Jump to content

Accident cu neacordare de prioritate dar vinovatul taximetrist e neatins


SlowDeath

Recommended Posts

va dati toti cu parerea si acuzati taximetristul. ori nu vedeti ori aveti ura pe taximetristi dar se vede clar ca omul sa asigurat si a plecat(cati dintre voi nu faceti la fel?) soarele, tirul iau inchis unghiurile si normal ca nu la vazut pe cel ce face cerculete. dupa parerea voastra e normal sa mergi cu 70 90 pe o strada cu limita de 50? e normal sa mergi pe banda a2a cand prima e libera?(nu o dati ca era masina aia oprita pe prima banda uitativa atent ca el vine de departe pe banda 2) se vede cum a tras de volan si a accelerat in loc sa franeze a sperat ca trece printre ele. inainte sa aruncati cu acuzatii ati face bine sa stati putin sa analizati prb. nu e intoarcere pe linia continua dupa cum se vede ca e intrerupta special pt cei ce ies de la benzinarie. asa cum spun unii ghinion sau harma sau cum vreti sai spuneti.
  • Downvote 26
Link to comment
Share on other sites

va dati toti cu parerea si acuzati taximetristul. ori nu vedeti ori aveti ura pe taximetristi dar se vede clar ca omul sa asigurat si a plecat(cati dintre voi nu faceti la fel?) soarele, tirul iau inchis unghiurile si normal ca nu la vazut pe cel ce face cerculete. dupa parerea voastra e normal sa mergi cu 70 90 pe o strada cu limita de 50? e normal sa mergi pe banda a2a cand prima e libera?(nu o dati ca era masina aia oprita pe prima banda uitativa atent ca el vine de departe pe banda 2) se vede cum a tras de volan si a accelerat in loc sa franeze a sperat ca trece printre ele. inainte sa aruncati cu acuzatii ati face bine sa stati putin sa analizati prb. nu e intoarcere pe linia continua dupa cum se vede ca e intrerupta special pt cei ce ies de la benzinarie. asa cum spun unii ghinion sau harma sau cum vreti sai spuneti.

Tu, in loc sa-ti dai cu parerea, una proasta oricum, mai bine treci pe la scoala, analfabetule moralist ce esti.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

si cred ca face referire la karma nu la "harma", se vede clar cum taximetristul are doar un singur scop sa-i taie calea celui ce vine din sens opus, in rest nu prea era interesat ce se va intampla cand termina virajul, toate specimenele de genul merg pe "franeaza bou ca doar d-aia are frane"
Link to comment
Share on other sites

va dati toti cu parerea si acuzati taximetristul. ori nu vedeti ori aveti ura pe taximetristi dar se vede clar ca omul sa asigurat si a plecat(cati dintre voi nu faceti la fel?) soarele, tirul iau inchis unghiurile si normal ca nu la vazut pe cel ce face cerculete. dupa parerea voastra e normal sa mergi cu 70 90 pe o strada cu limita de 50? e normal sa mergi pe banda a2a cand prima e libera?(nu o dati ca era masina aia oprita pe prima banda uitativa atent ca el vine de departe pe banda 2) se vede cum a tras de volan si a accelerat in loc sa franeze a sperat ca trece printre ele. inainte sa aruncati cu acuzatii ati face bine sa stati putin sa analizati prb. nu e intoarcere pe linia continua dupa cum se vede ca e intrerupta special pt cei ce ies de la benzinarie. asa cum spun unii ghinion sau harma sau cum vreti sai spuneti.

