Jump to content

BMW e36 323i coupe


Dan_316i

Recommended Posts

Drumuri bune sa fie pentru ca ieri am montat si jantele pe 18, curatat bine butucii cu peria ca sa nu ma trezesc cu vibratii aiurea mai ales ca am montat si distantiere pe fata. Daca tot am cumparat anul trecut cheie dinamometrica am strans prezoanele cu ea.

Vremea a fost destul de frumoasa asa ca mi-am facut de lucru si am desfacut volanul si rulmentul de la axul coloanei de directie. Am dat bine cu spray pe axul coloanei si am gresat cu ceva vaselina rulmentul si pus totul la loc, rezultatul final este ca am scapat de scartaitul enervant la rotirea volanului, ehe ;)

 

Saptamana asta odata cu montarea amortizoarelor am facut revizia de filtru si ulei, iar daca tot am prins masina in service am montat si timoneria scurta de Z3 M :frantics:. Pot sa zic ca e senzatie, vorba unui prieten "zici ca-i SMG" :smile:.

 

In maxim doua luni vreau sa schimb si pe spate amortizoarele, o sa merg pe Bilstein B4 Mtech pentru ca diferenta de forta pe comprimare/destindere e foarte mica fata de Bilstein B6, insa diferenta de pret este foarte mare 140lei B4 si 400lei B6. Diferenta asta in mare parte este data de locul in care sunt fabricate, cele B6(si B8) sunt fabricate exclusiv in germania, iar B4 Mtech se fac si la Sibiu.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am patit-o si eu. Demontezi narile si eliberezi cablul (cu cat mai putine stricaciuni posibil). Si te folosesti si de semnalizarea din stanga(care iese usor) daca e cazul.

 

E destul de cunoscuta treaba asta la E36. Evident ca nici eu nu am stiu cand am patit-o, insa cautand pe google, am reusit cum am zis mai sus.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

La mine erau intepenite mecanismele de retinere a prinderilor din capota, le-am dat jos si le-am lasat scufundate intr-un vas cu benzina. Eu vreau sa inlocuiesc ambele cabluri, macar stiu o treaba.

E mai mult de lucru, dar fata de desteptii de pe net care au indoit putin tragerul ca sa scoata mecanismele am preferat sa desfac masca.

Maine ma apuc de adunat, eventual o sa bag si ceva poze.

Link to comment
Share on other sites

La mine, a iesit cablul care face legatura intre prinderile de la capota si interiorul masinii, prinderea capotei de pe stanga s-a defectat.

 

Eu sigur nu am indoit tragerul dar prinderea capotei de pe stanga stiu ca am gaurit-o ca sa pot elibera capota.

 

Inteleapta decizie cu inlocuitul ambelor cabluri, pe termen lung asta trebuie facut.

Link to comment
Share on other sites

Back on track and some little cousin.

 

As fi vrut sa fac un DIY, dar nu am avut si a treia persoana pentru poze :|

 

20150426_145253.jpg

 

Dar pot oferi asistenta daca cineva vrea vreodata sa schimbe cablurile de la capota. Scule folosite:surubelnita in cruce, tubulara de 8mm si 10mm, torx de T30, cheie de 19mm pt blocat reglaje/prinderi faruri, diverse prelungitoare fixe si flexibile .

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Multumesc, ce-i drept asta ultima le cam are pe toate. Topicul a ramas putin in urma, dar asta nu inseamna ca am stat.

 

Masina a primit jante aliaj pentru anvelopele de iarna, volan M, eleron M, fete de usi din "piele", player JVC iluminare amber si negativa in stil OE.

 

IMG_20151222_154723.jpg 20160214_201006.jpg 20160214_200929.jpg 20160214_202055.jpg 20160214_201234.jpg

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Pentru toate cele de mai sus am preferat sa cumpar o masina intreaga de pe care sa iau ce imi trebuie.

Masina mea este cu 4 airbaguri din fabrica, scrie si pe prima pagina :p, din cauza airbagurilor laterale nu prea se gasesc nici fete de usi de vanzare.

Eleron LTW nu am gasit decat fakeuri, asa ca am preferat unul original ce s-a pus pe e36 M3 :)

Link to comment
Share on other sites

Am omis faptul ca le aveai din fabrica si ai optat ulterior pt cele din piele...

Este frumos si Zender-ul acela ĂŽnsa parca era altceva un LTW, sau cel putin mie ĂŽmi place mai mult...o sa ii fac o ĂŽntrebare actualului proprietar al fostului meu e36 dacĂŁ vinde eleronul separat deoarece vrea sa vândĂŁ mașina...este OEM dar de Class 2, nu este cel cu stop frâna pt coupe...

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pentru mine trapa este una din optiunile obligatorii, urmeaza culoarea rosie, albastra... ;)

 

Sau neagra daca-i 335 :), pretenii stiu de ce.

