Jump to content

E46 - 330i - Sedan


Sir 10

Recommended Posts

Ca tot a fost astazi vremea frumoasa, m-am ocupat de un detailing atat la interiorul masinii cat si la motor, imi cer scuze pt calitate dar chiar nu sunt in stare sa fac o serie de foto care sa ateste exact rezultatul, insa totusi atasez o serie poate reusiti sa intelegeti ceva.

Am schimbat si plasticul de la stergatoare deoarece era crapat.

Maine ma apuc de exterior...

si eu is curios.. ai spalat motoru cu jet sau doar cu carpa?

Link to comment
Share on other sites

In prima faza am "suflat" cu pistolul de la compresor fiecare coltisor al motorului apoi am folosit un prosop de microfibra cu apa, am sters motorul in cel mai mic detaliu(pregatiti-va de maini zgariate si munca de chinez daca doriti sa curatati fiecare coltisor :frantics:), apoi alt prosop de microfibra cu care am sters zonele de plastic pentru a elimina cat mai mult din praful acumulat apoi am folosit spray pentru plastice .Pe cateva zone metalice ale blocului motor am folosit un alt spray degresant special pentru curatarea motoarelor. Am avut grija sa nu dau si pe zonele cu cabluri sau furtune.Furtunele le-am sters in principal cu o carpa imbibata in putina apa.

Nu este vreo curatare profesionala insa fac destul de des aceasta operatiune pentru a nu se acumula mult praf, mizerie etc iar rezultatul pentru mine insumi este unul multumitor.

 

Sper sa ma fii facut inteles, scuzati eventualele greseli de ortografie, am scris in graba.

 

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

In prima faza am "suflat" cu pistolul de la compresor fiecare coltisor al motorului apoi am folosit un prosop de microfibra cu apa, am sters motorul in cel mai mic detaliu(pregatiti-va de maini zgariate si munca de chinez daca doriti sa curatati fiecare coltisor :frantics:), apoi alt prosop de microfibra cu care am sters zonele de plastic pentru a elimina cat mai mult din praful acumulat apoi am folosit spray pentru plastice .Pe cateva zone metalice ale blocului motor am folosit un alt spray degresant special pentru curatarea motoarelor. Am avut grija sa nu dau si pe zonele cu cabluri sau furtune.Furtunele le-am sters in principal cu o carpa imbibata in putina apa.

Nu este vreo curatare profesionala insa fac destul de des aceasta operatiune pentru a nu se acumula mult praf, mizerie etc iar rezultatul pentru mine insumi este unul multumitor.

 

Sper sa ma fii facut inteles, scuzati eventualele greseli de ortografie, am scris in graba.

 

 

Multumesc!

deci nu iai dat cu apa asa la gramada ci ai bibilit-o....

Link to comment
Share on other sites

Merge si cu jet de apa, de vreo 3 ori l-am spalat pe al meu si nu am avut probleme.Important e sa fie motorul rece inainte de spalare, iar dupa ce se sterge surplusul de apa, sa se mearga cu el ~50km sa se usuce.

Merge si cu furtun cu apa, la fel si cu aparat de aburi.

 

Sir - Ma bucur sa vad ca ai asa grija de masina, nu toti sunt initiati in ale detailing-ului, merita tot cei mai bun.

Link to comment
Share on other sites

La e46 nu am folosit apa din abundenta si nici nu o sa foloesc, la e36 am spalat frecvent motorul si de 7 ani de cand am masina nu am avut probleme.

 

Dupa o zi de stat numai pe langa masina, am reusit sa fac urmatoarele:

 

--Am schimbat shadow-line-ul, doar grilele de pe langa geamuri( probabil mai fusese dat jos si nu se mai aranja cum doream eu), am schimbat si toate clemele rupte, acum vine perfect.

