Jump to content

BMW X1 Probleme si numar de Km


MariusFR

Recommended Posts

Salutare, revin cu finalul povestii cu diferentialul. In final a fost "doar" un rulment pe stanga spate. Bineinteles pe garantie. Oricum a fost destula alergatura, plimbari cu mecanicii pe banii si timpul meu, taxiuri, etc. Parca as fi vrut sa fie mai atenti un pic la abordarea clientului. Poate sint eu prea pretentios. Oricum, a fost o rezolvare eleganta dar la nivelul romanesc.

 

Si ca sa fie pe intelesul tuturor, masina este full la dotari cum va place voua sa spuneti, chiar si cu piele rosie, lipsesc doar scaunele cu memorie si trapa pe care nu le-am vrut. Si asa mi-au spus mai multi ca sint nebun sa arunc asa multi bani pe o masina atat de mica. Configuratia a costat ceva mai mult decit un X5 la pret de baza. Scuze pentru explicatiile anterioare neclare. Mie nu imi place cum suna exprimarea asta cu "full" si evit formula asta si nici nu am postat ca sa imi laud dotarile masinii ci doar sa imi expun problemele.

Sa auzim numai de bine. Paste fericit!

Link to comment
Share on other sites

Salutare, revin cu finalul povestii cu diferentialul. In final a fost "doar" un rulment pe stanga spate. Bineinteles pe garantie. Oricum a fost destula alergatura, plimbari cu mecanicii pe banii si timpul meu, taxiuri, etc. Parca as fi vrut sa fie mai atenti un pic la abordarea clientului. Poate sint eu prea pretentios. Oricum, a fost o rezolvare eleganta dar la nivelul romanesc.

 

Si ca sa fie pe intelesul tuturor, masina este full la dotari cum va place voua sa spuneti, chiar si cu piele rosie, lipsesc doar scaunele cu memorie si trapa pe care nu le-am vrut. Si asa mi-au spus mai multi ca sint nebun sa arunc asa multi bani pe o masina atat de mica. Configuratia a costat ceva mai mult decit un X5 la pret de baza. Scuze pentru explicatiile anterioare neclare. Mie nu imi place cum suna exprimarea asta cu "full" si evit formula asta si nici nu am postat ca sa imi laud dotarile masinii ci doar sa imi expun problemele.

Sa auzim numai de bine. Paste fericit!

bine ca s-a rezolvat problema!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salut,

Ma gandesc sa achizitionez un X1 ca urmatoarea masina si din ce am citit pana acum cea mai enervanta problema fara rezolvare este directia prea "tare" in special in mediul urban. Rog posesorii actuali de X1 sa imi spuna daca este o problema sau doar o chestie de obisnuinta? Eventual comparativ cu masinile anterioare.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

salut

 

masina fabricatie iunie 2011. in prezent 48k km. probleme: 1. scartait role la bracaj maxim. 2. lantul de pe la ~20k km. desi pare ciudat ce zic cand Bavaria Baneasa mi-a confirmat ca e lantul, de aproximativ o luna nu se mai aude deloc. nu stiu daca e posibil tehnic asa ceva sau nu era de la altceva. in rest consum afara 7-7.5 pe autostrada viteze de aprox 150-160km/h si in oras 9.5-10.5l/km.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Ma gandesc sa achizitionez un X1 ca urmatoarea masina si din ce am citit pana acum cea mai enervanta problema fara rezolvare este directia prea "tare" in special in mediul urban. Rog posesorii actuali de X1 sa imi spuna daca este o problema sau doar o chestie de obisnuinta? Eventual comparativ cu masinile anterioare.

