Jump to content

despre fum la diesel... discutie pareri etc


al_padrino

Recommended Posts

salutare fratilor...

 

 

am observat ca in momentul in care accelerez ( nu blana' ci mers normal ) pe timp de noapte daca e cineva in spate si farurile bat ' pe mine se vede fumul de la esapament :blink: nu e ciudat ?.... nu mai vorbesc ca daca ai dau talpa .. se vede exact ca cerneala lasata de o caracatita :) adica fum la greu .... e normal? .. ... specific ca masina are un consum obijnuit ...deci nimic anormal care sa mi atraga atentia ...doar fumul ... care e ceva bizar ....

 

 

lamuriti ma si pe mine mersi ..... :)

Edited by al_padrino
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

salutare fratilor...

  am observat ca in momentul in care accelerez ( nu blana' ci mers normal ) pe timp de noapte daca e cineva in spate  si farurile bat ' pe mine  se vede fumul de la esapament    :blink:  nu e ciudat ?....  nu mai vorbesc ca daca ai dau talpa ..  se vede exact ca cerneala lasata de o caracatita  :)  adica fum la greu ....  e normal? ..  ...  specific ca masina are un consum obijnuit ...deci nimic anormal  care sa mi atraga atentia ...doar fumul ... care e ceva bizar ....

    lamuriti ma si pe mine    mersi ..... :)

195742[/snapback]

Pai una din cauzele cele mai ieftine ar fi faptul ca mergi intre 1000 si 2000 de ture, iar atunci cand in sfarsit iesi din oras si treci spre 2500...3000 incepe sa se curete instalatia de funingine. A doua mai ieftina ar fi vreo valva egr, debitmetru. Cea mai nasoala poa` sa fie din injectoare sau turbina. Ultima varianta si cea mai neinsemnata ar fi ca asa face toate. :)

Link to comment
Share on other sites

Pai una din cauzele cele mai ieftine ar fi faptul ca mergi intre 1000 si 2000 de ture, iar atunci cand in sfarsit iesi din oras si treci spre 2500...3000 incepe sa se curete instalatia de funingine. A doua mai ieftina ar fi vreo valva egr, debitmetru. Cea mai nasoala poa` sa fie din injectoare sau turbina. Ultima varianta si cea mai neinsemnata ar fi ca asa face toate. :blink:

195761[/snapback]

 

 

MA acum serios ... "asa face toate"?......deci am spus masina merge ok ...putere tot ce vrei nimic anormal ..numai cu exceptia fumului.... :)

Link to comment
Share on other sites

zi mi si mie te rog ce e valva aia egr? :blink:

195771[/snapback]

Pai s-a tot discutat de ea pe aici, da un search. Este o chestie banala, merge si curatata nu neaparat inlocuita.

 

LE: Nu stiu exact pe unde e, eu n-am avut probleme, de aia zic sa dai search ca am citit pe n topicuri de ea. :)

Edited by avlad
Link to comment
Share on other sites

si la mine asa face...desii sub 2500rpm nu o las.E normal la un diesel.Dar nu ai specificat....fumul e alb sau negru....daca e alb inseamna ca iti mananca ulei

195788[/snapback]

 

 

noaptea chiar daca e negru se vede alb ..ziua e megru ...si nu mi consuma ulei ..altfel s ar fi vazut pe joja... sa nu mai vorbesc ca ar' fi scos fum alb mereu ... :blink:

 

iar fumul de motorina e albastru oarecum ... nu e negru ... iar noaptea se vede albastru deschis daca bat faruri din spate...etc

Edited by al_padrino
Link to comment
Share on other sites

salutare fratilor...

  am observat ca in momentul in care accelerez ( nu blana' ci mers normal ) pe timp de noapte daca e cineva in spate  si farurile bat ' pe mine  se vede fumul de la esapament    :blink:  nu e ciudat ?....  nu mai vorbesc ca daca ai dau talpa ..  se vede exact ca cerneala lasata de o caracatita  :)  adica fum la greu ....  e normal? ..  ...  specific ca masina are un consum obijnuit ...deci nimic anormal  care sa mi atraga atentia ...doar fumul ... care e ceva bizar ....

    lamuriti ma si pe mine    mersi ..... :)

195742[/snapback]

asa face si al meu

ziua nu observ numai daca o calc mai tare

Link to comment
Share on other sites

Depinde si ce motorina alimentezi..sfat: baga una mai calitativa..... :)  :)

195792[/snapback]

 

 

sefu' asta cu motorina e veche .... :blink: ...plus de asta pe piatza este numai euro 4 si 5 la pompa .... ce inseama pt . tine motorina mai calitativa ? ...adica sa aibe ' miere in ea ?... sau poate niste lapte ??.....

