare isi alege masina dupa pretentii si buzunar. Te-am indemnat noi sa-ti vinzi benzinarul ca nu-i bun? Nu! Deci abtine-te daca n-ai ceva util de zis. Esti penibil.

 

27 ani, te rog! :rolleyes:

userul ce a initiat topicul ,nici n-a zis toata "povestea" ,care e mult mai complicata decat un termostat!

nu ma dau "rotund" ,dar pana acum chiar a functionat masina! bag destui lei si roni,dar pe lucruri minore,as spune eu!

iar la fier vechi,n-am de ce sa o duc! Totusi,aici esti tu penibil,pentru ca masina nu are rugina,d.p.d.v. tehnic se prezinta chiar bine iar de vandut benzinarul ,l-as vinde doar pentru alt benzinar de 3.5 litri tot cu 6 cilindri in linie! Din punctul meu de vedere motorul pe benzina este ideal,chiar cel mai bun daca are si GPL! in multe orase mari civilizate se interzic diesel-urile,ceea ce spune multe despre aceste motoare!

Complexitatea lor,iarasi e un impediment! STIU,sunt fiabile,consuma putin,etc... dar cand se strica,apai sa fii pregatit bine!

O masina cu motor diesel este mai scumpa decat una pe benzina! Cu toate ca exista GPL daca un consum mare de benzina reprezinta o "problema"!

Am spus cate ceva ,ce se poate considera UTIL,dar initiatorul topicului, ma repet,n-a zis toate "detaliile" prezente la masina! Daca s-a umblat in mai multe locuri/alte componente de mai multe ori,apai o sa fie greu sa o "descalceasca" cineva! Initiatorul topicului are nevoie de un mecanic bun dotat cu scule specifice pentru un motor diesel ,iar eu mi-am spus parerea sincera privitor la masina lui! Poate s-o faca si el,ca nu ma supar!

Dar de la "urca greu acul de apa" pana la turbina si softuri e cale lunga! Poate ar trebui sa lase forumul si sa mearga la un mecanic bun! Asa la tastatura si monitor e cam greu sa rezolvi probleme tehnice/mecanice sau softuri!

Ii urez succes si o sa ma abtin de la comentat/postat pe topicul asta! Clar ma depaseste,doar nici n-am turbina la masina! :thumbsup:

O zi buna!

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

revin cu precizari:

 

la masina s-a dat turbina de 3 ori jos.

 

pe langa asta s-a curatat admisia si egr ul(asa mi s-a zis)

 

dupa ce mi-au predat masina consumul a crescut si sunt niste vibratii la motor ce se resimt si in masina.(e mai zgomotoasa). uneori simt ca atunci cand e rece la 2000rpm se smuceste putin... cand se incalzeste dispare acest lucru

 

am fost de atunci la 5 service uri- bani cheltuiti degeaba atat pe manopera cat si pe consumul dublu de motorina.

 

ceva nu este in regula... dar ce?

Link to comment
Share on other sites

tie ti a influentat consumul ? eu acum iarna am consum de 12 in oras ...mi se pare prea mult..

 

in exterior mi-a scos 4.3 consum...dupa ce apa a ajuns la 90 grade

normal ca influenteaZa , nu as zice ca e ceva de speriat totusi . E60 se incalzeste mai greu , am 92 g la -3 dupa 20 min max . Asta e , va trece iarna. Am 11 consum . oras ,automat , resoftat , vara am 10. Nu e bai, dar e corect ce se zice aici daca dau pe dezab parbriz vine aer cald in 1-3 min sa zicem dar doar acolo Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

E39 3.0d cu webastro apa ĂŽn maxim 6 km este la jumatate și acolo rĂŁmâne. La e38 cu webasto aproximativ la fel. Termostatele sunt noi. Asta la minus 3 grade.

E60 2.0d cu webasto, temperatura ambianta -3 grade, apa ajunge la 86 in exact 15km. Daca dupa asta, cobor vreun deal, scade sub 80 si iar porneste webasto cĂŁ sĂŁ menținĂŁ temperatura.

Termostatul l-am pus nou OE acum 4 ani.

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea Cosmin e ca termostatul tau e defect. Temperatura urca prea incet, motorul meu fara webasto se incalzeste mai repede. Plus ca nu e normal sa iti scada temperatura, aveam simptomele astea cand imi erau termostatele defecte( incalzire lenta si scadere temperatura la reducere sarcina motor)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Și eu zic ca ai termostatul defect, Cosmin. DacĂŁ nu aveai webasto ĂŽți dĂŁdeai seama imediat...asa el suplinește și nu lasĂŁ sĂŁ scadĂŁ temperatura prea mult la drum lung. Eu zic sa l testezi ca e pĂŁcat sa funcționeze atât de des webasto...