 

Salut, pina acum din masinile pe care le-am condus extremele ar fi Megane 3 , cel mai usor de manevrat, chiar si cu degetul mic pe loc si la extrema cealalta exte X1. Am mai condus pe distante mici si X5 si X6 si sint cam la fel, nu stiu cum e la X3. Oricum se poate manevra cu o singura mana si la X1, este o chestie de obisnuinta asa cum zici. Daca te decizi la X1 ia in calcul un 25d, ofera senzatii tari. Bafta!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Va salut,

Ca proaspat posesor de X1 25d - (2 luni), pot sa spun ca se conduce destul de usor, inclusiv directia, azi eram la autosoft pentru geometrie dupa ce am rupt masina intr-un canal fara capac si in softul cu care fac ei unghiurile la roti, pe langa model, an, etc., la X1 figura ca alegere tipul de servodirectie, ceva cu sau fara "asisted servotronic" daca imi aduc bine aminte.

 

Pot sa spun ca masina are si minusuri fata de cea pe care am condus-o in ultimii 5 ani , Opel Signum.

 

Cel mai mare inconvenient este sticlaria, are geamuri din sticla de borcan, niciun tratament anti soare/termic, etc. Parbrizul la fel , sticla inerta, pe caldurile astea este imposibil sa conduci masina fara sa stai 15 min. langa ea sa se raceasca cat de cat volanul, care iti ia pielea de pe degete, Opelul avea parbriz atermic, etc , abia acum imi dau seama de diferenta, nu mi s-a intamplat niciodata ca o sticla PET lasata in masina peste zi sa o gasesc incovoiata, contorsionata datorita caldurii acumulate in interiorul masinii. N-am folosit in viata mea parasolar de bord, n-am avut nevoie, azi am cumparat unul pentru X1 ca nu se mai poate trai in el. M-am uitat pe REALOEM , din pacate nu prea figureaza niciun parbriz cu referire la antitermic sau ceva de genul, poate pentru alte VIN-rui sau alte regiuni, o sa mai caut.

 

Un alt aspect este slaba receptie a posturilor radio, radioul este mai tot timpul pe RTL, un post cu o emisie destul de slaba, vreau sa spun ca pe centura Bucurestiului practic nu prinde postul deloc , in cazul in care alte masini cu care merg ocazional (Opel Signum, LR Discovery 4) in tara, RTL se prinde pana la Ploiesti, pe A1 pana la km 50, iar cand este nor afara pana la Sinaia. Pe valea oltului X1 nu prinde practic nimic.

 

Ar mai fi si zgomotul "de Logan" care-l fac incuietorile de la usi cand inchizi sau deschizi masina , dar asta nu este un impediment, desi au ras prietenii de mine cand au auzit prima data acel CLLLLANKKKKK.

 

Cam atat cu partea intunecata sa zic asa .

 

In rest masina se comporta exceptional, directie precisa, reprizele motorului 25d sunt mai mult decat satisfacatoare iar vizita la Autosoft imi da speranta ca este si rezistenta deoarece n-a fost nevoie de niciun reglaj la unghiul rotilor, doar indreptarea jantelor, asta in cazul in care garantez ca putine masini reuseau sa nu-si lase rotile in canalul in care am intrat cu ea.

 

Masina am luat-o sh de afara in iunie din reteaua BMW, cu istoric, fara accident sau altceva. Avea 18600 km din 03/2013, am deja 29 de mii, tipa dupa revizie.

Acum studiez forumurile de BMW codding pentru a-mi face o idee cu ce se mananca diagnoza la BMW , stie cineva de unde pot lua in Ro interfata de genul "BMW INPA / Ediabas K+DCAN" care sa functioneze pe masina de mai sus? Tot ce gasesc pe net sunt cele care merg pana in 2008 desi ele arata la fel cea din link-ul de mai sus.

Cu respect.

Link to comment
Share on other sites

Va salut,

Ca proaspat posesor de X1 25d - (2 luni), pot sa spun ca se conduce destul de usor, inclusiv directia, azi eram la autosoft pentru geometrie dupa ce am rupt masina intr-un canal fara capac si in softul cu care fac ei unghiurile la roti, pe langa model, an, etc., la X1 figura ca alegere tipul de servodirectie, ceva cu sau fara "asisted servotronic" daca imi aduc bine aminte.