 

 

nu am vrut sa par ironic sorry ..... dar nu cred ca baga nimeni PACURA in BMW ....

 

 

oricum mersi pt sfat...

 

 

bafta si numai bine ! :)

Link to comment
Share on other sites

ce nu spune nimeni ,e ca e vorba mai mult ca sigur despre 525d.de exemplu,la 530d si la 520 d nu apare problema fumului...decat foarte putin.probabil ca motorul de 2500 e mai putin echilibrat...daca masina e alegata ceva mai mult la drum lung,problema fumului de motorina dispare.parerea mea...
Link to comment
Share on other sites

Orice diesel scoate fum negru la accelerare pentru ca nu poate arde toata motorina injectata. Fumul negru e de la motorina. Am vazut recent un 525d sau 530d E39 cum a accelerat in fata mea si a lasat 2 dungi negre pe asfalt pe asfalt pe o portiune de vreo 20 de metri (avea 2 tevi de esapament indreptate in jos). Nu e nimic anormal in asta.
Link to comment
Share on other sites

ce nu spune nimeni ,e ca e vorba mai mult ca sigur despre 525d.de exemplu,la 530d si la 520 d nu apare problema fumului...decat foarte putin.probabil ca motorul de 2500 e mai putin echilibrat...daca masina e alegata ceva mai mult la drum lung,problema fumului de motorina dispare.parerea mea...

196075[/snapback]

Pai 530d si 525d au acelasi motor, M57. Sint mici diferente desigur, dar cred ca ai glumit cand ai spus asta. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Pai 530d si 525d au acelasi motor, M57. Sint mici diferente desigur, dar cred ca ai glumit cand ai spus asta. :)

196093[/snapback]

 

 

sa inteleg ca are aceeasi capacitate si e doar supraalimentat?

:blink: (vorbim de e39)

 

sau ce ai vrut sa spui?

Edited by al_padrino
Link to comment
Share on other sites

Ba sustin eu.

Cand am adus masina nu scotea fum. Deloc. e39, 530 D. Am mai povestit undeva pe forum, practic singura verificare temeinic facuta in Germania a fost la gazele de esapament. Asa s-a verificat starea motorului. Verdictul in privinta gazelor: foarte bine, chiar felicitari. Masina se comporta, dupa 120 de mii de km, ca una noua. La RAR la noi mi-au turat motorul de ziceai ca zbura de pe caroserie...stiu ca asa se procedeaza, insa ala mi-a zis stupefiat ca nu-i mai merge aparatul, ca nu inregistra nimic.

In primii 10 mii de km, in tara...iarasi n-am vazut pic de fum. Acum, dupa 40 de mii, SE VEDE.

Ce am constatat: daca, la inceput, statea la relanti cateva minute, nici macar nu "pata" zapada de sub teava de esapament...La fel, nici daca o turam pe loc.

Timpul trece, insa. :blink:

 

Acum scoate.

Dupa ce am facut cam 20 de mii cu un ulei nou...da, stiu, trebuia sa schimb mai repede :) ... a inceput sa afume. Am vazut seara, in lumina farurilor celor din urma, mai ales la cei care nu au decat 520 :) :) ca a inceput sa cam scoata fum.

Mai ales cand e motorul rece.

 

M-am speriat in momentul in care, dupa vreo 3 zile de repaos, am pornit masina si am vazut ca dadea fum, la acceleratii, fum destul de gros si de negru.

 

Am facut schimbul de ulei si filtre, plus celebrul filtul epurator - ala de la valva EGR de care am citit pe forum. Situatia s-a stabilizat, in sensul ca nu mai da decat putin fum, cand calc pedala brusc pina la capat si motorul este subturat...am steptronic.

 

Ce nu inteleg, insa...daca motorul nu este incalzit pina la capat, daca masina sta la relanti, sub teava de esapament, pe asfalt, se depune ceva...ce habar n-am ce-o fi, m-am gandit c-or fi aburi, sper sa nu fie ulei... :) Oricum nu ma pricep, dar gandul de la zapada aia care ramanea intacta cand am adus-o...imi da fiori. :)

 

Asta ca sa vedeti ca romanu' s-a nascut POIET.