--Am vopsit "narile" negru mat, isi pierduse din culoare probabil din cauza soarelui, de asemenea si diffuser-ul spate, vopsit si puse 2 suruburi si o clema care lipseau

--Apoi am spalat masina cu manusa de microfibre, o mana de ceara si apoi stersa in cel mai mic detaliu cu proasopele de microfibre, sunt la inceput in ale detailing-ului, inca ma documentez, rog a nu fi tras la raspundere daca mai gresesc :rolleyes:

 

Si nu in ultimul rand, multumesc pentru vorbele frumoase

O sa atasez si cateva poze.

post-64966-0-61607300-1400611012_thumb.jpg

post-64966-0-38555700-1400611023_thumb.jpg

post-64966-0-01135900-1400611031_thumb.jpg

post-64966-0-23021500-1400611039_thumb.jpg

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Nu isi arata varsta din nici o " pozitie " fie ca ma uit la interior,la motor sau la exterior. Bravo tie ca ai grija de ea exemplar :thumbsup: in plus mai e si 330i .

 

Sincer chiar ma simt flatat, chiar nu ma asteptam sa fie masina mea atat de apreciata, pana la urma este un "banal" e46, iar cu cat cuvintele vin din partea unui pasionat sunt cu atat mai magulitoare si ma ambitioneaza sa am grija mai tare de ea.

 

Va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Sincer chiar ma simt flatat, chiar nu ma asteptam sa fie masina mea atat de apreciata, pana la urma este un "banal" e46, iar cu cat cuvintele vin din partea unui pasionat sunt cu atat mai magulitoare si ma ambitioneaza sa am grija mai tare de ea.

 

Va multumesc!

Nu e nimic banal la masina ta , are un look deosebit , impecabil si asta o face de 3 ori BMW . Jantele ff frumoase , printre favoritele mele . Bafta cu ea

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Sincer chiar ma simt flatat, chiar nu ma asteptam sa fie masina mea atat de apreciata, pana la urma este un "banal" e46, iar cu cat cuvintele vin din partea unui pasionat sunt cu atat mai magulitoare si ma ambitioneaza sa am grija mai tare de ea.

 

Va multumesc!

cu cat e mai OEM cu atat o sa fie mai apreciata masina... plus motorul.... de vis

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

cu cat e mai OEM cu atat o sa fie mai apreciata masina... plus motorul.... de vis

 

Inca odata va multumesc!

Da, incerc sa o pastrez pe linia oem, tocmai ce am achizitionat acum cateva luni un eleron luneta(din acela ingust stantat ACS ) si splittere clubsport si tocmai in ideea de a nu cadea in cealalta extrema nu le-am vopsit si nici nu le-am montat...voi ce parere aveti, oare se merita?

Link to comment
Share on other sites

Inca odata va multumesc!

Da, incerc sa o pastrez pe linia oem, tocmai ce am achizitionat acum cateva luni un eleron luneta(din acela ingust stantat ACS ) si splittere clubsport si tocmai in ideea de a nu cadea in cealalta extrema nu le-am vopsit si nici nu le-am montat...voi ce parere aveti, oare se merita?

mie imi place cum e asa...eu as umbla la suspensie dar am vazut ca ai schimbat suspensia sport cu una normala.. pe luneta nu as pune iar spliterele ... nush....ar merge da nu chestii pe luneta....arata extrem de bine asa

Link to comment
Share on other sites

mie imi place cum e asa...eu as umbla la suspensie dar am vazut ca ai schimbat suspensia sport cu una normala.. pe luneta nu as pune iar spliterele ... nush....ar merge da nu chestii pe luneta....arata extrem de bine asa

 

Am inteles, chiar aveam nevoie de o parere din partea unui cunoscator ...

Legat de suspensie este cea de M-tech, nu am schimbat nimic la ea...chiar ma gandeam la niste arcuri H&R dupa ce am citit topicul lui kenbobo, insa ma gandesc ca o sa imi atinga jantele pe spate(10j, et40, iar la anvelope 255.35.18) si nu roluiesc aripile in niciun caz...

Link to comment
Share on other sites

Am inteles, chiar aveam nevoie de o parere din partea unui cunoscator ...

Legat de suspensie este cea de M-tech, nu am schimbat nimic la ea...chiar ma gandeam la niste arcuri H&R dupa ce am citit topicul lui kenbobo, insa ma gandesc ca o sa imi atinga jantele pe spate(10j, et40, iar la anvelope 255.35.18) si nu roluiesc aripile in niciun caz...

nu sunt neaparat cunoscator... doar ca eleronu pe luneta e putin inutil si estetic nu da bine din punctu meu de vedere...e muuult mai frumos cel mic de pe portbagaj... si cam atat...