 

Pot sa spun ca masina are si minusuri fata de cea pe care am condus-o in ultimii 5 ani , Opel Signum.

 

Cel mai mare inconvenient este sticlaria, are geamuri din sticla de borcan, niciun tratament anti soare/termic, etc. Parbrizul la fel , sticla inerta, pe caldurile astea este imposibil sa conduci masina fara sa stai 15 min. langa ea sa se raceasca cat de cat volanul, care iti ia pielea de pe degete, Opelul avea parbriz atermic, etc , abia acum imi dau seama de diferenta, nu mi s-a intamplat niciodata ca o sticla PET lasata in masina peste zi sa o gasesc incovoiata, contorsionata datorita caldurii acumulate in interiorul masinii. N-am folosit in viata mea parasolar de bord, n-am avut nevoie, azi am cumparat unul pentru X1 ca nu se mai poate trai in el. M-am uitat pe REALOEM , din pacate nu prea figureaza niciun parbriz cu referire la antitermic sau ceva de genul, poate pentru alte VIN-rui sau alte regiuni, o sa mai caut.

 

Un alt aspect este slaba receptie a posturilor radio, radioul este mai tot timpul pe RTL, un post cu o emisie destul de slaba, vreau sa spun ca pe centura Bucurestiului practic nu prinde postul deloc , in cazul in care alte masini cu care merg ocazional (Opel Signum, LR Discovery 4) in tara, RTL se prinde pana la Ploiesti, pe A1 pana la km 50, iar cand este nor afara pana la Sinaia. Pe valea oltului X1 nu prinde practic nimic.

 

Ar mai fi si zgomotul "de Logan" care-l fac incuietorile de la usi cand inchizi sau deschizi masina , dar asta nu este un impediment, desi au ras prietenii de mine cand au auzit prima data acel CLLLLANKKKKK.

 

Cam atat cu partea intunecata sa zic asa .

 

In rest masina se comporta exceptional, directie precisa, reprizele motorului 25d sunt mai mult decat satisfacatoare iar vizita la Autosoft imi da speranta ca este si rezistenta deoarece n-a fost nevoie de niciun reglaj la unghiul rotilor, doar indreptarea jantelor, asta in cazul in care garantez ca putine masini reuseau sa nu-si lase rotile in canalul in care am intrat cu ea.

 

Masina am luat-o sh de afara in iunie din reteaua BMW, cu istoric, fara accident sau altceva. Avea 18600 km din 03/2013, am deja 29 de mii, tipa dupa revizie.

Acum studiez forumurile de BMW codding pentru a-mi face o idee cu ce se mananca diagnoza la BMW , stie cineva de unde pot lua in Ro interfata de genul "BMW INPA / Ediabas K+DCAN" care sa functioneze pe masina de mai sus? Tot ce gasesc pe net sunt cele care merg pana in 2008 desi ele arata la fel cea din link-ul de mai sus.

Cu respect.

Nu cred ca exista vre-un bmw sa prinda posturi de radio bine, nu inteleg de ce, nici amplificator de semnal nu am gasit in speranta ca pot asculta si eu radio ca omu...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Va salut,

Sunt nou pe forum si de curand posesor de BMW X1 -2.0d sDrive.

Am tot citit topicul asta si as vrea sa dau si eu un feedback despre model.

Masina este din 2010 si am luat o de 2 saptamani din Blegia, la 160.000km.

Sa zicem ca modelul asta a fost o alegere mai mult din motive de necesitate decat de placere ( nu mi plac break-urile sub nici o forma si aveam nevoie de spatiu mai mare, iar bugetul nu mi perimtea x3 sau x5)

Plusuri:

Suficient de spatioasa, consum foarte bun din punctul meu de vedere - 5.8-5.9% extraurban(autostrada aprox 140km/h) si 8.7% in Bucuresti cu traficul de zi cu zi.