Link to comment
Share on other sites

Ba sustin eu.

Cand am adus masina nu scotea fum. Deloc. e39, 530 D. Am mai povestit undeva pe forum, practic singura verificare temeinic facuta in Germania a fost la gazele de esapament. Asa s-a verificat starea motorului. Verdictul in privinta gazelor: foarte bine, chiar felicitari. Masina se comporta, dupa 120 de mii de km, ca una noua. La RAR la noi mi-au turat motorul de ziceai ca zbura de pe caroserie...stiu ca asa se procedeaza, insa ala mi-a zis stupefiat ca nu-i mai merge aparatul, ca nu inregistra nimic.

In primii 10 mii de km, in tara...iarasi n-am vazut pic de fum. Acum, dupa 40 de mii, SE VEDE.

Ce am constatat: daca, la inceput, statea la relanti cateva minute, nici macar nu "pata" zapada de sub teava de esapament...La fel, nici daca o turam pe loc.

Timpul trece, insa. :blink:

 

Acum scoate.

Dupa ce am facut cam 20 de mii cu un ulei nou...da, stiu, trebuia sa schimb mai repede :) ... a inceput sa afume. Am vazut seara, in lumina farurilor celor din urma, mai ales la cei care nu au decat 520  :)  :) ca a inceput sa cam scoata fum.

Mai ales cand e motorul rece.

 

M-am speriat in momentul in care, dupa vreo 3 zile de repaos, am pornit masina si am vazut ca dadea fum, la acceleratii, fum destul de gros si de negru.

 

Am facut schimbul de ulei si filtre, plus celebrul filtul epurator - ala de la valva EGR de care am citit pe forum. Situatia s-a stabilizat, in sensul ca nu mai da decat putin fum, cand calc pedala brusc pina la capat si motorul este subturat...am steptronic.

 

Ce nu inteleg, insa...daca motorul nu este incalzit pina la capat, daca masina sta la relanti, sub teava de esapament, pe asfalt, se depune ceva...ce habar n-am ce-o fi, m-am gandit c-or fi aburi, sper sa nu fie ulei... :)  Oricum nu ma pricep, dar gandul de la zapada aia care ramanea intacta cand am adus-o...imi da fiori. :)

 

Asta ca sa vedeti ca romanu' s-a nascut POIET.

196192[/snapback]

 

treaba cu urma pe asfalt e normala .... acum lamureste ma si pe mine ,,,,ce filtru exista la valva egr ??!!! ...mersi...

Link to comment
Share on other sites

Unul pe care am dat 2 mil 200. N-am asistat la montaj. Am vazut doar factura. In magazinul de la service mi-a fost prezentato o cutie neagra, de platic, care avea niste "camarute" si, intr-una din ele, se afla o chestie circulara (asa, ca...un pix) invelita intr-o pasla. Eu citisem pe forum ca ar fi ca un mosor de ata...de asta m-am mirat ca nu semana cu ce citisem. Cine stie, poate mi-au aratat un filtru de Audi! :blink:

Nu stiu cum arata nici valva aia, si daca mi-au curatat-o sau nu.

Link to comment
Share on other sites

sa inteleg ca are aceeasi capacitate si e doar supraalimentat?

:blink:  (vorbim de e39) 

 

  sau ce ai vrut sa spui?

196191[/snapback]

Nu, au capacitati diferite, dar motorul e acelasi probabil in proportie de 90%. Altfel de ce le dadeau acelasi nume. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
eu am un 525 d din 2002.. cand eram in tara bagam motorina de la petrom deobicei.. nu stau in bucuresti si singurul peco era petroam.. si atunci cand o turam bine ma refer de la 3000 in sus dadea cu fum negru.. nu ceva exagerat dar dadea.. acum sunt in italia. bag motorina de cea mai buna caliltate zic eu (bluedisel de la agip) si tot da cu fum cand o turez bine... dar am vazut si la masini noi X5 etc mercedes disel.. cand sunt turate bine (in mers) toate dau cu fum!! deci... dc nici motorina de afara nu este calitativa mi se pare mie ca diselul da cu fum :blink:, tin sa precizez pe loc turata nu da deloc cu fum..
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.