Jump to content

Monstruletu'


MuscleMike

Recommended Posts

Serviciile BMW sunt de toata jena. O patanie oarecum similara am avut si eu saptamanile astea insa in cazul meu suma de bani este mult mai mica.

 

Cumpar un F10 din Germania, observ o crapatura ciudata la caroserie, merg la BMW Filaret, se uita baietii in istoric si imi spun ca in urma cu cateva luni la o reprezentanta BMW din Munchen s-a inlocuit aripa spate si probabil s-a lipit prost. Imi spun ei ca nu e ok si sa dau mail la BMW Romania si sa le cer rezolvarea problemei pe garantie.

 

Dau mail, relatez toata povestea in detaliu, astept o saptamana, nimic. Mai dau un mail, mai trece o saptamana, dupa care primesc raspuns ca sa merg la Bavaria pentru constatarea daunei. Zic uite ce firma serioasa, ma cheama sa vada si sa imi repare masina. Merg acolo, pierd vreo 2 ore timp in care masina merge in spate in vopsitorie pentru constatare, astept si primesc raspunsul final: Da, este intr-adevar reparatia facuta in reprezentanta BMW, da este o manopera gresita, da este in garantie, dar pentru reparatie pe garantie trebuie sa mergeti in Germania, noi nu o putem repara decat contra cost.

 

Foarte "placut" surprins de rezolutia primita il intreb pe cel de la BMW de ce a fost nevoie sa merg in doua reprezentante si sa astept cateva saptamani ca sa fiu trimis in Germania pentru o reparatie de sub 2.000 lei? Iar el se uita la mine, ridica din umeri, se scuza ca are treaba si pleaca.

Edited by valyepm
Link to comment
Share on other sites

Mda...pai am vb cu seful mare de la Niederlasung...si dupa ce i.am spus la final problemele a zis: masina merge? Am zis da...el zice et voila...il intreaba pe baiatul cu care tineam legatura pt masina mea daca e adevrat ca lipseste, capacelul, ca capacul de motor e lipsa etc etc etc el zice da...sedu zice...eh, astea sunt minore...se poate spala...am uitat sa precizez ca trimul din jurul navigatiei era zgariat la fel si ecranul nou nout pus nu de mult de neo...cand i.am intrebat de ce au umblat acolo din moment ce eu aveam probleme mecanice la motor...a fost liniste de mormant...asta e...incerc sa ma feresc de reprezentante desi din ce am citit pe forum cei mai buni mecanici in Mercedes din Ardeal sunt la reprezentanta in Tg Mures...o sa merg la ei pt revizii (inclusiv schimbat ulei cutie, lichid frana) si vedem dupa...dar as fi preferat sa merg la recomandarea cuiva...
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mike, trebuie sa ii intelegi, nu prea ajung multe masini la reprezentantele din Germania cu retrofiturile care le aveai tu pe E71 mai ales NBT si au fost curiosi sa vada cum e posibil sa functioneze. Anul trecut am ajuns si eu la service-ul BMW de pe Frankfurter Ring in Munchen cu E93-ul pentru o chestie minora si s-au strans vreo 10 la masina sa o "studieze". Trebuia sa stau 10 minute la service rapid dar am sfarsit prin a pierde vreo 2 ore pentru ca m-au intrebat o groaza de lucruri de nbt, softclose si camera. :)))
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Mda...pai am vb cu seful mare de la Niederlasung...si dupa ce i.am spus la final problemele a zis: masina merge? Am zis da...el zice et voila...il intreaba pe baiatul cu care tineam legatura pt masina mea daca e adevrat ca lipseste, capacelul, ca capacul de motor e lipsa etc etc etc el zice da...sedu zice...eh, astea sunt minore...se poate spala...am uitat sa precizez ca trimul din jurul navigatiei era zgariat la fel si ecranul nou nout pus nu de mult de neo...cand i.am intrebat de ce au umblat acolo din moment ce eu aveam probleme mecanice la motor...a fost liniste de mormant...asta e...incerc sa ma feresc de reprezentante desi din ce am citit pe forum cei mai buni mecanici in Mercedes din Ardeal sunt la reprezentanta in Tg Mures...o sa merg la ei pt revizii (inclusiv schimbat ulei cutie, lichid frana) si vedem dupa...dar as fi preferat sa merg la recomandarea cuiva...

