Jump to content

E90 320d vs 320i la o medie de 15000-18000 km/an


H.M.G.

Recommended Posts

3 plinuri de benzina lunar pana sa iau dieselul, acum, un plin si un sfert, aceleasi distante, bucuresti. Hmm

 

Ai trecut de la 3.0i la 2.0d? Altfel nu imi explic diferenta de consum.

Masinile 2.0d pe care le conduc mai des (Golf 6, Ford Mondeo) consuma cam 10 in Bucuresti, in traficul/rutele folosit de mine. Masina personala, 2.0i, consuma cam 13 in acelasi trafic. Diferenta cam 200lei la 1000km.

Link to comment
Share on other sites

E bine ca toti ne coim la pretul carburantului dar vorbim de BMW sh de 7-12 mii de euro si de motoare de 2 litri. Mai bine zis de BMW in general. Daca vrem sa consume putin, sa coste putin la intretinere Opel Astra G si pa. Ce dracu!

 

Cand era pachetu` de tigari 5 lei si s-a facut 7 ziceau toti ca daca se face 10 se lasa. Acu e 15.

 

Daca ai bani de BMW E90 consumul e ultima problema, mai bine te concentrezi sa iei o masina buna - ai nevoie si de noroc intotdeauna. Pe urma iti dai tu seama de restul.

 

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

la benzinar o sa ramai doar cu gust amar cand alimentezi, dar asta e cea mai lunga oprire la el in rest rulezi fara probleme de cati bani ai si in functie de picior

 

decat un diesel chel mai bine un benzinar extrafull cu un sfert din km de la diesel

 

decat sa bagi banii in piese mai bine alimentezi dublu in peco si oprirea este de 5 min maxim, cand o sa bagi mii de euro in piese la diesel si o sa fii pieton cu saptamanile pana ti-l repara....e ca si la loterie nu stii ce cade

Link to comment
Share on other sites

SIGUR Benzinarul merita... la mine E92 320i consum 8.5-9ltr./100km (daca nu o deranjezi prea tare) si muuuuult mai putine elemente expuse defectarii (fata de un diesel:...turbo, sist.vacumatic, senzori, intercooler, probleme la distributie-lant,etc.). Eventual e de recomandat sa te inscrii la un drive test, conteaza si prima impresie care ti-o faci si mai ales de pe ce vehicul vrei sa schimbi pe E90 (var.320d sau 320i).

 

Bafta ! :thumbsup:

Edited by Doky
Link to comment
Share on other sites

A scris colegul Doky de problema cu motorul N 47 si anume lantul, intr adevar nu mi as cumpara motorul asta pt nimic in lune de aceea am si spus daca iti iei varianta de 163 de cai nimic de reprosat ,asta ar cam fi si masina care as vrea o pe viitor.

Acum depinde si de km masinii ,decat un diesel cu 200 mii km + sa incepi sa schimbi filtru de particule si turbina mai bine benzinar DAR daca iti iei una la 100 de mii + parerea mea mergi pe diesel ,cuplu mare tot timpul ,consum mic ,la drum intins se asterne mult mai bine, turatii putine,zgomot mai mic in habitaclu la viteze mari etc.

Tu alegi.

Link to comment
Share on other sites

Imi cer scuze pentru lipsa de activitate din ultimele 2 zile. Am fost de garda la spital. Sunt medic rezident, asadar bani foarte multi nu am. As avea bani pentru achizitie, cadou. Bugetul meu ar fi de 9000-10000 euro. Am vazut cateva e90-uri din 2005-2006 in banii astia. Vreau BMW din cauza pasiunii pentru marca, nu pentru altceva, vezi: impresii, fitze. Am avut un e36 318i coupe, pe care l-am schimbat din cauza varstei (era din 1996) si a consumului, intr-o anumita masura. Imi doream o masina mai noua, cu mai putini km si consum mai mic. Am ajuns sa-mi iau un Fiat Grande Punto din 2007, 1.4 benzina, de atat am avut bani anul trecut, si imi place cum arata cel mai mult dintre masinile de clasa mica. Sunt foarte multumit de masina, nu am avut absolut nicio problema de un an, de cand o am. Dar confortul si performantele dinamice ale nici unei masini mici nu se pot compara cu o masina de clasa superioara, in special BMW. Consumul este mult mai mic, fata de batranul Beamer. Acum o sa primesc o suma de bani si m-as intoarce la BMW, prima si unica iubire si pasiune. Cam asta este povestea mea . . . :pardon:

 

 

L.E.: asadar, datorita salariului meu "fabulos" de medic rezident, costurile ulterioare de intretinere sunt foarte importante

Edited by H.M.G.
Link to comment
Share on other sites

In acest caz, nu exista decat o singura optiune, 320i. Asta pentru ca problemele posibile se rezolva mult mai ietin decat la diesel. La 10.000E e putin probabil sa gasesti un 320i cu motorul de 170cp, dar gasesti cu vechiul motor de 150cp. Personal, am mers cu ambele, ba chiar am vrut sa cumpar un 320i/150cp (a fost si pe forum la vanzare), iar diferenta nu este atat de mare intre ele. :thumbsup:
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut!Sunt posesor de masina diesel,sunt multumit de masina consumul este ok,o folosesc cam in proportie de 90% urban probleme grave nu am avut pana acum,cu aceasta masina(e46-150h an 2004) am facut in romania 70 000 km FARA PROBLEME LA TURBINA ea este in poarametrii optimi (nu are joc axial sau longitudinal), nu am schimbat nimic la suspensii(inafara de bucsele de la bratele fata)consumabilele nu mi se par exagerat de scumpe(filtru ulei,filtru motorina,uleiul)De felul cum se comporta masina din punctul de vedere al fiabilitatii conteaza mult si de cine o conduce si intretine,daca este condusa responsabil si intretinute corespunzator dieselul este ok.Trebuieste avut in vedere si faptul ca la revanzare dieselul are mai multa cautare(inca)si o valoare reziduala mai mare de cat un benzinar.Bafta la cumparare! Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.