Jump to content

E46 - 330i - Sedan


Sir 10

Recommended Posts

Cat au costat piesele si manopera si cat timp a durat? banuiesc ca in cazul de fata a fost mai logic swapul (masina ingrijita), dar pt cineva care se gandeste sa-si ia un e46, n-ar fi mai simplu sa ia direct un 330d?

Efectiv schimbatul motorului a durat 2 zile. DupĂŁ aceea am dus mașina mea ĂŽn garaj și am lucrat ĂŽncĂŁ 2 luni la ea. Mi-am fĂŁcut totul singur. Am desfĂŁcut-o tot interiorul și am modificat instalația electricĂŁ sĂŁ arate ca una originalĂŁ. Ăn plus am profitat și i-am montat și o navigație aftermarket, alarma OEM și multe altele.

Din pĂŁcate m-am chinuit mai mult de 2 sĂŁptĂŁmâni sĂŁ gĂŁsesc un fir a cĂŁrui lipsĂŁ a determinat funcționarea cutiei ĂŽn modul de avarie. Am lucrat doar dupĂŁ masa când am avut timp.

Când ai o mașinĂŁ la care ai muncit timp de 4 ani, practic eu am schimbat tot interiorul mașinii originale, nu prea ĂŽți vine sĂŁ o vinzi.

Da, era mult mai simplu de cumpĂŁrat un 330D, dar unde ar fi plĂŁcerea de a vedea cĂŁ ai fĂŁcut-o tu cu mâna ta și cum ai vrut tu.

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Da, stiu proectul "ZAH" si bbs-urile din dotare...apropo, cu ch-urile care le am acum in configuratia 8.5 et 35 si 10j et 40/18, as dorii sa schimb arcurile m-tech cu ceva cu drop mai mic dar care sa nu afecteze tinuta masinii si sa fie in compatibilitate de 100% cu amortizoarele actuale, care ar fii recomandarea ta?Tin sa precizez ca as adopta strict schimbarea acestora deoarece amortizoarele m-tech sunt noi si nu as dorii sa renunt la ele, oare atinge fara roluire?Ca o parere de cunoscator cu atatea proiecte la activ, oare ar iesii ceva placut cu aceste jante?Multumesc!

UitĂŁ-te la mine ce barĂŁ de rigidizare am pus, și cum aratĂŁ mașina cu jantele BBS CH-R. Eu zic cĂŁ e OK.

Ăn plus și eu am aceleași BBS CH-R dar de 19 și am roluit aripile ca sĂŁ nu frece. Eu am pus arcuri H&R albastre și telescoape B4.

Eu cred cĂŁ merg arcurile H&R cu drop de 35 și 20 și cu telescoapele m-tech.

Link to comment
Share on other sites

UitĂŁ-te la mine ce barĂŁ de rigidizare am pus, și cum aratĂŁ mașina cu jantele BBS CH-R. Eu zic cĂŁ e OK.

În plus și eu am aceleași BBS CH-R dar de 19 și am roluit aripile ca sĂŁ nu frece. Eu am pus arcuri H&R albastre și telescoape B4.

Eu cred cĂŁ merg arcurile H&R cu drop de 35 și 20 și cu telescoapele m-tech.

Ti-am zis eu ca e combinatie buna H&R Sport cu Bilstein B4 M Tech :D

 

Masina ta arata intr-un mare fel si s-au investit (cu cap) multi bani, multa pasiune si rabdare.

 

Ori de cate ori o vad aspir si eu la asa ceva dar deocamdata ma multumesc sa o admir si sa iti mai dau cate o mana de ajutor (cand pot) :goodjob:

Link to comment
Share on other sites

UitĂŁ-te la mine ce barĂŁ de rigidizare am pus, și cum aratĂŁ mașina cu jantele BBS CH-R. Eu zic cĂŁ e OK.

Ăn plus și eu am aceleași BBS CH-R dar de 19 și am roluit aripile ca sĂŁ nu frece. Eu am pus arcuri H&R albastre și telescoape B4.

Eu cred cĂŁ merg arcurile H&R cu drop de 35 și 20 și cu telescoapele m-tech.