Stabilitate ok,interiorul nu da pe nimeni pe spate dar este acceptabil, destul de fasneata si odihnitoare la drumuri lungi.

Minusuri:

Directia foarte greoaie,intra destul de greu in vitezele 1,2,R; vajait al oglinizilor (cred) la viteze mai mari, pozitionarea suportului central de pahare si al scrumierei in pozitii deranjante,cel putin pentru mine.

Probleme:

In momentul in care viram maxim stanga sau dreapta, se auzea o bataie si un scartait.Speriat de ce am tot citit pe forum despre domnii de la reprezentatii BMW din Bucuresti am preferat sa merg la Gigel mecanicul din coltul blocului pentru a inlocui cureaua de la alternator, rola intinzatoare si cea de ghidaj.Problema rezolvata pentru aproximativ 500 de km :) Aceleeasi problema doar ca la un nivel mai scazut de zgomot si in prezent.

Tremuratul traditional al schimbatorului cand este pe liber.

Are un cloncanit la anumite denivelari sau gropi, pe fata, cred ca sunt capetele de bara.

Si acum piesa de rezistenta al acestui post :

Astazi am mers la BMW Filaret pentru un suport de capac motor si a programa o constatare.Un mecanic a fost suficient de amabil sa mi monteze suportul si l am rugat sa mi zica ceva de scartaiala reparata de Gigel si de un zumzait ce ma cam deranja la motor.Din pacate, de ce ti e frica nu scapi...este kitul de distributie !!!!

Socul a venti insa in momentul in care m a intrebat daca are carte service cu revizii la BMW...Da, raspunsul a fost DA...Luni sunt programat la o constatare in vederea schimbarii GRATUIT A KIT ULUI DE DISTRIBUTIE .Asta depinde de anumiti parametrii in urma constatarii si a verificarii istoricului, dar se pare ca totusi se schimba gratis la motoarele N47.

In incheiere, rog cateva pareri/opinii despre problemele mai sus mentionate.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Problemele pe care le ai sunt perfect normale la cati kilometri are masina. Daca service-ul s-a facut tot la BMW, in baza politicii de goodwill iti suporta partial/integral o serie de remedieri a unor defectiuni comune la masina ta, chiar daca a expirat garantia. Asta cu kitul de distributie e una din problemele cunoscute la motorul N47. Edited by andrei27
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

de un zumzait ce ma cam deranja la motor.Din pacate, de ce ti e frica nu scapi...este kitul de distributie !!!!

Socul a venti insa in momentul in care m a intrebat daca are carte service cu revizii la BMW...Da, raspunsul a fost DA...Luni sunt programat la o constatare in vederea schimbarii GRATUIT A KIT ULUI DE DISTRIBUTIE .Asta depinde de anumiti parametrii in urma constatarii si a verificarii istoricului, dar se pare ca totusi se schimba gratis la motoarele N47.

In incheiere, rog cateva pareri/opinii despre problemele mai sus mentionate.

Salut,

 

din pacate si eu eu am la masina acest zumzait care se aude mai tare pe masura ce accelerez. Nu are zgomot de lant , au ascutat-o mai multi , dar acest bazait ma enerveaza, parca ar fi o bobina. La relanti nu se aude.

Ma poate sfatui cineva?

 

Salutare tuturor,

din aug 2014 am un BMW X1 2.0 Xdrive automata

174.000km la achizitie , acum are 185.000km

2010

 

Masina am cumparat-o din tara nerulata aici , provine din Germania, sursa de incredere.

Probleme:

1. ma omoara PDC-ul.... este al doilea senzor de parcare care trebuie sa il schimb..sau naiba stie ce are ca imi da eroare cand este umezeala afara, sau cand merge , cand nu merge.

