Jump to content

despre fum la diesel... discutie pareri etc


al_padrino

Recommended Posts

dai pace atunci,, eram curios ca si 330d-ul meu scoate un puf de fum cand ii dai brusc blana la maxim dar avand vedere ca e normal asa ceva nu imi fac probleme. totusi inainte de chiptuning nu scoatea deloc.oare ce-i de la bmw ar putea sa imi rescrie tot calculatorul sa am inapoi fisierul original sau poate chiar unul updatat?
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

pt fum...Hmmmmm..orice diesel da,dar conteaza mult motorina.Eu am fost plecat cu masina mea un E39 din 2002 525 d in germania.si eram obijnuit sa dea fum cand o calcam,dar dupa ce am alimentata de cateva ori de acolo cu motorina aaia a lor...am ramas uimit masina dadea fum un pic de tot nu ca in romania.Trageti concluzia....Motorina de la noi Este sulfuroasa..este foarte bogata in sulf si nu este trecuta prin toate procedeele care se efectueaza la o rafinarie moderna.asa ca rezultatul este fumul de pe tobele noastre.daca aveti ocazia bagati o motorina de afara din germania de preferat si o sa vedeti rezultatele.DECI....de aia cand aducem o masina de la ei de aia nu da cu fum cum fac astea de la noi..
Link to comment
Share on other sites

@dansrk: intreaba la pompa din ce e facuta motorina bluediesel. :blink: O sa ai o surpriza!

Toata lumea care a iesit pe afara a observat ca masina merge mai bine, fie ca a fost benzina fie diesel. In primul rand e calitatea si poate mai important, e regimul in care masina merge. Acolo ai drumuri pe care nu stai sa mesteci in cutie de enspe mii de ori. Si aici in tara, masinile care merg mult in afara orasului merg mult mai bine ca alea care sunt fatzaite toata ziua in oras. Regimurile astea tranzitorii si aglomeratia fac ca motorul sa fie imbacsit de de praf, combustibil nears. Nu prea aveti ce sa-i faceti, doar sa fiti atenti la stilul de condus si s-o mai ardeti din cand in cand acolo unde aveti loc. Asta e Romania...

La talpa, e normal sa scoata fum negru, motorina nearsa e aruncata afara.

Link to comment
Share on other sites

pt fum...Hmmmmm..orice diesel da,dar conteaza mult motorina.Eu am fost plecat cu masina mea un E39 din 2002 525 d in germania.si eram obijnuit sa dea fum cand o calcam,dar dupa ce am alimentata de cateva ori de acolo cu motorina aaia a lor...am ramas uimit masina dadea fum un pic de tot nu ca in romania.Trageti concluzia....Motorina de la noi Este sulfuroasa..este foarte bogata in sulf si nu este trecuta prin toate procedeele care se efectueaza la o rafinarie moderna.asa ca rezultatul este fumul de pe tobele noastre.daca aveti ocazia bagati o motorina de afara din germania de preferat si o sa vedeti rezultatele.DECI....de aia cand aducem o masina de la ei de aia nu da cu fum cum fac astea de la noi..

nu chiar orice diesel.incearca un E60 si mai vorbim

Link to comment
Share on other sites

 

 

Aici s-a dus turbo si d-aia fumul ,numai ai ce sa ii faci in conditiile astea,adica sa o opresti ...(oricum masina in momentul ala trage cu mai multi cai decat de obicei)

 

 

Ba poti sa o opresti, cel putin la cutie manuala. La automata cred ca nu prea ai cum... :D

adica cum... :twoup: sa bagi intr-o treapta superioara fiind cu masina pe loc ?!?

Link to comment
Share on other sites

Pai poti opri motorul in felul urmator: selectezi o treapta de viteza(de evitat a-1a totusi), apesi frana si eliberezi ambreiajul( nu chiar brusc). Nu e bine deloc, dar macar poate mai poti salva motorul :twoup:

si daca e steptronik , o treci pe manual o bagi a 5-a respectia a 6-a daca exista , pui piciorul pe frana si astepti... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Pai electrovalva.. care intrerupe alimentarea cu combustibil.. este si la stivuitor.. daramite la masina :twoup:

 

 

Apropo de filtrul epurator.. tocmai am aflat.. ca pe realoem este la cylinder head.. piesa numaru 11.. Breather.. cu codul respectiv, acea piesa este... carcasa + filtrul epurator ce costa 200 ron, se poate comanda si filtrul separat adica piesa 15 ce costa 130 ron.

 

am ales la e60 pentru ca mi-am comandat filtru epurator de e60 adica din acela ce se poate curata de plastic, nu de pasla...

compatibilitatea e clara.. e aceeasi carcasa.. cand alegi 525d... ai optiunea sa alegi motorizarea din anul 2002... pentru ca este acelas motor M57N.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=15

 

deci piesa 11 BREATHER cod 11127799225 = carcasa + filtru si costa 200 ron

iar piesa 15 OIL SEPARATOR cod 11127799366 = filtru epurator si costa 130 ron

Edited by indiferent
Link to comment
Share on other sites

Pai electrovalva.. care intrerupe alimentarea cu combustibil.. este si la stivuitor.. daramite la masina :twoup:

 

 

pei problema este ca numai merge pe motorina merge pe ulei :twoup: ,daia nu se mai opreste motorul din contact ,implicit din electrovalva

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

aha

si 8 L de ulei cand motoru e in blana dureaza vreo 12 ore..?

 

 

pei iti dai seama ce se intampla cand numai este ulei in baie si motorul este in "Blana"... :twoup:

iti dai seama ce uzura capata fara acel ulei,ce frecare... :twoup: (e mai bine sa nu ai parte de asa ceva)

 

p.s. am auzit ca se intampla faza asta ori din cauza ca uleiul este vechi si /sau foarte uzat..ori din cauza ca nu sa bagat 0w-30,0w-40 care sunt uleiuri full sintetice(au proprietati bune de racire si ungere a turbinei) si iau foc foarte greu...asa ca eu m-as gandii de doua ori inainte sa bag intr-un motor turbo 10w-40 de exemplu :D

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.