 

Arcurile de mtech daca nu ma insel sunt o idee mai scurte ! oricum mtech sau b4 mtech e acelasi lucru ... merg arcurile progresive de 35/20 de mm ! o mica nota , eibach ul pro kit e mai confortabil o idee ca H&r ... depinde ce isi doreste baiatul acum !

Link to comment
Share on other sites

Catre aceste 2 modele de arcuri m am orientat si eu, dar nu stie exact dropul deoarece nu as dorii sa fie afectat nici confortul si nici ceva extrem si foarte low nu doresc...cat despre roluire, poate imi calc pe suflet sa roluiesc decat buza de la aripa spate in rest nu as dorii, am eu fixurile mele...:getlost:

 

Cum se comporta la denivelari, drum accidentat etc arcurile h&r si eibach pro kit, aici as ruga posesorii sa imi explice daca deranjul nu este prea mare eventual o paralela intre ele...

 

Ca si admisie catre ce ar trebuii sa ma orientez, fara sa fac prea mult modificari pentru a fi montata?Am lasat un mesaj cuiva care avea o admisie de s54 insa nu am primit niciun raspuns...

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Eu consider cĂŁ H&R albastre cu amortizoare B4, așa cum am eu, sunt foarte OK, dar a trebuit sĂŁ roluiesc aripile spate.

PregĂŁtește-te sufletește cĂŁ poate la roluire ĂŽți v-a crĂŁpa vopseaua pe buza aripi.

La mine așa s-a ĂŽntâmplat (nu foarte tare), deși aripa a fost ĂŽncĂŁlzitĂŁ ĂŽn timpul procesului, de aceea acum o duc la retușat.

Link to comment
Share on other sites

Eu consider că H&R albastre cu amortizoare B4, așa cum am eu, sunt foarte OK, dar a trebuit să roluiesc aripile spate.

Pregătește-te sufletește că poate la roluire îți v-a crăpa vopseaua pe buza aripi.

La mine așa s-a întâmplat (nu foarte tare), deși aripa a fost încălzită în timpul procesului, de aceea acum o duc la retușat.

 

 

exista tot timpul un risc ...! la fel zic si eu H&r albastre .... daca esti adeptul confortului atunci stai pe eibach... sunt o idee mai confortabile !

 

Rcc si Sir10... aveti pm cu numarul meu de telefon. imi e mai usor sa va explic la telefon !

Edited by DEVIL's Style
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Masina a iesit din garaj odata cu venirea primaverii, peste iarna poma de apa a cedat, a fost inlocuita iar daca tot am umblat in zona respectiva am schimbat toate intinzatoarele, rolele, curelele, etc...si spre surpindrerea mea motoru la devenit mult mai silentios :frantics:

 

In momentul ridicarii pe elevator spre a gasii motivul pentru care masina in momentul accelerarii bruste scotea un sunet ciudat, a fost gasit rulmentul intermediar facut paf, a fost inlocuit si acesta cu unul meyle...acum urmeaza intrebarea mea, care oare sa fie motivul pentru care se mai aude o vajaiala daca a fost schimbat rulmentul?Flansa care face legatura cu diferentialul a fost si aceasta schimbata, ma poate ajuta cineva cu o idee, ce mai trebuie verificat?

 

O sa revin cu poze "proaspete" dupa un detailing binemeritat :download:

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

M-am documentat destul de mult vis-à-vis de acest subiect insa in zona mea nu am gasit pe cineva care sa puna in practica exact ceea ce imi doream eu iar decat sa nu fac ceva exact cum imi place ca mai apoi sa imi stea pe creier mai bine am renuntat momentan la acest plan, banuiesc ca a ta ese finalizata?Cand n e mai delectezi cu o serie de poze?:popcorn:

 

O mare intrebare am la dvs stimati colegi si sper sa gasesc un raspuns si in acelasi timp o rezolvare deoarece mecanicii ridica din umeri, fostul proprietar al masinii a schimbat rulmentul intermediar de la cardan insa in decursul a 2 ani si ceva de cand am eu masina s-a dus, adica tot cauciucul care imbraca rulmentul in sine era forfecat, in urma documentarilor nu este normal sa se intample asta, exista un factor, un defect care il distruge, tin sa precizez faptul ca se aude si ca o vajaiala la unele accelerari f puternice, care credeti ca ar putea fii motivul pentru care scoate acest sunet si rulmentul se strica?Tin sa precizez faptul ca flansa este buna, suportii, bucsile de la diferential etc in stare f buna.