Recomand reprezentanta Aliat targu mures. Am mai dus masini la service-ul lor si nu am fost dezamagit si nici nemultumit.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Reprezentanta respectiva are cel mai prost rating. Toate masinile de teste sunt servisate acolo si toata lumea se plange atat de murdaria pe care o lasa in urma cat si de nerezolvarea problemelor pt care masinile au intrat in service. Nu stiu care este explicatia mai ales ca sunt masinile BMW-ului reparate de si pt BMW.
Link to comment
Share on other sites

@tutorial - multumesc...

 

@gmarius - am citit si eu reviewurile, prima data am mers cu masina in alt service BMW din Munchen pe Ingolstädter Str. 172 acolo intr-o saptamana mi-au schimbat bateria, bujiile si bobinele dar Frankfurter Ring e service-ul lor central si cand am ajuns la ei au dat dezaprobator din cap cand au aflat ca am fost la colegii lor...au spus ca ei nu au nici know how-ul si nici aparatura...le-am spus ca aia mi-au aparut primii in google cand am cautat service bmw Munchen, de unde era sa stiu eu ca trebuia sa intreb daca au scule de reparat 50i-uri, a zambit neamtul, am zambit si eu dar mi-a pierit zambetul dupa aproape 3 luni de stat prin Germania si in service-uri...am cautat pana si pe forumurile lor BMW din germania unde o duc dar am zis ca nu are sens sa ma tot plimb cu X-ul prin germania cine stie prin ce service-uri...asta e...a fost si a trecut...eu unu am invatat ceva din lectia asta...

Link to comment
Share on other sites

Foarte urata experienta prin care ai trecut. Daca nu beneficiezi de garantie internationala, nu vad nici un avantaj sa repari masina in Germania. La fel si la revizii..mai bine dai mecanicului care se ocupa de masina (in ro) 100lei si stai linistit. Edited by B-490-RZV
Link to comment
Share on other sites

Mari tigani si prin de . Te uiti la monitor si il zgarii , demontezi aiurea pai astea imi par niste rautati maxime .

 

Exact chestia asta le-am zis si eu, eu i-am avertizat ca daca suma depaseste 10.000eur sa scoata tot din ea, sa-mi puna piesele vechi inapoi si noapte buna, asta dupa vreo 7 saptamani de asteptari...primul lor deviz estimativ a fost telefonic intre 2-4k eur...am ajuns la 8500 dupa care mi-au spus tot telefonic ca orice ar avea masina, nu mia trebuie sa platesc si suporta ei...mamaaa, am zis ce baieti de treaba...in fine, ma cheama ca masina e gata, ei ma fac sa platesc factura de 8500eur si strangeri de mana si la revedere, eu fericit plec si se intampla pocinogul...ca noroc ca nu am ajuns departe de Munchen...adica ei m-au facut sa platesc factura de 8500eur ca sa nu mai pot da inapoi...iar eu roman credul tampit, nu m-am gandit sa fac testdrive cu ea ca doar nu is asa de nebuni nemtii sa ma cheme din Cluj pana in Munchen dupa ce am stat in prima faza aproape 3 sapt prin hoteluri in Munchen...si uite asa dupa prima factura a aparut un total de peste 15k eur...le-am zis ca ce au facut s-a numit manipulare si nu e corect...au zis ca ii pot da in judecata dar ca masina ramane la ei pana se termina taraboiul...asta mai trebuia dupa ce am dat 8.5k eur sa stau prin tribunale si fara X, masina fiind pe firma nici nu puteam sa apelez la ceva de genul protectia consumatorului si alea alea, desi si daca era pe pf nu cred ca ma baga nici dracu in seama, singura solutie ar fi fost tribunalul...asta e corectitudinea nemteasca...noi sa fim sanatosi ca boala vine...

