Jump to content

ploua in seria 5 gt


Recommended Posts

buna tuturor!sunt nou pe acest forum si nou proprietar de bmw seria 530 gt fabricatie octombrie 2009.am cumparat aceasta masina in urma cu 3 luni.iar in urma cu 2 saptamani am observat ca podul pedalier este umed destul de tare.am verificat orificiile de drenare a apei si nu sunt probleme cu ele...am desfacut ornamentul de sub volan si am bagat mana in sus pe langa stalp cat am putut dar nu permite foarte mult si am constatat ca buretele protector de pe langa stalp este foarte ud.mentionez ca masina are panoramic si trapa..unele pareri ar fi ca trapa ar avea ceva picuratoare in care este directionata apa dar nu stiu unde sunt pozitionate..va multumesc anticipat celor care imi pot da informatii despre aceasta problema deoarece apa care se prelinge pe acolo afecteaza electronica foarte multa de sub volan...iar apa se scurge tocmai prin mufa unde se conecteaza testerul.multumesc mult!!!!
Link to comment
Share on other sites

Scurgerea de pluviala de la trapa pe respectivul stalp e deteriorata. Trapa nu e 100% etansa, are un canal colector pentru apa care se infiltreaza. Apa respectiva se scurge prin 2 tuburi (4 la trapa panoramica) care coboara pe stalpi si ies din masina sub pasajul rotilor. Defectul cel mai frecvent este etansarea intre furtun si rama colectoare de la trapa dar am intalnit si furtune deteriorate (crapate). Reparatia necesita desfacerea tapiteriei de pe plafon si refacerea etanseitatii imbinarilor sau inlocuirea furtunelor deteriorate dupa caz.
  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Ciudat si in acelasi timp incredibil ... daca e defect de fabricatie, in sensu ca atat de slabe sunt imbinarile care le a precizat colegul mai sus, mai ales la o masina de calibrul asta, as fi foarte mirat ca bmw isi pateaza imaginea cu chestii de astea minore care pot duce la urmari destul de nasoale si foarte costisitoare. inca o data, ciudat !
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Furtunul nu sta de capul lui in acea scurgere, are un mastic care il fixeaza si totodata izoleaza. Fara sa dai tapiteria de pe tavan jos iese o reparatie de mantuiala. Noi in service cand avem astfel de probleme, preferam sa dam toata tapiteria jos si sa refacem etanseitatea tuturor furtunelor. Daca unul are defect e o chestiune de timp pana si celelalte vor avea aceasi problema. Mai bine desfaci o data decat de 4 ori.
Link to comment
Share on other sites

Ideea e ca nu am mai auzit asa ceva la audi, la mercedes etc. Si eu am bmw, si mie mi-a plouat in masina, dar e strigator la cer asa ceva! Mie cand imi ploua in masina imi era rusine sa spun asa ceva, sincer! Am rezolvat in felul urmator: am luat o sarma si am introdus-o in gaurile de scurgere ale trapei!
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@virgilaurelian : eu am si un Audi Q7 cu panorama din 2011 si de 2 ori s-a dus etansarea furtunelor de scurgere de pe spate. Masticul pentru izolatie se pare ca se intareste la temperaturi mari si crapa. Masina e neagra si vara in soare temperatura tablei de pe plafon ajunge la valori inimaginabile. De fiecare data am refacut toate 4 scurgerile, ultima data in septembrie anul asta. De data asta dupa ce am folosit masticul original Audi am imbracat toata conexiunea in banda cauciucata autovulcanizanta care nu se intareste la temperatura mare, din contra, are efectul invers. Sper sa tina mai mult de un an. ;)
Link to comment
Share on other sites

am verificat furtunasele alea de la trapa ,nu sunt infundate am turnat apa pe orificii si apa curge foarte rapid jos pe langa usa.deci probabil nu este asta de vina si daca ar fi furunul spart nu stiu cum poate ajunge apa acolo.mai precis am verificat cu mana cat imi permite si cel mai tare este umezit in coltul din stanga sub bord antifonajul acela de burete de pe care se prelinge in mai multe locuri.am sunat la bmw sibiu(eu sunt din deva si sibiu este cel mai aproape) si nu am primit un raspuns concret, nici nu au mai intalnit situatia asta.
Link to comment
Share on other sites

sigur este din alta parte,ciudat este ca aici au fost ploi mult mai mari si nu a aparut nimic atunci.cand am vazut prima data acum vreo 3 saptamani am tot verificat si nimic iar ieri a plouat putin si atunci a aparut iar.ce este curios ca face si condens in masina destul de tare.oricum trebuie intervenit repede ca altfel afecteaza electronica .