 

Multumesc!

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

M-am documentat destul de mult vis-à-vis de acest subiect insa in zona mea nu am gasit pe cineva care sa puna in practica exact ceea ce imi doream eu iar decat sa nu fac ceva exact cum imi place ca mai apoi sa imi stea pe creier mai bine am renuntat momentan la acest plan, banuiesc ca a ta ese finalizata?Cand n e mai delectezi cu o serie de poze?:popcorn:

 

O mare intrebare am la dvs stimati colegi si sper sa gasesc un raspuns si in acelasi timp o rezolvare deoarece mecanicii ridica din umeri, fostul proprietar al masinii a schimbat rulmentul intermediar de la cardan insa in decursul a 2 ani si ceva de cand am eu masina s-a dus, adica tot cauciucul care imbraca rulmentul in sine era forfecat, in urma documentarilor nu este normal sa se intample asta, exista un factor, un defect care il distruge, tin sa precizez faptul ca se aude si ca o vajaiala la unele accelerari f puternice, care credeti ca ar putea fii motivul pentru care scoate acest sunet si rulmentul se strica?Tin sa precizez faptul ca flansa este buna, suportii, bucsile de la diferential etc in stare f buna.

 

Multumesc!

 

 

A mea are dată jos și fața și spatele, am schimbat intercooler-ul, upgrade turbină curățat pe de desubt iar spatele dat jos fiindcă săptămâna viitoare urmează evacuarea. Că să iasă așa cum vreau eu trebuie să tai din suportul roții de rezervă și ca urmare voi putea duce cu mine doar roată slim.

Edited by Rcc-67
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

S-a cam pus praful pe aici, dar asta nu insemna ca la masina nu s-a mai lucra asa ca hai sa va mai povestesc una-alta...am tras o mica sperietura acum 1 luna deoarece se auzea un zgomot suspect in dreptul vanosului...imi facusem deja filme de ceea ce este mai rau...am dus-o in service si spre bucuria mea, pompa de apa era de vina insa sunetul era transmis in tot blocul motor...am schimbat-o cu una Hepu iar daca tot am desfacut am facut o revizie completa a curelelor, intinzatoarelor, rolelor...mult mai silentios motorul acum.

Am schimbat si rulmentul intermediar deoarece "camasa" de cauciuc era rupta si scotea un sunet ciudat, sa fie noua si ea am achizitionat si flansa cardanica....

Am cumparat cauciucurile noi pe fata deoarece am gasit unul taiat pe exterior...dry.gif

Suportii motor deoarece se rupsese unul...am mers pana la urma pe lemforder chiar daca am auzit ca era bun si corteco...

Am vopsit si eleronul luneta deoarece eram nehotarat daca sa il mai pun si il tineam aiurea prin debara...il montez in week-end, sper sa nu arate aiurea...voi credeti ca se merita?

Am inlocuit toate becurile interiorare, portbagaj cu led-uri, am mai intinerit-o umpicfrantics.gif

Poze cu masina o sa pun in week-end dupa o bibileala a exteriorului, interior, motor.

 

O seara buna in continuare va doresc!drinks.gif

post-64966-0-19139700-1431024884_thumb.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Și eu am eleron pe lunetă, vopsit în culoarea mașinii, și nu cred că arată rău. Mie îmi place, să fii atent la lipire să nu o faci cu silicon din acelea din comerț.

Încearcă cu mastic de lipit parbrizul, e foarte OK.

De abia aștept pozele promise! :frantics:

P.S. un link către furnizorul de led-uri?

Edited by Rcc-67
Link to comment
Share on other sites

Acelasi tip de eleron am achizitionat si eu iar aceasta urmeaza sa fie lipit exact cu ce mi-ai spus...am luat si un tub de mastic pt partbrize...