 

Cadooo o poza cu donatoare de eleron, un 320 intretinut exemplar:

http://s15.postimg.org/oqdo8sx1n/IMG_1567.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Cu siguranta o sa arate si o sa stea mai bine cu RCurile. Ca si feedback masina este mult mai comfortabila si pe curbe sta exemplar chiar si cu jantele pe 16, arcurile/amortizoarele au aproape 2 sapt de la montaj si undeva la 400km de european/judetean/intre blocuri/Balea Cascada.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Nu prea mai este de zis nimic referitor la masina pentru ca mai perfect de atat nu se poate.Totusi imi permit sa te felicit pentru un look clean atat interior cat si exterior, si felicitari pentru norocul de a gasi asa o masina.Desi multi sunt dispusi sa arunce multi bani pe asemenea "cazane", de cele mai multe ori nu prea se gasesc intr.o stare atat de buna.Linia este impecabila si sincer, spre sfarsitul postarilor chiar ma asteptam sa pui LTW insa mie personal ca si pasionat nu mi.ar fi suras ideea la cate sunt montate acum pe E36 in toata tara.In principiu pe oricine intrebi cum vrea sa isi "tuneze" matza din dotare, raspunsul va fi Pachet ///M, LTW cel mai sigur cu inaltatoare daca se poate, jante modulare, trantita rau de pamant si stickere cu SOO GOOD sau mai nou WARSTEINER.De asta zic....conditia masinii tale este absolut superba.Parerea mea ar fi sa incerci in viitorul apropiat sa cauti suspensie full MTech, si sa incerci sa o lasi o idee mai jos, doar daca simti nevoia daca nu....eu o consider perfecta cu drop.ul care il ai acum.Revenind la subiect, eleronul Zender este cel mai prefect in toata combinatia asta care o ai, s.ar fi potrivit niste jante DSII de E36 M3 si aveai replica perfecta.Zic perfect referitor la eleron pentru ca mai majoritatea pe care le.am vazut sunt rascoapte, indoite si cocosate de la caldura iar preturile nu sunt de cele mai multe ori realiste.In principiu ar fi fost ok ideea de 323 M Club Sport in conditiile in care lumea nu prea stie cu ce se mananca si nu pun aici la socoteala oamenii de pe forum si pasionatii in general.LTW, splittere, bandourile si pragurile de plastic interioare cu Clubsport si erai din peisaj.

 

Per total ai o masina ce starneste invidie, la mine cel putin asa este si nu pentru motor, sau alte acareturi,ci pentru conditia masinii in sine, care are o tabla buna, fara rugina, zgarieturi, interiorul este complet,nu este rupt se vede ca nu s.a abuzat de masina absolut deloc.Rar se gasesc masini in asa conditii.Felicitari si sper sa pastrezi in timp linia OEM.Multi km la volanul lui fara incidente de nici un fel.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Multumesc pentru gandurile bune. Idea de a pune LTW imi suradea si mie doar ca nu am gasit nimic original in tara si nu de multe ori cei la care am gasit au incercat sa vanda ciora vopsita. Linia masina clar o sa fie in stilul clasic si curat precum a iesit din fabrica, fara brizbrizuri si alte inflorituri. Suspensia M-tech ce era pe masina a trebuie schimbata, deh anii si oboseala, iar cand am inlocuit-o am preferat ceva orientat mai mult spre confort si drumurile noastre. Momentan asa o sa ramana, daca ma apuca nebunia si o sa ajunga "masina de weekend" o sa ii pun Bilstein B10 Kit :D pana atunci o sa ramana daily car. DS2 nu prea mai gasesti in stare buna fara sa fie strambate si rasindreptate, oricum si pentru setul actual de RC041/042 am tras din greu sa il gasesc si tot nu e intreg pentru ca imi lipsesc 2 capace :(

 

Cum zici si tu per total este o masina cu prezenta in comparatie cu alte modele e36, insa consider ca asa ar trebui sa fie :D

Si acum lasand modestia la o parte si fara sa supar pe altii, masina chiar este peste multe alte exemplare prezente pe la intalniri de profil.

Link to comment
Share on other sites

Nu ai ce sa reprosezi unei asemenea masini.Ma repet conditia in care se afla imi starneste invidie.Lucrez de foarte mult la E36.le meu sa il aduc pe o linie de plutire decenta si mai am destula treaba.A gasi un asemenea exemplar pe curat fara modificari pe OEM, inseamna mult.Ma consider un purist in ale BMW.ului si cred ca niciodata nu poate sta mai bine unui E36 decat cu linia originala.Blistein este cu siguranta o alegere demential de buna si sunt constient ca bate MTech.ul de fabrica insa e destul de scumpa.Urmaresc cam aceeasi idee ca si tine doar ca m.as orienta spre arcuri progresive.Revenind la discutie masina face toti banii.Voi urmari cu maxim de interes topicul.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.