2. un zumzait constant care creste usor in intensitate odata cu accelerarea. Nu se aude la relanti acest zgomot sau alte zgomote specifice lantului de distributie.

Ma poate sfatui cineva cu mai multa experienta?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salut

 

saptamana aceasta am efectuat un test de consum urban prin metoda rezervorului plin. Mers deloc sport, normal. trafic semi-aglomerat, mers si seara cand era gol, cat de cat frig afara cand plecam la birou dimineata.

Matematic a iesit fix 11.7% iar pe bord aveam 12.1%. mi se pare destul de mult. Masina are xdrive si cutie automata. motorul este 18d - 143cp. pana sa fac distributia si sa am problema cu injectorul, aveam in oras undeva 9.5-10.6 pe BC.

 

urmeaza sa aplic in weekend si consum extraurban - mers pana la ploiesti pe autostrada. o sa revin cu rezultatul.

 

Ar fi interesant sa puneti si voi ce consumuri aveti urban/extra cu sau fara cutie automata sau xdrive.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Inca nu sunt posesor de X1, insa imi cam face cu ochiu si ma gandesc serios la o achizitionare. Forumul e bogat in relatari, insa peste tot este asa.

Azi am condus prima data un X1 al unui coleg de munca. M-a frapat insa ceva: - stimati domni, doamne, ... aceasta masina are servo? Pentru ca mie mi s-a parut ca volanul se invarte extrem de greu.

 

Ca mentiune: - poses un duster 4x4, ca si gabarit este similar cu X1, insa in materie de condus si servo merge mult mai bine si mai usor.

Poate va intrebati de ce as face trecerea de la duster la X1. Motivul ar fi singurul: - vreau o masina cu cutie automata, si cu tinuta la drum cel putin ca si dusterul, insa si un confort si o calitate in plus - cum dealtfel bmw-ul se lauda ca o ofera.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Inca nu sunt posesor de X1, insa imi cam face cu ochiu si ma gandesc serios la o achizitionare. Forumul e bogat in relatari, insa peste tot este asa.

Azi am condus prima data un X1 al unui coleg de munca. M-a frapat insa ceva: - stimati domni, doamne, ... aceasta masina are servo? Pentru ca mie mi s-a parut ca volanul se invarte extrem de greu.

 

Ca mentiune: - poses un duster 4x4, ca si gabarit este similar cu X1, insa in materie de condus si servo merge mult mai bine si mai usor.

Poate va intrebati de ce as face trecerea de la duster la X1. Motivul ar fi singurul: - vreau o masina cu cutie automata, si cu tinuta la drum cel putin ca si dusterul, insa si un confort si o calitate in plus - cum dealtfel bmw-ul se lauda ca o ofera.

 

 

servo la bmw seria 3 si 1 mereu a fost mai rigida (modelele astea le am avut eu) .

Link to comment
Share on other sites

Ma bag si eu la partea de feedback dupa cateva saptamani cu "autoutilitara mea" rolleyes.gif: (dupa cum am spus vin de pe un E91 320d 2006)

 

PRO

  • spatiul - este ceva mai ok din punctul meu de vedere fata de E91
  • suspensia - fata de E91 cu suspensie M e vis. Acum am rotile de iarna pe 17, banuiesc ca vara va fi mai nasol
  • meniul navigatiei si tot ce inseamna CIC - se misca mai repede si e mai intuitiv
  • consum - 8% in oras si 7% afara la mers destul de sportiv si in oras si afara

CONTRA

  • insonorizarea - horror!
  • sunetul motorului dimineata la rece. Bat tachetii intr-o veselie.
  • frica motorului N47 desi masina are garantie si cei de la BMW Germania si din Romania spun ca nu se aude nimic suspect in privinta distribuitiei
  • calitatea materialelor - parca e putin sub ce este pe celelalte modele BMW in afara de Seria 1
  • un patinat usor dimineata in prima treapta la plecare care s-a mentinut prima saptamana. Acum a disparut. Am crezut ca e kitul de ambreiaj. Sa vedem daca reapare.