Apropo, splittere-le de unde le-ai comandat, pe mine m-ar interese cele clubsport, insa nu fake-urile astea din fibra, ma poti ajuta te rog cu o informatie?

Imi pare rau ca nu te pot ajuta, insa led-urile au fost cumparate dintr-un magazin de piese auto...

La tine, ce mai urmeaza la masina?popcorm1.gif

Link to comment
Share on other sites

spliterer le-am luat de la http://www.carparts-online.de/.

Mașina am cam terminat-o.

Mi-am luat tot ce trebuie pentru un detailing exterior și interior așa cĂŁ urmeazĂŁ operațiunea detailing.

Pe viitor urmeazĂŁ softul, luna asta și apoi un LSD Quaife respectiv o cutie manualĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

Astazi nu am rezolvat ce mi-am propus din cauza vremii, asadar am rezolvat doar interiorul masinii in garaj departe de ploaia de afara...am luat de la un amic un aspirator pe aburi si m-am apucat de la prima ora...rezultatul inainte/dupa nu este unul foarte mare, poate pentru ca aspir interiorul aproape zilnic si nu apuca niciodata sa se imbacseasca download.gif

Am prins si eleronul luneta, cu mastic de partbrize...dar momentan nu am dezlipit scotch-ul de hartie aplicat pentru a il tine strans. sper sa nu regret monarea acestuia si dupa o saptamana sa nu imi mai placa deoarece nu stiu cum naiba il mai desfac...in fine.

Sper in viitorul apropiat sa ii vopsesc barile fata spate...pt ca au unele zgarieturi fine si sa achzitionez si niste splittere clubsport..

Rcc, despre modul in care ti ingrijesti masina, cat si nivelul la care ai adus-o...ma face sa te intreb, nu vrei schimb cu un benzinar?Glumesc, una peste alta masina arata ff bine. fiecare detaliu la locul lui, pacat ca nu se face nicio intalnire e46 unde sa ne delectam si sa mai schimbam parerile ca intre pasionati.hyper.gif

Atasez si o poza cu interiorul masinii care "duce greul" atunci cand e46-ele sta in garaj iarna si pe vreme ploioasa...rolleyes.gif

post-64966-0-34103400-1431265474_thumb.jpg

post-64966-0-07705700-1431265489_thumb.jpg

post-64966-0-05857200-1431265613_thumb.jpg

post-64966-0-11292200-1431265624_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Alta serie insa aceastea sunt de o calitate slaba, nu ma pricep gram la fotografie...nu prea fac dreptate rezultatului din realitatedry.gif

Sper ca becurile led din proiectoare sa nu fie considerate cocalarism sau lipsa de respect catre ceilalti participanti la trafic...merg cu ele decat atunci cand conditiile meteo sunt neprielnice, au 60 led-uri mici pe toata circumferinta tubului si unul mare cu lupa in cap.

 

 

post-64966-0-55691200-1431270774_thumb.jpg

post-64966-0-69396900-1431270785_thumb.jpg

post-64966-0-85988500-1431270827_thumb.jpg

post-64966-0-23655100-1431270927_thumb.jpg

post-64966-0-43259900-1431270937_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Frumoasa, dar ledurile din proiectoare sunt niste pocnitori. Macar daca ar fi fost de 3000k, asa cum le ai tu nu prea o sa isi faca treaba.

 

Știu asta, o sa trec probabil la halogen dacĂŁ nu voi fi mulțumit...xenon nu prea as vrea sa pun...vedem pe parcurs...

Mulțumesc frumos Kenbobo...apropo, tu ai renuntat la HK odata cu trecerea la alte difuzoare, subwoofer etc?

Link to comment
Share on other sites

Știu asta, o sa trec probabil la halogen dacĂŁ nu voi fi mulțumit...xenon nu prea as vrea sa pun...vedem pe parcurs...

Mulțumesc frumos Kenbobo...apropo, tu ai renuntat la HK odata cu trecerea la alte difuzoare, subwoofer etc?

Ămi permit eu sĂŁvorbesc ĂŽn numele lui Kenbobo: da a renunțat la sistemul HK.