 

faza cu roluitu este foarte ok sa sti. eu am roluit aripile la mine si a iesit super... nu iti dauneaza cu nimic si nu se sparge nimic... doar se ia din rola respectiva cantu ala care e pe interioru aripi... plus ca se trage putin aripa in afara.. arata exact la fel doar ca e mai qide cu vreo 2 cm ... ideal pentru ce tip de roti ai tu..

Link to comment
Share on other sites

nu sunt neaparat cunoscator... doar ca eleronu pe luneta e putin inutil si estetic nu da bine din punctu meu de vedere...e muuult mai frumos cel mic de pe portbagaj... si cam atat...

 

faza cu roluitu este foarte ok sa sti. eu am roluit aripile la mine si a iesit super... nu iti dauneaza cu nimic si nu se sparge nimic... doar se ia din rola respectiva cantu ala care e pe interioru aripi... plus ca se trage putin aripa in afara.. arata exact la fel doar ca e mai qide cu vreo 2 cm ... ideal pentru ce tip de roti ai tu..

 

Daca as reusii doar sa roluiesc buza aceea, fara se se deformeze deloc arcada aripii ar fi ok, eventual la cald sa nu crape vopseaua, insa nu stiu daca ar intra frumos janta tinand cont si de configuratia anvelopelor...inca studiez problema :getlost:

Link to comment
Share on other sites

Am fost astazi cu un prieten intr-un parc de dezmembrari pentru a lua suspensia dupa un e46, iar in torpedou am gasit o mapa bmw si o husa pentru talon, banuiesc...cum nu le aveam, le-am cumparat :frantics:

Am trescut si la covorasele de vara...

post-64966-0-72499200-1400755172_thumb.jpg

post-64966-0-52629500-1400755186_thumb.jpg

post-64966-0-46215300-1400755198_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am comandat astazi plasticul de la stergatoare...urmeaza sa il montez maine.Tot astazi am pus spre rusinea mea pt prima oara tester-ul pe masina, spre bucuria mea, cel care a facut lucrul acesta mi-a confirmat faptul ca are kilometrii orginiali, dar si 2 sonde lambda duse, mai exact primele 2 de sus...l-am intrebat ce reactii apar atunci cand acestea nu mai fcuntioneaza, mi-a confirmat faptul ca are un consum mult mai ridicat si masina la accelerari bruste tinde sa dea in nas...cu toate acestea eu nu m-am intalnit cu astfel de probleme, adica, consuma cat consuma un 3.0i si trage liniar in toata plaja de turatie...dvs ce parere aveti, cum pot identifica exact daca functioneaza sau nu, la ce ar trebuii sa fiu atent in mersul acesteia pt a identifica problema??

Cat a costat plasticul de la faruri pentru ca si eu vreau sĂŁ-l schimb, s-a decolorat.

 

Sent from my HTC One using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Cred ca la cel de la stergatoare va referiti, in consecinta acesta costa 244lei oem, mai sunt si aftermarket la 150lei...dar dupa cum va stiu ca ingrijti masina mai mult ca sigur nu va intereseaza...:thumbsup: Numai bine!
Link to comment
Share on other sites

--Multumesc frumos pentru apreciere Acero, pot spune ca am o satisfactie enorma atunci cand ochiul unui cunoscator in adevaratul sens al cuvantulu, aprecieazafrantics.gif

 

 

Rcc, chiar sunt curios sa vad produsul final al trecerii la 3.0d, spor la treabadownload.gif

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Am reusit in ultima perioada sa schimb la masina uleiul deoarece se apropia 1 an de cand fusese schimbat, dupa multe cautari am ajuns la concluzia sa merg pe MOTUL LL04 plus filtre mahle, am schimbat furtunul de la debitmetru deoarece era imbatranit, flansele amortizoarelor fata si acum astept sa imi vina anvelopele spate deoarece actualele sunt trecute de prima tinerete...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.