 

 

Te-ai trezit. Banda 1 e plina de gropi pe strada aia :) Te invit la BR sa mergi tu pe Rm Sarat pe banda 1 si mai vbim apoi :)

Link to comment
Share on other sites

va dati toti cu parerea si acuzati taximetristul. ori nu vedeti ori aveti ura pe taximetristi dar se vede clar ca omul sa asigurat si a plecat(cati dintre voi nu faceti la fel?) soarele, tirul iau inchis unghiurile si normal ca nu la vazut pe cel ce face cerculete. dupa parerea voastra e normal sa mergi cu 70 90 pe o strada cu limita de 50? e normal sa mergi pe banda a2a cand prima e libera?(nu o dati ca era masina aia oprita pe prima banda uitativa atent ca el vine de departe pe banda 2) se vede cum a tras de volan si a accelerat in loc sa franeze a sperat ca trece printre ele. inainte sa aruncati cu acuzatii ati face bine sa stati putin sa analizati prb. nu e intoarcere pe linia continua dupa cum se vede ca e intrerupta special pt cei ce ies de la benzinarie. asa cum spun unii ghinion sau harma sau cum vreti sai spuneti.

 

Daca tu asa gandesti,n-as vrea sa vad cum si conduci.. Ori nu vezi ca pe prima banda era parcata masina aia alba,drept pentru care omul era si normal sa mearga pe banda 2 (nemaipunand la socoteala ce a zis si kristal,banda 1 acolo e o nenorocire de la canalizarile infundate/gropi),ori esti prost-intentionat. Si ceea ce a facut gibonul ala de taximetrist nu e un caz singular,multi asemenea "soferi" de miezul noptii sunt la fel de priceputi,asta doar a avut ghinionul sa i se dovedeasca prostia pe video

Link to comment
Share on other sites

va dati toti cu parerea si acuzati taximetristul. ori nu vedeti ori aveti ura pe taximetristi dar se vede clar ca omul sa asigurat si a plecat(cati dintre voi nu faceti la fel?) soarele, tirul iau inchis unghiurile si normal ca nu la vazut pe cel ce face cerculete. dupa parerea voastra e normal sa mergi cu 70 90 pe o strada cu limita de 50? e normal sa mergi pe banda a2a cand prima e libera?(nu o dati ca era masina aia oprita pe prima banda uitativa atent ca el vine de departe pe banda 2) se vede cum a tras de volan si a accelerat in loc sa franeze a sperat ca trece printre ele. inainte sa aruncati cu acuzatii ati face bine sa stati putin sa analizati prb. nu e intoarcere pe linia continua dupa cum se vede ca e intrerupta special pt cei ce ies de la benzinarie. asa cum spun unii ghinion sau harma sau cum vreti sai spuneti.

 

Ai logan ? Esti femeie ? Una din doua ..

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Este logic ca taximetristul e de vina, oricum 90% dintre ei conduc ca niste oligofreni, dar si cel care a lovit apoi inca 2 masini e un pic retard.

 

Intr-o situatie de genul asta eu as frana si as tine volanul drept. Asta e, lovesti masina. Fierul se indreapta, dar cu ocoliri d-astea poti ucide pe cineva. Era prea din scurt sa-ti imaginezi ca poti sa ocolesti totul elegant si sa eviti accidentul.

Cand am facut scoala de soferi am avut un instructor care mi-a zis o chestie desteapta. Daca intr-o situatie d-asta incerci sa ocolesti nu stii pe cine lovesti, poate chiar omori vreun pieton, sunt prea multi factori pe care nu-i poti controla.

Reactia cea mai buna e frana cat mai rapida si gata.

Accidentul asta parca e din NFS, mai rar vezi asa ceva. Parca uitase unde e frana.

Edited by Service Premium
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Intr-o situatie de genul asta eu as frana si as tine volanul drept. Asta e, lovesti masina.

[...]

Reactia cea mai buna e frana cat mai rapida si gata.

Usor de zis, mai greu de facut. Prima reactie este sa te feresti.

Ciudat e ca nu pare sa fi franat de loc. Clar s-a speriat si a reactionat aiurea.

Link to comment
Share on other sites

Acest accident este dovada clara ca in Romania 90% dintre soferi sunt pericol public, inconstienti, retardati,etc si asta si pentru faptul ca nu exista deloc educatie rutiera.

In America daca ai 2-3 accidente intr-o perioada relativ scurta (2-3 ani), chiar daca esti nevinovat, ai probleme cu asigurarea si incep sa te ia la bani marunti daca acel accident (sau accidente), desi conform legii esti nevinovat, nu putea fi evitat, si asta din cauza ta.