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

@ neo - Pe franfurter a stat si Monstruletul...ah da si ca semn de bunatate, in alea aproape 3 sapt de stat in Munchen mi-au dat bilete de autobuz ca sa pot circula prin oras :)

 

@ tradov22 - Multumesc.

 

Pentru cati bani ai lasat acolo trebuiau sa iti dea o masina, raman masca cata mitocanie, imi pare sincer rau de tot mai ales de banii tai, niste cacanari, ramai masca cata nesimtire

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Exact chestia asta le-am zis si eu, eu i-am avertizat ca daca suma depaseste 10.000eur sa scoata tot din ea, sa-mi puna piesele vechi inapoi si noapte buna, asta dupa vreo 7 saptamani de asteptari...primul lor deviz estimativ a fost telefonic intre 2-4k eur...am ajuns la 8500 dupa care mi-au spus tot telefonic ca orice ar avea masina, nu mia trebuie sa platesc si suporta ei...mamaaa, am zis ce baieti de treaba...in fine, ma cheama ca masina e gata, ei ma fac sa platesc factura de 8500eur si strangeri de mana si la revedere, eu fericit plec si se intampla pocinogul...ca noroc ca nu am ajuns departe de Munchen...adica ei m-au facut sa platesc factura de 8500eur ca sa nu mai pot da inapoi...iar eu roman credul tampit, nu m-am gandit sa fac testdrive cu ea ca doar nu is asa de nebuni nemtii sa ma cheme din Cluj pana in Munchen dupa ce am stat in prima faza aproape 3 sapt prin hoteluri in Munchen...si uite asa dupa prima factura a aparut un total de peste 15k eur...le-am zis ca ce au facut s-a numit manipulare si nu e corect...au zis ca ii pot da in judecata dar ca masina ramane la ei pana se termina taraboiul...asta mai trebuia dupa ce am dat 8.5k eur sa stau prin tribunale si fara X, masina fiind pe firma nici nu puteam sa apelez la ceva de genul protectia consumatorului si alea alea, desi si daca era pe pf nu cred ca ma baga nici dracu in seama, singura solutie ar fi fost tribunalul...asta e corectitudinea nemteasca...noi sa fim sanatosi ca boala vine...

 

Foarte corecti Mike, asa arata corectitudinea nemteasca bine ai spus :thumbsup:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Oho, nu mai intru pe aici cateva saptamani si uite ce gasesc. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de herghelia aia.

 

Desi recunosc faptul ca nu sunt mare fan Mercedes, CL-ul asta m-a "lovit" de cand a aparut...iar 63AMG e deja ceva de vis ;)

 

Tre sa-mi iau si eu ceva neaparat, deja fierbe sangele :p

 

PS: legat de experientele cu reprezentantele BMW din Germania...no comment, been there done that!

Edited by mikken
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
cred ca depinde de la marca la marca ce face lupa interioara, e fie pentru flash-uri, cornering sau far de ceata, altfel farurile bi-xenon folosesc aceeasi lupa exterioara, cand dai lunga un shutter, adica ceea ce practic arata ca o lamela se ridica actionata de un mic electromotoras si astfel se mareste fasciculul emis prin lupa de acelasi bec cu xenon. Spre exemplu, la mine la RS cea interioara era folosita pentru lumina de ceata.
Link to comment
Share on other sites

Pai lupele din exterior sunt adaptive.

De ex lupa din interior de pe farul stang se aprinde cand iei stanga de volan,revii cu volanul se stinge,la fel si pt farul/lupa dreapta interioara,iei de volan dreapta se aprinde,revii,se stinge.

Fa proba asta in fata la un geam ceva,dar sa fie faza scurta aprinsa

Asa e la bmw nu vad de ce la mertz ar fi diferit

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.