La diesel nu renunț, prea mult am muncit la el, dar pe viitor clar vreau sĂŁ-mi iau și un benzinar. Și mie mi-ar plĂŁcea un E46 meeting.

Link to comment
Share on other sites

Dupa multe cautari in ceea ce priveste un e46 ingrijit, am avut norocul sa il intalnesc pe Dl Jurj Cosmin, care tin sa ii multumesc si pe aceasta cale pt seriozitatea, omenia si bunul simt de care a dat dovada.Masina in cauza probabil unii dintre dvs o cunoasteti de la fostul proprietar deoarece a avut topic de prezentare pe acest forum in consecinta nu o sa fac o descriere detaliata, pot spune doar ca este o masina intretinuta, cel putin din punctul meu de vedere, iar acelasi lucru o sa fac si eu in continuare cu ea, o sa fiu atent la orice detaliu deoarece nu am de gand sa ma despart de aceasta masina curand.

 

Orice critica, sfat este binevenit(a).

Va multumesc!

frumoasa masina!

Link to comment
Share on other sites

Îmi permit eu săvorbesc în numele lui Kenbobo: da a renunțat la sistemul HK.

La diesel nu renunț, prea mult am muncit la el, dar pe viitor clar vreau să-mi iau și un benzinar. Și mie mi-ar plăcea un E46 meeting.

 

Il intrebam deoarece caut de ceva vreme un sistem HK complet si perfect functional pt sedan si nu am gasit...apropo, ca si posesor de HK cum ti se pare facand o paralela intre preturi si ceea ce ofera ca si calitate?Intreb pur informativ deoarece oricum nu sunt eu un mare fan al "muzicii" si nu am o ureche foarte fina, insa l-as monta ca si o optiune in plus.Multumesc!

Rcc ai idee s-a mai discutat in alta parte de vreun meet?

 

P.S. Multumesc Ionut_Cosmin !

Edited by Sir 10
Link to comment
Share on other sites

Și eu inițial am avut sistemul clasic cu 6 boxe. Mi-am facut singur retrofitul la HK și clar este un pas înainte. Sisteme HK găsești SH doar să ai grijă la difuzoarele de mediu-înalte din uși sunt scumpe dacă cumva nimerești unul stricat și vrei să-l iei nou.

Ca montaj durează cca 12 ore pentru că dacă vrei să-l faci ca la carte e mult de demontat și remontat. Peste el clar este ce vrea să facă Kenbobo și pentru simplul motiv că difuzoarele alese de el sunt calitativ mult peste cele originale HK. Ca un profan aș rezuma în felul următor: și la nivele mici ale volumului sunetul este complet, amplu și foarte plăcut urechii.

P.S. de un E46 meeting nu știu nimic.

Edited by Rcc-67
Link to comment
Share on other sites

Și eu inițial am avut sistemul clasic cu 6 boxe. Mi-am facut singur retrofitul la HK și clar este un pas ĂŽnainte. Sisteme HK gĂŁsești SH doar sĂŁ ai grijĂŁ la difuzoarele de mediu-ĂŽnalte din uși sunt scumpe dacĂŁ cumva nimerești unul stricat și vrei sĂŁ-l iei nou.

Ca montaj dureazĂŁ cca 12 ore pentru cĂŁ dacĂŁ vrei sĂŁ-l faci ca la carte e mult de demontat și remontat. Peste el clar este ce vrea sĂŁ facĂŁ Kenbobo și pentru simplul motiv cĂŁ difuzoarele alese de el sunt calitativ mult peste cele originale HK. Ca un profan aș rezuma ĂŽn felul urmĂŁtor: și la nivele mici ale volumului sunetul este complet, amplu și foarte plĂŁcut urechii.

P.S. de un E46 meeting nu știu nimic.

 

Marea majoritate cu defecte la difuzoare le-am gasit, acesta fiind motivul neachizitionarii...

Clar ceea ce face Kenbobo este peste, nu contestam lucurul aceasta, dar intrebam in ideea in care il vinde...as avea alta incredere sa il cumpar de la el...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.