Știi bine ca și eu am webasto, dar mie nu ĂŽmi scade temperatura sub 85grade la drum lung și astfel webasto nu mai pornește ĂŽn plus...

Edited by X M I
Link to comment
Share on other sites

Ma gandeam si eu ca termostatul nu-i prea sanatos, dar am zis ca-i aproape nou.

Aveti experiente ok si cu AM? Sau obligatoriu OE?

Nu ma gandesc la pret, ci la calitate. Ca asta OE mare branza n-a facut...

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

E60 2.0d cu webasto, temperatura ambianta -3 grade, apa ajunge la 86 in exact 15km. Daca dupa asta, cobor vreun deal, scade sub 80 si iar porneste webasto că să mențină temperatura.

Termostatul l-am pus nou OE acum 4 ani.

mie niciodata apa nu imi coboara, ca sa se intample asta trebuie sa deschida termostatul si sa ajunga lichidul de racire in radiator. doar din curenti care ajung in blocul motor nu ar trebui sa se intample asta decat daca sunt temperaturi extreme.. o singura data imi amintesc caerau -15 grade ,batea vantul si cel mai important masina stationa ca a coborat un pic de tot apa dar in scurt timp a cedat termostatul de la egr asa ca el cred ca a fost de vina

In 15 km in ce regim de functionare? la ce turatii? la drum lung? mi se pare f mult. in schimb am observat ca termostatele behr sunt de proasta calitate cel putin cel de la egr mai mult de 2 ani nu tine. Webasto la mine nu porneste niciodata la drum lung... daca ar porni l as auzi ca bazaie exact sub scaunul meu. adica nu porneste dupa ce apa a ajuns la temperatura de functionare. Mentionez ca masina baga caldura binisor imediat dupa ce iese apa din zona albastra si cand ajunge la un sfert baga bine asa ca nici nu este nevoie sa ajunga la jumatate ca sa am caldura. La jumatate daca il dau la 28 de grade pe auto te da jos din masina. la e39 nu am cum sa programez webasto sa porneasca fara motor... la e38 il pot programa si il folosesc sa dezghet masina atunci cand stiu la ce ora plec. e39 totusi se incalzeste un pic mai repede si banuiesc ca la e38 webasto numai functioneza in parametri. la 38 am avut o problema cu caldura care era cauzata de pompa de recirculare care se gripase si fara ea imi baga caldura doar in turatie mari cand pompa de apa principala debita mai bine lichidul de racire

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Eu fac naveta zilnic cu ea si e in regim normal de mers. Turatii intre 2000 si 2700, viteza in jur de 100km/h.

De la un timp observ ca si webasto incalzeste ff greu in stationare. Dupa juma de ora de functionare, cand pornesc motorul si plec am apa abia la 40 de grade. Aproape ineficient. Iar webasto functioneaza si randament ar trebui sa aiba. L-am si montat nou in primavara, nu are probleme de niciun fel. Am suspectat demult ca termostatul mai scapa apa rece in circuit si de aici problema.

Am comandat azi termostatul, 200 lei OE. Sper sa se schimbe ceva.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Eu fac naveta zilnic cu ea si e in regim normal de mers. Turatii intre 2000 si 2700, viteza in jur de 100km/h.

De la un timp observ ca si webasto incalzeste ff greu in stationare. Dupa juma de ora de functionare, cand pornesc motorul si plec am apa abia la 40 de grade. Aproape ineficient. Iar webasto functioneaza si randament ar trebui sa aiba. L-am si montat nou in primavara, nu are probleme de niciun fel. Am suspectat demult ca termostatul mai scapa apa rece in circuit si de aici problema.

Am comandat azi termostatul, 200 lei OE. Sper sa se schimbe ceva.

o sa se schimbe sigur.. daca apa ramane in motor si nu ajunge in radiator motorul se va incalzi

Link to comment
Share on other sites

Bmw e90 2005 320d

 

Am schimbat astĂŁzi cele doua termostate:

- cel principal cu original BMW (220 lei)

- cel de la EGR cu BEHR 60 lei. Am schimbat si antigelul totodata.

 

Rezultatul: 89-90 de grade dupĂŁ circa 7 km la temperatura exterioara de -4 grade. Ănainte de a le schimba si daca fĂŁceam 25-30 km nu trecea de 65 de grade.

 

La termostatul EGR vechi nu ĂŽntâmpinam niciun fel de rezistenĂâşa cand suflam in el(ca si un pai).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.