In cazul de fata taximetristul clar este vinovat si nu are nicio scuza. Nu vezi din cauza soarelui sau a tirului, stai pana vezi. Mai mult de atat, daca vezi ca ai facut o porcarie, te opresti in mijlocul drumului si il lasi pe celalalt sa treaca sau, daca vine cineva peste tine, ii dai talpa cat poti pe contrasens si te bagi pe banda a doua progresiv sau chiar mergi intre benzi. In nici un caz traversezi soseaua la pas.

Legat de nevinovat. Mi-e greu de crezut ca nu l-a vazut pe taximetrist din timp, astfel avand tot timpul din lume sa se intrebe "oare ce face boul ala?". Corect si de bun simt (care nu exista) era ca macar sa ia piciorul din gaz si sa aiba o priveliste de ansamblu in mintea lui cu posibilele optiuni. Daca omul reducea si frana evita lejer accidentul sau indoia o aripa in cel mai rau caz si asta era.

Eu spun ca in tot acest accident a fost si o mare parte de noroc; daca masina parcata era cu 5m mai in fata, Golful evita masina parcata dar nu mai reusea sa se incadreze pe banda a 2-a. Intra clar pe contrasens unde probabil se izbea frontal cu 60km/h de acel Vitara care circula si el cu 60km/h si urmarile erau altele. Toata chestia asta datorata cel mai probabil orgoliului de a nu-l lasa pe un imbecil sa se bage peste "dreptul tau" coloborat cu un stil corigent de a conduce si intelege ce se intampla langa tine (valabil pt amandoi). Si uite asa mor oameni nevinovati din cauza mai multor factori.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Fata de accidentul avut de mine, acesta a iesit mai rau.

Adica, in momentul in care eviti un obstacol, o faci in speranta sa reduci pagubele.

Bine, nu ai cum sa anticipezi ca va iesi bine sau rau.

 

Eu nu sunt de acord cu lovitul masinilor, daca poti evita asta.

Poti sa omori sau sa mutilezi un om doar ca sa iesi "nevinovat" dintr-un accident si sa vada politistul ca tu aveai prioritate?

Sau incerci sa eviti si poate iese totul mai bine?

Legea e clara si la noi cu neacordarea de prioritate dar este aplica prost.

La noi politistul considera neacordare de prioritate DOAR daca se lovesc 2 masini iar masina vinovata este lovita si ea.

Link to comment
Share on other sites

si in cazul in care il eviti pe un bou care isi pune viata in mainile (si la picioarele) tale si omori un pieton ghinionist si te califici la omor din culpa cum e?

gandeste-te in cazul tau, te-ai oprit intr-un stalp la jumate de metru de trotuar si o trecere de pietoni. Daca loveai vreun pieton care astepta sa treaca tot asa ziceai?

p.s. in cazul de fata, ce s-ar fi intamplat daca in spatele sau in fata masinii parcate astepta cineva sa treaca strada? il facea terci au ba?

Asa ca, din punctul meu de vedere, da-l in PLM de sofer care nu se asigura!

 

Si inca ceva: in momentul in care eviti un obstacol (si ma refer aici la situatii asemanatoare cazului de fata sau la accidentul tau), nu o faci ca sa reduci pagubele. O faci instinctiv. Punct. Ei bine, aceste instincte nu sunt totdeauna benefice. Sunt destule cazuri in care franezi instinctiv si/sau tragi de volan si prin asta mai rau faci. Acest fel de instincte este bine sa ajungi sa le poti controla.

In cazul de fata: ok, soferul caruia i s-a taiat calea a reactionat instinctiv, a vrut sa evite un accident si provocarea de pagube, dar a facut mai mult rau. In primul rand lui, deoarece stii bine in ce situatie e cu asigurarile si reparatul masinii. In al doilea rand, pagubele provocate sunt mai mari, fiind implicate 3 masini in loc de doar 2, el si taxi.

Edited by Rares_CJ
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.