In rest imi place masina si incep/incerc sa ma obisnuiesc cu ea. Asteptam si alte pareri.

Edited by s0s0drk
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ma bag si eu la partea de feedback dupa cateva saptamani cu "autoutilitara mea" rolleyes.gif: (dupa cum am spus vin de pe un E91 320d 2006)

 

PRO

  • spatiul - este ceva mai ok din punctul meu de vedere fata de E91
  • suspensia - fata de E91 cu suspensie M e vis. Acum am rotile de iarna pe 17, banuiesc ca vara va fi mai nasol
  • meniul navigatiei si tot ce inseamna CIC - se misca mai repede si e mai intuitiv
  • consum - 8% in oras si 7% afara la mers destul de sportiv si in oras si afara

CONTRA

  • insonorizarea - horror!
  • sunetul motorului dimineata la rece. Bat tachetii intr-o veselie.
  • frica motorului N47 desi masina are garantie si cei de la BMW Germania si din Romania spun ca nu se aude nimic suspect in privinta distribuitiei
  • calitatea materialelor - parca e putin sub ce este pe celelalte modele BMW in afara de Seria 1
  • un patinat usor dimineata in prima treapta la plecare care s-a mentinut prima saptamana. Acum a disparut. Am crezut ca e kitul de ambreiaj. Sa vedem daca reapare.

In rest imi place masina si incep/incerc sa ma obisnuiesc cu ea. Asteptam si alte pareri.

 

este echipata cu xdrive si cutie automata?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ma bag si eu la partea de feedback dupa cateva saptamani cu "autoutilitara mea" rolleyes.gif: (dupa cum am spus vin de pe un E91 320d 2006)

 

PRO

  • spatiul - este ceva mai ok din punctul meu de vedere fata de E91
  • suspensia - fata de E91 cu suspensie M e vis. Acum am rotile de iarna pe 17, banuiesc ca vara va fi mai nasol
  • meniul navigatiei si tot ce inseamna CIC - se misca mai repede si e mai intuitiv
  • consum - 8% in oras si 7% afara la mers destul de sportiv si in oras si afara

CONTRA

  • insonorizarea - horror!
  • sunetul motorului dimineata la rece. Bat tachetii intr-o veselie.
  • frica motorului N47 desi masina are garantie si cei de la BMW Germania si din Romania spun ca nu se aude nimic suspect in privinta distribuitiei
  • calitatea materialelor - parca e putin sub ce este pe celelalte modele BMW in afara de Seria 1
  • un patinat usor dimineata in prima treapta la plecare care s-a mentinut prima saptamana. Acum a disparut. Am crezut ca e kitul de ambreiaj. Sa vedem daca reapare.

In rest imi place masina si incep/incerc sa ma obisnuiesc cu ea. Asteptam si alte pareri.

:)) sustin intru totul cele de mai sus.

Problema cu ambreiajul apare si dispare dupa bunul plac..de obicei cand e mai frig.

Edited by alpy
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Azi am condus prima data un X1 al unui coleg de munca. M-a frapat insa ceva: - stimati domni, doamne, ... aceasta masina are servo? Pentru ca mie mi s-a parut ca volanul se invarte extrem de greu.

 

 

Are servo :))

 

Am observat si eu directia greoaie la anumite modele - 18D mai ales. Nu mai retin ce optiunea lipsea pe acele modele, dar directia mergea foarte greu.

 

Eu am 23D si directia merge usor. Bine, in general directia la BMW merge mai greu decat la Audi sau Mercedes, dar e mai bine pt "feeling" sportiv.