 

sigur este din alta parte,ciudat este ca aici au fost ploi mult mai mari si nu a aparut nimic atunci.cand am vazut prima data acum vreo 3 saptamani am tot verificat si nimic iar ieri a plouat putin si atunci a aparut iar.ce este curios ca face si condens in masina destul de tare.oricum trebuie intervenit repede ca altfel afecteaza electronica .

Link to comment
Share on other sites

Nu a fost schimbat parbrizul.este cel original.azi am dus masina in reprezentanta bmw in olanda.astept raspuns de la ei sa vedem ce zic. Prima concluzie dupa ce au vazut unde este ud ar fi parbrizul.probabil trebuie inlocuit.ceea ce nu este normal la o masina de peste 70.000 euro sa schimbam parbrizul dupa 4 ani.acum ramane de vazut daca intra ceva ca si garantie de montaj in fabrica dar sunt putine sperante sa fie ceva reducere.cand am un raspuns oficial definitiv va anunt.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu a fost schimbat parbrizul.este cel original.azi am dus masina in reprezentanta bmw in olanda.astept raspuns de la ei sa vedem ce zic. Prima concluzie dupa ce au vazut unde este ud ar fi parbrizul.probabil trebuie inlocuit.ceea ce nu este normal la o masina de peste 70.000 euro sa schimbam parbrizul dupa 4 ani.acum ramane de vazut daca intra ceva ca si garantie de montaj in fabrica dar sunt putine sperante sa fie ceva reducere.cand am un raspuns oficial definitiv va anunt.

 

 

hai ka se rezolva... daca e defect de fabricatie ce e asa mare branza? atata hulit de bmw ca nush ce ca nush cum.. cu cat se complica masinile mai mult cu atat apar mai multe erori. e de inteles....

 

legat de parbriz... cum ai avut bani de o asemenea masina ai si de un parbriz....te tot plangi atata si umbli cu un avion de masina....iati un e34 care nu are nimic pe el deci nici nu se va strica nimic pe el si ai rezolvat problema... la un golf am inlocuit parbrizu dupa 2 ani din cauza poietrelor... masina luata de noua... nu sa plans nimeni deoarece e normal

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu ma plang.poate si producatorii gandesc ca tine.de ce sa dai 1500euro pe un lucru care nu trebuie schimbat..aici nu este vorba de pietre.si nu intra nici casco ca nu este spart .asta vreau sa subliniez ca daca pretul este asa ridicat la o masina de nivelul asta si materialele sa fie la acelasi nivel...
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

am sunat la bmw sibiu(eu sunt din deva si sibiu este cel mai aproape) si nu am primit un raspuns concret, nici nu au mai intalnit situatia asta.

 

Bine-bine, ei probabil nu vor intalni niciodata nici o situatie. Cate 5 gt crezi ca au in intretinere?

Am auzit atat de des replica asta din partea reprezentantelor...

 

Ce au mai zis cei din Olanda? Masina a avut accidente? Are istoric? De cand e la tine?

Link to comment
Share on other sites

Atunci sunt sigur ca vei obtine ceva de la ei. Minim manopera + alte bonusuri. Cu conditia sa existe istoric pentru cei 70.000 km. Si daca se intampla asa, trebuie sa te bucuri, oricum la varsta asta si mearsa si prin Romania banuiesc, parbrizul nu mai era stralucit!
Link to comment
Share on other sites

hai ka se rezolva... daca e defect de fabricatie ce e asa mare branza? atata hulit de bmw ca nush ce ca nush cum.. cu cat se complica masinile mai mult cu atat apar mai multe erori. e de inteles....

 

legat de parbriz... cum ai avut bani de o asemenea masina ai si de un parbriz....te tot plangi atata si umbli cu un avion de masina....iati un e34 care nu are nimic pe el deci nici nu se va strica nimic pe el si ai rezolvat problema... la un golf am inlocuit parbrizu dupa 2 ani din cauza poietrelor... masina luata de noua... nu sa plans nimeni deoarece e normal

 

Colegu', serios vorbind acum, tie ti-ar placea sa dai 70-80k de € pe o masina si dupa 2-3 ani sa vezi ca-ti ploua prin ea mai rau ca-n dacia 1300? si ti-ar conveni sa scoti 1000-1500€ doar de dragul de a schimba ceva ce n-ar fi trebuit sa schimbi niciodata? pai daca si parbrizul a ajuns "consumabil" atunci ne bagam pl-n ele de masini si trecem la carute, si ramanem si cu banii in buzunar.

  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.