 

La a mea X1 23D cu XDrive, cutie automata, 2012, 74.000 km, luata de noua am constatat urmatoarele:

 

Pro:

- directie f precisa;

- motor si cutie cu raspuns bun si foarte puternica;

- sistem Xdrive f bun;

- fiabilitate la mecanica, in special la articulatii si brate (nu am schimbat nimic pana acum - ceea ce cu anvelope runflat si drumurile noastre e un miracol;

- suspensie si articulatii care ajuta masina sa ramana "infipta" in orice viraj;

- centru de greutate jos (nu simti body roll ca la X3 sau X5 de exemplu);

- sistem navigatie f bun, cu conditia sa iti actualizezi hartile periodic.

 

Cons:

- finisaje interioare foarte proaste. am fost in garantie de minim 10 ori pentru sunete in interior. S-au chinuit baietii, dar sunt proaste materialele, prea mult nu au ce face;

- treapta a 6-a mult prea scurta. O fi bine pt modelele 18d cu doar 143 CP dar la ai mei 204 CP nu era nevoie. Rezultatul este consum ridicat in regim de autostrada de 140 km pt ca regimul de turatie la aceasta viteza este de 3000 RPM, consum de cca. 7,5 l/%.

- sonorizare deplorabila. Nu ma deranjeaza prea tare, nu mai sunt la varsta la care sa imi placa sa bubuie boxele dar din cand in cand, cand imi place o melodie, regret vechea masina.

 

Repet, masina e fiabila overall, dar eu am schimbat uleiul la 15.000 km nu la 30.000 km cum recomanda BMW. La 100.000 km voi schimba si uleiul la cutia automata.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

x1 18d luat nou in martie 2012 :

 

60.000km, in urma cu o luna jumatate, cedat fulie alternator, s-a rupt si a cazut, cureaua arata foarte bine

 

saptamana trecuta facut distributia in garantie, 62.000km, avem garantia extinsa 6 ani/200.000km, a trebuit platit uleiul 500ron, nu e acoperit de garantie, schimbat si bateria AGM bonus de 1600 ron

 

astazi masina se intoarce in service cu 4x4! si dsc aprinse in bord

Link to comment
Share on other sites

x1 18d luat nou in martie 2012 :

 

60.000km, in urma cu o luna jumatate, cedat fulie alternator, s-a rupt si a cazut, cureaua arata foarte bine

 

saptamana trecuta facut distributia in garantie, 62.000km, avem garantia extinsa 6 ani/200.000km, a trebuit platit uleiul 500ron, nu e acoperit de garantie, schimbat si bateria AGM bonus de 1600 ron

 

astazi masina se intoarce in service cu 4x4! si dsc aprinse in bord

Foarte ciudat. Chiar atat de rau sa afecteze drumurile din Romania o masina? Eu am luat un X1 23d xdrive in ianuarie din Germania la 160.000 km. Fabricat 11.2011, echipare M. Dupa 20.000 km masina se prezinta in continuare impecabil desi nu a fost menajata...:) Am schimbat distributia preventiv dupa ce m-am luat dupa unul si dupa altul... Cea veche era ok.

 

http://images.tapatalk-cdn.com/15/07/16/1fae743e62ff84a318f004190dbb1f60.jpg

 

Sent from my HTC One_M8

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ai schimbat deja bateria? facea figuri sau ai avut vreun alt motiv intemeiat?

 

eu o am pe cea noua, masina fiind cumparata in mai 2011. motor tot de 18dx.

Da, a facut ceva probleme cu erori, e drept ca si mama mea, utilizatorul masinii, o foloseste foarte mult urban pe drumuri foarte scurte, extra ur an vede cam odata la 2-3 sapt.

 

Un prieten si-a luat de aproape 1 an un x1 lci 20d sh din germania 20k km, masina avea 1an atuncea, din 2013, a schimbat in garantie dupa ce a facut cu el aicea 10k km 1 injector, initial pe diagnoza erau doua dar i-au bagat nu stiu ce solutie de curatare si a ramas doar 1 pana la urma.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.